Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/15/18 in all areas
-
se intalnesc la semafor un logan si un ferrari, in paralel, cel din logan da geamul jos si ii face semn si celui din ferrari sa faca la fel, cand in sfarsit pot comunica, cel din logan il intreaba : " ia zi frate esti multumit de ea ca am vazut ca nu prea isi cumpara lumea"4 points
-
3 points
-
nu mai cautati multe explicatii am luat o si eu pe cocoasa cu ate la tiguan cu bani aruncati 2000 lei pe full set discuri+placute ,in viata nu mai iau aceasta firma dupa alti ani de totala multumire ,mecanicul meu e f. meticulos si face treaba de nota 10+ la orice la viteze de peste 120km/h imi vibra toata masina de ziceai ca se rupe .cea mai proasta alegere din viata mea la capitolul franare dupa 8000 km s au dat jos [ate] si erau si albastrite de ziceai ca mergeam non stop cu piciorul pe frana in loc de acceleratie !3 points
-
2 points
-
2 points
-
BMW ROADMAP EUROPE NBT/NEXT 2018-1 BMW ROAD MAP EUROPE NBT-NEXT 2018-1.rar1 point
-
1 point
-
Tie iti indica Km/L si nu L/Km . De aia scade in oras si creste in afara. Uita-te cu atentie in bord.1 point
-
Pentru NBT, BMW Download Manager cere stick FAT32, desi HU suporta NTFS>1 point
-
Distributia este in motor! Nu in afara lui. Cu motorul oprit poti sa desfaci busonul de ulei si acolo o sa vezi lantul (daca nu ma insel)1 point
-
Pare ca la Service Scream (Tezparii) ... Nu sunt mecanic dar m-am uitat si eu pe instructiunile de la BMW ... etrierii trebuiesc curatati inainte de a pune placutele. Trebuie pusa pasta respectiva si cel mai important cand schimbi placute uzate cu unele noi scrie ca trebuie sa verifici lichidul de frana pentru ca va creste nivelul. Cand le-am schimbat eu ... doar s-au scos placutele, s-au pus cele noi fara a se curata nimic si da-i bataie! Putin mai tarziu discuri ovalizate fata/spate (originale) ... doar o coincidenta sau nu ... asta nu stiu Stiu doar cum s-a efectuat si cum trebuia sa se efectueze schimbul. 3000 de ron mai tarziu ... discuri & placute pe original noi ... urmeaza sa le montez dupa ce se mai duc ploile astea In cazul tau imi este greu sa cred ca daca totul a fost montat corespunzator, fie ele si din china, sa tina doar 1200km ... mi se pare ... putin tras de par ceva nu e ok acolo. Ori la montaj, ori la mecanica (butuc, etrier, etc) https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f31-318d-tou/repair-manuals/34-brakes/34-11-front-wheel-brakes/GuBSpKPf Note: After completing work: When installing new brake pads at front and rear axles, brake fluid level must be brought up to ”MAX” mark.1 point
-
Va ramane de vazut cat timp tine bateria dupa n cicluri de incarcari si cat va costa o baterie noua,in rest curaj mare sa dai atatia bani pt un i3. Sa o stapaniti sanatosi1 point
-
Schimbarea distributiei, este exact ca si cu schimbul de ulei la 12-15.000 km., ca va tine motorul mai mult daca se schimba uleiul la 15.000 km. Bani consumati aiurea. Asa ii place romanului sa fie mintit frumos1 point
-
da, a scazut mult activitatea pe topicul asta; probabil ca si numarul de distributii schimbate a scazut dramatic, asa ca era timpul sa se mai trezeasca putin topicul, poate se mai sperie cativa1 point
-
Problema distributiei este una reala, dar interventia asta pare publicitate mascata a firmelor care promoveaza agresiv schimbarea distributiei.. ceva gen "pana si un prieten isi poate da seama de problema doar ascultand motorul cand treci incet pe langa el, nu te culca pe o ureche, schimba distributia cat mai repede" :poke:1 point
-
