Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/08/18 in all areas
-
Din cauza unui kkt ca asta am stat eu vreo 6-7 luni pana mi-am luat banii, dar asta nu inseamna ca se poate intampla si in cazul tau. O "inteligenta" a schimbat banda cu vreo 5 m inainte de semafor si mi-a raschetat partea dreapta la e36, iar la politie in PV a scris ca nu e de acord ca firma de asigurare sa ma despagubeasca pe RCAul ei, iar pe acest motiv redusii de la UNIQA refuzau sa imi plateasca dauna. Totul s-a rezolvat dupa o reclamatie la fostul CSA si o amenda de 3000lei platita de UNIQA.3 points
-
Un Cielo care era gol pe interior, doar un scaun ... ce mai urla pe Cheile Dambovitei, spre Targ Vitan ... ce vremuri. Mai venea si e36-le CTL, la vremea respectiva cu slick ... m-am intalnit cu el la e36 Fest ... masina la fel de frumoasa.2 points
-
. BMW -ul e30 inca il mai am este intro alta faza evolutiva fiindacum cuun turbo mai mare motorul ajungand la 2.7. S-a montat un ecu standalune Link si urmeaza sa imi fac timp de el pentru pornire si setare. .. Intre timp a mers putin si pe circuit: Pentru oras mi-am luat un e46 325ti, caruia i-am refacut softul pe dyno si i-am montat un raport final mai scurt scazand viteza maxima la 230km/h dar imbunatatind mult demarajul. .... Nu m-am abtinut sa nu il duc pe un circuit de indemanare macar o data:2 points
-
Pai cum nu? Tu nu vezi ca mai nou se verifica istoric de km la diesel din 2000? ) Sunt pretentiosi romanii, mai mult la pret si '5 butoane'.2 points
-
1 point
-
Daca tot umbli acolo, verifica si cei 3 (2 de temperatura si unul de presiune) senzori. Daca ai vreunul defect, degeaba il cureti ca se infunda la loc in scurt timp si ajungi la anulare (adica poluare excesiva). A.1 point
-
invers.. era de vanzare acum ceva vreme @Sebastian ai avut si un E30 325i turbo , sau il mai ai nu stiu exact , am trecut odata sa il vad când era la vanzare.1 point
-
Si mie imi dau senzatia ca sunt puĂâşin orientate spre exterior tobele ,nu cred ca este un efect fotografic ,in rest foarte frumoasĂŁ Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
1 point
-
E46 l-am luat de nou de la reprezentnata, Automobile Bavaria si tot prin ei am luat kitul de compresor, acolo s-a si montat doar ulterior s-a mai ajustat softul putin direct de masina la Racing Code. Asta e poza cu ea in prima zi pentru ca in a doua mi-au furat oglinzile.1 point
-
Faimosul Cielo care rupea tot la curse prin 2002-2004 Parca a urmat un impreza dacĂŁ nu ma ĂŽnșel.. E46-le l-ai luat de la Ema?1 point
-
1 point
-
Aproximativ asa am patit si eu, caz cu rezolvare in 14-15 luni de la incident. Norocul meu ca am avut camera, am avut dovada si am putut repara masina. Abia dupa ~14-15 luni a fost "gasit" vinovatul, el imediat dupa accident a plecat si a sustinut ca nu m-a lovit. (maxi-taxi-mi-a raschetat putin partea stanga.). S-a solutionat ieftin, amenda + 30 zile carnet suspendat la sofer, in cazul in care puteam sa ii fac mult rau, la autobaza l-am prins pe camera cand incerca sa stearga urmele de vopsea.1 point
-
Te-as sfatui intai sa incerci resetare din ISTA, regenerare fortata si dupa verifici presiunea. Daca inca e mare, curatare DPF sau aftermarket nou1 point
-
1 point
-
Da eu, Eram odata beat si m-am jucat la telecomanda pana am last toate geamurile + usile descuiate si a stat masina asa peste noapte(aveam in ea statie,scaun copil...etc)fara sa dispara nimic. si alta data m-am jucat la telecomanda dar am lasat doar geamurile. Usile descuiate sunt la ordinea zilei1 point
