Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/25/18 in all areas

  1. Kia/Hyundai au recrutat ingineri de top de la marcile germane. Albert Biermann - seful divizei M, Schreyer de la Audi si altii. Au inceput sa imbunatateasca dinamica, sa le faca mai placute la condus. De aici tot know-how-ul. Stinger, N30i sunt doar inceputul. Pb mai sunt si alte modele pe teava. Stinger e din segmentul Seria 4, Audia A5. Chiar daca e mai rapida decat Panamera, seria 6 nu se compara la capitolul dotari, calitate, imagine. Seriile alea de sus vin cu alte calitati in plus importante pt publicul lor tinta. Experienta sales/after-sales. Mergi la Kia si mergi la Porsche si vezi. Concurenta e binevenita, in folosul cumparatorilor. Eu vad marcile de prestigiu ca traiesc pe seama renumelui din trecut. Din dorinta de-a creste vanzarile incearca sa-i multumesca pe toti si devin niste electrocasnice, sufragerii pe roti. Apesi pe buton si face treaba. Pericolul e ca toate converg spre asa ceva si-si pierd identitatea(practica, nu sloganuri de marketing). Firmele care vor sti sa se diferentieze vor avea de castigat pe viitor. Un exemplu: Kia/Hyundai/Honda/Renault ofera de exemplu si masini pentru pasionati la preturi normale(nu cat 2 apartamente in Bucuresti). In marea asta de auto/adaptive/paket/parapaket...
    4 points
  2. Dar ce faci cand cauti pe mobile.de o masina similara si iti dai seama ca nu gasesti decat cu cateva mii de euro mai scumpa? Vrei km reali, istoric service si garantie..platesti in plus. Toate astea costa. Samsarul ofera ce se cere si ce se vinde.
    4 points
  3. + 1 pt vinbmwdecoder.com . E mai scump , dar iti da toate operatiunile facute la masina - e al unui rus care probabil are acces la baza de date BMW. Daca vreti sa verificati doar intrarile in service si nr de km auto-records.com ajunge .
    3 points
  4. Nici proprietarii de e39/e46 din 1998-2000 nu isi scot catalizatoarele de pe masina, dar ai reusit tu sa faci tigania asta la o masina 2008+. Felicitari . Si-a batut ala joc de tine sa iti ia bani pentru resoftare de scoatere de catalizator. Catalizatorul mergea cu siguranta curatat si pus la loc. Catalizatorul la o masina functionala tine 300-400k km fara probleme. La tine e clar ca sunt probleme tehnice daca s-a infundat. Si apropo, fara catalizator o sa ai cuplu mai mic pentru ca nu mai ai backpressure. Dar asta banuiesc ca a omis sa iti spuna geniul care ti-a luat bani pe lucrare, nu? :goodjob:
    3 points
  5. Oricum titlul e la misto?Stiu vw polo sau alte masinute care bat un panamera sau un seria 6.
    3 points
  6. - X ul avea mult peste 140 km/h - distanta minima pastrata fata de masina din fata (acele doua ^ ce le vezi des pe la unguri) = 0. cand rulezi cu 200km/h, distanta aia dispare intr o clipita - incercarea de a depasi pe banda 1, acea devansare. el nu s a dus pe banda 1 pentru ca nu mai avea loc, s a dus sa depaseasca.....eu asta am inteles din video X ul a fost 100% vinovat de producerea accidentului si probabil ca asta au stabilit si politistii. daca nu ar fi incalcat legea ala cu X-ul totul se putea evita foarte usor si nimic nu s ar fi intamplat! LE: m am uitat mai atent si asa cum se spunea si mai sus cineva, X ul a incercat sa i dribleze, probabil "pilotul" a uitat ca in ziua aia plecase cu suv ul de acasa si se credea la volanul unui super sport......legile fizicii si au spus cuvantul
    2 points
  7. Eu nu cred in culpa comuna. Din moment ce te crezi regele soselelor cu x5 si alergi cu mult peste limita legata,automat esti predispus la astfel de accidente. Eu nu inteleg de ce a preferat sa-l ocoleasca in loc sa franeze.
    2 points
  8. Ma omoara intrebarea asta de la posesori de masini de 50.000 de euro -- CAT CONSUMA? Aceeeasi masina - condusa pe acelasi traseu - de 7 soferi diferiti - va rezulta in 7 consumuri total diferite. Este o intrebare total irelevanta si fara sens. Cand se termina motorina te duci si pui ... The END.
