Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/23/18 in all areas
-
Dupa 2 dimineti racoroase cutia schimba perfect si la rece si la cald dupa inlocuitrea uleiului si a filtrului. Deci Problemele cu cutia rezolvate, filtre+ ulei motor sunt rezolvate, comenzile pe volan si eroarea de airbag erau din spira volanului intrerupta si am "dichisit-o" si p'aia... acum urmatoarele pe lista sunt schimbarea bujiilor incandescente (desii cred ca m-am cam grabit sa le iau si defapt ar putea sa fie de vina releul) deoarece imi apare pe tester ca eroare intermitenta. Dupa ce am constatat ca-mi baga foarte greu cald in masina si aia numai cu recircularea pornita, am accesat din meniul ala "secret" temperatura apei ...cam dupa 40min de circulat prin trafic abea ajunge la vreo 80* si daca ies cu ea inafara orasului si merg pe pilot la 120-130 kmh/h scade repejor pe la 55-60* ...deci banuiesc ca se lasa si cu "o mana de termostate".2 points
-
Iernut -> Tarnaveni (ca altfel nu poti ajunge in Medias) nu e chiar cel mai bun drum, desi a fost reabilitat in ultimii 2 ani. Era spart rau de tot, norocul mare e ca au reparat prin comune. In rest e betonat si reparatii mizere la crapaturi, nu-s la nivel, echivalentul datului in gropi.2 points
-
DE EVITAT !!! Cel mai de rahat traseu facut in ultimii ani este Alba Iulia - Cluj-Napoca, santuri, gropi, bucati de drum lasat, soferi adormiti.2 points
-
Pai ma rog, nu vreau sa ma bag dar mi se pare ciudat sistemul asta de cĂŁsnicie cu fiecare are banii separat, pare destul de nemtește ,,, repet e treaba ta și nu te judec ,,, de, poate sunt eu pe sistem mai vechi,,, oricum ce sa-ti zic,,, bafta! Si poate dacĂŁ ești sincer ne spui și noua cu cât s a dat,,, dar SiNCER2 points
-
Va salut, stiu ca sun multe posturi legate de consumul mare de ului dar mai deschid un topic legat de segmentare. Operatiune in curs: segmentare motor M47 / 385.000km Ce m-a determinat sa fac acest lucru: - consum mare ulei 0,8L - 1,2L / 1000 km - fum albastru la pornire - fum albastru constant pe coborare panta - fum albastru in general lol Tin sa precizez ca in afara de momentele de mai sus masina nu scotea gram de fum. Am desfacut motorul, ce am gasit: - umezeala pe galleria de evacuare in dreptul pistonului 2 si 4 - scurgere ulei pe langa garnitura de chiulasa la pistonul 4 - segmenti aliniati la 2 si 4 - calamina pe pistoane si supape - semeringuri supape deteriorate Am schimbat: - segmenti - semeringuri - distributie - cam tot nou in motor Cost materiale 3500 Ron ... pana acum.1 point
-
eu as schimba motorul. daca iti doresti ceva ieftin (400 euro maxim cu tot cu montaj, schimb ulei, antigel) ia alt motor sh (preferabil de pe o masina pe care o poti porni). riscul vine ca nu stii ce motor iei si cat te va tine. sunt sanse destul de bune sa gasesti ceva ok si sa te mai tina, banuiesc ca nu vrei sa mai tii msina inca 7 ani. daca iti doresti ceva profi (probabil ca sari de 1000eur) desfaci motorul tau, schimbi totul in el si stii o treaba, pui si distributie noua daca e cazul, verifici vanosurile etc. aici cea mai mare problema este sa gasesti un mecanic care stie ce face si exista si aici un mic risc sa dai de vreun mecanic depasit de situatie.1 point
-
merci pt sfat si disponibilitate! nu am luat masina aceea, dar nici nu sunt hotarat 100% impotriva ei. are si alte probleme in afara de DPF off (apropo, nu e chiar "in parametri": corectii mari pe vreo doua injectoare, e plin motoru' de ulei cam peste tot, mecanicu' unde am verificat-o a zis ca fortand turbina prin soft i se scurteaza si ei durata de viata deci probabil nu e tocmai in parametri... etc) departe de mine intentia de-a porni vreo disputa, ai perfecta dreptate cu loganurile si cu camioanele armatei (sau cisternele alea de pompieri din 1900 toamna...), as vrea doar sa nu fiu si eu inca un contribuitor. mai ales ca atunci cand e frumos 80% merg prin oras (bucuresti) cu bicicleta si stiu cat de neplacut e sa stai in esapamentul ala tipic de diesel "resoftat" cu dpf-delete, egr-delete, whatever-delete, stage 234. i-am vazut pe unii care-si scot pana si catalizatoarele... am gasit galerie SH cu tot cu DPF rapid pe olx la 200 de euro, o curatare chimica (sau cum se numeste) inca 150e, plus update la ultima versiune de soft cum zici si tu, si cred ca se rezolva problema asta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
