Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/27/18 in all areas

  1. CEC fara acoperire se numeste acel tichet care a fost emis si nu poate fii validat ... Eu stiu ca asta este caz penal , aaa ... este statul cel care a emis tichetul ! ... atunci este doar birocratie. Daca un muritor de rand ar fii emis un asemenea CEC in 2 ore era arestat preventiv si cine stie in ce beci era in astea 2 saptamani ...
    7 points
  2. Diferentele de viteza la aceeasi turatie intre 525d si 530d sunt date de diferentele dintre Final drive ratio ("finalul") celor 2 cutii: 3.077 la 525d, 2.471 la 530d. Rapoartele pinioanelor sunt aceleasi. Cu alte cuvinte: la aceeasi turatie a motorului, 530d are o viteza mai mare cu 3.077 : 2.471 = 1.245; daca 525d are 130kmh la 2000 ture, 530d va avea 161.8 kmh. Interesant este ca 535d are final drive 2.647 si 550d are final drive 2.813 - cu impact in diferenta consistenta de accelerare intre 535d si 530d (rapoarte mai scurte), dar si consum mai mare. Conform http://www.automobile-catalog.com/ la 2.000 ture in treapta VIII, BMW 525d are 124.8kmh, BMW 530d are 155.4kmh, BMW 535d are 145kmh, BMW 550d are 135.6kmh 525d: ZF 8HP45 Number of gears: 8 Gear ratios (overall): I 4.714 (14.5) II 3.143 (9.67) III 2.106 (6.48) IV 1.667 (5.13) V 1.285 (3.95) VI 1 (3.08) VII 0.839 (2.58) VIII 0.667 (2.05) Final drive ratio std: 3.077 530d: ZF 8HP70 Number of gears: 8 Gear ratios (overall): I 4.714 (11.65) II 3.143 (7.77) III 2.106 (5.2) IV 1.667 (4.12) V 1.285 (3.18) VI 1 (2.47) VII 0.839 (2.07) VIII 0.667 (1.65) Final drive ratio std: 2.471
    4 points
  3. Multumesc! Comparativ cu E39, pot sa zic ca F10 e MARE, inca nu m-am obisnuit cu dimensiunile si o sa treaca ceva pana atunci. Directia la E39 parca oferea un plus de feed-back, dar m-am obisnuit destul de repede cu cea de pe F10. E39-ul era foarte ĂŽngrijit, dar dotĂŁrile era slabe chiar si pentru anul 2003, asa ca pentru mine e un pas foarte mare. Plusuri: - motorul mi se pare foarte rafinat. Nu exista grad de comparaĂâşie cu vechiul M47 de 136 CP. Chiar si in treapta a 4-a la deal trage fara efort. -scaunele sport sunt foarte comode si oferĂŁ suport bun. -volanul sport se simte foarte bine -imi place ca pot sa trec suspensia in modul SPORT si masina devine mai precisa in curbe -portbagajul e imens fata de ce aveam pe E39 -sistemul HiFi nici nu poate fi comparat cu sistemul standard de pe E39, in sfarsit am si eu bass -farurile bi-xenon imi plac foarte mult, se stie ca E39 are in general o problema cu iluminarea -schimbĂŁtorul e precis, la E39 tot timpul trebuia sa caut eu vitezele( o problema comuna la acest model) -izolarea fonica -franele tin parca mai bine, imi dau o senzaĂâşie de siguranĂâşa. -mai putin body roll in curbe Minusuri: -bordul prea gros, cred ca au cam exagerat -portierele par foarte usoare in comparatie cu cele de pe E39, tot timpul am impresia ca nu le-am inchis bine -frana electrica, nu stiu daca e un minus, dar m-am saturat sa trag in aer frana de mana si apoi sa-mi dau seama ca nu mai exista un levier ci doar un buton. -nu mai am incalzire auxiliara stationara, cred ca este singurul lucru pe care il regret cu adevarat. Per total diferenta e foarte mare in favoarea masinii moderne, parca regret un pic ca nu am trecut mai devreme la F10. Trebuia sa fi vândut E39 cand era funcĂâşional si puteam lua mai mulĂâşi bani pe el. A fost o masina foarte ĂŽngrijitĂŁ, dar lunar aveam ceva de facut la ea. Si eu eram maniac, dar tot timpul aparea câte o mica problema. Planuri pe viitor nu am setat deocamdata. Vreau sa o inmatriculez, sa-i fac CASCO, sa iau niste Covorase de cauciuc originale si o tavita de portbagaj. Deocamdata mi-am facut abonament la parcarea subterana a unui centru comercial, aflat aproape de blocul meu. Am ajuns sa fiu paranoia, peste tot vad betivi gata sa imi dea dauna totala ) Oricum cat e frig si nu am CASCO, prefer sa o tin acolo, fac cam 4 min pe jos pana acolo. Macar nu mai curat masina de zĂŁpada dimineata.