    2 points
  9. Cand ai aud pe cei ca tine mor. Sunt la al 4-lea BMW, si cred ca a-6 / 7 a masina cu tractiune spate si personal n-am avut nici o problema pe timp de iarna, am ceva km condusi la bord. Fac o paranteza, masina cu care m-am impacat cel mai bine iarna pe zapada mare a fost un fiat panda 1.2 16v model 2010. unde intram cu aia nu intram cu touaregu'. Concluzia universal valabila e ca daca esti prost la volan esti prost si cu tractiune fata si cu tractiune spate si cu 4wd.
    2 points
  10. fiabilitate de la BMW ? :-) masina din 2013, 110.000 km, reparatii de aprox 5000EUR ia-o cat mai noua si ingrijeste-o cum poti mai bine
    2 points
  11. "Pui presiune" la tenis (btw bravo Simo!) la fotbal sau la alte sporturi, nu atunci cand conduci pe drumurile publice!
    2 points
  12. era suficient sa il bagi in prog de desulfurizare din tester...te costa mai putin si nu o transformai in Dacia nova...succes la verificarea tehnica / gaze!
    2 points
  13. Inca un cazan neintretinut pe sosele.Te mai miri de ce s-a dus vorba de soferii de BMW.
    2 points
  14. ) sa nu exageram cu gpl ul ala. Mersi oricum
    2 points
  15. Cumpara nou sau sh. Exista si masini mai ieftine de intretinut.
    2 points
  16. 2 points
  17. Hai raspund de ce numesc A6 caruta. In primul rand sa spun ca este dotat bine, printre cele speciale adaptive cruise control, city safety, bixenon adaptiv cu asistent de faza lunga, side assist, active lane assist(pret de cateva secunde vireaza singura pentru a se mentine pe banda de rulare), scaunele de A8 cu reglaj electric separat pentru 12 zone, memorii, audi drive select....iar restul dotari obisnuite incalzire scaune, clima bi, sistem de sunet cu subwoofer si o gramada de difuzoare, navigatia de top, senzori de parcare, etc..... Ce ma nemultumeste: 1.Motorul este incapabil iarna sa ajunga si sa mentina 90 grade. E universal o problema a grupului VAG, anumite generatii de 2 litri au problema cu producerea de caldura. Exista comunicate oficiale de la VW, Audi care afirma ca nu este nici o problema ca motorul sa functioneze si in doar o liniuta(40 grade) pe timp de vreme racoroasa. Este normal din pc lor de vedere. Din pc meu de vedere este frustrant de-a dreptul ca la o masina de 75.000 euro sa ii pui linoleum ca la vechile dacii iarna. Nu vorbesc de incapacitatea uleiului de a unge eficient, nu vorbesc de uzurile in cutia de viteze(automata incalzita/racita cu circuitul de antigel al motorului), consum ridicat si tot ce aduce cu sine o functionare in 40 grade a motorului....ci de faptul ca la un drum de Bucuresti cand afara erau -17 grade a trebuit sa stau invelit cu o patura in masina.....este inactabil(dupa acea intamplare am cedat si am pus linoleum la radiator). 2.Desi are cuplu de 380 si 177 cai este mai puturoasa decat un e39 2.0 disel de 136 cai. Jenant......cifrele sunt doar pe hartie....in realitatea de pe strada e greoaie tare masina. 3.Cutia automata multitronic. Este cutie de tipul CVT, 8+1. Singura cutie automata disponibila pe 2.0 TDI in acea vreme. 4.CONSUMUL. Nu ma necajeste atat de mult, nu e important, dar e jenant ca un motor de 2 litri sa consume 12 la oras vara iar in afara 6.5 l/100 km la mers normal de 110-120 si 130-140 pe autostrada. Da, cu clima pornita, dar chiar si asa. Batranul e39 de 2 litri consuma saracul 4.5 la drum, drept e ca avea cutie manuala. Dar totusi......6.5 mi se pare exagerat de mult pt un motor de 2 litri si o caroserie de 1600 kg. Totul e superok la motor....raspuns oficial : este normal pentru ca aerul conditionat solicita mult, muzica la fel servodirectia electrica la fel.....etc.....etc...... 5.De curand am facut revizia la cutia de viteze(schimbul de ulei si filtre). M-au obligat sa imi faca si updateul de soft la motor pt scandalul Dieselgate. Daca refuzam updateul nu imi primeau masina in service, ori pt garantie trebuia sa fac asta la ei. Evident, au spus o gramada de verzi si uscate ca nu se va schimba nimic in performantele