Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/17/18 in all areas

  1. Masina are 284.000 km,stare foarte buna,am schimbat in 2 ani de cind e la mine setul ambreiaj(disc,rulment,volanta ),telescoape fata/spate,set rulmenti FAG in diferential,restul,schimburi de ulei,filtre,placute sunt consumabile. Nefiind vanzator de masini,nu stiu ce sa mai scriu despre ea,dotarile sunt cele de mai jos.Motivul vanzarii,am nevoie de ceva mai mare(bineinteles tot BMW) Pretul e 5900 euro negociabil. https://imgur.com/a/fly9u https://imgur.com/a/5X7r0 https://imgur.com/a/7d7XA https://imgur.com/a/fmqDr https://imgur.com/a/GWCGS https://imgur.com/a/4TT6Z https://imgur.com/a/gJPQn https://imgur.com/a/2vm4O https://imgur.com/a/8GOJx Vehicle information VIN WBAUG310X0PU30135 Type Code UG31 E Series E87 () Series 1 Type SH Model 118D UL (EUR) Steering LL Doors 5 Engine M47/T2 Displacement 2.00 Power 90 Drive HECK Transmission MECH Colour SPARKLING GRAPHITE METALLIC (A22) Upholstery STOFF MOIRE/ANTHRAZIT (AFAT) Prod. Date 2005-08-02 Vehicle options L801A National version Germany P7RPA Advantage package S1CAA Selection of COP relevant vehicles S200A Diesel particle filter S249A Multifunction f steering wheel S255A Sports leather steering wheel S320A Deleted, model lettering S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S441A Smoker package S450A Height adjustment, passenger seat S473A Armrest front S494A Seat heating driver/passenger S4AKA Interior trim finishers silver S507A Park Distance Control (PDC), rear S520A Fog lights S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S606A Navigation system Business S672A CD changer for 6 CDs S676A HiFi speaker system S6UEA Anti-theft protection for navigation DVD S851A Language version German S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SPA Control unit COP S934A Dummy-SALAPA S969A Navi DVD to be requested at shipping S9AAA Outer skin protection
    1 point
  2. Rapoartele autodna sunt CORECTE ! deci sa nu speri la miracole in favoarea ta Cracky :| Eu personal nu as cumpara o masina in situatia asta nici daca mi-ar scadea inca 50 % din pret . Din start cel care a masluit kilometrajul incearca sa te insele . Desigur ca apar "povestile" , ca nu stia , ca asa a cumparat-o si el samd.
    1 point
  3. Sus Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
    1 point
  4. Chiar pe pagina precedenta era discuta aceasta, cu acuratetea auto-dna. Majoritatea celor care am vericiat masinile acolo, s-au dovedit ca rapoartele sunt reale. Daca ti-a picat cu tronc, verifica masina si la reprezentanta si daca intradevar nu are km reali, dar masina arata bine, e ingrijita etc, e un motiv in + sa negociezi la pret. Parerea mea e ca are acum circa 260 - 270 000 km
    1 point
  5. La ce cazane au devenit masinile astea, e normal sa pierdem bani la ele. Asa se intampla cu toate lucrurile produse la apogeul epocii consumeriste. Daca era o masina care ar fi tinut o viata, probabil si-ar fi pastrat mai bine valoarea. Iti poti da seama de calitatea produsului, daca ajungi sa schimbi distributia la 225k km, nu? Si nu ma refer la a ta in mod special, toate sunt asa, in special gunoaiele de TSI-uri de la VW.
    1 point
  6. Fluieratul ala subtire e posibil sa fie de la turbo, si nu se rezolva cu 200ron, cel putin 2000 ron. nu te mai gandesti la( 4500 euro) km. are cat China, nu se uzeaza asa usor pielea de pe scaune, la mine are 280K. si pielea e intacta, intinsa fara cojituri, asa sa-ti faci o parere, cam cat dai atata face, nu te astepta ca ai dat lovitura.Cauta o masina printre cunostinte, prieteni, sa stii cate ceva de ea.
