Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/26/18 in all areas

  1. Eu nu inteleg ce treaba are tractiunea spate cu inzapezitul langa locul de parcare sau la intrare in garaj. Daca era cu tractiune fata masina nu dadeau in gol rotile? In 16 ani de cand am BMW nu am ramas niciodata inzapezit undeva unde o masina cu tractiune fata nu a ramas. Merg aproape saptamanal la munte si am urcat pe drumuri spre anumite cabane unde masini cu tractiune fata nu urcau. Daca ai cauciucuri bune de iarna si stii ce faci eu consider ca e chiar mult mai fun sa mergi pe zapada cu o masina RWD.
    5 points
  2. Ai intrebat de configuratie pentru un diesel / motorina si ne areti un benzinar
    3 points
  3. Ma bucuram sa il treaca avand 2500 cmc, o gafa in favoarea mea nu faceau si ei..
    3 points
  4. Eu spun concret ce oferta am primit de la ei. La Bavaria sunt client de cand e cumparata masina (tot de la ei), in ultimii 3 ani am mers doar la Otopeni. Pret promotional la revizie 1270, mi-au dat ca bonus filtru de motorina in acelasi pret La proleasing am primit oferta de 980 pe acelasi pachet de revizie, piese oe Pentru masina din semnatura Am observat ca service-urile de 2 lei practica preturi de reprezentanta (sau mai mari) in ideea de a momi clientul cu falsa impresie ca vor primi servicii profesionale, eventual masaje gratis si pupaturi
    3 points
  5. Cea mai fiabila e 530; 535 si 550 sunt mai complexe, si puterea mai mare implica uzura mai mare pt motor si alte componente (franare, cutie viteze, diferentiale, etc).
    2 points
  6. Tot de 3.0l , in general motoarele de 3.0l sunt foarte echilibrate si fiabile.
    2 points
  7. Probabil are 500k km. Eu cand am ajuns in Constanta intr-un parc auto (s-ar putea chiar ala), aproape toate modelele e46 erau masini de Anglia la care se facuse conversia si erau facute din bucati (nu mergeau toate butoanele, aveau buton de ASC desi erau facelift, unele erau facelift doar la exterior dar de fapt erau fabrica in 99-2000 etc.) . Mare grija ca s-ar putea sa bati drumul degeaba. Eu cel putin cu parcul auto din Constanta asa am patit cand am fost. Povestea de la telefon: eu: a fost masina de Anglia? el: nu, a fost masina prietenei mele. Tocmai i-am schimbat ambreiajul ca stii cum sunt fetele ca stau cu ambreiajul apasat la semafor. eu: domnule, daca a fost de Anglia oricum o sa imi dau seama, va rog sa imi spuneti sa stiu. el: nu, sub nicio forma. E adusa din Germania de curand. Era vorba de un 318i 2003. Cand am ajuns la fata locului: masina avea incuietoare doar pe partea dreapta, buton de ASC, era chituita, barele sparte etc. I-am zis sa nu mai aduca cheia si nici nu m-am urcat in ea. Metoda de vanzare: in parbriz avea anunt cu 3500 euro in caz de prinde un prost, pe Autovit era 3000 euro, la fata locului cand a vazut ca m-am prins ca e de Anglia a zis ca lasa la 2500e "ca daca o mai aranjezi putin nu stie nimeni ca a fost pe dreapta". M-a rugat sa imi arate inca un 320d 2003 care de fapt era din 2002, avea volantul praf praf (simteai tremuratul in timpane), avea tot asa buton de ASC ca fusese de Anglia, volan de e60, nu mergea niciun buton etc. Masina lui, tot la vanzare: 330xd facelift 2001 care de fapt doar la exterior facelift, avea 3.0d 184 cai, era din 2000, ASC, avea doar tractiune spate etc. Cam asa cu parcul auto din Constanta :goodjob:
    2 points
  8. Tipic , mergi vaca si te intorci bou ... Asta e furt pe fata , te-au taxat pentru nimic , nici macar nu au putut sa faca o investigatie dar banii I-au luat. Nu am stiut ca nu se pot verifica sigurantele daca nu ai ultima actualizata ... ''E mai destepte bmwurile de cat credem noi'' sau sunt pe aceasi mana cu reprezentantele BMW !!! )))) Ingineri de joasa speta si hottie la cel mai inalt nivel. PS: Pana la urma ai platit pentru o confirmare ... Nenea. am o problema , nu merge volanul!! ... Da , nu merge si nu am ce sa ii fac ... plateste 300 lei la casierie. PS2: CUm de au putut sa vada ca are probleme cu releul de la bujii dar nimic despre volan ... ?