cred ca faza cu ruperea lantului la n47 este si de bulan.... poate nu toate cedeaza !?1 point
-
1 point
-
Cumpara reperele 2,3,5 si poti sa te apuci de treaba , dar sa iti iei un spray WD-40 sa cureti senzorii de la arbore si selonoizi, mai mult ca sigur o sa gasessti selonoizii cu gauri (modelul vechi) in care trebuie sa bagi mustiucul ala de la spray sa se curate bine ... problema este cunoscuta cu selonoizii aia (prin gaurelele alea mici intra impuritatile din ulei si cu timpul se infunda) daca vrei sa schimbi selonoizii, cauta sa fie modelul nou care are o sita foarte fina peste gauri.1 point
-
Mirosul de ulei provine de la scurgerile de la capac culbutori si/sau pompa vacuum(este pozitionata la capatul motorului, spre parbriz)....crec ca si la n45 este similar cu n42. Mecanicul tau mentiona garniturile 2 si 3(pentru solenoizi) si 5(senzor axa came). Pentru restul, un tester dedicat te poate ajuta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
... absolut nimic. dupa montare motor ... masina a pornit la prima cheie. segmenti, garnituri, cuzineti piston, kit distributie, garnitura chiulasa, termostat apa, schimb filtre, ulei motor, semeringuri supape, garnituri galerie admisie. 3. 250 piese + 400 ulei cu tratament... aproape toate pe original ... Manopera 3000 ron Ulei Metabond C3 LL04 5w30 + tratament motor Metabond ... am participat la toata operatiunea non stop 7 zile ... eu am curatat egr si galerie admisie ... .... ce pot spune ... am facut 1000 km ... masina merge ca noua. nu mai consuma ulei ... a scazut si consumul de motorina cu cel putin 10% ... nu imi dau seama de ce .... dar a scazut ... ... service-ul e singurul din oras (Hunedoara) care schimba distributia la N47 si M47 ... poate ca ma repet ... dar e genul de macanic la care daca ajungi ... uiti toti mecanici care i-ai cunoscut vreodata. ... masina am facut-o pentru mine ... vis a vis de cum merg cu ea acum ... mecanicul mi-a zis sa merg normal ... fara exagerari ... adica ... pot duce masina in 4000 ture dar sa nu raman acolo ... asa si fac ... pana acum nu am trecut de 3200 ture in depasiri ... in rest mers normal 1800 - 2200 ture ...1 point
-
Salutare! Asa cum am promis, revin cu detalii. Am fost zilele trecute cu masina la Kata Technik in Bucuresti (i-a laudat cineva pe forum si am vazut ca aveau review-uri bune si pe farcebook). A mers un mecanic de la ei cu masina. Cand am ajuns la ei, motorul era cald si cutia se comporta bine. Nu a observat nimic atunci. Am lasat masina peste noapte la ei (incuiata si cheia la mine) pentru ca dimineata sa o conduca din nou si sa se poate observa senzatia de patinat despre care am mentionat mai sus. A condus masina acelasi mecanic si dimineata si mi-a zis ca acea senzatie vine de la un mecanism de protectie menit sa protejeze motorul, cutia si filtrul de particule in primele minute de functionare, cat sa le dea putin timp sa se incalzeasca. Ce-i drept, eu am observat fenomenul respectiv in timpul iernii, adica atunci cand temperaturile de afara erau scazute. Vara trecuta nu facea asa cutia. O sa vad anul asta daca persista problema dupa ce se incalzeste vremea. Cat despre schimburile care nu imi placeau mie, am inteles ca e normal la cutia mea sa simt putin schimburile de viteze (citez "6hp-ul nu e cea mai