Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/05/18 in all areas

  1. Pana la o anumita varsta te intereseaza doar cum arata , dupa incepe sa te intereseze si ce are in cap ... asa e si cu masinile
    4 points
  2. Nu ai puterea sa ajuti dar ai capacitatea sa enervezi.
    4 points
  3. subscriu cu stricatul cutiei, reparatia la a mea a fost 6500 de lei, la 160 de mii de km. Deci chiar nu conteaza ca restul nu au avut nici o problema cand tu ai problema. Dar daca iti vei lua masina cu sub 50-100 de mii de km, si vechime de maximum 3 ani atunci, cred ca in primii 2 ani nu vei baga un leu un ea. Si daca vrei sa o tii 4-5-6 ani, atunci cum ti-o ingrijesti asa o sa o ai in final. Dupa 7-8 ani chiar si ingrijita sa fie masina, incep sa cedeze chestii de pe ea.
    2 points
  4. F30, F36 sunt ca dimensiuni cat E39 tau. Le-am condus pe amandoua F36 are o tinuta de drum mai sportiva decat F30. Mai putin ruliu pe viraje, da incredere la viteze mari. Ca nivel de finisare sunt peste E39, normal calitatea materialelor a evoluat. Incearca-le pe amandoua daca ai posiblitatea. La partea de transmisie fiecare cu partile ei bune. - Daca circuli zilnic in trafic bara la bara e mai practica automata. - Am incercat zf8 si are o mica ezitare la kick-down. Daca vrei sa faci o manevra in trafic, s-a dus ocazia pana se gandeste cutia. - cu automata tb sa ai in vedere si costuri de reparatie/reconditionare(mia de euro de pus la bataie in caz de nevoie). Cand ti se strica e irelevant ca altii 10 se jura ca n-au avut nici o problema. Vezi aventurile unor colegi de pe aici(fasoane facute de automata, peripetii cu meseriasii de la noi). Cred ca numeri pe degete de la o mana la noi in tara service-uri utilate, cu personal format ca afara care stie despre ce e vorba. Cei mai multi garajisti sunt niste carpaci cu meseriasi care se schimba mai des ca antrenorii din divizia A. Cu optiunile: cauta exact ce iti trebuie. Nu te incanta ca masina e "full opsan" - asta inseamna mai incolo aventuri/timp/bani pierduti. Multi constata asta pe pielea lor si pb data viitoare vor alege altfel dupa o astfel de experienta.
    2 points
  5. Cand a zis WIN ca nu consuma ulei, eu cred ca s-a referit ca nu consuma atata de mult incat sa completeze intre schimburi. Orice motor consuma ulei... pe la segmenti , supape , turbina si pe la epurator (prin evaporare) dar in catitati foarte mici. Daca nu trebuie sa mai adaugi ulei intre schimburi, poti sa zici ca masina ''nu consuma gram de ulei'' ... E doar o expresie !!
    2 points
  6. Cum sa nu consume "gram" de ulei ?Chiar ma mira aceasta afirmatie,ata timp cat gasesti pana si in manual ca un consum de"X"ml de ulei este normal.Eu am montat un epurator de gaze intre epuratorul masinii si turbo,si de acolo "recoltez" cam 100 ml ulei la 2100km,ce mai consuma pe la turbo,pe la segmenti,si tot ar trebui sa fie un consum de ulei,asa ca masina care nu cansuma"gram" de ulei,nu prea cred.Despre mine,toate masinile sa nu consume ulei,dar nu cred aceasta afirmatie!Iata dovada la ce spuneam Si daca faci schimbul de ulei la 11000 km rezulta un consum de 500 ml,numai din cea ce se consuma pe la epurator!
    2 points
  7. Mergi si incearca cat mai multe masini, seria E, seria F, alte marci, etc.si vei descoperi cu uimire ca E39 nu este chiar intotdeauna referinta; arata bine, are o dinamica buna, dar e ok sa o ai ca si a doua masina, in garaj , etc, si sa ai alta masina ca daily drive....varsta nu iarta pe nimeni. Vezi din ce in ce mai putine pe strada , in stare buna, intretinute, si pentru ca imbatranesc si devin dificil/problematic de intretinut. Pacat pentru ce s-a intamplat, dar intotdeauna "un sut in fund e un pas inainte", si de multe ori e nevoie de cate un impuls pentru a inlocui sentimentalul cu rationalul.
