Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/12/18 in all areas

  1. Vand BMW e46 Coupe 318ci Data fabricatiei : 06.2000 Capacitate Cilindrica 1895 cm3 Putere: 118 Cp Culoare din paletarul individual : JapanRot Kilometraj: 204 000 Dotari : -Sistem iluminare: Xennon faza scurta si lunga Angel eyes CCFL + follow me home -Trapa -Folii fata+spate omologate -Jante Style 78 (model rar) + distantiere fata/spate + cauciucuri de vara 225/45/17 si cauciucuri de iarna 225/45/17 -Suspensie reglabila pe inaltime si duritate -Stopuri led facelift -Lip portbagaj M-tech -Toba sport, sunet placut -Interior Piele neagra ( retrofit, provine de pe o masina din UK) -Volan sport retapisat si ingrosat -Covorase interioare textile pentru vara / covorase de cauciucuc pt iarna. -Exterior ,masina a fost revopsita professional cu vopsele Standox ( aceleasi folosite si in fabrica ) in anul 2014 si a fost foarte bine intretinuta pana in prezent (protectia lacului cu ceara, sters cu microfibra speciala pentru a nu lasa holograme ). Motivul vopsirii integrale a fost eliminarea elementelor ruginite si a zgarieturilor si infundaturilor aparute dealungul timpului. Masina a fost foarte bine intretinuta, fiind masina personala de 7 ani. Are foarte multe piese noi, schimbate, intotdeauna calitative. Chederele de la usa au fost schimbate de curand si izoleaza fonic si apa foarte bine. Motorul se prezinta intr-o stare foarte buna. Actele sunt toate la zi, in regula, itp valabil pana in 2020. Probleme : Pierde lichid de racire O bataie pe fata Dreapta Mici imperfectiuni la interior ( la majoritatea am piesele de schimb dar nu am apucat sa le montez) Prezinta zgarieturi la colturi si mici imperfectiuni pe vopsea ( este masina folosita in traficul din bucuresti iar unii participanti nu sunt atenti cand parcheaza) Masina are topic pe forum , atat cat a fost in posesia mea cat si a fostului proprietar. Din pacate, nu am apucat sa mai intru atat de des si nu am postat in ultimii ani. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/132951-e46-coupe-rocata/ Nu a fost o masina cu care sa mers foarte mult, in concedii am preferat sa nu fiu sofer sau sa merg cu alta. Ma puteti contacta la nr de telefon 0744613553 sau pe adresa de e-mail: Dr.cazimir@gmail.com
    2 points
  2. George scuza-ma ca ma bag, dar la 90% din masinile la care faceti chiptuning , posibil 85% din clienti sunt multumiti pentru ca nu ai cum sa fii altcumva cand vezi ca masina trage mult mai bine, insa din pacate toti clientii ala multumiti sau nemultumiti habar n-au ce faceti voi acolo, daca ati facut o munca buna sau nu, un soft se face pe dyno sa urmaresti plaja de turatii sa fie cat mai progresiva si liniara, daca luam softurile voastre facute fara nici-o verificare dupa (la dyno ma refer), sigur o iau razna plajele alea de turatii. Clientii stiu ca masina trage bine si le place si sunt multumiti. Nu vreau sa dau nume la cine ma refer insa nu ai cum sa-mi demonstrezi tu mie ca ai facut treaba buna ca ai facut soft prin mufa si te uiti la valori la turbina si etc, valori care pot sa la urmaresc si eu, dar nu ai nici-o treaba cu un dyno facut cum trebuie. Stiu zeci de cazuri te tuning-uri facute (ma regasesc printre ele) facute prin fata blocului ca sa aflu ca softul este praf, am mers tot pe incredere, insa daca vrei sa fii corect fata de un client, nu-i faci soft si sa-i spui ca e bine fara sa ai cum sa-l verifici, verificarile alea rudimentare sa urmaresti valorile sunt 0 fata de un dyno.. O zi buna!
