Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/01/18 in all areas
-
Eu nu inteleg de ce lasi masina pornita o ora la ralanti? Nu e recomandat asa ceva, mai bine faci o tura cu ea si o incalzesti imediat.3 points
-
Au sosit toate piesele ca sa trecem pe m-tech: - bilstein b4 m-tech; - bari stabilizatoare+bucsi m-tech OE; - flanse fata/spate lemforder; - buffere sachs m-tech. - bielete antiruliu lemforder. Interiorul este m-tech, trenul de rulare va fi m-tech ... mai ramane exteriorul. P.S. Amortizoarele au fost comandate in Germania, in Romania am inteles ca se gasesc doar cele produse la Sibiu, pe asta scrie Made in Germany.2 points
-
Am zis eu despre quattro ca e sistem de mers offroad? Dimpotriva, am zis ca in unele situatii e superior fata de Xdrive. Mi-am spus parerea dupa ce am condus si quattro (A4 allroad si Q7 prima generatie) si xdrive (masina mea si un X5). O repet: quattro e mai bun in conditii ceva mai grele, cum ar fi zapada mare, xdrive e mai util in viata de zi cu zi, in situatii aproape de limita, datorita electronicii. Repet, din experienta mea cu ambele sisteme. Special am precizat ca e parerea mea, nu ca sunt studii care dovedesc asta. Daca asta inseamna dezinformare subiectiva, ok. Mai bine incheiem subiectul.2 points
-
Exact! Pe frigul asta uzura e maxima la motor...mai ales la relanti. Motorul ala probabil abea a ajuns la 90C la relanti in 30 de min. Pentru cei care mai au si DPF...o rupi in fericire.2 points
-
Nu e neaparat locul potrivit insa sa stii ca Torsen C este un sistem de integrala care functioneaza infinit mai bine si mai performant decat xdrive. Xdrive este pur electronic, Torsen C implica mai mult mecanica si te ajuta mai mult decat o va face electronica. Vorbesc din experienta, nu din auzite, si nu cu audi ci cu totul alta marca. Dar cu ziceam, e forum bmw si nu e locul sa dezvoltam subiectul. Xdrive este foarte bun pentru utilizare curenta, situatii dificile precum cea de zlele acestea si nu numai, per total nu as mai reveni la tractiune spate.2 points
-
Pe final de sezon Am facut vreo 40km azi prin Bucuresti, Xdrive se comporta superb, e o adevarata placere sa accelerezi pana la 50-60km pe un bulevard liber de masini si plin de zapada afanata. Eram pe o straduta printre blocuri si ma uitam daca pot trece printr-un morman de zapada lasata de un tractoras care curata straduta. In spatele meu, un Duster ma claxona nervos, se grabea. Am trecut prin zapada aia fara probleme, era cam peste jumatatea rotii. In spate, Dusterul nervos a incercat sa treaca repede si a derapat pe trotuar si a ramas intepenit. Cred ca era 4x2. Anvelopele sunt cam duse, iarna viitoare trebuie altele.2 points
-
Pai are, dar normal este sa suni direct omul, nu sa negociezi pe topic. Nu crezi ca asa e corect si politicos?2 points
-
A lui e cu 400 euro mai scumpa decat cealalta postata de tine si tu intrebi cat mai lasa la pret pe forum? Daca te interesa il sunai, nu te tiganeai pentru cateva sute de euro fara macar sa vorbesti cu omul personal. Cei ca voi strica piata si absolut orice pret pentru masinile bune si decente. Voi meritati taote rablele impachetate frumos si cu km dati inapoi.2 points
-
1 point
-
O baterie originala e peste 900 ron. un AGM peste 1500ron, credeti ca pretul asta e degeaba, astea comerciale de 4-600 ron. daca tin 4 ani sa fim bucurosi, am Moll pe VW de 3 ani si deja da semne de slabiciune pe vremea asta.La BMW de 2 ani de cand il am, nu stiu istoricul ei dar inca face treaba.1 point