    3 points
  4. 11 la e93 si anume 2 in portiera fata stanga o medie si o inalta 2 in portiera fata dreapta o medie si o inalta 2 sub scaunele fata subwoofere 2 in panoul lateral spate stanga o medie si o inalta 2 in panoul lateral spate dreapta o medie si o inalta 1 sus in centrul plansei de bord o medie statia pe fibra optica in porbagaj lateral stanga
    3 points
  5. Salutare, A venit in sfarsit momentul upgrade-ului, de la E39 la F10 ( forĂâşat un pic de imprejurari ( https://r.tapatalk.com/shareLink?share_type=t&share_fid=41573&share_tid=169499&url=http%3A%2F%2Fwww%2Ebmwclub%2Ero%2Fforums%2Findex%2Ephp%3F%2Ftopic%2F169499-E39-520D-EE ). Long story short, dupa ce masina mi-a fost distrusa de un betiv, am ĂŽnceput sa-mi pun problema urmĂŁtoarei masini. Nu am luat in considerare sa schimb marca. Initial am cautat tot un E39, dar am mai ascultat si alte pĂŁreri si am zis ca merita sa iau ceva mai nou. M-am gandit ca mi-ar plĂŁcea un F10, neaparat euro 6, LCI, xenon, senzori parcare fata/spate, scaune sport, sistem hi-fi, culoarea neagra, km sub 150k. Am primit cateva oferte de masini ce se vindeau la licitatie, dar niciuna nu-mi vorbea sau pana la finalul licitatiei creĂâ˘tea pretul prea mult. Am luat problema in mainile mele si am dat peste un anunt pus de un dealer BMW, undeva la sud de Munchen. Masina ĂŽndeplinea cam toate criteriile mele. Am sunat imediat, iar in 2 zile deja semnasem un pre-contract si dĂŁdusem un avans pt a o rezerva. Masina in cauza e un F10 520d LCI, Euro 6, cu garanĂâşie 1 an in reĂâşeaua BMW, 1 an de pachet service gratuit. Are istoric full in reĂâşeaua BMW. Am primit un set nou nout de roti complete de iarna, iar cele de vara in portbagaj. I-au schimbat discurile si plĂŁcuĂâşele pe fata si i-au facut si o revizie, inainte sa mi-o predea. Joi am plecat dupa ea si Duminica am ajuns inapoi Type 5C31 Model 520d Market Europe Development Code F10 (MUE) Chassis Sedan Steering left Doors 4 Engine N47T Displacement 2.00 l Power 135 kW Drivetrain Rear-Wheel Drive Transmission automatic Color Schwarz 2 - 668 Upholstery Leder Dakota/schwarz - LCSW Production Plant Dingolfing Production Date 2013-10-11 Standard Equipment 1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 2K1 Alloy Wheels V-spoke 236 Lm Raeder V-speiche 236 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 6NH Hands-free Facility W. Usb Interfac Freisprechein. M. Usb-schnittstelle 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 4B9 Int.trim Finishers Alum.high Finish Int.leiste Aluminium Feinschliff 4UR Ambient Light Ambientes Licht 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5A1 Led-fog Lights Led-nebelscheinwerfer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6VB Control Infotainment Steuerung Infotainment 606 Navigation System Business Navigationssystem Business 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 698 Area-code 2 Area-code 2 761 Individual Sun Protection Glazing Individual Sonnenschutzverglasung 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 9BD Businesspackage Businesspackage Sunt foarte ĂŽncântat de cum se conduce. DotĂŁrile imi sunt suficiente deocamdata. Km la data achiziĂâşiei: 150460. Am cĂŁutat in mod special ca motorul sa fie dupa Martie 2013, sa prind distribuĂâşia updatata cu patinele alea cauciucate si lanĂâşul mai gros.
