Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/04/18 in all areas

  1. La 5800 de euro tu chiar te astepti sa aiba 150 de mii de km masina de 10 ani vechime? Pe ce lume si in ce univers? DAti exemple taote lesinaturile aduse din surse dubioase, iar cand e vorba de o masina putin mai scumpa dar cinstita, ba ca de ce e putin julita, ba ca e prea scumpa, ba ca nu are nu stiu ce dotare. Pana la urma toti cauta cat mai ieftin, ce atat ipocrizie. Daca e vorba de o masina cu km reali si mai putini, la aia nu va convine pretul mai mare.
    3 points
  2. O sa-mi pun o siguranta mai mica la far, să intre curent mai mult, ca sa lumineze mai tare Ai grija @ALF, aici o sa primesti niste raspunsuri, ce depașesc legile fizicii. Cauta un electrician si vezi daca iti ajunge curent la mufa de la incalzitorul oglinzii. Acelea sunt niste incalzitoare puse pe o bandă care se lipeste pe oglindă și se incălzesc la 38-40 grade, cand sunt alimentate la 12 v, ( așa sunt concepute de fabricant), au si un termistor de temperatură, atat si nimic mai mult. La vechile modele de BMW, ex. E46, incalzirea oglinzilor merge incontinu cand este pornit motorul, la noile modele porneste incalzirea oglinzilor de la o anumită temperatură, sau cand pornești dezaburirea. Nu are treaba ca siguranța e mai mică si se incalzeste oglinda mai tare decat ar trebui. Aceasta este o aberatie, o siguranță pusă pe un consumator, cand este mai mică, aceea sigurantă se incalzeste și in timp va ceda, se va arde, exact cum nu are treabă nici faptul cș dacă este ars un incălzitor, intră curent mai mult pe celălalt incălzitor, total fals, pe circuitul fiecărui incălzitor este pus un termistor, care regează temperatura de incălzire.
    2 points
  3. Vezi ca la exclusivoem gasesti preturi mai bune decat la bavauto! Experienta mea: cand am luat masina am facut mai multe operatiuni printre care si placutele de frana fata spate. Din cauza ca se adunasera prea multe (cutie viteze, revizie, etc) am zis sa merg pe ATE ca la fosta masina au fost foarte bune! 4000km mai tarziu discurile ovalizate, sunete ciudate la rece si nu mai tin cum tineau cele originale. A trebuit sa cumpar discuri, placute, tot nou pe original! Pentru 400-500 lei cat am economisit atunci acu am cheltuit peste 2500 ... Eu cu frana nu ma mai joc! De acu doar pe original!
    2 points
  4. Aplicatia contine toata informatia de pe DVD-urile originale de la BMW in limba engleza . Modele incluse : -BMW E38, E39, E46, E81, E82, E87, E88, E90, E91, E92, E93, E60, E61, E63, E64, E65, E66, E68, X3 E83, X5 E53, X5 E70, X6 E71, F01, F02, Z4 E85, E86, Z8 E52,Z4 E89 -Mini R50, R52, R53 Se poate descarca gratis din Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dcsoftware.eu.bmwwdsviewer.free
    1 point
  5. =)) Si-a editat postul intre timp sau poate vreun moderator...la ce ineptii scrisese acolo =)) ar trebui sa se ia de mana cu win60, amandoi reinventeaza fizica si bmw-urile =))))
    1 point
  6. https://www.salesafter.eu/?cat=c48_E90-E91-E92-E93-E90-E91-E92-E93.html
    1 point
  7. Aceea care avea 173k km in 2016 chiar e rulata foarte putin...per total nu mi se pare o afacere rea. Cam absurd totusi ca i.a dat km inapoi. Eu chiar m.as bucura sa gasesc un diesel adus din afara, vechi de 10 ani cu doar 200k km.
    1 point
  8. aaa ok , au lucrat ca la carte baieti !
    1 point
  9. Au polizat, au dat cu o solutie albastra, am asteptat vreo 5-7 min., au pus un petic peste care au aplicat o alta solutie neagra care pur si simplu a acoperit peticul, de nici nu se mai vede. Am fost la Autosoft Fundeni, iar cel care a lucrat a lucrat f.ingrijit. Dupa ce a facut pana, a bagat roata la spalat, apoi a dat jos plumbii f.atent sa nu zgarie, a polizat cu o pasla ca sa ia adezivul de la vechii plumbi apoi a echilibrat-o si a montat-o.