masinii... In realitate masina este mult mai puturoasa, trage mult mai greu, regenerarile la DPF se fac fff des, si consumul insa a sarit la 7.5 la drum lung si 13-14 la oras. Or mai fi si altele, insa m-am plictisit rau de a le enumera....Insa vreau sa mentionez si de frane. Initial, va jur, am avut senzatia ca franele au probleme de functionare. Verificarila mai multi mecanici.......totul este in parametri. Schimbat lichidul, verificat discuri, schimbat placutele.....nici o imbunatatire. Nu ma intelegeti gresit....masina franeaza, nu spun ca nu......dar pe langa franele de la BMW sunt efectiv "pistol cu apa"..... Repet, masina este de altfel impecabila, un exemplar reusit si foarte bine intretinut inainte sa ajunga la mine. 70.000 km am facut eu fara nici un incident. Dar, da, tinand cont de cele de mai sus Audi face carute prin comparatie cu BMW. Nu spun de riscurile specifice modelelor cum e distributia si cutia de transfer de cuplu la BMW. Audi le apre pe ale lui.....pompa de inalte din cauza uzurilor produce span metalic ce ajunge pana la a cala efectiv motorul. Un alt risc la fel de mare e reprezentat de pompa de ulei care are talentul e a se opri efectiv in timpul mersului, iar daca asta intervine in turatie mare motorul se caleaza iarasi. Scuze de offtopic, dar am simtit sa dau aceste explicatii. Motor de 3 litri nu vreau pentru ca am eu o problema in a da banii de impozit statului...SI daca s-ar folosi cu cap i-as da fara sa ma uit, dar vor ajunge in buzunarele celor de sus.....
    2 points
  18. La reprezentanta ar trebui sa iti poata spune toate intrarile dupa serie!
    1 point
  19. K+dcan am incercat eu. Banuiesc ca merge si adaptorul lor obd pe bt.
    1 point
  20. Parerea mea despre farurile LED este ca lumineaza mai bine decat cele cu xenon (parere cam unanim sustinuta de majoritatea review-rilor vazute), totusi conteaza si cu ce faruri Xenon compari. Inainte am avut un ML W166 cu faruri bixenon adaptive (Mercedes Inteligent Light System cred ca se numea) si care luminau grozav. Da, LEDurile lumineaza si mai bine dar consider ca daca as avea doar Xenon ca cele de pe ML as fi arhi-satisfacut. Nu am condus un X5 cu xenon dar inteleg ca sunt foarte bune si ele. Diferenta de consum intre ML V6 Diesel si X5 F15 2.5d (model 2017 231 de cai putere) este aproximativ 1.5 litri/100 km. Diferenta de performanta este nesemnificativa pe hartie (F15 7.7s - ML 7.6 s) totusi un motor de 3L se simte mult mai: 1. Puternic 2. Rafinat 3. Sigur Eu am vrut explicit motor de 2L si momentan sunt foarte multumit de alegerea facuta dar motorul de 3L pare cea mai potrivita alegere pentru aceasta masina (probabil nu cea mai practica).
    1 point
  21. am gasit sticla!multumesc tuturor pentru ajutor am sa postez link ul poate mai are cineva nevoie https://www.bimmerjakes.com/en/home/42-bmw-3-series-e90-e91-new-headlight-lens-plastic-cover-xenon.html
    1 point
  22. Asa se intampla cand nu testezi inainte sa postezi ceva. Pana acuma am testat tot pana la versiunea asta Mergi la ISTA-D Reg Fix x64/X86 ,click dreapta = Properties =debifeaza read only si deschide fisierul cu notepad dupa adauga versiunea asta "LogisticBaseVersion" = "4.09.20" si asta "SWIData" = "4.09.20" peste versiunea anterioara , save si dupa aplica registry. Sau il iei de aici gata facut ... ISTA-D Reg Fix x64.zip
    1 point
  23. mda , nu stii cand vine ,,bucuria,, cu zgomote suspecte sau nu , cu schimburi la n km sau alte para explicatii norocosi aia care n-au citit pe aici cel putin 30-40 de pagini ca deja intri in fibrilatii + ganduri negre+paranoia pe cea distributie mai e cineva cu ,,coasa,, mai sus brrrrr, rog mult domnule schimbati poza ca e prevestire rea pe-aicea zici ca i pregatita pentru vreun lant,patina ceva
    1 point
  24. salut, cum vi se pare https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GqhkV.html#5c27982053 Am renuntat sa mai caut mincinosi TOT ce am verificat pe banii si timpul meu erau toate false.