    2 points
  6. Iti dau un pont nu tocmai ortodox, poti sa nu iei masina si sa-ti iei avansul inapoi , daca esti pregatit sa renunti la masina sau cel putin sa faci presiuni mari, adica sa faci niste demersuri sa vada ca nu mai iei masina...nici vina lor nu este, nici a ta, dar de la ei cumperi masina printr-o intelegere agreata de ei, cine nu-si respecta partea atata timp cat tu ai platit avansul si masina a venit si termenul de predare a trecut?
    2 points
  7. Sa ne si distram putin: Ce-ar fi daca firmele de asigurari ar scoate un produs - "Asigurare motor N47"? Cred ca ar scoate bani cu ea - sa zicem ca pun ca prima de asigurare anuala maxim dintre (0.7 euro x mii de km) sau (30 euro x nr de ani); deci o masina de 200.000km si 6 ani va plati 140 euro pe an pt asigurare distributie N47 - distributia se rupe la max 3% dintre masinile cu N47 (sa zicem, e un exercitiu; realist vorbind, nu cred ca se rupe la mai mult de 3%) - costul inlocuirii motorului este 3.500 euro, dar asiguratorul ar plati un plafon maxim de 3.150 euro (fransiza 10%, soferul trebuie sa fie cointeresat sa o foloseasca responsabil) la 1.000 de asigurati ar avea incasari de 1.000 x 140 eur = 140.000 euro anual costuri: 3% x 1.000 x 3.150 euro = 94.500 euro + costuri anuale administrare (10 euro per asigurat, adica 10.000 euro) = 104.500 euro anual Rezulta un profit interesant, 35.500 euro anual, adica ~25% din incasari. Ce ziceti, v-ati face o asemenea asigurare? pt o masina de 180k km care face 20k pe an, costul pe 3 ani ar fi 140 x 3 + 3% * 350 = 430.5 euro, mai ieftin decat schimbul unei distributii
    2 points
  8. Twinpower turbo este titulatura pentru toate diesel Bmw inclusiv pentru 2.0 single turbo. A ta e si twinturbo, adica are 2 turbo. Cat despre turatie, la 2.0 asa este etajata cutia. La 160 are trebui sa ai undeva la 2500 rpm, ceea ce e absolut normal avand in vedere ca motorul de 2.0 nu are cuplu celui de 3.0 care sa permita rularea in treapta a 8-a la optim la viteza respectiva.
    2 points
  9. Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Daca ai modul COMFORT+ atunci ai si suspensie adaptiva. Butonul acela e standard la F10, schimba intre modurile de condus; fara EDC schimba doar raspunsul acceleratiei si al directiei (si al cutiei, in caz ca aveai automata): in modul SPORT directia devine ceva mai rigida iar pedala de acceleratie reactioneaza mai rapid.
    2 points
  10. Ce rost are sa ne contrazicem daca iti spun ca la 230 km/h are 3000rpm in treapta 8, doar am testat pe masina proprie, chiar n-am de ce sa mint. La 190 are 2500 rpm si la 200 are 2600 rpm. http://i63.tinypic.com/t5oabk.jpg Aici, e cu pedala la podea, bineinteles ca nu schimba in ultima treapta atata timp cat accelereaza puternic, asa o sa mearga pana la limitare 256 km/h pe bord cu treapta 7 daca ti pedala jos. edit: scuze de offtopic, masina ta nu are absolut nimic in neregula, pur si simplu asa sta mai turata 2.0, poti sa te uiti pe youtube, masina identica cu a ta, la fel va merge.
    2 points
  11. Pentru cel care a avut grija de ea e un pret corect, pentru cumparator nu este un pret corect. Daca tot este asa impecabila si nu va lasa la greu, de ce o mai vindeti?
    2 points
  12. si uite cum ajungi la vorba mea....de acum ceva timp, cand ti s-a oferit 8200 si i-ai dat flit....mai scade si tot va fi greu de vandut. Bafta cu vanzarea.
    2 points
  13. Eu m-am chinuit 4 luni sa vand un E60 cu 76.000 km reali, acelasi motor, la un pret cu 40% mai mic ca al tau si cu mult mai multe dotari (inclusiv M pack) in anul 2016... Spune-i proprietarului ca suntem in 2018, acest E60 e depasit demult. P.S. Cu 12.000 euro imi iau un 520d 2006 + alte 2 masini din UK pentru piese, cred ca imi mai raman si bani. Chestia aia cu telecomanda, pare banala, pe mine m-a costat 400 euro reparatia. Succes.