    1 point
  10. Mai bine original sh decat aftermarket nou.
    1 point
  11. ... A trebuit sa masuram pe jantele care vor fi puse pe masina sa vedem care ar fi dimensiunea maxima a discului care ne-ar permite sa ne ducem in exterior si am ajuns la concluzia ca putem pune un disc intre 370-378mm pe fata iar pe spate cred c ar fi suficient un disc de 345mm,momentan masina are pe fata 325mm ar trebui sa fie o schimbare evidenta. Dupa acestea a urmat etapa etrierilor,desfacerea,verificarea si vopsirea.Un pistonas a fost gasit cu ceva uzura si va fi inlocuit.Cam asa au iesit si cu ceva custom care ma mai gandesc daca vor fi puse pe toti sau nu acele stickere. Saptamana viitoare sper sa ne hotaram si in privinta discurilor si sa incepem montajele.
    1 point
  12. Pe un forum BMW sĂŁ identificĂŁm ĂŽn clar diferențe ĂŽntre anunț și mașinĂŁ. Nu toatĂŁ lumea cunoaște BMW, dar putem ĂŽnvĂŁța. Te tot legi de 2 luni. Eu te-am ĂŽntrebat cum rĂŁmâne cu suspensia. Nu orice potențial cumpĂŁrĂŁtor știe asta, aici va ĂŽnvĂŁța. Te deranjeazĂŁ așa tare cĂŁ ĂŽncerc sĂŁ ajut un coleg de forum, nu ĂŽnțeleg.
    1 point
  13. Ma, nu mi-o lua in nume de rau...sincer, imi pare rau ca nu ai ascultat sfaturile de la acea vremea. Bafta!
    1 point
  14. Valabil! 8000 euro! Merci alex, nu e problema, poate sa ramana in familie daca nu se da .
    1 point
  15. Parerea mea ! michelin ,nokian , continantal , dunlop , bridgestone ,goodyear , bf-goodrich , vredestein , viking ,..etc , pe urma gama poloneza/ceha dupa china si dupa reconstruitele ( nu recomand reconstruite) , toata ziua lucrez cu ele , echilibrari ... reparatii ... etc .. nokian este moale si are aderenta buna iarna dar imbatraneste prematur , goodyear face figuri la gramaj si se duce repede banda de rulare ... incepe si bata prematur , continental este ok in timp , michelin au inceput si ei sa o dea de gard cu echilibrarea dar inca sunt in top din cauza materialului folosit .. sunt elastice , bridgestone sunt cam rigide dar in rest sunt ok la gramaj si aderenta , bf-goodrich sunt niste anvelope destul de bune chiar peste multe marci dar raman totusi jos din cauza clasamentelor care sunt ( cumparate ) ... pe tema asta este mult de discutat si am omis cateva marci , aaa sa nu uit , de exemplu goodyear fabricat in turcia nu este acelasi cu cel fabricat sa zicem in spania -valabil si pentru alte marci de renume pentru iarna recomad cu caldura anvelope cu dot cat mai nou pentru si nu asa scumpe pentru ca oricum nu alergam ca vara si oricum sunt folosite circa 4 luni pe an si in rest stau degeaba si dupa un timp ... circa 4-5 ani nu mai sunt aderente asa cum trebuie ( vara trebuie pastrate la racoare si ferite de soare ) cunosc persoane care le pastreaza peste vara in podul casei unde sunt 50-70 grade vara ) ... stau ca la cuptor pentru vara ceva aderent pe umed/ploaie si uscat si tot odata usor elastice sa protejeze articulatia masini , gen michelin sau continental sau bf-goodrich repet , este doar parerea mea , fiecare face cum doreste pana la urma .. mai este vorba si de buget pana la urma.
    1 point
  16. 1 point
  17. legat de ACC, sa stii ca nu oprea, a patit-o un prieten de al meu, aceeasi faza ca si tine, a auzit bip-bip-bip, pana a ridicat privirea si efectiv a franat era deja prea tarziu, s-a infipt in fundul celui din fata. Impact usor la gen 10-15kmh, de abia plecase de la semafor cand s-a poticnit coloana, dar damage-ul a fost mare din cauza sistemului de protectie a pietonului care a interpretat-o ca atare si i-a activat capsele pirotehnice ale capotei, s-a lasat cu far spart, armatura bara indoita si radiatoare, bara crapata si capse sarite, cost neatentie, peste 3k Eur, cu piese sh, doar capsele au fost vreo 700Eur.
    1 point
  18. si uite cum un destept s-a trezit sa iti dea minus...probabil unu care voia sa cumperi kingkong, nu de firma.
