Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/05/18 in all areas
-
... A trebuit sa masuram pe jantele care vor fi puse pe masina sa vedem care ar fi dimensiunea maxima a discului care ne-ar permite sa ne ducem in exterior si am ajuns la concluzia ca putem pune un disc intre 370-378mm pe fata iar pe spate cred c ar fi suficient un disc de 345mm,momentan masina are pe fata 325mm ar trebui sa fie o schimbare evidenta. Dupa acestea a urmat etapa etrierilor,desfacerea,verificarea si vopsirea.Un pistonas a fost gasit cu ceva uzura si va fi inlocuit.Cam asa au iesit si cu ceva custom care ma mai gandesc daca vor fi puse pe toti sau nu acele stickere. Saptamana viitoare sper sa ne hotaram si in privinta discurilor si sa incepem montajele.3 points
-
2 points
-
Ce sa zic ... cred ca ai vazut numai jafuri, masina facute pt vanzare. Cauta sa gasesti una care sa-ti arate facturi, revizii etc. Stiu ca 1000€ poate parea mult la pretul in plis a unei masini, dar 1000€ se cheltuie repede ca sa remediezi problemele. Din problemele prezentate mai sus, n-are voie sa se intample asa ceva. Doar in urma unor accidente pot aparea ... volan stramb, senzori etc. Iar cine nu da 100 lei pe un senzor, iti dai seama ca doar a tras de ea fara sa investeasca.2 points
-
Foloseste cu incredere functia "search" de pe forum, o sa descoperi o mie de topicuri unde s-a dezbatut problema. releu bujii functional, termostate in mintile apa/egr, apa peste 75 grade, viteza peste 60km/h dupa maxim 30min o sa plece regenerarea singura daca se indeplinesc aceste conditii(30min dupa ce se cumuleaza toti factorii) pana atunci baga un tester pe masina si vezi presiunea in DPF, inainte si dupa, peste anumite valori nu ai decat sa il dai jos si sa il trimiti la curatat sau sa il schimbi. iar daca tot ai ajuns in situatia asta baga masina la o verificare amanuntita ca sunt o mie de factori care pot cauza o ardere incorecta si afuma DPF-ul , incepand cu injectoare defecte( orice corectie peste 1.2 plus sau minus) si multe alte chitibusuri pe care multi mecanici de cartier le ignora. corectia de 1.2 la injectoare a fost experimentata pe propria piele si le-am schimbat cu unele noi apoi surpriza... nu mai fumega masina si nici nu mirosea evacuarea.2 points
-
La 5800 de euro tu chiar te astepti sa aiba 150 de mii de km masina de 10 ani vechime? Pe ce lume si in ce univers? DAti exemple taote lesinaturile aduse din surse dubioase, iar cand e vorba de o masina putin mai scumpa dar cinstita, ba ca de ce e putin julita, ba ca e prea scumpa, ba ca nu are nu stiu ce dotare. Pana la urma toti cauta cat mai ieftin, ce atat ipocrizie. Daca e vorba de o masina cu km reali si mai putini, la aia nu va convine pretul mai mare.2 points
-
Cu tot respectul, ce sens are ca cineva sa ĂŽși facĂŁ griji pentru consum in București. De obicei se fac 12 km in aproape 2 ore, ar fi culmea sa faci consumul. Apoi lumea vrea și 5%2 points
-
Iei un cablu K+DCAN. Astea vin cu interfata USB (presupun ca ai la laptop asa ceva chiar daca e vechi). Softurile sunt la indemana, cauti pe google. Preturile la K+DCAN variaza de la 18$ (asa am luat eu din China si a venit in 30 de zile) pana la vreo 150-200 de lei maxim in RO(avantajul e ca in 2-3 zile il ai). Toata treaba cu K+DCAN e ca sunt o groaza, unele merg pe doar pe modelele pre-LCI, altele si-si. Sunt multe clone slabe, dau erori, nu se conecteaza la masina, etc. Eu am cu placa de baza verde, merge si pe E60 LCI. Mai am unul cu placa alba, sta in sertar ca doar pe E46 a mers, deasta l-am luat pe cel cu placa verde. INPA