    2 points
  8. F10: Daca vrei feeling-ul sa fie unul foarte bun, sentimentul acela de volan greoi, ai nevoie de directie hidraulica. De obicei, directia hidraulica se gaseste doar daca ai pachetul de optiuni integral active steering. Altfel, directia o sa fie exact ca la un opel, full electric, fara feedback.
    2 points
  9. Adica daca in secunda asta ai avea in mana 35k eur ai lua Kia Stinger?
    2 points
  10. Bai clona, tu nu esti mecanic asa cum nici eu nu-s mai lasa-ne cu experienta ta din service-ul Renault ca nu are de-a face cu BMW. Motoare diferite, specific diferit. Degeaba te uiti la un motor desfacut, nu te face expert. Ps : http://www.bmwclub.ro/forums/user/75281-davyd/
    2 points
  11. La fix 2 ani de cand am luat BMW-ul M4, l-am dat si m-am dus sa iau masina proaspat venita la dealer dupa o luna de cand dadusem comanda. Noroc ca masina se face chiar aici, nu peste Ocean ca altfel nu mai asteptam eu o luna aproape sa imi vina masina... Optiunile masinii difera fata de cele din Europa in sensul ca aici vin in alte pachete, dar voi pune mai jos cum am configurat eu masina. BMW X6 xDrive35i Space Gray Metallic Black Dakota Leather Brushed Aluminum Trim Cold Weather Package Driver Assistance Package Driver Assistance Plus Lighting Package Luxury Seating Package M Sport Package •Adaptive M Suspension + rear axle air suspension •20" M Light alloy Double Spoke wheels style 469M-with performance run-flat tires Premium Package Soft-close automatic doors Harman Kardon surround sound system Mai jos postez si niste poze cu masina de cand a venit la dealer si am primit pozele de la ei. Masina are in momentul de fata vreo 5400 si ceva de mile, anul trecut am stat numai pe drumuri cu masini inchiriate si nu am avut vreme de a mea, si nici nu am vrut sa ma duc cu a mea unde ma duceam cu masinile inchiriate de care ma durea fix in spate. Mai departe mai pun niste poze cu masina de cand am fost sa o ridic de la dealer si de pe drumul spre casa cand am facut o pauza de la condus. Iar urmatoarele poze sunt facute de mine dupa ce deja i-am pus numarul ce il aveam la fosta masina si folia ceramica pe geamuri.
    1 point
  12. Razi tu razi dar eu am ramas bou cand am vazut clipul ala. Aici sunt o gramada de netrebnici care abia asteapta sa te prinda cu vreo dracarie d-asta plus n avocati care sunt dornici de lucru pe asa ceva. Da-l naibii de Velar, sotia vrea un Cayenne, nu e deloc pretentioasa, stiu. De la a vrea insa pana la a avea e cale lunga.
    1 point
  13. Consumul de ulei e in functie de stilul de condus , traseu, viteza. Daca faci 80% km. in oras nu prea se vede pe joja, dar daca faci 10k. numai de autostrada te asigur ca vei completa cel putin 5-700ml. de la un schimb la altul, asta daca vrei ca senzorul te atentioneaza la 1l..BMW in carte specifica un consum mult mai mare ca fiind normal, la ei se merge destul de forjat in comparatie cu Romania.
    1 point
  14. Ca posesor de e39 pot sa zic ca ce trebuie sa cauti e ce ai avut pe e39 si ceva in plus. Aici ma refer la insonorizare, e un punct forte al e39, confortul pe drumurile proaste ale patriei, cat si confortul interior al soferului, dar si al pasagerilor. In rest nu prea ai cum sa sa dai gres, cutia in 8 chiar e misto, insa depinde si cum gasesti masina, s-ar putea sa gasesti una cu toate optiunile si transmisie manuala. Eu zic ca un F10 e mai potrivit pentru inlocuire, decat un F30 (depinde si cati membri sunteti in familie).
