Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/15/18 in all areas
-
3 points
-
http://shrinkthatfoo...c-car-emissions aici se face o comparatie interesanta intre emisiile masinilor electrice si cele cu motoare termice (clasice). se ia in calcul inclusiv impactul asupra mediului din timpul productiei. cu cat tara unde se foloseste masina electrica obtine electricitatea mai mult din carbuni decat din metode alternative mai verzi, cu atat o masina electrica polueaza mai mult (CO2, NOx, etc, exact ca una cu motor termic) de exemplu daca india incepe sa inscrie in circulatie multe masini electrice, poluarea chiar o sa creasca, in niciun caz n-o sa scada. situatia este exact opusa in paraguay. "In Paraguay electric cars results in carbon emissions equivalent to a 218 MPGUS (1 L/100 km) petrol vehicle. Contrast this with India where a full electric vehicle causes emissions comparable to a 20 MPGUS (12 L/100 km) petrol car. In China the figure is 30 MPGUS (9 L/100 km)." "In Canada and France, where hydroelectricity and nuclear energy dominate, the petrol emission equivalences are 87 MPGUS (2.7 L/100 km) and 123 MPGUS (1.9 L/100 km) respectively. In these countries electric cars have the potential to more than halve total vehicle emissions." sinteza dintr-un alt articol de pe acelasi site: http://shrinkthatfootprint.com/electric-cars-green Using coal powered electricity electric cars do nothing to cut emissions, using natural gas electricity they’re like a top hybrid and using low carbon power they result in less than half the total emissions of the best combustion vehicle, manufacturing included. nu poti vorbi despre masini electrice fara sa aduci in discutie cum e obtinuta electricitatea necesara (dpdv emisii) fiecarui KW incarcat.2 points
-
DupĂŁ ce-am vĂŁzut ce oferte ați primit voi, ĂŽmi dau seama ca eu am primit una chiar avantajoasa: F31, suma asigurata 17131e, franșiza 100e/eveniment, fĂŁrĂŁ restricții de șofer, vandalism inclus, in caz de furt in țara franșiza 5% iar in alte tari 10%. Asirom 855 euro, plata integrala ( in rate ar fi crescut cu vreo 2-300 e).2 points
-
Acu 4 zile (luni) am semnat și eu polița CASCO la Groupama 2024eur/an la suma asigurata de 46k EUR, fără vandalism...fransiza 0 /eveniment /dauna totala...am fost surprins de oferta bună de la Allianz de 2000eur cu vandalism inclus dsr cu fransiza de 200eur/evebiment și 10% in caz de dauna totala. Gothaer 3100eur cu 250eur per eveniment și 10% pt dauna totala și Asirom cu 4600eur fransiza 0 și dauna totala 0.2 points
-
Daca garantia nu este in acte si legala, inafara de cuvantul lui nu ai nimic ... daca cumva te intorci la el cu motorul praf din cauza ca a cedat distributia , credeti ca o sa scoata omu 2000-3000 euro din buzunar sa iti schimbi motorul ? Eu zic ca nu , nici nu e obligat sa faca asta atata timp cat nu e intocmit ceva act. Asta este valabil pentru toti mecanicii si meseriasii care isi dau cuvantul ca si garantie ... Pentru o turbina , caseta de directie , injectoare sau mai stiu eu ce alte alternatoare si electromotoare o scoti cumva la capat ca nu e asa mare paguba pentru el sa o mai reconditioneze o data ... dar la motoare sau cutii de viteza , cand il suni si ii zici ca a cedat , nici nu cred ca o sa te mai primeasca la constatare , isi schimba numarul si te si uita complet , ''banii e mai important de cat cuvantul''. Faza tare este ca majoritatea mecanicilor buni care stiu sa faca anumite reparatii sunt astia fara firma unde totul merge pe ''incredere''2 points