    1 point
  7. stai linistit, eu am acceasi cutie pe un x5 30d si face la fel, din ziua de cand am luat-o (125 de mii) si face si acum la fel intre timp am facut revizia la cutie, dar nu are legatura cu acest zgomot
    1 point
  8. daca mi se permite acest offtopic, eu iti inteleg frustrarea perfect, insa propun urmatorul exercitiu: gandeste-te cat a pierdut primul propietar, procentual sau absolut, fata de cat o sa pierzi tu. suporti niste depreciere, da' incomparabil fata de el sau ea (pe care sincer sa fiu probabil nici nu-l intereseaza, el avand mereu pe leasing ultimul model si rotindu-le la 3-4 ani, in general asa procedeaza vesticii care-si cumpara astfel de masini de noi) toti propietarii suporta depreciere pana ajunge la "fund", atunci cand face15 ani si e 4000 de euro si e scoasa de la financiar, ca nu da nimeni 20% impozit din valoarea pe piatza doar pe impozit
    1 point
  9. O poza de ieri dimineata Si o frustrare personala : eu daca vand masina cu 18.000 euro pierd 8.000 de euro in 2 ani (achizitie 22.500(un pret ok pt acel an) plus reparatii 3500 euro :distributie,valve turbo, garnitura chiulasa, galeria de admisie). In acelasi timp un samsar care vinde o masinia "similara" cu 18.000 euro castiga cel putin 500 euro -cum e posibil asa ceva? Ma gandesc ca acea masina ori a fost lovita f tare, ori are km dati inapoi grav de tot, ori are defecte ascunse gramada ? Plus eu nu intelg cum unii pun cu nonsalanta masini din 2008 cu 144.000 km (nici 15.000 de km pe an !!) . Normal ca e greu sa vand o masina cu 263.000 km cand e plina piata de masini cu 143.000 km (cred ca e un numar magic pt ca multi il folosesc ) din acelasi an - oare chiar ne place sa fim mintiti(nici macar frumos) ?
    1 point
  10. https://www.bavauto.ro/51192350722 Tot pe realoem spune ca ai nevoie de acest adeziv pentru a lipi eleronul (https://www.bavauto.ro/82699408866)
    1 point
  11. Cred ca te referi la asta, mai exact "BMW M PERFORMANCE CARBON FIBER REAR SPOILER", care vad ca e $588 pe bmwusa.com, uite aici poti vedea si part number-ul pe realoem.com, mai exact 51192350722, sau uite si aici la BMW Romania dar nu dau niciun pret. Poti cauta part number-ul ala pe eBay, amazon sau ce vrei tu si poti vedea un pret.
    1 point
  12. Exista deja poze cu viitoarea serie 3 varianta preprod in camumflaj. Pare sa adopte limbajul seriei 5 G30. - downsizingul motoarelor e datoral normelor din ce in ce mai restrictive: din 2021 limita 95g co2 - https://ec.europa.eu/clima/policies/transport/vehicles/cars_en ; Atunci sa vezi "sportivitate" cu un litru si 5 turbo plus fake enhancement-urile de rigoare(sunet generat, elemenente de design fake fara functie) - asa vor evolua lucrurile, ne vom inchina cu 2 maini la un 2 litri din prezent . In 20 ani de acum incolo cam toate masinile vor fi in cel mai bun caz precum Prius - electro + un motor mic combustie generator; deja imi caut 1-2 masini pe care sa le tin pe termen lung - poate s-ar putea schimba ceva daca piata second n-ar mai lua orice arunca producatorii pe piata. Ar scadea valorile reziduale si modelele noi n-ar mai fi asa de atractive(rate mai mari). Vanzarile scazute ar detrmina producatorii sa se gandeasca de 2 ori inainte sa arunce porcarii pe piata si sa transforme masinile in electrocasnice. Ar trebui sa fim putin mai selectivi. Ok fani dar cand brandul se indeparteaza de valorile lui fundamentale mai merita? Pun pariu ca orice ar scoate mercile premium, chiar si masini cu motoare de 0.5 litri, lumea tot ar cumpara. Marketing at it's best.
    1 point
  13. materialul pare sa fie tradus din spaniola in engleza; la ce puteri au motoarele prezentate in tabel, e posibil ca BMW sa ridice stacheta la putere/litru - posibil ca 330d sa fie motor de 2l biturbo, cu 265cp, 325d tot biturbo cu un soft mai lejer, 238cp; dar parca nu imi vine sa cred ca vor pune motor de 1.5l biturbo si 204cp pe 320d. suna interesant, dar probabil ca fiabilitatea peste 200k km va fi mai mica, asa ca noi astia devoratori de seria 3 sh din DE o sa deschidem larg buzunarul...
