Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/14/18 in all areas

  1. wow... Se dau minusuri asa, doar pentru niste info gratuite, sau exprimarea unor opinii in legatura directa cu experienta personala. Apoi ne miram ca unii care ajutau pe aici s-au lipsit.
    4 points
  2. Sunt pentru progres, fosilii se vor termina deci tb alternative sustenabile. Totusi ar tb analizate pe toate laturile, suntem copii sa credem ca totul e lapte si miere, solutia minune? Dap toti vorbesc de electrificare ca solutie de viitor. Bun dar vad ca se evita subiectul: impactul constructiei unui vehicul electric asupra mediului(dati un goagal "lithium mining disaster"). Care sunt costurile totale? Este scalabila productia de baterii la scara mondiala(de ordinul milioanelor anual) ? Elementele nu sunt reciclabile, ce faci cu ele? Ma umfla rasul cand ii vad pe toti fazanii(politicieni, ceo de concernuri auto) cum juiseaza la electric in aproape fiecare interviu/discurs. Cu aceeasi naivitate cu care imbratisau diesel inainte fara sa-si puna problema despre emisiile de particule.
    2 points
  3. Motor de 2.l in 3cilindrii si de 3.L in 4 cilindrii ? Unde se duce lumea asta ? Mi-e dor de M57 , acum cand am N47. Urmatoarea masina va fi electrica , dupa 26 de ani de BMW-uri.
    2 points
  4. Schimb simeringuri supape. Cele pe admisie mai erau cum mai erau, dar la cele pe evacuare (poza 9-10) se vede cu ochiul liber diferenta de diametru, masurat a dat aproape 1 milimetru. Bujiile se schimba si ele, arata rau, desi nu au dat vreun semn de oboseala pana acum. Au aproape 5 ani pe masina. Am pus NGK. Distributia e ok (schimbata in 2015), vanosurile ok.
    2 points
  5. DVD-1 Western Europe 2018: Germany, Denmark, Belgium, Luxembourg, Netherlands, Switzerland, Austria, Czech Republic, Norway, Sweden, Finland, France, Great Britain, Ireland, Italy, San Marino, Slowa kije, Vatican City, Monaco, Andorra, Greece, Spain, Portugal, Croatia, Russia, Poland, Czech Republic, Hungary and Slovenia. DVD-2 Eastern Europe 2018: Bulgaria, Croatia, Poland, Russia, Romania, Slovenia, Hungary and the main road network of other Eastern European countries. For the BMW's with SA 606 + SA609: 3er E46   (04/1997 — 08/2006) 5er E39   (04/1995 — 12/2003) 7er E65   (03/2000 — 07/2008) 7er E66   (06/2000 — 07/2008) X3 E83   (01/2003 — 07/2006) X3 E83 LCI   (02/2006 — 08/2010) X5 E53   (07/1999 — 09/2006) Z4 E85   (04/2002 — 08/2008) Z4 E86   (10/2005 — 08/2008) Z8 (E52) (09/2002 - 08/2008 DVD 1: https://mega.nz/#F!WRRUDSAB!VHO_nohz3YJwXVg3gPyJpg DVD2: https://mega.nz/#F!vMRngAgY!yD3-BZjZn6l-QgT31OyMVA Este posibil sa necesite un DVD de capacitate mai mare...in momentul sesiunii de burn apare eroarea de mai jos: Poate ne ajuta vreun coleg cu vreun sfat!
    1 point
  6. Salutare, A venit vremea sa imi vand masina personala, BMW E70 3.0 d 231 cp, cutie automata 6+1, an fabricatie 2008-04-30, 145.700 km, 2 chei, masina este achizitionata din Romania, Mhs Motors, sunt al doilea proprietar, serie: WBAFF41000L119693 Schimbate recent: ulei, filtre, placute fata-spate, fulie vibrochen, clapeta acceleratie, egr, debitmetru aer, releu bujii, stergatoare noi. 2 chei Itp valabil Taxa platita si nerecuperata Impozit platit Faruri noi bixenon facelift cu led angel eyes Follow me home Spalator faruri Senzori parcare fata spate Senzori lumini Senzori ploaie Senzori monitorizare pneuri Dtc + hill assist Stopuri noi facelift led Volan sport piele Comenzi volan Scaune incalzite fata Scaune electrice Tapiterie piele crem cu inserii mahon Navigatie mare cic facelift cu hard 80Gb Usb aux dvd video Dublu climatronic Oglinzi electrice incalzite Oglinda cu senzor antiorbire automat Geamuri fumurii spate Auto hold frana de mana electrica Cutie automata Scaune spate rabatabile Presuri crem textil si cauciuc Praguri inox Soft close portbagaj Jante aliaj 18 cu Anvelope iarna Pirreli Jante aliaj 20 cu anvelope vara ( pret separat) Fara schimburi Pret 13.800 euro usor negociabil, fara jantele de vara.
