Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/17/18 in all areas

  1. Cu placere . Din interactiunile pe care le-am avut eu cu angajati BMW in 10 luni, destul de pozitiv as spune. Pe baza rezultatelor din 2017, ma gandesc ca si bonusurile trebuie sa fi fost bune. Si totusi, am fost intr-o oarecare masura surprins sa vad ca inclusiv la BMW sunt nemultumiri (ex. recentele greve din productie, in fabricile din Germania). Insa din cate pot eu sa deduc, sindicatele (gen IG Metal) joaca un rol destul de mare in genul acesta de actiuni. Se simte insa angajamentul si mandria de a face parte din BMW. Lansata la centenarul BMW,"The next 100 years" arata viziunea lor pentru viitor, un viitor din care multi dintre actualii angajati, cred eu ca vor sa faca parte. Mai jos, sunt trei poze de la centenar, cu ce cred eu ca sunt cele mai frumoase modele pe care BMW le-a facut vreodata.
    3 points
  2. Gata,le-am montat si p-astea.
    1 point
  3. Mi-am lĂŁsat mașina ptr douĂŁ recall-uri la Bavaria Cta, adicĂŁ ptr ĂŽnlocuire airbag sofer si un cablu de alimentare si cand sa o iau de acolo, mi se spune cĂŁ controlorul de la I-drive nu mai functioneaza...wtf!! De cand I-am facut retofit-ul la navigatie, nu am avut nicio problemĂŁ cu ea, de aceea nu prea cred in conicidente, cum au ĂŽncercat sĂŁ mĂŁ convingĂŁ cei de la Bavaria. Norocul meu a fost ca am gĂŁsit la cineva un controller si am rezolvat problema, iar cand m-am dus a doua zi la Bavaria, mi-au sugerat sa trimit un mail la Bmw România, ptr ca ei nu au cum sa rezolve aceastĂŁ situație.
    1 point
  4. Mie mi se par ireali cei 184 de mii de km din 2011..mai ales la un 3.0 care e facut sa mearga pe autostrada, acolo-i place. ) Ce parere aveti de f10-le astA? in afara ca e trecut 2015 in anunt si e 2014, tipic, pare cinstit sau nu? Caut un f30 sau f10 pt nevasta-mea cu piele deschisa. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GpjXH.html
    1 point
  5. Problema rezolvata .Am inlocuit pompa si e ok .Se poate inchide Multumesc !
    1 point
  6. Parca ne-am inteles (INTELEGEM) ca: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-520d-lim/components-connectors/components/components-with-a/a73-2-mirror-heating/1VnZENrVpo (si nici macar nu mi-am muscat limba acceptand ce a pus mai sus skw. Sau acum mai nou la BMW e ca la fotbal; toti avem pretentia ca ne pricepem cel mai bine!? Din link: "If the mirror heating fails, the following behaviour is to be expected: Fault memory entry on the BDC control unit or FEM control unit or JBE control unit" Daca oglinda nu se mai incalzeste urmatorul comportament (de verificat) de asteptat: -Eroare in unitatea de control (modulul) BDC. - Unitatea FEM - Unitatea de control JBE.
    1 point
  7. 1 point
  8. Uite AICI , vreau o Liberbeer rece Peste 2 zile o sa postez versiunea 4.10.20 ...
    1 point
  9. Da , din spate daca nu vezi sigla zici ca e Porsche Macan sau Mercedes GLE coupe .Oricum, per total arata foarte bine , nu mai pare asa ieftin ca si primul model , se poate bate cu un Macan linitit...
