Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/10/18 in all areas
-
Va salut, stiu ca sun multe posturi legate de consumul mare de ului dar mai deschid un topic legat de segmentare. Operatiune in curs: segmentare motor M47 / 385.000km Ce m-a determinat sa fac acest lucru: - consum mare ulei 0,8L - 1,2L / 1000 km - fum albastru la pornire - fum albastru constant pe coborare panta - fum albastru in general lol Tin sa precizez ca in afara de momentele de mai sus masina nu scotea gram de fum. Am desfacut motorul, ce am gasit: - umezeala pe galleria de evacuare in dreptul pistonului 2 si 4 - scurgere ulei pe langa garnitura de chiulasa la pistonul 4 - segmenti aliniati la 2 si 4 - calamina pe pistoane si supape - semeringuri supape deteriorate Am schimbat: - segmenti - semeringuri - distributie - cam tot nou in motor Cost materiale 3500 Ron ... pana acum.3 points
-
asta cu uleiul nu o sa se mai termine niciodata, atentie mare la ce comparam: - facem 10.000 km in Romania cu o medie de viteza de 30km/h - facem 20.000 km in Germania cu o medie de viteza de 90km/h care ulei e mai uzat ? conteaza mult si ce algoritmi sunt folositi de catre CB pana acum din punctul meu de vedere e30 avea cea mai complet sistem(da e masina aia din 1980) BMW "oilservice" and "inspection" service lights were put in place in 1982 to help owners remember when to return to a service center for routine maintenance, such as oil changes and general inspection of all hoses, belts, etc.... It's actually a great idea- one that has really caught on ( Mercedes, Volvo and others are following BMWs lead) What Causes the SII (service interval indicator) lights to come on? The SII lights are not "event" triggered. What that means is that they are not reporting a component failure or warning of imminent failure. Rather, the SII light computer "estimates" miles traveled. Once it estimates you have gone a certain number of miles it illuminates one of the SII lights (i.e. Oilservice- 7,500 estimated miles, or Inspection-15,000 estimated miles*). Mileage is estimated based on a formula: Technical details of the service reminder lights: Mileage is estimated based on the following formula: e= a(1+t+r) e=Estimated mileage a=Actual mileage traveled t=1 if engine temperature is below operating temperature, else t=0 r=.5 if engine is above 4500 RPM, else r=0 Example: If you traveled 5 miles with a cold engine running at 5000 RPM, the SII computer would actually "estimate" 12.5 miles traveled: Solving for e: a=5 (the actual miles traveled) t=1 (because the engine was cold) r=.5 (the engine was exceeding 4500 RPM) e=5 X (1+1+.5)=12.5 estimated miles (from a trip of only 5 miles) Once the computer reaches a certain count value (about 7,500 miles for Oilservice and 15,000 miles for inspection*), it will illuminate one of the service lights (oilservice or inspection) The five green "countdown" lights are there to let you know approximately how long it will be before the next time your Oilservice or Inspection light will come on. Explained: Say an Oilservice or Inspection is due in 3000 miles, and There are three green lights remaining (they shut off within 15 seconds of starting your engine) So; 3000 miles remaining divided by 3 green leds = 1000 miles per Green led. The yellow light along with the word Oilservice/Inspection indicates service is now due. The red lights indicate service overdue by approximately 100 miles per light3 points
-