    1 point
  7. Masini Compatibile: E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM EAST 2018-1 1USB.rar
    1 point
  8. Masini compatibile: F07 ab 03/2013 - 07/2014 F10, F11 ab 09/2010 - 04/2011 ab 12/2011 - 07/2014 F20, F21 ab 09/2011 - 07/2014 F22 ab 11/2013 - 07/2014 F25 ab 11/2010 - 04/2014 F30, F31 ab 02/2012 - 03/2014 F32 ab 11/2013 - 03/2014 F34 ab 03/2013 - 03/2014 Road Map Europe MOVE 2018-1.rar
    1 point
  9. Pai daca ti-e frica nu face. Decat sa faci si dupa sa plangi ca ti-a picat ceva dupa si costa nu stiu cat si nu stiu cum mai bine nu faci...desi daca ti-ar pica ceva in urma softului la putin timp, ar fi ceva ce este deja uzat sau o simpla coincidenta, nu aia inseamna soft.
    1 point
  10. Nu stiu ce sa zic, nu cred ca va fii foarte repede trecerea la electric, producerea de baterii este foarte poluanta, atata timp cat mai avem resurse petroliere vor fi si motoare cu ardere interna, intradevar sunt tot mai stricte normele de poluare Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  11. Buna seara, am cumparat acum 2 zile o navigatie after market Android, azi cand am vrut sa intru pe youtube pe ea am apasat din gresala pe o aplicatie de langa youtube nu stiu sa va zic exact ce aplicatie era doar ca era un volan . Acum navigatia imi merge sunetul dar ecranul este complet alb. Ce as putea sa fac cu ea ? O pornesc , o opresc , apas pe butonul de reset 5 secunde , 30 secunde oricat si nu face nimic .. Ma poate ajuta cineva ? https://imgur.com/a/EKc8h
    1 point
  12. Exista deja poze cu viitoarea serie 3 varianta preprod in camumflaj. Pare sa adopte limbajul seriei 5 G30. - downsizingul motoarelor e datoral normelor din ce in ce mai restrictive: din 2021 limita 95g co2 - https://ec.europa.eu/clima/policies/transport/vehicles/cars_en ; Atunci sa vezi "sportivitate" cu un litru si 5 turbo plus fake enhancement-urile de rigoare(sunet generat, elemenente de design fake fara functie) - asa vor evolua lucrurile, ne vom inchina cu 2 maini la un 2 litri din prezent . In 20 ani de acum incolo cam toate masinile vor fi in cel mai bun caz precum Prius - electro + un motor mic combustie generator; deja imi caut 1-2 masini pe care sa le tin pe termen lung - poate s-ar putea schimba ceva daca piata second n-ar mai lua orice arunca producatorii pe piata. Ar scadea valorile reziduale si modelele noi n-ar mai fi asa de atractive(rate mai mari). Vanzarile scazute ar detrmina producatorii sa se gandeasca de 2 ori inainte sa arunce porcarii pe piata si sa transforme masinile in electrocasnice. Ar trebui sa fim putin mai selectivi. Ok fani dar cand brandul se indeparteaza de valorile lui fundamentale mai merita? Pun pariu ca orice ar scoate mercile premium, chiar si masini cu motoare de 0.5 litri, lumea tot ar cumpara. Marketing at it's best.