    1 point
  10. Unora le place sa faca experimente pe masina lor, apoi se mira ca apar fel de fel de probleme!
    1 point
  11. Ce ai facut tu cu swirl flaps este o badaranie, nu e deloc acelasi lucru cu anularea folosind dopuri.
    1 point
  12. Ieri mi-a venit randul din nou la RAR, de data asta cu nr rosii (cele de Germania au expirat pe 28.02). De data asta la Voluntari. Programarea fiind la 16:30-17:00, am avut timp sa ma duc inainte sa fac si schimbul de ulei si filtre. Din nefericire pentru mine, nu am belit ochii bine si trebuie sa schimb si placutele pe fata in 50 de km. Dupa cum cred ca ati observat deja pe forum, drumul meu la RAR nu a decurs fara incidente. Un inginer RAR, mi-a atins cu un bec in timp ce cauta serie de pe motor si mi-a gaurit un furtun de vacuum care face pedala de frana sa fie actionata mai usor (altfel zici ca rupi podeaua). Azi dimineata, am mai observat ca in dreptul stergatorului de la sofer, pe cantul capotei mi-au luat vopseaua cam pe o suprafata de 2-3 cm, fix sa o vad mereu cand ma urc al volan. Sunt un car de nervi. Imi vine sa fac reclamatie la conducerea RAR, insa n-as vrea sa fac rau nimanui, in special celui care a recunoscut ca mi-a gaurit furtunul. Individul s-a oferit sa-mi dea masina personala pana rezolv problema mea si sa-mi plateasca si costul de schimbarea a acelui furtun, isna cel mai probabil o s-o repar pe banii mei. Ma gandesc ca m-o ajuta si pe mine vreodata cineva cand gresesc. Se invarte roata. Practic. Am de primit... )) So, ship happens. Ulei Motul 8100 X-Clean+, 5W30, 5l - 160 lei (eMag) Ulei Motul 8100 X-Clean+, 5W30, 1l - 37 lei (eMag) Filtru aer Mahle - 114 lei (AutoKarma) Filtru combustibil Mahle - 126 lei (AutoKarma) Filtru ulei Mahle - 49 lei (AutoKarma) Total: 486 lei (n-am platit manopera) Mai am de schimbat in imediata perioada, placutele pe fata (cel mai probabil ATE) si pe termen scurt/mediu, stergatoarele (Valeo). Iar pe termen mediu/lung, jante si anvelope de vara.
    1 point
  13. Siguranta 24 de sub torpedou - comanda incalzirea in scaune. E alimentata doar cat motorul e pornit. Pe mine nu m-a interesat sa fie alimentata in parcare.
    1 point
  14. Trollati cu gratie ca de obicei. Daca are 3000 lei salariu inseamna circa 8000 euro pe an. Explicati-mi si mie ce anume se poate strica de banii astia la un f10 intretinut. Totusi poate omul la 24 de ani are casa sau sta cu parintii si nu plateste chirie, intretinere. Daca e acest ultim caz, il mai ajuta si parintii sigur. Pai dupa trollingul maxim ce se intampla, ar insemna ca peste 50% din cei de pe forum cu f10/f30 sh au salarii de minim 2000 euro pe luna, ceea ce eu ma indoiesc in Romania. )) Eu zic ca nu sta in salariul de 3000 de lei, daca a schimbat 4 masini pana acum. Dar na, nu toti avem logica de magnati de carton cum sunt pe acest forum.
    1 point
  15. Pai cu nici o luna in urma a fost verificata la BMW si "0 erori, 0 probleme"
    1 point
  16. Mergi cu ea sau doar o bibilesti ? )
    1 point
  17. Mai bine faceau astia de a BMW un X5 16d...dupa cum se pare sigur nu s ar fi pus problema de vanzari...
    1 point
  18. E un argument din ciclul "nu ajung la struguri, sigur sunt acrii". Fiecare isi face propriile calcule si decide daca merita sau nu motorul de 3 litri, insa mai apoi sa incerci sa scornesti diverse "motive" pentru care e mai bun 2.0 decat 3.0 e aiurea... Un motor de cilindree mai mare va fi intotdeauna mai fiabil indiferent de regimul de exploatare. Iar asta se va vedea din ce in ce mai des odata cu valul de down-sizing ce loveste intreaga industrie auto.
