Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/28/18 in all areas

  1. Pe final de sezon Am facut vreo 40km azi prin Bucuresti, Xdrive se comporta superb, e o adevarata placere sa accelerezi pana la 50-60km pe un bulevard liber de masini si plin de zapada afanata. Eram pe o straduta printre blocuri si ma uitam daca pot trece printr-un morman de zapada lasata de un tractoras care curata straduta. In spatele meu, un Duster ma claxona nervos, se grabea. Am trecut prin zapada aia fara probleme, era cam peste jumatatea rotii. In spate, Dusterul nervos a incercat sa treaca repede si a derapat pe trotuar si a ramas intepenit. Cred ca era 4x2. Anvelopele sunt cam duse, iarna viitoare trebuie altele.
    5 points
  2. Pai are, dar normal este sa suni direct omul, nu sa negociezi pe topic. Nu crezi ca asa e corect si politicos?
    5 points
  3. A lui e cu 400 euro mai scumpa decat cealalta postata de tine si tu intrebi cat mai lasa la pret pe forum? Daca te interesa il sunai, nu te tiganeai pentru cateva sute de euro fara macar sa vorbesti cu omul personal. Cei ca voi strica piata si absolut orice pret pentru masinile bune si decente. Voi meritati taote rablele impachetate frumos si cu km dati inapoi.
    5 points
  4. Ultimul raspuns primit azi de la BMW Info <infobmw@bmw.ro> : VĂŁ mulĂžumim pentru mesajul dumneavoastrĂŁ. Ăn ceea ce privește ConnectedDrive, s-a ĂŽnceput implementarea și introducerea acestor servicii ĂŽn România ĂŽncepand cu anul 2015. Ăn acest moment, sunt disponibile urmatoarele: Apelul de urgențĂŁ BMW, Teleservices BMW și Serviciile ConnectedDrive (BMW Online, care vĂŁ permite sĂŁ accesați informații actualizate ĂŽn funcĂžie de locaĂžie, precum informaĂžii meteo, Âştiri, cĂŁutĂŁri online de la GoogleTM și integrarea aplicațiilor de pe telefonul mobil). Serviciile ConnectedDrive sunt disponibile timp de 3 ani, prelungirea accesului la aceste servicii se va putea face la partenerii autorizați BMW. Screen mirroring, Airplay, browsing-ul pe Internet nu sunt ĂŽn oferta BMW, indiferent de țarĂŁ. Urmatoarea etapĂŁ a acestui program o reprezintĂŁ integrarea pentru România a celorlalte servicii: AppleCar play și Wi-fi hot spot, Remote Services, Concierge Service și Real Time Traffic Information. Implementarea acestor servicii și funcții depinde de o multitudine de entitĂŁți, iar pentru protejarea și siguranța datelor personale ale utilizatorilor și ale automobilului sunt necesare proceduri stricte prin care clientul ĂŽși dĂŁ acordul ĂŽn mod explicit pe fiecare tip de interacțiune. AproximĂŁm finalul anului 2018 pentru activarea acestor servicii și pe teritoriul României. Pentru informaĂžii suplimentare cu privire la produsele Âşi serviciile noastre, vĂŁ rugĂŁm sĂŁ accesaĂži site-ul nostru www.bmw.ro sau sĂŁ vizitaĂži pagina noastrĂŁ de farcebook.
    2 points
  5. Poti introduce ultimele 7 caractere din VIN aici: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/ si vei gasi schemele ce te intereseaza.
    2 points
  6. Buna seara, am nevoie de un electrician din Bucuresti care sa fie meserias pe e90. Am o problema care necesita ceva atentie si chef de munca, nu repezeala. Am un consumator sau scurt ceva care imi descarca bateria.
