Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/02/18 in all areas
-
Poate o fi omul pilot de raliu si nu s-a obisnuit fara suspensie adaptiva...Sunt curios la drumurile din Romania daca e sa schimbe un amortizoaeler, o sa vanda masina...3 points
-
Vai de mine, un f10 nu e f10 daca nu ie ful dĂŁ ful, dar cu cauciucuri sh si revizii facute unde duc eu gunoiul va place la 90% dintre astia care nu pot trage o basina daca nu are masina keyless entry..3 points
-
scuza-ma dar tu te pricepi cat de cat la ce e sub capota si cum functioneaza sistemul de racire? sau habar nu ai si incerci sa inveti o poezie pe care sa o spui la service ? in principiu pompa aia de apa impinge apa prin circuit, daca aia e defectă, atunci apa nu ar mai circula, deci motorul nu s-ar mai răci deloc, deci ai avea temperatura mare a motorului in sine. dar cu tu ai spus ca nu trece de jumatate, inseamna ca apa (cat o fi ea) circula prin motor si radiator, deci pompa merge. mai departe, ai spus că se aprinde martorul cu nivel scazut de lichid. din cate stiu la e46 senzorul ala epe fundul vasului de expansiune și inseamna ca nu este lichid suficient in instalatie. de aceea am spus că trebuie rezolvata aceasta problema, initial prin completare , si supraveghere pentru eventualele scurgeri de lichid (vasul de expansiune bubuie, suportul vasului de expansiune mai bubuie, , chiar si rahaturile alea de doape de golire si aerisire crapă) , cum ai verificat nivelul lichidului? ai urmat procedura din manual? după aceea problema cu incalzirea in interior, si acesta este un simptom al lipsei lichidului. efectiv nu mai ajunge lichid in radiatorul din interior, pentru că este prea putin. Dacă am ajuns la concluzia că avem lichid suficient, nu il pierde (nici prin scurgere in exterior nici prin comunicarea cu alte incaperi de prin motor - garnitura de chiulasa defectă), si tot nu baga caldura, atunci am putea suspecta termostatul, insa daca termostatul era defect, temperatura trebuia să scadă in momentul in care mergeai in afara localitatii la viteza mare , pe frig. acum depinde si cat de defect este . De aceea am spus ca initial ar fi bine sa rezolvi problema cantitatii de lichid și a scurgerilor, ulterior schimbi termostatul și după aceea verifici de ce nu circula si prin radiatorul din interior : senzoristică, robineti, eventuala colmatare a radiatorului din interior etc. In concluzie, raspunsul la intrebarea ta ”daca sa schimbi termostatul sau pompa de apă?” este ”sa completezi cu lichid, sa faci o aerisire vorba lui calin, să te asiguri că nu se pierde lichidul” și dacă tot nu ai caldură continui investigatiile cu termostat, senzoristică robineti etc etc2 points
-
La fix 2 ani de cand am luat BMW-ul M4, l-am dat si m-am dus sa iau masina proaspat venita la dealer dupa o luna de cand dadusem comanda. Noroc ca masina se face chiar aici, nu peste Ocean ca altfel nu mai asteptam eu o luna aproape sa imi vina masina... Optiunile masinii difera fata de cele din Europa in sensul ca aici vin in alte pachete, dar voi pune mai jos cum am configurat eu masina. BMW X6 xDrive35i Space Gray Metallic Black Dakota Leather Brushed Aluminum Trim Cold Weather Package Driver Assistance Package Driver Assistance Plus Lighting Package Luxury Seating Package M Sport Package •Adaptive M Suspension + rear axle air suspension •20" M Light alloy Double Spoke wheels style 469M-with performance run-flat tires Premium Package Soft-close automatic doors Harman Kardon surround sound system Mai jos postez si niste poze cu masina de cand a venit la dealer si am primit pozele de la ei. Masina are in momentul de fata vreo 5400 si ceva de mile, anul trecut am stat numai pe drumuri cu masini inchiriate si nu am avut vreme de a mea, si nici nu am vrut sa ma duc cu a mea unde ma duceam cu masinile inchiriate de care ma durea fix in spate. Mai departe mai pun niste poze cu masina de cand am fost sa o ridic de la dealer si de pe drumul spre casa cand am facut o pauza de la condus. Iar urmatoarele poze sunt facute de mine dupa ce deja i-am pus numarul ce il aveam la fosta masina si folia ceramica pe geamuri.1 point