    1 point
  19. 1 point
  20. AstĂŁzi am incercat acest kit de reparație și restabilire a farurilor(Clear-Lights).Il cumpĂŁrasem de anul trecut, dar uitasem de el, asa ca azi am facut un test pe masina sotiei. Ptr 55 lei, pot spune ca e de departe cea mai buna optiune ptr restabilirea strĂŁlucirii farurilor, iar toata operațiunea e ca o joaca de copil...adicĂŁ ĂŽn maxim 5 minute, schimbi total aspectul lor. Ănainte: Dupa:
    1 point
  21. Pici in capcana secundelor 0-100 km/h, care are o relevanta minima. Intr-o depasire nu te intereseaza sprintul 0-100, acolo toate se descurca bine. Problema apare mai ales la suvuri, la viteze de peste 100, unde aerodinamica de caramida si greutatea foarte mare scad drastic performantele pe masura ce viteza creste si mai mult. Pana nu faci testdrive, nu o sa intelegi chestia asta. Incarca masina cu 3 4 persoana si incearca sa faci o depasire de la 110 120 in sus, atunci o sa vezi diferentele intre motoare.
    1 point
  22. Foarte bine ca a mers la buyback masina , in felul asta ai scutit FOARTE multi nervi cu vanzarea pe siteurile autohtone , timp pierdut cu toti cautatorii de comori care de foarte multe ori au zero interes de achizitie ... vor sa vada si ei cum e un 335i
    1 point
  23. Am fost eu acum 3 luni cand au organizat porti deschise la AB. Pe langa faptul ca era atat de aglomerat de gura casca care venisera doar sa manance pateurile alea obosite oferite, era imposibil sa faci drivetest. Eu am mers pt un X1 cu nevasta-mea si cand am intrebat de drivetest, primesc raspuns halucinant, "trebuie programare in cursul saptamanii". Ii zic dom'le eu in timpul saptamanii nu am cum ca sunt dentist muncesc pana seara, la care omul spune total dezinteresat " ne pare rau, acum nu se poate, eventual sa plecati dvs intr-o zi mai devreme". ))) Adica zau, oamenii probabil au vanzari prea mari si nu mai conteaza o masina in plus sau in minus. Mult mai amabili si dornici sa rezolve problema mi s-au parut cei de la Proleasing. Eu unul nu mai merg la porti deschise doar pentru ca ma urca in masinile expuse in showroom, care apropos, unele sunt inchise. )))
    1 point
  24. Foarte frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos. Mie mi se par exagerate, chiar hotie kiturile Performance de la BMW. Cu banii aia luai intercooler Wagner dedicat, turbina hibrid + remapare profesionala si aveai 270-280cp 580nm iar masina era cu totul altceva.
    1 point
  25. am pus si citeva poze,are urmatoarele dotari: 5d71bmw535 xD limousine 0337 m sportpaket leder dakota schwarz 02tb sport automatic steptronic 02av adaptive drive 01CB control EfficientDynamics 01CC auto start stop function 01CD brake energy regeneration 0258 tyres with emergency running properties 02TB sports automatic transmission Steptronic 02V4 18 "M light-alloy wheels double-spoke styling 613 M 02VA Adaptive drive 0302 alarm system 0322 comfort access 0323 soft close automatic for doors 0337 M sports package 03AC trailer coupling with Swivel ball head 0403 glass roof, electric, with sliding and hoisting function 0415 Sun blind for rear window, electric 0416 Sun blinds for rear window electric, rear side Windows mechanical 0423 floor mats in velours 0428 warning triangle and first aid kit 0441 smoker package 0453 active seat ventilation front 0456 comfort seats front, electrically adjustable 0488 lumbar support for driver and front passenger 0494 seat heating for driver and front passenger 0496 seats for rear seats 04MR Interior trims aluminum Hexagon 04NB climate control with 4-zone control 04U2 driving experience control incl. ECO PRO 04UR ambient light 0502 headlight washing system 0508 Park distance control (PDC) 0548 