Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/01/18 in all areas

  1. Tu nu realizezi ca seria 4 cu motor de 2.0L benzina si 252cp/350Nm scoate ac. timp cu un 3.3L de 370cp/510Nm ???? Nu iti dai seama ca pe viraje seria 4 este considerabil mai bun, ca doar acolo recupereaza, in linie dreapta 100% Stinger este mai rapid (+120cp). Ac. poveste si cu X3 vs Stinger. Las-o draq de chinezarie, nu o mai ridica in slavi ! Zonda R costa peste 1.6 mil, pe Nurburgring 911 GT2 RS scoate timp mai bun si costa sub 300mii.
    4 points
  2. o miscare indrazneata pentru kia . dar venita prea tarziu avand in vedere trendul industriei auto. nimeni nu ingenuncheaza pe nimeni , exista segment de piata si pentru kia si pentru ceilalti producatori . mai degraba un client kia , va opta pentru un upgrade spre bmw porsche , decat invers.
    3 points
  3. Cred ca tu te cam umfli in pene . Banuiesc ca intri in curbe doar cu 150 km/h , de e vitala pt tine . Vin de pe E60 si inainte e39 si multe altele si nu am simtit diferenta asta de directie si suspensie de care zici . Probabil ca spre deosebire de tine , care ai facut un drive test cu cate o alta masina , eu le-am condus ani de zile , fiecare model . Nu spun ca nu e superior sistemul dynamic drive si edc , dar vital nu e in nici un caz.
    2 points
  4. Ceva de genu:the king is dead, long live the king. Clar se va afla cineva sa o cumpere indiferent ca scartaie sau nu materialele, ca se misca bordul sau nu...dar cum zicea colegu mai sus...m-ar mira tare ca cineva (sau marea majoritate) care are sa dea 40-50k eur pe o masina considerata premium cu valente sportive second hand, ar sari sa dea banii pe un Stinger GT nou...
    2 points
  5. Nu il cunosc pe @creed dar ce spune de mosul acela e adevarat pt ca tot la el am nimerit si eu tot pt curatarea galeriei, exact acelasi probleme+ plus a rupt o mufa pe care mi au reparat-o. Acum nu mai lucreaza acolo cred.Apropo de piese, inainte acceptau cu piesele clientului. Adaos au si de 100% va zic eu, am primit oferta pt discuri originale fata de 1900 de lei, eu am dat 1000 de lei tot originale asta prin vara 2017. Eu ma duc la ei doar pt revizii sa bag in istoric, nu sunt nici cei mai buni dar nici cei mai slabi.
    2 points
  6. 2 points
  7. Cine cauta un M sau Porsche nu cred se lasa asa usor cucerit de Kia doar din 1-2 clipuri de pe net , cel putin asa vreau sa cred.
    2 points
  8. Toti "ne-am luat" de @OPaul, probabil din cauza titlului, dar el nu are nicio vina ca cei de la Kia isi compara troacele cu panamera, bmw si lamborghini. Doar marketing de rahat, la care multi pun botu'.
    2 points
  9. Nu inteleg cum cineva poate vb de personalitate, fun, feeling etc doar in baza unuor fotografii si un test de toata jena. Nu inteleg cum cineva poate spune despre Kia ca tinteste spre premium ? Voi cand ati urcat ultima data intr-un Sportage sau Sorento. Calitatea interiorului este jalnica, mult sub Mazda CX5 sau Ford Kuga, CRV spre exemplu. Ac. din urma nu tintesc spre premium. Si pe Duster poti pune piele, camere 360, mai conteaza si calitatea. De ce este Stinger-ul o masina mult mai ieftina, pt ca este o masina mediocra, o masina care nu exceleaza la absolut niciun capitol. Intr-adevar, viata de zi cu zi difera de cea din teste sau de pe hartie etc, dar o masina rapida, cu 370cp, care se comporta pe viraje mai prost decat un suv, ma lasa rece. Daca pt voi sportivitatea se rezuma la 0-100km/h si premium inseamna doar dotari inseamna ca Stinger-ul a fost facut pt cei ca voi. Da, este ieftin cmparat cu un M4(desi nu suporta comparatie) si poate scump comparat cu un Arteon/A5 2.0tfsi sau seria4 30i (2.0L).
