Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/23/18 in all areas

  1. Daca mecanicul o face ''lata'' nu mai conteaza daca masina e benzinara , diesel sau electrica ... E ca si cum ai fii bagat benzina in loc de diesel si dupa sa zici ca daca aveai benzinar ''te durea la basca'' .
    7 points
  2. Dar ce faci cand cauti pe mobile.de o masina similara si iti dai seama ca nu gasesti decat cu cateva mii de euro mai scumpa? Vrei km reali, istoric service si garantie..platesti in plus. Toate astea costa. Samsarul ofera ce se cere si ce se vinde.
    6 points
  3. In octombrie 2017 (acum 2 luni jumate / la 2 ani si cateva luni dupa ce ai cumparat masina) tu nu stiai cum sa schmbi treptele. Acum vii si ne spui ca alergi tot ce e pana in 2.0 pe strada. Ba baiatule, tu prea furi curent... Oricum, daca schimbai la 3000rpm, Laguna aia de 1.6 facea 2 kilometri pana faceai tu cei 350 metri.
    4 points
  4. Se ajunge la aceleasi discutii de acum cativa ani, cand era e36 vs. logan. Deci ce sa mai zic, e46 316i e cea mai tare masina de pe planeta, orice masina noua de la alte marci, e un caruta instabila, cu care daca nu esti atent te rastorni la prima curba. Probabil ford, opel, mazda tre sa mai munceasca 50 de ani sa ajunga la nivelul unui e46.
    4 points
  5. Uite m-ai facut sa folosesc un pleonasm, esti un moldovean PROST. Mi-am dat seama de ce ai facut numai 18.000 km in 2.5 ani cu 316-le, pur si simplu nu te accepta masina. Mars la muncile campului si lasa masinile premium.
    3 points
  6. Auzi cum ziceai pe topicul tau "omul norocos" ca ti-e frica sa mergi cu ea mult in oras ca se strica, apoi vii aici si te dai zmeu de parca ai avea cel putin CSL nu un basit de 316. Si pe langa asta vezi ca n-ai atitudinea corespunzatoare pentru un forum de pasionati.
    3 points
  7. Nu mi se pare deloc ieftina in Romania - preturi de lista; mi se pare mai degraba din clasa cu seria 4 grand coupe. Motorizari benzina (model/pret lista cu tva inclus) 2.0 T-GDI GT Line AT RWD 37783 € 2.0 T-GDI TREND Line AT RWD 33800 € 3.3 T-GDI GT AT AWD 48195 € Motorizari diesel 2.2 CRDI GT Line AT RWD 39389 € 2.2 CRDI GT Line AT AWD 41126 € 2.2 CRDI TREND Line AT RWD 35688 € 2.2 CRDI TREND Line AT AWD 37426 € De curand am primit de la Bavaria o oferta de 48.000 euro pentru un 420xd bine dotat (m packet, faruri led, automat, navi mare, lane assist, service inclusive 5 ani, repair inclusive 3 ani, etc). Sa zicem ca as obtine un discount de 10% de la KIA (desi rar dau mai mult de 5% discount, sunt mult mai restrictivi decat europenii la politica comerciala); as ajunge la o diferenta de ~10k euro intre cele 2 masini; dar peste 5 ani aceasta diferenta s-ar pastra (rulaj 100k km); pe seria 4 cred ca as lua ~18-20k euro, iar pe Kia Stinger in jur de 11-13k euro (deja costurile de intretinere sunt mai mari decat la BMW, fiind o masina rara) - adica in jur de 7.000 euro diferenta - deci practic diferenta de pret intre cele 2 masini este de 3-4.000 euro (intretinerea va fi similara, avand garantie; reviziile sunt scumpe si la KIA). Voi ce credeti, daca as avea 40k sa dau pe o masina, as alege Kia Stinger sau Seria 4 Grand Coupe? Totusi, exista o categorie de clienti care o cumpara - cei care vor masini mai putin intalnite pe strada. ---------------- Una peste alta, materialul acela si-a atins scopul - am discutat ceva despre KIA Stinger.