km speedometer 0552 Adaptive LED headlight 0575 additional 12 V Sockets 05A1 LED fog lights 05AC high-beam Assistant 05AL active protection 05AT driving Assistant plus 06 at the real time traffic information 0609 navigation system professional 0610 BMW head-up display 0676 HiFi speaker system 06AC intelligent emergency call 06AE TeleServices 06AK ConnectedDrive services 06AN Concierge services 06AP remote services 06NR apps 06NS comfort telephony with advanced Smartphone connection 06WB multifunction instrument display 0710 M leather steering wheel 0715 M aerodynamics package 0760 BMW individual high-gloss shadow line 0775 BMW individual roof liner anthracite 07A2 innovation package 07RS comfort package 07XP navigation package ConnectedDrive 0801 Germany version 0851 language version German 0879 German/operation/service manual 08KA oil service interval 30000 km / 24 months 08TF of active pedestrian protection 08TH speed limit Info Automatic anti-glare rear-view mirror 0431 Automatic anti-glare 0430 Interior and exterior mirrors FLCSW leather Dakota Black/Black Four wheel drive Full Service History in modul sport masina este rachieta,accelereaza instant,fara lag ,motorul are un sunet superb in sarcina mai ales la kickdown,devine destul de rigida ca si suspensie in mod sport,consumul este unul acceptabil pentru performantele masinii,la un mers intre 170-230 in mod sport 9,8%
    1 point
  26. Nu ma iau de nimeni, evident ca parerile sunt impartite, si mie imi place tractiunea spate dar x-drive sta mai bine in curbe, face plecari mai bune si te ajuta ceva mai mult iarna. Totusi confirm ca si tractiunea spate este ok iarna daca ai anvelope bune contrar acelor mituri care circula si astazi in gurile celor care nu au condus macar o iarna un rwd. Chiar si vara prefer sa conduc un rwd. BMW anyway.
    1 point
  27. locatia e obligatorie la profil Ce DOT are bateria ?
    0 points
  28. In cazul in care doresti sa vezi masina in Bucuresti, vezi ca cei de la Inspector Auto au serviciul asta... nu stiu daca e cu programare sau nu, dar merita incercat. Din cate stiu costa undeva la 250 ron si vin cu tester, aparat de masurat grosimea vopselei si-ti dau si un deviz al masinii. Cu siguranta la ei pe site gasesti mai multe info.
    0 points
  29. eu la seria 3 nu am avut probleme cu garda la sol. Am avut si un cadillac bls care era chiar mai jos decat e90-ul si nu am avut probleme (e drept scutul de plastic de dedesubt s-a cam zgariat pe gheata, dar pana la urma nu vede nimeni)
    -1 points
  30. Da, eu am acest serviciu activat din portalul ConnectedDrive Germania. Practic cu 99 EUR ai update de harti timp de 2 ani (asta inseamna 4 actualizari). Descarci o aplicatie de pe site-ul lor, pe baza VIN-ului descarci ultima versiune de harta disponibila si codul FSC, apoi faci update folosind un stick USB.
    -1 points
  31. Stanga e cu problema. La stanga m-as asigura ca fuctioneaza. Probabil de aceea se incalzeste mai mult dreapta, cu toate ca pot sa gresesc - uita-te sa vezi daca ai sigurante pentru fiecare oglinda.
    -1 points
  32. Eu vorbesc despre verificarea sigurantei sau a sigurantelor.. nu daca pornesc automat; evident ca da din moment ce nu exista comutator dedicat. Asa cum am spus mai sus, daca e o singura siguranta este posibil ca tot curentul pentru ambele oglinzi sa fie dat celei mai calde pentru ca cealalta e defecta. Mai exista si varianta oglinda cu siguranta prea mica (ca valoare) si de aici rezulta incalzirea excesiva. (De unde stii RaYn3 ca porneste cu dezaburirea parbrizului? Acestea sunt oglizi exterioare, de ce sa fie dezaburite cu parbrizul!? Daca la mine pun recircularea mi se aburesc toate geamurile!)