e usor de folosit, ai o sectiune unde poti scana toata masina de erori, iti da un raport pe toate modulele. Cat despre injectoare, este un ecran unde iti arata corectiile si marjele in care ar trebui sa se incadreze ca sa fie ok. Gasesti ghiduri de utilizare pe google, youtube, etc. Ca sfat, cumpara o masina pe care merge tot, senzori de parcare, incalzire in scaune, navigatie, reglaje electrice la scaun. Dpmdv astea sunt eliminatorii. Ca discurile sunt pe gata, hai, le schimbi si te folosesti de ele. La fel si amortizoarele. Dar nimic mai mult, electronica masinii trebuie sa fie ok din toate punctele de vedere. Bani cer toate, insa o masina ok nu cere imediat dupa achizitie. Si cu siguranta nu cere lucrari mari (amortizoare si discuri pentru mine cel putin, intra la lucrari mici).1 point
-
Riscuri sunt la toate...nu ai de unde sa stii la niciuna ca e 100% perfect, dar una e cand cumperi masina de la cineva care a intretinut-o cum trebuie si sa-ti faca dovada prin facturi/intrari, sa-l stii de pe forum etc, mai reduci din riscuri si ideea este ca nu poti sa iei o masina care stii 100% ca nu are nimic pentru ca a doua zii sa-ti poata pica un ambreiaj/distributie orice, nici vechiul proprietar care a intretinut o nu avea de unde sa stie, trebuie sa poti sa-ti permiti sa o repari in caz de orice. Tester eu am luat de pe olx, mult mai ieftin...nu pot sa zic aici, dar stii de care ma refer. Edit: ICOM sa folosesti pentru tine deja e prea mult pentru diagnoza si ca cunostinte si ca bani, cu ICOM faci multe altele, nu se merita doar pentru diagnosticare cand ISTA face tot ce vrei.1 point
-
Schimbat prima data distributie BMW 263000KM: TYPE UX11; Model: 318d UI-EUR; DEV. CODE: E91(MUE); ENGINE: N47; P.D.: 2009, Lucrare executata la Bimmer 19.01.2018 → Rezultat bun! Nr, Cod Denumire piesa 1 13528589971 CHAIN (piesa originala BMW) CHAIN 2 13528580559 Piesa de schimb (piesa originala BMW) GUIDE RAIL 3 13528573159 CHAIN TENSIO (piesa originala BMW) CHAIN TENSIONER 4 13527797906 Roata lant (piesa originala BMW) SPROCKET 5 13527797905 Intinzator lant (piesa originala BMW) CHAIN TENSIONER 6 11318570649 Timing chain (piesa originala BMW) TIMING CHAIN 7 11317797899 Sina ghidare lant di (piesa originala BMW) GUIDE RAIL 8 11317797898 Sina intinzatoare la (piesa originala BMW) CHAIN TENSIONER 9 11318586699 Chain tensio (piesa originala BMW) CHAIN TENSIONER 10 11437794698 Garnitura joja ulei (piesa originala BMW) O-RING 11 11317797514 Sprocket (piesa originala BMW) CAMSHAFT SPROCKET 12 13527797909 Spritiera ulei s,ung (piesa originala BMW) OIL SPRAYING NOZZLE 13 11417797896 Lant pompa ulei (piesa originala BMW) CHAIN 14 F00VC17503 Saiba injector Saibe de cupru Injectoare BMW NON OEM 15 11137807302 Garnitura baie ulei (piesa originala BMW) GASKET STEEL 16 11147797491 Garnitura (piesa originala BMW) GASKET STEEL 17 11127807017 Set garnit,capac chi (piesa originala BMW) GASKET SET, CYLINDER HEAD COVER 18 11427807177 Filtru ulei motor (piesa originala BMW) SET OIL-FILTER ELEMENT 19 BMWShell 5W30 83212365946 Ulei BMW Shell 5W30 vrac butoi BMW TWINPOWER TURBO LL-04 5W-301 point
-
La vizionari recomand sa mergi cu cineva care are tester original ICOM, poti vedea foarte multe erori si testa multe componente si functii Te-as sfatui sa cauti an de fabricatie minim 2006, la sfarsitul lui 2005 au remediat multe din problemele lui E60 (inclusiv cea cu frecatul coloanei de volan, rulmentul de plastic defect).1 point
-
