Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/06/18 in all areas
-
masina anilor post 2010 tre sa "reziste" perioada unui leasing operational tipic din vest... 3 ani, 5 ani sau cat e... atat. cam atata e si garantia, de obicei, in afara de al'de BMW sau audi care ofera garantie cata primesti si la un laptop Acer de 350 de euro, respectiv 2 ani amarati. dupa aia sunt vandute in bulk la licitatii si ajung in est. motoru' si chiar si cutia tin mult si bine la multe din ele, da' in timp interioru se dezlipeste si se cojeste, se decoloreaza, se strica "ceva" electric/electronic prin bord de tre sa demontezi jumatate de masina (10 ore de manopera), etc etc... toate astea in timp ce curba deprecierii se acutizeaza, sa nu mai spun de componenta utilitatii marginale / uzurii morale, in plina era a tehnologiei. apoi face 8-10 ani, incep sa cedeze chestiile din cauciuc (bucsi etc), e timpul schimbarii ambreiajului, reconditionarii turbo (daca are), etc; moment in care se vand iar, ajung la a 3a sau chiar a 4a mana, unde incep sa fie reparate pe "genunchi" in fatza blocului... nu e ceva neaparat rau pt cel care-si permite leasing operational "permanent", pentru ca el sau ea are mereu masina noua si nu plateste in plus fata de rata decat benzina (uneori nici aia). nu stiu daca as alege BMW peste stinger GT, poate doar daca in banii aia ar fi un f31 in 6 cilindri, fie el si chel dar daca-mi dai bani infiniti pentru colectie de masini, multe din ele o sa fie BMW, niciuna n-o sa fie KIA, nici macar stingerul.6 points
-
Fiecare face ce vrea cu banii lui. Banuiesc ca majoritatea de aici nu sunt multi milionari. Atitudinea asta "lasa ca stiu eu" e paguboasa. Cel mai bine e sa fii deschis sa consideri diverse alternative. Asta inseamna macar un drive test poate chiar gasesti ceva sa-ti placa. Eu personal am zero loialitate pt branduri(nu doar de masini). Cum ele jupoaie clientul fara scrupule asa si eu profit de cine are oferta mai buna. N-am sentimente cand e vb de cheltuit bani castigati greu. Ca tot vorbim am testat de curand un M2 LCI. Neimpresionant desi folclorul spunea ca e nemaivazut. M-a salvat de frustrari si bani dati de pomana.5 points
-
Stiu ca suntem pe un forum bmw, si fiecare dintre noi detine cel putin unul. Dar chiar vi se pare ca in ultimii ani plasticele mai sunt atat de calitative? Sau chiar motoarele cu distributiile samd. 100% dintre cei de pe forum, inclusiv eu, ar alege Bmw peste orice Kia, dar sa nu o mai tot dam pe aia cu plasticele si calitatea infinit superioara la BMW. F-urile par mult mai fragile (si nu numai par, chiar sunt), in comparatie cu un e34 de exemplu care era definit ca tanc. Nu stiu daca adjectivele de altadata mai pot defini bmw-urile de acum. Globalizarea si-a spus cuvantul.4 points
-
3 points
-
una peste alta nu e foarte multa lume care sa dea 46k pe o masina.In ultimul timp am devenit destul de pragmatic, am nevoie de ceva cu 4 roti sa mearga A B sa nu se strice prea des sa coste putin si sa pot merge iarna relaxat.Pana acum e Duster si inca vreo 2 -3 modele pe lista.Probabil ca de banii de Duster nou as lua un X3 sh dar la ce bun?Am mai facut manevra asta in 2008 când am dat masina luata de 1 an(Fiesta) si am luat compactul, sigur compactul si-a facut datoria dar a si cerut o gramada de bani in final.2 points
-
Nu ai ce zice si te legi ca am ratat un "D" in goodbye ? Ei ei, esti dezastru . Te repeti, dar tot nu creste increderea in tine. Sa fii sanatos si sa te tina macar motorul asta Ai experienta pe vrajit clienti sa schimbe piese poate, ca mecanic nu esti, ti-am mai zis, studii nu, doar iti dai cu parerea, de dinastia ca tine e plina lumea, sfaturi si pareri fara o baza solida. Asta e ultimul post, si-au povestit destui experientele cu propriile motoare aici in materie de consum de ulei, cred ca si-a facut kevinn14 o idee. PS: cum ar fi sa ma leg si eu de faptul ca ai scris incorect? Nu doar ai mancat o litera ci faci dezacorduri? :flowers:2 points
-
Pana la o anumita varsta te intereseaza doar cum arata , dupa incepe sa te intereseze si ce are in cap ... asa e si cu masinile2 points
-
