Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/19/18 in all areas

  1. Va salut! Vreau sa rog moderatorii sa inchida acest topic. Cu un dram de durere dar si bucurie ca a ajuns la un adevarat fan si fin cunoscator de e34(mai are 2 omul, un tds si un benzinar mai mic) va anunt ca, de joia trecuta(abia acum incep sa ma impac cu gandul,desi nu aveam timp de el, dar il stiam acolo....cuminte...in garaj...asteptand vesel sa vada cheia), batranelul meu iubit si a schimbat cazarea si proprietarul! Un baiat simpatic, cunoscator, hotarat si mai ales: cu timp si disponibilitate de a duce aceasta frumoasa masina, acest frumos proiect, la alt nivel! Ma atinge putin cand vin acasa si i vad locul gol in garaj(terasa) dar sunt foarte multumit ca a ajuns pe mana unui pasionat! L am rugat pe baiat sa ma tina la curent cu poze si detalii din evolutia acestei frumoase povesti! Va multumesc pentru aprecieri, cuvintele frumoase dar si pentru criticile voastre, toate m au ajutat, ne au ajutat! Va multumesc de gazduire, va mutumim! Stima
    4 points
  2. B-11-MUM (WBAUY11000F039972, F039972) https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GlWaB.html#313c161088 In 2017 a avut o intrare in service la 260.000km. In 2014 a avut o dauna de 5000-7000 euro. Lacul este sarit la greu de pe ea, carligul de tractare nu functioneaza si se vede clar ca ceasurile au fost demontate! Raportul_autoDNA_WBAUY11000F039972.pdf
    4 points
  3. 3 points
  4. bimmer nu e service, mergi la reprezentanta
    3 points
  5. Am rezolvat la un centru de parbrize - a rămas un punct foarte mic. Mă mir că au putut face așa ceva. Puteam să jur că trebuie schimbat inițial. La non-reprezentanță prețul mă duce pe la 1800RON așa - tot OE BMW La F30/31 am văzut că lateralele sunt de obicei FUYAO și parbrizul și luneta Pilkington.
    3 points
  6. A schimbat un coleg al meu la un f31 cu hud ,senzori si toate cele pe el,l-a costat 1450 ron ,pilkington ,hud nu a pus probleme, se vedea ca si cu cel original(parbrizul).
    3 points
  7. Si acum vine un baiat si zice ca autodna da gherle )
    3 points
  8. La F10, atunci cand temperatura atinge valori care cer ca bujiile sa intre in ecuatie, nu trebuie sa faci nimic manual, apesi butonul de pornire cu piciorul pe frana iar daca e nevoie de bujii, vei avea un o pornire foarte putin intarziata, mai pe romaneste, calculatorul stie ce are de facut, zic ca e mai bine sa citim manualele inainte sa incepem discutii interminabile. Pentru colegul BRANEVL, dipa parerea mea, daca motorul masinii tale incepe sa invarta instant la apasarea butonului de pornire atunci cand temperaturile sunt foarte scazute, cred ca ai probleme cu cel putin o bujie, posibil sa ma insel.. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  9. copiaza soseaua , asa am patit si eu , eu nu am mai stat la discutii si am schimbat din nou jantele cu unele pe 17 cu o dimensiune mai ingusta ... adica am pus 215/50/17 si am remediat cam 70-80 % din problema , posibil daca faci geometria sa mai scapi de problema .. dar nu cred ca total ... copiaza soseaua in special unde sunt urme lasate de masini grele / camioane vara cand asfaltul este moale ... sti tu se fac santuri / urme , mai conteaza si et-ul .. adica unde cade punctul de greutate al masini fata de axul jantei ... sunt multe de discutat pe aceasta tema
    2 points
  10. 2 points
  11. 2 points
  12. tot asa eram si eu super-ultra fan Ate de multi ani si multi km pana am luat o la un vw cu set full schimbat fata spate si o gramada de bani cheltuiti ,dupa vreo 5000 discurile au inceut sa bata cum povestea cineva mai sus si la o inspectie s au descoperit ca erau la culoare ceva gen albastru de parca as fi mers numai cu piciorul pe frana in loc de acceleratie in viata nu mai iau Ate eu sper sa fii multumit si sa nu ai aceeasi experienta ! pilkington recomand .am un Vw cu 4 [patru] lovituri de la pietre, 2 la mine si inca rezista f.f. bine fara sa se fi dus vreuna
    2 points
  13. aveai nevoie si de clauza Casco pt suprafete vitrate - niste bulangii, nu stiu cum sa umfle preturile. la BMW e minim 4-500 euro, poti lua cu incredere Pilkington, n-ar trebui sa fie mai mult de 2-250 euro.
