Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/18/18 in all areas
-
intra omu pe forum bmw sa intrebe ceva nevinovat si, poate intradevar neinformat, si aveti unii niste raspunsuri de zici ca v a furat ceva...5 points
-
Nu, acum am instalat la cei care mi-au vandut boxele si amplificatoarele; nu sunt la fel de buni ca Andrei, dar cu rabdare si citit pe net (eu) s-au descurcat. Pai e simplu - daca se prajeste un modul in timpul update-ului, tu platesti inlocuirea; se intampla foarte rar, dar se mai intampla. Nu e chiar asa simplu - sunt diferente destul de mari de costuri in 3 ani de exploatare: +500 euro impozit *3 +200 euro la casco *3 +50 euro * 12 * 3 la combustibil adica in jur de 4.000 euro diferenta in 3 ani; la care adaugi faptul ca o masina de 3l e mult mai greu de revandut in RO. Am avut in trecut motor de 3l, si costa destul de mult luxul asta - te bucuri de el in maxim 5% din km parcursi; dar cu sufletul iti dau dreptate - trebuia sa imi cumpara un F31 335d :frantics:3 points
-
3 points
-
Da te-a obligat cineva sa ii raspunzi? Sau ce te agiti asa ca curca-n lemne? Daca n-ai nimic folositor de spus, taci!2 points
-
Cel original este produs de IWIS. Sa nu faci greseala de a pune altceva decat original.2 points
-
2 points
-
Trollati cu gratie ca de obicei. Daca are 3000 lei salariu inseamna circa 8000 euro pe an. Explicati-mi si mie ce anume se poate strica de banii astia la un f10 intretinut. Totusi poate omul la 24 de ani are casa sau sta cu parintii si nu plateste chirie, intretinere. Daca e acest ultim caz, il mai ajuta si parintii sigur. Pai dupa trollingul maxim ce se intampla, ar insemna ca peste 50% din cei de pe forum cu f10/f30 sh au salarii de minim 2000 euro pe luna, ceea ce eu ma indoiesc in Romania. )) Eu zic ca nu sta in salariul de 3000 de lei, daca a schimbat 4 masini pana acum. Dar na, nu toti avem logica de magnati de carton cum sunt pe acest forum.2 points
-
Sunt oameni care au avut experiențe foarte proaste cu Bimmer. GĂŁsești cu search destule discuții. Ănțeleg cĂŁ și pe Google rezultate similare obții. Problema realĂŁ pe care o vĂŁd eu cu Bimmer ĂŽn cazul distribuției este cĂŁ nu dau motorul jos de pe mașinĂŁ, deși procedura tehnicĂŁ implicĂŁ acest lucru. Ănțeleg cĂŁ la Bimmer au gĂŁsit ei o metodĂŁ, dar nu e cea recomandatĂŁ. E bine cĂŁ nu ai probleme cu mașina, nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ Bimmer nu are și oameni care nu au fost mulțumiți, dar recenziile ĂŽn general au fost negative din pĂŁcate.2 points
-
A venit momentul sa ne prezentam: BMW F11 525xd 2013 E91 a fost inlocuit de un frate mai mare, din toate punctele de vedere. Mi-a luat cateva luni pana m-am decis ce sa iau in locul lui - decizia nu a fost usoara, intrucat trebuia sa impac si capra si varza - sa imi placa sa o conduc, dar sa fie suficient de spatioasa si comfortabila pentru drumuri lungi, pt o familie de 4. Nu imi plac SUV-urile, si prefer Touring vs Sedan (din motive de spatiu interior). Desi mult timp am cochetat cu F31 (325d sau 328i sau 330d), pana la urma am ales F11 525xd automat - mai spatios si confortabil, si similar la pret cu 325d, dar cu mult mai multe dotari. 328i era prea scump la achizitie (10-15% peste 525xd, la aceleasi dotari), 330d era prea scump la intretinere (mai ales ca impozitul de 500 euro anual nu il pot digera deloc). Gasisem un 330d foarte interesant, cu dotari (acc, adaptive M suspension, scaune sport piele, automat, etc) si km similari la acelasi pret - dar tinand cont ca merg destul de mult in oras, am ales pana la urma motorul de 2l. Detalii - F11 525 xdrive, martie 2013, in jur de 165k km, de la un dealer BMW din zona Stuttgart, cu istoric complet de service, cu 0 incidente de trafic (unfallfrei), mici defecte vizuale (cateva puncte de vopsea atinsa, o janta zgariata, etc). Masina urmeaza sa vina la sfarsitul acestei saptamani, pe platforma. Dupa