    2 points
  10. De ce costa un M4 dublu, pentru ca merita. Autozeitung : X3 30d G01 265cp 1.45.80s 430IA 252cp 1.45.20s Stinger GT awd 370cp 1.45.00s
    2 points
  11. Sunt foarte amuzat cum se vorbeste de Bmw si a sa calitate premium. Premium si Bmw? Premium la ce? Interioarele sunt josnice, lasati Mercedes ca la Mercedes nu te trezesti cu consola centrala in mana cum e cazul la seria 7. Ce e premium la Bmw? Un rahat de motor de 2 litri diesel care suna ca un tractor? Plasticele din masini gen x1 care zici ca au fost facute din jucarii chinezesti topite. Nu stiu ce e cu Kia asta dar pare interesanta insa sunt amuzat la maxim despre Bmw si calitate? Care? Poate un 7 ar individual ca in rest pentru banii ceruti sunt de toata jena, rade Mercedes si cu curu’ de ei. Faceti un test pentru cei cu F uri. Apasati pe trimuri ca in filmuletele de mai jos:
    2 points
  12. Sa va spun si eu parerea mea in legătura cu Service Scream (Tezparii) - Părerea mea este ca au mai multă reclama decât ar trebui, sunt un service mediocru, atât . Acum sa va spun si experienta mea directa cu ei - Am fost la ei pentru o curătare de admisie si schimb de clapete , la modelul meu N47 184hp se schimba capetele foarte simplu. După reclama lor pe Fbook in care am văzut ca , curată asa cum trebuie o admisie , m-au convins sa mă duc si eu la ei , pretul fiind de 350 lei manopera si 200 lei clapetele . Toate bune si frumoase pana in momentul când a început mesterul ăla pe care l-am nimerit eu ( un Mos) sa curete admisie. Va pot spune ca o curată la misto , dădea cu apa pe ea la suprafata, in interior deloc , normal ca m-am enervat când am văzut ca el vrea sa o monteze cu jegul ăla înmuiat doar, necurătat, nimic. I-am zis să-mi spele cum trebuie admisie ca pe dinafara o puteam sterge si eu cu o cârpa acasă in fata blocului . Mosul sa cam ofticat si in scârbă se făcea ca o curată si in interior , am ales sa plec de acolo doar ca sa nu ii car câtiva pumni in dinti . Va spun din tot sufletul , dacă ajungeti la ei, feriti-vă de mosul ăla, dacă nimeriti la el ... mai bine plecati . Nu stia retardatul nici sa o monteze la loc, a venit un băiat care avea treaba la un schimb de distributie si l-a ajutat , i-a arătat cum trebuie sa o pună . I-am zis lui Sorin despre lucrul asta si el mi-a zis ca va găsi o zi in care sa mă întorc si sa o curete cum trebuie , dar asta nu s-a mai întâmplat . In alta zi am vrut sa fac revizia, ulei si filtre , oferta fiind ca pret pentru filtre OEM , însă ei folosesc MAN, si asta m-a deranjat încât am renuntat la colaborarea cu ei definitiv. Distributia am ales sa o schimb la alt service unde m-a costat 3250 lei cu tot cu ulei si filtru , plus ca schimba si lantul pompei de ulei, piesa pe care cei de la Service Scream (Tezparii) cer bani in plus . Important, operatiile de service făcute la Service Scream (Tezparii) nu apar in istoric !!!
