Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/02/18 in all areas
-
+1. daca e julita de ce este julita, daca este revopsita de ce este revopsita, cum o dai nu este bine. Ieftin sa fie !3 points
-
E un forum BMW, nu te aprinde aiurea. E normal să cauți și să primești răspunsuri de toate felurile și care se leagă de orice. Eu mă leg de orice detaliu, da. Anunțul ăla e sămsărie totală și oamneni de genul au distrus complet piața auto SH în România. Atâta timp cât se "omite" sau se pune o opțiune în plus care de fapt nu există, e bine să fii cu ochii în 6. Dacă omul a "omis" unele detalii minore, cine știe ce mai e prin spate. Dar partea cu suspensia e ok? Așa ți se pare corect față de cumpărător? Hai să fim informați mai bine și să lăsăm oamenii să invețe. Dacă cel ce a întrebat nu e interesat de ce i-am transmis e problema lui, dar măcar știe; poate n-a observat. Să încerci să vinzi ca om de bună credință mașina în RO, cu toate actele, detaliile, facturile și istoricul la zi, să vezi distracție.2 points
-
O gandire un pic aiurea. Am cunoscut o persoana care avea lamborghini murcielago. Ii placea la nebunie - avea bani - era austriac anyway ... dar un drum de bucuresti- viena il enerva mult cand mergea tare ca i se parea ca alimenteaza mai des cu lamborghini decat cu porsche cayenne nush de care .... oricum prin bucuresti consuma si 40+ l/100benzina cel putin asa zicea. Apoi ... am avut cateva zile inainte sa comand noul x3, in teste - aceasta masina cu motorul de 3l... ce sa zic ? Frumos... fuge... dar eu aveam consum 17in oras ... si am fost la dealer... am comandat acest nou x3 de 70000eur cu motor de 2l diesel pt sotie. In conditiile in care eu pot alimenta fara sa ma intrebe nimeni cat alimentez am ales motorul de 2l pt consum mai scazut, mai uit de alimentari dese... nu mai am chef de alergat si cu siguranta si cei 2l isi fac treaba foarte bine. Am zis ca atunci cand ma va apuca nebunia imi iau un m3/m4 sh o vara ma dau cu el si apoi pa si la revedere. Eu am considerat ca 2l isi face bine treaba pt o familie de 2+1bebe. Apoi eu am f30lci tot 2l - masina a facut 2ani are 55000km - very happy cu ea.... la toate masinile am luat garantie 6ani/200000. Deci mai sunt si oameni d’astia ... care se uita la consum, chiar daca nu au restrictii privind cat alimenteaza.2 points
-
1 point
-
sfat prietenesc : ia-ti ideile,jucariile si tot ce mai ai si muta-te pe un forum de unde poti invata ceva,sau poti primi sfaturi constructive. Oriunde ai intreba sau posta ceva pe BMW CLUB ROMANIA, fie ca esti in sectiunea TUNING,fie ca esti in sectiunea de PREZENTARE ,baietii cu sau fara experienta (experienta consta in nr de ore petrecute pe site) vor bate in gol aceleasi deviatii de la subiect : ba ca poluezi,ba ca esti mai destept decat inginerii de la bmw,ba sa-ti iei o masina mai noua daca vrei performanta. Oricum,totul e paralel cu totul aici,fara nicio suparare si cu toata parerea de rau : nimeni n-are nicio treaba cu minimul de mecanica/electica/software ,sau daca are careva habar,sub nicio forma nu "da mai departe". Iti recomand e46fanatics daca vrei sa pui intrebari la care sa primesti raspunsuri concrete,directe si cu folos. Nu te mai obosi si enerva pe aici,decat daca ai un bacs de bere si vrei sa-ti faci cruci de la prima doza pana la ultima citind debitatii care mai de care mai tampe.1 point
-