-
Woooaww 1100 lei un bec d1s !! Wooaw, 300 am luat pe osram original si la băetu care a lucrat la reprezentanță am dat 50 lei montaj ambele ! Deci 650 / 2 buc pe original montaj inclus ,nu la bmw ce i drept dar tot d1s xenon este .nu vreau sa ti fac inima mai amară decat este dar la anumite chestii mai trebe evitate si reprezentanțele astea !1 point
-
Te doare mintea cand citesti pe-aici... Asa proprietar, asa meserias... Nu va mai luati ma E60-uri daca nu sunteti in stare sa le intretineti! Informatii gasesti berechet aici pe forum. Doar citit trebuie. Nu citesti, cauti un pasionat. Nu faci nici asta... rezultatul e evident. Fara suparare, n-am nimic cu tine, oricum vor fi tot mai multi asa.1 point
-
Normal, sunt locuri unde un Aro 244 face de ras orice X5 sau Q7. Plecasem de la ideea ca, pe sosea, Xdrive e ce trebuie, fiind un sistem predictiv, care nu te lasa sa gresesti daca ai ceva intre urechi.1 point
-
A4 Allroad cu motorul de 2.0 nu vine cu Torsen, are Haldex, la fel ca un Golf, Passat, A6 2.0. Pe motorizarea de 3.0 intradevar e Torsen.1 point
-
Nu cred SKW ca primesc de la tine un asemenea raspuns ... Toate echipamentele electrice trebuie protejate cu o siguranta. Verifica si cablurile care vin din masina la haion , sunt pe langa balamale.1 point
-
o intamplare amuzanta de acum vreo 7-8 ierni, aveam un A6 3.0tdi quattro atunci - zapada mare printre blocuri, 40-50 cm; nicio problema pentru quatro, efectiv eram ca un plug - chiar am facut mai multe ture decat era nevoie; apoi vara cand am fost la revizie ma intreaba mecanicul - de ce ati dat jos scutul de la motor? (are un scut de plastic, mare, parca mai mare decat la F10, pe toata suprafata botului); zic - nu dom'le n-am umblat la scut!! apoi realizez ca mai mult ca sigur l-am pierdut atunci printre blocuri, infipt in zapada :sorcerer:1 point
-
1 point
-
si uite cum ajungi la vorba mea....de acum ceva timp, cand ti s-a oferit 8200 si i-ai dat flit....mai scade si tot va fi greu de vandut. Bafta cu vanzarea.1 point
-
Normal ca am fost ironic. Eu merg cu pilot automat de cate ori am ocazia. Nu fac depasiri la care trebuie sa franeze restul sa ma repliez la mustata inapoi si ii urasc pe indivizii care fac asta, poate nimeresc pe cineva care nu e atent o secunda si ii omoara pe toti de pe contrasens.1 point
-
Eu am un cazan din 97,si nu pt ca asta imi permit,ci pt ca imi place mult cum arata,ca si caroserie,si cum se comporta,ca si manevrabilitate. Cazanul avea m43b18 de fabrica,luata pt sotie.Ca la majoritatea,imi plac masinile (nu carutele trase de cai - aka 316, 318,320 si mortaciunile apropiate) si imediat ce sotia si-a schimbat masina,am preluat-o eu. Dupa schimbarea motrului ,am facut din cacat bici,si trosneste ft tare. Motorul nu tre sa fie nou (ma gandesc ca te referi la acelasi tip) ,pt ca nu se mai numeste swap. Acelasi cazan,nu poate fi mai rau decat este,schimbandu-i motorul. Si cand te gandesti ca suntem barbati,din natura suntem competitivi. Ne luam bmw ca sa ce ? Prin natura ei e o masina ce nu-i usor de intretinut/mentinut. Eu sunt aproape sigur ca barbatii isi iau un bmw pt ceea ce poate pe partea de performanta,apoi pe partea de lux, ori,sa o arzi intr-un bmw pe ritm de vals si sa incurci cazanele pe drum,calca oarecum pe "eu"-l barbatesc. Sunt persoane care se simt sportivi in dacia solenza ,si se dau la linii cu loganul,asa ca ,daca ai un bmw pe care il poti urca ieftin la propriile pretentii,de ce sa n-o faci? Pastrezi masina iubita si o faci M3 la sfert de pret! Fiecare vede diferit treaba asta.1 point
