Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/07/18 in all areas

  1. Du-o la Radacini MOtors, repar-o si vinde-o!
    3 points
  2. din M pack ce este original si ce este replica? bara fata nu este de Mpack
    3 points
  3. Pai cum nu? Tu nu vezi ca mai nou se verifica istoric de km la diesel din 2000? ) Sunt pretentiosi romanii, mai mult la pret si '5 butoane'.
    2 points
  4. Arata foarte bine. E60 va fi o masina frumoasa si peste 20 de ani. De curiozitate, tipsurile sunt sudate putin oblic (adica nu sunt perpendiculare pe bara), sau e din cauza fotografiei?
    2 points
  5. Recondiționare = cârpealĂŁ.
    1 point
  6. la asa postare, ce putem sa-i raspund colegului ?! :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:
    1 point
  7. Stiuu =)))) O sa-l schimb in curand! Nu m-am apucat de interior decat foarte putine detalii..
    1 point
  8. https://www.olx.ro/oferta/oferta-bmw-m-paket-2009-inm-ro-stare-impecabila-volan-normal-IDaxrib.html
    1 point
  9. Posibil sa meargĂŁ, nu m-am lovit de eroarea asta pana acum. Ăn caz contrar, Ista
    1 point
  10. au aceasi suprafata ca cele vechi , sunt ferodo iar cele vechi bmw
    1 point
  11. Asa e, mai aveai mult si bine de tras din placutele vechi! Abia daca au disparut "rampele" alea de pe placuta.. Mi se pare foarte mica suprafata de contact a placutelor noi! Ce marca sunt?
    1 point
  12. e unul din senzori in scurt
    1 point
  13. 1: NU ai nevoie de rca-ul lui din moment ce ai fost la politie. 2: Opel Di-Bas etc. te duci si faci reconstatarea la reprezentante pt. ca o sa fie dauna totala, asa ca ramai cu niste bani, mai pui ceva si iti cumperi iar ceva pe gpl (stiu de ce, asa am facut si eu). 3: Cauti alta masina.
    1 point
  14. Cred ca esti primul care a patit asta...Cel putin pentru mine...Imi pare rau , la mine a ajuns foarte repede , si am comandat ambele variante...
    1 point
  15. Foarte frumos! De curiozitate, cum ai facut sa iei numarul tipul ala pe fata?
    1 point
  16. In caz ca mai este cineva interesat de:https://www.autovit....0-ID7GqR5g.htmlp488096-vehicle-information.pdf
    1 point
  17. 1 point
  18. Diferenta dintre cele 2 tevi este de aproximativ 0.5 cm-0.8 cm. Am montat tipsurile si arcurile pe spate. Ce-i drept, s-a lasat ceva pe spate, undeva la 20mm. Sunetul este aproximativ la fel, poate o idee sunetul mai gros.
    1 point
  19. Rezolvat multumita lui SKW. High beam assistance functioneaza flowless, la fel si telecomanda pentru automatizarea portilor, integrata in oglinda, care a invatat usor codul. Good job!
    1 point
  20. Neata. Daca ii pui bara m pe spate trebuie sa ii pui si bara fata plus praguri! Altfel nu are nici un farmec! Daca mergi pe original e posibil sa mai trebuiasca schimbate si alte lucruri pe langa bara! Automat sa devina mai costisitor ... Eu as lua un stop din dezmembrari (gasesti pe olx destul de ieftin). Bara in functie de cat de rau e se poate repara mai usor sau mai greu! A ramas infundata bara? Poti sa torni niste apa calda pe ea sa se inmoaie si dupa sa gasesti un loc pe interior pentru a o impinge la loc! Odata indreptata posibil sa iasa la un polish (varianta ieftina) sau sa trebuiasca vopsita (varianta cea mai scumpa) Dar nu o lasa asa infundata ca dupa trebuie sa schimbi bara! Indreapt-o ca de vopsit poti si mai incolo daca nu te grabesti!