smooth."). Ce-i drept, de cand am resetat adaptarile am mai facut ceva km cu masina si parca merge mai bine cutia in ultimul timp. Daca nu-s atent eu la ea si la cum schimba, uit cu totul. Nu iese in evidenta cu nimic. In plus, cei de la service au verificat si nivelul de ulei din cutie. Spuneau ca cea mai frecventa cauza a comportamentului prost la rece e uleiul insuficient. Au verificat si au zis ca e ok. Pe scurt, mi-au zis ca pare in regula cutia de viteze si ei nu vad probleme in modul de functionare. Am platit constatarea si am plecat mai linistit. :sorcerer:1 point
-
Regulatorul de tensiune de pe alternator, asa-zis releu de incarcare Tensiunea nu ar trebui sa depășească 14,4-14,8V1 point
-
1 point
-
1 point
-
Proprietarul iti dai seama...nici el nu a avut curaj sa faca anuntul asta, te-a pus pe tine ) (doar o gluma).1 point
-
Atunci se rupe distributia , la relanti sau in ture joase, ca scade presiune de ulei si intinzatorul nu isi mai face treaba.1 point
-
Salut, M-am apucat si eu recent de acest proces pentru o masina adusa din Germania. Sunt in curs, asa ca sa imi fie scuzata orice eroare Use case: Persona fizica, achizitie intracomunitara, TVA achitat la achizitie. Pasi: 1. Traducere acte (Factura si brief mare). Unii zic ca ar fi bine sa ai si traducere dupa brief mic (asta daca ai "noroc" si dai peste vreun functionar deosebit). Eu l-am tradus ... vedem daca mi-l cere cineva 2. RAR pentru obtinerea CIV. Pentru cei din Bucuresti, va sugerez sa verificati si disp la Pitesti, pare un pic mai putin aglomerat. 3. La ANAF trebuie mers pentru a solicita "Certificatul pentru cazul in care nu se datoreaza TVA (in vederea inmatricularii autovehiculelor)" Certificatul se elibereaza in 5 zile lucratoare. Documentele necesare (confirm ANAF Sector 1): V-am atasta formularele (primele 2 pozitii) sa va scutesc de un drum la Xerox-ul din curtea ANAF. - Cerere Certificat (in atasament) - Declaratie propria raspundere cu numarul de kilometrii (in atasament) - Copie CI - Copie factura originala sau contract - Copie factura tradusa autorizat - Copie document cu prima inmatriculare si traducere - Copie CIV - Imputernicire (cand e cazul) - copie CUI (cand e cazul) 4. Vizita la un birou acte auto sa iti completeze o fisa de inmatriculare 5. Vizita Taxe si impozite - pentru declararea autovehicului NE La Sector 1, se rezolva procesul pe loc. 6. Asigurare RCA valabila din ziua in care ridici numerele. Asigurarea nu poate fi facuta daca nu aveti CIV. Deci vizita la RAR e esentiala 7. DRPCIV Cu bon de ordine se depune dosarul intreg. Detalii pe - https://www.impozitelocale1.ro/actePF.html Taxa de placute, nr preferentiale si talon se achita la ghiseu, cand depuneti actele. Dupa 2 zile trebuie mers pentru talon, numere si CIV completat Sper ca nu am uitat nimic, Spor! Cerere ANAF TVA.pdf1 point
-
Sa stii ca daca schimbi piese la o masina nu inseamna nicidecum ca astepti sa recuperezi vreun ban. Alea le faci pentru tine, pentru siguranta ta, etc. Oricum, pretul pietei e cel care vinde. Ba as zice putin sub pretul pietei daca vrei sa vinzi un lucru. Ca pana la urma cumparatorul are banul deci el dicteaza pretul.1 point
-
Rezolvat si problemele la cutie ... cand am dat jos uleiul din ea era pacura si in loc de 5 - 5.5L, mai erau in cutie doar aprox 2.5L. M-a luat cu transpiratii gandindu-ma la ce "gasesc" prin ea ... m-am linistit cand am vazut ca nu e nici gram de pilitura pe magnetii de pe filtru. Acum schimba foarte ok , dar testul suprem e maine dimineata complet la rece.1 point
-
Faci programarea din timp pe o zi de vineri, si intr-o plimbare ajungi la Bistrita... Pentru 80-100euro combustibil nu merita sa risti cu altii. Te mai si plimbi traversand tara, si te bucuri de condusul masinii pe care o ai1 point
-