    1 point
  19. Schimba-le repede ca iarasi o sa-i ia prin surprindere zapada in Bucuresti ))
    1 point
  20. problema pe aici este, la fel ca in toata societatea in care unii traim/traiesc, de cultura. multe din carentele majore nu sunt constientizate si in loc sa fie corectate sunt amplificate. este o legatura indisolubila intre prostie -> intoleranta -> ura. orice disputa devine personala si oamenii se iau la pumni in intersectie pentru cine stie ce neacordare de prioritate reala sau imaginara. pe forumuri daca unul emite o opinie ce nu corespunde cu a altuia, automat e "idiot", "nepriceput" sau mai stiu eu cum. in cazul de fata, de ce ma rog sa fie un m doar coupe nu si cabrio, daca sunt unii carora le pace cabrio? acceasi tendinta de radicalizare, de a se considera pe sine etalon, de a impune gustul propriu ca regula. asta e societatea in care dictatura s-a simtit si se simte cel mai bine. fiecare e un mic stalin sau hitler. ei bine, e gresit, oamenii sunt diversi, fiecare are dreptatea lui.
    1 point
  21. Catalin Botezatu....tu esti?!
    1 point
  22. La Bucuresti costa intre 400 si 450 ron per piesa, dar vopsit foarte bine , fara sa se observe diferente cu restul caroseriei.
    0 points
  23. I-am pus video-ul, este topicul cu 7 pagini in care daca citesti de la capat aflii despre ce e vorba, acum mi-am dat seama ca omul e doar pe baza si vrajeala (in afara de faptul ca habar nu are de nimic), nu o sa mai fie bagat in seama de acuma.
    0 points
  24. E parerea ta, iti spun eu ca sunt excelente, macar nu te pronunta daca nu le ai incercat, aveti un fix cu firmele astea premium de anvelope fabricate peste tot posibil!!!
    0 points
  25. Mirific e cuvântul potrivit!
    0 points
  26. am vazut eu stai linistit , masina (o skoda octavia) avea 130 mii si anvelopele ( matador ) erau al masini si inca mai erau ok , daca scazi cat a mers omu iarna cu alte anvelope ajungi la 80-90 mii km , si nu a fost singura masina , chiar am intrebat de multe ori clientul din ce an este masina si se confirma cu anul de fabricate al anvelopelor cu anul masini , chiar tin de le ia dracu pentru ca in acest fel fabricatul anvelopei are de castigat pe piata , adica daca tu cumperi masina noua si ai mers mult si bine cu anvelopele de pe masina si dupa un timp vrei sa cumper alte anvelope atunci ce faci ?! , cumperi ce ai pe masina ca na ... zici ca au tinut si ca sunt bune dar nu este chiar asa ,repet ! ce cumperi din comert nu are legatura cu ce ai din fabrica
    0 points
  27. si uite cum ajungi la vorba mea....de acum ceva timp, cand ti s-a oferit 8200 si i-ai dat flit....mai scade si tot va fi greu de vandut. Bafta cu vanzarea.
    0 points
  28. Aici vorbim de galerie de F11 525, asa ca las-o balta. Daca citeai tot, era altceva, nu ai mai fi raspuns asa. Omul asta intreba de galeria de la masina lui; nu de masina ta, care este alt model. Iar galeria se poate scoate si fara demontarea bornei, numai ca exista riscul sa faci scurt.
    0 points
  29. Generalii nu, au oferte de rahat! Lucrez cu toti, in principiu daca iti ofera careva un pret mic, uita-te atent la contract si vezi de ce iti ofer acel pret, deoarece este posibil sa ai o fransiza de 15-30% in caz de dauna totala, este posibil sa ai fransiza daca gasesti masina vandalizata in parcari, este posibil sa ti se mareasca fransiza cu fiecare eveniment si multe alte chestii...trebuie sa vorbesti clar cu ei de la inceput toate aspectele, intrebi orice iti vine in minte si sa iti arate negru pe alb pe contract. Conteaza si la cat iti evalueaza masina. De exemplu urmatorul casco care o sa-l fac, o sa fie cel mai simplu Casco, adica sa acopere doar daca fac eu accident si este vina mea, cu fransiza mare 200-300 euro, ca sa nu fie mult pe an, gandeste-te si la varianta asta, este posibil sa iti ofere un 1500-2000 euro /an pe full casco cu fransiza sau fara.
    -1 points
  30. Nu ma aprind aiurea dar din moment a dat și seria, chiar dk a scris câteva opțiuni in + sau ma rog in - se pot corela cu seria,,, tu ai impresia ca toți oamenii s au nĂŁscut ĂŽnvĂŁțați și toți Stiu ca are suspensie sau nu are ,,, le scriu ca "da bine" și e doar reclama din punctul meu de vedere,,, stai liniștit ca și nemții sau ma rog turcii pe mobile.de scriu "voll" sau "unfallfrei" sau km REali,,,când de fapt nu e chiar așa,,,,eu zic sa nu ne Mao Legam de toate nimicurile sau sa cĂŁutĂŁm Greșeli gramaticale din moment ce poți sa verifici și tu ce a scris omul ca in fond ma intereseazĂŁ mașina nu ca a "greșit" ĂŁla 2 luni la dat fabricației,,,bafta!