    3 points
  8. SI nokia a facut zeci de ani telefoane, unde e nokia acuma si unde e apple ? companie cu 10 ani vechime si experienta in telefoane. Piata , noi , consumatorii decidem viitorul companiilor , nu vechimea si experienta lor ... Daca BMW incepe sa produca masini din ce in ce mai smen si maine apare o firma noua ce iti ofera aceasi masina , mult mai fiabila si mult mai ieftina , ce faci ? mergi pe bmw ca e bmw, ca are experienta si iti petreci jumatate de viata in service , sau mergi pe noua companie ? Exemplu foarte bun cu tesla , 0 experienta si vechime ... au intrat direct pe ce marile companii au incercat sa evite cu modele hibride si rahaturi de masini ce merg 50km cu maxim 90km/h pe full electric. Numele , brandul , traditia incep sa nu isi mai aiba rostul ... eu cumpar si judec ce faci tu acuma nu ce ai facut acu 50 de ani , banii care ii scot din buzunar sunt euro nu marci. M-am grabit ... ''sau asa zice un studiu ...'' Ce bine ca sunt in conducere oameni care ''stie sa vorbeste si scrie bine'' nu conteaza ca in rest sunt 0/ incapabili pe functile pe care le ocupa ... Macar stiu sa ne minta, sa ne vorbeasca frumos si corect ...
    3 points
  9. da,da pe benzina nu pica bobine senzori vanos garnituri tacheti si asa mai departe ..
    3 points
  10. Dar si daca faci 20.000km pe an,inseamna ca mergi si la chioscul de peste drum,cu masina))). SUNT multi soferi in Romania care n -au mai facut orasul pe jos de 20 ani)) pt ca ei fac 20-30.000 pe an))cu masina. Stiu oameni tineri care daca ii pui sa mearga pe jos 15 minute,e ca si cum ii jignesti,ei neputand fara masina sa se deplaseze,chiar si cand se merge bara a bara. SI ACUM sa fim seriosi,fac nemtii 20.000km-30.000km pe an dar nemtii au cu ce si au unde sa mearga. Daca tara asta era impanzita de autostrazi credeti ca nu aveam mai mult?))) PLUS CA e o masina de 16 ani vechime ,aveti pretentia sa faca 20.000 pe an pe soselele din Romania?))) Si cazul si mai firesc ,sunt multi care fac si 3000 pe an,stiu pe cineva cu passat 2006 care face 2000 pe an,ca n are unde merge si nici nu i tara impanzita de sosele. Voi va asteptati sa mergem 20.000-30.000 pe an ,ca nemtii,dar noi n avem sosele))))
    3 points
  11. Ai dreptate , de ce nu a cheltuit omul 350lei pentru combustibil plus 100lei diurna ca sa schimbe niste saibe de foc la Service Scream (Tezparii).
    3 points
  12. ??? Zici ca in Bucuresti sunt doar mecanici onesti si priceputi )))
    3 points
  13. Da, dar eu sunt tanar rebel si nu merg zilnic cu masina, pentru a avea nevoie de una noua . Pentru un tanar ca mine, rebel)). Am mai urcat in alte masini, alte marci, dar masinile premium sunt cu muuuuult peste . Prefer sa merg oricand cu un e46 sau e39 ,dar cu un ford/dacie/volvo/hyundai/renault/peugeot si altele n-as putea merge,pentru ca sunt foarte slabe ca si calitate , ca si constructie. Calitatea e foarte jos la astea non premium, poate vw sta mai bine, dar restul slab, slab de tot si mai sunt si scumpe cat un apartament. Pe mine daca ma pui acum sa fac un drum cu un logan nou sau ford nou, nu-ti fac, nu pot . Intr-un e46, e o placere sa urci la volan ,cum sta masina aia pe sosea si cum a fost construita,rar asa ceva. Si are totusi 15ani)) ,dar le da clasa multora din astea noi, la materiale, calitate, tinuta de drum , placerea de a conduce si altele. Nu mai zic cum e a fost desenat bordul. Era o vorba, sunt masini si BMW )). Astea premium sunt altfel la drum, alta satisfactie . Am coborat odata din e46 vechi de 15ani, intr-un logan nou . Cu loganul ma simteam intr-un vagon de tren , in wc. ieftin si prost. Cand urcam in e46, ma simteam intr-un tanc blindat, se simtea totul la un cu totul alt nivel. Deci degeaba e nou, eu n-as urca intr-un logan ,ford,renault,peugeot si multe altele NOI. Plus ca tractiunea spate ofera o alta tinuta de drum si balansul 50/50 pe punti, ceea ce astea noi nu stiu de ingineria asta , o lume necunoscuta. Eu inca apreciez inginerii de la bmw , audi si mertz, care chiar fac masini adevarate, care si dupa 15ani sunt avioane, sunt cu adevarat inginerie la extrem. Astia de la dacia si altii, astia fac doar masini de duzina, sa se vanda ieftin si prost. Eu apreciez calitatea.