-
Eu, sincer abia astept sa vina un seria 3 touring cu noul sistem al tractiunii integrale asemanator cu cel de pe noul m5, cu 2 motoare electrice ce dezvolta 500...600 cp in total, cu acceleratia 0-100 sub 3 secunde, cu accelerari dementiale nu numai 0-100 ci si 100-200+( este o diferenta la motoarele electrice fata de cele cu ardere interna), cu autonomie de 3 minim 300km, cu pret mai avantajos pentru transport, fara probleme la DPF,furtune, bujii, intercoolere, filtre, ulei, motorina proasta de la noi, bani reparatii etc... per total cu motorul electric tot iesi in avantaj. Acesta este viitorul si din pacate inca il astept.2 points
-
Schimb simeringuri supape. Cele pe admisie mai erau cum mai erau, dar la cele pe evacuare (poza 9-10) se vede cu ochiul liber diferenta de diametru, masurat a dat aproape 1 milimetru. Bujiile se schimba si ele, arata rau, desi nu au dat vreun semn de oboseala pana acum. Au aproape 5 ani pe masina. Am pus NGK. Distributia e ok (schimbata in 2015), vanosurile ok.2 points
-
Se vand urmatoarele piese noi cumparate pentru fostul meu 330D - E90 LCI (2011); toate piesele au fost achizitionate in Decembrie 2016 cand am cumparat masina (am copie facturi ) - set arcuri EIBACH ProKit E10-20-014-04-22 - 350lei (au costat 790 pe factura de la Customtuning din Bucuresti) - set bare antiruliu EIBACH E40-20-013-01-11 - 750lei (au costat 1740 pe factura de la Customtuning din Bucuresti) - filtru ulei OEM - 50lei (124lei a costat la Bavauto) - filtru aer OEM - 90lei (217lei a costat la Bavauto) - placute frana fata ATE ceramic (pt frana performance - disc de 348mm) - 150lei (au costat 110E) - placute frana spate ATE standard (pt dimensiune disc 336mm) - 80lei (au costat 250lei de la Autokarma) - set discuri frana spate ATE (336mm) - 250lei (au costat 450lei) - set presuri interior cauciuc OEM (varianta fara xDrive) putin folosite - 100lei (au costat 435lei la Bavauto) Pt achizite 'la pachet' inca un discount consistent1 point
-
1 point
-
toate tarile nordice din europa si zona benelux genereaza energie verde foarte multa. in 2016 in timpul unei furtuni de lunga durata care a bantuit toata europa , suedia a generat 100% din necesarul intern al electricitatii doar din eoliene. masinile electrice vor fi tot timpul mult mai economice si prietenoase cu mediul decat orice alt tip de propulsie din toate punctele de vedere , nu doar cel al energiei folosite.1 point
-
dap, asa ma gandesc si eu. problema e de satisfactie per ban cheltuit. eu vreau s-o vopsesc si s-o mut undeva intr-un garaj acoperit. toate astea costa, sa nu mai zic de carburant, si ies la drum cu ea, strict din pacere, de 3 ori pe an... pai ba da, e doar un shift de perspectiva. multi vad gramele de emisii per kilowatt ca cel mai important factor, si eu ma numar printre ei. KW aia care cosntituie capacitatea unei baterii electrice trebuie sa vina de undeva. In Romania jumatate sunt din hidro, deci conform tabelelor de mai sus, dpdv poluare, o hibrida e cam la fel de poluanta ca o electrica. In Franta o electrica e de departe cea mai putin poluanta, orice calcul ai face. revenind la subiectul topicului, cum ziceam, schimbarile astea nu sunt ceva neasteptat, probabil masinile se vor conduce bine, chiar daca trimiterile la mostenirea brand-ului vor fi strict emulari, gen drift controlat de un calculator, sunet de motor in boxe, etc1 point