-
. Da, era usurata si foarte rapida pentru clasa ei. Ca sa o raportez la un BMW era foarte apropiata de BMW e39 M5 v8 de 5litri cu 400hp pe 1000m. Vremuri frumoase cu lume frumoasa. Dar ce stie mai putina lume este ca atunci aveamsi un 330i masina de strada cu un kit de compresor, care era mai rapida decat maisna de curse. . Ce vreau sa spun este ca mereu am fost aplecat catre performanta si de aceea am ales sa merg in zona tuningului.1 point
-
Da. Asa este. Un Cielo cu un motor c20xe cu diverse modificari care facea 400m in 13s.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eroare este din cauza ca ai presiune prea mare inainte de filtru (posibil infundat) sau ai atins numarul de km setat in calculator si trebuie sa il resetezi din ISTA ca altfel nu mai porneste regenerarea si dupa chiar o sa ai problem cu filtrul. Neaparat sa mergi la cineva care are o diagnoza originala (ISTA) si sa vada daca chiar ai o problema la filtru sau trebuie resetat contorul. De unde esti ?1 point
-
Iti multumesc tare frumos, inseamna enorm pentru mine ! Mda.. din pacate Romania are niste legislatii tare ciudate.. ori iti elibereaza placuta tip C si ai voie cu asa ceva, ori nu iti elibereaza si se subintelege ca nu ai voie. ------ Azi am facut o ,mini sedinta' foto ) https://imgur.com/a/Y08JZ1 point
-
1 point
-
Siguranta ta pe ce loc este? Ca pare ca naveta luuunga si ieftina e pe primul plan. In alta ordine de idei, in baza unei norme ASF, esti indreptatit la masina de inlocuire decontata de RCA-ul vinovatului pe toata perioada cat masina ta este imobilizata. Mai bine te-ai concentra pe asta. Norma ASF 20/2017, art. 25.1 point
-
1 point
-
Cred ca mai bine zis este vb de scaunele comfort, samsarii spun in anunturi "e60 cu scaune de 7-ar". In acest caz poti monta, dar este complicat, userul Neo si SKW iti pot da mai multe detalii.1 point
-
1 point
-
350 euro este manopera pentru un schimb de distributie, si este foarte mare doar pentru un curatat galerie admisie. Ce masina ai , de unde esti si cine ti-a oferit devizul asta ? PS: Sub user scrie de ce esti interesat, si eu sunt interesat de multe dar inca nu le am1 point
-
1 point
-
O intamplare similara am patit si eu dar am fost in rolul "mizeriei" din topicul curent. Eram angajat in traversare pe trecerea de pietoni si era sa fiu spulberat de un posesor de Peugeot, am apucat sa ma feresc dar un mic contact a fost intre mine si masina acestuia. Omul a oprit frumos pe dreapta si venea furios sa-mi aplice si o corectie pentru ca i-am atins masina. Intamplarea face ca un echipaj de politie vazuse absolut toata faza, urmarea este similara cu cea din topic doar ca nu prin posta. Este destul de mizerabil sa ai niste drepturi care nu-ti sunt respectate, sa risti sa fi calcat pe trecerea de pietoni iar daca ai scapat cumva macar sa iei o bataie zdravana si niste injuraturi. M-am simtit chiar mizerabil in momentele respective, foarte bine atribuit apelativul din cadrul acestui topic, descrie perfect starea...1 point
-
Eu am 10W40 , dar forumul mi-a spus sa-l dau jos. Am sa-l dau...1 point
-
Sa le multumim interopilor analfabeti/capsunarilor teribilisti, bmw are cel mai mare coeficient urmat de mercedes, la polul opus sunt vw/opel/ford, eu imi doresc tot un bmw dar nu as mai da 1000 euro in plus pe an doar pentru marca, cei care aveti asigurare la City Insurance si alte firme obscure de genul, mai bine pastrati banii intr-un cont pentru zile negre, va vor ajuta mai mult in caz de ceva sau fiti corecti pana la capat si specificati cum ca sotia/nas/cumatru samd. lucreaza la ei si in caz de nevoie aveti la cine apela.1 point