    2 points
  14. Mergi in service, rezolvi problema, apoi mergi la rar.
    2 points
  15. Cu siguranta auto-dna e gresit...sa nu uitam ca dna-ul face parte din statul paralel, o conspiratie de proportii cu scopul de a ruina niste oameni bine-intentionati care vor sa aduca numai bucurii romanilor, in cazul de fata viitorului proprietar al acestei masini
    2 points
  16. oriunde ai de-a face cu oameni cu educatie precara ai de-a face cu oameni usor de mintit si fericiti ca sunt mintiti...o fac politicienii, multinationalele, biserica si, nu in ultmiul rand, samsarii...teleshopping, clickbait, homeopatie, MLM...multi vand o stare de bine care nu vine din caracteristicile intrinsece ale produsului marketat ci din avalansa de informatii care le insotesc...o minte educata gaseste un echilibru intre a nu crede orice si a nu pune totul la indoaiala astfel incat sa isi asume deciziile in cunostinta de cauza
    2 points
  17. DVD-1 Western Europe 2018: Germany, Denmark, Belgium, Luxembourg, Netherlands, Switzerland, Austria, Czech Republic, Norway, Sweden, Finland, France, Great Britain, Ireland, Italy, San Marino, Slowa kije, Vatican City, Monaco, Andorra, Greece, Spain, Portugal, Croatia, Russia, Poland, Czech Republic, Hungary and Slovenia. DVD-2 Eastern Europe 2018: Bulgaria, Croatia, Poland, Russia, Romania, Slovenia, Hungary and the main road network of other Eastern European countries. For the BMW's with SA 606 + SA609: 3er E46   (04/1997 — 08/2006) 5er E39   (04/1995 — 12/2003) 7er E65   (03/2000 — 07/2008) 7er E66   (06/2000 — 07/2008) X3 E83   (01/2003 — 07/2006) X3 E83 LCI   (02/2006 — 08/2010) X5 E53   (07/1999 — 09/2006) Z4 E85   (04/2002 — 08/2008) Z4 E86   (10/2005 — 08/2008) Z8 (E52) (09/2002 - 08/2008 DVD 1: https://mega.nz/#F!WRRUDSAB!VHO_nohz3YJwXVg3gPyJpg DVD2: https://mega.nz/#F!vMRngAgY!yD3-BZjZn6l-QgT31OyMVA Este posibil sa necesite un DVD de capacitate mai mare...in momentul sesiunii de burn apare eroarea de mai jos: Poate ne ajuta vreun coleg cu vreun sfat!