    1 point
  7. Salutare.detin un e60 din 2006 capacitate cilindrica 2.0 pe motorina,model 163cp si mi-a aparut in bord acum o saptamana mesajul: high rate discharge battery cu elevatorul.Acum o saptamana am masurat bateria si era f. slaba undeva la 11.39V a pornit cu chiu cu vai(ma mir cum a pornit la tensiunea ai),astazi am incercat s-o pornesc si sufletul.Am masurat-o si avea 10.4V.la tensiunea asta era clar ca nu o sa mai porneasca,dar nu inteleg urmatoarea chestie. Eu oricum umblu cu baterie de rezerva si cabluri de transfer curent intre baterii,cablu care este destul de gros si are 600AH.bateria de rezerva am masurat-o si pe aceea si are 12.63V.Am conectat cablurile de transfer sa iau curent din bateria buna si tot nu vrea sa porneasca.Este foarte ciudat pt ca ar fi trebuit sa porneasca nu?orice baterie care are 12V sau peste 12V trebuie sa porneasca masina cu ea nu?Nu intleg de ce nu porneste.Ma lumineaza si pe mine cineva?cablurile le-am conectat corect + la + - la- mai mentionez ca dupa ce am incercat sa o pornesc cu bateria de rezerva mi-a descarcat si mai mult bateria de pe masina.De la 10.4V a picat la 7.99V unde gresesc?bateria de rezerva trebuie sa aiba mai mult de 12.63V daca doresc sa o pornesc folosind cablurile de transfer???
    1 point
  8. sa vezi ce-mi bag io picioarele in toate fitele astea ale masinii si-n toate mirosurile ei si-n prospaturile ei,si ma intorc la bateria de rezerva si la cabluri de transfer si cu asta basta.ca vad ca nu am cum s-o dau la pace cu ea.Am incercat sa respect toate sfaturile sa merg pe calea "legala" cu ea dar nu ai cum,ca tot ce vrea ea face.Sincer chiar m-a imbatranit subiectul asta. Se poate inchide si va multumesc la toti
    1 point
  9. Buna treaba ai facut! M-am activat si eu cu simeringurile astea, adicĂŁ consumul in cazul meu e mult mai mic, undeva la 1l/10.000km si cicĂŁ ar fi normal la 335i. De curiozitate, la ce service ai ĂŽnlocuit simeringurile? Aceași treaba am facut-o la mașina tatalui meu, un e46 1.8i care halea 1l la 1000km si scotea fum de nu-i vedeai spatele mașinii.Dupa ĂŽnlocuirea simeringurile, nu mai scoate pic de fum. Noi am fost la Florin, undeva prin sectorul 4...super meseriaș.
    1 point
  10. Prea mare ET-ul. Pentru E39 ĂŽți trebuie ET in jur de 20
    1 point
  11. Depinde de la situatie la situatie.Am mers zilele astea cu un G5 4 Motion si nu am avut probleme in nameti.Diferentele sunt destul de mici intre sistemele astea de strada.Daca intram in categoria dedicata 4x4 deja xdrive si quattro ies rau in comparatie cu ce gasesti pe Nissan Mitsubishi , Toyota sau Suzuki dar aici vorbim strict de tractiune in conditii dificile.Pe sosea deja sunt depasite de xdrive si quattro cu mult.
    1 point
  12. Mie mi-a picat bateria dupa 1 an, un moll efb 80A. Am testat masina in fel si chip, am urmarit consum, etc. Defapt bateria e proasta. Voi merge la garantie @Victor: bateria se poate inregistra cu Ista sau Carly; e posibil sa mearga si cu altele, eu doar pe astea le-am testat. Nu e suficient sa fii electrician (chiar si unul bun), mai trebuie sa fii specializat pe bmw si sa ai sculele necesare. Iti spun din experiența, ce stiam de la alte masini e mult sub ce e la bmw Te pot ajuta cu integistrare si test, daca reusim sa gasim problema o si remediem
    1 point
  13. Nu cred SKW ca primesc de la tine un asemenea raspuns ... Toate echipamentele electrice trebuie protejate cu o siguranta. Verifica si cablurile care vin din masina la haion , sunt pe langa balamale.