    2 points
  3. https://m.farcebook.com/DV-Cargo-Service-1819767071633600/?locale2=ro_RO Aici a fost vopsita masina colegului nostru ... http://www.bmwclub.ro/forums/topic/126501-530i-e60/page__st__1040
    2 points
  4. - Dsc,Pdc,Asr,Abs - Pachet M de fabrica (interior-exterior) - Suspensie M Technik 2 - Oglinzi electrice (heliomate,incalzite si retractabile) - Jante originale BBS pe 17 - Anvelope Dunlop - Discuri (f + s) ventilate si perforate - Placute frana ATE,schimbate recent (f+s) - Shadow line,geamuri colorate - Evacuare inox - Inchidere centralizata,4 geamuri electrice - Alarma de fabrica - Senzori lumini,ploaie si parcare (f+s) - Intensive wash - Servotronic (directie asistata electronic) - Faruri xenon 55w,proiectoare ceata smoke impecabile - Farurile se regleaza automat + functia Follow me home - Interior din piele (pe negru) impecabil - Scaune fata sport incalzite + reglabile - Cotiera (f+s) din piele - Plafon M,pe negru - Oglinda retrovizoare interioara heliomata - Perdeluta luneta (electrica) - Climatronic pe doua zone (f+s) - Volan M din piele (reglabil) cu comenzi (functionabile) - Pilot automat cu functia revenire - Navigatie 16.9+ Tv Mk 4 cu magazie Mp3 de la Grom Audio + Bluetooth + microfon (se vad in poze) - Camera marsarier pe butonul deschidere portbagaj - Short shifter - Trimuri interior model rar (negru zgariat) - In masina s-au investit foarte multi bani si timp,p-tru mai multe detalii,sunati le nr de tel:0740827613 - La cerere ofer mai multe fotografii,momentan atat m-a lasat sa incarc - Pret 5200 Euro - Tel:0740827613
    1 point
  5. Salutare tuturor, Vreau sa va arat cum e uleiul in diferentialul din fata la un 525 xD, din 2013 la 160.000km, si sa decideti fiecare daca se face sau nu service la componentele lifetime. In cutia de transfer nu a fost pilitura, dar uleiul a fost negru si parca mai gros.
    1 point
  6. uite cat costa la AUTOKARMA !!! https://www.autokarma.ro/set-placute-frana-34116771868-a-b-s
    1 point
  7. Pai daca in X1 stai ca in Seria 5, inseamna ca in X7 se va sta precum in Seria 11.
    1 point
  8. Am incercat eu sa vopsesc la ei acum vreo 6 luni, se pare ca nu mai sunt acolo. Asa ca am fost (reparat+vopsit bara fata, vopsit carcase oglinzi) la Car Expert Auto, intre Porsche si Honda, langa rondul din Pipera; multumit de lucrare, recomand; m-a costat in jur de 700 ron lucrarea.
    1 point
  9. Ok, multumesc pentru raspuns!
    1 point
  10. si e priceless , e de inteles dar totusi pune si pun pret daca vrei sa o vinzi
    1 point
  11. Poate valoare, de confort nu prea. X5 cu arcuri fata/ spate e cam saltaret pe sosea, iar dupa 110km pe ora, in curba e cam nasol, cam fuge spatele. Asa ca, de unde confort. Eu spun ca din ce am simtit eu mergand cu X5 destui km., nu din povestirile altora. As vrea sa vad si eu cat de multi de aici, au X5 cu perne de aer pe spate, ca sa vorbim si de confort. Cat de mult ai mers cu X5 la drum lung, ca sa spui de confort.