    2 points
  14. Salutare Aceasta e noua achizitie, 525d xdrive, fabricatie 11/2015, rulata 22.000km pana in momentul achizitiei adica acum 2 saptamani. Ca dotari demne de mentionat sunt asa : - pachetul M interior/exterior - faruri led adaptive - scaune comfort reglabile pe absolut toate directiile si cu memorii - piele Nappa - vopsea individual Mondstein Metalic - HUD - etc. Masina mai are inca garantia de fabrica pana in decembrie 2017, moment dupa care intervine garantia suplimentara platita la momentul cumpararii mele de la dealerul neamt. Speram sa nu fie nevoie, sa fie doar preventiva si atata tot. Pot spune ca este diferenta foarte mare la capitolul confort fata de vechiul e90, scaunele, suspensia si practic toata masina fiind cu totul diferite de ce eram obisnuit. E o adevarata berlina de clasa mare, facuta sa parcurga multi km fara a te obosi. Cel mai mult am mers aproape 1200 km fara orprire decat pentru realimentare, din nordul germaniei pana tocmai la gyor, in cca. 9 ore. Pentru mine asta a fost testul suprem, faptul ca desi distanta a fost mare, ora tarzie, nu ma simteam aproape deloc obosit. Atasez si cateva poze, calitatea lor e slabuta, facute in graba cu telefonul, nu reflecta pe deplin frumusetea combinatiei de culori interior/exterior.
    1 point
  15. Asta se intampla cand mergi la "meseriasi". Cauta pe net, sunt niste baieti in Buc care repara navigatii si amplificatoare de bmw
    1 point
  16. Pai in principiu da, cica s-au rezolvat problemele, dar si asa sunt cazuri de rupere. Vezi ceva pagini mai in spate. Eu la fostul F30 din 08.2013 la aprox. 185.000 nu se auzea nici un zgomot suspect, dar sfatul meu noului proprietar a fost sa schimbe kitul pana in 200.000 km. Acum, la f10, avand deja distributia schimbata preventiv, ma gandesc sa o schimb dupa ce mai fac 100.000 km, adica cam cat garanteaza service-urile pentru kitul de distributie. Dar mai am de facut vreo 80.000 asa ca......talpa LE: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__st__5480 De la pagina 275 N47 Octombrie 2013 spune proprietarul. Sunt vreo 3-4 pagini de citit. Spor!
    1 point
  17. Foarte frumoasa masina, felicitari! :goodjob:
    1 point
  18. Foarte frumoasa! Sa o stapanesti sanatos si sa o feresti de incidente!
    1 point
  19. In descrierea de pe ebay apare "loop recording". Asta e optiunea prin care se face loc fisierelor noi si se sterg cele vechi.
    1 point
  20. Pana una alta, profitam de xdrive, e vremea lui. :frantics:
    1 point
  21. Uita-te la video-ul si vei vedea .In video-ul postat de mine se vede mai bine ce turatie este la 230km/h ( in jur de 3000 rpm )
    1 point
  22. Si eu cred ca turatiile nu sunt aceleasi indiferent de motorizare, ar fi si absurd, e clar ca motoarele mai mici au nevoie de o etajare mai "scurta" a cutiei pentru a putea performa, cat de cat. Nici eu nu ma gandesc la ceva in neregula, masina are mult prea putini km si provenienta este una sigura, ca sa imi fac griji legat de aspecte mai putin placute.
    1 point
  23. DrĂŁguțĂŁ masina, ĂŽmi place mult griul asta sobolan, parca e fĂŁcut special pentru 320cd
    1 point
  24. La al meu f10 530d, la turatia respectiva am ~165 km/h in ultima treapta. Dar e clar o diferenta data de motor, 2.0 vs 3.0. Nu cred ca e nimic in neregula cu masina ta. edit: M-am uitat un pic pe yt la masina ta, 525xdrive 218HP, la 180km/h are 3000rpm, 3.0D la 3000rpm are deja 230 km/h
    1 point
  25. https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e87-120d-sha/repair-manuals/12-engine-electrical-system/12-21-preheating-relay/Dn6Gmgj bafta !
    1 point
  26. Nu stiu sa iti explic prea bine dar la mine un e87 118D era pe partea cu volanul, cel ce la schimbat a umblat pe dedesubt! Oricum daca este ca la mine e o pozitite destul de aiurea! La o prima cautare pe Google am gasit asa ceva: 1)Releul este pus pe motor sub galeria de admisie pe partea stanga, partea soferului, partea dreapta cum ne uitam la motor 2) Se afla in dreptul suportului de motor de pe partea stanga. Ideal ar fi ca masina sa fie rece, ca sa se poate umbla mai usor. Releul este prins in 2 piulite si are doar 2 mufe. Sper ca te-a ajutat!