    1 point
  25. Update: am facut o noua revizie de ulei si filtre, ocazie cu care am facut cunostinta cu colegul RaYn3. Baterie noua VARTA SILVER dynamic AGM 95 Ah. KM: 228000
    1 point
  26. Am facut azi un drum Bucuresti-Craiova si retur, vreo 500km. Mi-am (re)amintit de ce iubesc asa mult masina asta, la drum lung inca ma face sa-mi bata inima mai repede chiar dupa aproape 5 ani de cand o am, in special pe drumurile cu o banda pe sens, unde e loc de depasiri. Bine, imi reamintesc aproape la fiecare drum mai lung extraurban. Azi, drumul destul de liber, mers asa cum ii place ei, lipita de sosea, talpa din belsug pe unde s-a putut. Consum de curiozitate la pompa de 10.3% la dus, la intors n-am mai calculat.
    1 point
  27. Eu am vorbit cu tine despre alt subiect ... Titlul s-a potrivit cu afirmatile celor de la KIa si am postat aici testul lor. Nu sunt pro kia si nu am venit aici sa conving pe nimeni de lucrul asta. Discutia pur si simplu a deraiat catre alte subiecte , nu stiu de ce tu ai ramas cuplat pe titlul topicului , e ceva normal ca aici pe forum sa discuti de mancare cand titlul zice ''ce ulei sa bag in motor''
    1 point
  28. Sa inteleg ca nu iti cumperi o masina pentru specificatile si performantele pe care le are .. O iei asa doar de brand , daca brandul a decazut si este gata de el tu continui sa o cumperi si sa zici in gura mare ''da mah e fain de tot lexus dar bmw e bmw'', am dat un exemplu, cred ca mai bine as fii zis de saab Companiile aste de top sunt praf ... ele stau sub mana protectoare a ''micilor'' companii care vand masini ieftine si multe. Ferrari , Rolls , Bentley , Lamborghini , etc toate sunt cumparate, nu ar fii rezistat daca erau independente. In plus de asta eu nu am comparat masinile , doar servicile care le ofera brandurile ce nu sunt in categoria ''premium'' ... Nu stiu de ce tot se mai gaseste cate unu sa imi zica ca bah cum de iti permiti tu sa compari o kia cu BMW ... Tesla una din cele mai noi firme de pe piata a dat lovitura si acuma se poate compara cu marile companii constructoare de masini ... COMPAR SERVICILE NU MASINILE...
    1 point
  29. Kia Stinger arata foarte bine in realitate, am vazut-o in Coresi Mall la Brasov, e o masina foarte mare. Ca si pret 2.0 benzina turbo 255 cai - aprox 30.000 euro. 2.2 diesel 32.000 euro cu TVA. Chiar imi face cu ochiul aceasta masina cu toata pasiunea mea pt BMW.
    1 point
  30. Strategie de marketing, si o modalitate simpla de a asigura banuti din service pe o perioada mai lunga. Gen ai o problema, iti inlocuiesc pe garantie (daca e cazul), si platesti manopera. Service-ul il faci tot la noi, toti aia 7 ani sau cati or fi.
    1 point
  31. De ce va uitati doar la performantele motoarelor? O masina nu inseamna doar motor si 0-100, nu? Modelul asta arata bine, dar deocamdata KIA e tot o marca ce copiaza tot ce prinde. Spatele ala furat de la maserati, si tinuta de drum care nu e asa laudata daca va uitati pe review-uri, demonstreaza ca mai e mult pana departe. Sigur, concurenta e buna, dar haide totusi sa nu o comparam cu porsche...