ce ajunge, o sa incerc sa pun si niscaiva poze; pentru moment am pus pozele generice. Dintre dotari, am cautat sa aiba: EDC (suspensie adaptiva), ACC (pilot automat adaptiv), navigatie profesionala, scaune comfort, cutie automata, tractiune integrala, macar sonorizare HiFI. Cam intr-o saptamana am gasit una care sa imi placa; bonus au venit si alte dotari interesante - detaliile mai jos. As fi dorit sa aiba si Comfort Access, e primul pe lista de retrofit 223 Dynamic Damper Control 5DF Active Cruise Control with Stop&go Function 456 Comfort Seats Electric. Adjustable with Memory 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 494 Seat Heating Driver and Passenger 255 Sports Leather Steering Wheel 676 Hifi Loudspeaker System 7A2 Innovation Package 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 5AC Automatic Highbeam Control 8TF Active Protection For Pedestrians 8TH Speed Limit Info 5AG Lane Change Warning 8TN Daytime Driving Lights Selectable B 610 Head Up Display 7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth 6NF Telephone USB audio interface 6NL Connect. Bluetooth A.usb Devices In 6NR Mobile Application Preparation 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont 609 Navigation System – BMW Professional Multimedia 3AG Reversing Camera 508 Park Distance Control (PDC), Front and rear 402 Panorama Glass Roof 761 Individual Sun Protection Glazing 3AT Roof Rails Aluminium Satinated 3MB Individual Exterior line Aluminum Satinated 430 Interior And Exterior Mirror Package 431 Rear-view mirror, automatically dimming 316 Automatic Tailgate Operation 417 Roller Sunblind, Rear Side Windows 418 Luggage Compartment Package 4CE Fine-wood Trim Fineline Anthracite 5AL Active Protection for Passengers 575 Additional 12v Power Socket 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 612 Bmw Assist 614 Internet Preparation 615 Extended Bmw Online Information 616 Bmw Online 801 Germany Version 879 German / On-board Documentation 2K2 Alloy Wheels Star Spoke 328 258 Runflat Tyres 302 Alarm System1 point
-
1 point
-
mai mult ca sigur nu a fost schimbata; si pt ca nu se aude zgomot, nici nu are sens sa o schimbi.1 point
-
Irelevant. Original trece prin alte criterii de acceptanțĂŁ, prin urmare și șansele sĂŁ fie mai prost sau cu probleme, scad.1 point
-
in manualul de service la câți km se recomanda schimbarea distributiei?1 point
-
1 point
-
asta e din aceeasi categorie cu "am un cal pe ecran" (cineva a sunat la suport la vodafone, nu stia sa foloseasca un telefon cu taste acum 10 ani)1 point
-
DA , AI DREPTATE M-AM CAM PACALIT CU ELE NICI MIE NU PREA IMI MAI PLAC. AI CEVA SA-MI RECOMANZI? TU CE JANTE AI PE MASINA?1 point
-
greseala mea, pentru ca am preluat de la alt anunt... dar cum spunea si Stormzor, se poate referi si la duritate, pe Sport o simteam foarte rigida, masina nu se inclina, pe comfort - era ca o barca. Se poate inchide topicul intrucat s-a vandut.1 point
-
La fel iti recomand si eu inainte de vizionarea live, verifica masina online http://www.auto-records.com/ http://autodna.ro/ Pe autodna plateste doar daca iti gaseste fotografi si istoric, altfel iti da doar optionalele masini si practic platesti pentru nimic.1 point
-
Ciao Eu mi-am facut cont pe connecteddrive.de, la sectiunea adresa am pus adresa dealer-ului din Germania de la care am cumparat masina....in rest datele mele, VIN, nr.de inmatriculare....etc. La un moment dat am descarcat un formular pdf, in lb.germana, l-am completat si l-am trimis la adresa de email din formular, impreuna cu cartea de identitate a masinii. Dupa cateva ore am primit un email prin care mi se spunea ca mi-a fost activat contul si asa a fost.1 point
-