    1 point
  15. Atatea si atatea comparatii, dar pana la urma lucrurile stau cam asa: 1. Exemplele de modele lansate de ceva timp (1-2-3 ani), mai ales daca sunt pe stoc, normal ca vin cu niste discount-uri generoase. 2. Stinger in 1-2-3 ani va costa cam 30k noua, mai ales la cele aflate pe stoc. 3. Daca nu va fi un succes, s-ar putea ca preturile sa fie chiar si mai mici. 4. Design-ul la Stinger chiar e reusit. Sunt persoane care prefera o masina frumoasa, in detrimentul unui BANAL Passat, sau chiar seria 3. Normal ca in Europa toti suntem oi si vedem numai bmw, audi si mercedes, dar cu siguranta Stingerul intoarce capete. Parerea mea e ca cei de la Kia si-au atins scopul, au facut o masina frumoasa, motorizari decente, pretul discutabil, dar sa mai treaca 1-2 ani si e ok.
    1 point
  16. Tu ai da 35k euro pe Hyundai sau pe o masina premium ? 330e, 40k euro, nou, 0km, dotat ok: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=257102030&categories=Limousine&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=15&maxMileage=555&minFirstRegistrationDate=2017-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&searchId=da631fb1-8e15-7a0b-a574-dc5c88e4e3c4 Iar la 33k euro iti iei Passat dotat foarte bine inclusiv Rline si 4motion: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=256452168&categories=Limousine&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelGroupId=37&maxMileage=555&minFirstRegistrationDate=2017-01-01&minPowerAsArray=139&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&searchId=0deff58a-35a3-9b1f-e42e-240c02203063 Si un 2.0tsi 220cp: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=256265948&categories=Limousine&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelGroupId=37&maxMileage=555&minFirstRegistrationDate=2017-01-01&minPowerAsArray=139&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&searchId=9fb2c2da-f939-53f0-c437-ed479e122c9b Cum o dai, tot scump iese.
    1 point
  17. Te referi la carcasa...? lipici pe baza de rasina..
    1 point
  18. Pentru problema cu erorile in bord, am reusit sa o rezolv. Problema era la ceasurile de bord, unde o rezistenta SMT cu 8 pini, avea 2 pini in scurt. Cand crestea consumul de curent, datorita motoraselor de la acele de bord, aparea un scurt circuit, care practic datea afara prin releul de siguranta care alimenta tot bordul. Am fost la un electronist si a relipit aceal SMT si problema a disparut definitiv. Mare atentie, pentru ca am fost la 4 testere auto , toate diferite, toate dadeau informatii eronate, precum senzor abs, senzor uzura placuta de frana, modul ABS. Nu va lasati pacaliti de toti neexperimentatii care pun un tester si va zic un rezultat fals, fara a gandi un pic problema.
    1 point
  19. Bai clona, nu vorbesc, scriu, nu ma pot auzi . Faptul ca intre schimburi nu completezi ulei (la 700ml spre 1000ml te avertizeaza masina ca trebuie completat) nu inseamna ca nu consuma ulei deloc. Mai lasa-ne cu service-ul unde consiliezi clientii, nu prezinti incredere dupa atatea patanii cu propria masina . Asta e legatura dar cum iti lipseste logica.... De ce o tot dau cu clona? Pai esti cam prea tinerel sa ai atata experienta in motoare de BMW, mai ales ca esti la primul motoras, pardon, al doilea ca primul l-ai exterminat :console: . #PestControl Te apuci aici sa ne reciti ce ti-au zis niste mecanici care au facut praf un motor de BMW (din cate stim de la tine, ca poate au facut praf mai multe), gen ai invatat stand pe langa ei. Dar logica nu ai deloc in ce zici. Goobye! Nu te mai obosi sa dai reply, te-ai facut inteles .