George scuza-ma ca ma bag, dar la 90% din masinile la care faceti chiptuning , posibil 85% din clienti sunt multumiti pentru ca nu ai cum sa fii altcumva cand vezi ca masina trage mult mai bine, insa din pacate toti clientii ala multumiti sau nemultumiti habar n-au ce faceti voi acolo, daca ati facut o munca buna sau nu, un soft se face pe dyno sa urmaresti plaja de turatii sa fie cat mai progresiva si liniara, daca luam softurile voastre facute fara nici-o verificare dupa (la dyno ma refer), sigur o iau razna plajele alea de turatii. Clientii stiu ca masina trage bine si le place si sunt multumiti. Nu vreau sa dau nume la cine ma refer insa nu ai cum sa-mi demonstrezi tu mie ca ai facut treaba buna ca ai facut soft prin mufa si te uiti la valori la turbina si etc, valori care pot sa la urmaresc si eu, dar nu ai nici-o treaba cu un dyno facut cum trebuie. Stiu zeci de cazuri te tuning-uri facute (ma regasesc printre ele) facute prin fata blocului ca sa aflu ca softul este praf, am mers tot pe incredere, insa daca vrei sa fii corect fata de un client, nu-i faci soft si sa-i spui ca e bine fara sa ai cum sa-l verifici, verificarile alea rudimentare sa urmaresti valorile sunt 0 fata de un dyno.. O zi buna!1 point
-
eu am trei masini la vanzare nici una nu are km dati inapoi ....una din ele este un x1 din 2011 cu 370 de mii nu toata lumea masluieste km1 point
-
salut am primit oferta asta de la Bimmer Service. ce ziceti ? aveti idee daca sunt toate reperele ? daca tot o fac acar sa o fac complet.1 point
-
Serios, la asta s-a ajuns? SĂŁ schimbĂŁm ĂŽntinzĂŁtoarele la fiecare revizie ca sĂŁ ne ĂžinĂŁ distribuĂžia sĂŁ nu facĂŁ motorul praf? ĂnĂželeg partea cu schimbatul distribuĂžiei la 200.000km, chiar dacĂŁ este pe lanĂž, dar deja partea cu intinzĂŁtorul este exagerat. DacĂŁ asta e singura soluĂžie ca sĂŁ nu ajungi cu motorul ĂŽn braĂže mai devreme sau mai târziu, atunci sĂŁ-Âşi mai ia N47/B47 cine are chef de bĂŁtĂŁi de cap inutile.1 point
-
asta cu ,,aparat care verifica distributia ,, n am mai auzit o pana acum , nu contrazic .ca doar nu le stim pe toate ! n aud nimic suspect la mine dar dupa ce am citit minim 25 de pagini pentru mine e clar : s a gresit din start cu acest motor ,inca din faza de proiectare .... daca se punea distributia pe fata ,lateral unde era mai accesibil ,nu se plangea mai nimeni de costuri sa schimbi ambreaiaj nou si dupa cateva sute de km sa se rupa distributie e de s.f-uri ce sa vezi , pe urban conduc o nemtoaica cu 657.000 km azi pe bord , de la 215.000 km la mine ,luata personal din DE suuurprise !! e pe lant si mai e si original ,NEUMBLAT niciodata acolo !!1 point
-
La mine la F10 2011 a plesnit distributia la 204k fara zgomote, nimic anormal inainte. Tot viteaz ma dadeam si eu ca sunt povesti ruperile de lant Nu stiu exact de unde a pornit problema, erau sparte patine, lantul rupt si pinionul de sus spart. Pentru a va face o parere 1400e motor de pe englezoaica cu 47k mile + 1000lei manopera. 230k km in present si nici o problema.1 point
-
Le as pune lanturile astea de la motoarele N47 pe masa inginerilor bavarezi si i as ruga sa explice public aceasta problema nedemna pentru un bmw, sunt datori sa faca acest lucru, macar din respect pentru milioanele de fani ale firmei bavareze si pentru clientii care platesc bani grei pentru un bmw nou sau second si trebuie sa aiba atatea batai de cap cu un lant de trei lei, cred ca si ala de bicicleta e mai rezistent, fara ca nimeni sa ofere o explicatie reala si pertinenta! Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva prin ceea ce am scris mai sus, dar mi se pare inacceptabil ca niciun oficial bmw sa nu si asume aceasta ptoblema!1 point
-
Daca janta pe 16 are cauciucul cu talie mai mare si diametrul total este cat cel de 17, de ce nu ar merge ? Mai ales ca a spus ca nu atinge la etrier !1 point
-
Baieti,nu are legatura cu masina insa are legatura cu proprietarul De ieri,dupa o "pauza" de 14 ani sunt iarasi tatic,am un baietel de 3180 gr si 50 cm ( trebuie sa calculez cati cai /kg are )1 point
-
