Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/25/18 in all areas

  1. Asta mi-a plĂŁcut ĂŽntotdeauna:"mașina este unicatĂŁ ĂŽn România" De parca cineva ar cunoaște toate cele 6 milioane de mașini care ĂŽși fac veacu'pe teritoriul patriei:)
    6 points
  2. Eu mi as lua neagrĂŁ ,,, I found this offer at mobile.de: https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=251128351&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios BMW 650i Cabrio First Registration: 07/2012 Mileage: 95,054Â km Fuel Type: Petrol Price: €31,990
    4 points
  3. E frumoasa masina, dar la 25.000E+tva cred ca vrei sa o mai pastrezi o perioada..
    4 points
  4. Daa,,, și recupereazĂŁ cu vârf și ĂŽndesat ,,, și dk nu are firma ce face? Cum ii recupereazĂŁ ? Și dk ai avut care i relevanta ? Tu știi câte masini am avut eu? Sau ne mĂŁsuram care i mai tare acum?,,, eu cred ca tu te cam ataci ,, eu nu am de ce ,,, și se vede din comentariile tale ,,, nu crd ca ești tu in mĂŁsura sa ma SfĂŁtuiesti tu ce sa fac eu la ora asta , de bine de rĂŁu ca vd faci același lucru ca mine ! Noapte buna ! P.s 2008 - 30.000e
    3 points
  5. Frate e scumpĂŁ mașina ta,,, e exagerat de scumpĂŁ ! Pun pariu dacĂŁ stau 2 sapt pe net pe mobile gĂŁsesc una Ok la 30.000e ,,, e 2008 trezește-te ! Ești ca ĂŁla cu seria 5 din 2006 care cere 12.500e ! Și faci o comparație cu una ca a ta care din poze sta din vara pe mobile.de ,,, acum nu Stiu din ce vara ,,, din partea mea Poți sa iei cât vrei! Ca nu mi bagi mie banii in buzunar ,,, e pĂŁrerea mea vis a vis de prețul mașinii tale !
    3 points
  6. Mai bine ramai acasa cand e ceata
    2 points
  7. Daa vezi sa nu, asta era : e prea scumpĂŁ pt mine ,,, când N ai argumente ce sa zici și tu,,, dacĂŁ un nebun pe mobile.de cere un pret asemanator cu al tĂŁu asta nu ĂŽnseamnĂŁ ca prețul ĂŁla e un etalon ! ,,, ma rog ,,, E frumoasa dar tot 2008 rĂŁmâne!
    2 points
  8. Asta da pret ! deja la 30 , 32 ĂŽți iei modelul nou ,,,o avea al tĂŁu 80.000km dar nu e mașina de 30.000 niciodatĂŁ ,,, poate peste 30-40ani,,, Eu nu cred ca vreți sa va despĂŁrțiți, poate te ai supĂŁrat pe ea și ai amenințat -o ca o bagi pe autovit ,,,,bafta !
    2 points
  9. Salut, M-am apucat si eu recent de acest proces pentru o masina adusa din Germania. Sunt in curs, asa ca sa imi fie scuzata orice eroare Use case: Persona fizica, achizitie intracomunitara, TVA achitat la achizitie. Pasi: 1. Traducere acte (Factura si brief mare). Unii zic ca ar fi bine sa ai si traducere dupa brief mic (asta daca ai "noroc" si dai peste vreun functionar deosebit). Eu l-am tradus ... vedem daca mi-l cere cineva 2. RAR pentru obtinerea CIV. Pentru cei din Bucuresti, va sugerez sa verificati si disp la Pitesti, pare un pic mai putin aglomerat. 3. La ANAF trebuie mers pentru a solicita "Certificatul pentru cazul in care nu se datoreaza TVA (in vederea inmatricularii autovehiculelor)" Certificatul se elibereaza in 5 zile lucratoare. Documentele necesare (confirm ANAF Sector 1): V-am atasta formularele (primele 2 pozitii) sa va scutesc de un drum la Xerox-ul din curtea ANAF. - Cerere Certificat (in atasament) - Declaratie propria raspundere cu numarul de kilometrii (in atasament) - Copie CI - Copie factura originala sau contract - Copie factura tradusa autorizat - Copie document cu prima inmatriculare si traducere - Copie CIV - Imputernicire (cand e cazul) - copie CUI (cand e cazul) 4. Vizita la un birou acte auto sa iti completeze o fisa de inmatriculare 5. Vizita Taxe si impozite - pentru declararea autovehicului NE La Sector 1, se rezolva procesul pe loc. 6. Asigurare RCA valabila din ziua in care ridici numerele. Asigurarea nu poate fi facuta daca nu aveti CIV. Deci vizita la RAR e esentiala 7. DRPCIV Cu bon de ordine se depune dosarul intreg. Detalii pe - https://www.impozitelocale1.ro/actePF.html Taxa de placute, nr preferentiale si talon se achita la ghiseu, cand depuneti actele. Dupa 2 zile trebuie mers pentru talon, numere si CIV completat Sper ca nu am uitat nimic, Spor! Cerere ANAF TVA.pdf
    2 points
  10. Salutare colegi, Revin cu update in urma discutiei cu Reprezentanta Timisoara si Arad . Cost schimbare distributie + ulei aproximativ 7000-8000 ron . Poate cuiva ii foloseste acesta informatie cum mi-ar fi folosit si mie .