    2 points
  13. Nici unul din service-urile mentionate de voi nu are vreo "licenta" BMW si nu sunt autorizate in nici un fel de BMW AG sau BMW Romania. Sunt inregistrate pe AOS (Aftersales Online System) care este un serviciu contra cost oferit de BMW pentru oricine vrea sa plateasca. AOS ofera informatii de service online (proceduri de reparatie, diagnoza, etc.) si un access limitat la istoricul de service. In acel modul de interogare istoric se pot adauga intrari de service dar in istoric apar cu mentiunea AOS, la o masina in garantie, o intrare de service AOS in unele cazuri (cele mai multe) anuleaza garantia. Puteti consulta condiitile de garantie BMW si acolo scrie clar ca reviziile regulate precum si orice fel de interventie in perioada de garantie trebuie facute doar in reteaua BMW. Pe AOS se poate inregistra oricine chiar si o persoana fizica si inregistrarea e gratuita aici: https://aos.bmwgroup.com/start Accesul la informatii si BMW Car Data este contra cost, lista de preturi este aici : https://aos.bmwgroup...ricelist_EN.pdf Se poate cumpara access pentru 1 ora, 1 zi, 1 saptamana, 1 luna sau 1 an, pe un an tariful este de 3,575 euro + TVA (19% TVA-ul din Germania). Inregistrarile pe AOS sunt gestionate de BMW Group AG din Germania si nu au nici o legatura cu BMW Romania. Service-urile oficiale BMW nu au nici o legatura cu AOS, folosesc un alt portal online care se numeste SGATE si care contine mult mai multe informatii si proceduri online. https://sgate.bmwgroup.com/eu/ P.S. Textul apartine lui Neo
    1 point
  14. 1 point
  15. Deci este cel mai folositor retrofit pe care il poti face la o masina si din punct de vedere al confortului si din punct de vedere al banilor.
    1 point
  16. Ce consum ai aratat tu aici este in primul rand pe distanta scurta, vorbim dupa ce parcurgi 7-800km. nu pe 140 km. iar consumul aratat de tine este doar pe drum perfect drept, adica pe autobanda si mers pana in max.130km. nu pe traseul care ai spus tu. Am si eu masina ca a ta, asa ca, da-mi voie sa nu te cred. Si ca sa afli consumul real, reseteaza BC-ul de fiecare data cand alimentezi. Daca nu resetezi, ce vezi pe bord este eronat. Si eu pot sa iti arat un consum de 3,5 / 100 km.se inregistreaza cand esti cu masina la vale, si fac poza, dar asta nu inseamna ca este real.
    1 point
  17. Am un prieten care si-a luat un e93 335i si la insistențele lui am zis sa vedem ce diferente sunt intre cele doua mașini,ma refer la upgarde-urile mele vs softul lui de 390cp. A doua oara cand am mai facut asta(cu câteva sĂŁptĂŁmâni ĂŽn urma) a fost cu un audi 3.0,benzina V6 quattro,cu soft de 420cp.Dupa prima ĂŽncercare,ma intreaba daca am cumva NOS pe ea,ptr ca plecam prea repede. :)Sincer sa fiu,nu ma asteptam sa il fac,mai ales cĂŁ avea si quattro...evident,plecarile le-am facut de la 100km/h,daca am fi facut de pe loc,sigur ma fĂŁcea.
    1 point
  18. Vandut, se poate inchide. Multumesc celor ce s-au abtinut de la comentarii fara sens dar care in schimb au dat dislike la topicul acesta, sunt mandru ca sunt roman.
    1 point
  19. Mai pun acum o poza si din spate ca deja depasisem numarul de poze admise pe postare asa ca in loc de poza imi punea link-ul. http://i.imgur.com/OaH4tLv.jpg
    1 point
  20. O turbina reconditionata functioneaza exact ca originalul... Facuta cum trebuie o sa reziste foarte mult si o sa ofere aceeasi presiune/putere etc.