Cum sa nu consume "gram" de ulei ?Chiar ma mira aceasta afirmatie,ata timp cat gasesti pana si in manual ca un consum de"X"ml de ulei este normal.Eu am montat un epurator de gaze intre epuratorul masinii si turbo,si de acolo "recoltez" cam 100 ml ulei la 2100km,ce mai consuma pe la turbo,pe la segmenti,si tot ar trebui sa fie un consum de ulei,asa ca masina care nu cansuma"gram" de ulei,nu prea cred.Despre mine,toate masinile sa nu consume ulei,dar nu cred aceasta afirmatie!Iata dovada la ce spuneam Si daca faci schimbul de ulei la 11000 km rezulta un consum de 500 ml,numai din cea ce se consuma pe la epurator!2 points
-
Hotarat,Sambata dimineata m-am apucat de treaba si am terminat Duminica la ora 2 dimineata ).Daca mi-ar fi spus cineva cat de greu se monteaza acele inleturi,sigur nu m-as mai fi apucat de treaba.Cel din spatele motorului mi-a scos peri albi,la propriu. Pe langa inleturi am mai montat si downpipe-urile,oil catch can, un senzor O2 si filtrele de aer conice DCI.Mi-am luat tot timpul din lume sa montez totul corect,doar ca la sfarsitul lucrarii sa constat ca senzorul O2 de pe downpipe-ul turbinei din fata il montasem in locul senzorului din spate alt chin si injuraturi,insa eram hotarat sa termin in noaptea aia.Dupa montaj descarc alta harta ptr stage 2 de la MHD si o instalez in doar 3 min.Mai verific totul inca o data si ii dau o "cheie" f**k!!cred ca trezisem tot cartierul la ora aia,ma asteptam sa iasa vecinii si sa-mi trimita ceva carne,dar ce mai conta...deja simteam ca e altceva dupa felul cum suna motorul,evacuarea..O las asa,cateva minute bune,sa se incalzeasca,apoi ies in probe. Ce sa mai spun...senzatia pe care am avut-o de la prima accelerare nu o pot descrie aici...am uitat si de munca,oboseala,timp si bani.2 points
-
SalutareCu cateva saptamani in urma va ceream parerea despre motorizarea 330d vs 330i si hotarasem sa raman la diesel..Am cautat un 330d mai prin toata tara,dar fara un rezultat pozitiv...stiti povestea cu samsarii si masinile impecabile...Imi trecuse ideea sa imi schimb masina(e90 320d),pana de curand,cand din intamplare am dat condus un e92 335i din 2010 cu 60.000km la bord.Am facut o plimbare cu aceasta "bestie" si atat mi-a trebuit ,ptr ca acum sunt posesorul ei :)In tot acest timp pot spune ca masina e" senzatie",ma refer la motorizare,care are undeva la 360cp,fiind remapata la RBN Bucuresti..Ce am remarcat la acest motor,este lipsa lag-ului.accelerarea find instantanee Masina are urmatoarele dotari,imbunatatiri: -Pachet M interior,exterior, -Tapiserie piele-Scaune sport cu memorii si reglaj electric+lombar -Plafon negru M -Trapa -Senzori parcare,ploaie,presiune roti -Keyless go and keyless entry -Pilot automat -Sistem audio Prologic 7 -Bi-xenon adaptive+cornering lights,follow me home,wellcome lights -Pachet lumini interior,exterior -Tot traseul de evacuare schimbat +evacuare dubla -Jante pe 19, Z-Performance. -Oglinzi electrice ,incalzite,heliomate + functia mirror down Mai sunt cateva optiuni,dar acum imi scapa..Ii lipseste navigatia profesionala, dar se poate face retrofit la ea,deja m-am interesat si m-ar ajunge undeva la 1500euro,bord plus navigatia CIC 2010.Momentan are montat un dynavin care isi face treaba destul de bine.Una peste alta,masina imi place la nebunie:)1 point
-
Bmw 520 xdrive Euro 6 Fabricatie 03.02.2014 Cutie automata 8 + 1 Bi-xenon adaptiv Leduri fata-spate SUSPENSIE Adaptiva CONFORT ECO SPORT Tapiserie piele Navigatie profesionala modelul nou 3D + DVD + RO + HDD 120 GB + USB + AUX + Bluetooth + internet + CONNECT DRIVE Dublu climatronic Scaune reglabile electric incalzite Portbagaj electric & soft close Pilot automat + limitator viteza Volan piele multifunctional + padele Geamuri electrice fata + spate Oglinzi rabatabile electric incalzite Oglinda retrovizoare electrocromatica Senzori ploaie + lumini + parcare fata - spate cu afisaj pe display Asistenta la coborarea in panta Portbagaj electric Carlig remorcare actionat electric Jante aliaj 17 anvelope iarna noi Goodyear Import recent Luxemburg Carte service WBA5J51040D076132 Stare tehnica si optica impecabila Consum urban/extraurban/mixt (l/100km): 6.1/4.7/5.2 Emisii CO2 (g/km):138. Pret 16900 euro. Mai multe detalii telefonic 0757624618 https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GqjMx.html1 point