    -1 points
  33. Eu, sincer, tind sa cred ca cei mai multi de aici nici macar nu au avut ocazia sa priveasca interiorul unui X5 prin geamuri, dar asa vorbesc de parca sunt posesori de BMW de o viata.... Da, este cunoscut faptul ca la masuratorile efective pe stand dyno BMW iese mai mereu cu ceva cai in minus. SI nu spun eu ci cei care se ocupa cu tunning, de fapt nu toti ci doar cei care se respecta si fac grafic dyno inainte si dupa. Cine nu crede acest lucru, tind sa cred ca doar a privit interiorul unui BMW prin geamuri intr-o parcare. Sincer, am facut un drivetest cu un X5 de 2 litri si mi s-a parut decenta masina. Pentru ce dulap de masina este, am fost foarte surprins de felul in care se misca. Da, motorul de 2 litri niciodata nu va da senzatia pe care op da un motor de 3 litri pentru ca cel din urma are o elasticitate aparte.... dar, puse toate cap la cap, pentru cei care nu vor sa plateasca impozite nesimtite la stat e o solutie ok. La consum diferentele sunt chiar mici......la oras ar fi o diferenta notabila, dar cine isi cumpara o asemenea masina sa mearga cu ea prin oras a cam comis-o din start. In afara la mers 90-100 consumul e usor mai mic decat la 3 litri, 120-140 cam la fel consuma iar peste 150 km/h deja 3 litri tinde sa scada consumul sub cel de 2 litri. Dar, stilul de condus stabileste consumul, deci.....fiecare isi asuma.
    -1 points
  34. ...zeci de specialist, zeci de pareri...incalzirea oglinzilor exterioare functioneaza continu(cand e pornit motorul) indifferent de temperature exterioara, sau daca e pornita clima, dezaburirea fata sau spate. E gandita astfel pentru ca vara, atunci cand ploua si afara sunt peste 20 grade, sa aveti oglinzile uscate in permanenta...
    -1 points
  35. Pernele nu pierdeau presiune si doar aceea de pe stanga avea semne de uzura pe pliul inferior, fapt semnalat si de mecanicul lor, cu recomandarea(mecanicului, nu a service ului) de a o monitoriza si inlocuire la primul semn de pierdere aer si precizarea ca "mai tine 15-20000km" Decizia de inlocuire a venit ulterior, in urma studierii ofertelor de pe piata si avand in vedere, in primul rand, ca folosesc masina pt drumuri lungi cu familia si vreau sa evit defectiuni si intarzieri care pot fi prevenite.
    -1 points
  36. n-au nicio treaba jantele alea cu masina respectiva .Dau pe masina ca nuca'n perete
    -1 points
  37. In carte scrie clar ca oglinzile pornesc odata cu motorul. Nu zice nimic de dezaburiere parbriz sau luneta sau alte tampenii. Totusi ar trebuii sa zica ceva de o anumita temperatura....vara la 40 grade pornesc si oglinzile asa aiurea ? Nu e logic Nu e logic nici sa dea mai tare in dreapta pt ca stanga nu merge...nu cred ca s asa idioti sa o faca asa... Cred ca oglinda era defecta nefiind noua.
    -1 points
  38. Retrag ce am zis...azi am pus mana pe oglinzi la +14 afara....si nu se incalzeau. Asadar pornesc in functie de temp de afara
    -1 points
  39. Poate nu mai are ce descĂŁrca turbina,pune niste nisip sĂŁ vezi cum descarcĂŁ iar
    -1 points
  40. Salut. Am un e46 320 D 2003 ,6 trepte 150 cp . Am tĂŁiat catalizatoarele,am pus țeava,și nu mi se aude turbina cum descarcĂŁ,mĂŁ poate ajuta cineva ?
    -1 points
  41. Taie si turbina... pune o teava...
    -1 points
  42. Aici discutam alte probleme și nu cred cĂŁ v-a cerut cineva vreo pĂŁrere ĂŽn legĂŁturĂŁ cu "swirl flaps". Dar dacĂŁ o sĂŁ mai vreau sa fac vreun experiment bĂŁdĂŁran pe mașina mea, o sa discutat cu dumneavoastrĂŁ, experților! PânĂŁ atunci, haideți sĂŁ discutĂŁm despre problema pt care a fost topicul deschis. Așa cĂŁ dacĂŁ vrei sĂŁ vĂŁ mai bĂŁgați ĂŽn seama, spuneți.ne parerea dumneavoastrĂŁ de profesioniști! Cu stima! (Pt posturile de dinainte, bineĂŽnțeles)
    -1 points
  43. Salut. Am un bmw x3 din 2006 2.0 si nu stiu cum sa ii pornesc bluetooth. Are comanda vocala pe volan si r/t cand apas pe r/t scrie doar radio/telefon on sau off. Daca ma puteti ajuta. Si inca o problema cum opresc motorul se inchide navigatia(este navi mare) si nu pot sa ascult muzica, nu se mai porneste.