Salut Bala, frumoasa masina, sa te bucuri de ea, chiar ma intrebam cand se vor rezolva problemele cu tichetul de la stat(citisem pe topicul tau). Poti spune ca esti unul dintre pionierii de pe forum cu o masina electrica, sa speram ca o sa deschizi calea si, datorita tie, vom vedea masina electrica intr-o lumina favorabila! PS: pot spune ca primul tau topic cu e60 m-a inspirat sa fac si eu trecerea la BMW Iti multumesc pentru asta! Tin minte momentul. Era 2004. Locul. Totul. Plecam de la facultate impreuna cu un prieten. Intr-o parcare: un E60. Era primul pe care il vedeam. Era alb. Era superb. Era nou. Era impunator. Eram cucerit. Am inceput sa visez… Termin facultatea. Sunt inginer cu acte in regula desi de un an si jumatate lucrez. Este momentul sa incep sa strang bani. Le vedeam in oras. Erau mai multe. Intorceam capul dupa fiecare. Inca visam… Imi calculez veniturile. Simulez credite. Pentru prima data o spun cu voce tare: Vreau un E60. Sunt considerat nebun. Nu conta, visam cu ochii deschisi. Nu mai aveam rabdare. Visul capata un iz de realitate… E timpul. Merg la banca. E ok. Merg la Banat Car. E ok. Incepe… Fac actele si comand masina… dureaza 3 saptamani. Fiecare zi e o povara. Imi zic ca merita. In prima saptamana din decembrie, pe seara, suna telefonul. E aici. In Timisoara. Dar abia a doua zi sa merg dupa ea… Orele trec greu. Sunt lungi. Se face dimineata si merg la Banat Car. Nu o vad. Intru inauntru. Vad un E60. Este superb. Culoarea, M-packetul. Vad dealerul si din priviri imi face semn catre acel E60. ERA AL MEU… Semnez si plec! Visul?! A devenit realitate…1 point
-
Te salut , sa vĂŁ bucurati de ea Foarte practicĂŁ , n am citit tot dar iti doresc sa n ai probleme cu distribuția1 point
-
Sa o stapaniti sanatosi ... asteptam impresii pe parcurs. P.S. Multi ar spune ca la 46000 € iti luai G30.1 point
-
Care au fost costurile de achizitie? Ai luat prima de la stat de 10 k euro? Sa ai noroc de masina!!!1 point
-
Am un 530d non facelift cu pachet M, suspensie M și jante pe 19. Masina este puțin mai confortabila decât seriile anterioare. Comparativ cu un 530d al unui prieten fĂŁrĂŁ pachet M cu suspensie standard și jante pe 18 diferența de confort este foarte mica. Cat despre dilema ta, singur trebuie sa-ti dai seama ce conteazĂŁ mai mult pt tine, personal F10 fĂŁrĂŁ pachet M mi se pare complet banal. Le: pt @akacris1 point
-
Salutare. Azi am primit si prelungirile ptr praguri, iar maine urmeazĂŁ sĂŁ le montez. Deja am montat un kit custom facut de Sese, inca de anul trecut, doar ca atunci cand am decis grosimea prelungirii pragurilor, am optat sa fie cat mai subtiri ptr a nu atinge la intrarea ĂŽn garajul blocului, care e destul de limitatĂŁ. Astea sunt mai pline, adicĂŁ da impresia de volum,iar garda la sol e identicĂŁ.1 point
-
Anul trecut am facut exact ca tine si totusi s-au matuit destul de repede, ptr ca nu am aplicat o folie de protecție, cum am facut la e92. Am zis sa incerc si varianta asta mai ieftina si usor de realizat, rezultatul imi place,momentan...oricum,nu e paguba 55 lei. La e90-ul pe care l-am avut,am apelat la un atelier de detailing auto din Cta(zona Bratianu) si deștepți aia mi-au "ars" farurile, adicĂŁ au folosit acea perie rotativĂŁ la o viteza mai mare decat normal si au lĂŁsat niste urme foarte urâte pe toata suprafata lor.Am fĂŁcut un scandal monstru acolo, dar degeaba, nu au recunoscut ca a fost din vina lor si singura solutie era sa cumpĂŁr alte faruri, asta dupĂŁ ce mai multe persoane autorizate si-au dat cu parerea. Ănainte sĂŁ comand alte faruri,am zis sa incerc personal, sa le scot fata si m-am apucat de treaba..adicĂŁ mi-a luat 4 ore sa scot toate urmele "imposibile" si posibile lĂŁsate de idioți aia "profesionisti" adica la sfârșit arĂŁtau ca unele noi. M-am dus la atelierul lui Dorel si le-am arĂŁtat farurile fĂŁcute de mine, iar rĂŁspunsul lor a fost: - Astea sunt noi,nu? - Nu, idiotilor! Astea sunt polishate de mine,fĂŁrĂŁ scule profesionale cum aveti voi, pe care nu stiti sa le folositi. Evident,le-am mai zis ceva a de dulce,adicĂŁ le-am umplut congelatoarele de carne si apoi m-am oprit la protecția consumatorului, care le-a dat si o amendĂŁ pe masura. Am fĂŁcut aceastĂŁ paralela deoarece stiu cum se face un polish in adevĂŁratul sens al cuvântului, dar metoda mai sus amintita e destul de ușoarĂŁ si la indemana oricui, evident daca farurile sunt usor matuite si nu mai au acel luciu.1 point