-
1 point
-
Eu iti zic ca pe E-uri N47 Euro 4 sau Euro 5 nu se schimba clapetele, doar pe F-uri unde si galeria de admisie este diferita. Uite-o cum arata: http://bmwfans.info/parts-catalog/E60N/Europe/520d-N47/L-N/nov2008/browse/engine/intake_manifold_agr_with_flap_control/1 point
-
Salut, Aceasi problema am avut-o si eu, doar ca nu X1 ce era vorba despre un F10. Ce pot sa iti spun despre F34 (achizitionata in Iulie 2017) - masina e din Aprilie 2015: 1. Spatiul interior in spate la fel ca la F10. Eu stau cu scaunul mai in spate (1.84) si in spatale meu se sta lejer chiar daca ai 1,85 si 100 kg. 2. Portbagaj de 510 litri + deschidere haion - best thing ever. Aviz familistilor. 3. Motor 2.0 / 184 - cutie automata sport + padele- foarte econom - conduc 90% in oras si nu am vazut consum mixt pana acum mai mare de 8%. 4. Scaune neaparat sport - foarte confortabile. 5. Ca dotari ce recomand : HUD, Audio Harman Kardon, PDC (e mare masinuta), senzori ploaie/lumini, clima. 6. Nu iti fa griji ca nu are rame la geamuri - nu mi-a inghetat deloc iarna asta - le tratez cu glicerina si nu sunt probleme. Cam atat imi vine acum in minte. Daca ai alte curiozitati let me know.1 point
-
+++ E greu sa mai fii loial unui brand atata timp cat masinile devin din ce in ce mai proaste pe zi ce trece. Exista o groaza de exemple de marci cunoscute care au dezamagit complet cu diverse modele/motorizari. Problemele la F30 328i (nu stiu codul motor), problemele cu N47, probleme cu TSI-urile de la grupul vag (care au crapat intre 20k si 100k km in primii ani de fabricatie) etc. Iar situatia asta mi se pare mult mai pronuntata la marcile premium. Asta pentru ca marcile premium au si incercat multe tehnologii noi si au facut masini foarte avansate, dar cu siguranta este si o dorinta de a nu le face fiabile. P.S: Sa fie cu iertare ca dau quote la ultimul post.1 point
-
Mda ... Consumul de ulei este in functie de motorizare/uzura/exploatare si tipul de ulei folosit, nu in functie de masina ... Acolo zice de seria 7 si seria 6 care au procente diferite , sa inteleg ca daca masinile alea au acelasi motor consumul de ulei o sa fie asa de diferit ? PS: Testul este facut in SUA si prin urmare cred ca este vorba mai mult de benzinare, care se stie ca sunt mai mancacioase... PS2: Nici la Mercedes si nici la BMW care sunt toate cu motor de 3l diesel nu am vazut diferenta de nivel pe joja de ulei intre schimburi , la C class care este benzinar am vazut o dferenta dar nu a necesitat sa completez intre schimburi (nici nu prea a iesit masina din oras)1 point
-
Daca-i pe viata iti dai seama ca destul de rar. Daca masina are peste primii 100-150 mii km. buna idee sa fie inlocuit. @ OPaul, de unde stii ca trebuie 75w140 si nu 75w90. Personal am cautat mult timp sa aflu un raspuns sigur. Nu am aflat din cele mai multe locuri (forumuri) decat ca 75w90 se pune in diferential. 75w140 fiind prea gros.. nu cred ca face bine. In unele, mai rar, unii pun chiar 75w80.. Bine-nteles ca trebuie sa fie GL-4 sau GL-5.1 point
-
Carenajele sunt putin mai mari, trebie sa prinzi niste suruburi suplimentare, amicul de a luat primul pachet M a spus ca a taiat putin din carenaje si nu stiu ce adaptari, noi nu am taiat nimic la service, le-am prins fara probleme, la scut la fel nu a fost problema. Au luat ambii prieteni grila aia pentru distronic pe OE 160 lei parca, a trebuit sa adaptam senzorul ala pentru "frontal collision warning", alt senzor fata cel de distronic care este prins pe bara, noi l-am prins de grila inferioara gen de buza cu surub, la primul pachet la prins prin bara cu surub, noi l-am facut mai frumos. Noi suntem din Severin, a venit cu fan curier fara probleme, iar primul la Tg Jiu. Plasticul e foarte calitativ, e foarte flexibil (ABS). Revin cu poze imediat: https://imgur.com/a/OvuN9 si ceva bonus de final1 point
-
1 point
-
1 point
-