    1 point
  13. Eu am luat masina de la dealer DE (pe langa Munchen), fara sa o vad fizic - doar pe baza istoricului complet de service + multe poze: cautat pe gebrauchtewagen, gasit cateva masini interesante, discutat cu dealer-ul pe email si apoi telefon; m-am hotarat la o masina, facut plata prin internet banking, cautat transportator, platit transportul, asteptat livrarea masinii. Transportul dureaza cam 1 sapt, pt ca vine de obicei din 3 bucati - de la dealer la hub cu platforma mica, apoi pana in hub RO cu tir, apoi de la hub RO pana la Bucuresti cu platforma mica. Pe langa costul masinii am dat 500 euro pe transport; a durat cam 1 luna de cand am inceput sa caut pana cand am avut masina acasa. Fara oboseala si alergatura, zile de concediu consumate, bani pe hoteluri si avioane; e adevarat, nu vezi masina decat dupa ce o cumperi - asta merge doar daca o iei de la reprezentanta oficiala BMW. Mai neplacut este ca am masina de 3 luni si jumatate si inca nu am reusit sa o inscriu in Romania - a durat 2 luni si 3 saptamani programarea la RAR, si acum inca umblu dupa niste acte - trebuie un certificat de la ANAF, nu prea inteleg rostul lui, dureaza 1-2 sapt pana ti-l emit...cu alte cuvinte, de vreo 2 saptamani sunt pieton, datorita procedurilor anevoioase, neclare si stupide de inmatriculare in RO. Gasisem pe cineva care ma baga in fata la RAR, dar ma costa 1000 ron, si nu am fost dispus sa ii platesc.
    1 point
  14. materialul pare sa fie tradus din spaniola in engleza; la ce puteri au motoarele prezentate in tabel, e posibil ca BMW sa ridice stacheta la putere/litru - posibil ca 330d sa fie motor de 2l biturbo, cu 265cp, 325d tot biturbo cu un soft mai lejer, 238cp; dar parca nu imi vine sa cred ca vor pune motor de 1.5l biturbo si 204cp pe 320d. suna interesant, dar probabil ca fiabilitatea peste 200k km va fi mai mica, asa ca noi astia devoratori de seria 3 sh din DE o sa deschidem larg buzunarul...
    1 point
  15. nu ajuta cu nimic informatia. trebuie sa spui exact ce marca si model de DVD ti a mers. DVD-R inseamna DVD pe care se poate scrie o singura data. Poate DVD-R al tau a mers dar de la alta marca tot DVD-R nu merge !
    1 point
  16. 1 point
  17. Am scapat de ele cand am schimbat regulatorul de presiune de la pompa de inalta presiune Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  18. Putin off topic. Vis a vis de consumul de ulei la M47N2 - 163 cp, am observat o chestie ciudata, si anume ca epuratorul nu prea isi face treaba. Gazele de carter contin si vapori de ulei, epuratorul fiind supra solicitat acesti vapori scapa in intercooler unde se transforma in ulei si unde credeti ca ajunge de acolo. In admisie. Sistemul in sine e prost gandit, altii au apelat la un oil catch can si au rezolvat problema consumului de ulei. Cine are acest motor poate sa verifice, in teava care duce de la debitmetru la turbina, exact sub debitmetru se cupleaza un furtun mai mic, pe acolo circula gazele de carter, care sunt trase de turbina. Acolo veti gasi ulei, inclusiv la gura turbinei. Acolo n-ar trebui sa fie ulei, decat daca epuratorul nu face fata.
    1 point
  19. Pentru cine stie i ia vreo 8 ore sa desfaca si sa faca totul inapoi. Cum sa faci asta si sa nu ai climatronic spate cu bancheta incalzita si restul??? Go for it! Bafta, sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  20. Eu nu stiu unde sa te trimit, dar cel mai bine mergi cu masina sa o demonteze/reconditioneze si monteze ei .... In cazul asta nu prea mai pot sa intervina si alte discutii legate de garantie ... Am auzit tot felul de povesti dupa (ca poate aia nu au montat-o bine , ca poate i-ai facut tu ceva, ca de la noi a plecat tipla si asa mai departe) CIne o reconditioneaza sa o demonteze si dupa ce o monteaza sa o testeze pe masina sa pleci impacat si cu bine de la ei.