Tu ĂŽncurci voltajul cu amperajul și capacitatea. Tensiunea pe care o masori pe bateria de pe mașinĂŁ este atât de mica pentru ca ai cel puțin un element ĂŽn scurt. Bateria e buna de aruncat. Iar ĂŽn legĂŁturĂŁ cu pornirea, nu e suficient voltajul peste 12V, ai nevoie de capacitate suficienta și amperaj mult peste ce trece prin niște cabluri chinezești.2 points
-
Revin cu noutĂŁți: cei care au montat alarma au refĂŁcut legĂŁturile acesteia și acum totul e ok.2 points
-
2 points
-
Eu consider ca raportul tau e reliable pana la 155k (chiar daca nu e 100% accurate) in ciuda acelei intrari marcate cu portocaliu. Primele 2 intrari in carte sunt la service-uri non-BMW, de asta nu apar, in schimb 3,4,5 apar ok. Ca raportul mai contine si alte intrari decat cele din carte e ceva normal, poate fi un recall, o problema pe garantie etc...astea nu apar in carte. Cine te-a facut mincinos nu prea vede padurea de copaci.2 points
-
@radu95: sigur reprezentanta isi doreste sa iti schimbe tie la 10-15 mii pe banii lor. Aceste intervale de service sunt facute pentru pachetele lor de service incluse cand cumperi masina care apropo sunt de rahat doar sa iti ia ochii. Pe ei ii intereseaza sa schimbe cat mai rar, ca atunci cand masina a iesit din garantie dupa 100-200 de mii de km, sa inceapa sa apara si problemele, ori sa vii la ei la service pe bani, ori sa iti iei una noua. Si vezi ca masinile din germania sunt toate cu termenele de service depasite, intervalele alea si asa aberant de mari. Nu mai zic de belgia si olanda, care sunt "mama lor", unde clientii au leasing operational... toate masinile ieftine aduse la noi, sunt de acolo luate la preturi mici, si vandute aici ca masini tipla @zav25: cum ti-o fi norocul, daca masina are sub 100 de mii, cred ca esti ok si daca nu au fost facute la timp reviziile alea amarate. Altceva e cand iei masina de la "baieti" cu 175 de mii (cand ea de fapt poate are 300.000+) Si ca o concluzie generala, ce e asa scumpa o revizie ? nu trebuie sa o faci la ei, este putin mai mult decat un plin de motorina. (ma refer doar la schimbul de ulei) Poti face lejer la 15 mii de km, in loc de 30 daca te linisteste1 point
-
1 point
-
M3 fara navi si multe alte optiuni am vazut , masina a fost comandata pentru circuitul de la Nurburgring ca si masina de fun unde conteaza doar performantele nu si confortul zilnic. Dar seria 5 care este deja limuzina si are un pret de pornire de 40.000-50.000 euro nu prea se mai accepta nimicuri de optiuni sa nu fie deja standard ... Oricum deja deraiem de la topic . Masina 2 . Eu am cumparat Premium Selection , masina a venit exact ca si cum ar fii venit de noua cu urmatoarele schimbate: cauciucuri Pirelli pzero pe 19 , jante, faruri , bara fata-spate (cred ca au fost doar revopsite) , discuri fata spate + placute ,covorase , sac schiuri ,tavita aia din caiuciuc ce e in portbagaj, kit pana roi si toate filtrele si lichidele au fost schimbate dupa ce am zis ca o sa cumpar masina. Am fost mai mult de cat impresionat si foarte multumit , dar cu toate astea dupa ce masina a iesit din garantie ,dupa 6-7 luni a inceput si distractia , dar nu a fost vina lor , au fost doar probleme commune care ar fii aparut oricum (garniturile de la compartimentul filtrului de ulei , pompa auxiliara de recirculare , conducta de la cutia automata , incalzitor filtru motorina , radiator clima , carlig electric etc...1 point
-
1 point
-
Poti sa iei la bani astia una mai putin dotata din Germania.Eu cred ca este Ok pretul la ce dotari are.Chiar daca are in jur de 300.000 km.1 point
-
Asta e ultima masina de pe autovit la care ma uit NU MAI CAUT MASINI DIN ROMANIA CA TOTI = BISNITARI(MINCINOSI). Spune ca are 154 reali cu full istoric/ acepta test autorizat ..... bla bla bla FERITI-VA DE ACESTA PERSOANA DE PE AUTOVIT https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-7-740-ID7GoVdK.html WBAYB01090D125628 are 274k km din luna 7 2017. Toate lumea spune masini din romania =300k km +d125628-vehicle-information.pdf1 point