    2 points
  9. Atat timp cat este alt sofer in masina nu sunt niciodata aceleasi conditii. Fiecare are alta talpa si stil de condus.
    2 points
  10. Eu nu cred in culpa comuna. Din moment ce te crezi regele soselelor cu x5 si alergi cu mult peste limita legata,automat esti predispus la astfel de accidente. Eu nu inteleg de ce a preferat sa-l ocoleasca in loc sa franeze.
    2 points
  11. BMW 5er 520d; EURO 5 Motor 2.0d – 135Kw/ 184 CP ** Pret FIX 18.500 € ** Primul proprietar pe RO Import Italia 01.2018 Data primei inregistrari: 09.2013 Capacitatea cilindrica: 1.995 ccm Kilometraj: 102.000 km Km Certificati si Verificabili in reprezentanta BMW. Autoturismul detine istoric si carte service Serie sasiu: WBAFW11000DY41738 Cutie automata Adaptive Drive – 3 Functii Disponibile – Eco Pro/ Confort/ Sport Tapiterie piele Scaune fata cu reglaj pe inaltime, lombar si memorie Senzori de ploaie, lumini si parcare Senzori monitorizare a presiunii in pneuri Sistem AC, Dublu-climatronic Sistem navigatie Servodirectie electroasistata Spalatoare parbriz incalzite 4 geamuri electrice cu posibilitate deschidere / inchidere din telecomanda Privacy Glass-geamuri tenta închisă Cotiere fata cu usb si jack in, Cotiera spate Oglinda retrovizoare electrocromatica Oglinzi exterioare electrice, incalzite Pachet lumini ambientale ( plafon, picioare, spatii de depozitare usi, consola centrala) Volan multifunctional cu comenzi pentru telefon, sistemul audio, pilot automat Comenzi vocale (climatizare, sistem audio, telefon) Conectare telefon prin bluetooth Bancheta spate rabatabila fractionat si sistem de prindere ISOFIX Jante aliaj originale BMW 17" cauciucuri iarna *Se emite factura fiscala cu serie sasiu. *Posibilitate factura cu TVA DEDUCTIBIL* **Accept si recomand test reprezentanta BMW** ***FARA VARIANTE AUTO*** 0765745994 - Bogdan Inca 3 poze .