    2 points
  11. Am si eu de aproape 4 ani eibach prokit ... fata se lasa 3 cm, spatele cam 1.5 cm. Ideea este ca pe spate se lasa mai putin prin prisma bagajelor ... cand plec in vacanta, se lasa asa cum trebuie. Altfel ar sta lesinata de spate cu bagaje. De atins am mai atins si eu, acum urmeaza sa schimb amortizoarele, flanse ... acum pe masina sunt cele din 2009 de cand e fabricata masina, 257.000 km. Sper sa se mai ridice ... luna viitoare cand o sa le montez o sa masor after/before
    1 point
  12. Salut, Masina a fost cesionata celor de la Radacini iar contractul l-am facut cu ei, dar e vorba de aceeasi masina. Aditional contractului de vanzare s-a facut o anexa de garantie pentru cutie si motor, in sensul ca isi asuma eventualele probleme. De altfel, prin contract, aceasta asumare o poate face si o persoana fizica, garantand eventuale costuri aparute in urma defectiunilor. nu sunt sigur de un provine ironia din raspuns, dar am explicat mai sus situatia.
    1 point
  13. Nu pune picatura,se albeste,mai bine scoci pana o duci la reparat.Oricum,la ce crapaturi au plecat din ochiul ala ,slabe sanse sa nu plece mai devreme sau mai tarziu.
    1 point
  14. Buna seara! Sunt posesorul unui BMW F10 - 525 xdrive, model 2012 biturbo! M-ar interesa daca pot inlocui ansamblul turbo, cu unul provenit de pe un motor 535 biturbo! Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
    1 point
  15. *Suspensie Reglabila/ Sport+ / Sport / Comfort / Eco Pro / Traction Control NU - ori e mincinos ori habar nu are ce vinde. Chiar și pe lista lui de opționale, suspensia nu apare ca fiind reglabilă. Ar trebui să aibă ceva de genul ăsta prin VIN: S2VFA ADAPTIVES M FAHRWERK Adaptive M chassis
    1 point
  16. Ideea este ca trebuie sa ai grija cu lip-ul ala, suspensia si jantele:D
    1 point
  17. Intr-adevar suna bine. Tipsurile sunt prea lungi, dar e ok daca sunt provizorii. O sa arate bine cu eibach si pe spate. in general arata bine E60 cu 19. Nu stiu cum sunt drumurile in Arad, eu am avut 19 timp de 4 ani pana m-am saturat de stres )))
    1 point
  18. 90 mm cam mari, tot de la pilot insa putin mai mici. Sa o stapanesti sanatos in continuare!
    1 point
  19. Rolul principal al honing-ului este acela ca pe peretii cilindrului sa ramana o pelicula (infima) de ulei care ajuta la intretinerea /mentinerea ungerii si prevenirea uzurii! Eu ti-am spus cum se spune in romaneste, nu in engleza, dar vad ca tu ai o problema, sa nu cumva sa te corecteze cineva ca iei foc. Esti asa bun ca nu mai stii romaneste Fii si tu putin mai bun, sa vezi ce bine o sa-ti fie..
    1 point
  20. Ma refeream la "unice În Romania" În general.Nu doar la Bmw-uri. E plin de "unicate in Ro" pe saiturile de vânzãri auto:))
    1 point
  21. Nu trebui sa faci nimic iesit din comun, suni la curier si vine el La tine. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  22. Da ,trebuiesc schimbate cu cele ce le-ai primit cu arcurile sport.
    1 point
  23. Topic deschis aiurea. Va e lene sa cautati pe realoem dupa seria de sasiu? Mai pui si titlu fara vreo legatura cu problema...