-
Mai bine mai tarziu decat niciodata ... Masina e la mine de aproape 2 ani. Am inceput oarecum cu stangu' , dupa putin timp de la achizitie a ramas blocata o clapeta din admisie si a plecat o bucatica , mica mica Nu a facut ravagii mari , doar o supapa indoita , dar daca tot am desfacut am schimbat supapele , toate garniturile , saibe foc , furtune vacuum , role-fulie-curea transimise , volanta+ambreaj , evident galerie admisie fara clapete si altele. De atunci nu am mai avut probleme si m-am putut bucura de masina , schimband la ea doar consumabile (lichid frane , placute, suporti motor, amortizoare, bujii) Am avut 2 ani pentru iarna style 285 , doar ca parca sub 18" nu e ce trebuie pentru ea ..asa ca am luat niste Dotz'uri iarna asta. Pe vara am vechile jante style 95 , aici sunt in dilema , sa le reconditionez sau sa le schimb cu style 128. Am in plan sa schimb interiorul cu unul sport, pilot automat, bluetooth poate.In primavara voi vopsi cateva elemente : spoiler fata , aripa dreapta. Masina de cand am luat-o e tinuta in garaj , vreau si un polish prin toamna. Am mai comandat niste leduri fata , semnalizari , pedale M , grile duble , nuca M , camera video bord e montata de ceva timp. Sper sa nu fie cu suparare ca am postat aici , dar masina e aceeasi , nu vad rostul altui topic. Las si niste poze :1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cheia, sau masina foloseste doua coduri: unul la deschiderew usilor si celalalt la pornirea motorului. Daca cheia e noua ea trebuie programata sa porneasca motorul pentru ca nu vine programata.. Daca cheia e veche v-a porni motorul in orice conditie, nedepinzand de bateria din cheie... dar daca acumulattorul cheii nu se mai incarca atunci nu va mai deschide usile telecomandat..1 point
-
In septembrie anul trecut cand am fost sa o iau pe am mea in masina respectivului plin de samsari , 6 la numar.Pe drum am stat de vorba despre una despre alta principii de viata etc.La un moment dat i-am intrebat daca nu le este frica de blestemele pe care si le iau ulterior vinderii masinii de la noii proprietari.(Astia cu care am fost eu luau Golf 6 sau Passat 2011 cu 225 k kilometri.Le dadeau inapoi la 80 k km.Nu erau interesati de numarul de km puteau sa aibe si 400 k ei le dau inapoi in funtie de aspectul estetic ) Unul mi-a raspun ca nu are de ce sa-i fie rusine atata timp cit si cumparatorilor nu le este rusine sa cumpere masina cu 3-4 mii de euro mai putin decat ar fii in mod normal o masina cu 80 k km. In concluzie nu exista masini mai ieftine in Romania ci doar mai scumpe.Ca samsarul nu face lucru manual.Masina + drum+castig samsar. Tu poti sa cumperi aceasi masina cu masina + drum.1 point
-
Ma uimeste proportia celor care spun ca si in Romania gasesti masini bune. Oricat de bune ar fi ele, au la activ mii de gropi si tone de praf aspirat, nu mai vorbim de nr-ul de km, asta deja e alta poveste. Va mai intrebati de ce cad turbine si debitmetre sau alte piese, pai motorina execrabila, gropile, care nu strica doar articulatiile, socurile alea sunt resimtite de toate piesele,, unele forte sensibile. Numai cand ma gandesc ca o masina are 100000 km rulati pe drumurile de la noi, ma ia groaza, hai ca in bucuresti si pe drumuri nationale poate s-au mai remediat problemele, dar in rest e jale, o masina in germania cu 150 k km ar fi echivalentul uneia de la noi cu vreo 50k km. Pe scurt cam asha am procedat eu: dupa lungi