    1 point
  21. batranul meu e36 318i ,1997. Pe langa amprenta lasata de timp si neingrijire ,i-am pus un motor M54 care o mentine tinerica. Ce mai,..ne suportam unul pe altul!
    1 point
  22. scaunele sunt fk ,mai usoare si lipsa evacuarii finale. sunt singurele modificari pe partea de greutate. Minusul de pe evacuare se echilibreaza cu subwoofer-ul din portbagaj @25-30kg. Cutia este a motorului de 3.0 , aceeasi ca pe M3.Dincate stiu,nu se potrivesc cutiile de pe motorizari diferite. Cauciucurile,la momentul respectiv,cred ca erau Toyo Proxes T1R pe jante de 17" .
    1 point
  23. Tu nu intelegi diferenta dintre a fi prost si ati permite un lucru. Indiferent ce masina voi avea mereu voi face mentenanta singur pentru ca sunt pasionat. La motor imi trebuie cineva sa ma ajute asta e tot. La M5-ul meu cu volan pe dreapta mi-a picat throttle actuator. La reprezentanta cereau 1800 de lire pe bucata. Eu mi-am cumparat pinioanele cu 70 lire si l-am schimbat eu. Ar fi trebuit sa epatez romaneste si sa ma duc la reprezentanta sau dau 1800 de lire, dar pt. ca n-am facut-o nu-mi permit masina, asa e. Mi-e scarba de romanismele de rahat care inca mai bantuie societatea romaneasca! D-asta ai motor ba de 2l diesel pentru ca in loc sa-ti vezi de treaba ta mori de grija altora! Vik, eu nu-l caut pe Einstein sa-mi schimbe un motor:) Imi este foarte clar, este o greseala sa incerci sa initiezi orice legatura cu Romania. Noi suntem atat de idioti incat ne plasam unul impotriva celuilalt. In loc sa ne ajutam facem contabilitatea altora, stabilim ce-si permit altii si suntem lipsiti de orice spirit constructiv. Va mai mirati de ce va rupeti masinile in gropi, de ce va dau oamenii chei pe masini si de ce traiti prost, d-asta ma, din cauza propriei atitudini de rahat! Ne mai miram de ce am ajuns sa fim vazuti pe afara pe aceiasi pozitie cu albanezii si mai rau ca bulgarii. Imi cer scuze putinlor forumisti care au o alta atitudine decat cea descrisa mai sus!! I'm off:)
    1 point
  24. De acord cu @cavaliere.....fara eleron, stickere, cu capota vopsita si alte jante ar arata foarte-foarte bine, inca e o masina frumoasa si asa va fi mereu. Asta e parerea mea. Daca nu se pot face modificari corecte si de calitate, e mult mai bine ca masina sa fie cat mai stock. Bafta.
    1 point
  25. Normal ca e legat de gust, dar cu stickerele alea si pe bara fata, pe praguri si pe bara spate nu faci decat sa o batjocoresti. Si ce e cu cuiul ala de tractare in bara fata? ) Eleronul ala e inutil si foarte urat, nu trebuie sa te superi. Decat daca nu esti inscris in DTM, eu nu inteleg de ce ai pune uratenia aia. Eu as vopsi capota, as da jos toate stickerele alea din anii 90 (ALpine, freak ,, wtf?), as cauta clar niste jante cu multe spite. Alea negre din poze sunt jante de e90 nfl ca nuca in perete pe e36 le tau.
    1 point
  26. Diverse manuale de utilizare. Link valabil pana pe 20februarie www.transfernow.net/318lq8x2exfh
    1 point
  27. Lipsa somn Timpul meu pierdut )
    1 point
  28. in afara de eleronul ala de Cielo, jantele nepotrivite, stickerele de pe bara si usa.. linia pisicii e frumoasa si astazi.