https://www.olx.ro/oferta/jante-aliaj-16-bmw-styling-155-seria1-seria3-IDauRO1.html https://www.olx.ro/oferta/jante-bmw-205-55-16-IDarZfW.html https://www.olx.ro/oferta/jante-bmw-16-ID85EhN.html https://www.olx.ro/oferta/jante-originale-bmw-seria-3-e90-e46-cu-anvelope-iarna-16-ID9Q7Ah.html https://www.olx.ro/oferta/vand-1-bucata-janta-bmw-16-IDa9Ahp.html https://www.olx.ro/oferta/jante-bmw-16-seria-1-3-316-318-320-e90-e91-et-34-IDamqKn.html https://www.olx.ro/oferta/jante-aliaj-originale-bmw-seria-3-e90-r16-IDaiEZZ.html1 point
-
Salutare! Zilele trecute m-am intalnit cu George sa vad masina lui, eu fiind in cautare de un e90/91. Tin sa mentionez ca masina este absolut asa cum este descrisa in anunt (inclusiv tonele de facturi pentru tot ceea ce este mentionat ca s-a facut la ea). Pentru cei care sunt interesati de un e90, curat si ne *samsarit* ii incurajez sa-l sune pe George si sa vada masina. Omul e la fel de sincer precum masina. Eu intre timp am optat pt un e91 lci. Toate bune!1 point
-
Abur, daca o mai turezi mult asa la rece cu siguranta o sa iti pape si ulei Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Daca tu zici ca sunt super bune niste puscarii de anvelope ( Sebring este acelasi lucru cu Riken si Tigar si toate reprezinta alternativa Michelin la anvelopele SH) cred ca daca ai merge cu Continental sau Michelin pe masina ai spune atunci ca il ai pe Dumnezeu copilot. Un alt motiv pentru care anvelopele de prima echipare tin mai mult este si datorita faptului ca masina este noua si deci suspensia ,directia sunt noi si nu uzeaza inegal.1 point
-
1 point
-
Off: Pentru colegii care spun ca DPF off e ok si ca de ce sa tinem standardele sus ca uite ce este in jur... As intreba de ce vreti standarde de BMW cand nu le puteti intretine? De ce va simtiti mai relaxati sa poluati ca "uite si saviemul polueaza" ...pai luati-va saviem si nu mai aveti probleme. Cum v-ti simti daca mi-as goli sacul de la aspirator la voi in casa sa zic: oricum este atata praf in jur. De ce va deranjeaza asta? Ar trebui facut un post pe limbajul omului cu 8 clase, cu BMW si cu standarde inalte ce inseamna tunning si ce trebuie facut in fiecare din cele 3 etape. Pana acum s-a inteles ca scoti DPF si gata ai facut tunning.1 point
-
CEC fara acoperire se numeste acel tichet care a fost emis si nu poate fii validat ... Eu stiu ca asta este caz penal , aaa ... este statul cel care a emis tichetul ! ... atunci este doar birocratie. Daca un muritor de rand ar fii emis un asemenea CEC in 2 ore era arestat preventiv si cine stie in ce beci era in astea 2 saptamani ...1 point
-
Ce frumos... trebuie sĂŁ ĂŽmi iau un parbriz nou. Am luat ĂŽn weekend ditai piatra pe A2. SĂŁ vedem și la ce scoruri ajung acum, cĂŁ vĂŁd cĂŁ pentru HUD ĂŽmi trebuie altĂŁ piesĂŁ. Casco nu acoperĂŁ situația asta...1 point
-
Ma omoara intrebarea asta de la posesori de masini de 50.000 de euro -- CAT CONSUMA? Aceeeasi masina - condusa pe acelasi traseu - de 7 soferi diferiti - va rezulta in 7 consumuri total diferite. Este o intrebare total irelevanta si fara sens. Cand se termina motorina te duci si pui ... The END.1 point
-
Am un X3 similar și confirm cifrele astea. Ăn București ĂŽn condiții de trafic 10% scoti doar ĂŽn w/e sau dacĂŁ mergi eco pro și apeși pe accelerație ca pensionarii..... dacĂŁ mergi grĂŁbit sare de 12%. Absolut normal. Probabil ca la Videle scoti si sub 10%1 point
-
Hai ca sunt mai lamurit. Mersi tuturor, mai putin celor care se iau de mine ca ma uit la consum . Glumesc, normal. Masina fiind noua pt mine, chiar eram curios daca e in grafic, sau am prins eu una cu probleme. Sunt in grafic, m-am linistit. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