    1 point
  14. asa am patit si eu ! am rezolvat problema cu o alta baterie care nu a stat in depozit o gramada de timp ! si nu am avut probleme , deci prima data am cumparat baterie noua ca si tine mare surpriza .. era mai proasta decat cea de pe masina , dupa care am cuparat o alta baterie PROASPAT FABRICATA am rezolvat problema ! ... am intalnit aceasta problema la 3 masini , concluzia este ca sunt baterii pe stoc care sunt fabricate de 2-3 ani si deja sunt slabe si rezulatatul este la masina ta , trebuie pusa o baterie ROASPAT FABRICATA ... macar de 1 an , deci retur la bateria pe care o ai . nu are voie sa fie la 85 la suta buna , deja sub 85 la suta o vede descarcata , verificat si testat cu tester original bmw bateriile care au pret mic sunt cele mai vandute si nu prea stau in depozite ... cu alte cuvinte ... gandeste singur
    1 point
  15. eu nu m-am suparat, dar prefer si e normal ca discutiile de pret sau alte detalii sa le discutam telefonic. fara nicio retinere, sunt foarte deschis si brutal de sincer apropo de sinceritate, julitura nu mai exista. totul a fost corectat pe masina cu ocazia unui mic eveniment de sezon stima
    1 point
  16. chiar crezi ca are ala ISTA? nu ai vazut cu ce chinezarie i-a inregistrat bateria? doar el stie ce baterie a inregistrat. oficial la BMW nu exista de 95AH si apoi el a pus cu gel acum, mai mult ca sigur ca inainte nu avea cu gel... masina necesita atat codare cat si inregistrare baterie noua. NCS, ISTA.....din astea! omul are chinezarie de buzunar ! PS: dupa 16 min consumul trebuie sa scada la valori mult mai mici ca masina doarme dupa 45-70min,....asta e altceva . de acord
    1 point
  17. George, asta am uitat sa adaug, ca xdrive e perfect pentru viata de zi cu zi. Nu am spus ca e cel mai bun sistem 4x4, nici nu e. Mi-am exprimat parerea vizavi de xdrive si quattro, din ce am condus eu.
    1 point
  18. Da, filtrul de motorina la E90 are un incalzitor pe el. Acesta porneste cand se pune contactul treapta 2. Se gaseste doar pe original si este defect cunoscut la E90, s-a facut si rechemare pt inlocuire.
    1 point
  19. o intamplare amuzanta de acum vreo 7-8 ierni, aveam un A6 3.0tdi quattro atunci - zapada mare printre blocuri, 40-50 cm; nicio problema pentru quatro, efectiv eram ca un plug - chiar am facut mai multe ture decat era nevoie; apoi vara cand am fost la revizie ma intreaba mecanicul - de ce ati dat jos scutul de la motor? (are un scut de plastic, mare, parca mai mare decat la F10, pe toata suprafata botului); zic - nu dom'le n-am umblat la scut!! apoi realizez ca mai mult ca sigur l-am pierdut atunci printre blocuri, infipt in zapada :sorcerer:
    1 point
  20. Eu ce am spus? Nu am spus ca sunt doua functii/evenimente diferite? Nu am facut decat sa te corectez ca incerci sa descrii doua lucruri intr-o fraza gresit exprimata; atat. (asta nu pentru tine ci pentru altii care ar putea citi topicul!) Si Mandutzu25 a zis acelasi lucru. Eu l-am inteles si intarit. Nu trebuie sa te iriti daca altcineva te corecteaza in exprimare; se poate intampla oricui!