luati-o voi ma astia care zic ca e pretul corect! cred ca e cel mai scump e60 de pe pamant la km astia si la dotarile pe care le are1 point
-
Fara talon sigur nu o sa raman , in cartea masinii sunt trecute dimensiuni pana la 20 sau 21,iti permit cei de la BMW... Legat de celelalte probleme,tot ce e posibil....dar dac iti iei un pachet M din fabrica,chiar si cu motorizarea asta,e cel mai posibil sa vina cu roti pe 19..... Repet, nu caut performante sportive,masina nu e facuta pt asa ceva,ma intereseaza strict aspectul estetic (pt mine,nu sa ies in evidenta),acum daca nu ne permite toti sa ne cumparam un M3-M4 ar trebuii sa lasam masina cu roti pe 16 , etc...???1 point
-
Daca garantia nu este in acte si legala, inafara de cuvantul lui nu ai nimic ... daca cumva te intorci la el cu motorul praf din cauza ca a cedat distributia , credeti ca o sa scoata omu 2000-3000 euro din buzunar sa iti schimbi motorul ? Eu zic ca nu , nici nu e obligat sa faca asta atata timp cat nu e intocmit ceva act. Asta este valabil pentru toti mecanicii si meseriasii care isi dau cuvantul ca si garantie ... Pentru o turbina , caseta de directie , injectoare sau mai stiu eu ce alte alternatoare si electromotoare o scoti cumva la capat ca nu e asa mare paguba pentru el sa o mai reconditioneze o data ... dar la motoare sau cutii de viteza , cand il suni si ii zici ca a cedat , nici nu cred ca o sa te mai primeasca la constatare , isi schimba numarul si te si uita complet , ''banii e mai important de cat cuvantul''. Faza tare este ca majoritatea mecanicilor buni care stiu sa faca anumite reparatii sunt astia fara firma unde totul merge pe ''incredere''1 point
-
Alinierea planetelor poate....se vede din poza ca segmentii sunt praf1 point
-
Eu am avut o experienta putin neplacuta cu Service Scream (Tezparii) , si chiar nu ii recomand. Mirajul faptului ca isi zic "service... bmw" ii convinge pe unii, cand de fapt sunt doar un service obisnuit, nimic special cum incearca sa para. Dar poate altii au fost multumiti si e oarecum imposibil sa ii multumesti pe toti, nu consider ca daca din 100 de clienti 10-15 sunt nemultumiti atunci firma e de evitat. Cat priveste campania de promovare ascunsa e problema lor, ce sa zic....1 point
-
Majoritatea care au trecut pe la ei nu prea au fost multumiti. Tu ai fost o exceptie sau ai avut noroc. Daca 100% dintre clienti erau satisfacuti nu cred ca mai era acest service pe lista neagra.1 point
-
Eu pot doar sa iti recomand pe cineva care este la Bistrita , Lucian Pop ... Mai multi colegi au trecut pe la el si au fost foarte multumiti (chiar si din alte judete)1 point
-
Service Scream (Tezparii) , doar ca iti dau jos motorul si astfel se diminueaza greselile la montarea distributiei. PS: Ambele serviceuri sunt prost vazute ... Dar dintre doua rele trebuie sa alegi varianta mai putin rea ... CIne este din Bucuresti poate sa iti recomande si alte serviceuri ... Dar o distributie se schimba cu motorul afara din masina.1 point
-
Doamne, ce comparatii. E ca si cum unu cu Nissan GT-R de 1000+ WHP se urca in masina ta si are impresia ca sta pe loc, ca directia nu e la fel de precisa etc. Clar te raportezi la M4 cand vorbesti de 328i altfel n-ai cum sa spui ca o masina de 245HP e lesinata, e absolut penibil. Chiar n-am nimic cu tine, sa nu o iei personal, ai o masina foarte tare dar lasa comparatiile astea ca nu-si au rostul. Uita-te si la pretul celor doua masini, ce sa vezi ? Surprize, surprize...1 point
-
Pune ultima versiune de soft pentru motorul tau, cauta pe cineva cu ICOM si baza de date oficiala BMW (pentru Bucuresti te pot ajuta eu, da-mi un PM daca nu gasesti pe cineva de incredere). Daca motorul e in parametrii nu are voie sa scoata fum chiar si fara DPF. Degeaba sariti pe oamenii care isi scot DPF-ul atat timp cat avem pe strazi Logan-uri 1.5dci care lasa dara dupa ele, iar Armata Romana inca foloseste camioane de acum 50 ani. Traim in Romania, trebuie sa ne adaptam0 points
