Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/03/18 in all areas
-
+1. daca e julita de ce este julita, daca este revopsita de ce este revopsita, cum o dai nu este bine. Ieftin sa fie !3 points
-
2 points
-
Azi am reusit sa updatez navigatia cu hartile din 2018 si cod FSC de pe eBay. Cam atat, ma pregatesc de numere rosii2 points
-
In sfarsit au ajuns si bucsile pentru fata,acum toate bucsile sunt poli,sper sa nu fie prea rigida din cauza celor noi pe fata.Initial am vrut sa iau tot rosii si pe fata dar a fost o problema cu expedierea,am asteptat 1 luna dupa ele si in final le-am luat pe acestea de la PowerFlex. S-a mai lucrat si la capitolul frane,am ales EBC Yellow Stuff fata-spate,lichid EBC 307 care am inteles ca are punctul de fierbere aproape de 300 si este cel mai inalt punct dintre lichide si conducte metalice EBC. O placuta pe fata are 1kg,aproximativ cum anticipam iar etrierul 4,5kg deci se ajunge tot la 6,5kg cat avea aproximativ etrierul stoc dar cu un plus pe franare sper si un plus la design.Placutele pe fata cantaresc 400g/buc.2 points
-
2 points
-
Parerea mea ! michelin ,nokian , continantal , dunlop , bridgestone ,goodyear , bf-goodrich , vredestein , viking ,..etc , pe urma gama poloneza/ceha dupa china si dupa reconstruitele ( nu recomand reconstruite) , toata ziua lucrez cu ele , echilibrari ... reparatii ... etc .. nokian este moale si are aderenta buna iarna dar imbatraneste prematur , goodyear face figuri la gramaj si se duce repede banda de rulare ... incepe si bata prematur , continental este ok in timp , michelin au inceput si ei sa o dea de gard cu echilibrarea dar inca sunt in top din cauza materialului folosit .. sunt elastice , bridgestone sunt cam rigide dar in rest sunt ok la gramaj si aderenta , bf-goodrich sunt niste anvelope destul de bune chiar peste multe marci dar raman totusi jos din cauza clasamentelor care sunt ( cumparate ) ... pe tema asta este mult de discutat si am omis cateva marci , aaa sa nu uit , de exemplu goodyear fabricat in turcia nu este acelasi cu cel fabricat sa zicem in spania -valabil si pentru alte marci de renume pentru iarna recomad cu caldura anvelope cu dot cat mai nou pentru si nu asa scumpe pentru ca oricum nu alergam ca vara si oricum sunt folosite circa 4 luni pe an si in rest stau degeaba si dupa un timp ... circa 4-5 ani nu mai sunt aderente asa cum trebuie ( vara trebuie pastrate la racoare si ferite de soare ) cunosc persoane care le pastreaza peste vara in podul casei unde sunt 50-70 grade vara ) ... stau ca la cuptor pentru vara ceva aderent pe umed/ploaie si uscat si tot odata usor elastice sa protejeze articulatia masini , gen michelin sau continental sau bf-goodrich repet , este doar parerea mea , fiecare face cum doreste pana la urma .. mai este vorba si de buget pana la urma.2 points
-
E un forum BMW, nu te aprinde aiurea. E normal să cauți și să primești răspunsuri de toate felurile și care se leagă de orice. Eu mă leg de orice detaliu, da. Anunțul ăla e sămsărie totală și oamneni de genul au distrus complet piața auto SH în România. Atâta timp cât se "omite" sau se pune o opțiune în plus care de fapt nu există, e bine să fii cu ochii în 6. Dacă omul a "omis" unele detalii minore, cine știe ce mai e prin spate. Dar partea cu suspensia e ok? Așa ți se pare corect față de cumpărător? Hai să fim informați mai bine și să lăsăm oamenii să invețe. Dacă cel ce a întrebat nu e interesat de ce i-am transmis e problema lui, dar măcar știe; poate n-a observat. Să încerci să vinzi ca om de bună credință mașina în RO, cu toate actele, detaliile, facturile și istoricul la zi, să vezi distracție.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Daca ai modul COMFORT+ atunci ai si suspensie adaptiva. Butonul acela e standard la F10, schimba intre modurile de condus; fara EDC schimba doar raspunsul acceleratiei si al directiei (si al cutiei, in caz ca aveai automata): in modul SPORT directia devine ceva mai rigida iar pedala de acceleratie reactioneaza mai rapid.2 points