    1 point
  21. Cam asa e. Senzatia e ca te impinge pe traiectorie fara sa ai grija, transmite cuplul la roata individual, pe rotile cu cea mai buna aderenta. La quattro e exact invers, transmite cuplul pe puntea cu aderenta mai slaba. De aia sunt si cazuri de quattro care nu pot pleca de pe loc cand sunt cu una dintre punti pe aderenta zero. Sunt clipuri pe youtube cu Quattro cu puntea spate pusa pe role, ca la itp, si nu se transmite cuplu absolut deloc pe puntea fata, nu pleaca de pe loc. Hal de 4x4. Am mers si cu quattro pe A4 Allroad si mi se pare mult mai misto Xdrive. Quattro are un avantaj pe zapada mare cu aderenta buna, pentru ca se transmite cuplul majoritar pe puntea spate. Insa in rest Xdrive e superior pentru ca e mult mai adaptabil la realitatea de la roata. Parerea mea. Quattro e o legenda, Xdrive nu e, dar e vorba de o legenda de acum 40 de ani. In secolul 21, Xdrive e superior. Iarasi, parerea mea. Si pe asfalt uscat sau un pic alunecos e mai misto Xdrive, e un sistem mai mult electronic decat mecanic, care previne, gandeste in locul tau si corecteaza, pe cand quattro torsen e un sistem mai degraba mecanic, il ai si te descurci cu el asa cum e. Stiu ca la noile modele au mai umblat un pic la quattro, tocmai sa il faca mai adaptabil. Si la Opel Insignia 2017 au introdus un sistem nou, ceva cu Torque Vectoring, rotile din exteriorul virajului primesc mai mult cuplu pentru a tine masina pe traiectorie in viraje.
    1 point
  22. Simti cum sapa toate cele 4 roti, atata timp cat nu ramai suspendat, ca fuge putin stanga-dreapta la accelerari mai tari, oricum inainteaza si nu dai de belele. Practic, daca nu abuzezi de incredere si mergi ciobaneste, poti spune ca mergi si iarna precum vara.
    1 point
  23. Senzatia de tren pe sine, cand restul danseaza in jurul tau
    1 point
  24. nu...tu nu intelegi despre ce este vorba: 1.follow me home este o functie prezenta pe toate masinile de la e46 incoace si nu trebuie decat sa impingi maneta de semnalizare inainte, e o functie de fabrica, nu trebuie sa faci nimic in plus 2. welcome lights functioneaza doar pe unele module de lumini (LM2, FRM2, FRM3) SUNT 2 FUNCTII DIFERITE
    1 point
  25. verifica siguranta de 30a aia verde si releul !
    1 point
  26. Salut, Situatia actuala: Pe fatza am schimbat doar semnalizarile pe LED. Am o varianta de becuri ce dau eroare la pornire si in timpul mersului cand masina face check-ul dar la prima semnalizare dispar erorile (bec semn stanga + dreapta). Inainte am avut o preche de LED-uri ce nu dadeau nici o eroare insa au fost construite prost si s-au ars in 3 luni. Pe spate am schimbat semnalizarile + becuri frana pe LED. Astea nu dau eroare deloc si merg bine. Am incercat si marsarier insa dadeau eroare de bec ars si ramanea mereu. Am renuntat la idee. Pe semnalizare in special cea fatza este o diferenta enorma de luminozitate. Chiar putin prea puternica pe timp de noapte. Un avantaj este ziua pe soare puternic cand semnalizarea se vede mult mai bine decat cu becurile stoc.
    1 point
  27. Sau cauta firma asta KLINE in Jilava , face exhaust pentru multe modele de masini , inclusiv supersport , are certificari TUV si are comenzi din toata lumea....In Romania nu e prea cunoscuta , dar in afara se stie de ea mai ales pentru evacuari Porsche...Fac sisteme evacuare cap-coada sau partial , din ce material doreste clientul... PS - Nu vreau sa se considere reclama , doar ajutor pentru un user care doreste alt sistem de evacuare! Multumesc...
    1 point
  28. Akrapovic! Sunet demential, pret pe masura. Cauta pe net, gasesti o gramada!
    1 point
  29. Sistemul EVO pentru care merge harta inca nu este asa raspandit incat sa necesite un torrent ... cred ca numeri pe degete colegii de pe forum care au EVO Business, cu timpul o sa fac si torrent. Ps: @Romulus, Mega este un cloud foarte ok , poti sa il folosesti dupa si pentru pastrarea datelor
    1 point
  30. te-am avzut zilele trecute prin oras, e frumoasa masina, mi-a atras atentia
    1 point
  31. asta nu-ti place? https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-1-foarte-ingrijit-si-corect-IDatvB3.html
    1 point
  32. BunĂŁ seara,vreau sĂŁ achiziționez un 120D și ĂŽmi este teamĂŁ sĂŁ nu dau de vreun țepar... Așa cĂŁ vĂŁ intreb pe voi dacĂŁ acest anunț pare sĂŁ fie ĂŽn regulĂŁ. https://m.olx.ro/oferta/bmw-120d-navi-xenon-IDam3ZW.html Ce pĂŁrere aveți ?