-
Este o postare pe club cu Service Scream (Tezparii) ... au montat pinionul invers, s-a desfiletat surubul care a spart baia de ulei. Asa ca profi si claaaar ... fiecare service cu bune si rele.1 point
-
Ai dreptate. Doar ca sigla de ///M pe un diesel nu prea se pupa totusi. La asta m-am referit.1 point
-
SĂŁ o conduci cu plĂŁcere. PS. Ce a ajuns și "bemveu" sĂŁ facĂŁ mașini mai slabe/rele decât pug!1 point
-
Hai raspund de ce numesc A6 caruta. In primul rand sa spun ca este dotat bine, printre cele speciale adaptive cruise control, city safety, bixenon adaptiv cu asistent de faza lunga, side assist, active lane assist(pret de cateva secunde vireaza singura pentru a se mentine pe banda de rulare), scaunele de A8 cu reglaj electric separat pentru 12 zone, memorii, audi drive select....iar restul dotari obisnuite incalzire scaune, clima bi, sistem de sunet cu subwoofer si o gramada de difuzoare, navigatia de top, senzori de parcare, etc..... Ce ma nemultumeste: 1.Motorul este incapabil iarna sa ajunga si sa mentina 90 grade. E universal o problema a grupului VAG, anumite generatii de 2 litri au problema cu producerea de caldura. Exista comunicate oficiale de la VW, Audi care afirma ca nu este nici o problema ca motorul sa functioneze si in doar o liniuta(40 grade) pe timp de vreme racoroasa. Este normal din pc lor de vedere. Din pc meu de vedere este frustrant de-a dreptul ca la o masina de 75.000 euro sa ii pui linoleum ca la vechile dacii iarna. Nu vorbesc de incapacitatea uleiului de a unge eficient, nu vorbesc de uzurile in cutia de viteze(automata incalzita/racita cu circuitul de antigel al motorului), consum ridicat si tot ce aduce cu sine o functionare in 40 grade a motorului....ci de faptul ca la un drum de Bucuresti cand afara erau -17 grade a trebuit sa stau invelit cu o patura in masina.....este inactabil(dupa acea intamplare am cedat si am pus linoleum la radiator). 2.Desi are cuplu de 380 si 177 cai este mai puturoasa decat un e39 2.0 disel de 136 cai. Jenant......cifrele sunt doar pe hartie....in realitatea de pe strada e greoaie tare masina. 3.Cutia automata multitronic. Este cutie de tipul CVT, 8+1. Singura cutie automata disponibila pe 2.0 TDI in acea vreme. 4.CONSUMUL. Nu ma necajeste atat de mult, nu e important, dar e jenant ca un motor de 2 litri sa consume 12 la oras vara iar in afara 6.5 l/100 km la mers normal de 110-120 si 130-140 pe autostrada. Da, cu clima pornita, dar chiar si asa. Batranul e39 de 2 litri consuma saracul 4.5 la drum, drept e ca avea cutie manuala. Dar totusi......6.5 mi se pare exagerat de mult pt un motor de 2 litri si o caroserie de 1600 kg. Totul e superok la motor....raspuns oficial : este normal pentru ca aerul conditionat solicita mult, muzica la fel servodirectia electrica la fel.....etc.....etc...... 5.De curand am facut revizia la cutia de viteze(schimbul de ulei si filtre). M-au obligat sa imi faca si updateul de soft la motor pt scandalul Dieselgate. Daca refuzam updateul nu imi primeau masina in service, ori pt garantie trebuia sa fac asta la ei. Evident, au spus o gramada de verzi si uscate ca nu se va schimba nimic in performantele masinii... In realitate masina este mult mai puturoasa, trage mult mai greu, regenerarile la DPF se fac fff des, si consumul insa a sarit la 7.5 la drum lung si 13-14 la oras. Or mai fi si altele, insa m-am plictisit rau de a le enumera....Insa vreau sa mentionez si de frane. Initial, va jur, am avut senzatia ca franele au probleme de functionare. Verificarila mai multi mecanici.......totul