-
Ogllinzile sunt originale ,folosite, provin de pe rhd si sunt heliomate Capota este originala ,folosita ,are sub 10kg ,e usor zgariata de la transport capota 550 euro neg oglinzile 800 euro neg la pachet 1200 euro pt cash sau posibil variante cu jante de vara de f01 pe 19 , 20 sau 211 point
-
Cum pana mea sa fie o alternativa la M cand masina aia nu se tine pe viraje nici dupa un seria 4 standard, nici macar dupa un X3. Dupa logica ta Loganul este o alternativa la Megane RS desi tinuta de drum este mai proasta decat la un Megane. Vezi ca in Germania gasesti: 440i GC dotat, 0km, la 51600e (tva inclus) 440i GC xdrive, 0 km, dotat la 57500e (tva inclus) Nu o sa se inghesuie nimeni sa dea peste 48k euro pe o Kia. Nu ma intelege gresit, nu am nimic cu Kia/Hyundai, sunt masini foarte ok, dar nu cand costa 85-90% din pretul unui Bmw.1 point
-
Sunt curios cati dintre pretentiosii astia si-ar putea permite sa isi cumpere un seria 5 nou chel..dar cum la noi inca se merge pe ideea ca la 100.000km motorul e inca in rodaj, nu ma mira nimic. Tinand cont de calitatea drumurilor noastre e musai sa ai dynamic drive, adaptive drive, plm drive etc, ai nevoie de ele ca sa eviti gropile si cainii si sa depasesti carutele in maxima siguranta. Si neaparat cu 3.0 minim, 2.0 e pentru prostii aia de nemti care isi cumpara masini noi.1 point
-
eu am citit pe mai multe siteuri care se ocupa cu comercializarea becurilor xenon originale ca becurile originale au multiple avantaje fata de becurile contrafacute sau ieftine ca sa zic asa. unul din avantaje ar fi ca sticla din care e facuta capsula cu xenon este o sticla de cuart care, pe linga ca rezista la temperaturi mai mari(deci intensitatea luminii e mai mare), absoarbe razele UV emise de gazele din capsula si astfel este protejata oglinda interioara si proiectorul (lupa) de ingalbenire. o folosire indelungata a unui bec xenon facut dintr-o sticla slaba duce la ingalbenirea pe interior a farului si pierderea puterii de reflexie a luminii. recent, am achizitonat dupa cateva zile de research, niste becuri xenon philips xtreme vision generatia a 2 a cod produs 85122XV2C1. din ce am vazut pe youtube , astea ar avea cea mai puternica lumina de pe piata. saptamana viitoare urmeaza sa le montez pe masina. sper sa se vada diferenta. atentie la fakeuri! cam 80 al suta din farurile philips de pe piata sunt false. sunt zeci de siteuri care arata diferentele intre ele. bafta!1 point
-
1 point
-
Descarci harta next pe stick de 64gb , formatat ntfs Cod il obtii cu cablu enet sau cel mai simplu ebay sau skype 10 euro/usd Prima data incearca sa bagi stick poate nu cere cod fsc daca nu a fost actualizat deloc.1 point
-