    1 point
  12. BMW 750LI 2008 408CP 65000km 23500Euro ---------------- BMW Night Vision Brake Assist Lane Assist Side Assist Heads-up Display ---------------- Suspensie reglabila Sport+ / Sport / Normal / Comfort Faruri Bi-Xenon Adaptive Light Keyless Go & Entry Easy Entry access Asistenta Faza Lunga Camera marsarier Camere laterale - side View Portbagaj Actionat Electric Soft close usi Jante 19" cauciucuri de 1 an (iarna/vara) Scaune spate electrice cu incalzire + ventilatie + memorii Pachet entertainment (ecrane in tetiere spate) Perdelute laterale + luneta Geamuri privacy heliomate Scaune electrice fata cu incalzire + ventilatie + masaj + memorii Volan piele reglabil electric Navigatie Profesionala (versiune updatata - 2017) Harta Romaniei inclusa DVD Video / Radio Cd / Bluetooth / TV Magazie CD/DVD 6 buc Sistem Start-Stop Bord imbracat in piele Comenzi vocale Pachet lumini ambientale Culoare: Negru VIN: WBAKB81040CY50922 Norma de poluare: Euro 5 Tara de origine: Germania https://www.mdecoder.com/decode/cy50922 Raport din 2016: https://www.dropbox.com/s/c0fr2f86liuosxn/cy50922-report.pdf?dl=0 Poze octombrie 2017: https://www.dropbox.com/sh/yxpozy7apz40h7m/AACSKNUKA97rDtRtkl9keGCla?dl=0
    1 point
  13. Salut, va las aici o scurta prezentare a unui E90 venit de pe alt continent: E90, fabricat in 2005, cumparat de un nene roman din Florida, adus prin 2008 in tara si tinut de acelasi nene pana anul trecut cand l-am luat de la el. Modelul e 325i, dar cu 2996 cmc, adica e un 3.0 detuned, cu 218 cp, vandut pe post de 2.5 la americani..mindfuck. Km sunt cam 180.000 in momentul de fata. Dotari nu foarte multe, configurata cu strictul necesar pt climatul de acolo, are piele, ornamente de lemn, trapa, clima (conform vin decoder-elor cica e hot-climate edition), proiectoare, pilot automat cu franare, perdelute luneta si geamuri spate. Lipsesc multe dotari, dar are un anumit farmec, fiind asa mai spartan la interior. Ah si e titansilber, adica argintiu batranesc si anost. Nu sare in ochi, nu iese in evidenta cu nimic, lumea zice ca e 320d. Sunt multe nimicuri de facut pe la ea, de la retusuri pe la exterior pana la defecte minore pe la plastice, prin interior. Ma chinui de ceva timp sa rezolv o taietura de pe scaunul soferului, mi s-a cerut pe retapitare partiala cat costa un interior intreg.. poate aveti vreunul un scaun impecabil, din piele din asta sintetica si vreti sa il vindeti..slabe sanse. Las niste poze, am inclusiv manualele de folosire, afisul cu care a stat in geam la reprezentanta, fiind vanduta la ei ca o masina cu consum mic, CD de prezentare, harti cu dealeri BMW din state si alte nimicuri de genul. O si vand, dar nu sunt foarte hotarat.. https://postimg.org/gallery/28ipjk7w6/
    1 point
  14. Cel mai bine e sa mergi cu masina si sa verifici daca se prelinge ulei , daca nu mai bine sa o lasi asa si mai verifici din cand in cand.
    1 point
  15. Uita-te pe staplul masinii - scrie acolo foarte clar dimensiunile pe care le poti pune.
    1 point
  16. Up! 66000km Poze ianuarie 2018, dupa un detailing interior: https://www.dropbox.com/sh/13g87lp5q7g6x9l/AADrSOowtr0M4TlaVrGdg-hSa?dl=0 20000E negociabil
    1 point
  17. Tu parca o ardeai cu all season, deci nu se pune Eu sunt acum la un set de Nokian WR D4 noi care crede-ma ca fac diferența. Chiar acum 2 weekenduri am urcat la cabana Muntele Roșu (pt cine nu știe este un drum ca cel din Sinaia pana la Cota 1400, dar cu zone mai abrupte) și sub stratul de zapada era gheata in anumite zone formatĂŁ de cei care se chinuiau sa urce și dĂŁdeau in gol. Am avut o singura problema intr-o curba unde era mai abrupt si a trebuit sa dau in spate ca sa iau puțin avânt. Sus la cabana era doar un Sandero cu lanțuri și o Toyota Hilux. :shifty: Pe drum erau cred ca 15 mașini trase pe dreapta ca nu puteau urca. In afara de un E90 toate erau FWD. M-a amuzat un nene cu un golf 4 care avea 3 oameni pe capota și se chinuia sa treacĂŁ de o zona, dar fĂŁrĂŁ succes.
    1 point
  18. Din cate stiu, un update pe toata masina, in reprezentanta, costa aprox 250 RON. Desigur, semnezi ca esti raspunzator de ceea ce se poate intampla in timpul update-ului. Ia legatura cu userul Neo daca vrei sa faci update in Bucuresti.