Consumul de ulei e in functie de stilul de condus , traseu, viteza. Daca faci 80% km. in oras nu prea se vede pe joja, dar daca faci 10k. numai de autostrada te asigur ca vei completa cel putin 5-700ml. de la un schimb la altul, asta daca vrei ca senzorul te atentioneaza la 1l..BMW in carte specifica un consum mult mai mare ca fiind normal, la ei se merge destul de forjat in comparatie cu Romania.1 point
-
Impactul vizual da, insa e doar pana atingi jucariile si plasticele ieftine, sau lucrate prost, am fost in masina, poate cei 2 tinerei care s-au dat jos inaintea mea din ea au fost incantati de ce spui tu, si considera ca totul se reduce la cum reactioneza cand ii dau pedala pe loc drept, insa nu se reduce totul la asta Sent from my iPhone using Tapatalk Pro1 point
-
Cand a zis WIN ca nu consuma ulei, eu cred ca s-a referit ca nu consuma atata de mult incat sa completeze intre schimburi. Orice motor consuma ulei... pe la segmenti , supape , turbina si pe la epurator (prin evaporare) dar in catitati foarte mici. Daca nu trebuie sa mai adaugi ulei intre schimburi, poti sa zici ca masina ''nu consuma gram de ulei'' ... E doar o expresie !!1 point
-
Mai ales Stinger motorizarea de baza la 35k e in segmentul Mazda 6, Passat, Talisman, Accord, Seria 3... Aici as lua cam oricand Stinger. Din pacate nu ofera transmisie manuala dar asta-i chestiune de gust personal.1 point
-
Cam asa mananca si a mea, depinde cat trag de ea (tot M57N2 am pe ea). N-am avut masina la care sa nu completez cu ulei intre schimburi. Verifica daca nu ai cumva pete de ulei in scutul de la motor, garniturile de la intercooler se mai duc nabii si trebuie schimbate.1 point
-
Si eu care am crezut ca e langa motor Nu e o regula sa fie neaparat la rezervor , depinde de masina:1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am facut azi un drum Bucuresti-Craiova si retur, vreo 500km. Mi-am (re)amintit de ce iubesc asa mult masina asta, la drum lung inca ma face sa-mi bata inima mai repede chiar dupa aproape 5 ani de cand o am, in special pe drumurile cu o banda pe sens, unde e loc de depasiri. Bine, imi reamintesc aproape la fiecare drum mai lung extraurban. Azi, drumul destul de liber, mers asa cum ii place ei, lipita de sosea, talpa din belsug pe unde s-a putut. Consum de curiozitate la pompa de 10.3% la dus, la intors n-am mai calculat.1 point
-
O turbina reconditionata nu se va ridica niciodata la acelasi nivel cu una originala, asa ca stai cuminte .1 point
-
Aceasata este continuarea postarii Reparatie spirala airbag F10 (partea 1) Odata desfacuta vei vedea ceva asemanator cu poza de mai jos (mai sunt niste role de cauciuc pentru ghidaj ce nu se vad in poza asta dar apar la poza cu reasamblarea) http://i67.tinypic.com/34dikgz.jpg Asa arata cablul panglica. http://i63.tinypic.com/919t6x.jpg La mine am putut sa o refolosesc intrucat era rupta pe capete. Daca cumva e rupta pe la mijloc nu cred ca va tine lipitura, si mai bine cauti pe aliexpress sau olx. Pretul este ridicol la chinezi, cu ce cumperi de 50E de la astia repari toate spiralele din oras jumate de an . „Lipeala” o faci cum poti. Ciocan de lipit, flux, cositor, penseta, etc. Verifica continuitate cu multimetru. http://i68.tinypic.com/2m83vdk.jpg http://i64.tinypic.com/vr7os0.jpg 6. Reasamblarea Cauciucurile alea au doar rol de ghidaj (eu le-am pus la aprox 120 de grade unul fata de altul). Inainte de a strange suruburile cupleza toate mufele pana sus la airbag si vezi ca totul sa functioneze, sa nu trebuiasca sa desfaci toata tarasenia din nou. IMPORTANT! Scoate panglica afara din ansamblu cu totul, si joaca-te cu piesa putin. Invarte si vezi ca pozitia de centru are un opritor (un pin cu arc pe inel ce se apasa ca sa elibereze mecanismul). Observa ca daca invarti piesa de la pozitia de centru pana se blocheaza in sensul invers acelor de ceasornic, si bobinezi panglica in aceasta pozitie o imparti exact in doua la pozitia de mijloc. Experimenteaz putin si asigura-te ca panglica nu e intinsa cand mergi dintr-o parte in alta. http://i65.tinypic.com/qx14pz.jpg http://i66.tinypic.com/301hump.jpg Reasablezi totul in ordine inversa si GRIJA LA