    1 point
  18. Padele Volan M. Verifica dupa seria daca se potrivesc pe masina ta. Pret 180 EUR. 0784667788
    1 point
  19. BMW 750LI 2008 408CP 65000km 23500Euro ---------------- BMW Night Vision Brake Assist Lane Assist Side Assist Heads-up Display ---------------- Suspensie reglabila Sport+ / Sport / Normal / Comfort Faruri Bi-Xenon Adaptive Light Keyless Go & Entry Easy Entry access Asistenta Faza Lunga Camera marsarier Camere laterale - side View Portbagaj Actionat Electric Soft close usi Jante 19" cauciucuri de 1 an (iarna/vara) Scaune spate electrice cu incalzire + ventilatie + memorii Pachet entertainment (ecrane in tetiere spate) Perdelute laterale + luneta Geamuri privacy heliomate Scaune electrice fata cu incalzire + ventilatie + masaj + memorii Volan piele reglabil electric Navigatie Profesionala (versiune updatata - 2017) Harta Romaniei inclusa DVD Video / Radio Cd / Bluetooth / TV Magazie CD/DVD 6 buc Sistem Start-Stop Bord imbracat in piele Comenzi vocale Pachet lumini ambientale Culoare: Negru VIN: WBAKB81040CY50922 Norma de poluare: Euro 5 Tara de origine: Germania https://www.mdecoder.com/decode/cy50922 Raport din 2016: https://www.dropbox.com/s/c0fr2f86liuosxn/cy50922-report.pdf?dl=0 Poze octombrie 2017: https://www.dropbox.com/sh/yxpozy7apz40h7m/AACSKNUKA97rDtRtkl9keGCla?dl=0
    1 point
  20. Saluare! Zilele astea am luat probabil cel mai ieftin E61 530D din Romania...si cum era cel mai ieftin era si firesc sa aiba si anumite probleme mai mici sau mai mari. -Masina in existenta ei "mizerabila" prin italia a avut un mic "buf" pe stanga-fata lucru pe care l-am vazut in momentul in care am inspectat de ce nu merge stropitorul de la far de pe partea respectiva...baietii nu s-au mai obosit sa indrepte armatura pe partea aia si asa ca statea vreo 3-4cm mai inauntru si nu dadea voie la stropitor sa iasa afara. Problema 2 comenzile volan nu functioneaza , daca iau maxim dreapta de volan se aprind si merg doar intr-o anumita pozitie (aici banuiesc ca ar fi de vina spira aia), comanda la geam pe dreapta fata nu merge, senzorul de prezenta(plasa) de pe scaunul pasager e belita si aia si cum resetez eroarea de airbag se aprinde iar dupa 2 gropi, un senzor de parcare ba merge ba nu merge, pe tester imi da eroare intermitenta la toate bujiile incandescente cu toate ca porneste sfert rece-cald fara probleme. Insa problema cea mai mare am sesizat-o azi dimineata dupa o noapte mai friguroasa, imediat dupa ce am plecat cu ea mi-a smucit cutia dintr-a 2-a intr-a 3-a sau ceva de genul...credeti ca e ok sa ii schimb uleiul in cutie sau mai tare agravez situatia? Nu stiu cat o sa tin masina dar cert e ca vreau sa-i rezolv absolut toate problemele tehnice si estetice ... masina nu a fost abuzata insa a fost total neglijata in ultimii 3ani la cel din urma proprietar.
    1 point
  21. Un kit de eibach pro-kit costa aprox. 700 lei, un set de amortizoare bilstein b4 m-tech 2000 lei fata/spate ... deci vreo 600€ nu 1500€. Iar daca pui bilstein b6 mai adaugi vreo 200€.
    1 point
  22. Vezi ca stii gresit ce spui tu aici. Nu este cum spui tu. Chiar daca dai comanda din buton, calculatorul stie daca trebuie sa tina bujiile sau nu. Timpul de preincalzire difera in funtie de temperatura. De ce crezi ca s-a facut comanda cu buton. Ii dai comanda si stie ce are de facut. Apropo, la F10 stau bujiile numai dupa - 17 grade, in rest porneste fara bujii.
    1 point
  23. Nu trebuie sa lasi niciun contact pus. Apesi pe buton si masina stie daca incalzeste bujiile sau porneste fara. L.E. Mergi la un centru de baterii sa-ti verifice State of health si State of charge a bateriei.