    1 point
  32. Ca sa faca asta trebuie sa mearga cu ambele pe acelasi drum, sa stea in paralel cu ele si sa le puna pe tempomat.
    1 point
  33. Noaptea mintii. PAi Kia nici nu vrea sa se compare cu premium, doar sa arate ca vinde o masina cu performante asemanatoare la jumatate de pret si cu o calitate decenta. Aberezi mult, inteleg de ce, dar fiabilitatea inseamna acelasi lucru fie ca vorbim de 0 km, de 50k km sau 100 k km. Concluzia e una singura, ca asiaticele sunt ca fiabilitate peste europene si punct. Premium nu inseamna neaparat ca platesti si fiabilitate. Inseamna doar niste materiale mai bune, niste optiuni, niste motoarele montate altfel, niste sasiuri bune.
    1 point
  34. Dar nu este nici trecuta prin 2-3 proprietari , mai ales ca BMW inainte sa vand o masina o verifica/schimba ce are de schimbat si ti-o da ca si o masina noua doar ca rulata. Masina chiar a venit ca si noua doar ca in bord era 50.000 in loc de 0-100km ... AM beneficiat de aceasi garantie ca si cum as fii avut-o de noua. Dar nu comparam asta .... Compara cat primesti acuma de la BMW si cat primesti de la o asiatica. Eu nu ma leg aici de BMW , in galeata sunt toate brandurile ''premium'' si cum poti sa iei ceva mai ieftin cu un avantaj mult mai mare... asta daca nu esti pasionat si vrei doar o masina buna care sa isi faca treaba. In rest pasiunea si dragostea fata de un brand te costa si vine cu avantaje (spiritual) si dezavantaje fizice/materiale) .
    1 point
  35. Nu mi se pare deloc ieftina in Romania - preturi de lista; mi se pare mai degraba din clasa cu seria 4 grand coupe. Motorizari benzina (model/pret lista cu tva inclus) 2.0 T-GDI GT Line AT RWD 37783 € 2.0 T-GDI TREND Line AT RWD 33800 € 3.3 T-GDI GT AT AWD 48195 € Motorizari diesel 2.2 CRDI GT Line AT RWD 39389 € 2.2 CRDI GT Line AT AWD 41126 € 2.2 CRDI TREND Line AT RWD 35688 € 2.2 CRDI TREND Line AT AWD 37426 € De curand am primit de la Bavaria o oferta de 48.000 euro pentru un 420xd bine dotat (m packet, faruri led, automat, navi mare, lane assist, service inclusive 5 ani, repair inclusive 3 ani, etc). Sa zicem ca as obtine un discount de 10% de la KIA (desi rar dau mai mult de 5% discount, sunt mult mai restrictivi decat europenii la politica comerciala); as ajunge la o diferenta de ~10k euro intre cele 2 masini; dar peste 5 ani aceasta diferenta s-ar pastra (rulaj 100k km); pe seria 4 cred ca as lua ~18-20k euro, iar pe Kia Stinger in jur de 11-13k euro (deja costurile de intretinere sunt mai mari decat la BMW, fiind o masina rara) - adica in jur de 7.000 euro diferenta - deci practic diferenta de pret intre cele 2 masini este de 3-4.000 euro (intretinerea va fi similara, avand garantie; reviziile sunt scumpe si la KIA). Voi ce credeti, daca as avea 40k sa dau pe o masina, as alege Kia Stinger sau Seria 4 Grand Coupe? Totusi, exista o categorie de clienti care o cumpara - cei care vor masini mai putin intalnite pe strada. ---------------- Una peste alta, materialul acela si-a atins scopul - am discutat ceva despre KIA Stinger.
    1 point
  36. Da , cu cat te indrepti mai mult spre un brand ''premium'' cu atat mai putin primesti garantie si avantaj client ... Cand mergi la asiatici cu 15.000 euro ai si garantie 5-6 ani . La BWM dupa ce ai platit 70.000 primesti un picior in fund si daca se intampla ceva in aia 2 ani se misca foarte greu si ajungi sa te rogi tu de ei de te simti ca esti la cersit.... In mod normal trebuie sa fie invers , am platit 100.000 pentru seria 7 , pai banii aia trebuie sa am si o garantie pe masura. Nu , las ca are ala de 3 mai mult ce a platit 20.000.