    1 point
  20. da , cauti un F10 care are Adaptive Drive - Dynamic Drive - Electronic Damper Control
    1 point
  21. daca ii mai pui la socoteala si pe cei reali lipsa din bord iti dai seama ca sunt chiar bune cutiile astea . Mai serios vorbind, daca de fiabilitatea cutiei automate te temi, nu e cazul, duc destul de mult daca masinile sunt exploatate decent chiar fara sa se fi facut vreun schimb de ulei la cutie, daca atunci cand o iei merge bine si ii faci dupa o revizie nu ar trebui sa ai vreo problema cat o tii tu. In schimb, ce gasesc neplacut la ZF8 e faptul ca pe Drive ai tot timpul senzatia ca de abia se taraste si face masina sa para greoaie pentru ca sta mereu foarte jos in ture la un mers normal , mai ales prin oras, la fel e si la S-tronic cu doar 7 rapoarte, insa acolo mai ajuta la disiparea acestei impresii timpi mai buni de reactie.
    1 point
  22. nu am condus f10 dar pot sa te asigur ca cutia automata cu 8 trepte bate tot, mai ales pe o masina "ne-sportiva" ca un 520d. Am avut si manuala pe un e90 330d (cred ca era si chip-uit), iar acolo te poti distra pentru ca este o masina sportiva. Pe un 520d o cutie automata este perfecta (nu mai zic ca schimba mult mai repede decat vei schimba tu vreodata)
    1 point
  23. MulĂâşumesc pentru raspuns, am condus f30 chiar automat si intr-adevar e o bijuterie. Personal as merge tot pe manuala ca e mai simpla treaba. Am condus automata pe alte mĂŁrci in schimb, drumuri mai lungi >900km, dar parca tot abia aĂâ˘teptam sa conduc manuala. Oi fi eu mai masochist ) Doar f30 am testat un pic de tot, masina f frumoasa. Inteleg ce zici cu vârsta, asa e. Si ai mare dreptate cu nostalgia, trebuie sa nu ma pĂŁcĂŁlesc singur, la urma urmei nostalgia dispare cand ai o masina superioara tehnologic.
    1 point
  24. Da, 1. Deschidere automata = buton, modul, telescoape, wiring, codare, etc, se face intr-o zi 2. Camera = camera, modul, cablu camera, wiring, codare, se face intr-o zi
    1 point
  25. Am condus ambele masini, nu suporta comparatie, dupa ce iti iei F-ul oricare ar fi, (vezi si F30, e cam la fel de mare ca 39) iti trece repede nostalgia, dar sa fie automat, cutia asta in 8 e superba.
    1 point
  26. Pacat de ea... Eu m-as uita si la un E60....
    1 point
  27. Ai subliniat F bine...leasing...da...ala ar fi singurul avantaj care ar face un Stinger avantajos...dar și atunci...ma mai uit la un Arteon sau la Passat...dar dacĂŁ ar fi sa dau bani cash jos 35keur nici nu m as uita la Stinger...
    1 point
  28. Intra pe forumul dedicat si vezi ce discounturi dau cei de la Kia. Stai linistit, nu da nimeni 35k euro pe Talsiman sau Passat chel.
    1 point
  29. Da, sunt foarte mahnit. Imi placea cand vedeam ca primeste aprecieri. Acum nu stiu ce sa fac. Sa iau un E39 si sa o iau de la capat sau sa merg pe varianta F10. Chiar nu stiu, financiar sunt posibile ambele variante ( cu un pic de efort pt f10). Sunt deschis sfaturilor.
