Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/18/18 in all areas
-
Am avut aceasi dilema in a alege dintre 2.5xdrive si 3.0 xdrive si conducand ambele versiuni, am optat pe motorul de 2 litri. Vorbim de 1 secunda dif la 100 kmh insa impozit, rca, consum sunt in avantajul tau (aprox 1k euro pe an lejer, pe care ii poti redirectiona in optiuni) . Si sa fim seriosi, 2.2 tone in 8.2 sec la 100kmh este rezonabil zic. Dupa un an, pot spune ca nu am nici un regret. Personal luata din Germania, pachet exclusive, scaune comfort ventilate, night vision cu spot assist, suspensie adaptiva, pachet inovation, pachet aux heating, scaune comfort spate, 4 clima, extra set roti si multe altele nov 2014 50k euro 27k km si 2 ani garantie europa. Am configurat personal masina pe bmw si pretul de lista rezultat era undeva la 93k euro la una noua. Practic, 95% din rulaj este in oras si cred ca un motor mic mai solicitat este mai bun decat un motor de 3.0 d mai putin solicitat. Consum oras 11.5-12% in trafic aglomerat, 7.5% la 140kmh, 9-10 % la 160. Vit maxima 220kmh,personal am mers cu 215 kmh. In depasiri, singura diferenta vine de la zgomotul motorului atunci cand calci acceleratia dar nu pot spune ca masina este submotorizata. Eu zic ca este o alegere inteligenta motorizarea asta. Daca vrei ceva mai dinamic, nu te orientezi spre un SUV de 2.2 tone.3 points
-
e un senzor acolo (65769318777) care e de unica folosinta in caz de accident frontal...sch senzorul sau dezactivezi sistemul...2 points
-
Cu siguranta auto-dna e gresit...sa nu uitam ca dna-ul face parte din statul paralel, o conspiratie de proportii cu scopul de a ruina niste oameni bine-intentionati care vor sa aduca numai bucurii romanilor, in cazul de fata viitorului proprietar al acestei masini2 points
-
O poza de ieri dimineata Si o frustrare personala : eu daca vand masina cu 18.000 euro pierd 8.000 de euro in 2 ani (achizitie 22.500(un pret ok pt acel an) plus reparatii 3500 euro :distributie,valve turbo, garnitura chiulasa, galeria de admisie). In acelasi timp un samsar care vinde o masinia "similara" cu 18.000 euro castiga cel putin 500 euro -cum e posibil asa ceva? Ma gandesc ca acea masina ori a fost lovita f tare, ori are km dati inapoi grav de tot, ori are defecte ascunse gramada ? Plus eu nu intelg cum unii pun cu nonsalanta masini din 2008 cu 144.000 km (nici 15.000 de km pe an !!) . Normal ca e greu sa vand o masina cu 263.000 km cand e plina piata de masini cu 143.000 km (cred ca e un numar magic pt ca multi il folosesc ) din acelasi an - oare chiar ne place sa fim mintiti(nici macar frumos) ?2 points
-
Trebuie sa fi cel putin psihopat ca sa faci toti pasii astia pe niste jante ))2 points
-
Hai raspund de ce numesc A6 caruta. In primul rand sa spun ca este dotat bine, printre cele speciale adaptive cruise control, city safety, bixenon adaptiv cu asistent de faza lunga, side assist, active lane assist(pret de cateva secunde vireaza singura pentru a se mentine pe banda de rulare), scaunele de A8 cu reglaj electric separat pentru 12 zone, memorii, audi drive select....iar restul dotari obisnuite incalzire scaune, clima bi, sistem de sunet cu subwoofer si o gramada de difuzoare, navigatia de top, senzori de parcare, etc..... Ce ma nemultumeste: 1.Motorul este incapabil iarna sa ajunga si sa mentina 90 grade. E universal o problema a grupului VAG, anumite generatii de 2 litri au problema cu producerea de caldura. Exista