-
Daca sunt intrebari pe acezsta tema va rog sa le formulati clar si punctual. Este posibil sa fie preluate de reporter si sa va raspund intr-un nou interviu.0 points
-
0 points
-
aceleasi probleme le-am avut si eu. chiar si dupa schimbarea distributiei. pana nu am schimbat axa valvetronic masina nu a mers ok. simeringuri supape/distributie/schimb axa valvetronic facute la Florin din chitila. fff multumit acum.0 points
-
... mai bine te orientezi pe Olanda sau Germania ... tot ... adica TOT ce este la noi este cu km dat inapoi.0 points
-
0 points
-
... la banii astia are peste 500000 km ... cere vin ... verifica pe autodna ... si te lamuresti ...0 points
-
Exista multe topicuri in care s-a discutat si se discuta acest subiect. Explicatiile celor care vand acest produs, sunt probabil mult influentate de castigul realizat in urma chip tuning-ului. Cei care sunt impotriva,poate sunt invidiosi ca nu vand si ei,poate chiar nu sunt de acord cu aceasta metoda 100% "safe" sau stiu eu ce alte motive pot avea. Sa citim si parerea firmei DEKRA GmbH. http://www.dekra.de/dekra/show.php3?id=433...33&_language=en Atentie la firmele care afirma ca softul schimbat nu este detectat in service, in urma unei diagnoze. Conform VDAT(Asociatia tunerilor din Germania) NU este adevarat.-1 points
-
-1 points
-
Lipsa vaccum turbo,electrovalva, egr,reglaj actuator, pot fii multe, o diagnoza te lumineaza.-1 points
-
Nici tu nu ma cunosti pe mine,asa ca mukles...si nu mai certa pe toata lumea pe aici cu scrisul tau,daca ai ceva de zis fa-o normal,nu te mai rĂŁstii la toata lumea ,ai o atitudine gresita,parca tu esti profesor si noi elevii.-1 points
-
-1 points
-
E masina familiei sa zic asa. Nu este doar a mea sa-mi fac de cap, insa ma mananca de un cuplu mai bun si ceva hp chiar si asa. Personal, din cele 7 pagini citite, as merge pe Completchip, si cred ca daca ar vedea Dragos ceva nelalocul lui si unsafe pt masina, banuiesc ca mi-ar spune sau m-ar atentiona privitor la anumite riscuri. A facut cineva la el un F31 de 184 cp? La cat i l-a dus, are un dyno facut? Eu vreau sa pastrez dpf-ul. Sunt eco friendly. )-1 points
-
Tu stii... Eu vreau sa pastrez dpf-ul ca nu vreau sa fumege dupa mine ca un tractor...totusi este Euro 5. Nu ma intereseaza de Eco, cand o sa dispara diesel nu o sa mai fie si gata. Daca cauti pe forum gasesti colegi care au facut la F30 parca, nu stiu sigur de F31.-1 points
-
Prietene LYM , daca ai da pe o masina noua 82 000 euro nu ai mai vorbi inainte de a gandi. 82 0000 pentru cel mai ieftin BMW X5 (un fel de X5-ul saracului ) , cu optionale minime dar cu garantie 5 ani sau 100 000km . . La 4000 km aveam balta de ulei sub masina din cauza cunoscutei garnituri de la suportul de filtru de ulei , la 10 000 s-au rupt jumatate din cunoscutele butoanele de la voletii de aerisire din bord , pana la 15 000 s-au rupt toate plasticele de sub scaune , acumulatorul original a cazut la 2 ani , bricheta s-a rupt ( eu nu sunt fumator si o folosesc doar la incarcare telefon ) . Traversa de plastic pe care se sprijina capota s-a rupt de la un cap la altul din cauza presiunii si trepidatei capotei pentru ca are un sant pe mijloc , releul de bujii a murit la 70 000 , motorul de la stergatoare a trebuit cositorit la toate contactele ca