-
Am vrut sa-i dau si eu un reply de genul asta dar mi-am zis ca as putea sa fac altceva cu minutele in care as fi scris respectivul mesaj. Uite ca pana la urma n-am rezistat. Am observat ca in toate posturile lui apare cuvantul "frustrat" ceea ce denota faptul ca el insusi este un baietel plin de frustrari, putina psihologie ce naiba. Ca si idee n-ai inventat "apa calda" si pe majoritatea din noi nu ne intereseaza upgrade-uri de 2 lei, adica cocalarisme.1 point
-
De ce ne caracterizezi ca fiind frustrati si specimene? Ai cautat vreodata in dictionar intelesul cuvantului frustrat? In primul rand vreau sa te anunt ca acest cuvant nu exista in vocabularul limbii romane, in al doilea rand daca tot te referi la unii in modul acesta, sa stii ca doar te autocaracterizezi, fiind privat de comentariile pozitive de la noi. Dai dovada ca esti un copil suparacios, care daca nu primeste ce vrea incepe sa arunce cu cuvinte in stanga si in dreapta, fara sa analizeze ceea ce spun altii, plus ca te si ataci singur, ca vezi Doamne ai "hateri" si se iau de tine, cand efectiv isi dau cu parerea pe un FORUM. Acest lucru e un drept pe care nu il poti viola, oricat ai vrea tu si oricat de tare te-ai ofusca tu, ca nu mai vrei sa postezi nimic despre "upgrade-urile" tale, de a schimba culoarea la xenoane, de a vopsi trimurile, atentie, cu SPRAY sau de a pune niste replici doar pentru ca dau bine, ca "upgrade" la durabilitate nu faci. Am crezut ca ai inteles ceea ce ti-am explicat cu evacuarea, in cateva reply-uri, dar se pare ca pe zi ce trece esti tot mai mandru cu masina asta, iar cand isi da cineva cu parerea, tu trebuie sa te simti atacat si sa ataci inapoi. Si revin la celalt subiect, in care ai tinut sa imi scoti ochii cum ca tu ai cumpara toate acestea din banii tai si ca eu nu as munci pentru ceea ce am pus pe masina, nestiind ce fac eu pentru bani. Pentru tine e o mandrie sa muncesti, nu e ceva ce tine de conditia umana si toata lumea ar trebui/ face asta? Daca vrei sa folosesti limbaj de genul, foloseste-l in mesaje private, dar aici vorbeste frumos ca esti pe un FORUM si daca te deranjeaza ceva, explica cu calm si elocvent, ca banuiesc ca faci scoala, plus ca esti din alta generatie. Poti sa imi raspunzi cu ce vrei la mesajul acesta, ca sincer, nici nu o sa ma sinchisesc sa mai intru vreodata la tine pe topic, daramite sa iti mai raspund. Si de ma caracterizezi ca fiind cel mai mare frustrat, specimen sau hater( uita-te la masina mea si da-ti seama ca nu am de ce), eu am vorbit, mi-am spus parerea si cu toate ca ma bagi intr-o anumita categorie de oameni, nu te-am jignit. Ramai pe E60 Romania cel mai bine, ca aici nu e locul de asemenea limbaj, suntem niste pasionati care impartim idei si sfaturi, nu ne batem joc unul de masina altuia cum ai crede tu. Si ca un ultim sfat, daca tu in continuare crezi ca ai facut o investitie buna cu jantele, asculta cu atentie:1 point
-
1 point
-
adica, daca nu imi place o porcarie trebuie sa ma abtin...ca de...e forum si nu ne putem exprima. bullshit!1 point
-
esti atat de vechi pe forum, incat nu esti in masura sa afirmi asta...asa ca ramai la "style-ul" tau.esti neglijabil iar tu, di angelis, cred ca esti copil...asta e...nu mai putem gandi ca la 18 ani...de la o varsta apreciezi naturalul la femei si clasicul la masini. iti spun din experienta, toate rahaturile aftermarket costa mai mult, sunt cacacioase si tiganii...in cea mai mare parte. p.s. tu ti-ai facut cruce cand I-ai dat plus lui "bemve stile"?1 point