    1 point
  30. Salut baieti, De mic visez la un BMW si a venit momentul sa imi achizitionez si eu primul model, un F10 530xD. Am gasit si masina "visata": https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530-ID7GqxFY.html#9d0722cfd8. Paranoic fiind (mai ales cand am vazut "Pitesti"), am vazut ca ati recomandat auto-records pentru verificarea km. Gasiti atasat raportul auto-records. Intrebarea mea: cat de adevarate sunt datele furnizare de ei? Adica, chiar au ei access la bazele de date BMW? Fiind o masina din 2012, nu ma astept sa fie ca una noua, insa nu as vrea sa iau teapa din prima, si una de 20000euro . Pareri despre masina? Va multumesc! dp46813-auto-records.pdf
    1 point
  31. Si tot prefer sa dau bani aia pe masinile acele rulate decat pe acea kia noua ... Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  32. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=253301566&utm_source=sharedAd&utm_medium=android https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=247640436&utm_source=sharedAd&utm_medium=android
    1 point
  33. Atata timp cat toate masinile cu care merg 90% sunt doar in oras undeva la 10-15k km pe an si mers destul de turat cu masina si nu mananca "gram", nu inteleg cum imi puteti spune ca e normal sa manance putin? Chiar daca sunt 90 masini din 100 care au acest simptom nu inseamna ca ala e adevarul, mai bine gandeste-te ca alea 90 au probleme si alea 10 sunt bune. Asta e ca aia cu "tremura la franare! aaa e normal, asa fac toate bmw-urile" , cand aud replica asta ma ia capu, a facut si al meu de cand l-am luat pana vara asta cand i-am schimbat discuri/placute, ce sa vezi, nu se mai simte nimic la franare de la orice viteza. Inteleg sa zici ca nu este ca noua masina si este posibil sa manance putin sau mult ulei pentru ca are niste probleme gen, dar sa spui ca e normal, niciodata. Renault Kadjar, se aburesc triplele si farurile de abia mai vezi in interiorul lor, facut raport la uzina, raspuns? "Se gaseste in manualul masinii aceasta anomalie normala care este cauzata de variatiile de temperatura", adica? Mai pe scurt, este normal conform manualului sa se abureasca farurile si triplele la o masina noua de 25.000 euro de 2.000 km, moral si logic este normal? Normal ca nu! Poate daca as lasa si eu masina pana fac 30.000 km (vreo 2 ani si! poate) insa intr-un an sau 10k-15k km cati fac eu nu consuma nimic si nu mi-a consumat vreuna.
    1 point
  34. La drumuri scurte prin oras, mai ales iarna, se cam subtiaza uleiul si incepe sa il manance. Probabil ca daca faci numai drumuri lungi nu consuma ulei. Mai depinde si la cati km schimbi uleiul, am constatat ca in functie de cat se sportiv conduci, intre 8k si 10k km va cere niste ulei. In fine, nu e tocmai iesit din comun sa consume si ulei, mai ales ca nu consuma cantitati industriale.
    1 point
  35. @Mik - ceva de genu la E30-ul ala cu motor de M5 V10 de pe GTBOARD care "ingenuncheaza" Huracan: . @arabu - ma refeream la avrf de gama din seriile lor...K9 din ce vad are peste 5m, cred ca e la clasa cu seria 7, defapt nici nu stiu Stingerul cu ce clasa ar merge comparata...cred seria 5...
    1 point
  36. Pana si tu recunoști ca e o alternativa la M dsr cu toate astea ĂŽn videoclipul lor(care nici nu e reclama pe fata ) e comparata cu modelele cele mai slabe pe benzina de la concurenta... Asta am tot zis...daca tot comparam gama de vârf a unei firme sa o comparam tot cu gama de vârf de la alta firma...
    1 point
  37. Cam asa mananca si a mea, depinde cat trag de ea (tot M57N2 am pe ea). N-am avut masina la care sa nu completez cu ulei intre schimburi. Verifica daca nu ai cumva pete de ulei in scutul de la motor, garniturile de la intercooler se mai duc nabii si trebuie schimbate.
    1 point
  38. Nu stiu despre ce compromise este vorba ... Nu sunt relevante masinile alea cu ce discutam aici ... ALea nu sunt benzinare si sunt cu 2 pistoane in minus, nu inteleg unde vrei sa ajungi. Sa nu uiti sa postezi afise cu toate parerile tale si alternativele in toate reprezentantele Kia, sa stie lumea ca un 2.0diesel din marca Premium e o alegere mai buna si o sa le ofere o satisfactie mai mare de cat un 3.3 benzina ... Chiar nu stiu ce mai vrei sau ce tot vrei sa demostrezi . Nu iti place Kia , am inteles. Dar nu uita ca sunt oameni care nu vor masini diesel si/sau sa fie in 4 pistoane. Le faci tu un discount sau le platesti diferenta doar sa nu cumpere o Kia !?! Nu comparam kia diesel cu BMW diesel , nu asta este scopul , iti cumperi ce masina vrei in functie de buget.