    1 point
  14. Valabil. Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
    1 point
  15. Am fscut eu la ei. Baie ZF si ulei ZF (cam 10L) a fost ~2000 RON. Nu are rost sa mergi cu uleiu tau. Au cel mai bun pret la ulei online
    1 point
  16. In ultima luna și jumătate in afara de motorina nu a mai necesitat nicio investiție. Ba chiar am mai călătorit vreo 5000km, ajungând la 33.000km intr-un an cu un consum mediu mixt (conform spritmonitor) de 7,12l din care 80% făcuți in afara localității. Intenționez sa achiziționez o navigație cu android și m-am oprit la Eonon care par mai de calitate decât restul chinezăriilor. http://www.eonon.com/Android-Car-GPS/Vehicle-Specific-GPS/BMW-E46-Android-71-Octa-Core-2GB-RAM-Car-Radio-GPS-Navigation-System-7-Inch-1-Din-Multimedia-Car-DVD-CD-Player.html?Catype=1 Si câteva poze din ultima luna:
    1 point
  17. Scuze pentru dublu post. Weekendul acesta se poate vedea in Brasov.
    1 point
  18. Alocarea mai depinde si de vanzarile de modele M ale dealerului respectiv. Cei cu vanzari mari au prioritate. Pt Bmw M2 am primit termene intre 3 saptamani si 5-7 luni. Pb ca in Romania nu se vand prea multe M.
    1 point
  19. sus: 8000 fix. Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
    1 point
  20. Revin cu un alt pret dupa ce am studiat piata de masini.Dupa cum se mai zicea pe site-ul nostru nu prea conteaza cit de bine ai intretinut masina etc.,conteaza doar pretul . Ultimul pret pentru membri este de 5000 de euro fix,fara negocieri sau schimburi. Pe alte site-uri pline de "samsari" pastrez un pret mai mare !!
    1 point
  21. 1 point
  22. Up...sau schimb cu bara fata e90 lci....bineinteles fara crapaturi ,fisuri si alte cele.
    1 point
  23. Nooo..nimeni interesat?
    1 point
  24. am o masina Sh cu 200k la bord si cutia nu are nici pe dacu. Ii schimb uleiul la 50-60k. E o masina cu care fac naveta la munca, la ore de varf. Zi de zi merg macar cativa km bara la bara, stop&go. Fac minim 30k km/an. In Bucuresti e cu atat mai comoda.. Ce ma deranjeaza cu adevarat e acceleratia de la viteze de 20-30 de km/h. Se comporta cum povesteau si DSF si radusky despre cutiile lor la niste masini mult mai noi si mai puternice, ei au e60 545i respectiv 550i.. Adica, daca acceelerez usor masina pleaca oarecum ok. Daca vreau sa plec mai tare, sta, se gandeste ceva apoi scoate un urlet motorul si tasneste ca din pusca, abia reusesti sa nu te cateri pe ala din fata. Banuiala mea e ca in momentul ala schimba 2 trepte si de asta face asa. Altfel nimic de reprosat. IArna cel putin a fost o incantare. Am un deal la vreo 30 de grade de grade care l-am urcat pe zapada fara probleme. Tot ce a trebuit sa fac a fost sa pun cutia pe modul winter... LA stop&go ..minunata. LA drum intins, daca ai si un cruise control nu te doare capul. LA cutiile automate moderne nu mai exista diferente la demaraj fata de o manuala, sau sunt ceva de genul 8.2 - 8.5 s, adica infime, iar o manuala scoate timpul ala de 3 ori din 10 cu un sofer normal, iar la consum diferenta e minima. De fapt cred ca astea noi cu 8 trepte probabil consuma mai putin. Motorul e mult mai protejat de o cutie automata, care nu ii permite sa stea in regimuri anormale multa vreme. NU ai cum sa tragi de o automata cum tragi de o manuala, de asta as avea si mai multa incredere in cat a fost forjat motorul cand o cumperi SH. Nu ma intelegi gresit, poti merge si cu una si cu cealalta cu 180 km/h, numai ca una automata cum ajunge la viteza aia schimba, iar cu una manuala stai la redline ca uiti sa schimbi viteza sau nu vrei...Si nu neaparat la 180 dekm/h, la orice viteza.. e doar un exemplu..
    1 point
  25. Sunt km dati inapoi. Sa n-ai sperante prea mari sa gasesti un diesel vechi de 12 ani sub 300k km. Toate masinile puse la vanzare la noi mai vechi de 4-5 ani au km dati inapoi. Daca mai e si de putin timp in tara si a fost rulata prin Germania 5-10 ani e clara treaba...
    0 points
  26. Ce ai mai facut ? Ai rezolvat ? Am si eu bataia aia dimineata cand ma pun in miscare dar dupa dispare. Cum ai rezolvat ?