    3 points
  14. Salutare tuturor, Cred ca acesta este primul meu post contorizat (am mai postat in topicul despre masini aduse dar acolo nu se pune ) si as vrea sa va prezint, in sfarsit, primul meu BMW. Este un X1 pe benzina Twin Turbo 184 CP Euro 6 - la RAR i-au facut omologare, probabil inseamna ca a fost primul de felul asta inmatriculat in Romania. Masina a fost cumparata personal din Germania undeva prin octombrie si abia zilele acestea am reusit sa termin inmatricularea - dupa cum stiti RAR-ul se face la aproape 3 luni de la data efectuarii programarii. Povestea achizitiei este lunga si as vrea sa impartasesc oarece detalii in caz ca va folosi si altora. Am plecat de pe o zi (miercuri) pe alta (joi) la Frankfurt cu o programare la un Tiguan la 30 minute cu trenul de aeroport. Cand am ajuns la turc masina era intr-o stare care nu mi-a convenit avand planetarele de pe partea dreapta curse si destul de zgariata pe la bare, un senzor de parcare cazut in bara, bara spate deplasata, etc - aspecte care m-au convins sa nu cumpar masina. Greseala mea a fost ca nu am stabilit planul B si C, asa ca a trebuit sa improvizez. Pe langa Tiguan mai aveam pe lista Q3 si X1. Asa ca am cautat pe mobile alte optiuni. Am gasit un Q3 la reprezentanta Audi in Karlshrue asa ca am luat TGV-ul si am ajuns, din pacate, dupa inchiderea showroom-ului. M-am dus totusi pana la ei si am vazut masina in parcare. Asa ca a doua zi la prima ora eram iar la ei, din pacate pentru mine masina se daduse "ieri", vanduta tot in Germania cu pretul cerut - mi-au aratat factura. Probabil intrebarea logica care se impune este "de ce mama naibii nu ai sunat inainte"? Ei bine am sunat de mai multe ori, si eu dar nu le aveau cu engleza si nici eu cu germana, si o persoana din Romania care vorbea pe limba lor. De fiecare data raspundea call centerul si "preluau" cererea cu promisiunea ca vor reveni cu un telefon, desi de fiecare data am cerut sa ne spuna daca masina me e sau nu. Nu au revenit, partea hazlie e ca masina era parcata fix in fata birourilor de vanzari SH Asa ca la 8 dimineata vineri eram iarasi fara nimic. Cu o seara inainte, la hotelul din Karlshrue, am cautat alternative si am gasit acest BMW X1 undeva la 2h cu trenul. Locatia era Rheinfelden undeva pe malul german al Rhinului langa Basel, Elvetia. L-am sunat pe dealer, mi-a zis ca masina e disponibila si e conform descrierii, dealerul avan 4.7 din 5 stele si peste 120 review-uri. Singura problema - la 12 se inchide la numere, deh vineri zi scurta si al nemti . Dezamagit ca nu resusesc sa fac actele in caz ca, cumpar masina si cu alternativa de a ma intoarce acasa cu coada intre picioare dupa vreo 300 euro deja cheltuiti (saream de 500 cu drumul de intoarcere cumparat iarasi de pe o zi pe alta) am decis sa ma duc la acest dealer si daca masina e OK sa astept pana luni. Am luat bilete la tren si am plecat spre Rheinfelden. Ca sa ajung acolo am mers cu un fel de rapid pana in Basel si dupa aia cu un personal pana in Rheinfelden. Dupa ultima statie din Germania/ Freiburg, bineinteles ca au venit granicierii elvetieni cu pistolete si automate. Plimbandu-se prin tren s-au oprit direct la mine in vagonul tip compartiment si m-au luat la intrebari. Sincer m-au cam luat de sus ca pe un emigrant: control pasaport, rucsac, m-au intrebat unde ma duc, mi-au cerut dovada ca ma duc acolo - le-am aratat anuntul de pe mobile + email cu dealerul, m-au intrebat de cash dupa ce au vazut pretul masinii, le-am declarat ca e cu mine pus bine la buzunarul de la piept si in final mi-au returnat pasaportul. Sincer m-am cam "morcovit" cum s-ar zice. Spre seara am ajuns la dealer, am vazut masina, test drive, verificat planetare si erau placut uscate, alte chestii pe care am putut eu sa le verific: discuri cu placute noi, cauciucuri 2017, interior curat, motor curat evident. Totul OK pana am scos borseta cu carticele din torpedou si acolo ce sa vezi: BMW Schweiz, adica Elvetia, adica NON UE, adica vamuiala. Am crezut ca pica cerul pe mine, m-am dus la dealer si l-am intrebat daca masina e germana. Raspunsul a fost sec: NU, DAR pentru mine nu are nici o importata