    1 point
  24. Ăntr-adevĂŁr arcurile le poți scoate de pe mașinĂŁ cĂŁ oricum sunt degeaba acolo,mașina stĂŁ de fapt pe amortizoare
    1 point
  25. Tocmai ti-ai dat cu parerea referitor la pretul si anul masinii ,plus ca ai adus si alte exemple 650i (ce are un motor de 4.4) compari mere cu pere, fiecare cere cat cum si ce vrea pe masina ce o detine. Ti-ai spus parerea foarte frumos, ce sens mai avea sa continui si sa strici topic-ul omului. Spor la vanzare, din pacate marea majoritate din tara asta vaneaza doar chilipiruri, cand se scoate ceva la vanzare cu istoric complet ,indiferent ce se scoate la vanzare , in comparatie cu piata , toata aceasta majoritate se ataca, e scump , e nu stiu cum , citez din spusele altora"ce ma intereseaza pe mine revizia" /"crezi ca eu am incredere ca tu chiar ai facut ce ai facut la masina". Concluzia este ca strugurii sunt cam acri.
    1 point
  26. S-a suparat pe unii colegi.., il inteleg, unii nu stiu sa nu fie de acord cu o persoana fara sa-l atace cu orice posibil.
    1 point
  27. Du-te sa ti-o cumperi, ce mai astepti? : US Import wird verkauft mit deutschen Papieren Vollabnahme vom TÜV, Wiederherstellungsgutachten und einem Jahr Garantie !! Cel mai misto e ca e adusa din America...
    1 point
  28. Anularea fizica si soft este undeva la 200 euro, filtru aftermarket nou costa 390 euro+ filtrul tau vechi la schimb sau 50 euro la aceaste sume mai adaugi manopera, sumele sunt obtinute de mine cand am studiat putin piata. Sh se vinde de la 700- 800 de lei, pt m47 cele sh sunt deja vechi, nu ai garantia ca este bun, ori risti sa il pui ori il trimiti la odorhei la curatare, loc unde mai adaugi 300 lei + transport, pe urma manopera aferenta. Dupa toate astea nu prea bat calculele tale Calinus68.
    1 point
  29. Iti recomand Liqui Moly Top Tec ATF 1800 sau Top Tec ATF 1800 R , intra intre 8 si 10L ulei , depinde de metoda folosita , daca este flush eu zic sa iei 10 , daca este doar cu filtrul jos poti sa iei 8 sau 9 sa fii sigur.
    1 point
  30. Inca o intrebare scurta. S-a facut "honing"-ul cilindrilor sau s-au lasat asa? (dupa cat timp/km o sa schimbi uleiul cu tratament care il are acum?)
    1 point
  31. ... absolut nimic. dupa montare motor ... masina a pornit la prima cheie. segmenti, garnituri, cuzineti piston, kit distributie, garnitura chiulasa, termostat apa, schimb filtre, ulei motor, semeringuri supape, garnituri galerie admisie. 3. 250 piese + 400 ulei cu tratament... aproape toate pe original ... Manopera 3000 ron Ulei Metabond C3 LL04 5w30 + tratament motor Metabond ... am participat la toata operatiunea non stop 7 zile ... eu am curatat egr si galerie admisie ... .... ce pot spune ... am facut 1000 km ... masina merge ca noua. nu mai consuma ulei ... a scazut si consumul de motorina cu cel putin 10% ... nu imi dau seama de ce .... dar a scazut ... ... service-ul e singurul din oras (Hunedoara) care schimba distributia la N47 si M47 ... poate ca ma repet ... dar e genul de macanic la care daca ajungi ... uiti toti mecanici care i-ai cunoscut vreodata. ... masina am facut-o pentru mine ... vis a vis de cum merg cu ea acum ... mecanicul mi-a zis sa merg normal ... fara exagerari ... adica ... pot duce masina in 4000 ture dar sa nu raman acolo ... asa si fac ... pana acum nu am trecut de 3200 ture in depasiri ... in rest mers normal 1800 - 2200 ture ...
    1 point
  32. caut 530d sau i, daca e diesel vreau sa aiba neaparat dpf si egr. optiuni cautate: - xenon - clima - pdc - logic 7 - cruise control nice to have: - scaune sport sau confort - trapa nu ma intereseaza daca e manuala sau automata NU ma intereseaza alte motoare in afara de 3.0 benzina sau diesel. NU ma intereseaza berlina, doar break (e61).