    1 point
  27. Eu stiu femei care fac 2000 de km pe an si odata la 3 ani le iau sotii alta masina noua. Fiecare merge cat vrea si face ce vrea cu banii lui.
    1 point
  28. Da unu vai de steaua lui care mai necesita investiti vreo 15k in el.
    1 point
  29. UP! Pret NOU 5200euro! Repet: vand masina pentru ca NU o folosesc deloc si sta in parcare degeaba. Este o masina foarte ok si e pacat sa nu fie folosita de cineva in continuare. KM actuali, aproape 239.000km. Cateva poze facute in weekend. Nu exclud nici variante cu masini mai ieftine + diferenta. Macar asa poate deblochez niste bani http://s14.postimg.org/drjzqnmcx/IMG_1290.jpg http://s14.postimg.org/ybotp6k4h/IMG_1291.jpg http://s14.postimg.org/4wj5g67v5/IMG_1292.jpg
    1 point
  30. Daca avea 10.000 km cred ca as fi inteles "nebunia", nu vreau sa te superi sau sa te simti jignit, fiecare cere cat vrea si iti doresc succes la cumparare!Nu are rost sa incerc sa-ti zic si eu cat a costat E60 meu si asa mai departe cum fac altii, doar iti spun ca stii piata asa cum e ea, stii preturile, stii cat ai putea sa iei maxim pe ea, e bine ca nu te grabesti, eu cand vreau sa vand ceva pai i pun pret de vanzare, daca nu vreau sa-l vand, pun un pret mare si daca suna cineva foarte bine, daca nu, iarasi bine. Bafta!
    1 point
  31. realizezi ca vinzi un banal 520d din 2006 cu 12 mii euro? in afara de km putini nu vad nimic special la masina asta..
    1 point
  32. De ce ascundeti placuta de inmatriculare ? Ce se poate intimpla daca va vede cineva numarul. Nu poate afla nimeni proprietarul masinii decat cu adresa de la procuror. daca vre-un politist intra in baza de date , trebuie sa aiba aprobare si motivatie de la sefi.
    1 point
  33. Piata chiar e facuta dupa toate rablele aduse din Germania. Si eu unul am avut de suferit din aceasta cauza, o data cu E36 pe care l-am luat cu 2300E, si cand sa-l vand au scos astia taxa si au umplut piata, astfel de la 800-1000E cat ar fi facut la vremea aia, l-am dat cu aproape 2500 lei. Apoi m-am pacalit cand am cumparat cel mai bun E46 din Germania, fara "probleme", "corecta" si mai stiu eu cum. Nici in Germania nu-si vand aia toti masinile de bune, doar ca s-au plictisit de ele, sau ca vor ceva mai nou. Cu masina nu am de ce sa ma laud, ca nu e a mea, e a sotiei. Ca e un pret mult mai mare decat ce gasim prin targuri, asa e. Dar pentru cel ce a avut grija de ea atata timp si o stie, e pretul corect. Inclusiv la reprezentanta si inca un service au zis ca nu e masina de dat. Nu e nimeni obligat sa o cumpere. Iar cel care va ramane cu ochii la ea si stie ce vrea, nu doar ce e mai ieftin, sigur va gasi o cale de intelegere si la pret.
    1 point
  34. Sus Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
    1 point
  35. Nu va grabiti, trebuie sa apara 02-2018.
    1 point
  36. da mai, dar macar am simtul realitatii si incerc sa ma schimb
    1 point
  37. Zau? Cum ti-ai dat seama? Cu ce a ajutat postarea ta? Educatia asta...
    1 point
  38. Valabil. Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
    1 point
  39. E ok suma pentru reprezentanta, dute linistit, apare si in baza de date bmw, e foarte ok.
    1 point
  40. Scuze pentru dublu post. Weekendul acesta se poate vedea in Brasov.
    1 point
  41. sus: 8000 fix. Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
    1 point
  42. Eu am F11 525 biturbo cu euro 6 fara AdBlue, la inceputul anului 2014, sau chiar din dec. 2013, BMW a introdus AdBlue. Primele modele de euro 6 au fost fara AdBlue. Rog cei care dau minusu-ri sa stea sa manance seminte in continuare, ca vad ca altceva nu stiu sa faca. Eu cand am raspuns m-am documentat, nu am vorbit din auzite.