mie, personal, X1 x18d, la 130km/h imi lua ~8.9 l/100. La mine a crescut la 9 dupa ce i-am schimbat distributia. unii zic ca nu are cum. e, uite ca s a intamplat. Cred injectoarele au fost schimbate/inlocuite si ele din "greseala". inainte era undeva pe la 7.5% parca la X3 3.0xd, la 130 pe tempomat, am undeva pana in 9% mers pe drum drept, neinclinat. in Bucuresti..de la un ~9.7-10% dimineata la 7:30 pana la 12-14%, seara spre casa pe la 16:30. mers normal, in D/Comfort.1 point
-
Daca stau bine sa ma gandesc, toata lumea se uita la consum. Poti sa ai Dacia, BMW sau Bentley, ca tot o sa te uiti la consum, mai ales cand lumea iti zice ca consumi mai mult decat ar trebui. Am pornit topicul pentru ca am colegi de munca, care au tot X3, 2.0 xdrive. Unul din ei chiar zicea ca in oras ii ia 8%, cand mie ĂŽmi arata in bord numai peste 13%. Am facut de proba un drum pana la constanta, 3 omeni in masina, tinuta pe pilot automat la 130km/h, si consumul instant era 9. Mai mult decat ii ia colegului in oras Normal ca am vrut sa aud si alte pareri, de pe forum. Ma gandesc ca ori mananca ââŹĹrahat turcescââŹÂ colegul, ori intr-adevar imi consuma mie mai mult decat trebuie. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
ce dispute-s pe aici pe marginea consumului si necesitatii Xdrive. nu, nu e nimic anormal cat consuma...atat consuma o astfel de barca la care mai si apesi pe acceleratie. am fost la vaslui in weekend si fiind trafic, fiecare depasire era facuta cu pedala la fund(3500-4000 de ture de cateva zeci de ori). 7.5-8.0 e normal la final. dpmdv, xdrive e un must la minim 250cp si/sau 500NM. ma uit ca masina mea cu motor de drujba, la fiecare iesire mai in forta de pe o strada laturalnica are comportament supravirator1 point
-
daca la 150.000 km incep sa sara lanturile si fuliile, e clar ce fiabilitate are BMW in zilele noastre. Cand aveam Renault, nici nu stiam ce dracu e ala lant distributie sau fulie, acum mergi cu piesele in portbagaj, nu se stie unde te lasa masina germana "premium"1 point
-
Eu prin premium inteleg siguranta, calitate/fiabilitate , confort/lux ... Din pacate dupa 2005 masinile ofera doar siguranta , confort/lux si cam atata ... Cati bani am bagat in BMW nu s-a bagat in 2 mercedesuri multi ani, adevaru ca sunt mai vechi de cat BMW dar atunci inseamna ca au invatat din greseli si cu fiecare model mai nou imbunatatesc ce era problematic in modelul din trecut si asa se tinde catre o masina cat mai fiabila , doar ca din punct de vedere economic asa ceva nu este admis si se evita constructia masinilor in care ai de schimbat doar uleiuri si placute de frana. Japonezi sunt cred ca pe primul loc la acest capitol si a lasat in urma piata din Europa si Sua , era o data cand Made in Germany era un fel de stas folcloric , acuma este doar Build In Germany ce se vede in fiabilitatea masinilor , si aici nu vorbesc de BMW, Mercedes care sunt considerate varfu de lance al Europei. Ajungi ca iti cumperi un Rolls cu 300-400k euro si vezi ca ai materiale si piese ce sunt si pe o masina de 80k euro.1 point
-
Ce treaba are asta cu distributia rupta ? Omu plange ca a ramas fara motor si voi discutati despre tabetele odioase care pur si simplu sunt trantite in Mercedes. :)1 point
-
1 point
-