    1 point
  12. E greu de zis în cuvinte, oricum interiorul de la cel expus este clar wow! , pentru că era selectat cu pachete peste pachete. Mi-a plăcut foarte mult iluminarea ambientală din uși (partea aia cu mov e lumină : http://i64.tinypic.com/2uo06r8.jpg Și materialele interiorului erau super, doar că na, doar la dotări de vârf. http://i65.tinypic.com/2edw4lf.jpg Și un interior rapid: http://i67.tinypic.com/2prwg38.jpg
    1 point
  13. Eu, sincer, tind sa cred ca cei mai multi de aici nici macar nu au avut ocazia sa priveasca interiorul unui X5 prin geamuri, dar asa vorbesc de parca sunt posesori de BMW de o viata.... Da, este cunoscut faptul ca la masuratorile efective pe stand dyno BMW iese mai mereu cu ceva cai in minus. SI nu spun eu ci cei care se ocupa cu tunning, de fapt nu toti ci doar cei care se respecta si fac grafic dyno inainte si dupa. Cine nu crede acest lucru, tind sa cred ca doar a privit interiorul unui BMW prin geamuri intr-o parcare. Sincer, am facut un drivetest cu un X5 de 2 litri si mi s-a parut decenta masina. Pentru ce dulap de masina este, am fost foarte surprins de felul in care se misca. Da, motorul de 2 litri niciodata nu va da senzatia pe care op da un motor de 3 litri pentru ca cel din urma are o elasticitate aparte.... dar, puse toate cap la cap, pentru cei care nu vor sa plateasca impozite nesimtite la stat e o solutie ok. La consum diferentele sunt chiar mici......la oras ar fi o diferenta notabila, dar cine isi cumpara o asemenea masina sa mearga cu ea prin oras a cam comis-o din start. In afara la mers 90-100 consumul e usor mai mic decat la 3 litri, 120-140 cam la fel consuma iar peste 150 km/h deja 3 litri tinde sa scada consumul sub cel de 2 litri. Dar, stilul de condus stabileste consumul, deci.....fiecare isi asuma.
    1 point
  14. La ce cazane au devenit masinile astea, e normal sa pierdem bani la ele. Asa se intampla cu toate lucrurile produse la apogeul epocii consumeriste. Daca era o masina care ar fi tinut o viata, probabil si-ar fi pastrat mai bine valoarea. Iti poti da seama de calitatea produsului, daca ajungi sa schimbi distributia la 225k km, nu? Si nu ma refer la a ta in mod special, toate sunt asa, in special gunoaiele de TSI-uri de la VW.
    1 point
  15. Nu cred ca m-ai inteles - frustrarea mea nu era legata de faptul ca pierd acesti bani (e normal sa se deprecieze masina) ci de alte aspecte (concurenta pe care o suport din partea samasarilor si oamenii carora le place sa fie mintiti)
    1 point
  16. O scurta rectificare ...cele mai multe BMW -uri de max 2 ani din RO au peste 200.000 la intrarea in tara....
    1 point
  17. Daca te razgandesti cu schimburile, arunca o privire la a mea
    1 point
  18. Revin cu un alt pret dupa ce am studiat piata de masini.Dupa cum se mai zicea pe site-ul nostru nu prea conteaza cit de bine ai intretinut masina etc.,conteaza doar pretul . Ultimul pret pentru membri este de 5000 de euro fix,fara negocieri sau schimburi. Pe alte site-uri pline de "samsari" pastrez un pret mai mare !!
    1 point
  19. CHECK BACK UP LIGHTS = P2 = Defective bulb or circuit. Refer to page 124 to page 132 of the attached pdf CHECK BRAKE LIGHTS = P2 = A lamp has failed or the electrical circuit has a fault. Refer to pages 126 and 132 of the attached pdf CHECK BRAKE LININGS = P2 = Brake wear sensor open circuit; refer to page 108 of the attached pdf CHECK HIGHBEAM LIGHT = P2 = Defective bulb or circuit. Refer to page 124 to page 132 of the attached pdf CHECK LICPLATE LIGHT = P2 = Defective bulb or circuit. Refer to page 124 to page 132 of the attached pdf CHECK LOWBEAM LIGHTS = P2 = Defective bulb or circuit. Refer to page 124 to page 132 of the attached pdf CHECK PARKING LIGHT CHECK REAR LIGHTS = P2 = Defective bulb or circuit. Refer to page 124 to page 132 of the attached pdf CHECK SIDE LIGHT CHECK SIDE LIGHTS = P2 = Defective bulb or circuit. Refer to page 124 to page 132 of the attached pdf sper sa gasesti problema din lista de mai sus nu am condus e46 dar am condus golf 4 si am sa fac o comparative cu el imagineaza ti ca intr un e39 te simti ca intr un tank foarte rapid. este foarte stabile si confortabila. daca pe un drum in panta cu pietris merg cu 50-60 de km la ora in golf si simt ca pot pierde controlul masinii, ei bine intr un e39 simti ca ai deplina siguranta si iti vine sa apesi mai tare acceleratia. pe scurt e mai confortabila, mai spatioasa si mai stabila in comparatie cu alte masini din clase inferioare dar si mai grea (evident)
    1 point
  20. si cand au schimbat garnitura de chiulasa au planat chiulasa? Totusi nu e chiar asa ceva minor sa desfaci chiulasa si nici nu stiu cum si-au dat ei seama ca scapa ulei pe la garnitura. Si nici nu inteleg ce legatura are mirosul cu garnitura ciupita.