comunicate oficiale de la VW, Audi care afirma ca nu este nici o problema ca motorul sa functioneze si in doar o liniuta(40 grade) pe timp de vreme racoroasa. Este normal din pc lor de vedere. Din pc meu de vedere este frustrant de-a dreptul ca la o masina de 75.000 euro sa ii pui linoleum ca la vechile dacii iarna. Nu vorbesc de incapacitatea uleiului de a unge eficient, nu vorbesc de uzurile in cutia de viteze(automata incalzita/racita cu circuitul de antigel al motorului), consum ridicat si tot ce aduce cu sine o functionare in 40 grade a motorului....ci de faptul ca la un drum de Bucuresti cand afara erau -17 grade a trebuit sa stau invelit cu o patura in masina.....este inactabil(dupa acea intamplare am cedat si am pus linoleum la radiator). 2.Desi are cuplu de 380 si 177 cai este mai puturoasa decat un e39 2.0 disel de 136 cai. Jenant......cifrele sunt doar pe hartie....in realitatea de pe strada e greoaie tare masina. 3.Cutia automata multitronic. Este cutie de tipul CVT, 8+1. Singura cutie automata disponibila pe 2.0 TDI in acea vreme. 4.CONSUMUL. Nu ma necajeste atat de mult, nu e important, dar e jenant ca un motor de 2 litri sa consume 12 la oras vara iar in afara 6.5 l/100 km la mers normal de 110-120 si 130-140 pe autostrada. Da, cu clima pornita, dar chiar si asa. Batranul e39 de 2 litri consuma saracul 4.5 la drum, drept e ca avea cutie manuala. Dar totusi......6.5 mi se pare exagerat de mult pt un motor de 2 litri si o caroserie de 1600 kg. Totul e superok la motor....raspuns oficial : este normal pentru ca aerul conditionat solicita mult, muzica la fel servodirectia electrica la fel.....etc.....etc...... 5.De curand am facut revizia la cutia de viteze(schimbul de ulei si filtre). M-au obligat sa imi faca si updateul de soft la motor pt scandalul Dieselgate. Daca refuzam updateul nu imi primeau masina in service, ori pt garantie trebuia sa fac asta la ei. Evident, au spus o gramada de verzi si uscate ca nu se va schimba nimic in performantele masinii... In realitate masina este mult mai puturoasa, trage mult mai greu, regenerarile la DPF se fac fff des, si consumul insa a sarit la 7.5 la drum lung si 13-14 la oras. Or mai fi si altele, insa m-am plictisit rau de a le enumera....Insa vreau sa mentionez si de frane. Initial, va jur, am avut senzatia ca franele au probleme de functionare. Verificarila mai multi mecanici.......totul este in parametri. Schimbat lichidul, verificat discuri, schimbat placutele.....nici o imbunatatire. Nu ma intelegeti gresit....masina franeaza, nu spun ca nu......dar pe langa franele de la BMW sunt efectiv "pistol cu apa"..... Repet, masina este de altfel impecabila, un exemplar reusit si foarte bine intretinut inainte sa ajunga la mine. 70.000 km am facut eu fara nici un incident. Dar, da, tinand cont de cele de mai sus Audi face carute prin comparatie cu BMW. Nu spun de riscurile specifice modelelor cum e distributia si cutia de transfer de cuplu la BMW. Audi le apre pe ale lui.....pompa de inalte din cauza uzurilor produce span metalic ce ajunge pana la a cala efectiv motorul. Un alt risc la fel de mare e reprezentat de pompa de ulei care are talentul e a se opri efectiv in timpul mersului, iar daca asta intervine in turatie mare motorul se caleaza iarasi. Scuze de offtopic, dar am simtit sa dau aceste explicatii. Motor de 3 litri nu vreau pentru ca am eu o problema in a da banii de impozit statului...SI daca s-ar folosi cu cap i-as da fara sa ma uit, dar vor ajunge in buzunarele celor de sus.....2 points