    1 point
  19. Eu fac schimbul de ulei si filtre acasa , schimbul de placute si discuri frana acasa , amortizoare si brate acasa , distributia am facut-o la bimmer acum 3 ani .. au fost ok ( atunci ) acum nu mai stiu , volanta si kit ambreiaj la un service mic de cartier cu mine de fata la fiecare miscare
    1 point
  20. Vezi ca la reprezentanta ZF Romania (Bucuresti Faur) te costa sub 2000 lei operatiunea de schimb ulei cutie cu piese oroginale ZF. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  21. Singuru avantaj al rotilor fata, care uneori te scapa pe zapada/gheata este ca vireaza, rotile spate nu vireaza si nu beneficiezi de aderenta in mai multe pozitii/unghiuri. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  22. Din ce buget ai tu si cam ce vrei de la o masina eu unul m-as uita catre un seria 4 benzina 3.0. Nu ii inteleg pe astia care plang de tractiune spate iarna, de 3 ani incoace n-am ramas o data blocat sau sa nu pot sa trec pe undeva cu masina, s-a comportat seria 5-ul meu cu 245/45 la fel de bine ca masinile prietenilor cu tractiune fata, exact in acelasi timp, aceleasi conditii, etc.
    1 point
  23. Dupa aprox 2 ani cu seria 3 F30 320D 163cp RWD (tractiune spate) cutie automata 8 trepte, eu personal am ajuns la urmatoarele concluzii: -tractiunea spate este pentru cei care vor sa conduca extrem, sa faca derapaje, sa se bucureâŹÂ de placerea pura de a conduce, acceleratii rapide la viteze mari, timpii de acceleratie 0-100 nu prea conteaza, mai degraba 60-xxx sau 100-xxx, acolo este diferenta. Mi s-a intamplat de multe ori sa ma corecteze Dsc-ul pe carosabil umed chiar si cu cei 160cai amarati, pe zapada/gheata fuge spatele destul de rau daca te dai la ea, vei trece iarna cu ea dar exact cum spuneau si cei de mai sus, te vei trezi intr-o zi ca nu pleci din fata blocului ðŸËĹ O sa va povestesc o situatie cam extrema.. am plecat anul trecut, exact in ziua in care a nins abundent, la un drum Bucuresti-Alba Iulia. Pe autostrada A1 am mers cu 60km/h pentru ca, cum piscam putin acceleratia, cum incepea masina sa danseze cu toate stabilizarile ei, ea iti taie acceleratia sau iti franeaza rotile dar daca apuci sa intri in alunecare pe gheata sau un derapaj necontrolat, doamne ajuta! Nu e un sentiment foarte placut sa nu stii incotro o vei lua sau pe cine vei lovi pe langa tine. Am ajuns cu bine si m-am intors cu bine, nu am ramas blocat nicaieri cu masina in peste 1000km pe cele mai nasoale strazi acoperite cu gheata si zapada, pana cand m-am intors in Bucuresti si am ramas blocat pe plat, langa locul meu de parcare ) Masina era pe loc, in Drive, Dsc off complet, ma dadusem jos si ma uitam la rotile de spate cum se invarteau singure pe gheata, pana nu am dat la lopata si am accelerat-o pana a iesit fum, nu am miscat-o de acolo. In alta zi cand ningea grav, am parcat masina in fata marketului si cand sa plec, era sa dau iar la lopata, cu cutie automata nu prea ai cum sa faci balans pe suprafete alunecoase. Incerci intai sa pleci normal, asftel incat daca patineaza, sa nu faci oglinda sub roti, sa-ti taie Dsc-ul acceleratia. Daca nu merge, incerci cu modul traction care iti permite sa patinezi dar limitat, daca nici asa nu merge, atunci dezactivezi complet (diferential blocat) si speri sa agate de ceva. Nu este chiar asa o povara sa treci iarna cu RWD dar trebuie sa te astepti sa ramai in niste situatii penibile, sa ai mereu la tine lopata, eventual sare/nisip, mai ales la cutie automata. Avand in vedere ca la noi ploua si ninge destul de des, eu as alege clar pe viitor 4x4, pe carosabil alunecos sau semi-alunecos este altceva, si chiar si pe uscat are avantaje (plecare de pe loc, uzura mai uniforma anvelope, stabilitate mai mare la accelerare