    1 point
  21. Am cerut eu la Ploiești la Proleasing și mi-au cerut 5900 de lei pentru schimbare distribuție F10
    1 point
  22. Pe e90, eff dynamics edition au 163 de cai, sunt doar manuale si au modificari la suspensie ( e mai joasa), au altfel volantul si treapta a 6 a la cutie modificata pt consum redus. Pe f30 exista ed si automat.
    1 point
  23. nu neg asta, dar pana la urma masina merge, acum asta e, data viitoare voi fi mult mai atent cu ei, initial vroiam sa fac schimbul de ulei la cutie si la mini, dar acum voi vedea cum tine lucrarea asta in timp am intrebat daca ar fi fost stricata o valva sau toate, tot ala era costul, cine stie ce o fi fost acolo
    1 point
  24. la blocul de valve a fost 850 de euro fara tva. Plus ca a mai intrat si manopera la demontare bloc valve... asta e. Mortu de la groapa nu se mai intoarce. Ei au zis ca le-au inlocuit pe toate.... Pana la urma nu cred ca mai gaseam un atelier sa ma ajute asa repede si care pana la urma au reparat problema. Am mai zis, asta e, nu am cum sa verific, si daca mi-au tras teapa sunt sigur ca lucrurile se vor intoarce la un moment dat... Poate daca cineva va avea dea face cu ei va aplica toate sfaturile primite aici de la inceput, si poate am salvat pe cineva in viitor LE: ca o observatie generala aici pe forum, daca iti schimbi uleiul singur (desi e un procedeu simplu si mie imi face placere sa lucrez la masina) esti vazut ca un barbar ca nu te duci la service, si daca te duci la un service specializat pe o problema ti se cauta nod in papura. E o observatie amicala, si asta nu ii scuza pe cei de la service de magarii (daca au facut intr-adevar)
    1 point
  25. am specificat mai sus, in pagina 2-3 se numeste kata tehnic, prin militari da pretul este decent, gandindu-ma ca un mecatronic nou este 15.000ron
    1 point
  26. da, nu stiu, chiar am ramas putin socat, si cireasa de pe tort a dus si copii la scoala cu ea azi.... ca el mi-a zis.... (cred ca era seful lor) macar daca faci treburile astea, nu mai si spui, si nu lasi zacusca in masina sa se prinda clientul. Noroc ca nu apucasem sa fac curat in ea inainte si o voi igieniza zilele viitoare cum se cuvine. Apropo, nici Service Scream (Tezparii) nu sunt mai breji, in august cand masina a stat la ei, nu stiu ce au facut in ea, ca masina mirosea a ulei si a tractor, si a mirosit asa cateva saptamani. Plus ca tot haionul din spate erau amprente cu ulei, si vaselina peste tot, pana si pe geam.... Din punctul acesta de vedere reprezentanta bate tot, nu am avut la reprezentanta niciodata vreo problema de genul (bine niciodata nu am lasat masina mai mult de cateva ore acolo)
    1 point
  27. da asta e ce conteaza cel mai mult. Sper sa fie fara evenimente mult timp
    1 point
  28. da asta e, ce sa mai fac acum, eram deja in masina...si cand sa plec a venit nenea sa isi ia zacusca... le: oricum asta denota cat de mare este meltenismul la noi, chiar daca aceste service-uri care sunt mai ok in bucuresti sunt rare, uite ca si aici meltenismul e la el acasa.
    1 point
  29. gata, punct final. Am recuperat masina, merge ca inainte, nu se mai simte nimic cand schimba viteza. Per total, pe partea de mecanica (desi nu am cum sa verific cum s-a facut aceasta reconditionare) acord 5/5 pe partea de interactiune cu clientul cred ca va fi 3.5-4 / 5, ar putea sa imbunatateasca comunicarea cu clientul, plus ca masina mea a fost luata acasa de unul dintre ei (poate asta a fost testarea pe termen lung), si cand am facut receptia masinii in masina era o sacosa cu niste sticle de bulion, zacusca, etc. Dar per total nu m-a deranjat atat de tare
    1 point
  30. tocmai ce m-au sunat, total 6500 de lei... la blocul de valve au zis ca au inlocuit toate valvele (nu spun da, nu spun nu, nu voi sti niciodata) mi-au dat garantie 1 an asta e, bine ca s-a rezolvat intr-un mod profesionist
    1 point
  31. voi da concluziile astazi dupa ce iau masina. Pana acum per total multumit de ei.