    1 point
  21. Prietene LYM , daca ai da pe o masina noua 82 000 euro nu ai mai vorbi inainte de a gandi. 82 0000 pentru cel mai ieftin BMW X5 (un fel de X5-ul saracului ) , cu optionale minime dar cu garantie 5 ani sau 100 000km . . La 4000 km aveam balta de ulei sub masina din cauza cunoscutei garnituri de la suportul de filtru de ulei , la 10 000 s-au rupt jumatate din cunoscutele butoanele de la voletii de aerisire din bord , pana la 15 000 s-au rupt toate plasticele de sub scaune , acumulatorul original a cazut la 2 ani , bricheta s-a rupt ( eu nu sunt fumator si o folosesc doar la incarcare telefon ) . Traversa de plastic pe care se sprijina capota s-a rupt de la un cap la altul din cauza presiunii si trepidatei capotei pentru ca are un sant pe mijloc , releul de bujii a murit la 70 000 , motorul de la stergatoare a trebuit cositorit la toate contactele ca era doar nituit si mergeau stergatoarele doar cand vroiau ele , rulmentii pe fata dreapta au cazut la 80 000 km , tot atunci mi-au demontat talerele de tabla de la discuri pentru ca erau rupte din cauza trepidatiilor si frecau pe disc . Mecanicii mi-au spus ca tinut dublu fata de normal .Suruburile antifurt s-au rupt la 87000( alt record dupa spusele mecanicilor ). Acum am doar 92000 km facuti mai mult in concedii cu maxim 2 persoane la bord (pentru ca folosesc mai multe autoturisme ) , dar am acumulat mai multe defecte decat am avut la toate cele 14 masini folosite inainte . De la Dacia 1300 din 1973 cu care mergeam la liceu , pana acum mi-au trecut prin mana cam toate masinile noi si serioase importate in Romania . Toate defectele intalnite pana acum la X5 E70 din 2010 au fost minore (de cacat , ce nu se intalnesc nici la masinile ieftine chinezesti ) , majoritatea proiectate gresit . Multe le-am reparat ,nu pentru economie ci doar pentru ca daca puneam piesa noua pateam la fel . Culea e ca de fiecare data cand ajung la service raspunsul e acelasi : Aaaaaaaa , pai asa se intampla la toate modelele astea , v-a tinut mai mult decat la altii (ar trebui sa fiu fericit din cauza asta ). Asa ceva nu e permis pentru o masina care costa de 4 ori cat o masina buna , sau cat un apartament modest .Am folosit un Lexus RX 300 5 ani fara nici o problema in afara de consumabilele programabile .Acum un Lexux RX 450h V6, integral hibrid costa 61 000 euro , are TOT ce vrei si e HIBRID . Este adevarat ca intretinerea e scumpa ( nu cred ca mai mult decat la BMW X5 ) dar are fabiliatea unei Toyota de lux . Mai pastrez inca un Isuzu Trooper LX din 1993 adus din USA in 94 care are acum 470 000 km , poseda optionale care daca erau pe X5 dublau pretul acestuia si nu am schimbat la el decat ulei si filtre (motor si cutii viteze ) , placute frana de x ori , discurile de frana de 2 ori si cureaua de distriburie de 3 ori . Deci numai consumabile . Nici un rulment sau bieleta , amortizor sau bucsa si m-am catarat pe munti cu el . Merge si acum ca nou , asta inseamna MASINA serioasa . In ultimii 10 ani , cele mai scumpe masini sunt cele mai proaste . Sunt statistici bine documentate in acest sens desi mie imi ajunge experienta proprie . Daca esti interesat iti voi da sursele . Cine munceste banii dati are si asteptarile de bun simt de la cazanul cumparat . Am achizitionat BMW pentru ca aveam o buna impresie despre acest brand (vina prietenilor care m-au sfatuit in dauna masinilor japoneze ) . Nu sunt genul care are masina mai scumpa decat casa , nu o idolatrizez si sunt realist desi ea functioneaza mecanic perfect (inca ) cu cheltuielile de rigoare .In garantie mi-au schimbat uleiul si filtrele la 25000km pentru ca era gratis , dupa iesirea din garantie schimb la 12 0000km . Bine ca am iesit din garantie la ani si nu la limita de km pentru ca altfel aveam probleme cu motorul . Performanta maxima , fiabilitate minima la masina asta .
    1 point
  22. La ce ai descris tu acolo, sari de 1500ââÂŹ intr-o reprezentanta. Fiindca sunt intr-o situaĂâşie asemĂŁnĂŁtoare: masina cu daune ce depasesc valoarea de piata, iti zic ca ai mari Ăâ˘anse sa ti-o declare dauna totala. Practic cei de la asigurĂŁri o sĂŁ-Ăâşi faca un deviz cu piese aftermarket si dezmembrari si ora de manopera in jur de 60 RON parca, si daca acel deviz e peste 1500ââÂŹ atunci o sa-ti dea dauna totala. Chiar daca tu alegi sa o repari la reprezentata nu inseama ca orice schimba reprezenata o sa fie acceptat de asigurator. Personal zic ca esti la limita cu daunele, daca o faci la un service cu preturi normale. Acum mai trebuie vazut care e treaba cu lonjeronul ala, daca nu cumva iti da dauna totala din cauza lui, deĂâ˘i la cum ai descris pare reparabil.
    1 point
  23. Un mic upgrade la ZBE4 ceramic.
    1 point
  24. Wow...cat de tare poate sa se aude doar cu tipsuri si ce ciudat, la tine angelo o sa se auda bine bine!:Dposibil si frumos.