cautari, am achizitionat zilele trecute un 118D, 2009, din Germania de la una din reprezentantele din Stuttgart, masina am luat-o de pe site-ul http://www.bmw.de/de...agenboerse.html, pe firma..la pret netto. Arata asha de bine in poze, incat am platit-o inainte, avea certificat premium selection si un an europlus garantie, acum na, sunt discutii si despre garantia asta, dar am vb la bmw in romania si au zis ca este recunoscuta. Ajuns acolo, totul ireprosabil, zambete (poate de complezenta, nu mai conteaza..au bifat la impresie artistica), m-au servit cu o cafea, o apa..o ceva..ce am dorit,am asteptat un pic ca inca nu venisera cu masina de la politie sa ia numerele. Odata ajuns mister Siegfried ( chiar asa se numea) cu masina ,am dat 2 semnaturi si am plecat la masina, asadar luata pe nv. Si? ce sa credeti? totul era cum ma asteptam ,masina a fost tzipla,rezervorul aproape plin, toate consumabilele erau schimbate cu 1 zi inainte, daca am norocul si nu pica ceva la ea, trebuie sa-i fac urmatorul service peste vreo 20 -3o k km. So, BMW 118D, 01.01. 2009, prima inmatriculare in 29.12. 2009, dotari modeste: clima bizonala, volan sport cu comenzi, jante, light paket, PDC, senzori de ploaie, in fine, nu ma intereseaza dotarile cat mai mult starea masinii, 102000 km , pret 9945 euro netto. In concluzie, daca dai 500-1000 euro in plus si nu te bucuri la optiuni ca sa iei o masina ieftina de la vreun turc sau cine stie de la ce autohouse obscur, iti iei MASINA in adevaratul sens al cuvantului. By the way , m-am uitat si pe ofertele de la bavaria second, niste mizerii, cel putin din ce am vazut pe net nici macar nu m-au facut sa ma deplasez la un drive-test, nu stiu daca incalc politica forumului dar va atasez niste poze pentru a va face o idee despre ce inseamna o masina "curata" din Germania, nu se vede in poze..dar NU ARE o zgarietura..totul este ca nou..miroase a nou.1 point
-
Daca vei pune anvelope prea late pe fata vei accentua efectul de tramlining (o sa ai probleme cand vei trece peste fundaturi lasate de camioane sau alte gropi mai accentuate, o sa iti fuga volanul din mana daca nu esti atent), pe langa asta vei omorâ mai repede pompa servo si caseta de directie, in locul tau nu as pune mai late de 225 pe fata. Pana la urma ramane dupa preferinte, eu doar ti-am facut o recomandare.1 point
-
Si reprezentanta in Romania tot intre 25-30.000 km schimba uleiul. Ai vre-o explicatie documentata tehnic si testata, sa se schimbe uleiul mai repede de 30.000 km.? In afara de acele discutii ca e bine sa se schimbe , deoarece se merge mult in oras, praf, turatie, etc.etc., deoarece uleiurile noi sunt testate de fabricant in conditii foarte dure si rezultatul este ca ele tin 40-50.000 km. fara probleme. In viitorul apropriat ( anul 2020-2025) va aparea tehnologia Nexcel oil cells . Atunci as vrea sa vad cum va veti mai schimba uleiul cand vreti voi. Nu se va mai putea asa ceva.0 points
-
Am cautat ceva vreme sa cumpar masina si le verificam prima data pe auto-records, doua, trei, care mi-au cazut cu tronc, le-am verificat si la reprezentanta. Rapoartele au fost aproape identice. Singurele diferente erau ca pe auto-records aparea spre ex inspecitia la 250 000 si in raportul de la reprezentanta erau trecuti km exacti 250124. Asta e experienta mea cu auto-records vs reprezentanta, pana acum.0 points
-
Nu mai stiu , trebuie sa ma uit , eu am luat masina pe la 50.000km si parca am vazut 3-4 intrari in carte, sper cel putin 2 sa fii fost pentru ulei si filtre . In Germania se mai face revizia si dupa 25.000-30.000km , depinde cine a avut masina inainte ... Oricum nu se grabesc sa schimbe uleiul... Daca a fost masina de firma cu siguranta nu au respectat limitele pentru revizie si au fost depasite cu mult.0 points