-
Salutare, A venit in sfarsit momentul upgrade-ului, de la E39 la F10 ( forĂâşat un pic de imprejurari ( https://r.tapatalk.com/shareLink?share_type=t&share_fid=41573&share_tid=169499&url=http%3A%2F%2Fwww%2Ebmwclub%2Ero%2Fforums%2Findex%2Ephp%3F%2Ftopic%2F169499-E39-520D-EE ). Long story short, dupa ce masina mi-a fost distrusa de un betiv, am ĂŽnceput sa-mi pun problema urmĂŁtoarei masini. Nu am luat in considerare sa schimb marca. Initial am cautat tot un E39, dar am mai ascultat si alte pĂŁreri si am zis ca merita sa iau ceva mai nou. M-am gandit ca mi-ar plĂŁcea un F10, neaparat euro 6, LCI, xenon, senzori parcare fata/spate, scaune sport, sistem hi-fi, culoarea neagra, km sub 150k. Am primit cateva oferte de masini ce se vindeau la licitatie, dar niciuna nu-mi vorbea sau pana la finalul licitatiei creĂâ˘tea pretul prea mult. Am luat problema in mainile mele si am dat peste un anunt pus de un dealer BMW, undeva la sud de Munchen. Masina ĂŽndeplinea cam toate criteriile mele. Am sunat imediat, iar in 2 zile deja semnasem un pre-contract si dĂŁdusem un avans pt a o rezerva. Masina in cauza e un F10 520d LCI, Euro 6, cu garanĂâşie 1 an in reĂâşeaua BMW, 1 an de pachet service gratuit. Are istoric full in reĂâşeaua BMW. Am primit un set nou nout de roti complete de iarna, iar cele de vara in portbagaj. I-au schimbat discurile si plĂŁcuĂâşele pe fata si i-au facut si o revizie, inainte sa mi-o predea. Joi am plecat dupa ea si Duminica am ajuns inapoi Type 5C31 Model 520d Market Europe Development Code F10 (MUE) Chassis Sedan Steering left Doors 4 Engine N47T Displacement 2.00 l Power 135 kW Drivetrain Rear-Wheel Drive Transmission automatic Color Schwarz 2 - 668 Upholstery Leder Dakota/schwarz - LCSW Production Plant Dingolfing Production Date 2013-10-11 Standard Equipment 1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 2K1 Alloy Wheels V-spoke 236 Lm Raeder V-speiche 236 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 6NH Hands-free Facility W. Usb Interfac Freisprechein. M. Usb-schnittstelle 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 4B9 Int.trim Finishers Alum.high Finish Int.leiste Aluminium Feinschliff 4UR Ambient Light Ambientes Licht 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5A1 Led-fog Lights Led-nebelscheinwerfer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6VB Control Infotainment Steuerung Infotainment 606 Navigation System Business Navigationssystem Business 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 698 Area-code 2 Area-code 2 761 Individual Sun Protection Glazing Individual Sonnenschutzverglasung 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 9BD Businesspackage Businesspackage Sunt foarte ĂŽncântat de cum se conduce. DotĂŁrile imi sunt suficiente deocamdata. Km la data achiziĂâşiei: 150460. Am cĂŁutat in mod special ca motorul sa fie dupa Martie 2013, sa prind distribuĂâşia updatata cu patinele alea cauciucate si lanĂâşul mai gros.1 point
-
1 point
-
nu nu , este vorba de compozitie , la prima gandire asa pare dar nu este chiar asa ... dar hai sa nu dezvoltam un subiect de care nu are nevoie nimeni .. si anume compozitia anvelopei , cat cauciuc sitetic are si cat natural sau cat sulf ... etc ... ca sunt satul de ele ... de prin 93'1 point
-