    -1 points
  44. Salutari, Am fost la o intalnire in una din sectiile Werk1 din MĂźnchen zilele trecute. Am reusit sa fac cateva poze la cateva modele viitoare. Impresii: -viitorul seria 8 este impresionant de mare, atat ca lungime, cat si ca latime. Masina fotografiata parea a fi fost un V8; motorul pornit bolborosea foarte placut printr-un esapament sport. Frane de dimensiuni mari. -viitorul Z4/Supra este compact, bine proportionat, bara fata pare a avea un design "necaracteristic" BMW. -viitorul X5 - nu am pareri, nu sunt fan de SUV-uri. -se lucreaza deja la facelift-ul seriei 5, pe masina respectiva scria in spate si "Hybrid Test Vehicle", probabil o fi fost ceva versiune "e". A trecut pe langa mine si viitorul X7, o namila de masina, m-a facut sa ma intreb din nou de ce ar cumpara cineva o asemenea masina :frantics: ... De asemenea, am vazut si viitorul SUV Rolls-Royce, insa nu am reusit sa fac poze. In alta ordine de idei, incercand sa gasesc o cladire anume in labirintul Werk1, am intrat in vorba pentru prima oara cu cativa angajati din productie, pana acum interactionand doar cu persoane din "office". Foarte prietenosi, majoritatea au un puternic accent bavarez, cunoscutele uniforme de lucru albastre, insa motivul principal pentru care am mentionat interactiunea, este ca oamenii erau afara la bere . Un six-pack la indemana, o tigara, mi s-a parut toata atmosfera super degajata si informala. Un weekend fain (preferabil cu bere :cheers: )!
    -1 points
  45. Daca mai aduc anunt aici,e o sansa ca in urmatoarea luna sa mai apara 1-2
    -1 points
  46. Vand masinuta, rulata 99% intre Berlin si Frankfurt unde am avut serviciul...A fost luata pe leasing financiar de la BMW Dreieich si acum am inmatriculat-o in Romania... Prim proprietar, impecabila, nefumator, a fost a doua dragoste a vietii mele (sotia inca mai citeste forumul...deci... ) Pretul este fix: 20.400 Euro. Am tot istoricul de la BMW, sunt schimbate si consumabilele acum, au fost schimbate si discuri si placute frana. Mai jos descrierea de pe site-ul unde am dat-o: Bmw x1 xDrive xLine 20D - 98.000 Km, fabricat 06.2014 Unic proprietar. Cutie automataSteptronic 8+1 trepte Sistem follow me home Start stop la semafor Bi-xenon adaptiv+ spãlãtor faruri Dubluclimatronic Scaune Încãlzite Pachet xLine interior exterior Pachet lumini ambientale interior exterior Navi Business color cu harti Europa 01.2018 Computer de bord Senzori de parcare PDC Senzori ploaie+lumina+ presiune roti Oglinzi electrice + rabatabile electric+antiorbire USB+aux+ bluetooth telefon Comenzi vocale Autohold & Cruise control asistat cu active brakes. Asistenta la coborârea de panta. Volan multifunctional cu Servotronic vario Mod Eco PRO Cauciucuri noi vara runflat+cauciucuri noi iarna. Jante model special BMW 18" Carnet de service la zi in reteaua BMW, ultimele schimburi acum 2500 km (ulei, filtre, lichid frana, placute si discuri, verificare BMW 360). Nu mai are schimburi decat peste 12.500 km - ulei si filtre sau peste 12 luni. Garantie ramasa in reteaua BMW: pana in 2018/11. Pretul este fix. Masina personala, nu fac schimburi, nu este pret negociabil
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.