-
Odata ce iti pui jante la care te chinui cu tiganii de genu distantiere, evacuari facute in spatele blocului si xenoane de 8000k astea nu sunt "upgrade-uri" sunt tiganii in toata regula.1 point
-
ataci oameni cu bun gust, care apreciaza calitatea si originalul....ceea ce ai modificat tu la masina nu poate fi pe placul tuturor...cand vei fi in stare sa accepti asta, nu o sa te mai simti atacat. tu nu ai cum sa stii ca nu orbeai pe nimeni...e o apreciere gresita si acele becuri de 8000k nu cred ca sunt tocmai legale. in tari civilizate ti-o iei de nu te vezi. faptul ca nu mai postezi tu "upgrade-urile" aici....este foarte trist.1 point
-
Roz, mov...din punctul meu de vedere pune aspectul pe primul loc si siguranta lui si a celorlalti participant la trafic pe locul doi. E o tiganie ieftina! Sa curga minusurile :thumbsup:1 point
-
Nu ai inteles nimic.....poate o sa inteleaga colegul cu nume de inger cand o sa o dea pe ploaie......dar acum e vremea pomilor cu multe luminite si poate scapa.1 point
-
Sunt curios ce intelegi dintr-un drum noaptea. E un motiv pt care producatorii merg pe 4300-5000k, nu ca sunt ei prosti si baietii de la xenon4u.ro destepti. Eu in facultate nu prea stiam cum e cu temperaturile si am cumparat pt acasa leduri 7-8000k "sa fie lumina fratioare". Le-am testat intr-o seara cand am lucrat la un proiect si efectiv ma durea capul. Sa nu te ia pe nepregatite un drum mai lung si sa nu vezi curba de oboseala...1 point
-
Pai nu o sa vezi nimic asta ti-o garantez. Eu am avut de 6000k cel mai mult si pe ploaie eram orb. Mi-am bagat picioru in ele mi-am pus de 4300k.1 point
-
1 point
-
Style 172 imi plac cel mai mult pe E60....pacat ca nu merg pe Xdrive Di Angelis, ai scrise dimensiunile pe 19 pe stalp?1 point
-
1 point
-
19 ani, iubesc BMW inca de la 10 ani, atunci am vazut prima data un E60.. mi-am dat seama ca acel model il voi avea intr-o zi, caracterizand masina ,,ochii ca niste aripi de inger" (nu ma intrebati de ce, aveam 10 ani si o imaginatie bogata).1 point
-
De ce nu cumperi niste faruri/stopuri LCI, niste distantiere de 12, eventual niste jante ca astea, sa o cobori putin si eventual sa te joci cu culorile... http://www.imagebam.com/image/023f8a6594911131 point
-
Ce vezi tu pe YouTube cu sunet de “benzinar” au si downpipe si piese cumparate de la producatori de evacuari. Nu poti sa o faci la Dorel la coltul strazii, ca el se ocupa de evacuari sparte pe masini fara intentii de evacuare sport. Legat de jante, nu recomand deloc sa o strici cu niste replici, care sunt si usor de spart, dar si grele pentru motorul tau, la care vrei sa zici ca ii faci si soft, plus ca o sa fie si imaginea aia de: “Astea sigur is replici pe e60-ul asta cu finala plina de funingine” (asta depinde daca te intereseaza ce cred altii). Parerea mea este ca tu vrei sa cocalaresti masina, sa ai ce arata pe grupul de farcebook E60 Romania unde se apreciaza “tuningul” asta( am vazut ce mai postezi si ce lucruri ai vrea sa faci, de exemplu cum ti-ai pus cheia aia briceag oribila). Asta e parerea mea si poti sa nu fi de acord cu mine sau sa zici ca sunt un alt prost, dar e pacat sa strici o masina in halul in care vrei tu sa o faci. Si evident, sustinandu-i pe unii colegi de Forum, nu vei primi doar pareri PRO.1 point
-