in curbe si in general pe drum), dezavantajele fiind un sistem mai complicat, putin mai greu, pierzi putin din acceleratie la viteze mai mari (nu la plecare de pe loc) Nu degeaba la noua M5 X-drive ai selectabil in meniu RWD sau X-drive, asta da afacere! Daca ar fi sa conduc in permanenta agresiv si sa ma bucur maxim de masina pe uscat, poate ca as opta in continuare pt RWD si as suporta consecintele dar eu personal, dupa ce am luat masina, m-am dat la ea cateva zile, o saptamana-doua, apoi m-am calmat, mi-a mai venit asa din cand in cand dar per total, acum as alege CLAR X-drive pentru mai multa stabilitate pe drum si mai putine griji, uneori e important sa pleci primul de la semafor si nu ai unde sa te duci in 200km/h ca sa faca diferenta RWD. De asemenea, pe drumuri cu serpentine, prefer sa ma bazez pe masina in curbe sau in caz de vreo manevra dubioasa decat sa accelerez ca nebunul pe linie dreapta si cand vine curba sa fac pe pilotul, eu asa am ajuns sa gandesc. Cand ai peste 250-300CP doar pe punte spate, trebuie sa cam ai grija cand apesi acceleratia, mai ales daca nu e drum drept, primul copac poate fi al tau! Nu degeaba Porsche/Lamborghini fabrica modele de top ultra-performante 4x4, nu degeaba BMW abia de curand a inceput sa puna X-Drive pe unele M-uri.. Oricum acest X-drive derivat din RWD cu diferential LSD, in anumite conditii (majoritatea timpului) iti va da cea mai mare parte din putere pe puntea spate, si este capabil sa dea si 100% doar pe puntea spate. Depinde ce asteptari ai de la masina si pentru ce o iei, eu iti recomand sa faci un test drive cu RWD si cu X-drive sa faci diferenta, vei fi super incantat de performantele RWD la inceput dar cu timpul eu cred ca vei ajunge la concluzia ca tot X-drive aste all around winner. Concluzia finala, din pc meu de vedere si a multora, RWD este clar superioara FWD (tractiune fata) pe uscat, as alege oricand pe uscat RWD in loc de FWD dar pentru stabilitate si conditii in RO, as alege 4x4 in loc de RWD. Repet, daca stii sa conduci, treci iarna fara probleme cu RWD, te chinui mai mult, esti putin mai atent dar nu ai probleme, poate doar niste situatii penibile Legat de cutie de viteze, la fel iti recomand sa faci un test drive cu manuala/automata, personal nu mai vreau sa ma intorc la manuala, cutia ZF8HP de pe masina mea este geniala, nu degeaba este pusa si pe unele Jaguar, Alfa Romeo (Giulia/Stelvio), Aston Martin, Bentley, Rolls etc. Zici ca am doua masini diferite, pe eco-pro/comfort este cuminte, nu se simte mare lucru, cand e pe sport este alta masina, uneori cand schimb cu pedala la fund in redline (rar, cand ma apuca damblaua) schimburile au chiar o tenta violenta, am impresia ca daca as avea mai multa putere, schimbul in sine ar rupe aderenta rotilor spate, un motiv in plus pentru X-drive. Cutia nu este la fel de rapida ca un DCT (dublu ambreiaj) care se pune de regula pe modele M si mai nou pe platforma UKL (noul X1 si urmeaza pe noua seria 1) dar nu este departe si are avantajele sale. Iti doresc succes in continuare! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  24. Tot mai bine e in Romania! Daia nu avem noi asa multe autostrazi, ca sa nu facem astfel de accidente! Si mai ziceati ca nu ne ajuta statul
    1 point
  25. Hmm, pai zici de understeering si nu ai auzit de RWD FWD si AWD? Avem RWD=propulsie tractiune spate mai zice lumea FWD= tractiune fata AWD=tractiune integrala LSD= diferential cu patinare limitata(practic pana la un anumit procent ambele roti motoare se vor invarti in acelasi timp) In functie de set-up poti avea RWD cu understeering de fapt cam asa vin mai toate setate/ Daca zici ca tii masina 2-3 ani poti sa iei sh la una noua pierderea va fi mai mare la revanzare.
