Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/21/18 in all areas

  1. am rezolvat-o ....am reparat spira
    3 points
  2. 2 points
  3. Revenind la 225/40/18...clar ce simti tu este efectul de tramlining. Anvelopa lata si cu talon mic face asta pe drumul prost. Oricum vad ca in Romania mai sunt oameni curajosi care sa puna talon de 9 cm (225/40)...succes la ocolit gropi, sudat jante si aruncat anvelope cu boalfe. Din experienta personala talon sub 11cm in Romania = gaura in buget.
    2 points
  4. Super masina....pretul cam mare...din pacate
    2 points
  5. 2 points
  6. Ha, ha - poveste lunga. Dupa discutiile cu tine si cu alti membri din diverse forumuri ma hotarasem sa investesc ceva bani in 330 ca sa-l fac mai aproape de gustul meu. Aveam pe lista suspensie (brate, bucsi punte, amortizoare si arcuri etc), scaune sport, ceva tuning mai profi pe la motor, muzica mai profi, un kit aerodinamic de la Alpina etc. Ideea e ca modificarile se ridicau catre 10.000E - o suma foarte mare comparativ cu valoarea masinii dar pe care eram dispus sa o dau ca sa aduc masina la nivelul asteptarilor si sa o tin 3-4 ani. Din toata ecuatia cel mai complicat era cu alergatura la diverse ateliere pe la care sa fac toate modificarile - aici aveam dubiul cel mai mare. Intre timp am inchiriat cate un weekend un 911 si apoi un M3 (ambele 2017), lucru care m-a zgandarit si mai rau fie catre modificari rapide pe 330D actual sau catre schimbat pe altceva care sa nu aiba nevoie de nicio modificare. De fapt dintre cele doua sincer sa fiu am fost destul de dezamagit de M3 - destul de brutal (mai ales cutia de viteze) dar cel mai mult m-a deranjat ca pe ploaie usoara la mers nu neaparat agresiv a intrat de 2-3 ori in derapaj (dansat din fund) pe la 160-180 si-ti cam piere cheful de viteza. Pe mers virajat e altceva, intra in drift chiar si cu DSC on (intervine destul de tarziu) - am fost tentat sa ma joc cu DSC off insa in contractul de inchiriere era prevazut clar ca daca la scanarea facuta la predarea masinii se identifica DSC off se pierd 800E din garantia lasata initial . Comparatia cu 911 e nedreapta - era Carerra 4S (4x4), normal ca tinuta de drum/pe traiectorie era alta; ciudat ca, desi avea scaune scoica, overall confortul era clar superior celui din M3. Iar 911 nu era limitat si m-am jucat un pic si cu viteza maxima (mi-a iesit poza doar la 296 ) ). Oricum, dupa cele 2 rachete de mai sus am gasit intamplator si o Alpina D3 la un dealer apropiat, am mers la drive-test si, dupa 2 saptamani nedormite si mii de calcule etc, am si luat-o. Am avut noroc ca mi-a primit 330D-ul meu ca avans; oricum overall a fost o investitie mult peste ce aveam in plan dar macar nu imi mai doresc altceva acum de la masina, 350 cai plus diversele imbunatatiri 'by Alpina' (directie sport, cutie sport, suspensie modificata si reglabila, jante, kit aerodinamic, frane M etc) imi ajung . Cel putin o perioada )))
    2 points
  7. Am masina din vara, am primi-o la schimb pentru o motocicleta de viteza. De cand o detin am facut aprox 7.000km Da, ma ocup cu masini dar am acceptat-o in interes personal, ca aveam doar un A5 in 2 usi si nu vroiam sa ma chinui cu copil mic la mare/munte etc Merg cu ea zi de zi Necesita doar revizie in aprox 3.000km Nu este pentru un pretentios, care dupa mine doreste o masina second mai ales la o varsta a masinii, sa nu aibe nici o zgarietura, sa coste sub pretul uneia din Germania si la km putini. Da este la orice dealer BMW una noua, impecabila. Pentru intrebari/lamuriri raspund la