+1 Trebuie urmarit cablajul alarmei, nu e necesar sa dai bordul jos.Tind sa cred ca nu au dat bordul jos cand au montat alarma, nu vad motivul. Am montat zeci de alarme si nu am dat niciodata un bord jos.1 point
-
Aliniament facut pentru toate rotile dupa ce s-a facut in prealabil verificarea bucselor in principal si a amortizoarelor, daca mai raman bani.1 point
-
1 point
-
si un alt lucru foarte important e ca atunci can pui o intrebare tehnica sa spun asa, sa mentionezi ce masina ai sau sa pui seria de sasiu1 point
-
Problema rezolvata .Am comandat un senzor abs l-am inlocuit si gata .Toti martorii au disparut, abs-ul functioneaza bine si am rezolvat totul cu 30€ + jumatate de ora de munca nicidecum cu 2800 lei planetara + manopera si ce mai aberau baietii prin service .Va multumesc pentru sfaturi .1 point
-
1 point
-
Ăn jur de 200 euro te costa omologarea, hârtie precum ca motorul a fost schimbat ĂŽn service autorizat rar, și ĂŽți elibereazĂŁ carte noua. Cam asta e... Plus un impozit de 900lei pe an, dar merita. Și verifica bine motorul pe care l montezi, ca majoritatea lor sunt uzate zi consuma ulei, fum.1 point
-
Merge cu Translate in Chrome. Nu e perfect, dar tot e ceva.1 point
-
Sal, Am un X3, 2015 2.0 diesel 190 cai. Consumul pe timp de iarnĂŁ, frig, zĂŁpadĂŁ, ĂŽn oraș 11,5 iar in afarĂŁ fĂŁrĂŁ a depĂŁși 140 km/h consumĂŁ in jur de 7,5. La o mașinĂŁ de aproape douĂŁ tone, cu scaune ĂŽncĂŁlzite in funcțiune, cĂŁldurĂŁ, xenon,4x4, cutie automatĂŁ, este super ok.1 point
-
Un link in franceza care explica binisor motorul N47. http://www.auto-innovations.com/site/dossier5/BMWn47t28print.html1 point
-
Mie mi-a spus pe forum neo andersen ca am 2 recall-uri printre care si acesta, am facut programare la mhs craiova, le-am spus de dinainte, ei au zis ca intai trebuie sa vada, etc, cand am ajuns acolo erau mirati ca mai este recall-ul respectiv 11/2008 E60 Euro 5. Am lasat masina acolo, am fost prin mall si dupa vreo 3 ore m-am intors, mi-au schimbat incalzitorul ala cu totul.1 point
-
1 point
-
Am zis eu despre quattro ca e sistem de mers offroad? Dimpotriva, am zis ca in unele situatii e superior fata de Xdrive. Mi-am spus parerea dupa ce am condus si quattro (A4 allroad si Q7 prima generatie) si xdrive (masina mea si un X5). O repet: quattro e mai bun in conditii ceva mai grele, cum ar fi zapada mare, xdrive e mai util in viata de zi cu zi, in situatii aproape de limita, datorita electronicii. Repet, din experienta mea cu ambele sisteme. Special am precizat ca e parerea mea, nu ca sunt studii care dovedesc asta. Daca asta inseamna dezinformare subiectiva, ok. Mai bine incheiem subiectul.1 point
-
Corect spus si eu am tot baterie originala ...2010 fabricatie si 90 Ah cu 900A .Inca a pornit la -12grade dar una noua la bav este 1800 ron .Pai daca una de 400 ron tine 3,4 ani este perfect.Sigur au alte standarde de calitate astea originale(la mine este Exide).1 point
-
BunĂŁ, E primul meu post pe acest forum. Vreau sĂŁ vĂŁ descriu experiența pe care am avut-o la BMW Autotransilvania Cluj-Napoca. Am un autoturism BMW X6 3.0d din 2009, pe care-l repar doar la reprezentanțĂŁ. Am fĂŁcut odatĂŁ o comparație ĂŽntre prețurile pe care le practicĂŁ reprezentanța BMW cu cele de la alte reprezentanțe, și mi s-au pĂŁrut prețuri ok, pentru piesele originale BMW. Azi am ridicat mașina din service dupĂŁ ce am schimbat plĂŁcuțele de frânĂŁ, discurile de frânĂŁ și un bec pentru faza scurtĂŁ. Când mĂŁ uit pe facturĂŁ, becul pentru far costĂŁ 1100 RON. Mi se pare astronomic, dat fiind faptul cĂŁ-i un nenorocit de bec. Când mĂŁ uit pe site-uri sĂŁ vĂŁd cât ar costa (bec Xenon pe soclu D1S), cel mai scump costĂŁ 600 RON, da' chiar cel mai scump pe care l-am gĂŁsit, deci excepția. Majoritatea sunt cam la 100 ~ 200 RON. Cum naiba costĂŁ un amĂŁrât de bec 1100 RON ĂŽn reprezentanțĂŁ? E cu fir de aur, sau ce naiba? CĂŁ altfel nu se explicĂŁ... Am impresia cĂŁ la anumite produse, reprezentanțele BMW practicĂŁ niște scoruri absolut jenante. E jaf la drumul mare. Mi se pare doar mie asta? Mulțumesc.1 point