    1 point
  21. Ca posesor de E 39 confirm tot ce a spus ciupanezul, chiar daca am 520i , consider ca e una din cele mai bune si fiabile masini si unul din cele mai reusite motoare! Imi inchipui ce poate face Touringul meu cu un motor de 3000 sau chiar M...O spun in directa cunostinta de cauza...6 ani nu am bagat un leu in masina, doar mici consumabile si ulei... Si numai bunul Dumnezeu stie cum am tras de ea si pe unde am bagat-o (sant pescar, asa ca toate coclaurile le-am batut cu ea, inclusiv traversari de apa in vad...
    1 point
  22. Nu. Doar aftermarket, dar legislatia germana il lua in considerare. Pai normal ca poate sa fie adevart nr de km. Dar de unde sa stim noi, ca nu citim in stele. Nici nu ai zis daca e vb de diesel sau benzina, benzinarele fac putini km pe an. La bmw n-ai intrebat?
    1 point
  23. Sincer imi pare rau ca am creat controverse referitor la viteza si consum – intentia cu acest post era alta. Nu sunt un vitezoman si nu as avea vreun motiv sa exagerez. A fost vorba de un test si am facut aceasta mentiune ca parte din experienta drumului de intoarcere care a fost minunat. @Alex_wly: Folosesc si eu constant Waze si am remarcat mereu o diferenta a vitezei din bord cu cea din Waze, indiferent de masina cu care am mers, insa de aceasta data nu m-am uitat la viteza din Waze fiind concentrat la drum. Sunt convins ca trecerea la NBT nu este usoara, daca ai detalii despre proces, m-ar ajuta sa-mi spui, te rog. @Romulus: Multumesc frumos pentru compliment, o sa incerc sa revin aici cu impresii si mentiuni de-a lungul timpului @CNT @cavaliere @ovy218i : Multumesc frumos! @Tavicu: Multumesc frumos, da, inca sunt in perioada in care ma bate gandul - oricum o sa ma interesez la neo_anderson sa vad exact ce presupune @Eugen B: Nu am mers constant cu viteze mai mare de 130km/h, exceptand testul de viteza, depasirile cand din motive de siguranta a fost nevoie de accelerari mai puternice, cand am intrat prin localitati, aglomeratiile de pe drum si in Romania Cu consumul chiar mi-am amintit ca am o poza facuta la intoarcerea acasa:
    1 point
  24. nu imi e clar faci curse cu ea?in 99,9% din situatiile din trafic ce ai tu e arhisuficient.Daca faci curse din nou nu e mare biznis resoftarea ,te prinde unu cu un E30 2,5 turbo si nu sti te-a lovit motorul deja e destul de impins si sa il duci si mai sus nu stiu cat de mult bine ai va face.Dar banii tai masina ta distractia ta
    1 point
  25. Lol...daca si triturbo mai vrei s-o resoftezi...mi se pare total inutil la cata putere ai, doar nu vrei s-o faci avion. Si nu e 5.0d, e 3.0d.