    1 point
  24. una din curiozitatile mele absolute e sa vad cum se conduce un SMG. din ce-am inteles trebuie sa fii setat pe mindset-ul de manuala atunci cand dai de padele, ea practic iti face rev-matching si iti schimba dar cam atat; si pe automat nu e tocmai grozava, n-are cum sa fie atat de lina cum e o cutie clasica cu convertizor. dar cica daca te obisnuiesti cu ea, e o cutie excelenta si foarte-foarte rapida, ideala pentru condus sportiv.
    1 point
  25. Am mai cerut si in alta parte un raport si coincide. Deci este ok Autodna. www.vinbmwdecoder.com - WBAUY11000F039972.pdf
    1 point
  26. Ai 2 optiuni cu buget ok: 1. cumperi un sistem sh hi-fi si il montezi. Se gasesc pe piata, ramase de la upgrade-uri. E un sistem decent. cu mult peste orice chinezarie 2. mergi pe configuratia ta cu eonom+statie+ sub si cauti un electrician cu experienta pt montaj. mare grija ce dif pui in usi, e posibil sa se auda mai prost. Daca nu ai cumparat deja chinezaria aia (care costa aprox 2000 ron) te sfatuiesc sa te mai gandesti la optiunea 1
    1 point
  27. Pana acum ceva vreme eram fan cutie manuala, dar decand Bucurestiul a devenit atat de inghesuit manuala este un chin. Deci urmatoarea masina va fi fara doar si poate automata.
    1 point
  28. trebuie sa faci o diagnoza. pe forum nu se poate repara masina! poti primi sfaturi, idei......si cam atat !
    1 point
  29. Normal ca am fost ironic. Eu merg cu pilot automat de cate ori am ocazia. Nu fac depasiri la care trebuie sa franeze restul sa ma repliez la mustata inapoi si ii urasc pe indivizii care fac asta, poate nimeresc pe cineva care nu e atent o secunda si ii omoara pe toti de pe contrasens.
    1 point
  30. ... si eu am schimbat uleiul la cutie ... tot la un e61. e chiar indicat ... pe cutie scrie "for life" ... dar eu tot l-am schimbat ...
    1 point
  31. Ce treaba are zgomotul de motor pompa duza cu DSG-ul, e una din cele mai reusite automate.
    1 point
  32. Adica la noi pe autovit, unde se stie cum sunt majoritatea masinilor care se vand... sa gasesc E65 cu 40 mii km
    1 point
  33. Diagnoza, pot fi mai multe, de obicei injector.clapete admisie, fara un tester sunt doar supozitii.
    1 point
  34. Mai bine faceau astia de a BMW un X5 16d...dupa cum se pare sigur nu s ar fi pus problema de vanzari...
    1 point
  35. Am avut aceasi dilema in a alege dintre 2.5xdrive si 3.0 xdrive si conducand ambele versiuni, am optat pe motorul de 2 litri. Vorbim de 1 secunda dif la 100 kmh insa impozit, rca, consum sunt in avantajul tau (aprox 1k euro pe an lejer, pe care ii poti redirectiona in optiuni) . Si sa fim seriosi, 2.2 tone in 8.2 sec la 100kmh este rezonabil zic. Dupa un an, pot spune ca nu am nici un regret. Personal luata din Germania, pachet exclusive, scaune comfort ventilate, night vision cu spot assist, suspensie adaptiva, pachet inovation, pachet aux heating, scaune comfort spate, 4 clima, extra set roti si multe altele nov 2014 50k euro 27k km si 2 ani garantie europa. Am configurat personal masina pe bmw si pretul de lista rezultat era undeva la 93k euro la una noua. Practic, 95% din rulaj este in oras si cred ca un motor mic mai solicitat este mai bun decat un motor de 3.0 d mai putin solicitat. Consum oras 11.5-12% in trafic aglomerat, 7.5% la 140kmh, 9-10 % la 160. Vit maxima 220kmh,personal am mers cu 215 kmh. In depasiri, singura diferenta vine de la zgomotul motorului atunci cand calci acceleratia dar nu pot spune ca masina este submotorizata. Eu zic ca este o alegere inteligenta motorizarea asta. Daca vrei ceva mai dinamic, nu te orientezi spre un SUV de 2.2 tone.