-
App de poluare, nu toate uzinile polueaza. Sunt fotovoltaice, eoliene, reactoare prin fuziune nucleara( https://www.agerpres.ro/stiintatehnica/2018/01/04/fuziune-nucleara-un-nou-tip-de-reactor-ar-putea-aduce-o-revolutie-in-domeniul-energetic--30894 ). Tehnologia vine. Odata cu tehnologia vin si preturi mai competitive. Daca o luam asa grav cu poluarea si noi ca oameni poluam, ce ramane de facut acum sa nu mai poluam:D:D Campurile electromagnetice nu se pot anula asa usor, dar se pot redirectiona a.i. sa se diminueze influenta asupra ocupantilor. Bateriile se vor schimba destul de mult in urmatorii 10 ani, se vor ajunge la 1000km autonomie lejer. Sunt scumpe si nu cred ca se vor ieftinii asa mult, asta pentru mine este o partea destul de rea, dar asta este. Per total tot vei iesi mai ieftin cu o masina electrica datorita mentenantei mai ieftine. Eu nu vreau masina electrica pentru mediu. Daca vroiam imi luam vre-un toyota sau ceva, dar am Bmw cu ardere interna si voi avea si BMW electric (seria 3) pentru ca imi place sa conduc, nu sunt maniac, nu merg cu 200km/h constant sa mi se duca bateria imediat:) sau alte cele. Sunt avantaje clare ale motorului electric asupra placerea de a conduce, cel putin pentru mine. Daca eram Montoya imi luam noul Buggati:).1 point
-
Groupama sunt seriosi si platitori ai facut o alegere ft buna :goodjob:1 point
-
Toate bune si frumoase dar ai accelerat de cateva ori demential si s-a descarcat substantial bateria. Nu-i ca la motorul cu ardere interna. Plus tb pus banul deoparte sa schimbi bateria. O poti inchiria dar inseamna costuri. Dupa aia fiind multe masini electrice va creste consumul deci si pretul la electricitate. Complexitatea asa crescuta - mai mult electronica va necesita personal calificat, echipamente. Asta inseamna investitii. Meseriasii de la noi isi prind nasul chiar si cu electronica actuala. Cu cea din 10 ani fara studii postliceale/universitare in domeniu nu vor mai avea nici o sansa sa repare asemenea masini. In plus se pare ca si campul electromagnetic generat de asemenea masini electrice nu face prea bine ocupantilor.1 point
-
Te rog, un link unde ai povestit experienta ta. E foarte util pentru cei care sunt interesati de astfel de servicii. Sper ca nu te referi la acel baiat mega narcisist care are impresia ca e cel putin Zeu. Nu mai stiu cum il cheama, dar e unul super agresiv si are impresia ca toate se invart in jurul lui.1 point
-
wow... Se dau minusuri asa, doar pentru niste info gratuite, sau exprimarea unor opinii in legatura directa cu experienta personala. Apoi ne miram ca unii care ajutau pe aici s-au lipsit.1 point
-
Nu stiu ce sa zic, nu cred ca va fii foarte repede trecerea la electric, producerea de baterii este foarte poluanta, atata timp cat mai avem resurse petroliere vor fi si motoare cu ardere interna, intradevar sunt tot mai stricte normele de poluare Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Vad ca nu s-a mai scris de mult pe topicul asta, asa ca ma gandeam s ail reinvii. Situatia mea e cam asa: azi imi expira casco, si am primit oferta de reinnoire (Generali). Undeva in conditiile asigurarii apare ceva interesant la care nu am fost atent