    1 point
  25. Ma gandeam sa il ajut dupa un an eu pe colegul de mai sus cu, cateva informatii gasite despre Adblue. In primul rand Adblue, foarte probabil, trebuie sa fie in norma ISO 22241 ca sa corespunda cu ureea luata de la dealer. Apoi avertizarea de minim este prevazuta sa apara cand mai ai de parcurs un plin de motorina (pe autostrada..). Rezervorul este, foarte probabil facut din doua compartimente: unul mai mic, de unde se scoate lichidul pentru esapament, altul mai mare care atunci cand se goleste trimite avertizare in bord. Cred ca acesta este "principiu" avertizarii. Mai jos este un clip de pe youtube, un pentru cei care nu vor sa dea banii dealerului. Atentie ca lichidul este foarte coroziv, ataca metalul pe care il rugineste daca nu este spalat cat mai curand, o data varsat
    1 point
  26. Sau cauta firma asta KLINE in Jilava , face exhaust pentru multe modele de masini , inclusiv supersport , are certificari TUV si are comenzi din toata lumea....In Romania nu e prea cunoscuta , dar in afara se stie de ea mai ales pentru evacuari Porsche...Fac sisteme evacuare cap-coada sau partial , din ce material doreste clientul... PS - Nu vreau sa se considere reclama , doar ajutor pentru un user care doreste alt sistem de evacuare! Multumesc...
    1 point
  27. Eu ti-am explicat frumos ca daca ea nu stie "mirror tilt" degeaba i codezi tu mirror tilt. Folding mirrors e altceva, eu nu am optiunea 313 exterior mirror package, insa am oglinzi incalzite/electrocromate/lumini in ele si nu am folding mirrors (pliere din buton sau din orice), am scaune si volan comfort insa nu are treaba cu mirror tilt (eu am mirror tilt in marsarier). Daca aia de la Carly ti-au spus ca ai mirror tilt (dar tu habar nu ai) si ca merge, dai acolo, rupe codarile ca pana la urma iti iese. Degeaba fac eu codare cu folding mirrors la masina mea cu carly si mi-o accepta daca ea nu are oglinzi cu folding mirrors.
    1 point
  28. Mirror tilt nu se refera la oglinda dreapta ce isi modifica pozitia la cuplarea marche arriere, ca sa poti vedea bordura?
    1 point
  29. oriunde ai de-a face cu oameni cu educatie precara ai de-a face cu oameni usor de mintit si fericiti ca sunt mintiti...o fac politicienii, multinationalele, biserica si, nu in ultmiul rand, samsarii...teleshopping, clickbait, homeopatie, MLM...multi vand o stare de bine care nu vine din caracteristicile intrinsece ale produsului marketat ci din avalansa de informatii care le insotesc...o minte educata gaseste un echilibru intre a nu crede orice si a nu pune totul la indoaiala astfel incat sa isi asume deciziile in cunostinta de cauza
    1 point
  30. da , cauti un F10 care are Adaptive Drive - Dynamic Drive - Electronic Damper Control
    1 point
  31. Lolik, la reprezentanta mereu te vei simti jegmanit, ei practica cam cele mai mari preturi. Daca pui Jurid, te duce undeva la 1000-1200 de ron toata distractia si economisesti 1000 imediat
    1 point
  32. Dar cand ai cumparat masina nu te-ai uitat si tu cat costa consumabilele la ea? Pune placute JURID la F30...sunt ft bune si nu trebuie sa-ti faci credit de nevoi personale sa le schimbi
    1 point
  33. Aici sunt rezultatele testelor de frictiune si de temperatura (depuneri) pentru majoritatea uleiurilor si a adidivilor de pe piata: Cele mai bune uleiuri la testul de frictiune: Rezultat test frictiune Rezutate pentru toate tipurile de uleiuri si aditivi: Sumar teste Toate testele au fost filmate si facute de o persoana idependenta ... AICI este canalul de youtube cu toate testele in parte pentru fiecare marca si tip de ulei/aditiv. PS: Uleiul BMW TwinTurbo a fost testat la cererea mea ... Rezultatul de frictiune a iesit foarte bine si este incadrat in Topul uleiurilor cu un rezultat de uzura de doar 0.01 si un rezultat relativ bun pentru depunere de 7 din 8.5. Test frictiune ulei BMW TwinTurbo 5w30 - Test temperatura/depuneri ulei BMW TwinTurbo 5w30 -
    1 point
  34. Vascozitatea 5w30 este ok pentru motorul tau, dar trebuie sa vezi daca are si specificatia BMW LL04. Filtrul se monteaza cu buza/garniture aia de cauciuc in jos ... http://thumbsnap.com/s/mYQRIvzX.jpg
    1 point
  35. Lumina becului halogen, este o lumina mai galbuie, lumina alb-calda in comparatie cu lumina becului xenon care-i mai rece, mai apropiata de lumina din timpul zilei. Pe de alta parte un bec xenon este de doua ori mai puternic decat un halogen. Concluziile le poti trage si singur. LE. Vezi mai jos o comparatie intre iluminarea cu bec halogen vs xenon
    1 point
  36. Mai adug eu la lista : - Alex - Tirgu Jiu : 0748534109 - Alex - Bucuresti : 0724238766 - Florin - Bucuresti(Chitila) : 0728444108 - Bimmer Service - Bucuresti : 0720535010 , 0358630031 - Florin - Brasov (Vulcan) : 0760601938
    1 point
  37. Salutari. Ar trebui sa punem aici pe toti cei care fac schimbul simeringurilor fara sa dea jos chilasa pt. a fi mai usor de gasit. Am sa incep eu : - Alex - Bucuresti : 0724238766 - Florin - Bucuresti(Chitila) : 0728444108 - Bimmer Service - Bucuresti : 0720535010 , 0358630031 - Florin - Brasov (Vulcan) : 0760601938 Va rog cei care mai stiti si pe altii care fac acest lucru sa ii puneti aici. O zi frumoasa.