    1 point
  29. salut. nu stiu dc mai e acum valabil dar am facut revizie la reprezentanta in jan cu 1150 lei incl tva. mi se pare f ok, au facut si regenerare clima nacesti bani. ref distributie, eu as schimba doar daca s probleme. ref ulei cutie, si pe mine m a pus pe ganduri dar bmw zice ca e lifetime. a mea are 130 k acum, si chiar cer sfat daca e indicat sa i schimb uleiul din cutie
    1 point
  30. Anul trecut am facut exact ca tine si totusi s-au matuit destul de repede, ptr ca nu am aplicat o folie de protecție, cum am facut la e92. Am zis sa incerc si varianta asta mai ieftina si usor de realizat, rezultatul imi place,momentan...oricum,nu e paguba 55 lei. La e90-ul pe care l-am avut,am apelat la un atelier de detailing auto din Cta(zona Bratianu) si deștepți aia mi-au "ars" farurile, adicĂŁ au folosit acea perie rotativĂŁ la o viteza mai mare decat normal si au lĂŁsat niste urme foarte urâte pe toata suprafata lor.Am fĂŁcut un scandal monstru acolo, dar degeaba, nu au recunoscut ca a fost din vina lor si singura solutie era sa cumpĂŁr alte faruri, asta dupĂŁ ce mai multe persoane autorizate si-au dat cu parerea. Ănainte sĂŁ comand alte faruri,am zis sa incerc personal, sa le scot fata si m-am apucat de treaba..adicĂŁ mi-a luat 4 ore sa scot toate urmele "imposibile" si posibile lĂŁsate de idioți aia "profesionisti" adica la sfârșit arĂŁtau ca unele noi. M-am dus la atelierul lui Dorel si le-am arĂŁtat farurile fĂŁcute de mine, iar rĂŁspunsul lor a fost: - Astea sunt noi,nu? - Nu, idiotilor! Astea sunt polishate de mine,fĂŁrĂŁ scule profesionale cum aveti voi, pe care nu stiti sa le folositi. Evident,le-am mai zis ceva a de dulce,adicĂŁ le-am umplut congelatoarele de carne si apoi m-am oprit la protecția consumatorului, care le-a dat si o amendĂŁ pe masura. Am fĂŁcut aceastĂŁ paralela deoarece stiu cum se face un polish in adevĂŁratul sens al cuvântului, dar metoda mai sus amintita e destul de ușoarĂŁ si la indemana oricui, evident daca farurile sunt usor matuite si nu mai au acel luciu.
    1 point
  31. Mai bine mai tarziu decat niciodata ... Masina e la mine de aproape 2 ani. Am inceput oarecum cu stangu' , dupa putin timp de la achizitie a ramas blocata o clapeta din admisie si a plecat o bucatica , mica mica Nu a facut ravagii mari , doar o supapa indoita , dar daca tot am desfacut am schimbat supapele , toate garniturile , saibe foc , furtune vacuum , role-fulie-curea transimise , volanta+ambreaj , evident galerie admisie fara clapete si altele. De atunci nu am mai avut probleme si m-am putut bucura de masina , schimband la ea doar consumabile (lichid frane , placute, suporti motor, amortizoare, bujii) Am avut 2 ani pentru iarna style 285 , doar ca parca sub 18" nu e ce trebuie pentru ea ..asa ca am luat niste Dotz'uri iarna asta. Pe vara am vechile jante style 95 , aici sunt in dilema , sa le reconditionez sau sa le schimb cu style 128. Am in plan sa schimb interiorul cu unul sport, pilot automat, bluetooth poate.In primavara voi vopsi cateva elemente : spoiler fata , aripa dreapta. Masina de cand am luat-o e tinuta in garaj , vreau si un polish prin toamna. Am mai comandat niste leduri fata , semnalizari , pedale M , grile duble , nuca M , camera video bord e montata de ceva timp. Sper sa nu fie cu suparare ca am postat aici , dar masina e aceeasi , nu vad rostul altui topic. Las si niste poze :
    1 point
  32. Pretul este obligatoriu.
    1 point
  33. Atat timp cat este alt sofer in masina nu sunt niciodata aceleasi conditii. Fiecare are alta talpa si stil de condus.
    1 point
  34. Ma omoara intrebarea asta de la posesori de masini de 50.000 de euro -- CAT CONSUMA? Aceeeasi masina - condusa pe acelasi traseu - de 7 soferi diferiti - va rezulta in 7 consumuri total diferite. Este o intrebare total irelevanta si fara sens. Cand se termina motorina te duci si pui ... The END.