anul trecut; acea chestie suna cam asa: in cazul unei daune totale cauzate de furt sau talharie, masinile BMW 'beneficiaza" de o fransiza de 30% din suma asigurata (ma rog, seriile 5,6,7,M,Z,X5,X6 si ceva audi). Cum am mai scris, eu imi fac mereu casco cu fransiza mai mare, deoarece statistic nu provoc accidente, deci nu prea apelez la casco, si atunci imi fac doar pentru confortul psihic. In cazul de fata, masina ar fi asigurata la ~18500, insa in cazul unei belele ca cea de mai sus as primi undeva la 13K doar pentru a e BMW? Mi se pare un pic aiurea... In afara de asta, nu am posibilitatea sa fac la alt asigurator din cauza de poze, eu fiind in Belgia (pot doar sa prelungesc). Plus, ma gandesc ca daca voi avea nevoie pe aici de ceva, voi ajung inevitabil sa ma "tiganesc' cu ei, lucru pe care il detest. Intrebare: cei care aveti casco, aveti asa ceva trecut prin polite (ma refer la asigurari la alte companii, pentru ca la Generali e clara treaba).1 point
-
3.000 lei este foarte mult pentru reconditionare cu tot cu manopera. Ce se intampla pentru N47 care nu are filtru epurator ca N47? sau cel putin este diferit si nu se schimba, care ar fi principiul de functionare? la fel?1 point
-
Exista deja poze cu viitoarea serie 3 varianta preprod in camumflaj. Pare sa adopte limbajul seriei 5 G30. - downsizingul motoarelor e datoral normelor din ce in ce mai restrictive: din 2021 limita 95g co2 - https://ec.europa.eu/clima/policies/transport/vehicles/cars_en ; Atunci sa vezi "sportivitate" cu un litru si 5 turbo plus fake enhancement-urile de rigoare(sunet generat, elemenente de design fake fara functie) - asa vor evolua lucrurile, ne vom inchina cu 2 maini la un 2 litri din prezent . In 20 ani de acum incolo cam toate masinile vor fi in cel mai bun caz precum Prius - electro + un motor mic combustie generator; deja imi caut 1-2 masini pe care sa le tin pe termen lung - poate s-ar putea schimba ceva daca piata second n-ar mai lua orice arunca producatorii pe piata. Ar scadea valorile reziduale si modelele noi n-ar mai fi asa de atractive(rate mai mari). Vanzarile scazute ar detrmina producatorii sa se gandeasca de 2 ori inainte sa arunce porcarii pe piata si sa transforme masinile in electrocasnice. Ar trebui sa fim putin mai selectivi. Ok fani dar cand brandul se indeparteaza de valorile lui fundamentale mai merita? Pun pariu ca orice ar scoate mercile premium, chiar si masini cu motoare de 0.5 litri, lumea tot ar cumpara. Marketing at it's best.1 point
-
Eu am luat masina de la dealer DE (pe langa Munchen), fara sa o vad fizic - doar pe baza istoricului complet de service + multe poze: cautat pe gebrauchtewagen, gasit cateva masini interesante, discutat cu dealer-ul pe email si apoi telefon; m-am hotarat la o masina, facut plata prin internet banking, cautat transportator, platit transportul, asteptat livrarea masinii. Transportul dureaza cam 1 sapt, pt ca vine de obicei din 3 bucati - de la dealer la hub cu platforma mica, apoi pana in hub RO cu tir, apoi de la hub RO pana la Bucuresti cu platforma mica. Pe langa costul masinii am dat 500 euro pe transport; a durat cam 1 luna de cand am inceput sa caut pana cand am avut masina acasa. Fara oboseala si alergatura, zile de concediu consumate, bani pe hoteluri si avioane; e adevarat, nu vezi masina decat dupa ce o cumperi - asta merge doar daca o iei de