    1 point
  33. Pentru cel care a avut grija de ea e un pret corect, pentru cumparator nu este un pret corect. Daca tot este asa impecabila si nu va lasa la greu, de ce o mai vindeti?
    1 point
  34. Dude! Arunca un ochi aici: https://www.olx.ro/o...09-ID8PwCp.html Nu mai spun ca este chiar a mea
    1 point
  35. Salut, nu vreau sa te demoralizez dar eu am reconditionat turbina la bogdan ( schimbat miez, geometrie ulei filtre filtru epurator ) si dupa reconditionare masina nu a mai tras de jos. Trage bine dar doar dupĂŁ 2000 2200 rpm . Am fost dupĂŁ cu masina la bogdan a zis ca e dpf-ul ĂŽnfundat. Am fĂŁcut dpf off nici o ĂŽmbunĂŁtĂŁțire. Turbina la turatie joasĂŁ nu face presiune.... Am fost cu masina iar la el a pus-o pe aparat a mai calibrat actuatorul dar degeaba. Partea ciudata e ca atunci cand motorul e rece sau cand e rece afara trage bine de jos, dupĂŁ ce se ĂŽncĂŁlzește nu mai trage de jos. Nu sunt hater dar vreau sa iei decizia cea mai bunĂŁ si sa nu plĂŁtești ca mine.
    1 point
  36. Așa e ,,,misto și anul, misto și modelul, misto și configurația, misto și km, misto și prețul ,,,
    1 point
  37. Eu mi as lua neagrĂŁ ,,, I found this offer at mobile.de: https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=251128351&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios BMW 650i Cabrio First Registration: 07/2012 Mileage: 95,054Â km Fuel Type: Petrol Price: €31,990
    1 point
  38. E frumoasa masina, dar la 25.000E+tva cred ca vrei sa o mai pastrezi o perioada..
    1 point
  39. Omu' nu se lasa pana nu arde vreun modul.
    1 point
  40. Va salut! Vreau sa rog moderatorii sa inchida acest topic. Cu un dram de durere dar si bucurie ca a ajuns la un adevarat fan si fin cunoscator de e34(mai are 2 omul, un tds si un benzinar mai mic) va anunt ca, de joia trecuta(abia acum incep sa ma impac cu gandul,desi nu aveam timp de el, dar il stiam acolo....cuminte...in garaj...asteptand vesel sa vada cheia), batranelul meu iubit si a schimbat cazarea si proprietarul! Un baiat simpatic, cunoscator, hotarat si mai ales: cu timp si disponibilitate de a duce aceasta frumoasa masina, acest frumos proiect, la alt nivel! Ma atinge putin cand vin acasa si i vad locul gol in garaj(terasa) dar sunt foarte multumit ca a ajuns pe mana unui pasionat! L am rugat pe baiat sa ma tina la curent cu poze si detalii din evolutia acestei frumoase povesti! Va multumesc pentru aprecieri, cuvintele frumoase dar si pentru criticile voastre, toate m au ajutat, ne au ajutat! Va multumesc de gazduire, va mutumim! Stima
    1 point
  41. A schimbat un coleg al meu la un f31 cu hud ,senzori si toate cele pe el,l-a costat 1450 ron ,pilkington ,hud nu a pus probleme, se vedea ca si cu cel original(parbrizul).
    1 point
  42. Schimb simeringuri supape. Cele pe admisie mai erau cum mai erau, dar la cele pe evacuare (poza 9-10) se vede cu ochiul liber diferenta de diametru, masurat a dat aproape 1 milimetru. Bujiile se schimba si ele, arata rau, desi nu au dat vreun semn de oboseala pana acum. Au aproape 5 ani pe masina. Am pus NGK. Distributia e ok (schimbata in 2015), vanosurile ok.