-
1 point
-
Te doare mintea cand citesti pe-aici... Asa proprietar, asa meserias... Nu va mai luati ma E60-uri daca nu sunteti in stare sa le intretineti! Informatii gasesti berechet aici pe forum. Doar citit trebuie. Nu citesti, cauti un pasionat. Nu faci nici asta... rezultatul e evident. Fara suparare, n-am nimic cu tine, oricum vor fi tot mai multi asa.1 point
-
Ca sa ne intelegem, eu ma refeream la generatia de masini 2008-2009, cele pe care le-am condus (E60-ul meu si A4 Allroad). Cum a fost imbunatatit quattro la ultima generatie de Q7, nu cunosc, stiu ca au schimbat multe (de ex. la A4 B9 Quattro, in regim de autostrada, trage doar fata). Deci, Xdrive poate transmite chiar 100% din cuplu pe una din punti, sau chiar 100% la o singura roata, daca aia e singura cu aderenta. Poate quattro sa faca asta? La generatia 2008-2009, Quattro era 40% fata - 60% spate si putea transmite maxim 65% din cuplu pe fata si maxim 85% pe spate. In sfarsit, nu tin sa ne contrazicem, oricum nu ajungem nicaieri. Mi-am exprimat preferinta pentru Xdrive fata de Quattro. Recunosc ca Quattro e mai capabil pe zapada, dar in viata de zi cu zi, pe asfalt uscat sau umed, Xdrive e ce trebuie. xDrive actioneaza rapid, fiind un sistem predictiv care anticipeaza situatiile in timpul rularii, la nivel de milisecunde. Torsenul de la quattro este reactiv si intervine atunci cand apar diferente in ceea ce priveste tractiunea pe fiecare punte.1 point
-
salut in primul rand trebuie sa te felicit pentru masina (cochetez si eu cu modelul chiar si cu xdrive). cum se mai prezinta? cum te distrezi iarna cu ea? in al doilea rand il intreb pe cristy si probabil ca te ajuta si pe tine: decarbonizarea pe care ai facut-o nu a rezolvat aceasta problema a depunerilor? de ce a fost nevoie sa o faci tu manual, separat? intreb fiindca nu prea vad/stiu cat de eficienta e decarbonizarea asta si chiar te rog sa ne dai ceva detalii, feedback! multumesc1 point
-
În primul post m-am exprimat greșit (acolo era vorba de Welcome Light) , am corectat ulterior: Cred ca la acest post făcea referire colegul bimmer901 point
-
Pai are, dar normal este sa suni direct omul, nu sa negociezi pe topic. Nu crezi ca asa e corect si politicos?1 point
-
A lui e cu 400 euro mai scumpa decat cealalta postata de tine si tu intrebi cat mai lasa la pret pe forum? Daca te interesa il sunai, nu te tiganeai pentru cateva sute de euro fara macar sa vorbesti cu omul personal. Cei ca voi strica piata si absolut orice pret pentru masinile bune si decente. Voi meritati taote rablele impachetate frumos si cu km dati inapoi.1 point
-
As face aceasta asigurare si fac intre 8k-15k km pe an. Frumos calcul, bravo! Edit:La cum sunt romanii iti dai seama cum s-ar rupe distributiile ??Toata lumea ar schimba distributii pe "Casco"1 point
-