    1 point
  26. e plin de astronauti pe sosele, piloti de navete spatiale :sorcerer: :sorcerer: :sorcerer: ! poti sa ai tu si F16 ca tot nu poti zbura cu el peste Mach 1 . asta e legea si pana nu ti faci propria autostrada privata unde sa ruleti tu cu cat te tin planetarele, dreptatea ta = 0 :artist: PS: sa stii sa rulezi pe autostrada inseamna in primul rand sa stii sa respecti limitele legale precum si pe ceilalti participanti la trafic! sunt cimitirele pline de piloti de ocazie... :bashwall: (dar si de victimele lor
    1 point
  27. Sau iti iei F15.. Edit: merge singura...sunteti nebuni!
    1 point
  28. Ascultati la omu', ca la cate autostrazi trec prin zona lui, stie sigur ce spune...
    1 point
  29. E undeva la mijloc treaba, am mers cu RWD unde nu visam(cota 1400 iarna) si da am ramas blocat pe o panta de cateva grade, ba chiar era sa o patesc rau de 2-3 ori, intrarea la in curte presupune o manevra stransa si ramanerea cu botul in panta, iarna am avut momente horror acolo.Cu gume bune si un pic de atentie clar se poate merge, a ca un FWD e ceva mai usor de condus iarna sau ca AWD-ul e cel mai recomandat e alta discutie.Daca ar fi sa iau as lua rwd cu un LSD(autoblocant) acela ar fi compromisul ideal pentru mine.
    1 point
  30. Ma omoara intrebarea asta de la posesori de masini de 50.000 de euro -- CAT CONSUMA? Aceeeasi masina - condusa pe acelasi traseu - de 7 soferi diferiti - va rezulta in 7 consumuri total diferite. Este o intrebare total irelevanta si fara sens. Cand se termina motorina te duci si pui ... The END.
    1 point
  31. Nasol accidentul. Greu sa faci schimbari rapide de directie cu o masina grea(2T+) si cu centru de greutate ridicat. S-a dus ca o caramida cu toata electronica de pe ea. Aviz celor care conduc suv-urile ca pe Ferrari. Chiar daca era in Germania pe tronsoane fara limita de viteza. Exista o viteza recomandata care de obicei e de 130. Legal poti merge cat de repede vrei doar sa nu incurci traficul, presezi pe altii. Nimeni n-are obligatia sa se dea instantaneu ca vii tu cu 300. Iar daca esti implicat intr-un accident(chiar fara sa-l fi cauzat) si se dovedeste ca ai avut peste viteza recomandata ai automat parte de raspundere civila/penala.
    1 point
  32. scuze de offtopic !!! apropo' de rusinea cu GPL... in perioada cand aveam coupe-ul cu GPL si alimentam cu gas la diverse pompe prin bucuresti sau prin tara se gasea cate un taximetrist sau vreun vanzator sa ma intrebe putin sarcastic... cum domle' ai pus gas pe bemveu ??? in schimb prin europa cand alimentam cu gas prin germania, italia, olanda, etc... stateam la coada dupa vreo 2 masini si erau masini mult mai noi si mai scumpe decat masina mea subaru, volvo, mercedes, audi chiar si porsche (cei drept mai vechi de anul 2000). si nimeni nu se uita lung sau punea intrebari sarcastice. la noi romanul e fudul... e rusine mare daca ai masina straina si te vede cineva ca alimentezi cu gas. in plus in tarile civilizate se considera ca masina ecologica si ai scutire la impozit si taxele de poluare. hai cu bafta !