Salut, Am avut o problema similara, mergand cateva luni in 3 sau chiar 2 cilindri, si nimeni nu putea sa-mi spuna cauza. Am verificat pe rand tot sistemul de aprindere, furtunase, pompa benzina, senzorii de pe admisie si evacuare, clapeta de acceleratie, debitmetrul (pe care l-am si schimbat, iar acum am unul nou care sta degeaba.. ), axa vvt, etc. Pana la urma la mine a fost problema de la solenoizi. Un mecanic inspirat i-a schimbat pe ai mei cu cei de pe alta masina si mergea perfect. I-am schimbat pe amandoi, iar de cateva luni nu mai am nicio problema. Tin sa precizez ca nu aveam nici o eroare care putea sa te duca cu gandul la solenoizi. Pe tester singura eroare o aveam la senzor ax came, dar acela era ok (schimbat cu unul de pe alta masina, aceeasi eroare). Daca ai posibilitatea sa probezi solenoizii de pe alta masina, ar fi ideal.1 point
-
Ai dreptae ce spui, mai putin cu garantia oferita. Adica anvelopele sunt consumabile și nu intră în garanția de 100.000 km. Și sincer nu am vazut anvelope să țină 100.000km.1 point
-
Foarte la subiect si pertinent ce ai spus mai sus ,sunt de acord cu ce ai spus legat de producatori si cam asta am constatat si eu dar as mai face o precizare: eu nu cred ce ai spus legat de partea de clasamente ca sunt cumparate de unii....uite chiar acum a apparut testul de vara pentru 175/65/14 si castiga Falken iar Continental este pe locul 10 !!!.Eu personal cred ca pe greii industriei nu-i mai intereseaza dimensiunile mici pentru ca si volumele au scazut acolo....si nu e nici o smecherie .Sa manance si gura lor ceva,1 point
-
... A trebuit sa masuram pe jantele care vor fi puse pe masina sa vedem care ar fi dimensiunea maxima a discului care ne-ar permite sa ne ducem in exterior si am ajuns la concluzia ca putem pune un disc intre 370-378mm pe fata iar pe spate cred c ar fi suficient un disc de 345mm,momentan masina are pe fata 325mm ar trebui sa fie o schimbare evidenta. Dupa acestea a urmat etapa etrierilor,desfacerea,verificarea si vopsirea.Un pistonas a fost gasit cu ceva uzura si va fi inlocuit.Cam asa au iesit si cu ceva custom care ma mai gandesc daca vor fi puse pe toti sau nu acele stickere. Saptamana viitoare sper sa ne hotaram si in privinta discurilor si sa incepem montajele.1 point
-
A aparut si pe Android https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dcsoftware.eu.bmwwdsviewer.free1 point
-
Felicitari ! ðŸâ Stii cumva de ce imi da asta? LE: vad ca merge acum. Am incercat sa dau pe buy full si mina dat eroare ca not found. Acum am intrat inapoi si imi afiseaza Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Interesante recomandari de la cineva care lucreaza zilnic cu anvelope, multumim! Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Off: Pentru colegii care spun ca DPF off e ok si ca de ce sa tinem standardele sus ca uite ce este in jur... As intreba de ce vreti standarde de BMW cand nu le puteti intretine? De ce va simtiti mai relaxati sa poluati ca "uite si saviemul polueaza" ...pai luati-va saviem si nu mai aveti probleme. Cum v-ti simti daca mi-as goli sacul de la aspirator la voi in casa sa zic: oricum este atata praf in jur. De ce va deranjeaza asta? Ar trebui facut un post pe limbajul omului cu 8 clase, cu BMW si cu standarde inalte ce inseamna tunning si ce trebuie facut in fiecare din cele 3 etape. Pana acum s-a inteles ca scoti DPF si gata ai facut tunning.1 point
-