Baietii de la Carsx (Luci si Laur) lucreaza tot cu Completechip. Ii cunosc personal, stiu ce fac. Probabil nici n-o sa auzi lucruri rele despre softurile facute la ei. In rest... ale tineretii valuri te imping sa schimbi multe la masina. Sa speram ca totusi n-o s-o cocalaresti de tot. E o limuzina frumoasa si rafinata din care tu vrei sa faci o troaca galagioasa, cum le place pustanilor, sa sune cat mai tare si mai agresiv. Puteai sa-ti iei direct un muscle car. Oi fi imbatranit, dar eu antifonez totul cat mai bine, sa nu aud nimic. Sper sa apara cat mai multe controale pe strazi si sa fie tot mai stricte cu modificarile mai ales pe partea de evacuare. Si nu o spun cu rautate, pur si simplu vad prea multe trambite si fumigene pe sosele. La intrari pe autostrada aproape de fiecare data vad RAR-ul la control complet, inclusiv fum. Si au clienti. Mai departe tu stii... Legat de Completechip, ce auzi e una, ce vezi e alta. Nu mai crede tot ce ti se spune. Testeaza. Ca atitudine nu exceleaza, dar e serios si profesional jos palaria. Stiu ca a mai avut probleme cu unii care au dus masini cu probleme la remap, din aceasta cauza nici nu mai accepta decat masini fara probleme. Si sunt perfect in asentimentul lui. Orice Gigel vrea sa-si duca martzoaga obosita si sa iasa mustang. Nu se poate. Ca si client al lui in repetate randuri cu mai multe masini, pot spune ca niciodata n-au fost probleme. Dar si masinile supuse interventiei au fost ok.1 point
-
Nu prea...o sa de-a ceva fum, ideea este alta, conteaza mult unde faci softul (daca ai posiblitatea sa tragi o fuga pana la completechip iti recomand acolo) eu am deja soft pe masina si am zis si inainte sa-l fac ca e provizoriu pana ajung la completechip, parerea mea, totusi e un 525d din 2004. De auzit o sa se auda frumos, daca i pui si niste tobe finale sport speciale de sunet.1 point
-
Poti sa pui si bara de M5 pe spate cu evacuare dubla, nu aia de m pachet cu difuzor dublu, eu aia o am pe masina, dar nu am apucat sa fac evacuarea. Nu lua in seama oamenii cretini Angelis (nu fac referire la nimeni, vorbesc in general),o sa fie multi care o sa zica ce si cum, tu fa-o cum vrei tu, sa-ti placa tie. O sa ai probleme la ITP, dar te descurci, cat mai merge treaba cu itp-urile o tii asa...dupa, vezi ce modifici:D O sa fie mari noxele si posibil fumul, asta e singurul inconvenient.1 point
-
Scuzati dublu post, m-am tot gandit la urmatoarele etape de ,,tuning" a masinii. 1. Jante Vossen CVT 19" 2. Kit inele angel eyes SMD 3. Difuzor cu iesire dubla 4. Evacuare dubla, DPF OFF,EGR OFF,CAT OFF. Teava inox dreapta 63mm, toba finala 73mm. 5. Soft 220 HP+ 6. Interior piele recaro, electric, memorii si incalzire 7. Volan M 8. Arcuri sport Eibach 30/30 Deocamdata doar la astea m-am gandit, stiu, va fi o investitie mare dar in timp totul va deveni posibil Dupa multa munca va veni si marea rasplata Daca mai aveti idee ce as putea schimba/adauga pe masina.1 point
-
Daca vrei sunet placut ia un benzinar... tu zici ca nu vrei suierat de turbo.. dupa dpf off si cat off exact asta o sa se auda1 point
-
525-ul care l-am avut avea 215-220 cp cu DPF si cu EGR, resoftat.. Turbina e limitata la 2.5d...1 point
-
1 point
-