    1 point
  32. despicati firul in patru...nu are rost...omul si-a declarat multumirea...ce rost are ce mai crede unu sau altul. parerea mea este ca s-a inchis cazul....pentru moment.
    1 point
  33. da e greu de spus, o sa vad maine ce detalii imi dau. Oricum la noi e totul dubios, cand te duci undeva , oriunde pleci mereu de la ideea ca te trag in teapa, Acum eu chiar sunt pierdut cand vine vorba de cutii de viteza, daca se dovedeste pe termen lung ca mi-am luat teapa asta e....nu am cum sa controlez. Cine stie. Nu am intrebat de acei solenoizi pentru ca nici nu stiam ce contine acel mecatronic exact, acum m-am mai documentat. Voi intreba maine Din moment ce blocul de valve a fost reconditionat, inseamna ca orice defectiune la acesta intra in garantie.
    1 point
  34. nu stiu, asta e, sper sa nu fie nevoie. Incercati sa fiti pozitivi!
    1 point
  35. exact e cel mai bine sa nu fie nevoie. Asta e , nu voi sti niciodata, dar trebuie sa am incredere. Daca cumva vor face figuri la garantie, sau ceva de genu se va afla. Din cate am vazut am gasit numai pareri bune
    1 point
  36. pe bune ? daca se strica blocul de valve, crezi ca voi plati eu revizia ? eu nu cred, cel putin nu mi se pare normal sa ma puna pe mine sa mai platesc un ulei ca nu au reparat ei bine
    1 point
  37. vom vedea, asta e, ce sa zic, nu ma pricep la cutii automate. Uleiul il pot schimba singur, castig acolo cateva sute de lei Nu mi-au recomandat interventia, eram aproape sa plec de la ei, cand eu am insistat sa o mai testam odata. Deci nu cred ca sunt atat de rau intentionati, daca da, atunci spaga lor, dar orice in viata se plateste mai devreme sau mai tarziu, eu am simtit-o.... am mai spus daca acum am pierdut niste bani aiurea, va veni un moment in viitor cand voi castiga... asa cred eu
    1 point
  38. clar, ca si-o pot castiga usor, dar cine stie ce a fost acolo. Si sunt sigur ca sunt situatii cand nu ies asa de mult in profit, ca vor folosi mai multe resurse decat in mod normal. In plus acum am garantie si la aceasta piesa, daca se intampla ceva la ea, ei vor plati reparatia plus uleiul care trebuie dar jos la orice interventie...
    1 point
  39. stii care e faza, poate ai dreptate sau poate nu. Tine de noroc asta. Dar sa zicem ca schimbam uleiul doar. Problema nu se rezolva, trebuia sa dau iar uleiul jos, sai bagam alt ulei si sa reparam si blocul de valve (deci in cel mai nefericit caz plateam 2 revizii + reconditionare bloc valve). Am ales situatia de mijloc, si voi plati o revizie + reconditionarea... asta e, daca mi-am luat teapa voi castiga eu la un alt moment al vietii... apropo maine voi sti si costurile finale.