    1 point
  37. Eu am facut cu e46 318i de 143 cp 100.000 km in 4 ani ce zici ? si reparatii majore nu pot sa zic ca am avut..la motor nimic in afara simeringurilor la supape ,in rest consumabile
    1 point
  38. Dar si daca faci 20.000km pe an,inseamna ca mergi si la chioscul de peste drum,cu masina))). SUNT multi soferi in Romania care n -au mai facut orasul pe jos de 20 ani)) pt ca ei fac 20-30.000 pe an))cu masina. Stiu oameni tineri care daca ii pui sa mearga pe jos 15 minute,e ca si cum ii jignesti,ei neputand fara masina sa se deplaseze,chiar si cand se merge bara a bara. SI ACUM sa fim seriosi,fac nemtii 20.000km-30.000km pe an dar nemtii au cu ce si au unde sa mearga. Daca tara asta era impanzita de autostrazi credeti ca nu aveam mai mult?))) PLUS CA e o masina de 16 ani vechime ,aveti pretentia sa faca 20.000 pe an pe soselele din Romania?))) Si cazul si mai firesc ,sunt multi care fac si 3000 pe an,stiu pe cineva cu passat 2006 care face 2000 pe an,ca n are unde merge si nici nu i tara impanzita de sosele. Voi va asteptati sa mergem 20.000-30.000 pe an ,ca nemtii,dar noi n avem sosele))))
    1 point
  39. La serviciu folosesc pentru deplasari o Skoda Octavia 2 diesel cu DSG, dar e cea mai penala combinatie, nu ma pot obisnui deloc si mai e si foarte zgomotoasa. Raman adeptul cutiei manuale.
    1 point
  40. Eu am butonul cu REST, cel care porneste inclazirea dupa ce a fost oprita masina. E91 Facelift 2009. EDIT: Ciudat este insa ca in cartea masinii arata butonul ALL, iar in cartea de la nfl e cel cu rest ... Dar la mine e REST si functioneaza ca si REST.
    1 point
  41. neo_anderson de pe forum, un om care stie ce vorbeste si ce face a spus ca acest program este o prostie (desi eu l-am folosit in continuare cand am vrut sa fac ceva mai lejer), poate sa-ti strice module ca si FRM-ul acest Carly, insa aceste probleme le-am auzit cel mai des pe F-uri decat pe E-uri.
    1 point
  42. Gata omule poti sa te opresti cu exemplele ca sigur mai gasesti o mie ,ca ori sunt prosti ori fac pe prostii ......baba frumoasa si copil cuminte nu prea exista.Ai 200% dreptate si cu siguranta nu o sa aflam nici de unde si nici cu cat a cumparat omul masina......Am si eu seria 3 si la 150k km masina merge beton si nu are nimic....dar atata are.Pacat de banii omului dar asta este...in viata toate se platesc.
    1 point
  43. Da? Dar de asta ce spui? https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=255084581&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelGroupId=22&maxFirstRegistrationDate=2014-12-31&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&minMileage=380000&pageNumber=1&scopeId=C&fnai=prev Fa tu singur calculul la nr. de km. Uite ca are mai mult de 100.000 km pe an. O sa-l vezi in tara la vanzare cu 130.000 km. reali si o sa vezi ca dupa ce il cumpara cineva, o sa vina pe forum sa se planga ca la asa putini km. a picat nu stiu ce piesa si ca BMW nu este masina buna. Mai vrei exemple? https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=255114719&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&minMileage=380000&pageNumber=1&scopeId=C Iar altii se plang ca ei nu ar cumpara masini cu mai mult de 160.000 km. Astea sunt masinile ieftine care se aduc la noi in tara de samsari si care se bucura cumparatorul ce este ieftina si cu km. putini.
    1 point
  44. consuma mai putin decat un 2.0d , este super.
    1 point
  45. Cam greu cu e39 ala care consuma 4.5 si trage bine iar A6 14 si targe prost dar in fine, daca tot te-ai saturat de consum mare si performante slabe, cumpara un motor de 3000cm. Lasa-l dracu'de impozit, intretinerea si devalorizarea unui X5 sunt considerabil mai costisitoare. Suv-uril de clasa mare echipate cu motoare de 2.0L sunt o gluma proasta. Pe hartie poate arata bine dar in realitate masina se simte ok doar daca o conduci linistit, daca conduci un pic mai intepat motorul nu va face altceva decat zgomot inutil. La viteze mari situatia va fi si mai dramatica.