Din pacate ambele telecomenzi trebuie schimbate. Am gasit un Buletin de service referitor la aceasta problema. Il postez aici poate ajuta. http://bmw-worldzz.blogspot.ro/2017/10/keyless-entry-radio-remote-control-is.html Keyless Entry Radio Remote Control Is Inoperative SI B66 10 09 Distance Systems, Cruise Control, Remote Control Technical Service Bulletin # 661009 Keyless Entry Radio Remote Control Is Inoperative SI B66 10 09 Distance Systems, Cruise Control, Remote Control July 2011 Technical Service This Service Information bulletin supersedes SI 66 10 09 dated January 2010. [NEW] designates changes to this revision SUBJECT Radio Remote Control is Inoperative MODEL F01, F02 (7 Series) F07 (5 Series Gran Turismo) [NEW] F10 (5 Series) Date: 1107012010 BMW 750Li (F02) V84.4L Turbo (N63) Page 159 Vehicles produced from SOP to 09/01/2010 SITUATION The radio remote control function is inoperative: ^ The vehicle cannot be unlocked or locked with the remote key. ^ The check control message "Replace Remote Control Battery" is displayed. ^ Fault Code "9308B0 ID transmitter: Battery undervoltage" is stored. Note: This does not affect the Comfort Access functions. CAUSE The radio remote control key or the battery in the remote control key is defective. [NEW] CORRECTION Perform diagnosis using ISTA (Integrated Service Technical Application). Complete any test plans related to the radio remote control system. When other causes (e.g., defective antenna amplifier or CAS) can be ruled out, replace either the remote control key or the battery of the remote control key, as outlined below. Note: Damaged keys are not a warranty or program issue. Also, please confirm whether one or both of the radio remote control keys were previously replaced. A. Vehicles produced from SOP to August 31st, 2009: ^ Replace the remote control key (without slidein key). Note: If the remote's slidein (metal) key works properly in the vehicle's mechanical locks, swap the existing slidein key into the new replacement remote control(s). B. Vehicles produced from September 1st, 2009 to September 2nd, 2010: ^ Replace the remote control key (without slidein key). [NEW] PARTS INFORMATION2010 BMW 750Li (F02) V84.4L Turbo (N63)1 point
-
Orice interfata care functioneaza cu Ediabas - adica interfata ADS, Inpa , D-can , ICOM . Dar poate nu ar trebui sa i.ncerci sa faci tu treaba asta , pt ca evident nu te pricepi , iar tool32 nu e o jucarie.1 point
-
Alo da cine a spus ca eu nu sunt proprietar? Cine a spus ca nu am fost si proprietar de modelele pe care le pun in comparatie? F10 fara adaptive drive si dynamic drive este o PETARDA de masina pentru clasa din care face parte. Multa lume pur si simplu nu stie lucrurile astea asa cum esti tu ztulab si isi iau masina gresita nevinovati.Am avut si eu un prieten cu f10 2014 cu toate butoanele cu ventilatie in scaune cu plafon alcantara , incalzire in volan si bang and olufsen dar nu avea suspensia.Era o porcarie de masina si nu ne venea sa credem ce diferenta este intre masinile noastre la mers doar din cauza la dynamic drive si adaptive drive cu edc. Nu ne venea sa credem ca omul ala care o luase noua a platit bani pt nightvision si bang and olufsen dar nu a pus suspensia...probabil nu stia.Intre timp prietenul asta al meu a dat acel f10 din cauza asta si a luat f01 ceva mai slab dotat la capitolul butoane inutile dar cu dynamic drive si adaptive drive (care vin standard la f01 din ce stiu eu). Dar sa speram ca mai citesc si altii care in viitor isi vor lua f10 si vor sti ce sa caute ca este important cu adevarat nu sa caute butoane .. asta daca vor o masina adevarata evident.1 point
-
Treaba cu statul acului la 90 nu prea e relevanta pt ca acolo poate sa fie o marja de eroare de pana la 30 de grade..eu aveam acul in picioare si a pleznit vasul de expansiune..deci na..ceva la el e infundat,mai mult ca sigur de nu ii da caldura inauntru.1 point
-