    1 point
  33. Piata chiar e facuta dupa toate rablele aduse din Germania. Si eu unul am avut de suferit din aceasta cauza, o data cu E36 pe care l-am luat cu 2300E, si cand sa-l vand au scos astia taxa si au umplut piata, astfel de la 800-1000E cat ar fi facut la vremea aia, l-am dat cu aproape 2500 lei. Apoi m-am pacalit cand am cumparat cel mai bun E46 din Germania, fara "probleme", "corecta" si mai stiu eu cum. Nici in Germania nu-si vand aia toti masinile de bune, doar ca s-au plictisit de ele, sau ca vor ceva mai nou. Cu masina nu am de ce sa ma laud, ca nu e a mea, e a sotiei. Ca e un pret mult mai mare decat ce gasim prin targuri, asa e. Dar pentru cel ce a avut grija de ea atata timp si o stie, e pretul corect. Inclusiv la reprezentanta si inca un service au zis ca nu e masina de dat. Nu e nimeni obligat sa o cumpere. Iar cel care va ramane cu ochii la ea si stie ce vrea, nu doar ce e mai ieftin, sigur va gasi o cale de intelegere si la pret.
    1 point
  34. N am spus ca nu e scumpa, dar nici nu sunt de acord cu "pretul pietei", facut de toti profitorii cu "impecabilele lor"!!!
    1 point
  35. Am montat discuri ATE Power Disk fata-spate plus placute ceramice ATE. Am vopsit etrierii in negru lucios cu kitul ala de vopsea de la Racing Nick. Poze cu volanul: [/url] [/url]
    1 point
  36. Sincer nu prea vad ce sa nu iti placa la designul E60-ului....mi se pare o masina extrem de frumoasa. Nu e ceva iesit din comun la design, gen 5GT de exemplu, ala chiar e love it or hate it. De E39 m-am indragostit cand eram copil si jucam NFS prin anii 2000 si jucam mereu cu E39 M5 :D Momentan ma tenteaza sa iau un E46 ca masina de zi cu zi, nu prea imi place sa trag de E60 pe drumuri scurte, doar ca nu prea gasesc un benzinar intretinut in Ro, cred ca o sa caut in Germania. E46 mi se pare, la fel, o masina care inca e foarte frumoasa, mereu intorc capul dupa cate un exemplar care arata bine.
    1 point
  37. Mai bine un soft bine fĂŁcut.
    1 point
  38. de ce nu iei unul nou de la orice reprezentanta? E vreo 70 de lei. Eu le-am schimbat pe toate patru pentru ca erau julite.
    1 point
  39. Am decis sa scriu acest articol deoarece stiu ca problema asta este frecvent intalnita pe motoarele 3.0d (probabil nu numai la 3.0d) si anume galeria de evacuare crapa si scapa noxe care se resimt imediat in habitaclu si implicit pierdere de putere in urma scaderii presiunii exercitate de gazele de esapament asupra turbinei, urmate de o eroare in bord legata de noxe. Tin sa mentionez faptul ca lucrarea nu este foarte simpla deoarece galeria de evacuare nu se vede aproape deloc si trebuie demontate 12 piulitze pe care nu le vezi deloc ci doar le simtzi. Un alt dezavantaj este faptul ca probabil nu se vor demonta decat jumatate din piulite,cealalta jumatate desfacandu-se cu tot cu prezoanele din _chiulasa_ si vor putea aparea complicatii la montaj. Ca scule este necesara o trusa cu cheie clicket mica si cateva imbusuri, 1 torx de 35 parca, si tubulara de 10 mica, plus cea mai ciudata o tubulara de 12 dar cu 12 zimtzi nu cu 6 ca la cheia hexagonala obisnuita pentru a desface 3 suruburi care prind galeria de turbina. Nu este necesara rampa!!!(doar daca scapi scule si suruburi) Sa incepem: Trebuie dat jos tot capacul de pe motor si anume cel central, plasticele care tzin filtru de polen si parca si traversa aceea (nu sunt sigur) apoi trebuie desfacut debitmetrul de aer si scos furtunul care duce jos (il tragi si iese din turbina foarte usor), si cele 2 capace care tzin filtrul de aer(acela care te lasa sa il vezi si efectiv carcasa superioara a filtrului), apoi ajungeti ca si in poza pe care o vedetzi mai jos unde avetzsi 3 dopuri de cauciuc care dupa ce le scoatetzi impreuna cu o tablitza mica veti vedea cele 3 suruburi care strang galeria de turbina(surburile alea smekere care necesita cheie tubulara de 12 dubluhexagonata) Dopul de cauciuc si gaurile care duc la suruburile turbinei: Asa arata un prezon care s-a desfacut cand incercam sa desfac doar piulitza de pe el(atentie piulita este dintr-un material ciudat gen alama/ cupru) recomand sa se schimbe macar pilutzele cu altele noi originale, daca nu si prezonul.