    1 point
  40. nu mi-au zis, o sa intreb maine cand iau masina. Daca vrei sa sugerezi ca un alt coleg de mai sus, ca nu au schimbat nimic, asta nu o cred, pentru ca facea prea rau. Acum ca o fi fost o chestie mai mica decat mare, orice e posibil. Dar important este ca merge bine si voi avea garantie 1 an. Iar partea mecanica este in stare buna (lipsa piliturii excesive in ulei este un semn bun) LE: sincer nu aveam alta solutie, asta e , pretul acela este pretul profesionistilor. Fiecare dintre noi in munca noastra in unele zile castigam 100 de lei pe o munca de 5 minute, si in alte zile castigam 100 de lei pe o munca de 2 ore.... e doar un exemplu, dar asta e viata
    1 point
  41. ultimele detalii, se pare ca s-a rezolvat problema cu doar atat - reconditionat bloc valve - revizie cutie, ulei si filtru (asta era necesar oricum pentru demontarea blocului de valve) maine ridic masina si voi vedea daca este ca inainte sau chiar mai bine..
    1 point
  42. da cred ca trebuie sa treci de la 30d la 40d, sau 40d-50d, ca sa simti niste cai in plus... in rest, cativa cai nu inseamna nimic, poate daca ai 5 oameni in masina , apoi mergi singur, ti se pare ca merge mai repede masina..
    1 point
  43. partea de mecatronica e sensibila, si nu poti sti. Eu am vazut mecatronica din dezemembrari pe ebay.de, de la selleri verificati, pe la 500 de euro. Daca te tine si esti cat de cat mecanic poti face acest schimb singur (sunt destule tutoriale pe youtube pentru diferite masini) dar nu ai nici o garantie ca va iesi bine, plus ca trebuie sa stii exact ca mecatronicul e piesa care e stricata. Deci cea mai sigura solutie este la aceste firme (putine la numar) care se pricep cu adevarat la cutii automate (ei stiu cu ce se mananca pentru ca asta fac zi de zi) chiar daca iesi mai scump (de 3 ori mai scump), macar ai o anumita garantie le: eu pentru moment in afara de schimbul de ulei care e cea mai simpla operatiune (cel putin la bmw), dupa schimbul filtrului de aer, am schimbat singur unitatea de bujii (dar e plug and play). Deci pentru o asemenea operatiune de schimbare ar trebui sa gasesti un mecanic cat de cat priceput. Dar asta doar daca esti sigur ca acea piesa este defecta.
    1 point
  44. da stiu ca asta e cu garantia. Dar eu zic ca discurile de ambreiaj si restul pieselor mecanice acum vor avea sanse mai mici sa se strice acum cu uleiul nou. Masina nu va fi fortata (si nu am mers niciodata sportiv cu ea, chiar ma mirat de ce e in stare pe distante mici cand mi-au forjat-o baietii) Deci cel putin pentru urmatorul an (cat dureaza garantia la blocul de valve) nu vor mai fi probleme, zic eu, poate sa fac eu 100.000 de km....
    1 point
  45. am aflat detalii noi. Baietii au inlocuit (sau reconditionat) blocul de valve, au schimbat uleiul si mi-au zis ca acum merge mult prea bine (asta li se pare suspect, nu stiu de ce, si ca o vor mai tine cateva ore, sau pana maine cred, sa o mai testeze) Uleiul a avut foarte putina pilitura, deci interiorul mecanic al cutiei nu a trebuit sa fie desfacut, deci nu cred ca e necesar acum. Vom vedea care este verdictul final, una peste alta, daca o repara si e ok in acest stadiu, eu am garantia si sunt multumit
    1 point