pentru ca eu voi lua luni o masina cu acte de Germania (factura + briefuri). Am dat cateva telefoane, m-am gandit si in final am decis sa o cumpar. Am facut plata completa si a ramas sa revin luni, a estimat el ca la 11 pot pleca cu masina. Pe moment am fost linistit insa am inceput sa caut pe net (si atunci pe moment am cautat speta insa nu am gasit mare lucru asa ca am considerat ca nu e o problema). Am gasit pe diverse forumuri diverse cazuri in care se cereau mii de euro VAMA + TVA asa ca iar am inceput sa ma stresez, taxele acestea la valoarea masinii s-ar ridica la cateva mii de euro bune. Sambata dimineata m-am dus iar la dealer unde am avut o noua discutie pe subiect, doar ca am gasit alta persoana, nu cea de la vanzari si nu prea stia engleaza insa a inteles pasul meu si mi-a aratat documentatia de import - ceva document EUR.1 care dovedea, pe seria de sasiu, ca s-a admis importul in germania / EU. De asemenea mi-a spus ca asta e business-ul lor (80 de masini din parc erau elvetience) si vinde inclusiv in RO cel putin o masina pe saptamana. Nu au avut probleme de genul cu niciuna. Iar m-am linistit insa nu pot nega ca mereu am stat cu gandul ca voi avea probleme. Temerile mi-au disparut abia cand am primit numerele de RO de la ghiseu zilele trecute . Asa ca daca mai e cineva in situatia asta pot spune ca e destul de sigura achizitia, insa trebuie facut importul in Germania mai intai. Daca masina ar fi fost luata pe platforma, caz in care nu se facea brief german, pe langa actele de elvetia se mai dadea acel document EUR.1 cred sau ceva de import care ar fi demonstrat in RO realizarea importului in UE. Sper sa nu va fi plictisit cu povestea, asa ca mai zic si ceva despre masina: - 2.0i xDrive LCI 184CP alba 2013 EURO 6 - navi profesional + Harman Kardon + DAB Tuner - scaune sport fara piele fara incalzire - volan M cu padele, plafon negru - Xenon adaptiv - cutie automata ZF 8+1 - in cotiera are ceva adaptor pentru Iphone 4/4s - nu stiu daca imi foloseste la ceva Deocamdata i-am pus cauciucuri de iarna pe jantele originale si as vrea sa cumpar un set nou de jante pentru cele de vara cu care a venit masina. Nu stiu ce as putea moda pe la iDrive system, am vazut ca are Apps, internet prep, teleservices, etc - banui ca pot updata ceva pe acolo. Limbile actuale sunt cele din Elvetia: germana + italiana + franceza, momentat e setata pe francez ca e cea mai cunoscuta mie - banui ca si aici pot instala romana. Atasez poze de la dealer din curte din momentul achizitiei.
    2 points
  15. dar te-ai gandit ca avand cont aici, pe forum, detinem sau am detinut candva o masina sau mai multe marca BMW?
    2 points
  16. Asta am sperat si eu, ca e troll, dar incep sa cred din ce in ce mai putin treaba asta
    2 points
  17. Eu zic ca e46 e mai bine construit decat multe alte masini, chiar si mai noi. Nu mi-as face probleme in sensul asta. Am avut 2xE46.
    2 points
  18. Eu nu as putea alege cel mai bun model Bmw,dar stiu ca si "cel mai norocos om"si "cel mai ghinionist om"din lume conduc cate un E46.
    2 points
  19. Strategie de marketing, si o modalitate simpla de a asigura banuti din service pe o perioada mai lunga. Gen ai o problema, iti inlocuiesc pe garantie (daca e cazul), si platesti manopera. Service-ul il faci tot la noi, toti aia 7 ani sau cati or fi.
    2 points
  20. Eu zic sa facem o petitie la bmw, sa revina in productie E46 si E39, ca sunt mai bune )))) Sincer, mergi si incearca niste modele noi, de la mai multe firme, nu neaparat logan, si iti vei schimba parerea total. Ca sa nu mai zic de siguranta, care a mai evoluat fata de anii 90. Pana la urma fiecare isi cumpara ce ii place, dar nu ar trebui sa ai asteptari ca toata lumea sa aprobe ceea ce crezi tu. Cat despre minunea inginereasca numita e46, detin si eu unul de vreo 8 ani, care abia numara 220.000 km, si excluzand ipoteza in care inginerii si operatorii aceia skilled au produs masina in perioada oktoberfest, pot spune ca sunt destule capitole la care se putea mai bine. PS: incearca,de curiozitate, un awd, ceva la 180 cp, si deja vei incepe sa ai dubii legate de superioritatea rwd.