POZITIA DE MIJLOC. Sterge codurile de eroare legate de airbag ca sa nu te mai bazaie ca esti in nesiguranta . E necesar sa stergi codurile de eroare ca sa sti daca ai airbag functional, altfel la fiecare pornire iti va aduce aminte ca trebuie sa mergi de urgenta la un service BMW. Totul ar trebui sa fie corect acum, daca nu .... macar ai incercat. O informatie importanta! Acest modul nu este o componenta ce NU trebuie "recunoscuta" pentru modele Fxx. El nu trebuie inregistrat in reteaua masinii (nu trebuie codat pt a incepe functionarea) asa ca o piesa din dezmembrari va merge foarte bine atata timp cat arata ca cea originala. Evident butoane in plus sau in minus nu vor aduce functii noi. Recalibrarea unghiului volanului se face virand volanul incet la stanga max, apoi dreapta max, apoi adus pe centru cu pauze de 2-3 secunde la capete. Daca sunt multe coduri de eroare raportate probabil vor trebui sterse inainte de calibrare. Mentionez asta pentru ca sa nu va lasa aburiti de cineva care va inlocuieste piesa si va cere apoi sume frumusele pentru „resoftare” „codare” sau alte interventii expert, si ca sa stiti ce platiti de fapt. Totusi daca cumva trebuie facute anumite codari acestea nu sunt pentru ca piesa sa fie "recunoscuta" ci poate pentru alte functii care nu erau activate pe masina donatoare. Happy hacking BONUS Daca demontezi partea celalata (aia cu 9 suruburi), inauntru e un mecanism cu un disc cu gauri si ceva senzor optic (ca la un mouse cu bila), Un traductor de rotatie magnetic (poate pentru viteza unghiulara...) si alte circuite. Daca demontezi astea faci ai mare grija ca manetele sa intre in locasul lor perfect la reasamblare altfe iti va face masina ca dracu cand le montezi de ex: merg stergatoarele in permanenta, nu poti semnaliza, fara faza lunga, etc. Nu te panica ia-o de la cap. http://i64.tinypic.com/6ensx1.jpg1 point
-
Cu putin timp in urma am postat o intrebare despre reparerea spiralei de la airbag. Nici nu stiam cum se numeste atunci i-am zis cuplaj rotitor. In orice caz dupa ce m-am interesat de costurile reparatiei in reprezentanta si pretul piesei noi, am zis ca mare lucru nu pot pierde incercand sa fac astea singur. Piesa noua cea mai ieftina pe care am gasit-o costa 2200 lei, La reprezentanta piesa + manopera "usor" peste 3000 lei; nici nu am mai intrebat ce inseamna usor. Sa-mi fut una. Pentru un cablu de 2 lei. (la propriu). Uitati interventia * de la inceput va zic ca nu sunt deloc implicat in repararea masinilor in nici un fel, ci doar am cautat cateva zile informatii legate de problema mea pe internet si apoi mi-am facut curaj sa iau surubelnita la "the ultimate driving machine". Eventualele greseli ... comment si corectez. ** de mare ajutor mi-a fost https://www.newtis.info/ *** am spart postarea in doua parti pentru ca nu m-a lasat sa postez toate pozele Pentru inceput trebuie decuplata borna negativa a bateriei. Aici trebuie grija, sa nu rupi electronica de pe cablu (daca este), ca sa nu iti faci inca o “bucurie”. 1 Scoatere airbag. Pentru asta trebuie bagat ceva in gaura din spatele volanului. Gasiti tutoriale pe YouTube. Iese usor dar eu m-am chinuit cu el de vorbeam singur. Ca sa nu patiti la fel foloseti ceva cu cap plat. Eu am bagat pana la urma un inbus de 4 si a mers perfect. Tehnica este sa apesi pe airbag(ca atunci cand clanxonezi) si cand simti ca ai impins ceva elastic cu inbusul, incearca sa-l scoti tragand usor inspre tine. Daca ramana cumva agatat impinge-l la loc si incearca din nou. Poti sa impingi/lovesti destul de tare ca sa-l bagi la loc nu pateste nimic. Airbagul e conectat prin doua mufe, grija sa nu le rupi, eu am folosit o surubelnita fina ca sa le ajut sa iasa. Se vede in poza marcat locul de unde le-am eliberat. http://i64.tinypic.com/egbzv5.jpg http://i63.tinypic.com/31320zc.jpg 2 Scoate volanul (aici ai un surub si o mufa) http://i66.tinypic.com/2hzh7yu.jpg 3 Cochilia volanului (doar trage cu simț) http://i63.tinypic.com/2r5gok4.jpg Exista pe lateral niste ghidaje si clipsuri http://i67.tinypic.com/kcjp87.jpg 4. Demontare piesa Piesa bloc comun spirala, manete, traductor