    1 point
  43. Bine zis...sunt turnate prost si nu au curbura caroseriei si a lunetei, de acolo dezlipirea din colturi...dar nu bag mana in foc nici pentru cele originale.
    1 point
  44. :| ce frustrati! Plasticul respectiv lucreaza la rece-cald, nu e din plastic casant, este flexibil pentru cunostintele tale qwerty. Este doar o idee, este doar un test pe banii mei, este chit acrilic care se poate finisa (special pt asa ceva cel putin asa scrie pe el). Mai aveam solutia sa pun plasa+ cauciuc pentru lipire (folosit la barile de la masina), dar ala trebuie pus pe spate, prin urmare ar fi trebuit sa dau jos eleronul ceea ce imi e groaza. Este o simpla idee care vreau sa o incerc inainte sa cumpar alt eleron, sa dau chitul jos si sa revopsesc capota, ma repet, pe banii mei (vopsea, chit,apret + restul de materiale). Cred ca unii ar fi interesati de "experimentele" astea...pe atat de rau cat suna poate merge ceva. O sa postez in continuare de dragul topicului care l-am facut si qwerty...pentru cunostintele tale, plasticul de oricare este el lucreaza la temperaturi de 30 Grade diferenta sau mai mult.
    1 point
  45. A trecut 1 saptamana de cand am lipit a 3-a oara eleroanele,prima oara cu banda dubla adeziva 3M (FAIL), a doua oara cu basipack de parbriz (FAIL), a 3-a oara tot cu basipack de parbriz,dar de data aceasta am aplicat "activatorul", dupa 1 saptamana este teapan si nu se mai misca deloc,o sa vad pe viitor daca se intampla ceva! Nu mi-a venit sa cred cat de usor s-a desfacut de pe luneta primul basipack,exat ca un cauciuc in 10 secunde l-am dat jos,problema a fost pe portbagaj deoarece acolo s-a lipit de vopsea,dar nu s-a lipit de eleron,am luat surplusul si am lipit din nou.Daca te uiti foarte atent se vede ca este lipit cu ceva,cand vopsesc total masina o sa vad cum fac cu baietii sa dam cu chit la imbinari sa se vada ca si cum ar face parte din capota eleronul. Mai exista solutia poxipol si silicon de baie,dar vedem cum se comporta!
    1 point
  46. Atata timp cat este facut exact pentru acest model de masina si pica totul perfect nu sunt privite de mine ca si kitchuri,sunt gandite si facute cu cap mi se pare ok..eleroanele au pozitia lor nu prea ai cum sa le gresesti sa le pui mai in dreapta sau mai in stanga..dar ai dreptate fiecare cu gusturile lui...
    1 point
  47. Le-am lipit bine,am pus vreo 7 bucati de banda pe fiecare ca sa fie presate +greutati pe ele,masina a stat undeva la 30 ore nemiscata,au fost curatate si degresate.Pai nu are ce sa se ia deoarece mi sa dezlipit doar eleronul de pe luneta (de pe geamul din spate),acum am vazut ca sa dezlipit la colturi ,dar spre mijloc e piatra,o sa incerc sa bag ceva asa pe sub el,ori gel din ala pentru baie cu care se lipesc chiuvetele ori incerc sa pun tot basipack de parbrize cat imi permite locul. Cu banda dubla adeziva clar nu a tintut,am pus 6 randuri de banda 3M ,exact aceeasi operatiune masina lasata o zi,acum dupa basipack la fel..incerc cu de ala transparent pentru baie,vad maine. la mine 20cm in fiecare parte s-a dezlipit cel de sus,la cel de pe portbagaj vreo 2-3 cm sunt ridicate colturile deoarece nu am cum sa-l fac sa stea lipit din turnare,daca puneam prea mult basipack la colturi imi iesea in afara. Eu am tot kitul de basipack si intradevar mai este o solutie mica pentru "a face prindere",dar mi-a spus baiatul ca nu are nicio treaba daca o pun sau nu,daca tine,tine si fara ala.. Multumesc frumos! Va tin la curent cu ce se intampla!
    1 point
  48. Tu nu ai vreo vina in treaba asta,insa esti amuzant cand spui ca erai si tu pe acolo,si ai prins momentul cand hop ai scos 7 mii din buzunar si i-ai pus in bratele omului........haha.
    1 point
  49. Verifica si ca ai tensiune pe bornele de la "luneta"... Unul dintre fire e masa, negativul, verifica continuitatea lui.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.