Salutare @feitosak1, @WIN60 are dreptate.. am vrut sa-mi prezint ideile mele si am fost luat ,,peste picior" de cativa membri.. Intre timp am pus jantele pe 19, am cumparat difuzor bara spate, am facut evacuarea cap coada (downpipe-straightpipe) si am pus arcuri sport Eibach Pro Kit pe faţă, iar mâine urmează pe spate. Las totusi niste poze si video cu sunetul. Ce m-a surprins placut este faptul ca masina nu scoate fum negru.. am facut kickdown-uri, am tinut-o la 4500 rpm, am plecat ,,in forta" de pe loc, nimic. Sunetul este unul mult placut in viata reala. Din punct de vedere mecanic, turbina a fost reconditionata acum 500 km, injectorul de pe cilindrul 5 a fost la fel reconditionat. Am schimbat releu bujii si bujiile incandescente + niste garnituri de la galeria de admisie.1 point
-
Da, ca instantul conteaza... Uite instantul la 130km/h la vechiul e90 320d - 5% Si uite si la 100km/h - 3.5% Dar asta nu inseamna ca in bucuresti o sa consume la fel, deci irelevant instantul, pe drum liber. De la 3.5%-4% la 100km/h la 12-14% in traficul din bucuresti e diferenta mare.1 point
-
1 point
-
Masina are 235000 km reali , am facut schimbu de ulei in martie si am bagat ulei castrol edge 5w30 . De atunci am mers cu el vreo 8000 de km . La service mi-a zis ca pot merge cu el 35 40k dar am zid ca macar la 20k schimb. Zici ca cu 5w 40 ar fi mai ok ? Oricum pe vineri am programare la service si sa vad ce zice daca nu am curgere atunci posibil ca nu fac nimic deocamdata. Am zis ca incerc si propunerea ta cu schimbat viteza sub 2000 turatii sa vad macar pe 2 3000 de km daca este vreo diferenta la consum de ulei . Az ĂŠn iPhone kĂŠszĂźlĂŠkemrĂľl kĂźldve a Tapatalk segĂtsĂŠgĂŠvel1 point
-
1 point
-
Daca nu spuneai tot story-ul ala si faceai doar o prezentare pe scurt a masinii, primeai aprecieri ca ai o masina frumoasa.Asa, ca ai avut curajul sa fii sincer, o sa primesti ironii si o sa ti se tina morala ca v-ati permis nesimtirea sa strangeti 7000 de euro si sa va luati un E60, cand puteati sa va luati un Logan nou...Na, bine ai venit in club....1 point
-
Da, este ok consumul , eu ti-as recomanda sa o tii permanent, nu-ti scoti banii pe ea si masina este tipla din orice punct de vedere.0 points
-
Am reusit sa comand tipsuri PILOT 2x76mm. Am renuntat la 90mm deoarece am vazut pe un E60 recent si parea prea prea... exagerat?! Dreapta Stanga Plus am zis ca o sa bag tipsurile mai inauntru, am acceptat sfatul unor membri de pe BMWClub sa bag tipsurile 1cm - 1.5 cm in interior0 points
-
costuri mari si multa bataie de cap. treci de la 4 la 6 cilindri..0 points
-
0 points
-
Arata binisor dar cat mai lasi la pret avand in vedere ca vin de la galati si ca este putin julita.0 points
-
Ma omoara intrebarea asta de la posesori de masini de 50.000 de euro -- CAT CONSUMA? Aceeeasi masina - condusa pe acelasi traseu - de 7 soferi diferiti - va rezulta in 7 consumuri total diferite. Este o intrebare total irelevanta si fara sens. Cand se termina motorina te duci si pui ... The END.0 points
-
Eu nu am nimic impotriva, desi nu am dpf off, una peste alta, poti schimba intercooler, o turbina hibrid modificata usor si deja ai 240cp lejer, injectoare...cred ca sunt prea mari alea de 35d pentru ce vrei tu, pompa la fel-1 points
-