de pozitie. Asta e tinuta locului de 4 suruburi Torx. In spate sunt doua cabluri. Mufele cablurilor se desfac usor. Una are un livier, ceealalta o siguranta lateral ace trebue apasata. http://i68.tinypic.com/v31t8l.jpg http://i63.tinypic.com/2117wxh.jpg 5. Sapatul in piesa. Pentru a ajunge la cablul acela trebuie sa demontati piesa. Plasticele ce compun carcasa par cam fragile trebuie rabdare si cat mai putina forta. Daca te apuci de lucru tine minte: NU FORTA. Prima data scoate inelul superior. Ata e tinut lcoului de clipurile din poza. Cu o surubelnita plata fina, trebuie desfacut pe rand. Dupa ce toate clipsurile sunt desfacut „capacul iese” (deja vei vedea cablul panglica) http://i65.tinypic.com/2ef5hz8.jpg Scoate inelul exterior. Asta e tinut de cateva clipsuri pozitionate in jurul carcasei, si doua pe un colt. La astea din colt baga o surubelnita asa ca in poza sa eliberezi siguranta, apoi trage usor de inel si daca trebuie mai insita la sigurantele alea din colturi. NU FORTA. E un plastic fragil. http://i66.tinypic.com/flwlzk.jpg http://i67.tinypic.com/n31cuf.jpg Partea a doua aici1 point
-
Ceva mentenanțĂŁ nu strica,asa ca m-am apucat de treaba,preventiv. Am schimbat cele douĂŁ garnituri de la carcasa filtrului de ulei,fiind cunoscute ptr faptul cĂŁ ĂŽn timp incep sa cedeze,rezultând probleme grave,adica uleiul se scurge pe curea,intinzator si in cele din urmĂŁ aceasta aluneca ĂŽntre fulia motorului si blocul motor iar de aici dezastru e inevitabil. Timp de lucru 3 ore,fara graba...dacĂŁ tot am desfĂŁcut acolo,am zis sa dau si putin aspect,asa ca am vopsit alternatorul si carcasa filtrului de ulei.1 point
-
@254200 km Revizia(toate filtrele mahle) + ulei Lm 5w30 -schimbat senzor frana(era ciupit) -verificare articulatii( totul ok) As vrea sa trec la F30 sau f10 deci masina va iesi la vanzare in curand, daca e cineva interesat sa-mi dea pm.1 point
-
Salut. Am si eu un 318d din 2007 si 122cp. In oras si aici ma refer la Cluj am un consum de 7,5L/100km iar in Tg.Mures un consum de 6,8L/100km.Mixt la 5,5L/100km cu clima pornita tot timpul si cu toata aglomeratia de pe centura Bucurestiului,valea Prahovei.Sunt multumit de masina chiar daca e putin mai puturoasa,dar si asa primesti amenzi pt viteza.1 point
-
Tot balamucul a durat aproape 12 ore,dar eu zic ca a iesit binișor,având în vedere sculele pe care le-am folosit.Pe lângă asta,am mai inlocuit bujiile+role intinzatoare si curea.Ce am remarcat,e faptul că răspunsul accelerației este imediat ,iar motorul parca nu mai e asa de zgomotos....poate asta e placebo. Înainte să mă apuc de treaba,am dat o tura si pe Transfagarasan.1 point
-
Daca ramai fara AdBlue e o distractie costisitoare si cam nasoala, insa de-asta personal consider masinile noi fiind sofisticate excesiv intr-un mod inutil si care uita total de practicalitate. Exemplul meu, masina veche de 12 ani, mare parte totul analog si foarte putin digital, insa sunt convins ca in felul asta masina e mai fiabila si va rezista in timp inzecit decat o masina similara insa nou-nouta. Electronica si toate aceste sisteme si dispozitive si alte inventii ingeneresti sunt concepute pentru a-ti stoarce banii si a nu-ti aduce niciun plus, ba din contra. Oamenii accepta acest lucru, asta e realitatea. Lumea nici nu va mai vrea sa detina masini, vor fi si ele de unica folosinta sau doar sa le folosesti de cateva ori dupa care gata, se strica si nu se repara, se arunca si se cumpara altele. Daca omenirea nu va vrea sa-si bage mintile in cap si nu ii pasa, asta e, noi, cativa pasionati, nu ne putem opune valului. Spor tuturor si Doamne ajuta!1 point
-
MĂŁ duc sa schimb tipsurile la evacuare si in timp ce era pe elevator arunc un ochi sub motor,asa din obisnuinta:surpriza,pe partea inferioarĂŁ a motorului se vedea o scurgere de ulei provenit de la capacul culbutori.Acesta se fisurase in partea din spate si din cauza asta nu vazusem pana atunci nimic,oricum nu cred ca era de mult timp.Am comandat capacul in urma cu 5 zile, iar astazi l-am primit si m-am apucat imediat de treaba. La prima vedere pare destul de complicat ĂŽnlocuirea lui,dar totul a mers brici,adicĂŁ demontat,curĂŁțat toatĂŁ marginea unde vine garnitura,curĂŁțatĂŁ toatĂŁ zona care era murdarĂŁ de ulei si apoi montat la loc,mi-a luat aprox. 4 ore,oricum sunt destule tutoriale pe net despre asta. Am fĂŁcut si un video legat de sunetul evacuarii,adicĂŁ ĂŽnainte sĂŁ pun noile tips-uri si dupĂŁ,iar diferența de sunet e destul de sesizabilĂŁ1 point