    1 point
  33. @ CatalinP: cred ca nu ai avut niciodata o masina tractiune spate cu 250cp + sa stii despre ce vorbim, sau daca ai avut ai mers de 2 ori pe an cu ea, cand erau 30 de grade afara plus ca tractiunea spate e un cosmar absolut pe timp de iarna adevarata cu zapada (chiar si cu anvelope de iarna de calitate), eu unde intru in garaj am o mica rampa care mai are portiuni de gheata, si anul trecut nu am scos masina saptamani la rand pentru ca sa o bag inapoi in garaj era un cosmar (trebuia sa vin cu avant de pe strada, cu poarta deschisa in prealabil) de zapada nu mai zic. Anul asta nu a fost cazul dar anul trecut a fost un cosmar
    1 point
  34. Am trecut si eu prin dilema asta , M235i/M240i e ok dar calitatea interiorului si spatiul lasa de dorit. Eu as merge pe 340i sau 335i facelift sau un 435i. Uita de motoarele de 2.0 daca tot dai atatia bani Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  35. fiabilitate de la BMW ? :-) masina din 2013, 110.000 km, reparatii de aprox 5000EUR ia-o cat mai noua si ingrijeste-o cum poti mai bine
    1 point
  36. Mergi la dealeri in DE nu in RO.
    1 point
  37. Pai cred si eu sa bagi un e46 prin bucale zilnic si sa faci si 35.000 pe an,pai nicio masina nu tine)) Bucale e oras de uzura,de rupt masini))) moral si mecanic E46 e nemtesc se simte mai bine pe autostrazile nemtilor,unde respira)) In romanica,mai ales bucale,ucizi orice masina ,mai putin astea mai noi ce n au uzura
    1 point
  38. Nu putem vorbi de avantajele/dezavantajele masinilor noi daca nu am cumparat o masina noua ? Vreau sa imi zici de ce multe firme care nu sunt considerate premium iti ofera o garantie mut mai mare la un pret mult mic fata de brandurile premium ? Daca esti premium nu inseamna ca esti mai fiabil si mai performat ? De ce nu susti idea si cu o garantie pe masura !!! Poate ca nu esti asa de tare cum pretinzi .
    1 point
  39. La 18.000 km in 2 ani jumate mai bine o vinzi si mergi cu transportul in comun.
    1 point
  40. Ce ma amuzati unii pe aici, vreti masini care au 11-12 ani si va mirati ca au 300 -400 de mii, cam cat vreti voi sa aiba 80-100 de mii maxim, poate mai putin? Vreti numai istoric complet si voi o sa faceti numai in service-uri obscure reviziile, pretentiile sunt mari stiu, dar sa mai taiam dracu din ele:)).
    1 point
  41. scuza-ma, dar asta e LABA de om...nu mecanic. Daca o pun pe bunica-mea sa faca schimbul de filtre si ulei si nu ar sari peste pasul asta.
    1 point
  42. In principiu cam orice service poate face asta. Eu merg la ad garage pentru chestii mai comune. Am zis ca schimbul de filtre (la x5 sau seria 3 filtrele de aer si polen se schimba cu maxim o surubelnita, la cel de aer ai nevoie doar de maini) si ulei se poate realiza la propriul garaj (daca ai) Am vazut ca la bmw cobalcescu ar avea preturi mai mici la manopera, poti da un telefon Si orice service alegeti, incercati sa stati langa masina, si cereti cat mai multe detalii la mecanici despre pasii pe care ii fac daca nu va pricepeti
    1 point
  43. Banuiam eu. La asa putini km. tu vrei sa schimbi distributia? :frantics:. Asta e chiar culmea. :getlost: . Stai linistit, mai ales daca stii ca ai km. originali.