Ideea e ca toata lumea cand isi cumpara bmw se asteapta la minuni. Ei bine nu e asa. bmw e o masina premium. i-ti trebuie un venit peste medie sa intretii chiar si un second din 2005. Caii putere peste celelalte masini nu sunt degeaba. Sunt dati de o tehnologie un pic mai avansata. Iar asta costa bani. ... si bmw se strica. problema e depinde de buget. o sa vadeti multe , multe , multe bmw la shrot. Dc ... pentru ca multi nu au bani sa le repare. Bmw tine minim 30 ani sau 1M km. Daca e intretinuta corespunzator. Recent mi-am cumparat un 520. Are 450 mii km. Mere ca aproape nou. Putere , confort, etc ... dar asta costa. Sa nu va asteptati sa cumparati un second perfect. Eu am bagat in el 1200 sa nu mai vad erori in bord si mai u rmeraza sa mai bag 1000 sa mearga cum vreau eu. Una peste alta ... bmw merita orice leu ... atata vreme cat leul ala il dai la cine trebuie. PS. Experienta cum Automibile Bavaria ... scurgeri de ulei dreapta motor. .... nota de plata 7200 ron ... normal , nu le dau ... merg la mecanicul meu vechi. ... rasete , se uita la motor , se uita la lista de defectiuni ... alt diagnostic ... masina nu are erori. Ce fac? Nimic. Astept sa pice de tot. Masina merge cu 210 pe autostrada cu exceptia ca imi mananca 1 L ulei la mia de km. ...lol ... daca vrea sa pape ii dau sa pape. Ideea e ca ... nu avem mecanici sa stie bmw , nici macar in reprezentante. Sent from my MotoG3 using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Salut colegi forumisti. Masina mea a devenit foarte vesela in curbe. Si doar in curbele spre dreapta Am o senzatie foarte ciudata de instabilitate in curbele mai agresive spre dreapta.Uneori intra si ESP. Masina are suspensie m technic de fabrica, si am schimbat pe spate amortizoare, flanse, si bucsele mari de la brate. Mecanicii zic ca suspensia e "beton" si nu misca nimic. Doar ca nu e chiar asa, si la unele hopuri mai mari chiar se aude ceva zgomot (pe parte stanga). Intr-adevar toate astea la viteze mai marisoare si in anumite conditii, la mers de oras e lipita de asfalt, dar la viteze de autostrada am senzatia ca pleaca de sub mine de spate, mai ales in viraje. Aveti idee ce piese ar mai putea afecta stabilitatea masinii pe viraje ? Multumesc.0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
Am facut si e de schimbat _chiulasa_ cu tot cu axa cu came,restul a zis mecanicul ca sunt ok.Deja i-am spus sa o repare.Sa vad acum cum o sa mearga.Sper sa fie ok. El a zis ca atat timp cat nu au fost afectate pistoanele nu are rost sa iau motor sh ca nu stiu ce motor iau si ca e posibil sa fie facut din bucati sau cu foarte multi km.-1 points
-
Ma bucur ca esti un tip pasionat de masini bmw pe care le tuneaza, face drifturi si uita sa dea kilometri reali in bord..... Ce ma deranjeaza este ca jignesti gratuit pe toata lumea si iti place sa caracterizezi pe altii Toata lumea are cazaturi, toti sunt niste saracii, toti vand numai rable, nimeni nu isi permite ca tine sa schimbe bucsi si bielete Uiti ca si noi restul de pe aci suntem pasionati, cu mai multi sau mai putini bani, pana la urma ce reprezinta ptr tine pasiunea ptr bmw, altfel nu intram pe forum ci ne prezentam la bmw , o masina in leasing si ii rupeam bucile de jar fara sa ma deranjez vreodata sa intru pe aci sau sa ma bag cu altcineva in seama, multi se duc si la intruniri na pasiune.... Tu in schimb uiti ca pasiunea si afacerea adica banii sunt 2 lucruri total diferite care nu se pupa, pe urma iti dau un sfat, cu atitudinea asta nu faci multe lire in anglia, acolo o sa dai de adevaratii romani cu probleme, datorii si care muncesc mult si greu ptr niste bani de multe ori putini.... Stiu ca nu este topic de vanzare dar daca avem voie sa ne spunem si noi parerea arunci o vom face-1 points
-
-1 points
-