Ia-ti n47, este net superior fata de m47 generatie mai veche, sa schimbi o distributie la 200k km care costa 3500 de lei nu mi se pare o problema, in rest motorul este foarte bun, toata lumea vorbeste de motorul m47 ca nu are probleme, sincer nu cred plus ca e inferior ca si consum si performante, ramane la alegerea fiecaruia, dar eu zic ca s-a creat o aluzie distributia de n47, normal ca trebuie schimbata daca cumperi o masina cu peste 200k km, aaa si costa 3500 lei daca nu iti permiti nu are rost sa iti iei E60 Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Nu e buna deloc imaginea data de tine. MaĂâ˘inile electrice profita de energia electricĂŁ deja produsĂŁ. ĂnĂâşelegi? Consumul lor e inclus deja in economia globalĂŁ. Pe cand maĂâ˘inile cu ardere i terna au nevoie de un combustibil special creat. Inainte sa mai acuzi oamenii de ipocrizie, ĂŽncearcĂŁ sa ĂŽnĂâşelegi toate aspectele.1 point
-
Daca cititi postarile mele anterioare si eu am fost genul ,,merge si asa". Se pare ca la BMW nu este chiar atat de simplu sa schimbi bateria. Pt cei interesati de schimbarea bateriei recomand sa accesati urmatorul link: [url=[url="https://www.youcanic.com/bmw/battery-replacement-diy]Aici este totul despre codarea, inregistrarea bateriei cat si alte lucruri utile.Cred ca se poate deschide link-ul.1 point
-
Bai și sa va dea omul mura in gura vin-ul și tot nu e bine, tot Ascunde ceva ,,,va mirați de ce sa va mai legati,,, eu zic sa privești mașina Per total nu ca a scris omul ca e Fab cu 2 luni mai mult,,,, cumperi mașina sau tu cumperi vânzĂŁtorul ? P.s - N am nici o treaba cu vânzĂŁtorul1 point
-
Am inteles, Multumesc pentru precizare. Nu am COMFORT+, dar e ok, vestea buna e ca sunt mai ieftine amortizoarele si va fi mai ieftin sa le inlocuiesc cand va veni vremea.1 point
-
Daca nu apare mentionat EDC in lista cu optionale, atunci suspensia nu este adaptiva. Poti sa ai acel buton pt Comfort/Sport/Sport+/Eco Pro, doar ca suspensiile nu se modifica, ci doar directia si motorul. S-o stapanesti sanatos, desi eu nu prea concep un F10 fara cutie automata si fara navigatia mare(aici e discutabil si tine mai mult de aspect/design decat functionalite)1 point
-
Jura te tu ca nu am condus f10,,, vĂŁd ca știi mai bine ce am condus eu și ce nu am condus,,, si f10 are doar direcție electricĂŁ din câte Stiu ,,, toate 520 subt praf ca feeling,,, ce am condus și mi a plĂŁcut dar trebuie sa dai mulți bani ca sa ai feeling -ul modelelor anterioare a fost 535d f10 ,,, mai mult ca sigur avea active sterring1 point
-
1 point
-
Azi un prieten mi-a faci cadou o telecomandĂŁ goalĂŁ ,doar carcasa ,am profitat Ăâ˘i am schimbat cheia care o aveam de rezervĂŁ Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
Eu nu am nimic impotriva, desi nu am dpf off, una peste alta, poti schimba intercooler, o turbina hibrid modificata usor si deja ai 240cp lejer, injectoare...cred ca sunt prea mari alea de 35d pentru ce vrei tu, pompa la fel1 point
-
niste poze cu ce-am facut joia trecuta, plus un filmulet filmuletul aici in habitatul ei natural aici cum trebuie sa tii piciorul fin ca o pana pe acceleratie ca sa obtii un consum excelent pentru mersul pe autostrada de 10L/100km cheile dobrogei si in navodari, unde erau taberele alea de vara1 point
-
Si un unchi de al meu avea 188.000 km masina de noua si avea anvelopele originale ale mașinii .cine dă mai mult0 points
-
Nu cred ca standardele bmw au avut vreodata prioritar polutia! toate inovatiile anti-poluare sunt niste mari chinuri pentru dezvoltatorii unei motorizari de performanta. Standardul bmw consta in performanta motorie si lux,dar mai prioritar, performanta. Cred ca tot omul care tinde saia un bmw,se gandeste la ce poate pe planurile astea doua. Daca iubea natura,lua o masina cu motor mic si slab,care nu polueaza nici pe sfert Cine a optat pt bmw, intentioneaza sa faca modificari pt a obtine mai multa....ghici ce ? performanta. Un iubitor al naturii,isi ia dacia( ca idee) cu motor de 0.9l ,si il gasesti (cu siguranta) pe un forum implicat in discutii legate de folosirea unui generator de hidrogen pe care sa-l adapteze la masina,ori diverse