-
cine ti-a spus prostia asta?1 point
-
sigur nu face referire la 6WA. ceasurile standard au lumina portocalie in conditii de iluminare slaba si alba pe timp de zi, daca ai farurile pe auto. Daca pui farurile in pozitia 0 ar trebui sa treaca pe fundal alb. ai incercat?1 point
-
Mai bine faceau astia de a BMW un X5 16d...dupa cum se pare sigur nu s ar fi pus problema de vanzari...1 point
-
@Liviu3800 - pe 40hz ne bruiaza Soros.. sau?? Va multumesc, ma voi duce luni cu ea in service pentru verificare. Va anunt aici daca a fost, ce a fost1 point
-
oriunde ai de-a face cu oameni cu educatie precara ai de-a face cu oameni usor de mintit si fericiti ca sunt mintiti...o fac politicienii, multinationalele, biserica si, nu in ultmiul rand, samsarii...teleshopping, clickbait, homeopatie, MLM...multi vand o stare de bine care nu vine din caracteristicile intrinsece ale produsului marketat ci din avalansa de informatii care le insotesc...o minte educata gaseste un echilibru intre a nu crede orice si a nu pune totul la indoaiala astfel incat sa isi asume deciziile in cunostinta de cauza1 point
-
1 point
-
Pici in capcana secundelor 0-100 km/h, care are o relevanta minima. Intr-o depasire nu te intereseaza sprintul 0-100, acolo toate se descurca bine. Problema apare mai ales la suvuri, la viteze de peste 100, unde aerodinamica de caramida si greutatea foarte mare scad drastic performantele pe masura ce viteza creste si mai mult. Pana nu faci testdrive, nu o sa intelegi chestia asta. Incarca masina cu 3 4 persoana si incearca sa faci o depasire de la 110 120 in sus, atunci o sa vezi diferentele intre motoare.1 point
-
Eu vorbesc de USB si DVD ca pe unele modele din 11/2008 nu merge prin USB, nu e regula ceea ce ai zis mai sus, la aia ma refer.1 point
-
Ptr. asemenea mentalitati gasim uneori foarte greu sau deloc, raspunsul la problemele care ne intereseaza.1 point
-
Oameni buni ati facut varza acest topic. Initiatorul lui la denumit,,Pornire grea la rece si mers neregulat al motorulu''. La aceste probleme asteapta raspunsuri. Nu cred ca-l intereseaza polemicile voastre pe tema releului, denumirea corecta este:unitate control bujii incandescente, gen pret, daca are sigla sau nu, bosch sau beru.1 point
-
Diesel-ul cu compresie buna poate porni chiar si fara bujii. Deci exclus sa li se datoreze mersul neregulat de 2-3 minute dupa pornire.1 point
-
Observ ca tu ai ramas in continuare un fanatic psd-ist indoctrinat si naiv daca tu iti imaginezi ca era mai bine cu prostanacul in fruntea tarii.Ia vezi aici lista de contracte cu statul: http://cursdeguvernare.ro/cat-castiga-deputatii-nostri-din-contractele-cu-statul-lista.html Citez: ""Firmele a 48 din cei 334 de deputaĂži din Parlamentul României au ĂŽncheiat ĂŽn ultimii ani contracte cu diverse instituĂžii ale statului ĂŽn valoare de aproape 225 de milioane de euro, potrivit ultimelor declaraĂžii de interese postate pe site-ul Camerei DeputaĂžilor: 18 dintre aceÂştia sunt membri PDL (trei dintre ei fiind miniÂştri ĂŽn funcĂžie ĂŽn acest moment – Elena Udrea, Valeriu TabĂŁrĂŁ Âşi Valerian Vreme), 12 sunt membri ai PNL, 11 sunt din PSD, 6 de la UDMR, iar unul este membru al minoritĂŁĂžilor din partea Forumul Democrat al Germanilor din România. De departe, campion la capitolul afaceri cu statul este deputatul PSD de ConstanĂža Eduard Martin, cel care are 327 de contracte finanĂžate