ajuta sa-ti dai seama daca ai luat fleet edition pe bune acum singura informatie care m-a ajutat pana acum a fost temperatura motorului, asa am depistat la golf ca am termostatul bulit, in bord imi arata 90 de grade si de fapt era pe la 72..dar la tine nu cred ca-i cazul1 point
-
1 point
-
Trebuia curatati butuci de rugina cu peria de sarma, asta infulenteaza ovalizarea, dar nu cred ca este cazul aici, discurile aftermarket sunt pur si simplu foarte proaste.0 points
-
Pe mine m-au ajutat articolele de aici. Si nici nu cred ca cei de la service vor sa ma fraiesreasca. Nu e reprezentanta. E un service particular, si chiar si asa am fost tentat sa merg unde e mai ieftin. Dar daca se aude, de ce sa risc sa ajung la 20000lei reparatia? Bina, la banii aia, cu 6000eur iei motor nou sa pui. Eu ma pricep la ale mele, baietii la ale lor. Eu am incercat sa o ascult, nu se aude nimic. Comparativ cu f30 2014. Tot n47 am si la f30. Asta e, o am la vanzare, am lasat 1500eur la pret, daca nu se da, miercurea viit sunt programat la service. Cel mai mult m-a convins cazul colegului win90. Care tot posta aici, discuta, isi dadea cu parerea si deodata....pac....i-a venit cerul in cap. Pacat. Mare pacat. De ce sa patesc asa. Strang bani si o fac.0 points
-
0 points
-
Pai na, eu am vazut-o ieri si am vorbit cu omul. Este pus anuntul acum 3 zile, deci inseamna ca cineva a pus ochii pe ea inaintea mea. Asta e, nu ma grabesc. De principiu cred ca un coupe si facelift si fara rugina se gaseste greu. Ac nu ma intereseaza daca are sau nu, si asa nu merg pe 40 de grade cu ea. Am mai gasit una din germania, facelift, dar are scaunul sofer putin uzat pe margine. Si bara spate e din fibra de m tech, in rest pare originala. Dar e automat si sincer mi-e cam frica de automat sa nu crape.0 points
-
cand iti cumperi un sh il ei cu bune si rele ,neamtu cand se apropie 200 sau putin peste o da ca stie ca incepe ,,dansul,, cu dpf si ..altele in alta ordine de idei ,la a mea i am facut tratament special curatare filtru particule [e90 320 ] 1. bagat spray special la filtru si mers 30 min x 2 2. bagat aditiv special pentru dpf la plin si lasat sa se consume tot rezervor x 2 ,totul facut absolut preventiv ! recunosc ca n am pus inca tester pe ea sa vad valori .masina ,racheta fara martori aprinsi etc [ 221 km ,cu 9000 la mine in 2 luni NU voi anula niciodata filtru la nici o masina ! ca nu mi plac tiganelile mai sunt si de aia care dau sute de euro pe chip-uri si alte prostii da n au bani sa curete un dpf [ in general ma refer !]0 points
-
Ok, se vede ca n-ai mai avut bmw Uite aici http://www.scoopz.com/m5board/E60_Hidden_OBC_Instructions.pdf-1 points
-
Eram curios daca merge si la f30 chestia asta. Si ce meniu are. Ajuta intr-o oarecare masura. Afiseaza si tensiunea din baterie spre exemplu sau alte date care pot folosi in unele situatii. Deci nu-i chiar asa de aruncat la cos.-1 points
-
Astia de tot dati minusuri aveti ceva argumente pro,contra sau poate nici nu pricepeti despre ce e vorba ?-1 points
-
-1 points
-
acelasi raspuns i l-ai fi at si tu si tot offtopic ar fi fost, din punctul tau de vedere. este de apreciat ca ajuti userii de pe acest forum, dar informatiile constructive nu ar trebui sa te deranjeze asa tare.-1 points
-
Sunt multe masini trecute de 300.000 cu motor N47 din 2009 care inca merg fara probleme.Eu unul personal cred ca situatia s-a remediat din 03/2011 ,sunt la N47 cu numarul 3 si nu am avut probleme cu distributia la nici una.-1 points
-
... mai bine te orientezi pe Olanda sau Germania ... tot ... adica TOT ce este la noi este cu km dat inapoi.-1 points
-
Asa e, in domeniul asta trebuie sa fi pregatit pentru orice, dar atat timp cat exista solutii de resoftare prin OBD pentru toate BMW-urile EDC17 - fie ele seria E sau F nu vad de ce sa desigilez un ECU... ( nu ma intelege gresit si eu am desfacut in trecut multe edc17 BMW dar in momentul de fata daca tehnologia imi permite sa nu desigilez un ECU ... nu il voi desigila). Lista postata de tine de la interfata CMD nu e relevanta..., personal si eu detin CMD de aproximativ 10 ani, e o interfata foarte buna si stabila (cu anumite slabiciuni...) dar trebuie sa recunoastem ca la BMW OBD a ramas cam in urma... In momentul de fata exista interfete mai avansate pentru OBD BMW EDC17.-1 points