    1 point
  38. De ce de fiecare data unii dati sfaturi pentru eliminarea dpf, pe urma altii se tot plang dupa ce il elimina ca scoate fum, ca miroase urat langa masina, ca merge intrerupt si multe si nevrute, de ce nimeni nu achizitioneaza filtre dpf pe producator, nu o tine 200k dar 100k tot tine si e normal, nu vad de ce toata lumea inclina sa aleaga intotdeauna aceasta varianta, dc nu ne permitem la ce masini conducem sa dam pe un filtru am 2000 de lei, atunci vindem si cumparam dacia motor 1.4 ca e mai ok
    1 point
  39. Eu sincer nu inteleg de unde si pana unde moda asta...vine omul pe un forum de specialitate si in loc sa fie ajutat imediat apar 2-3 specialist care il urechesc ca nu a cautat temeinic pe Google, in cartea tehnica, la mechanic, etc. La ce naiba mai e bun fratilor forumul asta...sa ne dam rotunzi si ca stim, dar ne mai gandim daca mai impartim informatia cu cineva sau nu, dac amerita ????
    1 point
  40. Si Mclaren foloseste tot Pzero, cand ai de pus 5-600cp pe sosea (ca producator) nu cred ca alegi o marca de cauciucuri din motive de marketing..
    1 point
  41. Nu cred ca ai inteles intrebarea mea asa ca reiau : UNDE SE INTRODUCE IN MASINA SIM-UL FOLOSIT DE BMW CONNECTED DRIVE? Vreau sa il scot pe cel din Germania, si sa introduc unul de la un operator din Romania.
    1 point
  42. Nu am zis ca nu am bani de un plin , dar am vazut pareri impartite cum ar fii ca se poate pune si la 10-20 litrii altii spun la un plin am pus doar o intrebare nu trebuie sa vii cu hate ..
    0 points
  43. 0 points
  44. Felicitari pentru alegerea facuta in ceea ce priveste tipsurile. Acelasi model il am si eu pe E90 pe benzina si e mult mai bine decat cu tipsul vechi.
    0 points
  45. Nu stiu, si eu m-am mirat. Am mai auzit ca pzero sunt foarte bune, insa doar pzero nu pzero rosso/nero/kkt. N-am mai apucat sa testez insa. legat la lambo ferrari etc e strict chestie de marketing sa-si promoveze produsele nationale, nu cred ca exista vreo anvelopa pirelli care sa nu o faca michelin de exemplu.
    -1 points
  46. Imi cere cod. Any help? Exista doar varianta ebay/olx, sau se poate rezolva si altfel?
    -1 points
  47. Daca nu iese deloc fum si esapamentul este curat are rost sa bag vreun aditiv ? eu voiam sa bag doar in speranta ca voi mai curata putin injectoarele de reziduri , citisem undeva ca ar mai remedia si din zgomotul motorului pentru ca din punctul meu de vedere M 47 este un motor destul de zgomotos .
    -1 points
  48. Sandi, nu ca nu ar fi trebuit sa raspunzi dar dorin4x4 nu cred ca l-a intrebat pe radu95 ce ai crezut tu ca trebuie sa zici.. Exact.. cum a postat (de fapt a tinut sa ma corecteze pe mine) asa a primit intrebare (de la altii) pe buna dreptate. ...Forumul e duelul ideiilor de dragul masinilor conduse(!) nu a dusmaniei, orgoliilor prostesti.. ci a solutiilor si intrebarilor care ne decidem sa (ne) intrebam liber!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.