din bani publici"" Asa ca lasa-ne cu "daca veneau aia era mai bine"! Tu in continuare nu intelegi ca in Ro nu exista partide politice ci doar grupuri de interese conduse de niste escroci care sug bani din bugetul statului. Doi la mana nu mai da vina pe romanii din diaspora pt pierderea alegerilor de catre FeSeNei ci pe slaba calitate a candidatilor opozitiei: Un prostanac iar mai nou doi maimutoi bagati la inaintare care se tin de mana pe la TV. Pana nu se formeaza un alt partid din oameni seriosi eu voi vota cu Mikey Mouse,barem asta e un maimutoi autentic!1 point
-
Alexxx, nu fi copil. Totdeauna am zis ca mai rau nu se poate. Ba se poate. TOTDEAUNA s-a mers din rau in mai rau.1 point
-
Romulus, e patetica expunerea. Ai amestecat niste consideratii istorice absolut adevarate cu niste gainarii de doi lei cu benzina si carnea din abator. Asta nu e un lucru serios, nu te supara. Haiducie ar fi daca cineva gaseste o solutie sa opreasca furtul facut de stat si sa protejeze, sa ajute, oamenii nevoiasi din aceasta tara. In fine, nu ma mai bag dar aveti unii ca mare defect, faptul ca priviti problema numai pe jumate si nu vreti sa o vedeti intreaga. Cel putin pentru mine unul asta inseamna sa fii superficial si asta nu are titulatura de articol si doar un obisnuit post pe forum. O parere si nimic mai mult.1 point
-
Saluare! Zilele astea am luat probabil cel mai ieftin E61 530D din Romania...si cum era cel mai ieftin era si firesc sa aiba si anumite probleme mai mici sau mai mari. -Masina in existenta ei "mizerabila" prin italia a avut un mic "buf" pe stanga-fata lucru pe care l-am vazut in momentul in care am inspectat de ce nu merge stropitorul de la far de pe partea respectiva...baietii nu s-au mai obosit sa indrepte armatura pe partea aia si asa ca statea vreo 3-4cm mai inauntru si nu dadea voie la stropitor sa iasa afara. Problema 2 comenzile volan nu functioneaza , daca iau maxim dreapta de volan se aprind si merg doar intr-o anumita pozitie (aici banuiesc ca ar fi de vina spira aia), comanda la geam pe dreapta fata nu merge, senzorul de prezenta(plasa) de pe scaunul pasager e belita si aia si cum resetez eroarea de airbag se aprinde iar dupa 2 gropi, un senzor de parcare ba merge ba nu merge, pe tester imi da eroare intermitenta la toate bujiile incandescente cu toate ca porneste sfert rece-cald fara probleme. Insa problema cea mai mare am sesizat-o azi dimineata dupa o noapte mai friguroasa, imediat dupa ce am plecat cu ea mi-a smucit cutia dintr-a 2-a intr-a 3-a sau ceva de genul...credeti ca e ok sa ii schimb uleiul in cutie sau mai tare agravez situatia? Nu stiu cat o sa tin masina dar cert e ca vreau sa-i rezolv absolut toate problemele tehnice si estetice ... masina nu a fost abuzata insa a fost total neglijata in ultimii 3ani la cel din urma proprietar.0 points
-
Mergi in service, rezolvi problema, apoi mergi la rar.0 points
-
0 points
-
Posesor de x1... neaparat cutia sa fie 8hp si sa aiba servotronic, pentru confort in oras; de asemenea nu as recomanda jante mai mari de 17”...si cu 17 si runflat mi se pare mult mult prea rigida pt Bucuresti/Romania. Mi se pare o masina f reusita pentru oras si extraurban viteze pana in 120-130, are aerodinamica de dulap dpmdv si consumul creste f mult peste 120-130, nu mi se pare adaptata deloc vitezelor ilegale. Fiind prima mea masina cu tractiune pe 4 roti, pot spune clar ca as mai lua xdrive si la urmatoarea masina pentru lunile de iarna cu zloata din Romania...pt ca merg mult interurban. Senzatia de siguranta si tractiunea pe mazga/zapada sunt extraordinare. Cred ca e unul din modelele ieftine de intretinut de la BMW.0 points