    1 point
  43. Poate ca vei reusi sa o pornesti, insa ce rost are? Risti sa strici si cealalta baterie, alternator sau releu incarcare, module de pe masina, etc. Schimba bateria si rezolvi problema
    1 point
  44. Sigur cablurile sunt proaste.Nu te uita cat de gros este cablul, importanta este grosimea firelor de cupru din cablu,trage izolatorul de pe cleste si vezi firele de cupru ce grosime au,mai conteaza si clesti.La 45 ron sigur sunt cabluri chinezesti din alea de se vand intrun ghiozdanel transparent,am vazut unele la un prieten,sunt niste porcari.niste cabluri bune se vand de la un mil in sus cu grosimea firului de minim 16 mm. eu am dat 120 ron pe un set de cabluri de 16 cu clesti buni,numai clesti costa 40 ron
    1 point
  45. aceasi baterie care unii dintre voi ziceti ca e praf sau e in scurt,am pus-o in lacasul ei si asa porneste la sfert de cheie cu aceasi tensiune de 12.63v,dar daca incerc sa iau current prin acele cabluri tot de la aceasi baterie nu porneste deloc.Aici sunt eu in ceata am conectat-o si din spate de la bornele bateriei si din fata de la motor si nu vrea deloc prin acele cabluri nici din fata nici din spate,doar montata in lacasul ei.Aici sunt eu in super ceata.Si sunt in super ceata ca ,cu alte cabluri conectate direct din spate de la bornele bateriei porneste.cablurile sunt groase,dar am dat pe ele 45 ron.Sa fie de proasta calitate?
    1 point
  46. Bagi omul in sperieti dupa ce a fost la mecanic bazat pe faptul ca esti la primul BMW caruia ai stat pana s-a rupt distributia, l-ai reparat si apoi l-ai schimbat cu totul #expert
    1 point
  47. Se poate mentiona un motiv pentru vanzarea la doar cateva luni dupa achizitie? Cat despre pret... Nu e greu de comparat cu cat se vand in afara versus in Romania. E imposibil ca cele 90% F11 de pe autovit si olx care se vand intre 14-16 mii euro sa fie "pe bune"... din tot research-ul meu, pretul din anuntul asta este cel mai apropiat de cat valoreaza in realitate un F11 cu toate dotarile respective, si ma refer aici la sursa Germania si reprezentante. Nu detin adevarul absolut, dar asta e concluzia mea din cat am cautat pe net. Pe de alta parte vazusem recent un F11 cu facelift 2014 chiar la Procar Unna cu 23000, insa nu cred ca avea EDC. Overall, cred ca pretul e doar un pic optimist, deoarece exista argumentul schimbarii unor componente importante cu unele noi. Insa nici sa obtii mai putin de 21 mii nu ar fi corect, daca tot ce e scris e valid. Vorbesc aici de un cumparator normal, de oriunde ar fi el. Eu de exemplu atat imi permit, e limita superioara. Orice ar fi, bafta la vanzare, si sa ai de-a face cu oameni ok.
    1 point
  48. Ce se intampla cu un diesel dupa 4000? Isi ia zborul? ) de ce cutiile in Ds schimba la maxim 4000, de proaste? Iti zic eu de ce, pentru ca curba de cuplu la diesel e deja lesinata dupa 4000 la majoritatea, fapt ce nu duce decat la o uzura gratuita in loc sa schimbi in treapta superioara si sa iti vezi de accelerare mai departe. Daca tu asa crezi ca exista viata si dupa 4000 la diesel, e problema ta, dar mi-e mila de motorul masinii tale in acest caz. bafta Ps: banuiesc ca de frustrare sariti cu minusuri. Veniti cu argumente pro pentru a chinui dieselele cu 4000+ rpm. Mersi anticipat )
    1 point
  49. Ma gandeam ca se repara masina daca dau up . Am fost pana in prezent la 2 mecanici si niciunul nu a stiut sa imi spuna despre ce e vb. Urmeaza in saptamaniile urmatoare sa dau jos filtrul de particule sa il curat insa nu cred ca e asta problema. Cineva imi zicea ca peste 80% dintre F10 au filtru de particule infundat.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.