    1 point
  46. de ce nu-ti iei E39 iar? Nimic de zis, E39 chiar a fost o masina buna, am avut si eu 2 si parca si acum mi-as lua una, doar ca e totusi o masina veche la care trebuie mereu sa mesteresti ceva si nu mai am chef si timp sa tot surubaresc plus ca tehnologic e depasita, e totusi o masina conceputa la inceput de anii '90. Sunt curios totusi de ce zici ca A6 ti s-a parut "caruta", mai ales ca din tot ce ai zis despre el nimic nu a fost de rau. Ce specs avea pe partea de motorizare, cutie si suspensie? Banuiesc ca ai avut un 2.0TDi cu multitronic si suspensie clasica standard... Parerea mea este ca X5 cu motor de 2.0d e cam fail, totusi masina e grea, aerodinamica nu o ajuta prea mult si ma gandesc ca incarcata cu bagaje si persoane intr-un concediu va trage din greu motorasul ala, apoi am vazut consumuri mari la F10 525xd, aproape similare cu 3.0d, in cazul asta chiar nu vad sensul unui motor mic in afara de impozit. Teoretic la 80-100k km nu ar trebui sa fie mari probleme, vezi la F10 ce probleme au motoarele respective, sunt aceleasi si iti faci o parere.
    1 point
  47. http://www.auto-records.com/ Eu aici am tot verificat masini. Costa 4.5 euro un istoric.
    1 point
  48. Si acum dupa aproape un an de zile sa scriu si eu aici, nu am mai vorbit cu Bogdan de atunci. In octombrie 2016 Bogdan a venit la Dr Tr Severin pentru resoftarea a 5 masini (inclusiv E60 meu). Dupa resoftarea a doua E46, un audi A4 si masina mea, a urmat X5-ul E70 de 2012 4.0xd de 305cp. Kenbobo dupa ce a incercat sa spuna ca si-a uitat sculele sa desfaca calculatorul motor care trebuia desfacut si in partea de sus si in partea de jos deoarece la modelul asta ca sa poti face ecu remap trebuie sa spargi codul de pe placa care e pusa invers (foarte greu de desfacut daca nu esti priceput). In fine sarim mult peste, dupa un miros urat de ars si dupa ce a zis ca nu poate sa sparga de fapt si etc, cand punem ECU pe masina nu porneste masina, iar ECU apare cu rosu in ISTA, eu mi-am dat seama instant...proprietarul si prietenul meu bun inca nu stia ce se intamplase, ECU ars. Dupa ce s-a desfacut din nou si sa umplut de mastic prost pus de a intra prin toate circuitele (mastic de lipire care l-a avut prietenul meu deoarece Bogdan nu avea) sa incercat iarasi pornirea masinii insa la fel. Prima oara domnul Bogdan a spus ca nu o sa-i cumpere ECU-CAS-CHEI noi deoarece asta trebuie facut cand schimbi ECU din dezmembrari, iar pana la urma i-a dat calculatorul la CLUJ ca cica are el pe cineva sa-l repare, intradevar omul poate sa dus cu el la reparat si cel de acolo nu a reusit sa-l faca. L-a trimit prin curier insa aceeasi problema. Pana la urma a comandat din Lituania ECU+CAS+ O CHEIE (proprietarul i-a spus clar ca vrea sa fie masina ca inainte, adica inclusiv cu 2 chei), au venit, ni le-a trimis prin Curier, le-am montat, masina a pornit insa cutia nu intra in NIMIC, avea multe erori si KM erau schimbati de la 200.xxx la 160.xxx ceva de genul, pe scurt erorile erau inregistrate de pe masina care era luat ECU. Bogdan a spus ca nu-i problema ca se codeaza dupa vin-ul masinii si dupa o sa mearga si cutia si apar si km si etc. Eu am incercat sa am incredere 99% pana la capat in el, dupa 3 zile la rand in care am stat de dimineata pana seara in masina prin team viewer cu sculele lui bogdan (icom si restul) trimise de la el catre noi, tot nu intra in nimic schimbatorul. Dupa ce a venit prima oara pe banii lui la Severin sa repare calculatorul, a doua oara a zis ca el nu mai vine pe banii lui, ok i-am trimis bani de motorina (proprietarul) si a venit insa la fel dupa o zi si o noapte pierduta nu a reusit (tot spunea ca daca vine el reuseste sa