metode de a rula cat mai GREEN. Nu-si ia nimeni bmw pt ca mai apoi sa incerce sa-l stranguleze pt a scoate cat mai putine noxe. Cu timpul apare dorinta de mai mult (ti se ia de ce ai),in niciun caz de mai putin,si in niciun caz nu isi cumpara bmw. De la performanta cu care ne-a obisnuit bmw a aparut si pasiunea pt el ; sunt gusturi pt fiecare model,indiferent de vechime,sunt oameni care-si permit ultimele generatii,dar o ard in e30,pt ca exista pasiune. Eu prefer sa schimb praguri gaurite de rugina la fiecare 5 ani pentru inca 20 ani de acum inainte ,decat sa cumpar un alt model mai nou. Candva,pe forum la bmw gaseai tot felul de informatii despre cum sa faci mai multi cai putere,mai multa aerodinamica,mai multa stabilitate;acum gasesti numai mosi (si dpdv al varstei si dpdv al "eu"lui) care tot o ard pe anti-poluare. ....e deprimant.0 points
-
Daca nu esti de acord,atunci ce cauti in sectiunea de TUNING ?? aici se practica MODIFICARI / INLOCUIRI ale componentelor de fabrica,fiecare cu plusul si minusul lor. Nu inteleg ce va bagati in seama in aceasta sectiune! Vedeti-va dom`le de treaba voastra pe la discutii generale si lasati oamenii sa-si afle raspunsul la intrebarile puse!!! Creati-va topicuri cu iubitori de stocatura sau iubitori ai naturii. Topicul asta e pentru cei care fac MODIFICARI ,iar un creier mediocru macar,cand citeste o intrebare,ar trebui sa dea un raspuns la intrebare,nu sa bata campii. Nu doare pe nimeni in c*r daca vrei tu sau oricine altcineva sa-ti puna "staigiuri" la motor sau la posteriorul lui. Reveniti-va din penibilitate.0 points
-
Stanga e cu problema. La stanga m-as asigura ca fuctioneaza. Probabil de aceea se incalzeste mai mult dreapta, cu toate ca pot sa gresesc - uita-te sa vezi daca ai sigurante pentru fiecare oglinda.0 points
-
Nu sunt de acord cu modificari la motor ,staigiuri si alte adaptari ,n am sa fac niciodata .am 177cp ,daca vreau altceva iau cu 240 etc etc dar nu modific nimic din ce a pus neamtul pe masina niciodata ,nici macar dpf ul indiferent de costuri si aici nu ma gandesc la poluare neaparat . Stiu un mecanic care a cheltuit peste 150 milioane pe o vechitura de aproape 20 ani ,un Audi , bani aruncati .tot timpul modifica ceva si are probleme cu altceva plus face 2 km pe zi de acasa pan la munca .never0 points
-
Si eu caut sa cumpar un e60. Am gasit unul, dar proprietarul spune ca a dat jos filtru de particole si ca nu a fost necesar sa faca modificari la soft... Spune ca atunci cand e rece scoate fum aproximativ 1 minut dupa care nu mai da fum. Fabricatie luna 11 2006 520d m47 O parere va rog.0 points
-
Nu e nimic ciudat,asa e si a mea. Probabil masina e 2007 si nu 2008,acela fiind primul an de facelift,cand, pt cateva luni s-a montat cutia cu schimbatorul vechi,iar masina are motorul de 2.0d cod M47,cel fara probleme la distributie.0 points
-
sfat prietenesc : ia-ti ideile,jucariile si tot ce mai ai si muta-te pe un forum de unde poti invata ceva,sau poti primi sfaturi constructive. Oriunde ai intreba sau posta ceva pe BMW CLUB ROMANIA, fie ca esti in sectiunea TUNING,fie ca esti in sectiunea de PREZENTARE ,baietii cu sau fara experienta (experienta consta in nr de ore petrecute pe site) vor bate in gol aceleasi deviatii de la subiect : ba ca poluezi,ba ca esti mai destept decat inginerii de la bmw,ba sa-ti iei o masina mai noua daca vrei performanta. Oricum,totul e paralel cu totul aici,fara nicio suparare si cu toata parerea de rau : nimeni n-are nicio treaba cu minimul de mecanica/electica/software ,sau daca are careva habar,sub nicio forma nu "da mai departe". Iti recomand e46fanatics daca vrei sa pui intrebari la care sa primesti raspunsuri concrete,directe si cu folos. Nu te mai obosi si enerva pe aici,decat daca ai un bacs de bere si vrei sa-ti faci cruci de la prima doza pana la ultima citind debitatii care mai de care mai tampe.0 points