    1 point
  44. Magnusy, mergi la NEO_Andersson, te rezolva cu orice problema ai cu NBT-ul
    1 point
  45. Salut, Am fost si eu azi la baieti. Am o problema cu navigatia nbt. Nu am lasat'o sa termine update multimedia si a "crapat". Ca o prima impresie, service se gaseste intr'o hala veche , ruginita. Spatiul este mic si vechi. Ajung acolo, caut un loc de parcare la ei in curte( buna gluma, numai masini puse ca din avion), o las intr'un final si intru la ei. Ma primesc, ma ajuta sa pozitionez masina si o conecteaza la calculator sa o resofteze. Intre timp, vorbesc cu un mecanic(???) despre un sunet de il am 2 secunde la rece( cel mai probabil o rola de la accesorii), ii explic si nu apuc sa termin ca imi zice "vinde'o". Eu raman mirat si il intreb de ce. Imi raspunde ca stie el ca astea sunt proaste( f10 lci 535xi), ca e pompa de ulei sigur si ca trebuie distributia schimbata in plus ca sigur am o patina sparta si etc. Imi zice ca tot costa peste 6 mii de lei si nu merita si ca deasel e sfant. As fi vrut sa ii zic ca la cat a costat masina..4 mii am dat numai pe cauciucuri de iarna dar m'am abtinut. De curios, i'am intrebat daca au mai lucrat pe un astfel de model si mi'au spus ca pe una singura...deci vasta experienta. Intr'un final se concluzioneaza si updateul de soft..nu se poate. Ista nu vrea. Mi'a spus ca hardware nu are nimic dar trebuie rescris softul de baza de pe cip intai si ca nu merge altfel( apreciez ca m'a ajutat cu asta). Dau sa plec, intreb cat costa insa au zis ca nimic. Spre casa observ ca am martorul de check engine pornit.. ii sun si le zic ca a ramas pornit si mi'au zis sa vin in vreo 3 ore, eu fiind la 5 minute. Intre timp vad ca s'a stins insa daca mai apare ma duc direct la ei. Overall, baiatul cu codarea s'a comportat ok insa nu a facut nimic la masina. Locatie foarte dubioasa , nu stiu daca as lasa masina nesupravegheata acolo( nu zic de angajati ca ar face ceva). Numai bine.
    1 point
  46. Adevaru e ca parca nu mai e nici un service sa stii ca te duci si ai incredere totala ca e capabil sa iti gaseasca problema, sa o rezolve iar tu sa nu ai nici un dubiu cu privire la ce s-a facut la masina si daca a fost un pret corect! Parca toate au inceput sa o ia prin eliminare pana rezolva problema ... M-am chinuit luni de zile cu un scartait la una din roti cand franam usor. Eram 99% convins si urma sa comand discuri, placute si etrieri noi numai sa scap de problema ca ziceai ca merg cu o caruta! In final am zis sa fac un test de frana. Rezultatul a fost ca sabotii de la frana de mana strangeau mai mult decat trebuia! Un test de 40 lei in pana mea. Am fost si la reprezentanta. Nimeni nu a recomandat sa fac un amarat de test. Tot eu am venit cu ideea ... Luni de zile si zeci de lei pe curatat discuri, etrieri, etc pentru un cacat. Trebuiau reglati sabotii ...
    1 point
  47. Poate nu am stiut bine , am auzit ca daca ai - si + e mai nasol de cat toate pe - sau toate pe + . Oricum corectile sunt impecabile (valori foarte mici ce nu cred ca e o problema daca e unul diferit)
    1 point
  48. statistic femeile fac cele mai multe greseli la volan ... dar sa te fereasca d..q sa gresesti in fata unei femei ca de nu iti da la flash-uri si clanxoane ... am patit-o de ,,n,, ori
    1 point
  49. Pai d-aia intrebam, ca mai am un e46 cu 200tkm, si fulia,role si alte cacaturi p-acolo,sunt fortza...la aia cine dreaq a facut fulia pizdii??
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.