telefon sau mesaje Multumesc pentru intelegere. BMW 525d din 06.2004 KM: 291.000+ ( circul zilnic cu masina eu sau ai mei ) Masina este reala, fara povesti Autoturism cu km reali, se poate verifica la BMW, accept test in reprezentanta. Inmatriculat Toate actele la zi. Fiscal Merge, trage foarte bine Cutie de viteze manuala 6+1 trepte Fara erori in bord 3 Chei. Imobilizator Volan BMW M Facelift Praguri interior BMW M Montat display info mare professional Senzori ploaie/lumini/parcare fata si spate Faruri Bi-Xenon cu Angel Eyes si spalatori faruri Pachet lumini Oglinzi electrice si rabatabile/pliabile electric Geamuri fata si spate electrice Dublu climatronic Tempomat. Pilot automat Comenzi volan Bord Computer pachet Business Pachet multimedia cu iDrive Scaune cu reglaj electric Airbag-uri fata/spate/laterale Jante originale de BMW F10 pe 17 cu anvelope 75% Folii fata/spate cu certificat de omologare Revizie filtre ulei la zi Nu bate nimic la ea Foarte spatioasa Portbagaj foarte mare, loc mult pentru bagaje. Ideala de familie Model Seria 5 Versiune 525 Anul fabricatiei 2004 Km 290 801 km VIN WBANC510X0B122925 Capacitate cilindrica 2 496 cm3 Combustibil Diesel Putere 177 CP Cutie de viteze Manuala Transmisie Spate Norma de poluare Euro 4 Caroserie Sedan Numar de portiere 4 Culoare Gri Vopsea metalizata Da Tara de origine Germania Data primei inmatriculari iunie 2004 Inmatriculat Da Fara accident in istoric Da Carte de service Da Stare Second hand Nu ma lasa de pe telefon sa pun pozele. Cand ajung la PC luni am sa le micsorez si le atasez. Las link-ul de pe autovit intre timp. Daca nu este voie cu link, imi cer iertare ca nu stiu exact si rog un moderator sa ma atentioneze. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GmUpG.html Pret: 6.900€ Telefon: 0726176548
    1 point
  8. luati-o voi ma astia care zic ca e pretul corect! cred ca e cel mai scump e60 de pe pamant la km astia si la dotarile pe care le are
    1 point
  9. Scuza-ma Bala , dar tu nu ai o interfata sa-ti faci un test sa vezi daca ai probleme intr-adevar cu turbina sau altceva ?
    1 point
  10. 1 point
  11. am scris deja, ai citat si tu : padele
    1 point
  12. Eu încerc să trec la unul sport la unul sport cu padele. În situația mea, deși sunt identice volanele, trebuie trase fire pentru padele și codările aferente, inclusiv ale cutiei dacă vreau să meargă. În ce privește tranziția de la Sport sau Normal la cel de M (situația ta), dacă sunt aceleași comenzi pe ambele volane ar trebui să fie plug & play.
    1 point
  13. Este plug&play, insa mare atentie sa cumperi volan de f30 nu f10.
    1 point
  14. SKW Iti multumesc frumos pentru raspuns!!! Da testerul a fost facut cu un Delphi nicidecum cu ISTA! Voi reveni cu un rezultat!! SKW, multumesc din nou!
    1 point
  15. Link nou, manuale complete E90 inclusiv carte service si caiet intretinere
    1 point
  16. Se poate utiliza cheie Second hand fĂŁrĂŁ probleme...trebuie doar chipul virginizat. La cheie de F10 vorbim despre un integrat.
    1 point
  17. Am terminat de schimbat bujiile si pare ca relantiul nu mai oscileaza. Plus ca pornirea la rece se face foarte usor fara a mai solicita foarte mult electromotorul. Ce am observat pe langa toate astea, e ca si motorul se incalzeste un pic mai repede si si parca trage si un pic mai bine. Nu stiu daca are legatura cu bujiile astea, dar sunt foarte multumit de cum "toarce". Multumesc tuturor pentru ajutor!!
    1 point
  18. bun pret, chiar si cu investiile viitoare care se anunta! s-o stapnesti sanatos!