    1 point
  35. Pici in capcana secundelor 0-100 km/h, care are o relevanta minima. Intr-o depasire nu te intereseaza sprintul 0-100, acolo toate se descurca bine. Problema apare mai ales la suvuri, la viteze de peste 100, unde aerodinamica de caramida si greutatea foarte mare scad drastic performantele pe masura ce viteza creste si mai mult. Pana nu faci testdrive, nu o sa intelegi chestia asta. Incarca masina cu 3 4 persoana si incearca sa faci o depasire de la 110 120 in sus, atunci o sa vezi diferentele intre motoare.
    1 point
  36. X3 3.0 9.7-10% dimineata, in bucuresti? Cred ca glumesti... Ca sa iti dai seama de consum faci plinul, faci 500km in oras, mersul tau normal, faci iar plinul, scoti consumul, apoi repeti de 3 ori si iti da consumul real. Ce iti arata pe bc, dupa ce resetezi si 15-20km facuti, e irelevant.
    1 point
  37. Mai repede scoate mufa decat sa umblii prin soft cu carly..
    1 point
  38. Bai deci ma minunez când vĂŁd ce scrieți și voi( nu mi-o luați in nume de rĂŁu aici chiar aveți dreptate )dar DPF Off se face și in alte tari mai civilizate și mai puternice economic decât noi! Poluare cicĂŁ, hmmm voi nu vedeți in ce stadiu e România ? Voi nu vedeți cum se polueazĂŁ apele, pĂŁdurile etc și fac ĂŁștia și ne vând țara cum vor ei ? Acum va luați de cacatul asta de dpf.....eu cred ca dpf asta pana ĂŽntr-un anumit punct a fost sau este o opțiune a mașinii! De ce e90 320d 2005 euro 4 fĂŁrĂŁ filtru și de ce e90 320d 2005 euro 4 cu dpf? Nu vĂŁd nici o logica!!!! OK ma duc sa modific țeava cu orientare in jos ca modelul fĂŁrĂŁ dpf...... acum atacați !!! Așa vĂŁd eu lucrurile..... scuzați dacĂŁ am deranjat!
    1 point
  39. NU MERGETI LA DORMAG! SAU MERGETI DOAR DACA VRETI SA CHELTUITI BANII AIUREA! TE INCARCA IMEDIAT CU O DIAGNOZA ( TESTER + MECANICA) = 180 lei(fara sa ti se comunice in prealabil pretul), ca parca i se pare patronului ca se aude ceva sub masina. Eu am mers la ei pentru ca nu-mi functiona stergatorul de la luneta la E91 si asta a fost ultimul lucru la care s-au uitat. Imediat dupa ce au bagat masina in service, repede sa facem diagnoza ca parca se aude ceva(dar fara sa ma intrebe daca doresc, cat costa sau sa semnez ca sunt de acord cu aceasta diagnoza). Ii spun in prealabil ca am mai facut diagnoza acum 2 zile si a verificat-o si un mecanic! Ma trezesc cu un deviz enorm: printre care schimbat axul si sistemul care vine prins pe geam(total vreo 400 de lei), schimbat pivoti spate inferiori(care nu exista de fapt la modelul meu-aprox 530 lei), lipsa lichid diferential(ulterior cand am schimbat de frica uleiul la alt service, s-a constat ca aveam 800 de ml din cei 900ml-200 lei) si lista poate continua. Stergatorul l-am facut singur foarte simplu: cine are E91 stie ca axul stergatorului trebuie sa se suprapuna exact in gaurica din portbagaj(ca sa poata fi invartit de motoras). In cazul meu, stergatorul s a dus mai jos si nu se suprapunea perfect axul in gaura respectiva. Am mutat stergatoru cu mana mai sus 3 cm si voila, functioneaza ca nou. (am scapat de 400 de lei, pe care ar fi trebuit sa-i platesc la DORMAG). In legatura cu pivotii, care nu exista pe masina mea, am fost la alt service si am constat ce era vorba de fapt de bucsele de pe spate. Cei de la DORMAG mi-au bagat pe factura si geometrie roti de 180 de lei in plus pe care nu trebuie sa o faci daca schimbi bucsele pe spate )) Deci per total am iesit cu o gaura de doar 180 de lei. Dar as fi putut sa-mi iau o teapa de 180+400+530+200= 1300 lei - bucsele cu schimb(300 lei) = 1000 de lei TEAPA! Urmeaza sa fac si o sesizare la ei, dar nu ma astept la vreun ban inapoi, pentru ca explicatii mereu pot aparea! Pentru mai multe detalii va stau la dispozitie! DE MENTIONAT, daca ajugeti pe la ei(sau cel putin a fost asa in cazul meu) !! FOLOSESC INTENS O ATITUDINE DE INTIMIDARE : De ex: Nu trage mai tare de roata ca poate cade(ii spune patronul mecanicului) . Mie sincer dupa ce am plecat de la ei mi-a fost efectiv frica sa mai urc in masina, era un dezastru pe patru roti din punctul lor de vedere. Cand de fapt tot ce aveam de schimbat erau niste bucse pe spate..