-
Doua conditii necesare reganerarii, temperatura la 90, toate bujiile functionale, atunci vei avea regenerare automata0 points
-
Cu reviziile, inspectiile etc cum statea masina inainte sa o cumperi? Am observat ca astea din Germania, mai ales masinile astea de serviciu, fac reviziile si schimburile destul de rar pentru ca asa le indica masina, si ei nu se chinuie sa le faca mai devreme decat le indica masina in bord.0 points
-
Diferential fata/spate sau cardan fata/spate ... Daca nu at mai fii facut cand era pe neutru atunci erau sanse foarte mari sa fie din convertizor.0 points
-
Uita=te cu 2-3 pagini inapoi la masina asta https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-535-ID7GqFRV.html#0186d62325 vanzatorul zice : Km 199 995 km(a fost acum o luna) VIN WBA5D71000D780119 raportul zice altceva : 2017-11-23 Olpe 252,000 km Inspection pana la urma a scris 250 km. Nu te lua dupa cartile alea service ca se fac cu 20-30 de euro cu completare + stampile0 points
-
Mda , discurile sunt semi praf , ala de pe fata are cel putin un sant si incepe sa se si exfolieze , pe spate par ok ca nah , mai mult franeaza fata si acolo si uzura mai mare. De cauciucuri nu pot sa zici nimic ca nu prea se vede , exteriorul arata bine si stralucitor0 points
-
dealerul este bavaria bucuresti... ma rog si greseala mea ca nu m-am uitat la discuri... asta e data viitoare o sa ma uit atent si le sugerez sa mai lase la pret 500-1000 pentru fiecare buba din asta0 points
-
Daca era sa le schimbe le-ar fii schimbat inainte sa vand masina ... Depinde si dealerul de unde cumperi masina , un dealer mai micut sa zicem asa nu o sa investeasca foarte mult intr-o masina inainte de vanzare , fie ea si Premium Selection, schimba exact strictul necesar si gata. Sincer eu nu as cumpara o masina din reprezentanta daca stiu ca dupa cateva luni o sa am de ii schimbat consumabile. Trebuie sa vezi in ce stare iti vinde masina , ce au schimbat si eventual ce mai schimba inainte sa o cumperi ...0 points
-
in nici un caz, trebuie sa ai nu stiu ce pachet de service ca sa intre si placutele si discurile. Eu nu il aveam nici pe asta basic. Este vorba de un x5 Am mai luat anul trecut un mini tot la premium selection cu 30 de mii de km. Ei in contract scriu asa: "mini service inclusive 50.000km sau 5 ani" partea tricky este ca acest pachet de service, este pana cand masina face 50 de mii (ea avand deja 32 de mii) sau pana masina face 5 ani de cand a fost cumparata prima data (2019) deci este o mare inselatorie ca nu se specifica acest lucru. Dar oricum reviziile incluse sunt apa de ploaie (doar lichid de frana schimbat, bujii si ulei, filtrele nu) Deci singura treaba buna este acea garantie care pe mine la x5 chiar m-a ajutat. Eu am estimat ca reparatia ar fi costa 4000-5000 de euro0 points
-
De jumatate de an caut un F01 740d de la 2013 in sus in aceiasi configuratie si dupa cate am verificat prin Germania, dar si in Romania am ajuns la concluzia ca inca mai trebuie sa astept. Sunt foarte curios de unde le aduc cei de la Pitesti sau Galati, ca in Germania nu am vazut nici macar una din masinile pe care le au sau le-au avut la vanzare si ma uit zilnic( reperul mi-a fost sistemul B&O+ cautarea pe toate site-urile posibile, chiar si de licitatii).0 points
-