    1 point
  36. Chiar pe pagina precedenta era discuta aceasta, cu acuratetea auto-dna. Majoritatea celor care am vericiat masinile acolo, s-au dovedit ca rapoartele sunt reale. Daca ti-a picat cu tronc, verifica masina si la reprezentanta si daca intradevar nu are km reali, dar masina arata bine, e ingrijita etc, e un motiv in + sa negociezi la pret. Parerea mea e ca are acum circa 260 - 270 000 km
    1 point
  37. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  38. Nu va grabiti, trebuie sa apara 02-2018.
    1 point
  39. Chiar o sa revin cu update-uri in urmatoarea perioada.
    1 point
  40. masina a fost la un detailing complet la dyc garage. a iesit ca noua, oamenii sunt niste profesionisti desavarsiti, recomand: anul asta urmeaza urmatoarele modificari: montat discuri striate si placute ceramice de la ate retrofit logic 7 jante pe 18 de la z performance oglinzi m style schimbat parbrizul retapitare profi, inlocuit sensatecul cu piele sau piele+alcantara
    1 point
  41. foarte bine,cumpara de acolo.
    1 point
  42. Am inteles, pe forum sunt preturile mai umflate fara motiv
    1 point
  43. salutare, Am mare nevoie de sugestii sau cazuri concrete in ceea ce priveste obtinerea autorizatie rar in cazul in care apar diferite erori in bord (in cazul meu eroare dpf). Ca sa scurtez povestea: masina e90 lci 2009 din germania, trebuie sa o inscriu, din cand in cand apare eroarea dpf atasata si e posibil sa apara si in cursul verificarii. Stiu ca la rar se verifica in principiu mecanic + noxe + seria .. dar nu stiu altceva.. multumesc
    0 points
  44. Logic7 sau cu un buget de Logic7 si alte difuzoare/statie vei face o mare tiganie. Daca nu ai buget de Logic7, las-o balta.
    0 points
  45. Atentie la parbrizul aftermarket, pe afara multa lume se plange ca nu mai e vizibil HUD. Parbrizul original compatibil HUD are o folie speciala ce reflecta proiectia.
    0 points
  46. AdicĂŁ? https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-740i-NEUWAGEN-mit-000.250-km/vhc:car/pg:vipcar/255520166.html De asta ce zici?
    0 points
  47. Exista asa ceva oare? https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-7-730-ID7Gp1W4.html
    0 points
  48. Sunt km dati inapoi. Sa n-ai sperante prea mari sa gasesti un diesel vechi de 12 ani sub 300k km. Toate masinile puse la vanzare la noi mai vechi de 4-5 ani au km dati inapoi. Daca mai e si de putin timp in tara si a fost rulata prin Germania 5-10 ani e clara treaba...
    0 points
  49. Exact asta gandeam si eu ca stie calculatorul cat sa tina dar am observat ca nu este asa, de mai multe ori cand era frig am dat start cu frana apasat si dadea sa porneasca instant si se chinuia putin, nu astepta deloc preincalzirea. Dar si la 0 grade dimineata daca pui contactul si il lasi apare mesajul cu preincalzirea.Asta ca numai la -17 grade in jos pleaca bujiile mi ai confirmat ca habar nu ai ce zici.
    -1 points
  50. Buna seara! Sunt posesorul unui BMW F10 - 525 xdrive, model 2012 biturbo! M-ar interesa daca pot inlocui ansamblul turbo, cu unul provenit de pe un motor 535 biturbo! Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.