    1 point
  26. cutiile automate crapa garantat daca le impingi cuplul peste cat pot ele. Limitarea mai mare vine de acolo mai mult, decat din motor poate. Asta e valabil la cutii automate, sunt putini tuneri care tin cont si de ele. oricum eu sunt amuzat de treaba asta, deja cati cai care, cel putin pentru mine.. e 0, daca ai acolo un 120-130 de cai sa poti depasi ceva care merge cu un 90, gen un camion.... in .rest.. Eu vad cum si pe unde ma tarasc, pratic nu mai e loc in europa sa mergi ca lumea fara riscuri extrem de mari.gen amenzi, aglomeratie, trafic... si mi se pare un risc prea mare pentru 10 minute de placere la 2 luni cand mai faci cate o iesire, daca o faci, poate la fiecare 2 luni.. am viteza medie in bord 56 km/h, neresetat de 3 luni.. si inca fac cam 60% din km pe autostrada, urban am intre 9-10 km/h viteza medie, pai si astia 150 de cai care ii am sunt mult prea multi.. Daca vreau o pot chipui safe la 200 de cai si ceva mai sus la 225, dar am ales sa nu fac asta. pur si simplu nu vad ce dracul fac cu ei, si unde.. cred ca urmatoare a masina iau motor dinala de 1l.. dar ma rog, asta e parerea mea personala.. fiecare face cum il taie capul, dar sa stie ca sunt niste riscuri..
    1 point
  27. pai e normal, daca nici nu mai scoate fum, nici nu mai consuma. :blink: si cred ca tendinta e sa consume din ce in ce mai putin. perpetuum mobile.
    1 point
  28. Vand masinuta, rulata 99% intre Berlin si Frankfurt unde am avut serviciul...A fost luata pe leasing financiar de la BMW Dreieich si acum am inmatriculat-o in Romania... Prim proprietar, impecabila, nefumator, a fost a doua dragoste a vietii mele (sotia inca mai citeste forumul...deci... ) Pretul este fix: 20.400 Euro. Am tot istoricul de la BMW, sunt schimbate si consumabilele acum, au fost schimbate si discuri si placute frana. Mai jos descrierea de pe site-ul unde am dat-o: Bmw x1 xDrive xLine 20D - 98.000 Km, fabricat 06.2014 Unic proprietar. Cutie automataSteptronic 8+1 trepte Sistem follow me home Start stop la semafor Bi-xenon adaptiv+ spãlãtor faruri Dubluclimatronic Scaune Încãlzite Pachet xLine interior exterior Pachet lumini ambientale interior exterior Navi Business color cu harti Europa 01.2018 Computer de bord Senzori de parcare PDC Senzori ploaie+lumina+ presiune roti Oglinzi electrice + rabatabile electric+antiorbire USB+aux+ bluetooth telefon Comenzi vocale Autohold & Cruise control asistat cu active brakes. Asistenta la coborârea de panta. Volan multifunctional cu Servotronic vario Mod Eco PRO Cauciucuri noi vara runflat+cauciucuri noi iarna. Jante model special BMW 18" Carnet de service la zi in reteaua BMW, ultimele schimburi acum 2500 km (ulei, filtre, lichid frana, placute si discuri, verificare BMW 360). Nu mai are schimburi decat peste 12.500 km - ulei si filtre sau peste 12 luni. Garantie ramasa in reteaua BMW: pana in 2018/11. Pretul este fix. Masina personala, nu fac schimburi, nu este pret negociabil
    0 points
  29. Eu ma refer la tuner in romania . Cum il cheama pe baiatul care a resoftat o?apropo cavaliere balena aia care zici tu are 4.8 suta cat m5 ul e60 asa ca nu prea e balena si toata e din aluminiu. Vreau 440 cai p ea. Si nu am vrut benzina sa consume aiurea imi place diesel pt cuplu iar seria 7 am ales pt comfort. Fata de x6 si x5 e cu cateva sutimi bune mai rapida. Sngura mai rapida este m550d care are 4.7 sec suta dar diferenta e prea mica pt diferenta de comfort
    0 points
  30. Pai el zicea prost. Ce treaba are resoftarea cu livrarea puterii la roti? Oricum nu vad rostul in a resofta o balena care are deja 400 de cai. Mai bine iti luai un v12 si terminai povestea. Oricum f01 nu este masina sport. E un sedan de lux care e destinat confortului in primul rand. Ma rog, fiecare cu piticii lui.