Buna seara, A doua zi de cand a fost adusa masina dupa ce a fost demontat capacul de chiulasa, ti-am trimis poze cu lantul rupt si un devis estimativ de reparatie, ulterior in aceasi zi mecanici de la service au demontat si capacul de distributie si au gasit si lantul rupt la pompa de ulei si pompa gripata. Deci constatarea a fost buna, lantul dintre pompa de ulei si vilbrochen rupt precum si cel dintre vilbrochen si pompa de injectie rupt. Recomandarea service-ului a fost nu de a arunca motorul ci de al inlocui cu altul in stare de functionare! Avand in vedere ca nu se stia singur care din lanturi s-a rupt primul (cel de la pompa de ulei sau de la pompa de injectie) cu pompa gripata, noi am ales sa nu reparam acel motor, alegerea fiind a ta daca il inlocuiesti sau in repari in alta parte. Oferta pe care ti-am facut-o pentru masina a fost una chiar de bun simt avand in vedere ca o masina in stare buna este incepand cu 14.000euro pana la 20.000euro din 2008 in functie de dotari. In oferta propusa am luat in calcul un motor SH in valoare de 1100euro. http://www.autovit.r...-C35599312.html http://www.autovit.r...-C36177780.html Daca chiulasa nu a fost reconditionata corespunzator trebuia sa imi spui asta si mergeam la atelierul unde a fost reparata pentru a solicita banii inapoi, cum bine stii noi nu facem astfel de lucrari. Cum ai putut sa imi trimiti mesaje ca iti lipseste filtrul epurator din piesele returnate si acela era pe capacul de tacheti puteai sa imi spui si de chiulasa. Nu era o problema asta din moment ce a fost platita suma de 450ron pentru reparatie la atelierul pentru reconditionat chiulase. Deci in concluzie cu ce a gresit Bimmer Service? 1. Ti-a diagnosticat problema la masina corect ( lanturi rupte, pompa ulei gripata) 2. Service-ul a refuzat sa repare un motor cu lanturile rupte si cu pompa de ulei gripata! 3. Ti-a trimis chiulasa la reconditionat si nu a fost reparata corespunzator ( aici se rezolva daca veneai cu piesa si mergeam la atelierul unde s-a reparat) 4. Ti-a schimbat suportii de numere! Ne cerem mii de scuze pentru asta. P.S. @MscleMike , dureaza putin pana scriu, mai ales ca am citit de pe telefon, sa incercam sa nu jignim oamenii pe care nu ii cunoastem!1 point
-
1 point
-
Ce-ti spuneam mai sus... Lasa ideea cu alta baterie si cabluri, ca de acolo a plecat problema. Cauta pe cineva care stie ce face si care lucreaza cu softuri dedicate BMW, cum au mentionat si ceilalti colegi. Nu gasesti in Buzau? Dai o fuga pana in Bucuresti, ca stai la 100 de km, nu la 1.000.0 points
-
Quattro nu e sistem de mers offroad. E o transmisie cu care poti sa urci un deluletz la stana cu Q7 si sa mergi ceva mai safe in conditii de aderenta slaba. Asta legat de "hal de 4x4" E pur mecanic cu tot ce deriva din asta versus un sistem electronic. Filmuletele pe care le vezi pe net facute de concurenta cu 2 ture de roata nu sunt relevante pt toata lumea. De asemenea, quattro transmitea 50:50, dupa 2008 ish este 40:60 (fata-spate). E de asemenea disponibil si Audi Sport Differential. Nu ma intereseaza preferintele, nu castig nimic daca alegeti xdrive, insa ma frapeaza dezinformarea asta subiectiva0 points
-
Nasol sa aud asta cu tipsurile...Pãi sa iti dea banii inapoi! Am gresit cand am spus de mecanicul din sectorul 4, de fapt am fost la Florin din Chitila si m-a costat 1600 lei cu totul,asta incluzând garnitura capac culbutori, lant distributie,simeringuri + manoperã, care a durat undeva la 3 ore. Din momentul ala nu a mai consumat niciun gram de ulei, pana acum a fãcut aprope 4000km si uleiul este la semn.0 points
-
Zici ca ai fĂŁcut doar soft și ai 230 și 510nm? Ma mir. Fisa dyno? Ămi este greu sa cred...0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00