Cand pornesti masina DTC este dezactivat si DSC activat. Cand apesi scurt pe buton activezi DTC.cand apesi 3 sec dezactivezi DSC si activezi DTC. In rest explicatiile sunt corecte-1 points
-
Pentru desteptul care a dat minus: "the DTC can be activated by pressing a button and this allows more slip and reduces the DSC’s curbing of the engine. The result: better traction and more thrust. " Sursa https://secure.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/dynamic_traction_control.html-1 points
-
Turboul dus complet inseamna o reconditionare de turbo undeva la 300-400 Euro facut bine in Bucuresti, fulia pe la 150 euro Corteco, iar filtrul de particule o curatare la vreo 150-200 euro sau o inlocuire undeva la 300 euro filtrul aftermarket cu cel vechi la schimb (odorhei secuiesc), deci totul maxim la 850 euro, o suma mica pentru un turbo "nou", dpf "nou" si fulie noua..pe turbo o sa ai garantie cam 1-2 ani, iar pe dpf la fel. Sumele alea sunt pentru Turbo OE nou, DPF OE NOU si fulie OE noua, ceea ce nu se merita.-1 points
-
X3 3.0 9.7-10% dimineata, in bucuresti? Cred ca glumesti... Ca sa iti dai seama de consum faci plinul, faci 500km in oras, mersul tau normal, faci iar plinul, scoti consumul, apoi repeti de 3 ori si iti da consumul real. Ce iti arata pe bc, dupa ce resetezi si 15-20km facuti, e irelevant.-1 points
-
Nu se ia nimeni de tine, dar treaba cu consumul, mai ales in bucuresti, este de domeniul sf. Nu iti face griji, masina consuma bine, nu este nimic in neregula cu ea. Sunt foarte multi care abereaza pur si simplu cu consumul, multi zic ca fac consum sub ce da producatorul, ca sa iti dai seama de ce ti s-a raspuns asa. Apropo, aceeasi masina poate sa consume diferit, pe acelasi traseu, cu sofer diferit. Nu e ceva fix, iar tu esti in grafic.-1 points
-
Da, ca instantul conteaza... Uite instantul la 130km/h la vechiul e90 320d - 5% Si uite si la 100km/h - 3.5% Dar asta nu inseamna ca in bucuresti o sa consume la fel, deci irelevant instantul, pe drum liber. De la 3.5%-4% la 100km/h la 12-14% in traficul din bucuresti e diferenta mare.-1 points
-
-1 points
-
Bai și sa va dea omul mura in gura vin-ul și tot nu e bine, tot Ascunde ceva ,,,va mirați de ce sa va mai legati,,, eu zic sa privești mașina Per total nu ca a scris omul ca e Fab cu 2 luni mai mult,,,, cumperi mașina sau tu cumperi vânzĂŁtorul ? P.s - N am nici o treaba cu vânzĂŁtorul-1 points
-
E un forum BMW, nu te aprinde aiurea. E normal să cauți și să primești răspunsuri de toate felurile și care se leagă de orice. Eu mă leg de orice detaliu, da. Anunțul ăla e sămsărie totală și oamneni de genul au distrus complet piața auto SH în România. Atâta timp cât se "omite" sau se pune o opțiune în plus care de fapt nu există, e bine să fii cu ochii în 6. Dacă omul a "omis" unele detalii minore, cine știe ce mai e prin spate. Dar partea cu suspensia e ok? Așa ți se pare corect față de cumpărător? Hai să fim informați mai bine și să lăsăm oamenii să invețe. Dacă cel ce a întrebat nu e interesat de ce i-am transmis e problema lui, dar măcar știe; poate n-a observat. Să încerci să vinzi ca om de bună credință mașina în RO, cu toate actele, detaliile, facturile și istoricul la zi, să vezi distracție.-1 points
-
Pe un forum BMW sĂŁ identificĂŁm ĂŽn clar diferențe ĂŽntre anunț și mașinĂŁ. Nu toatĂŁ lumea cunoaște BMW, dar putem ĂŽnvĂŁța. Te tot legi de 2 luni. Eu te-am ĂŽntrebat cum rĂŁmâne cu suspensia. Nu orice potențial cumpĂŁrĂŁtor știe asta, aici va ĂŽnvĂŁța. Te deranjeazĂŁ așa tare cĂŁ ĂŽncerc sĂŁ ajut un coleg de forum, nu ĂŽnțeleg.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00