-
Mașinile pĂŁrĂŁsesc deja fabricile cu emisiile "magarite", și voi atâta scandal faceți cu dpf offul asta. Și chiar as vrea sa vad un studiu pe tema asta, pt ca norma de poluare nu este afectata prin dpf off, dar ma rog... voi certați va ĂŽn continuare, ecobmwclub. CFR ul și Saviemurile circula ĂŽn continuare și vad ca nu se mai certa nimeni ca n au dpf. La fel de bine mașinile pe benzina ar putea funcționa cu etanol, cu minime modificĂŁri, iar cele diesel cu ulei sau orice fel de hidrocarburi și emisii zero, dar nu se dorește asta. O sa treaca mult și bine pana când cele electrice le vor lua locul,si deja producția de baterii auto polueazĂŁ enorm cu producția lor.0 points
-
Nu cunosc mașina dar sunt sătul de minicuni. Mașina aia NU are suspensie reglabilă. Este fabricată, conform VIN-ului dat de el pe 2012-01-31, nu 31-03, dar să zicem că asta e minoră. Țară de origine Germania, discutabil, în condițiile în care onboard literature și manualul sunt în franceză.0 points
-
Eu nu vad in lista de optiuni a masinii tale optiunea EDC, drept urmare nu poti seta comportamentul suspensiei. Cred ca este doar un efect placebo.0 points
-
Eu am o mare problema cu dpf off , poate sa isi faca cate modificari vrea el atata timp cat lasa dpf. Se urmareste ca in 10 ani 90% din masinile din europa sa aibe dpf si deci riscul de a face cancer din cauza masinilor sa fie redus si nu numai. Deci sunt foarte inversunat pe cei ce se opun acestor schimbari esentiale pentru noi. Asta eu as considera-o o mare infractiune. DPF off infractiune atat pentru cei ce fac operatiunea ca mecanici cat si pe cei ce duc masinile la acei mecanici sa faca operatiunea. Puscarie daca se poate !0 points
-
De ce nu iti iei o masina ca oamenii cu caii pe care ii urmaresti? Un 3.0 cu dpf on sa nu ma poluezi pe mine si pe semenii mei? De ce scoateti dpf? Nu va intereseaza deloc de mediul inconjurator sau de cei din jur nu? Bine ca ai caii tai lesinati. Sper ca stii ca deja rarul a inceput sa verifice masinile mai noi pe care le presupun ei dpf off , cel putin la mine in oras. Abia astept sa va rupa cururile la toti astia cu dpf off si sa vad cum mai deveniti voi dpf on.0 points
-
Pai are, dar normal este sa suni direct omul, nu sa negociezi pe topic. Nu crezi ca asa e corect si politicos?-1 points
-
eu nu m-am suparat, dar prefer si e normal ca discutiile de pret sau alte detalii sa le discutam telefonic. fara nicio retinere, sunt foarte deschis si brutal de sincer apropo de sinceritate, julitura nu mai exista. totul a fost corectat pe masina cu ocazia unui mic eveniment de sezon stima-1 points
-
-1 points
-
Salut. De o perioada ma tot gandesc sa fac un upgrade la masina, atat soft cat si echipamente, pe partea de putere a masinii. Am mai cautat informatii, dar nu am gasit pana acum o lista de prioritati pentru cresterea puterii, implicit a cuplului si pretul de achizitie ale componentelor si manoperei necesare. Momentan am DPF Off, dar fara soft pentru cresterea puterii. Ma gandesc deocamdata in felul urmator: upgrade la intercooler/injectoare/pompa combustibil. In cazul intercooler-ului si injectoarelor solutia ar fi utilizarea celor de pe 335d/535d. Turbina mea fiind ok nu prea am intentia sa o fac hibrida sau altceva. EGR Off tind sa nu fac deoarece pe viitor nu stiu cum va fi cu ITP-ul. Softul stiu unde l-as face, am doar 1h de mers pana la Iasi, deci aici treaba este foarte simpla. Tinta ar fi undeva pe la 225-240cp, dar si o fiabilitate normala. Va multumesc!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00