o faca, insa nu era sigur nici el). Sa trecem peste, ne-a spus sa trimitem masina la un prieten de-al lui la Targoviste-Pitesti (nu mai tin minte exact), am toate convorbirile din whatssap si de pe forum cu el. Ne-a asigurat ca prietenul lui cu asta se ocupa si o repara fara probleme, dupa 3 luni de zile prietenul lui a reusit dupa ce a desfacut ECU si la modificat sa o porneasca si sa o bage in viteza insa numai pentru cateva minute, dupa iarasi s-a stricat. Si ca sa scurtam treaba, masina a fost dusa la Bucuresti la MHS cu platforma, iar verdictul final ECU+CAS de inlocuit, factura finala 9200 lei sau ceva de genu cu tot cu manopera, cei de acolo nu au vrut sa o faca, credeau ca e furata dupa ce au vazut 2 vin-uri si etc, insa au fost obligati sa o verifice pana la urma si s-a demonstrat ca el este proprietarul. Bogdan cu prietenul lui au fost dati in judecata, au venit si pana in Severin chemati de procurorul care se ocupa de caz, eu am fost martor, insa nu sa dat drumul la urmarirea penala (nici nu prea aveam cum, asta stiam din capul locului, dar am incercat). Ce sa va mai zic, l-am ajutat pe prietenul meu cu platforma de la servici pana la Targoviste sau unde era prietenul lui Bogdan, deja Bogdan nu mai raspundea la telefon de cand era masina la prietenul lui, oamenii erau suparati ca tot sunam din cand in cand sa-i intrebam ce este cu masina. El din capul locului ne-a asigurat ca masina o sa fie cum a fost ca nu-si permite sa faca furaciuni si nu stiu ce chestii ca i stricam toata afacerea si asa mai departe. P.S el a venit cu un prieten Andrei parca, celui care i-a vandut fostul E46 (cu el au venit la severin, nu cu 535d cumparat recent, care a suferit un accident de la intoarcerea de la Constanta din spusele lui Bogdan, un tirist a adormit la volan si a intrat peste banda lui, Bogdan ca sa nu de-a frontal in tir a sarit cu ea de pe pe drum si ia rupt un amortizor si nu mai tin minte ce pagube, de aia nu venise cu ea. La pus pe prietenul lui sa minta la randul lui ca ei au venit la Severin si ei nu au luat niciun ban (700 lei de masina a fost resoftarea) si ca masina aia ei nu au vazut-o sa mearga ca era stricata deja (desi prietenul meu mutase X5 de fata atunci cu ei in alt loc mai bine pozitionat de parcare) Mai sunt mii de amanunte...ideea este ca l-am intrebat clar daca a mai facut acest tip de masina si acest tip de ECU si anume sa-i desfaci inclusiv capacul de sub care e prins in mastic si a zis ca da fara nici-o problema (il cred) insa daca stii ca nu ai tot ce-ti trebuie si ti-e frica la ce te mai apuci...ECU a fost desfacut cu surubelnita, cu feonul industrial adus de la mine de la munca, s-a strambat ca naiba toata carcasa aia... in fine! Nu puteam sa dorm noaptea pentru ca ma simteam prost fata de prietenul meu deoarece eu i spusesem de Bogdan. Nu ma intereseaza sa-i fac topic reclamatie sau altceva, doar am vrut sa stiti toate acestea si daca o sa vrea dovezi, stie clar ce avem de la convorbiri, chitanta de la banca cu avansul banilor sa vina la Severin, piesele comandate de el, inclusiv AWB-urile de la fan curier in care au fost piesele lui (laptop, icom si ce mai avea nevoie pentru codare/soft), nu i le-am "oprit", nu aveam de ce, i le-am trimis inapoi, isi uitase si laptopul in X5 pe bancheta din spate cand a plecat inapoi dupa ce a ars ECU atunci. Am poza inclusiv la buletinul lui care i l-am cerut pentru a avea o incredere certificata in el. I doresc succes in continuare in Anglia sau unde vrea el. Va rog sa nu stergeti, nu este off-topic, este o asemnara la situatia cu KM, multi o sa ramana socati de ce scrie aici, sa creada ce vor ei.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.