    1 point
  19. Masina a fost 3500e inscrisa cu fiscal cu tot ... dar investitiile abea acum incep. Numai azi am dat pe bujiile incandescente,ulei motor,filtru ulei, filtru motorina,filtru aer,filtru polen, ulei cutie, filtru cutie si termostate @2200 lei. Plafonul e fost zgariat in unele locuri (o fi carat foi de tabla cu el sau m-tzii lui stie ce a facut de l-a distrus asa) si daca tot rectific aia dau polish la toata masina, trebuie schimbata spira la volan (nu ii merg comenzile decat intr-o anumita pozitie), o comanda de geam, un bec de "angel",nu merge stergatorul pe spate decat cand vrea, sa-i anulez clapetele alea de pe admisie si ce-o mai aparea, un senzor de parcare....se fac aprox 1000e bagati repede in ea. Dar daca luam una la 4500e nu aveam nici o garantie ca o parte esentiala unei bune functionari erau facute asa cum trebuie.
    1 point
  20. ce inseamna "cel mai ieftin" ? presupun ca neinscrisa (adica tre' sa-i platesti tu impozit pe anu' asta)
    1 point
  21. Far dreapta: 300E Far stanga (stica sparta): 100E 350E ambele Tel: 0740 374 811
    1 point
  22. A mai aparut inca una,cod 6979539 , EC + FLA, fara led. Pret 500ron
    1 point
  23. Am avut Eibach cu amortizoare Bilstein si nu am de ce sa ma plang... Le recomand... masina ramane comfortabila pentru ca arcurile sunt progresive dar sta senzational pe viraje... deasemenea se lasa putin (pe fata mai mult pe spate mai putin) si directia devine mai exacta... dupa ce faci operatiunea sa faci si geometria masinii ca sa nu te alegi cu comportament nedorit sau cauciucuri tocite aiurea... nu stiu cum e cu H&R...
    1 point
  24. Nu e legal sa scoti DPF-ul. E pus acolo ca sa ne protejeze sanatatea, nu e o gaselnita ca sa-ti faca tie viata grea.
    1 point
  25. Masina arata superb,cu toate ca ar fi aratat mai bine neagra,dar sunt curios cum functioneaza treaba asta cu motor mai mare ca cmc decat ce a avut masina,dar in acte e de 1990/1991 cmc? daca timbrul de mediu a fost platit,atunci s-au platit vreo 800 euro ,deci viitorul proprietar poate sa inscrie masina pe numele lui dar la RAR nu mai trebuie sa mearga? daca va merge cu masina ce vor spune cei de acolo cand vor vedea un motor fara serie?! intreb deoarece sunt interesat sa-mi inscriu si eu bmw-ul E34/520i si inevitabil m-am lovit de reguli si legi ce trebuie respectate! Tu cum ai facut toate actele? multumesc.
    1 point
  26. Si E90 are problema cu pixelii. De obicei astea care se incadreaza cu adevarat in povesti cu batranei si duminici au un pret corect,pe masura. La noi masinile din categoria "batranica, mergea doar la piata sambata" se vand mai ieftin ca alea rulate normal in alte tari. Si in doua saptamani injuri bunica ca ti-a picat turbina ) Foarte faina masina
    1 point
  27. http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro/evacuari-sport/tobe-finale-sport/evacuare-dubla-bmw-e60-11691325.html ,uite aici completa la vanzare evacuare dubla pe langa roata de rezerva ,daca nu sunteti informati numai descurajati omul..ca ar trebui sa renunte la roata de rezerva,nu e adevarat:),o poti face tu la service de evacuari din inox te ajunge 10-12 mil(ron) bafta!
    1 point
  28. vezi ca e scump cuprul <_< sa nu ramai fara grile
    1 point
  29. un before/after, arata mai bine negru zic io mai ales daca ai shadow
    1 point
  30. Mai rar gasesti o masina intretinuta, cu kilometri putini si un motor fiabil, eu zic ca pretul corect consta in astfel de parametrii, e doar parerea mea!