    2 points
  21. Sa intre in paletii de la turbo bucati de metal de 2mm sau chiar mai mari la 10k rpm(aprox turatia turbo cu motorul la 1k rpm) ar fi ca si cum i-ai lovi cu ciocanul cand stau pe loc.
    2 points
  22. Sunt destule masini care fac timpi mai buni pe circuit decat seria 6 sau Panamera - totusi cele 2 masini nu sunt gandite pentru circuit. Din punct de vedere marketing, e de efect sa te compari cu liderii de piata - creezi perceptia ca esti si tu acolo. KIA / Hyundai au facut multe progrese in ultimii ani, dar inca sunt in spate din punct de vedere rafinament / finisarea produsului, dupa parerea mea. Decat 45.000 USD pe un KIA Stinger nou, mai bine 45.000 USD pe un BMW M5/M6 second/hand
    2 points
  23. Oricum opel ford si mazda mai au pana vor atinge e46 ca si calitate inginereasca. Tractiunea spate are niste avantaje pe care ford mazda opel nu le vor putea atinge. Cautati pe net tractiune fata vs spate avantaje Nu e doaar puterea la o masina , 3litri põti avea si pe ford Nu e doaar puterea la o masina , 3litri põti avea si pe ford Ar trebui sa va dati cu e46 sa vedeti despre ce vorbesc))) si nu uitati a fost cea mai buna din clasa ei. Deci restul sunt carute
    2 points
  24. Cred totusi ca o comparatie mai corecta ar fi intre varfurile de gama, ce Stinger-ul este, din clasa lor... adica M3 F80 vs Stinger. Sunt sigur ca ar sta altfel lucrurile. http://www.zeperfs.com/en/duel4936-6729.htm A.
    2 points
  25. Mda multe pareri proaste despre e46 si e39 niste oldtime-re care si la ora actuala bat la fiabilitate bmw-uri de generatie mai noua. Eu zic sa-ti cumperi ce iti place ca oricum vei baga bani in ea. Chiar daca este e90 sau e60 tot papa bani,nu este nici o diferenta.. Fixeaza-te pe un model care iti place,o motorizare...apoi te pui pe cautat masina verific-o si daca e in aproape toate mintile cumpar-o! Deci asta cu masina/model mai nou e frectie la picior de lemn. Depinde de masina/model/motorizare,de defectele de fabricatie (ex: distributie)si de cum a fost intretinuta de propietar. Ar mai fi si de soarta ca te poti duce intr-un service pt a schimba o piesa,mecanicul da gres si face buba motorul..
    2 points
  26. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-535-ID7GpAIk.html#716424b16f vanzatorul zice : Km 199 995 km VIN WBA5D71000D780119 raportul zice altceva : 2017-11-23 Olpe 252,000 km Inspection nu inteleg de ce la o cautare pe google a seriei de caroserie NU APARE LINK CU THREADUL ACESTA .... zic asta in conditiile in care doresc sa fiu util pentru cat mai multe persoane , nu doar pentru userii acestui forum
    2 points
  27. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x5-ID7Gq2sl.html#a001a39c36 VIN WBAZW610X0LU97819 se jura ca are 47 000 km , dar raportul spune ca avea putin mai multi inca din 2013 ...dumnezeu cu mila ! 2013-07-04 Otopeni 50,000 km Inspection
    2 points
  28. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-7-730-ID7GpWAi.html#d6f5101106 VIN wbakm21060c335315 vanzaotorul zice ca are 177 k km , dar raportul spune ...... : 2016-11-21 Inspection Station 193,000 km Inspection asta e ultima intrare intr-o reprezentanta bmw . am postat aici pentru a ajuta si alti colegi care sunt interesati de aceasta masina
    2 points
  29. Ce ma amuzati unii pe aici, vreti masini care au 11-12 ani si va mirati ca au 300 -400 de mii, cam cat vreti voi sa aiba 80-100 de mii maxim, poate mai putin? Vreti numai istoric complet si voi o sa faceti numai in service-uri obscure reviziile, pretentiile sunt mari stiu, dar sa mai taiam dracu din ele:)).