Am reușit sa spăl mașina, însă a ieșit asa prost încă îmi e și jena sa urc poze cu ea din exterior. )) https://imgur.com/a/al2Oh Nu știu din ce motiv, însă unt lăsat sa urc poze pe forum, însă las un link de pe imgur cu câteva poze cu idrive-ul. Nu pot sa-mi dau seama de ce opțiunea de vreme nu este disponibila deși are serviciul de ConnectedDrive Dervices este "booked" pentru mașina (la fel ca si remote service), singurele aplicații disponibile fiind EcoPro Analyzer, web radio, wiki local, twitter, calendar si news. Tot îmi storcesc creierii ce se întâmplă cu aceasta aplicație pentru vreme de ce nu-mi este disponibila însa îmi da cu virgula. De la achiziție pana astăzi, am reușit sa fac update la softul idrive, la hărți și cam atât. Planuri pe termen scurt ar fi niște jante pentru rotile de vara pe 17 sau 18" de preferat negre, folie Llumar pe spate dar după ce fac RAR-ul (27.02, Călărași, ca altfel in București am prins primul loc liber pe 22.03). Senzori presiuni și temperatura la noile roti sunt un must have pentru mine, mai ales ca n-o sa aleg cauciucuri runflat. Astia la BMW pe site, spun ca optiunile de inchidere/deschidere/ flashuri etc sunt disponibile din aplicatia Connected Drive, insa pe iOS nu exista asa ceva. Pot face lucrurile astea doar direct din portalul BMW, la secțiunea Remote Cockpit. Cam atât momentan. Aștept sa înmatriculez mașina, dar pana atunci mai caut niște jante de vara care sa ma coafeze. LE: Am uitat sa precizez ca am comandat si Carly, dar pana vine...-1 points
-
-1 points
-
Chiar dacă bateria este identica cu cea veche tot SE CODEAZA Vezi ce spune Ista despre asta Daca mașina rămâne fără curent se șterg anumite setări memorate. Nu e nici o problema-1 points
-
asta nu-ti place? https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-1-foarte-ingrijit-si-corect-IDatvB3.html-1 points
-
Eu ce am spus? Nu am spus ca sunt doua functii/evenimente diferite? Nu am facut decat sa te corectez ca incerci sa descrii doua lucruri intr-o fraza gresit exprimata; atat. (asta nu pentru tine ci pentru altii care ar putea citi topicul!) Si Mandutzu25 a zis acelasi lucru. Eu l-am inteles si intarit. Nu trebuie sa te iriti daca altcineva te corecteaza in exprimare; se poate intampla oricui!-1 points
-
Aveti dreptate, dar nu aveam de unde sa stiu daca o sa ma lase bateria sau nu.. cea mai buna alegere e sa las motorul pornit sa vad daca incarca alternatorul, daca riscam sa “dau o tura”, cel mai probabil mĂŁ lasa in drum si la -15 grade nu e asa placut ))-1 points
-
-1 points
-
Deci Am pus softul cel de BMW de diagnoza si mam jucat vreo 4 ore pe el si cu aceasta ocazie am invatat o serie de lucruri interesante vizavi de parametrii de functionare ai turbinei si temperaturilor, ai filtrului de particole ( am constatat ca aveam dezactivata functia de regenerare si am facut regenerarea ca la carte cu masina in miscare la o viteza de 60 km cu motor la 3000 rot si timp de 20 km care de fapt au fost 37 ) dar la consum am primit o explicatie care putin ma adus in zona romanesca si indicatia era ca cel din bord este unul de fapt doua si cel real e cel babesc cu plin facut dupa 100-200 km plin din nou si socotit si cam asta este consumul.Dar desi socotelile babesti sunt mai mici la suta de km in bord imi arata in jur de 14-15 L/100 km. Deci trebuie invatat sau setat calculatorul in vreun fel ca pe interfata nu am gasit nica. Desi injectoarele consuma in jur de 7-8 ml (mg) si seincadreaza in nivelul de uzura cuprins intre -5 si +4 ale mele aveau 0.02;0.01 ;-0.06,0.03 deci.... Inca un pic de ajutor.Ms Cum fac sa imi apara consumul electronic pe dispay apropiat de cel real.-1 points
-
Nu cred ca e modificata. Motorul de 2l. are cutie 6hp. Cred ca ai vazut pe cel cu motor de 3l.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00