era doar nituit si mergeau stergatoarele doar cand vroiau ele , rulmentii pe fata dreapta au cazut la 80 000 km , tot atunci mi-au demontat talerele de tabla de la discuri pentru ca erau rupte din cauza trepidatiilor si frecau pe disc . Mecanicii mi-au spus ca tinut dublu fata de normal .Suruburile antifurt s-au rupt la 87000( alt record dupa spusele mecanicilor ). Acum am doar 92000 km facuti mai mult in concedii cu maxim 2 persoane la bord (pentru ca folosesc mai multe autoturisme ) , dar am acumulat mai multe defecte decat am avut la toate cele 14 masini folosite inainte . De la Dacia 1300 din 1973 cu care mergeam la liceu , pana acum mi-au trecut prin mana cam toate masinile noi si serioase importate in Romania . Toate defectele intalnite pana acum la X5 E70 din 2010 au fost minore (de cacat , ce nu se intalnesc nici la masinile ieftine chinezesti ) , majoritatea proiectate gresit . Multe le-am reparat ,nu pentru economie ci doar pentru ca daca puneam piesa noua pateam la fel . Culea e ca de fiecare data cand ajung la service raspunsul e acelasi : Aaaaaaaa , pai asa se intampla la toate modelele astea , v-a tinut mai mult decat la altii (ar trebui sa fiu fericit din cauza asta ). Asa ceva nu e permis pentru o masina care costa de 4 ori cat o masina buna , sau cat un apartament modest .Am folosit un Lexus RX 300 5 ani fara nici o problema in afara de consumabilele programabile .Acum un Lexux RX 450h V6, integral hibrid costa 61 000 euro , are TOT ce vrei si e HIBRID . Este adevarat ca intretinerea e scumpa ( nu cred ca mai mult decat la BMW X5 ) dar are fabiliatea unei Toyota de lux . Mai pastrez inca un Isuzu Trooper LX din 1993 adus din USA in 94 care are acum 470 000 km , poseda optionale care daca erau pe X5 dublau pretul acestuia si nu am schimbat la el decat ulei si filtre (motor si cutii viteze ) , placute frana de x ori , discurile de frana de 2 ori si cureaua de distriburie de 3 ori . Deci numai consumabile . Nici un rulment sau bieleta , amortizor sau bucsa si m-am catarat pe munti cu el . Merge si acum ca nou , asta inseamna MASINA serioasa . In ultimii 10 ani , cele mai scumpe masini sunt cele mai proaste . Sunt statistici bine documentate in acest sens desi mie imi ajunge experienta proprie . Daca esti interesat iti voi da sursele . Cine munceste banii dati are si asteptarile de bun simt de la cazanul cumparat . Am achizitionat BMW pentru ca aveam o buna impresie despre acest brand (vina prietenilor care m-au sfatuit in dauna masinilor japoneze ) . Nu sunt genul care are masina mai scumpa decat casa , nu o idolatrizez si sunt realist desi ea functioneaza mecanic perfect (inca ) cu cheltuielile de rigoare .In garantie mi-au schimbat uleiul si filtrele la 25000km pentru ca era gratis , dupa iesirea din garantie schimb la 12 0000km . Bine ca am iesit din garantie la ani si nu la limita de km pentru ca altfel aveam probleme cu motorul . Performanta maxima , fiabilitate minima la masina asta .-1 points
-
-1 points
-
Nici eu nu ma sinchisesc. Folosesc Waze, si-i de 1000 de ori mai bun decat orice navigatie de pe orice masina. Sincer, acum imi pare rau ca am dat o gramada de bani pe "navigatie profesionala". Acu' asta e, poate iau ochii la vreun fraier cand o fi s-o vand. )-1 points
-
-1 points
-
Cati km are maasina ? ai carte service ? stii cum a fost intretinuta de fostul proprietar ? Cand ai cumparat-o nu ai observat ca nu are demaraj ?-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00