    1 point
  40. Am lamurit ce scrie acolo. La mine asigurarea e sub 900e, cu fransiza 300e/eveniment. Am prelungit pana la urma, doar pentru ca am si asistenta inclusa in caz de...si pentru ca oricum nu am alte optiuni din motivele expuse mai sus. Acum, daca unii nu citesc conditiile de asigurare (care btw, uneori nu exista pe polta, ci sunt referite doar) e treaba lor. Pentru tarile cu risc crescut, fransiza este mai mare. La momentul 2017 cand am facut asigurarea, am avut un pret bun, asta din cele "civilizate".
    0 points
  41. suntem tot mai aproape viitorul full-electric, nu conteaza daca ne place sau nu in 2026 cand o sa apara urmatoarea-urmatoarea generatie probabil numai modelelor de baza li se vor rezerva motoare termice clasice; restul o sa fie ori hibride ori full electrice. nu m-ar mira deloc ca variantele sportive (gen m340i) sa aiba un turbo de 2 litri 4cyl hibrid ~400 de cai. de fapt, mai mult ca sigur chiar asa va fi. si doar M3/4 vor mai avea 6 cilindri, pentru "traditie", si bineinteles xdrive si sunet de motor prin boxe. apoi, dupa 2030 cand o sa apara urmatoarea-urmatoarea-urmatoarea, o sa fie doar electrice. asta e, nu e ca si cum cine isi doreste un bmw clasic cu 6 cilindri n-are unde sa-l gaseasca; doar ca nu va fi nou
    0 points
  42. Absolut tot, omu e disperat, nu doar pasionat:) face mult mai mult decat reconditionari sau recalibrari Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  43. Update de pret: 13.500 euro usor negociabil, am pus si o poza cu jantele de vara.
    0 points
  44. Da stiu asta de un an si ceva cand am incercat prima data, dar am spus in caz ca vine un coleg si spune ca are din 12/2008 sau 01/2009 sau 11/2008 ca mine si nu-i merge USB si esti tu de vina ca dai informatii false:)), eu citisem ca din 03/2009 s-a bagat pentru USB.
    -1 points
  45. Eu vorbesc de USB si DVD ca pe unele modele din 11/2008 nu merge prin USB, nu e regula ceea ce ai zis mai sus, la aia ma refer.
    -1 points
  46. Consumul de ulei e in functie de stilul de condus , traseu, viteza. Daca faci 80% km. in oras nu prea se vede pe joja, dar daca faci 10k. numai de autostrada te asigur ca vei completa cel putin 5-700ml. de la un schimb la altul, asta daca vrei ca senzorul te atentioneaza la 1l..BMW in carte specifica un consum mult mai mare ca fiind normal, la ei se merge destul de forjat in comparatie cu Romania.
    -1 points
  47. Salut! Eu am facut-o anul trecut la Marvis Auto Concept, B-dul Timisoara nr 50 sector 6 contact Marius 0723 980 884. Bine lucrata, trage de jos fara pic de zgomot si consum de ulei. Asta pot spune dupa 12k. La mine a fost mai greu ca am trimis-o prin curierat, tu poti programa sa o faci la ei fiind din Bucuresti. Suna si vei afla mai multe, e f. de treaba Marius. Pret 1200 ron.
    -1 points
  48. Targoviste, mergi la sigur cu garantie 100K.
    -1 points
  49. Nu va grabiti, trebuie sa apara 02-2018.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.