    2 points
  30. Selectati din torrent harta de care aveti nevoie: DVD1 = CD8524 DVD2 = CD8523 DVD3 = CD8522 DVD1 Western Europe - CD8524 Andorra, Belgium, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Luxemburg, Monaco, Netherlands, Portugal (incl. Madeira), Spain (incl. Canary Isles) DVD2 - Middle Europe / Central Europe - CD8523 Austria, Belgium, Croatia, Czech Republik, Denmark, Germany, Italy, Liechtenstein, Luxemburg, Netherlands, San Marino, Switzerland, Slovenia, Vatican City, MRE DVD3 - Eastern Europe - CD8522 Bulgaria, Belarus, Croatia, Estonia, Finland, Greece, Hungary, Norway, Poland , Romania, Russia, Sweden, Slovakia BMW Road Map Europe Professional CCC 2018.zip
    1 point
  31. Salut, va las aici o scurta prezentare a unui E90 venit de pe alt continent: E90, fabricat in 2005, cumparat de un nene roman din Florida, adus prin 2008 in tara si tinut de acelasi nene pana anul trecut cand l-am luat de la el. Modelul e 325i, dar cu 2996 cmc, adica e un 3.0 detuned, cu 218 cp, vandut pe post de 2.5 la americani..mindfuck. Km sunt cam 180.000 in momentul de fata. Dotari nu foarte multe, configurata cu strictul necesar pt climatul de acolo, are piele, ornamente de lemn, trapa, clima (conform vin decoder-elor cica e hot-climate edition), proiectoare, pilot automat cu franare, perdelute luneta si geamuri spate. Lipsesc multe dotari, dar are un anumit farmec, fiind asa mai spartan la interior. Ah si e titansilber, adica argintiu batranesc si anost. Nu sare in ochi, nu iese in evidenta cu nimic, lumea zice ca e 320d. Sunt multe nimicuri de facut pe la ea, de la retusuri pe la exterior pana la defecte minore pe la plastice, prin interior. Ma chinui de ceva timp sa rezolv o taietura de pe scaunul soferului, mi s-a cerut pe retapitare partiala cat costa un interior intreg.. poate aveti vreunul un scaun impecabil, din piele din asta sintetica si vreti sa il vindeti..slabe sanse. Las niste poze, am inclusiv manualele de folosire, afisul cu care a stat in geam la reprezentanta, fiind vanduta la ei ca o masina cu consum mic, CD de prezentare, harti cu dealeri BMW din state si alte nimicuri de genul. O si vand, dar nu sunt foarte hotarat.. https://postimg.org/gallery/28ipjk7w6/
    1 point
  32. Salut, Mi-am luat prin iunie 2015 , cu putini bani, un bmw e46 316I facelift,deoarece caroseria asta mi s-a parut cea mai frumoasa de la bmw . Sunt 2 ani jumatate de atunci si oricand urc in ea,ma face sa spun a mia oara:" bai,cum sta masina asta pe sosea". Pentru varsta ei, sta pe sosea splendid,motorul simtindu-se ca la prima tinerete. O scot la drum ca pe o masina clasica si ma lasa fara cuvinte de fiecare data prin felul de cat de bine a fost construita inginereste,oferind o placere la condus,cum alte marci nu vor visa vreodata. Este cu 10 clase peste multe masini si a fost la vremea ei cea mai buna din clasa ei. Astazi,pentru voi e doar un e46, dar nu uitati ,nu e orice masina,e bmw,iar inginerii bmw nu fac doar masini,fac masini exceptionale la condus,printre care si e46. Dupa atatia ani,inca e atragatoare, si la volan e o placere pe care in alte marci n-o poti gasi,pentru ca bmw fac inginerie extrema,nu masini de taximetrie. Eu o consider o bijuterie inginereasca E46 si pt cat de bine se conduce,dar si pt ca in alte masïni ceea ce am descris nu exista,pt ca bmw are o vorba: Bmw ultimate driving machine Share driving pleasure
    1 point
  33. Oameni buni, OAMENII BUUUUUUNII, MOR. Sa ve zic povestea mea, sper sa ajute pe cineva si nimeni sa nu ajunga in locul meu. So povestea mea incepe intr-o seara de stie draq ce seara dar intr-o seara in care am decis sa duc masina la service pentru un schimb de saiba de foc, cea de la injector. Am dus masina la service BMW 320 136 de cai, iar "MECANICUL" in loc sa scoata saiba, el a tot rupt-o si a bagas span la motor. Pe drum spre casa am vazut ca scoate fum alb masina. Era clar, mi s-a stricat turbo. AM dus-o la alt service unde mi-au reparat turbo dar mi-ai spus ca nu imi dau garantie pe turbo pt ca nu are destula presiune de ulei masina. Am zis ok , faceti un diagnostic. Cei de acolo mi-au facut un "DIAGNOSTIC" si mi-au spus ca pompa de ulei nu ii buna. Am zis ok, cumpar alta pompa de ulei, am gasit un motor la 500 de lei care avea si pompa de ulei. Cand am dus motorul la service sa imi schimbe pompa, am aflat ca nenorocitul ala de mecanic nici nu stia unde ii pompa de ulei la bmw si am zis gata, pune tot la loc si o scot asa de la voi. (Autonik, aici s-o intamplat. Oameni buni sa nu mergeti VECI la autonik. Sunt niste escroci iar mecanicii nu stiu nimic. Am scos masina e la service, sambata 20 ian. Azi dimineata constat cu stupoare ca sub masina ii o pata mare de ulei. Verific uleiul si nici nu mai era ulei in masina deci nesimtitii, nu mi-au bagat tot uleiul pe care l-am cumparat pentru ca nu curesese foarte mult(pata de sub masina nu era ff mare) SI mi-au si distrus ceva pe acol' incat imi curge uleiul. I-am sunat si maine merg inapoi sa imi verifice din nou. Daca nu se remediaza problema, direct la politie meg, macar ii speriu putin. NENOROCITI. Oamenu buni nu mergeti la Autonik si la Sysmatik service din cluj. SUnt niste escroci care nu pun pic' de suflet in ceea ce fac.. asta ii povestea mea. imi explodeaza capul.