    0 points
  31. nu e cam mic cuplul? Am vazut alte 2.0d cu cuplu mai mare dupa remap, aproape de 500nm. "219 cp la 3870 rpm si 485 Nm la 2210 rpm" e masina tot de pe forum.
    -1 points
  32. Cu Eco Pro si SS se poate scoate..e un sDrive, mai mic consumul... Imi amintesc cu placere de Citroen DS5 hibrid...condus pana anul asta...cu un consum de 4% in oras si 5.5% in exterior...ce vremuri... BMW are punctele sale forte...din care cel mai mare este xDrive...in curbe ofera o siguranta cu mult peste restul marcilor, in stilul de acceleratie jos palaria... DS5-ul avea si el punctele sale forte: nota interioara stil cockpit de avion, care era mult peste restul, precum si scaunele alea comode cu masaj... Plusuri si minusuri...depinde de fiecare ce il incanta... Revenind la oile (bimmerele) noastre, daca poti sa conduci fin si folosind mai mult cruise control-ul, ajungi la cifre extraordinare...dar filtrul de particule nu va putea sa se curete in regim normal...si calculeaza cata motorina bagi de cei 6-7000 lei cat e unul nou...hau hauuu...
    -1 points
  33. Salut , al meu consuma intre 10 si 11 mediu mers normal si cu ceva accelerari in DS . x1 2,5i 3ltr. 218hp
    -1 points
  34. Romulus, pe vremuri aveai alt stil. Faceai review la masina, cum o simti la condus, impartaseai cu restul mai multe, puneai poze mai multe cu masina. Acum tare zgarcit mai esti cu parerile legate de masina pe care o conduci, e ca si cum nici nu ti-ar placea si ai luat-o doar asa ca a picat la vreo super oferta. Apropo, bine te-am regasit. P.S. Si nu e niciun fel de rautate sau sarcasm in postarea mea, e pur si simplu ce constat.
    -1 points
  35. Nu ai acest DREPT(la pĂŁrere) dacĂŁ nu ți-ai dat seama ĂŽncĂŁ,pentru cĂŁ,conduci un CAZAN!! CĂŁ sĂŁ ai dreptul la o pĂŁrere ,trebuie sĂŁ ai un beiamveu cu maxim 40.000 km la bord și maxim 2 ani vechime.
    -1 points
  36. Asta cu volanta nu are joc ,iar placa si discul aratau bine, nu se aplica, problema e din ambreiaj , cum sa dai cutia jos si sa schimbi doar rulmentul? Vinde-o si ia-ti alta in cazul de fata.
    -1 points
  37. Ce tunner face motoarele 5.0d triturbo? A resoftat cineva asa ceva ?
    -1 points
  38. "N52B25 is high level of motor oil consumption. This is due to thin oil rings which are carbonized rather fast"... http://mywikimotors.com/n52b25/ CodrinMarius
    -1 points
  39. Vand set placute de frana fata, originale BMW Cod OEM: 34116771868 Informatii: Partea de montare: Punte fata Incarcatura utila: Nu pentru incarcatura crescuta Latime 1 [mm]: 155.1 Latime 2 [mm]: 154.6 Inaltime 1 [mm]: 63.9 Inaltime 2 [mm]: 63.7 Grosime [mm]: 20.3 Contact indicator uzura: pentru indicator avertizare Numar WVA: 23794 Sistem franare: Teves Autovehicule compatibile: Seria 3' E90   (02/2004 — 09/2008) Seria 3' E90 LCI   (07/2007 — 12/2011) Seria 3' E91   (02/2004 — 08/2008) Seria 3' E91 LCI   (07/2007 — 05/2012) Seria 3' E92   (05/2005 — 02/2010) Seria 3' E92 LCI   (07/2009 — 06/2013) Seria 3' E93   (09/2005 — 02/2010) Seria 3' E93 LCI   (07/2009 — 09/2013) X1 E84   (09/2008 — 06/2015) Z4 E89   (01/2008 — 08/2016) Calitate premium. Pret: 478.00 Lei Cu garantie, factura si verificare colet. Mai multe informatii despre acest produs, puteti solicita in mesaj privat!
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.