    0 points
  27. Nu cred ca m-ai inteles - frustrarea mea nu era legata de faptul ca pierd acesti bani (e normal sa se deprecieze masina) ci de alte aspecte (concurenta pe care o suport din partea samasarilor si oamenii carora le place sa fie mintiti)
    0 points
  28. Nu e un alt profesor de lb romana. E tot un roman care s a saturat de toti analfabetii care au bemveuri (sunt din ce in ce mai multi in Ro...in general cei mai colorati) care vin si fac pe desteptii pe aici si nu numai...pe ei nu i poti lua in considerare. Nu trebuie sa fii profesor sa ai pretentii sa se scrie corect in limba romana pe un forum din Ro. Si cat de greu e sa inveti pronumele intro limba straina? Sunt printre primele pe care la inveti, mai ales daca esti diplomat dupa cum s a scris mai sus si noi trebuie sa credem pe cuvant! Pe afara cei care scriu intro engleza stricata se scuza tocmai pentru a intelege ceilalti ca este strain si nu vreun analfabet (sorry for my bad english because...etc). Iar ontopic: Si degeaba ati lasat voi, posesorii de M4 feedback despre M4, ca unii dintre noi nu ne putem dezminte de aceeasi mentalitate romaneasca: preferam M4 cu eleroane in detrimentul unui pachet de performanta, ca dee...pe ala nu l vede vecinul, gagica, colegul etc...
    -1 points
  29. Ce dezbatere s-a creat pe seama lui “detuned” ) Formularea cu “detuned” e cea oficiala, in limbajul baietilor care au produs masina si in ideea ca dezvolta o putere mai mica. Nu l-am inventat eu, nu ma mai certati. In state au pus acelasi motor pe 325,328 si 330, n52b30, cu 218, 233 si 258 cp. Toata agitatia in jurul acestui motor era ca, vezi doamne, e economic. Omul care a avut-o mi-a zis ca nu a gasit seria 3 cu motor mai mic in zona lui, l-a luat pe cel mai amarat. Ca fapt divers, baietii de la RAR, cunoscatori cum sunt, au trecut in carte 190kw, puterea de pe 330, pt ca... are 3000cmc, le lua foc creierul daca faceau un research.
    -1 points
  30. Ma bucuram sa il treaca avand 2500 cmc, o gafa in favoarea mea nu faceau si ei..
    -1 points
  31. Daca te razgandesti cu schimburile, arunca o privire la a mea
    -1 points
  32. http://www.downloadcarmanuals.com/2006-bmw-x3-owners-manual-download/
    -1 points
  33. Ce cauți tu e carnet de service și ĂŽntreținere / garanție.
    -1 points
  34. Cred ca asta este: https://www.bavauto.ro/01410011984 Dar cel mai sigur verifica pe realoem.com folosind seria de sasiu.
    -1 points
  35. da vor sa puna in 3 cilindri ce e sub 20i/d si in patru cilindri ce e 30i/d Si ceva hibride.
    -1 points
  36. "The new generation G20 of the 3 Series will offer different mechanical combinations in gasoline, diesel and plug-in hybrids, so that below the “20i” and “20d” will be blocks of three cylinders and up to the “30i” and “30d” four-cylinder blocks will be used." Adevarat, nu zice si including "30i" si "30d", zice doar up to the, dar probabil or sa puna 2.0l pe cele notate cu 3.0.
    -1 points
  37. Ne place sau nu ne place, lumea se schimba. Probabil in 30-50 ani o sa avem avioane personale.
    -1 points
  38. Și dacĂŁ face la fel și a ta e normal? La mine nu se aude acest zgomot. Sa o duc la reparat?
    -1 points
  39. Ar trebui sa fie tocmai invers treaba cu automata, la putere mai mica automata si la putere mai mare manuala, "sa simti" masina.
    -1 points
  40. Ceva noutati despre seria 3, din 2019. http://www.bmwblog.com/2018/02/12/engines-2019-bmw-3-series-uncovered/ Pareri?
    -1 points
  41. Nu puterea e problema, ci cuplul. Soferii obisnuiti ar distruge rapid ambreiajul...
    -1 points
  42. Tu citesti din 2 in 3? Are masina in garantie, acel zgomot nu e normal, trebuie investigata si rezolvata problema.
    -1 points
  43. -1 points
  44. Ajutor am scurgeri de ulei ĂŽn partea stânga jos la motor mașinĂŁ bmw e46 316i an 2000
    -1 points
  45. Cu siguranta auto-dna e gresit...sa nu uitam ca dna-ul face parte din statul paralel, o conspiratie de proportii cu scopul de a ruina niste oameni bine-intentionati care vor sa aduca numai bucurii romanilor, in cazul de fata viitorului proprietar al acestei masini
    -1 points
  46. Vand capota pentru E46 facelift. Pret 250 ron.Aceasta prezinta defectele aratate in imagini.
    -1 points
  47. Eu zic sa pierzi timpul intr-un showroom sa vezi ca o masina noua nu face asa...
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.