    1 point
  34. De ce va uitati doar la performantele motoarelor? O masina nu inseamna doar motor si 0-100, nu? Modelul asta arata bine, dar deocamdata KIA e tot o marca ce copiaza tot ce prinde. Spatele ala furat de la maserati, si tinuta de drum care nu e asa laudata daca va uitati pe review-uri, demonstreaza ca mai e mult pana departe. Sigur, concurenta e buna, dar haide totusi sa nu o comparam cu porsche...
    1 point
  35. Ideea este ca omul se simte bine si este entuziasmat de E46 316le lui, spre deosebire de multi de pe aici care si-au luat masini facand diferite compromisuri (de altfel e rusinos sa recunosti ca iti iei BMW diesel din ratiuni de cost si o bagi la inaintare pe aia cu cuplu net superior).
    1 point
  36. Un Golf sau Jetta 1.2 cu jante pe 17 iti alearga 316i-u’ ala din orice pozitie, iar pe serpentine celalalt are timp sa bea o cafea pana ajungi si tu sus. Am condus E46 20d de 150cp si 18i de..122(?)cp. Sunt masini foarte bune, daca tii cont ca mai au putin si fac majoratul, dar vezi ca lumea vorbeste despre masini care merg singure si tu o tii pe-a ta cu E46 316i rullz... Putem inchide topicul asta sau asteptam sa se dea si OP cu o masina dupa 2010 ca sa anunte singur ca a exagerat putin?
    1 point
  37. dar Apple a venit cu ceva nou ca si tehnologie si o noua abordare a clasicului telefon, nu cred ca e cazul aici. Kia nu aduce nimic revolutionar pentru consumator in afara pretului si a cifrelor, dar cifrele de multe ori nu spun totul si nu transmit sentimente, sunt curios sa vad un test drive real si ce spun vloggeri auto despre ea.
    1 point
  38. Lol dar 330 e tot bmw,eu nu compar bmw cu bmw)))) ,comparam bmw cu alte marci. Prea ati exagerat am comparat cu logan a3 si mondeo .n am cum sa compar bmw cu alt bmw lol
    1 point
  39. De acord, insa nici sa minti cu nerusinare nu e ok. @77key Si totusi, chiar vrei sa iti cumperi masini de peste 15k euro de la "X LINE BMW", "M PAKET" sau "BMW Brasov" sau cum doamne iarta-ma isi mai trec astia nickname-ul pe site? really? PS: multumim de verificari sa speram doar ca viitori potentiali cumparatori au atata cap incat sa dea un search dupa VIN pe google.
    1 point
  40. X3 3.0 9.7-10% dimineata, in bucuresti? Cred ca glumesti... Ca sa iti dai seama de consum faci plinul, faci 500km in oras, mersul tau normal, faci iar plinul, scoti consumul, apoi repeti de 3 ori si iti da consumul real. Ce iti arata pe bc, dupa ce resetezi si 15-20km facuti, e irelevant.