    -1 points
  31. Foarte la subiect si pertinent ce ai spus mai sus ,sunt de acord cu ce ai spus legat de producatori si cam asta am constatat si eu dar as mai face o precizare: eu nu cred ce ai spus legat de partea de clasamente ca sunt cumparate de unii....uite chiar acum a apparut testul de vara pentru 175/65/14 si castiga Falken iar Continental este pe locul 10 !!!.Eu personal cred ca pe greii industriei nu-i mai intereseaza dimensiunile mici pentru ca si volumele au scazut acolo....si nu e nici o smecherie .Sa manance si gura lor ceva,
    -1 points
  32. Stanga e cu problema. La stanga m-as asigura ca fuctioneaza. Probabil de aceea se incalzeste mai mult dreapta, cu toate ca pot sa gresesc - uita-te sa vezi daca ai sigurante pentru fiecare oglinda.
    -1 points
  33. nu nu , este vorba de compozitie , la prima gandire asa pare dar nu este chiar asa ... dar hai sa nu dezvoltam un subiect de care nu are nevoie nimeni .. si anume compozitia anvelopei , cat cauciuc sitetic are si cat natural sau cat sulf ... etc ... ca sunt satul de ele ... de prin 93'
    -1 points
  34. Mai bine cumparai 2 stopuri noi,aftermarchet,e cam 350 bucata alea de exterior,iar diferenta nu este ,am pus si eu unu si e ok si ca forma si culoare.
    -1 points
  35. Se puteau comanda din tara de pe autokarma sau e-piesa si t-i le trimitea cineva in Italia...aveai si garantie pe ele...eu am luat Tyc si nu am avut nici o problema de 2 ani jumate.
    -1 points
  36. Wow...cat de tare poate sa se aude doar cu tipsuri si ce ciudat, la tine angelo o sa se auda bine bine!:Dposibil si frumos.
    -1 points
  37. Daca tu zici ca sunt super bune niste puscarii de anvelope ( Sebring este acelasi lucru cu Riken si Tigar si toate reprezinta alternativa Michelin la anvelopele SH) cred ca daca ai merge cu Continental sau Michelin pe masina ai spune atunci ca il ai pe Dumnezeu copilot. Un alt motiv pentru care anvelopele de prima echipare tin mai mult este si datorita faptului ca masina este noua si deci suspensia ,directia sunt noi si nu uzeaza inegal.
    -1 points
  38. -1 points
  39. Salutare! Zilele trecute m-am intalnit cu George sa vad masina lui, eu fiind in cautare de un e90/91. Tin sa mentionez ca masina este absolut asa cum este descrisa in anunt (inclusiv tonele de facturi pentru tot ceea ce este mentionat ca s-a facut la ea). Pentru cei care sunt interesati de un e90, curat si ne *samsarit* ii incurajez sa-l sune pe George si sa vada masina. Omul e la fel de sincer precum masina. Eu intre timp am optat pt un e91 lci. Toate bune!
    -2 points
  40. Nici tu nu ma cunosti pe mine,asa ca mukles...si nu mai certa pe toata lumea pe aici cu scrisul tau,daca ai ceva de zis fa-o normal,nu te mai rĂŁstii la toata lumea ,ai o atitudine gresita,parca tu esti profesor si noi elevii.
    -3 points
  41. Aberezi... O anvelopa care tine mult este o anvelopa de compozitie dura, ce nu ofera o aderenta optima. Nu exista aderenta maxima si anduranta maxima, sunt termeni opusi cand vine vorba de anvelope.
    -3 points
  42. Eu vorbesc despre verificarea sigurantei sau a sigurantelor.. nu daca pornesc automat; evident ca da din moment ce nu exista comutator dedicat. Asa cum am spus mai sus, daca e o singura siguranta este posibil ca tot curentul pentru ambele oglinzi sa fie dat celei mai calde pentru ca cealalta e defecta. Mai exista si varianta oglinda cu siguranta prea mica (ca valoare) si de aici rezulta incalzirea excesiva. (De unde stii RaYn3 ca porneste cu dezaburirea parbrizului? Acestea sunt oglizi exterioare, de ce sa fie dezaburite cu parbrizul!? Daca la mine pun recircularea mi se aburesc toate geamurile!)
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.