la reprezentanta oficiala BMW. Mai neplacut este ca am masina de 3 luni si jumatate si inca nu am reusit sa o inscriu in Romania - a durat 2 luni si 3 saptamani programarea la RAR, si acum inca umblu dupa niste acte - trebuie un certificat de la ANAF, nu prea inteleg rostul lui, dureaza 1-2 sapt pana ti-l emit...cu alte cuvinte, de vreo 2 saptamani sunt pieton, datorita procedurilor anevoioase, neclare si stupide de inmatriculare in RO. Gasisem pe cineva care ma baga in fata la RAR, dar ma costa 1000 ron, si nu am fost dispus sa ii platesc.1 point
-
1 point
-
Am avut Eibach cu amortizoare Bilstein si nu am de ce sa ma plang... Le recomand... masina ramane comfortabila pentru ca arcurile sunt progresive dar sta senzational pe viraje... deasemenea se lasa putin (pe fata mai mult pe spate mai putin) si directia devine mai exacta... dupa ce faci operatiunea sa faci si geometria masinii ca sa nu te alegi cu comportament nedorit sau cauciucuri tocite aiurea... nu stiu cum e cu H&R...1 point
-
Am facut cu masina in total 20.000 km din iulie 2015 pana acuma, deci in 2 ani si jumatate. In 2016 am plecat un an in strainatate si masina a stat pe dreapta.1 point
-
Ne apropiem de adevãr :) sãptãmânã viitoare trebuie sã Îmi ajunga portbagajul din Anglia Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
1 point
-
M-am decis pentru tipsuri negre Akrapovic. Insa nu sunt hotarat ce dimensiune sa iau. Momentan tipsurile pe care le am pe masina au diametrul de 76mm. La Akrapovic am de ales intre 76 si 89. Primele 3 poze sunt cu masina mea cu tipsuri de 76 (nr. de inmatriculare alb) si celelalte 3 poze sunt cu un E60 cu tipsuri Akrapovic de 89mm (nr. negru). Mie mi se par cam mari cele de 89.....parca 76 ar fi de ajuns. Astept cateva pareri, multumesc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
BMW ) care intr-o vreme erau facute de Sachs. Daca doresti sa le schimbi cu unele noi, iti recomand Bilstein.1 point
-
ce am facut astazi : - APC Meguiar’s dilutie agresiva dupa ploaia cu nisip - ValetPro Bilberry WheelCleaner pe jante - spalare la Petrom SelfWash - IPA 50/50 apa distilata - BiltHamber Cleanser Polish - BiltHamber AutoQD - Meguiar’s ENDURANCE HIGH GLOSS TYRE GEL - Meguiar’s PERFECT CLARITY GLASS CLEANER http://s22.postimg.org/y5ohp58vl/DSC_0381_Medium.jpg http://s22.postimg.org/94rarzewh/DSC_0382_Medium.jpg http://s22.postimg.org/ooyoiip0x/DSC_0383_Medium.jpg http://s22.postimg.org/ufouw8x0x/DSC_0405_Medium.jpg http://s22.postimg.org/yxr5ocd2p/DSC_0410_Medium.jpg http://s22.postimg.org/ywh7uxb8x/DSC_0411_Medium.jpg http://s22.postimg.org/ek4m6ovu9/DSC_0412_Medium.jpg http://s22.postimg.org/e8n5txfe9/DSC_0413_Medium.jpg http://s22.postimg.org/ol9gg08xd/DSC_0433_Medium.jpg http://s22.postimg.org/r1b9tur01/DSC_0434_Medium.jpg1 point
-
Ms ! am pus si grilele Performance ... http://s28.postimg.org/55ahl9oy5/20160316_132409_Medium.jpg http://s28.postimg.org/6vtimr6h9/20160316_132417_Medium.jpg1 point
-
azi am reusit sa termin ce mai aveam de facut la exterior , dupa prima spalare mai aplic un strat de AB http://s28.postimg.org/95xfnu1n1/IMG_2853_Medium.jpg http://s28.postimg.org/tekt9k0y5/IMG_2854_Medium.jpg http://s28.postimg.org/fickxo4p9/IMG_2855_Medium.jpg http://s28.postimg.org/hln05c4i5/IMG_2856_Medium.jpg http://s28.postimg.org/o5udpf7wt/IMG_2857_Medium.jpg http://s28.postimg.org/4zh6m8rf1/IMG_2858_Medium.jpg http://s28.postimg.org/vqxekw2x9/IMG_2860_1_Medium.jpg http://s28.postimg.org/xhgfmdkgd/IMG_2861_1_Medium.jpg http://s28.postimg.org/uktem3eml/IMG_2862_Medium.jpg http://s28.postimg.org/oxx1omc3x/IMG_2884_Medium.jpg1 point