Caloriferul de caldura din bord infundat ..pana la urma o sa iti cedeze ceva si o sa crape..1 point
-
Poate daca nu as sti ce inseamna o marca premium as da bani 40 de mii pe masina ai, azi dupa ce am urcat in ea si in o alta kia(quoris) sunt mult mai convins de asta, la e90-ul meu nu scartie dupa 8-9 ani de utilizare si aproape 300k km plasticele asa pe el, alea pe drumuri de romanica trebuie sa iti pui dopuri in urechi sa nu le auzi, si dai o caruta de bani pe ea, sa nu mai zic ca un sh premium de 40 de mii isi pastreaza mai bine valoarea la revanzare decat aia de noua Sent from my iPhone using Tapatalk Pro1 point
-
@MuscleMike - nu poti compara o masina de 370cp cu una de 560cp, or fi ele din varfurile fiecareia de gama dar comparatiile au fost facute dupa parerea mea in mod fair plecandu-se de la putere, nu pe segment. Una peste alta marketing-ul lor a adus pana acum masina in prim plan, un punct ochit si lovit . Acum ca lumea a auzit de ea si a starnit curiozitatea ramane de vazut daca isi ating si target-ul de vanzari.1 point
-
Eu stiu ca se pune pana ce incepe sa curga , gaura aia este la linia maxima ... Asta daca faci schimbul cand masina sta dreapta pe elevator.1 point
-
ultima masina codata cu carly pe care am vazut-o zilele trecute avea in FRM linii de cod din: CIC, EKPM, JBBF si KOMBI....si majoritatea valorilor nu erau (asa cum ma astetam) "aktiv" sau "nicht_aktiv" ci..."cabrio" - epic1 point
-
probabil ca alarma tinea masina treaza...nu cred ca frm avea ceva defect, daca spuneai de la inceput ca ai alarma aftermarket... era cel mai simplu de verificat1 point
-
1 point
-
asa o fi la Chayanne dar la Cayenne sigur nu e asa1 point
-
SI nokia a facut zeci de ani telefoane, unde e nokia acuma si unde e apple ? companie cu 10 ani vechime si experienta in telefoane. Piata , noi , consumatorii decidem viitorul companiilor , nu vechimea si experienta lor ... Daca BMW incepe sa produca masini din ce in ce mai smen si maine apare o firma noua ce iti ofera aceasi masina , mult mai fiabila si mult mai ieftina , ce faci ? mergi pe bmw ca e bmw, ca are experienta si iti petreci jumatate de viata in service , sau mergi pe noua companie ? Exemplu foarte bun cu tesla , 0 experienta si vechime ... au intrat direct pe ce marile companii au incercat sa evite cu modele hibride si rahaturi de masini ce merg 50km cu maxim 90km/h pe full electric. Numele , brandul , traditia incep sa nu isi mai aiba rostul ... eu cumpar si judec ce faci tu acuma nu ce ai facut acu 50 de ani , banii care ii scot din buzunar sunt euro nu marci. M-am grabit ... ''sau asa zice un studiu ...'' Ce bine ca sunt in conducere oameni care ''stie sa vorbeste si scrie bine'' nu conteaza ca in rest sunt 0/ incapabili pe functile pe care le ocupa ... Macar stiu sa ne minta, sa ne vorbeasca frumos si corect ...1 point
-
tot panamera l-as alege...asa lent cum e el1 point
-
Nu stiu de ce vorbiti cu atata siguranta despre viitor?? una e sa zici "poate sa te tinta 20k" la fel de bine poate sa tina 100k, nu ai de unde sa garantezi tu asta AFK, ca ai patit tu sau nici macar tu si un prieten de fapt sau ai auzit nu inseamna certitudine, certitudine este cand se intampla asa in 90% din cazuri si stie toata lumea ca nu are rost, nu cand se mai gaseste cate unul sa zica ca nu se merita pentru ca "stie el". Cum sa pui turbina noua? Mai bine o schimbi de 3 ori in 5 ani decat sa te apuci sa iei turbina noua care mie unul nu-mi garanteaza nimic si tot 1-2 ani ai garantie.1 point
-
O turbina reconditionata functioneaza exact ca originalul... Facuta cum trebuie o sa reziste foarte mult si o sa ofere aceeasi presiune/putere etc.1 point