    1 point
  41. Te minte colegul tau, sau are 8l/100km mediu, si probabil face 80% in afara. Depinde de cum faci media, afara/oras. Si eu am reusit la 3.0 sa fac media in bord de 7.2l/100km, cu ceva drumuri prin bucuresti, max 80-100km si vreo 600-700km in afara, dar e irelevant consumul ala, dar pot sa mint prietenii ca mie imi consuma masina 7l/100km prin bucuresti. Cand de fapt masina ia 7-8l/100km in afara si 14-17l/100km in oras. Pe pompa, nu pe BC. @bhooo, daca te uiti la consum, de ce ti-ai luat o masina de aproape 2 tone, submotorizata, care indiferent de marca/model, iti consuma mult intr-un oras ca Bucuresti?
    1 point
  42. Colegu imi pare sincer rau de ce ai patit. Cu totii ne gandim ca in zilele noastre nu mai exista asa ceva, ca am evoluat cu totii, ca sunt tot mai multe service-uri si concurenta e mai mare si, automat, mecanicii sunt din ce in ce mai buni, insa tu ai au avut ghinionul sa nimeresti la cei mai prosti mecanici. Sper sa poti remedia masina cat mai repede si cu costuri cat mai mici, cu toate ca nu cred ca va fi asa ca eu motor delicat si piesele sunt destul de scumpe. Bine ca nu sunt din Cluj Mult succes cu masina si fi cu bagare de seama la ce service-uri mai mergi cu ea!
    1 point
  43. Ma refer la motoarele cu 6 pistoane de pe e39 sau e46, care nu numai ca au consum mai mare , dar si intretinerea e mai scumpa fata de un motor in 4 cilindri. Nu mai zic de modele mai noi, e90/e60, care sunt mai complexe si au o intretinere mai scumpa decat la e46/e39. Asa ca e46 pana in 2 litri e usor de intretinut parerea mea, daca nu mergi zilnic cu ea si costurile nu sunt mari fata de atunci cand ai un 3litri e39 clasa mare sau un e60 clasa mare 3 litri . Eu cred ca oricat de slab pare un 2 litri ca putere, e suficient parerea mea , avand timp sa te bucuri de alte chestii ale bmwului. Adica prefer sa ma dau cu un e39 2 litri si chiar daca nu e racheta, te poti bucura de luxul, calitatea, tinuta de drum si o calatorie placuta . Cu un 3 litri sunt mari sanse s- o dai in gard . Plus ca masina e facuta sa te duca dintr-un loc in altul si chiar si cu 2 litri amarati, ajungi ok,relaxat. Cu 3 litri sperii pasagerii si ajungi si stresat agitat))
    1 point
  44. Nu prea este ok ce spui si sigur ai facut-o fara sa fi informat.Pentru masina mea de exemplu (E90) Textar face 4 tipuri de placute de frana si 3 tipuri de discuri......au un super site in limba romana si chiar au si o tabla inventata de ei cred care reduce din zgomote.......plus ca sunt o firma uriasa.Esti sigur ca ai imperecheat bine placutele cu discurile? Mai era un coleg care platea bani degeaba pe cutia originala.......pai sa ia JURID ca aia fac OE pentru seria E.
    1 point
  45. 8-10k km maxim pentru diesel, in ceea ce priveste uleiul BMW produs de Shell numai de rau am vazut si auzit. Schimbat la 5k km ar fi ok dar parca e pacat cand sunt atatea alternative pe piata...
    1 point
  46. In oras la mine de obicei cand ma duc sa fac cumparaturi sau locuri cu parcari mari,ma orientez dupa camerele video(am 1-2 locuri care le stiu si merg mereu la ele si stiu exact unde sunt amplasate camerele video),intotdeauna parchez unde este o camera video sa se vada masina,iar de obicei prin oras cu masina cumparata recent incerc sa o tin cat mai izolata si unde am cel mai mult spatiu,ca nu cumva sa se chinuie vreunu sa parcheze langa mine sau cand vrea sa iasa sa mi-o zgaraie...de obicei daca sunt 2 locuri langa mine de parcare (una in spatele alteia) nu ma lipesc de masina din spatele meu sau din fata mea ca sa mai las un loc liber deoarece daca vine vreun sofer "experimentat" este riscul destul de mare sa o gasesc zgariata asa ca ocup tot locul ,asta dupa ce stateam la o banca in parc si am vazut fara sa exagerez vreo 10 masini in 15 minute (era nunta ceva prin zona) cum se chinuiau sa bage intre mine si ala din fata si ma uitam nemiscat cum aproape o sa-mi atinga bara,cum a plecat ultima masina m-am suit in masina si am dato mai in fata cu 1-2 m ca sa fie siguri ca nu au loc nici in fata ,nici in spate.
    1 point
  47. Cand mai ajungeti pe la Filaret (pentru probleme mecanice)intrebati de NOBERT si discutati cu el despre problemele voastre.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.