    1 point
  39. Nu vb tu de compromis, uite aici alegerea rationala, probabil ca 99% dintre europeni ar opta pt asa ceva: 45k euro, nou, premium, 4x4, automat, 190cp diesel: https://www.autovit.ro/anunt/audi-a5-ID7GmPiE.html#1f31dd2bb8 sau: 49k euro, nou, premium, 4x4, automat, 190cp diesel: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-4-420-ID7Gqbi2.html#1016f7a872 Ambele sunt destul de dotate. Seria 4 este individual. Cat costa Stingerul 2.2d automat awd ? 41k ?
    1 point
  40. Pai Megane Rs chiar tine cu dintii de asfat, dar gunoiul asta se face de ras pe viraje si in fata unui X3. Iar la +48k euro, cat costa 3.3-ul, iti iei oricand un seria 3 cu motor 2.0 benzina si 252cp destul de dotat sau un A4, Clasa C.
    1 point
  41. Stinger GT este ''varful'' de gama de la Kia , vrei sa o compar cu un 316i chel ? Este o alternativa la o masina rapida de 70-90k ... Dar daca vrei sa o compari cum vrei tu, din toate punctele de vedere , merge comparata cu divizile sport de la Opel, Renault, Fiat si Peugeot, Ford ... Pana la urma si un Renault RS este o alternativa la un M3 , dar nu poti sa o compari cu un M3 , nici nu merita. CIne are bani de M isi cumpara M in 90% din cazuri si cine nu are, cauta o alternativa in bugetul pe care il are cat mai aproape de acel M
    1 point
  42. Foarte mult conteaza brandul si faima brandului , si daca Stinger ar fii la fel de agil si de bun ca un M sau rs4, multa lume nu poate sa se prezinte in Mamaia de 1 mai cu ea ... peste 90% din pitipoace habar nu au de Kia ce sa le mai zici ca e o masina potenta, cand un BMW, Mercedes, Audi chiar daca nu sunt din diviza sport o sa intoarca mai multe priviri si ''interese''. Mai pe scurt , nu pot sa ma dau mare intr-o Kia indifferent cat este ea de buna , chiar daca este mai buna de cat cele din gama premium, ca inca nu este destul de faimoasa. Asa a fost cu VW Phaeton, o masina foarte potenta (aceasi platforma cu Bentley continental) dar degeaba ca nu a prins. (Cred ca era confundata prea des cu Passatul )
    1 point
  43. Mai pun acum o poza si din spate ca deja depasisem numarul de poze admise pe postare asa ca in loc de poza imi punea link-ul.
    1 point
  44. salut colegule nu am reusit sa-ti raspund la PM deoarece sistemul nu-mi permite sa trimit acest tip de mesaje . intre timp am verificat dupa seria de caroserie . masina a parcurs in ultimii 2 ani si ceva doar 10 000 km ? toate cele bune !
    1 point
  45. Daca ai DPF Off, afk, nu daca nu ai.
    1 point
  46. Lasa turbina in pace, mai bine verifica, curata EGR, admisia, schimba epuratorul, si astea sunt cauze de fum, mai mult nu ai ce sa-i faci bucura-te de ea.
    1 point
  47. O turbina reconditionata nu se va ridica niciodata la acelasi nivel cu una originala, asa ca stai cuminte .
    1 point
  48. Las-o in pace daca nu are probleme. Asta e motor bun.Nu se face nimic preventiv, doar cand pica sau nu mai lucreaza corect, consuma ulei, da fum, atat poti sa faci schimburi de ulei mai dese este suficient. Sunt normali vaporii de ulei de pe traseu.
    1 point
  49. Te duci cu CARTEA DE IDENTITAE + BULETIN + TALON LA REPREZENTANTA BMW Romania. Platesti 200 euro si in 2 sapt ai cheie originala
    1 point
  50. UP.. sĂŁrbĂŁtori fericite. Trimis de pe al meu AGS-L09 folosind Tapatalk
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.