Nu este o regula , a patit-o un coleg de pe forum cu un M4 Premium Selection care a fost codus de angajatii BMW inainte sa o cumpere , dupa 2 saptamani masina nu a mai vrut sa porneasca si dupa niste investigatii a iesit motorul praf , nu mai tin minte exact problema (distributie sau a mers fara presiune de ulei) dupa a aflat ca nu ii schimba motorul si doar il repara . PS: Politica lor este sa schimbe piesa nu sa o repare , se pare ca este valabil doar cand sunt banii clientului in joc , ''cand e banii lor'' se mai si repara. Totul tine de noroc, exploatare si de cum o ingrijesti. Poti sa nu ai probleme majore 150.000km cu o masina sau poti sa o patesti dupa 10.000km.0 points
-
Am luat eu Premium Selection la 95k km si acum are 150k km.Nu s-a aprins nici un bec in bord,nu s-a ars niciunul ,nici un lant.....nimic aiurea la masina.Schimbat doar consumabile.Masina merge perfect.La ce probleme spun unii colegi ca au cu ele ai putea sa crezi ca ori au milioane de km ori sunt facute din bucati.Evident ca nu mai are senzatia ala de masina noua ....am de la servici o octavia de la zero km si cine a condus o masina de noua intelege ce spun.Pe mine unul m-a convins Premium Selection.Bafta sa ai.0 points
-
0 points
-
Nerusinati astia atunci , daca in 2013 tu brand premium inca mai consideri niste amarati de senzori de parcare ca fiind ceva extra , mai ales pe un seria 5 de 3litri , atunci nu stiu ce sa mai zic. Daca era un seria 1 sau 3 poate as mai fii inteles. Alege masina 2 , daca vrei un Head-up sau PDC pe viitor poti sa ii faci un retrofit , dar la Adaptive Drive nu prea ai cum.0 points
-
Da..eu am ales varianta in fata blocului deoarece am avut incredere si nu a trebuit sa ma deplasez, dar la primul drum bucuresti ma duc la completechip sa vad care e treaba, daca e ceva refac acolo, dar deocamdata sunt foarte multumit de ce a iesit.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Niste detalii unde pot fi gasiti cei 2 dragos si ginel .... sau ceva de genu ... un farcebook ceva ....-1 points
-
-1 points
-
Am fost in weekend la Powertech Buzau pentru DPF OFF, EGR OFF si Soft, sunt foarte multumit de rezultat, Ginel a fost foarte rabdator si mi-a explicat cum se fac modificarile si care sunt benficiile: Before: 150 cp si 335 Nm(din 163 si 340 Nm oficial) After: 184 cp si 405 Nm (putere limitata pentru a proteja cutia automata) http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161113/cb7909ced53fda22928cb60d7d584535.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161113/05fc5198623aec504c3d57214d38a6bd.jpg-1 points
-
Daca zici ca e pretu bun de ce nu scrie exact km pe care ii are? Ori cum nimeni nu da 29k euro pt o masina cu 300k km-1 points
-
nu frate ,Auto Records e de cacat .....mie nu-mi apare nimic in raport de la 0 pana la 88 de mii de km ,dar la citirea cheii in reprezentanta apar toate intrarile ,nu stiu cate intrari in plus.Ce dovada in plus ar mai vrea cineva ???????-1 points
-
E ok suma pentru reprezentanta, dute linistit, apare si in baza de date bmw, e foarte ok.-1 points
-
-2 points
-
Cel mai probabil la tine e cardanul. Suportii de motor si cutie cand sunt uzati se simte la oprire/pornire. Dar vibratie in toata caroseria nu are cum sa fie de la ele.-2 points
-
Gresesti. Reviziile se fac exact la timp, altfel ar pierde garantia. in Germania se schimba uleiul la 30.000km, cand te anunta in BC, nu se tine cont de nr. de km. inregistrati in bord. De regula ei difera in + sau in minus, depinde de a circulat masina. Nu se schimba ca asa vrea clientul. Schimbarea uleiului mai repede, este cheltuire de bani aiurea. Uleiurile sunt facute sa tina 40-50.000 km., de aceea se schimba la 30.000 km. Crezi ca reprezentanta nu ar vrea sa schimbe uleiul la 15.000km.? Numai ca nu pot sa faca asa ceva, chiar daca ar vrea.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00