-
Nu ai incercat sa il vinzi si pe site-uri din afara,sau retele de socializare dedicate?1 point
-
VĂŁ comportați de parcĂŁ forumul ar fi vre-o casĂŁ de ajutor reciproc. Vai ce sĂŁ spun timpul și-au pierdut timpul colegii dându-i sfaturi. Fraților cine nu are timp sĂŁ intre pe forum, chiar nu e obligat. De asta se numește forum sĂŁ se discute liber. DacĂŁ Severin sau oricine altcineva vrea sĂŁ deschidĂŁ un topic despre costurile unui X5 ĂŽn 2017 (și se continue ĂŽn 2018, 2019) o poate face fĂŁrĂŁ nici o problemĂŁ. Discuțiile de aici nu sunt ĂŽn detriementul nimĂŁnui. Nu ar trebui sĂŁ reținĂŁ colegii de la muncĂŁ. Cine știe poate unii au lipsit de la muncĂŁ, sau au ratat sĂŁ ĂŽncheie vreo afacere bĂŁnoasĂŁ pentru cĂŁ severin nu s-a decis ĂŽncĂŁ dacĂŁ vrea F15 sau F70, și ei și-au pierdut timpul sfĂŁtuind-ul degeaba.1 point
-
salut imi pare rau ca am fost inteles gresit, ma vad nevoit sa repet: am 2 masini(sunt puse la vanzare cele care stau) puse pe net, dar nu ma ocup cu asta, nu traiesc din asta, poti pricepe ca e imposibil?(nu am vandut niciuna in doi ani....muream de foame...pricepi?...nu prea...desi nu i chiar greu). am spus ca am cumparat o pe a treia ca sa nu mai circul zilnic cu mitsu l200, fiindca nu i de asa ceva. am masinile astea puse la vanzare, da recunosc! am mai multe masini, dintre care cele 2 care stau sunt puse si la vanzare. simplu. daca ai o problema cu asta, te rog sa mi spui! multumesc stima p.s.: inspirat pseudonimul sub care tastezi1 point
-
Bafta la vanzare dar in RO nu ai cum s-o dai la banii astia niciodata fie ca e motor nou sau nu. Poporul vrea pret mic.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Masina ta are un SIM proprietatea BMW montat in unitatea TCB din portbagaj. Dupa ce iti faci cont, intri in meniul Conencted Drive, apesi Options si selectezi Update BMW Services. Navigatia se va conecta la serverul CD si va verifica autorizarile pentru seria ta de sasiu. Cand masina va avea autorizari iti vor aparea si optiunile in meniul CD. Cod FSC poti cumpara de la noi sau de la orice reprezentata BMW. Codul este doar pentru functia Apps ca sa folosesti aplicatia Connected Drive pe telefon (prin USB) precum si toate aplicatiile compatibile. LE: nu te lasa pentru ca probabil a fost adaugata de fostul proprietar. SUna la CD Customer Service si iti vor trimite un formular "Legitimation Formular", il completezi si il trimiti pe mail impreuna cu o copie de la actul de proprietate al masinii (talon, carte de identitate). In 7-10 zile iti vor adauga ei masina la cont.1 point
-
Diferenta reala intre cele doua versiuni este de 10 CP! Consumul este mai relevant: peste 2 litri la % in oras consum mai mic pentru cel de 170 CP! Insa pentru aceste 2 aspecte si pentru alte cateva, poate ca nu merita un efort financiar de cateva mii €. La cel de 150 CP cuplul maxim se atinge la turatie mult mai mica. Prin urmare, nu prea putem spune ca e slabut cel de 150 CP fata de cel de 170. Este mai degraba insesizabila diferenta in unele contexte.1 point
-
Motorul 170 de cai e N43, nu mai e N46. Din cate am rasfoit topicul asta, se pare ca are ceva probleme. Chiar sunt curios daca acel topic se refera si la versiunea de 150 de cai, am sa-l citesc diseara mai in detaliu.1 point
-