    0 points
  31. Nu are rost. <_< Nu e o maÂşinĂŁ care se preteazĂŁ la astfel de modificĂŁri.
    -1 points
  32. Si vrei sa treci anul cu el sau... ? Scriind de pe telefon, nu se vede localitatea unde poate fi vĂŁzutĂŁ.
    -1 points
  33. Ce intuitiv bãiat! Face doi ani de când e la vânzare...
    -1 points
  34. UP - se accepta schimburi cu 21.000 EURO cash :sorcerer:
    -1 points
  35. Nokian WR d3 sunt ceva mai vechi ca model, dar sunt de laudat. Am avut wr d4 si sunt absolut ceea ce trebuie pentru RWD. WR D4 sunt singurele din lume care nu fac acvaplanare.
    -1 points
  36. Se poate vinde si in rate, cu/fara avans.
    -1 points
  37. Am montat intercoolerul , se simte cum incarca mai bine ...posibil si de la furtunul vechi care era cam obosit . Merita din plin , mai ales la vara o sa fie ce trebuie. Dupa ce am schimbat arcurile tot oem pe fata masina e prea ridicata de bot , nu imi place cum arata asa ca am luat si niste arcuri eibach pro kit.
    -1 points
  38. Si eu am aceeasi problema la un E60 din 2004. Roata din spate dreapta sta ceva de genul ' \ " si in mers, si cand sta. Nu sta bagata inauntru tare, dar daca te uiti atent poti sa observi diferenta dintre cea din stanga care sta drept , si cel din dreapta care sta intr-o parte. Mi-au spus niste prieteni ca poate fi amortizorul slabit..
    -1 points
  39. BMW E60 520d, an fabricatie 2006 Specificatii tehnice: Diesel, 1995 cmc, 163 CP Kilometraj: 120.000 Culoare: Titan Silver Consum urban: 8-9l/100km Consum extraurban: 6-7l/100km Dotări: - Alarma din fabrica - Clima bizonala - Scaune fata incalzite - Tapiterie piele neagra - Pachet fumatori (scrumiera + bricheta) - Suporti de pahare in bord - CD Player - Faruri cu xenon si spalator din fabrica - Proiectoare ceata - Angel Eyes cu bec pe led - Cauciucuri bune 225/55/16, vara Michelin + iarna Continental, folosite cate un sezon Masina a fost achizitionata de noua in 2007 de la Bavaria, unde se poate verifica si istoricul, acolo facandu-se service-ul in mare parte. Kilometrajul este real, fiind folosita mai mult pentru drumul catre munca si cateva concedii. Estetic arata aproape ca in prima zi. Nu are probleme mecanice, de tinichigerie sau articulatii, toate necazurile aparute fiind rezolvate la timp de cate ori a fost nevoie. Ambreiajul (kit+volanta) a fost schimbat in decembrie 2016. Probleme: - Senzorul de telecomanda functioneaza doar din apropiere (~5m). Probabil au oxidat lamelele senzorului, ca bateria telecomenzii am schimbat-o. - Pe portbagaj are o ciubitura in vopsea - Antena de navigatie are mici urme de zgarieturi (muscaturi de caine). Pret: 12.000€ - Negociabil. Nu fac schimburi. Telefon: 0722.56.57.31
    -1 points
  40. Pai atunci trebuia sa-ti iei logan daca n-ai nevoie de nimic
    -2 points
  41. Bravo tie :goodjob: Dar sa iti iei bmw doar pt emblema...mai greu...decat sa iau o chelitura ca aia mai bine ma orientez catre ceva mai accesibil si mai bine dotat. Bafta.
    -2 points
  42. Stiu cum este si nu folosesc tot timpul incalzirea in scazune, iarna te imbraci bine si gata, in 5-10 minute s-a incalzit si scaunul fara incalzire, cum sa te iei dupa optiunea asta cand iei o masina cand sunt atatea lucruri mult mai importante?? Da, nici eu nu am vrut sa dau 12.500-13.000 pe o masina fara incalzire scaune pentru ca mi se pare ilogic, dar era sa iau una fara incalzire deoarece mi-a placut la toate celelalte lucruri, an ,km, starea ei, pana am aflat de km ca erau dati inapoi. Da e un punct de referinta, insa nu sa renunti la masina ca nu are incalzire in scaune sau sa-l incluzi in unul din optiunile de baza, da-le incolo, daca chiar e atata nevoie, cumperi pe parcurs 2 scaune SH cu incalzire si aia e.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.