-
Va multumesc din suflet !!! astazi am luat masina de la Dl. Ing. Ilie , totul rezolvat , nu mai exista nici un fel de zgomot in coloana de directie , maine sper sa ma pot programa la Autosoft pentru geometrie spate ( desi masina merge perfect nu se simte nimic ciudat la manevrabilitate ) cateva poze : garnituri termoflot http://s16.postimg.org/om7ru5k91/image6_Medium.jpg http://s16.postimg.org/el2xku75x/image7_Medium.jpg http://s16.postimg.org/yd0i6dtc5/image5_Medium.jpg bucsi Dynamic Drive http://s16.postimg.org/twcqlg4hx/image2_Medium.jpg cruce cardanica http://s16.postimg.org/g1eg2za2t/image10_Medium.jpg http://s16.postimg.org/aao9p922t/image11_Medium.jpg diferential spate http://s16.postimg.org/5aqthawg5/image33_Medium.jpg http://s16.postimg.org/3rvfcbpvp/image24_Medium.jpg http://s16.postimg.org/jfwmj45hh/image31_Medium.jpg http://s16.postimg.org/b94mrjfet/image23_Medium.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
sal te am vazut pe fundeni eu am un 750xd. daca iti place viteza putem sa facem o liniuta ca avem acelasi motor si eu am box de la harge eram curios ce diferenta e intre ele1 point
-
E strict parerea ta. Eu zic ca la ca la clasa limuzine de lux Bmw este peste audi. Iar la celelalte clase din punctul meu de vedere Bmw este peste ambele marci. Clasele compacte si mici nu sunt ale VW, in niciun caz. Uitate la noul A class sau seria 1 facelift si spune-mi tu mie ce preferi un polo sau una dintre cele mentionate? Sincer din punctul meu de vedere Audi nu are ce cauta in comparatia aceasta. Este un VW cosmetizat.1 point
-
Probabil ca asa ii mai mint dealerii pe unii nemti sa se simta si ei bine...1 point
-
1 point
-
1 point
-
salut cristi am si eu un e90 05.2009 facelift cu navi business...zi-mi si mie, te rog, ce imi trebuie pentru harti complete, updatate multumesc1 point
-
In sfarsit, la mine se apropia de 1 litru la 2000km in viitoruk apropiat, de asta am schimbat simeringurile. Totusi cred ca e normal sa ia ceva ulei motorul asta, mai ales in cinditii de turatii ridicate (de ex pe un drum pana la brasov vede +6000rpm de zeci de ori. din cate stiu in cartea de la A4 scrie ca poate consuma pana la 1 litru la 1000km. Deci e in parametri ))0 points
-
Ce motor nou? L-a schimbat in garantie sau a cumparat el altul nou din reprezentanta? 1L/1000 km este extraordinar de mult, aia nu e masina...imi pare rau sa spun, dar le-as face reclama negativa si as avea certuri saptamana de saptamana la reprezentanta respectiva.0 points
-
Nu aia e ideea...dar daca trebuie tie iti explic ca am vazut ca te prinzi mai usor. Decat sa instalezi acum 01/2018 si peste o luna sa apara 02/2018, am patit anul trecut...totusi nu e asa usor sa stai sa faci 3 dvd-uri cu 2x si dupa sa stai sa instalezi, iti ia cateva ore bune prin varianta cu dvd-uri.0 points
-
-1 points
-
Verifica traseul de la esapament sa nu atinga de caroserie vezi flexibilele sa nu fie rupte.-1 points
-
Greu de apreciat, sunt prea multe care pot genera bataie, arc rupt, flansa uzata, bucsi brat, flansa cardan, suporti grup.........-1 points
-
-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00