-
1 point
-
@chitsro daca faci drumuri lungi nu ai cum sa nu bei mult in masina (nu ma refer la alcool), chiar si in oras o cola sau un redbull e binevenit. Merita investitia pe deplin. La mine a meritat. Le simteam prea mult lipsa si nu vad de ce in europa au facut din treaba asta o optiune fata de usa care e standard.1 point
-
Cred ca e prea mare deranj pentru niste suporti de pahare, nici eu nu am dar nu as schimba tot bordul pentru asta. Felicitari pentru masina, cred ca nu sunt singurul care saliveaza dupa motorul tau Multi km fara probleme!1 point
-
Nu e acelasi lucru cu o masina de 200 cp din fabrica. Si ca sa vorbesti de putere reala, pune-o pe un dyno. S-ar putea sa ai o surpriza.1 point
-
va certati cam degeaba,poti sa o patesti si la 70 si la 200,important e sa nu o "cauti" prea des.Altfel am fost intotdeauna de parere ca, caii in plus nu strica niciodata.Lipsa inteligentei da.so impacati-va ca toti iubim cazanele astea ca au 100 sau 500 cai nu mai conteaza PS:aia cu lipsa inteligentei nu vizeaza pe nimeni de pe acest forum!! sper sa nu se inteleaga gresit/1 point
-
MuciX:Ar fi trebuit sa folosesti ghilimele. Deja am eticheta pusa de "spaima soselelor" Ies pe interval si ii rup gumele...Plec din intersectie primul...un adevarat pericol public doar ca am afirmat cele de mai sus.Din ce s-a spus aici,reiese ca toti cei care au masini mai puternice sunt niste impostori carora nu le pasa de regulile de circulatie..Spre surprinderea multora chiar sunt un sofer cu capul pe umeri si daca mai accelerez cateodata mai mult decat e legal,o fac doar atunci cand prind un drum liber.Sunt multi care au o coaja de masina cu nr de Bulgaria de 100cp, care fac fonfleuri dinastea si se cred regii soselelor.Nu incerc sa conving pe nimeni,nici sa ma scuz...ideea e ca sunt multi ipocriti care dau lectii de comportament civic,iar ei sunt exact opusul.Nu mai spun ca am primit diferite propuneri de liniute si alte nebunii pe care le-am refuzat,cateodata si cu o injuratura.1 point
-
sa inteleg ca faci parte din categoria aia de soferi care merg tot timpul cu 50km in localitate si 130km pe autostrada?Daca da,atunci felicitari !! Ai tot respectul meu.Cred ca ti-ai modificat si masina ptr a nu depasi viteza legala.. Hai sa nu mai fim ipocriti ...1 point
-
Iti raspund tot cu o intrebare: -La ce iti trebuie BMW,cand poti merge si cu Dacia din punctul A in punctul B?1 point
-
Exact asa este !!!S-a dus draq DPF ca are 500.000 km masina si e aproape termenata de viata si noi nu punem altul ......noipunem teava facem soft la resoft sa stoarcem si ultimul gram de viata din ea si ne postam pe forum ca avem masini de masini si suntem smecheri mafioti. Pai voi stiti ce inseamna sa fi mafiot cu BMW? Cand ai numai OEM frate pe ea....cand te trezesti noaptea singur cu cheia in mana si spui :Am numai originale pe ea.Asta inseamna sa fi mafiot. Giovani conduce alta marca.1 point
-
Ca un mic offtopic: Voi ati observat urmatorul paradox pe forum??? Cei care isi pun GPL sunt hultiti, iau minusuri si injurati, facuti sarantoci si nedemni de BMW, iar de fapt ei economisesc bani pe ii pot investi in alte placeri, polueaza mai putin. Cei care scot DPF_ul sunt cei mai tari, i-au plusuri ca au facut DPF-off sunt cei mai demni de marca, iar de fapt ei polueaza aerul cu particule care tot, ei, noi si copiii nostrii le inghitim....ciudat.1 point
-
1 point
-