Eu sunt de parere ca mecanic sau service bun este acela care isi asuma vreo prostie si isi repara greseala, oricine mai greseste chiar si cel mai bun chiar si al tau mecanic, insa ma intereseaza sa-si asume greseala si sa o repare pe barba lui, acolo toata stima si respectul si m-as duce in continuare acolo, sa nu incerce sa acopere cu nu stiu ce motive astronomice ca sa rupt/spart/zgariat pentru caaaaa...teoria chibritului. Puteai sa iei si mai mult, ca sa intelegi oferta aia este un 50-60% din valoarea reparatiei intr-un service autorizat cu piese OE, daca refuzai oferta si te duceai la orice service autorizat care face un DAT-AUDATEX si te duceai cu devizul la asigurator, ti-ar fi dat un 80-90% din suma respectiva, asta daca nu cumva te razgandeai sa o faci in service.0 points
-
Daca veneai pe banii tai sa faci reparatia si iti spuneam acest lucru, iti luai masina si plecai in alt service, dar cand e vorba de asigurare, toti ar vrea si caseta sa o schimbe ca a avut un amortizor stramb:))....stiu sute ca tine. Iti las mesajul tau de mai jos in care spui ca se tiganeste consilierul cu asiguratorul pentru fuzeta si flansa, cum poti sa spui ca nu ai zis nimic de fuzeta? Care e diferenta dintre fuzeta si portfuzeta? cauta pe google si raspunde-mi te rog, sunt curios ce spui. Da, in toate mesajele de mai sus tu nu ai spus nimic de portfuzeta sau fuzeta sau cum vrei tu sa-i spui, tu ai zis doar ca se schimba rulmentul ca e amortizorul stramb, deci nu-ti mai spun inca o data ce ti-am zis mai sus, tu crezi ca te-am jignit, insa nu am facut-o, crezi ca daca i spui unui om care are un handicap ca este handicapat, il jignesti? Vorbesti si uiti ce vorbesti si dupa imi spui mie ca vorbesc aiurea. Exact cum a zis Tavicu, tu ai zis de portfuzeta ca se schimba si ca rulmentul trebuie schimbat pentru ca a fost afectat amortizorul (cea mai nebuneasca chestie) desi eu ti-am explicat clar ca in cazul tau, nu se schimba rulmentul de aia, ci mai simplu, se schimba chiar daca nu are nimic pentru ca nu se poate refolosi in cazul portfuzetei noi. Cum e pana la urma, ai schimbat fuzeta, portfuzeta? Nu ai mai schimbat nimic? Da sigur...schimbi si caseta sau...nu mai stii nici tu?0 points
-
La serviciul inmatriculari poti gasi toate detaliile si pasii de urmat. Deasemenea, orice birou care face acte auto iti poate face dosarul si te poate indruma.0 points
-
Mai omule, dar cine a zis cineva de refolosit rulmentul?!!! eu am spus doar ca rulmentul se schimba automat daca ai inlocuit o componenta de directie gen bieleta, portfuzeta, amortizor etc, CONFORM documentatie producator. Afirmatie pe care ai declinat o f ferm - vezi mai jos quote-ul tau. De unde pana mea le tot scoti?!!! WIN atotstiutorul zice ca: :-) Iar eu ti-am atasat documentatie oficiala producator ca te inseli. Concluzia? toti suntem batuti in cap iar tu intelegi ce vrei si citesti in zigzag. Ce mi plac mie astfel de oameni...desi nu ai vreo legatura cu marca BMW oficial, nu esti consilier pe marca respectiva, nu au masina respectiva ca sa vorbesti din experienta..faci afirmatii bazate doar pe supozitii si mai si jignesti. Iubesc "enorm" astfel de oameni :-) PS: consumul de bauturi acolcoolice sau legale, chiar si cand scrii pe forum, ar trebui interzis :-)) PS2: mai bine taci si da impresia ca nu le stii pe toate, decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu :-)) - adaptata ca sa fiu finut :-))0 points
-
Nu te supara, dar esti batut in cap, eu ti-am explicat frumos in termeni tehnici ca daca schimbi portfuzeta trebuie sa schimbi si rulmentul deoarece nu se poate refolosi, nu ai cum sa-l pui pe cel vechi, daca nu stii nici tu asta si nici consilierul respectiv e si el batut in cap. Cat despre ce scrie acolo, nu am auzit in viata mea de asa ceva atata timp cat portfuzeta nu are nimic nu am auzit vreodata sa de-a asiguratorul rulmentul la inlocuit, insa daca nota respectiva exista, da se poate insa logica de baza este ca un rulment vechi nu poate fi refolosit pe alta fuzeta noua. De ex la noi nu exista aceasta documentatie si din cate stiu eu la multe marci nu exista documentatia respectiva...posibil nici pe toate bmw-urile, posibil pe astea mai noi0 points