-
0 points
-
La pretul asta poti sa repari si de 10 000 lei la ea, ca tot ai facut o afacere foarte buna. Ai rabdare, cumpara-ti piesele dupa ce analizezi toate preturile (pretul de la service+ autokarma/autohut/epiesa) ca sa alegi cel mai bun pret, informeaza-te de probleme des intalnite si posibile rezolvari ca sa nu te puna mecanicul sa schimbi piese aiurea si la final o sa iasa o masina geniala. De curiozitate, unde ai gasit masina la pretul asta?0 points
-
Desi imi cam dau lacrimile, consider ca e vremea sa ma despart de masinuta mea de suflet. Masina mai mult sta in garaj, asa ca poate isi gaseste alt proprietar, de ce nu, pe forum. Desi sunt foarte nehotarat ce o sa urmeze, ma uit la ceva mai mare in 4 usi si tractiune integrala. Asadar: https://www.autovit....html#c81af615480 points
-
am 370 de mii km cu distributia originala x1 xdrive din 2010 ...il conduc fara nicio mila ...0 points
-
bulan= baston din comunism care te batea militia da ,asa zic si eu , e vorba si de noroc am fix 8000 km si nici 2 luni la mine si nici capu nu ma doare de cea distributie ,la 300.000 promit sa o schimb [actual 219.600]0 points
-
0 points
-
Salutare colegi,as dorii sa inlocuiesc toate becurile cu leduri....stop pe frana,pozitii,semnale,revers,ceata.....as dorii sa stiu ce model este pt fiecare in parte.....de exemplu: 16w16 pt ceata 12w10 pt frana.... etc,este doar un exemplu.....ma poate ajuta vreun coleg ?0 points
-
S-a intamplat ceva ce nu te asteptai!? Eu am la un M47 peste 350k km, nu scoate fumul care ziceai si parca trage ca in prima zi ..si dupa 120k km de cand e in posesia mea. Motorul cel nou cum il menajezi sau mai bine zis, cum il exploatezi? Ce ulei are? Cati ..km iti propui sa tii masina de acum? Segmentarea ai facut-o tu? O lista completa cu cheltuieli ar fi utila si altora. N-am fost atent, banuiesc ca si distributia a fost schimbata?0 points
-
Ghinion e la 15.000 Km, nu la 195.000 Km. Asa gandesc doar cei care au asteptari la 200.000 Km ca si cum masina ar fi noua. Traim o era a consumerismului, produsele sunt facute sa tina exact cat garantia. Asa se face profit.0 points
-
Cand imi apare in bord pierde putin din putere.... dar ies pe a2 si merg cu ea turata si se curata pentru 2-3 saptamani...dupa apare iar. Ma gandesc sa il scot , am inteles ca "prinde si putina putere" masina daca il scot !?-1 points
-
-1 points
-
Daca pui jante de 19 pe F30 o sa iti creasca consumul, o sa fie mult mai incomoda masina, pe termen lung o sa ai probleme serioase cu rulmentii/bucsele/bratele/amortizoarele/caseta de directie etc. , o sa iti scada simtitor performantele si risti sa ramai fara talon in trafic. Per total este exagerat sa pui asemenea dimensiune si nu degeaba producatorul nu a pus asa ceva pe 320d. Iar combinatia 2.0 diesel+suspensie M/sport n-are niciun sens... Acum na, e treaba ta ce faci cu masina. Eu doar ti-am zis cat de multe lucruri strici la masina cu modificarile astea. Lasa-ma sa ghicesc, anvelopele alea 225/40R19 le iei de la vulcanizare cu DOT 2007-2008,nu ? Sau ti-ai pus deoparte si 800 euro pentru un set de anvelope ok de vara? Si uite cum am ajuns noi o natie de piloti de curse proprietari de 320d cu jante mari, piele si navigatie :goodjob: .-1 points
-
UP! Pret NOU 5200euro! Repet: vand masina pentru ca NU o folosesc deloc si sta in parcare degeaba. Este o masina foarte ok si e pacat sa nu fie folosita de cineva in continuare. KM actuali, aproape 239.000km. Cateva poze facute in weekend. Nu exclud nici variante cu masini mai ieftine + diferenta. Macar asa poate deblochez niste bani http://s14.postimg.org/drjzqnmcx/IMG_1290.jpg http://s14.postimg.org/ybotp6k4h/IMG_1291.jpg http://s14.postimg.org/4wj5g67v5/IMG_1292.jpg-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00