  46. chiar si eu sunt curios, oricum daca nu rezolva cum trebuie e problema lor, eu voi lua garantie 1 an si daca cumva nu au rezolvat, sigur se va vedea si apoi voi merge peste ei. Daca nici cu garantia in mana nu mai poti face ceva in tara asta, atunci, suntem complet pierduti.... problema la schimbul de ulei, este ca mi-au zis si cei de la Service Scream (Tezparii) bmw (ei sugerau sa incep cu asta si sa schimb la ei, evident) ca e posibil sa fie ceva din cutie cu asemenea comportament violent. Si cei de la kata tehnic tot asa au zis. Si eu cred asta... daca era de la ulei, erau niste simptome care apareau treptat si nu brusc si violent. Vorbim de niste socuri, cam cum ai pune o frana cu piciorul stang (daca stiti ce zic)... Mentionez ca partea cu adaptarea nu prea se pupa, masina facea la fel si inainte si dupa resetarea adaptarilor. In plus nu vad de ce ar fi de la asta, nu s-a umblat la cutie sa necesite aceste resetari de adaptari de prima data. Ii voi suna maine sa aflu ce se intampla si ce au gasit le: Si ca sa fac o paralela, daca te duci la reprezentanta cu o problema, ei nu vor face carpeli (de genul celei de care ai zis tu sa schimbe o garnitura si sa zica ca au schimbat altceva) tocmai din acest motiv, ca te vei intoarce la ei, pe garantia pe care ti-o ofera si vor trebui sa munceasca de 2 ori mai mult.... Poate asta merge undeva la un nene pe marginea drumului, unde nu ai nici o garantie... dar la nivelul asta de reparatii sofisticate nu cred (sau cel putin ar fi o prostie din partea lor sa faca asta)
    1 point
  47. mai cu siguranta nu e din soft, ce discutam aici. Avea niste socuri de te dadea cu capul de bord. Cand au testat-o tehnicienii aia, au reusit sa o bage in modulde avarie (rotita aceea pe bord) in cateva randuri. Orice soft ar fi fost, o cutie normala nu ar fi avut voie sa intre pe avarie/eroare oricat ai abuza masina... mi se pare ca aia stiau ce fac, si oricum eu nu sunt genul sa schimb niste suruburi pe la motor si sa dau tot motorul jos, cu cateva mii de euro. Pur si simplu nu te mai puteai baza pe masina. Gandeste-te ce ar fi insemnat sa intri intr-o depasire periculoasa si sa iti faca una ca asta.... Initial primul care a testat masina nu a reusit sa ajunga sa o faca sa reactioneze prost. Si nici sa dea vreo eroare. Si imi recomandase ca atat timp cat nu da eroare, sa o las asa, ca abea dupa ce va da eroare vom sti sigur ca are ceva. Si era gata sa plec de la ei. Apoi a mai venit un al doilea mecanic, care a reusit sa o "gadile" exact la plaja de turatie/viteza unde facea asta le: Ziceau ceva ca prima viteza o tine, apoi din 2-3 are probleme, si ca ar mai fi din 5-6 (dar deja nu aveam cum sa testam viteza 5-a in full force) Intre aceste rapoarte cutia are cate un ambreiaj (sau cate o frana, sau ceva de genul) baietii aia chiar se pricep, si masinile pe care le-am vazut eu la ei nu erau unele ieftine (mercedes s class, g class, glk, q7) le2: sfatul l-am primit, si am multumit, apoi am incercat cu resetarea adaptarilor, dar aia nu a rezolvat problema (desi eu initial credeam ca a rezolvat-o, nu cred ca am reusit sa mai ating exact momentul cand facea ea "minunile")
    1 point
  48. Daca iti place sa arunci cu banii, atunci iti doresc succes. Vezi daca vorbesti fara sa stii. Pai de aceea va pacalesc mai toti marii meseriasi pe la service si dupa aia hai pe forum sa ma plang ca ce am patit, dar cand e vorba sa primesc un sfat......faci tot ce stii.
    1 point
  49. da cred 90% ca e o problema fizica. Oricum ar fi imbunatatirile nu pot fi de asa natura sa faca o cutie sa mearga daca are ceva fizic. Sau cutia nu se va strica prematur daca are acel soft vechi asta e sigur. Probabil ca o imbunatatire exista cu nou soft dar nu cred ca e mai mare de 10% Oricum ar fi defectiunea este fizica la mine si poate voi face treaba cu softul apoi, numai sa o vad eu mergand cum mergea inainte
    1 point
  50. O sa intelegi cand trebuie sa dai 2000 euro pe filtru dpf.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.