-
0 points
-
Bogdan mi la recomandat cand eram inca "prieteni" sa zic asa, dupa resoftare la vreo 1 luna s-a intamplat sa o ia razna masina de tot. De facut ceva le-a facut...drept dovada cand le-am pus am pornit motorul si valori de sub 0,8 pana la 0,1, pornea cu valori de 2-3-4 si cu un tremurat foarte urat de parca se bloca motorul inainte sa le trimit. Cum le-am primit si le-am pus pe masina nu a tremurat deloc, dar la 2-3 zile dupa a inceput iarasi sa faca, a tinut-o o saptamana asa si dupa si-au revenit, adica de atunci nu prea am mai avut tremurat deloc, o data la 2-3 saptamani mai imi facea si putin. Omul mi sa parut genul "scarbit", nu statea la detalii/explicatii, spunea ca timpul inseamna bani si nu poate sa stea la telefon. Am trimis chiar si un injector de pe un E70 din 2012 4.0xd de 305cp, pentru ca il dadea ca fiind "dus", valoare de 5-6 pe el si tremura masina dimineata. Dupa ce l-a dus acolo nu a mai tremurat masina si a avut valoare de sub 0,8. Mersi ca mi-ai spus, o sa-mi retrag recenziile de peste tot, bogdan (BDO)ma convinsese sa zic asa, pentru ca mi-a zis ca a trimis o gramada de lume si toti au fost multumiti, inclusiv el.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
La voi optionale sunt piele si cutie automata la un f10? optionala nr 1 ar fi suspensia dar in cazul masinii de mai sus optionala nr 1 ar fi farurile ca are halogen saraca. f10 de mai sus este exact un e60 ca mers , comfort , echipare , un e60 chel dar cu alta infatisare. Are geamuri electrice si cam atat-1 points
-
o miscare indrazneata pentru kia . dar venita prea tarziu avand in vedere trendul industriei auto. nimeni nu ingenuncheaza pe nimeni , exista segment de piata si pentru kia si pentru ceilalti producatori . mai degraba un client kia , va opta pentru un upgrade spre bmw porsche , decat invers.-1 points
-
Foarte mult conteaza brandul si faima brandului , si daca Stinger ar fii la fel de agil si de bun ca un M sau rs4, multa lume nu poate sa se prezinte in Mamaia de 1 mai cu ea ... peste 90% din pitipoace habar nu au de Kia ce sa le mai zici ca e o masina potenta, cand un BMW, Mercedes, Audi chiar daca nu sunt din diviza sport o sa intoarca mai multe priviri si ''interese''. Mai pe scurt , nu pot sa ma dau mare intr-o Kia indifferent cat este ea de buna , chiar daca este mai buna de cat cele din gama premium, ca inca nu este destul de faimoasa. Asa a fost cu VW Phaeton, o masina foarte potenta (aceasi platforma cu Bentley continental) dar degeaba ca nu a prins. (Cred ca era confundata prea des cu Passatul )-1 points
-
Exact ce am spus - nu cei ce vin de pe o marca premium sunt tinta - tu vii de pe o marca premium . Cu plasticele insa nu ma convingi - am avut si E60 si E36 care au scartit destul de bine . mai bine au stat E30, E34 E39(doua bucati) si E90 . F10 inca nu scartaie . E drept ca si drumurile unde locuiesc sunt varza.-1 points
-
Salutare, am și eu o rugĂŁminte dacĂŁ a mai pĂŁțit cineva asta, am nevoie de un sfat, mașina mea un bmw 320 ci an 2001, de vreo 3 sĂŁptĂŁmâni nu mai bagĂŁ caldura și se aprinde mai tot timpul martorul la antigel, temperatura acului nu trece de jumate, ce ar trebui sa schimb pompa de apa sau termostatul???? Mulțumesc anticipat!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00