    1 point
  40. CiudatĂŁ selecție... Eu am ĂŽnțeles de la prima citire: "Ăia mai bogați la mine, sĂŁracii sĂŁ meargĂŁ ĂŽn altĂŁ parte!" BĂŁnuiesc cĂŁ și serviciile au crescut, nu? Ăntreb și eu așa ca opinia publicĂŁ...
    1 point
  41. Tatal meu a mers iarna de iarna cu un Mercedes 300D din 1991 (tractiunea spate si anvelope de vara) si nu a patit nimic ... prin copaci ajung si cei cu tractiune pe fata, in egala masura.
    1 point
  42. Nu e nici o graba, am un suv cu care circul de zi cu zi. Masina isi asteapta rabdatoare cumparatorul la subterana . https://www.autovit....html#c81af61548
    0 points
  43. . Ca e mult, ca e putin, o sa modifice sau nu pretul in functie de cat de repede vrea sa o dea...masina e la vanzare, la un anumit pret, pe topicul omului, va-ti spus parerea, nu vreti sa o cumparati... Move on...
    0 points
  44. Da, i-am facut acum o luna soft stage 1+ dpf off,egr off. Deocamdata raman finalele astea.. am cumparat niste finale care aveau inlet foarte mic si nu putea fi sudata pe masina, asa ca mecanicu' o facut ceva ,,handmade" pana cand imi iau tipsuri noi. M-am gandit la niste tipsuri PILOT 2x90mm. Evacuarea a fost facuta in Arad, la un prieten care a lucrat in Germania la ceva service specializat in evacuari. Per total (material,manopera,difuzor spate) m-a costat undeva la 550 euro. Chiar ieri m-am intalnit cu un prieten care detine o Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM, evacuare facuta cap-coada + tobe finale special construite pentru masina lui.. el a dat undeva la 1000 de euro, iar sunetul este mai bun doar in relanti,atat. In rest, ii scoate nori de fum, sunetul in sarcina nu este la fel de sportiv dandu-ti impresia ca este un tractor cu un bass gros ) Se pare ca nu mereu varianta scumpa este cea mai buna !
    0 points
  45. Asta ai scos-o rau.cum ai calculat aia 15k ? De ex asta mai cere 15k ?https://www.olx.ro/oferta/bmw-m3-450cp-ID9jKeR.html
    0 points
  46. Da unu vai de steaua lui care mai necesita investiti vreo 15k in el.
    0 points
  47. bai frate ce lume frustrata ...zici ca-i baga mana-n buzunar si ca i-o ia pe ma-sa in trafalet. Fiecare cere cat vrea pe "bunul" lui ... daca masina asta are 90.000km si e intretinuta exemplar e firesc ca pretul ei sa difere foarte mult in comparatie cu acelasi model cu 400.000km trecut prin mana a 20 de gospodari care mai de care mai carpaci.
    0 points
  48. @diangelis, am vazut ca ai pus jantele pe 19, nu mai prezinti masina aici?
    0 points
  49. Multumesc pentru parerile voastre! Masina a primit un pret corect, spun eu, nu l-am "scos din burta" . Masina intradevar are un pret de 25 000 eur +TVA (deductibil). Adica daca persoana care plateste 30 000 eur (aproape) pe ea, o va cumpara pe firma (daca vrea) si isi va recupera 5 mii euro de la stat, 19%, cum spuneam se ofera factura, masina e pe firma, nu pe persoana fizica. Eu vreau 25 k. cat consider ca face. Nu e graba cu vanzarea, in cazul in care nu e nimeni interesat de ea in tara, o sa o vand "afara" sau o dau la buy back la pret real, tot afara. La 30 000 euro iti iei modelul nou cu 200 000 km la bord. https://suchen.mobil...cf-52d3c49a43f4 Asta e singurul 6 cabrio alb facelift, comparabil cu al meu de pe mobile.de si cere 28 pe ea, fara roti de iarna. Ce-i drept e ca e automata dar are si km mai multi. De mentionat ca a mea, e singura masina din tara in configuratia actuala, ceea ce cred ca e un mare plus. Un posibil cumparator va avea o masina unicata cu 88 000 km la bord intr-o stare impecabila.
    0 points
  50. De ce ascundeti placuta de inmatriculare ? Ce se poate intimpla daca va vede cineva numarul. Nu poate afla nimeni proprietarul masinii decat cu adresa de la procuror. daca vre-un politist intra in baza de date , trebuie sa aiba aprobare si motivatie de la sefi.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.