-
Am deviat un pic subiectul... dar ai dreptate - cine modifica mapele trebuie sa detina cunostintele necesare, care nu se pot dobandii peste noapte, decat dupa o experienta de ani de zile... Experienta tunerului se masoara prin calitatea lucrariilor si automat clientilor multumiti. Un client multumit intodeauna va aduce un nou posibil client, din acest motiv trebuie sa abordam cu profesionalism domeniul in care activam !-1 points
-
Automat trebuie sa fim noi multumiti de rezultat altfel nici clientul nu cred ca va fi multumit, poate doar pe moment... Cat tine de marketing.... nu pari dezinteresat cel putin nu asta se intelege din postarile tale. E normal sa te bucuri daca ai rezultate si clienti multumiti care apreciaza munca ta. Nu vreau sa ma intelegi gresit, dar daca nu am avea clienti multumiti mai devreme sau mai tarziu suntem obligati sa inchidem afacerea si eventual sa ne modificam doar masinile noastre... O zi buna iti doersc !-1 points
-
@SebastianLR Ma gasesti la un service langa Metro Militari -personal nu detin dyno dar toti clientii care au vrut sa testeze masina inainte si dupa resoftare sa vada exact pe ce dau banii au mers la ce dyno au vrut ei. O seara buna ! @WIN60 Salut, Ma repet , cine vrea dyno merge si testeaza masina inainte si dupa. -sa sti ca de-a lungul anilor mi-au venit multe masini remapate de "tuneri consacrati" ( dupa spusele clientilor - nu am avut cum sa verific eu asta... ) cu solutii de dpf off facute cu programe automate ( Volta, ECUSafe...) care nu faceau decat sa stearga niste tabele de erori fara sa opreasca regenerarea ... + softuri de putere fara sa fie atinse n harti de cuplu + debit motorina maxim, etc O seara buna !-1 points
-
Asta este cea mai tare ."Schimb lantul de distributie pentru ca mi-a zis un prieten ca se aude lantul."-1 points
-
-1 points
-
fratilor x6 e masina scumpa, n o repari pe forumuri, du-te la service cu siguranta o rezolvi acolo. da e scump, m-am saturat de forumul asta cu tot felul de tampenii, aici nu dezbate nimeni probleme cum ar fi un schimb de jante, evacuari etc doar cat cosuma in oras si cat consuma afara si se arsa siguranta si nu trage motorul... forumuri cu dacia nu exista? dacia se repara asa pe vremuri, intrebai prin vecini atunci nu era net-1 points
-
Ce se enerveazĂŁ unii cu DPF-ul asta, mai ceva ca in cazul unor persoane penale ce duc statul nostru catre dreptate, adevar si drumuri cu siguranta mai bune!:/ Viata nu este generala, este strict particulara! Specia umana nu a descoperit in intregime spatiul unde traim in viata de zi cu zi( Pâmânt/Terra/Planeta AlbastrĂŁ cum dorește fiecare), iar noi singuri putem decide intr-o secunda ce trebuie sa faca X-ulescu, Y-ulescu sau George Becali. Masina personala este a unuia, nu a unei intregi comune/judet/tara. In consecinta doar acel om stie ce este mai bine sa faca. Daca considerati ca DPF-off duce la sate din Argentina sa fie inundate, moartea pinguinilor sau alte schimbari astronomice asemanatoare va inselati:/ Luati toata informatia data si cu putina sare, ganditi-va la istorie si harta geografica. Strict practic, cu DPF-Off'ul meu, sansa sa omor un singur atom dintr-un pinguin este destul de mica. Am sanse mai mare sa calc cu roata si sa il omor dacat fara DPF.-1 points
-
(totul pare perfect dar problema persista... hmm) Curatat conectori? Curatat la sange/pielea goala..? Verificat continuitati? Erorile alea pot fi si de contact nu de componente de schimbat..-1 points
-
-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00