Pe la ĂŽnceputul anilor '70 unul dintre locurile de ĂŽntâlnire ale motocicliÂştilor din BucureÂşti era ĂŽn spatele Operei Romane... Asta dupĂŁ ce Strada Armeneasca Âşi... blonda motociclistĂŁ de acolo nu mai puteau face fatĂŁ pretendenĂžilor ĂŽntru gloria asfaltului... Aproape firesc, punctul de ĂŽntâlnire s-a mutat la cofetĂŁria Tosca, peste drum de OperĂŁ, Âşi (foarte convenabil) vizavi de cĂŁminele studentelor de la drept Âşi litere... Atâta doar cĂŁ daca te ĂŽncumetai sĂŁ faci vreo "lipealĂŁ" trebuia sĂŁ ĂŽĂži asumi Âşi riscurile unor deplasĂŁri pe la BacĂŁu Âşi FocÂşani pentru a duce Cosânzenele la domiciliul de reÂşedinÞã ĂŽn weekend... Drumul ca drumul, cĂŁ de aia aveam motoare, dar mai haios era când ingenua - care credea cĂŁ e rost de o "partidĂŁ" cu un bucureÂştean - vroia sĂŁ te prezinte acasĂŁ pĂŁrinĂžilor... Motiv pentru care, dupĂŁ ce numĂŁrul logodnicilor motorizaĂži a ajuns la saturaĂžie, ba chiar subunitar - cĂŁ la un moment dat erau cam doua-trei pretendente pe cap de motociclist, locul s-a schimbat "strategic" ĂŽn Drumul Taberei, undeva pe lângĂŁ Favorit, pe o alee care pe vremea aceea ieÂşea ĂŽn Âşosea (acum este un bloc acolo)... Pe aleea cu pricina, subsemnatul pictase direct pe asfalt o mare emblemĂŁ rotundĂŁ care reprezenta un vultur, iar de jur ĂŽmprejur scria cu majuscule: LUCKY POINT. Motiv de pelerinaj pentru marea majoritate a motocicliÂştilor bucureÂşteni, pentru cĂŁ ĂŽn scurt timp se dusese vestea cĂŁ nici o escapadĂŁ motorizatĂŁ prin ĂžarĂŁ nu poate fi ĂŽncununatĂŁ de succes decât dacĂŁ treci la plecare peste punctul norocos... DupĂŁ ce fetele de la OperĂŁ s-au mai domolit Âşi dupĂŁ ce edilii Capitalei s-au gândit cĂŁ nu ar fi rĂŁu sĂŁ extindĂŁ cartierul, locul s-a schimbat la cofetĂŁria Turn de la Sala Palatului... Un loc de "centralĂŁ afirmare" a unor motocicliÂşti pasionaĂži ca Adi Bujie, GicĂŁ-Iju’, GicĂŁ-frânĂŁ, Mihai Triumph, Gabi-Norton, Cap-de-fier Âşi a altor nebuni frumoÂşi ai marelui oraÂş... De acolo, "locurile" au alternat ĂŽntre parcarea din faĂža hotelului Athenee Âşi cea de la Eva, spre disperarea miliĂžienilor care nu vedeau cu ochi buni (ca nici acum de altfel) un mare grup de motocicliÂşti care - oricând, nu-i aÂşa "este un potenĂžial subversiv"... Din nou locurile au pendulat - ĂŽntre Parcul HerĂŁstrĂŁu, intrarea din Soseaua Nordului, Arcul de Triumf (ca acum) Âşi Fântâna MioriĂža (gara BĂŁneasa). Dar cum toate acestea erau "obiective" Âşi securitatea nu vedea cu ochi buni o adunare de motocicliÂşti... bla, bla, you know... ne-am "refugiat" ĂŽn PĂŁdurea BĂŁneasa, la Casa AlbĂŁ Âşi campingul din apropiere... Nici aici nu era bine "cĂŁ venea strĂŁini" Âşi puteai afla cum e dincolo... MĂŁi Âşi ce motoare aveau - ĂŽn special italienii - o nebunie! Noroc cu afilierea la Clubul Sportiv Municipal BucureÂşti - cĂŁ aÂşa au mai scĂŁpat Âşi ei de noi Âşi noi de ei... ca vez' Doamne eram acum "ĂŽn cadru organizat"... Dar nu a fost rĂŁu pentru cĂŁ - ĂŽn clĂŁdirea boiereascĂŁ de pe str. Bateriilor (acum dispĂŁrutĂŁ de pe harta de când cu Casa Popoului) - s-au organizat competiĂžii moto valoroase, printre care Âşi aÂşa numitele raliuri de "regularitate Âşi rezistenÞã"- concursuri deschise tuturor motocicliÂştilor - pe care FRM nu ar face rĂŁu daca le-ar reĂŽnvia... De acolo - pentru ca eram totuÂşi "prea ĂŽn centru" - ne-am mutat sediul ĂŽn Parcul Tineretului - intrarea din Soseaua OlteniĂžei. Ce vremuri... Âşi ce... vulpiĂže... DupĂŁ celebrul Raliu InternaĂžional cu sosirea ĂŽn Neptun, gĂŁzduit de 'nea Nicu ĂŽn 1976, vĂŁzând ei cam ce ar putea face 3.500 de motocicliÂşti ĂŽmpreunĂŁ - securiÂştii Âşi miliĂžienii au devenit foarte activi, aÂşa cĂŁ pânĂŁ prin '80 lucrurile erau cam albastre pentru noi Âşi au ĂŽnceput sĂŁ miroasĂŁ urât... including raĂžia de benzinĂŁ de 5 litri pe lunĂŁ Âşi... "pe cap" de motor... pe care nu o puteai "cĂŁpĂŁta" decât ieÂşind din BucureÂşti, spre Giurgiu... Si aia o benzinĂŁ infectĂŁ, zice-se de 90 cifra octanicĂŁ... da' era 75 super de camioane - dacĂŁ ĂŽĂži pica pe haine puĂžeai o sĂŁptĂŁmânĂŁ a Cristian-Dihor... De necaz ne-am mutat din nou la Arc, aÂşa de-ai dracu' Âşi am jucat leapÂşa Âşi v-aĂži ascunselea cu "organili" pana la revoluĂžie. Doamne, ce vremuri...! Pe atunci nu conta cĂŁ ai Mobra, CZ, Jawa, MZ, BMW, sau Triumph... Eram pur Âşi simplu ĂŽmpreunĂŁ... ToĂži pentru unul Âşi unul pentru toĂži! Dan NĂŁstase Click here to view the articol1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00