-
N-au votat prea multi cu base pe afara. Care roman crezi tu ca e tampit sa stea o zi pe drum sa se duca la ambasada tarii in care locuieste doar ca sa-l voteze pe base . Doar nu locuiesc toti in Paris, Haga, Madrid, sant imprastiati peste tot. Cum ar fi sa se duca DOMI de la granita cu Luxemburgul pana la Berlin sa voteze. N-a votat nici dracu, eu din romanii pe care ii stiu aici in Olanda nici unul nu s-a dus la vot. Voturile s-au stampilat la ambasade de catre personalul PDL angajat si s-au bagat in urne ca doar nu a verificat nimeni. N-ai vazut ca la Paris au "votat" mai multi ca in Gara de Nord. Stai linistit ca atunci cand vine vorba de ambasade , consulate etc parerea romanilor e unanima , niste jigodii toti.-1 points
-
Salut, Pentru N43 ce folositi? Ma gandeam la Mobil 1™ ESP Formula 5W-30, pareri? Ms anticipat-1 points
-
La serviciu folosesc pentru deplasari o Skoda Octavia 2 diesel cu DSG, dar e cea mai penala combinatie, nu ma pot obisnui deloc si mai e si foarte zgomotoasa. Raman adeptul cutiei manuale.-1 points
-
Indepartat lac/vopsea, trecut prin abrazive 80,120,220,240,320,400,500,600,800,100,1200,1500,2 000,2500,3000 , pasta abraziva, pasta luciu mediu, pasta luciu inalt, pasta finish(Menzerna sau 3M)(fiecare pasta cu peria ei, perie din bumbac aerat cu fir de argint(3M) rotita la 8500 ture) iar la sfarsit sealant(Mother's SUA)-1 points
-
-1 points
-
Se stie ca ma BMW in general, cam la toate modelele, masurat pe Dyno rezultate sunt mai mici chiar si cu 15 cai fata decat declara BMW. Dar, ideea e ca cei 15 cai se pot recupera fff usor prin remaparea ECU...de fapt se castiga mai mult, un 10-15% se castiga ff usor si in conditii de siguranta deplina. Apoi, exista Stage 2 si 3.....unde se scoate chiar mai mult, dar apar suprasolicitari sau limitari chiar la injectoare, turbina, intercooler, etc...dar deja discutia merge in alta parte....-1 points
-
Mașina nu merge cum ar trebui sa meargĂŁ cu firul ala turomrtrul face ca toți dracii și se aprinde becul de la baterie pâlpâie-1 points
-
De ce spui ca viteze pana in 120 130? La 150 160 consuma 7 jumate. E asa rau? Aerodinamica nu e chiar rea, cel putin la facelift cu oglinzile noi, e chiar decenta pt un suv.-1 points
-
-1 points
-
Diagnoza, pot fi mai multe, de obicei injector.clapete admisie, fara un tester sunt doar supozitii.-1 points
-
-1 points
-
Insonorizarea e mai slaba decat la seria 3, dar nu e chiar asa deranjant. Mult zgomot vine de la cauciucurile runflat. Nu stiu cum e 18d, nu am mers. 20d este decenta la accelerare pana la 180 la ora. Dupa urca mai greu.-1 points
-
Exista asa ceva oare? https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-7-730-ID7Gp1W4.html-1 points
-
Adica la noi pe autovit, unde se stie cum sunt majoritatea masinilor care se vand... sa gasesc E65 cu 40 mii km-1 points
-
Salut am o problema cu alternatorul pun cheia ĂŽn contact se aprind toate dar nu pornește nu invarte nu face nimic am fost la servis miau zis ca este releul de ĂŽncĂŁrcare lau schimbat dar nu sa rezolvat miau tras un fir la minus și pornește fĂŁrĂŁ firul ala dacĂŁ-l desfac nu pornește este ca la ĂŽnceput nu invarte cauze a mai pĂŁțit cineva asa ceva rezolvĂŁri-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00