este in parametri. Schimbat lichidul, verificat discuri, schimbat placutele.....nici o imbunatatire. Nu ma intelegeti gresit....masina franeaza, nu spun ca nu......dar pe langa franele de la BMW sunt efectiv "pistol cu apa"..... Repet, masina este de altfel impecabila, un exemplar reusit si foarte bine intretinut inainte sa ajunga la mine. 70.000 km am facut eu fara nici un incident. Dar, da, tinand cont de cele de mai sus Audi face carute prin comparatie cu BMW. Nu spun de riscurile specifice modelelor cum e distributia si cutia de transfer de cuplu la BMW. Audi le apre pe ale lui.....pompa de inalte din cauza uzurilor produce span metalic ce ajunge pana la a cala efectiv motorul. Un alt risc la fel de mare e reprezentat de pompa de ulei care are talentul e a se opri efectiv in timpul mersului, iar daca asta intervine in turatie mare motorul se caleaza iarasi. Scuze de offtopic, dar am simtit sa dau aceste explicatii. Motor de 3 litri nu vreau pentru ca am eu o problema in a da banii de impozit statului...SI daca s-ar folosi cu cap i-as da fara sa ma uit, dar vor ajunge in buzunarele celor de sus.....1 point
-
X1 20xd adusa personal ĂŽn mai 2017 De atunci e pe mine in carte si talon Schimb de preferinta cu e90 sau e92 diesel Alte detalii pe pm0 points
-
Salutare!ce parere aveti de kitu de distributie de la bilstein pt un f11 520d 184 cp?ati opta pt alt producator?0 points
-
Ce parere aveti ? https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-IDayOY1.html Este din oras cu mine ... culmea fosti colegi de generala si liceu . Cunosc masina . Nu se ocupa baiatul cu magarii . Problema este ca pe autodna nu are istoric service ... este posibil sa fi luat teapa si eu sa.i continui aceasta teapa ? L.am intrebat unde are pozitionata distributia si mi.a spus ..."frate... habar n.am"0 points
-
0 points
-
Interesanta masina, o alegere excelenta. Sa o conduci cu placere In oras foloseste incarcarea regenerativa, e normal sa creasca autonomia.0 points
-
N-am ĂŽnțeles niciodatĂŁ cum umbla unii la motor doar așa de drag. Din cauza la din ĂŁștia ca voi sa dus buhu cu distribuția la bmw. De ce nu schimbați și injectoarele, alternatorul, usa dreapta spate, etc...?0 points
-
-1 points
-
Ai verificat nivelul uleiului in motor? Ma gândesc ca daca este scĂŁzut nu mai ajunge "pe la toate piesele" in aceiași cantitate si poate de aici acel sunet/tacanit.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
O sa dai 3 salarii pe impozit, revizie si RCA, 3 salarii pe CASCO, si de restul mentenanta neprevazuta.-1 points
-
-1 points
-
Nu stiu de ce insisti cu intrebarile astea, vrei sa te simti mai bine sa nu o schimbi, sa-ti spunem noi ca da duce atatia km? Normal ar trebui sa duca si mai mult, anormal este faptul ca se rup destule si inainte de 200.000 si dupa 200.000.-1 points
-
-1 points
-
Salutare. Sfatul meu ar fi sa conduci in continuare e60-ul linistit si sa uiti cĂŁ exista n47 ĂŽn istoria BMW. Vrei e92 ia-l benzina. Trimis de pe al meu Nexus 5 folosind Tapatalk-1 points
-
Bateria e noua ! Am auzit ca e o problema cand faci swap de la 1.9 la 2.5 cu instalatia electrica si trebuie refacut ceva dar nu stiu exact ce si astept un raspuns de la cineva care a trecut prin problema asta.-1 points
-
Daca ti-a sarit capsa de la capota ,nu porneste pana nu pui diagnoza pe ea, ceva erori sunt mai ales ca o ai demontata.-1 points
-
Nu porneste turbina , pur si simplu prima data dupa ce i-am pus capsa inapoi s-a invartit putin turbina s-a oprit apoi la urmatoarele incercari de a pornii masina se auzea doar un bazait un sunet asemanator celui de bendix Uitati si o poza cu motorul , in stanga pozei sa vede cu galben lonjeronul care este distrus , dar motorul nu este lovit absolut deloc impactul a fost la limita incat nu a atins deloc motorul-1 points
-
Pai nu am avut ulei la turbo de cand am luat masina, am inceput sa am cam la 6-8 luni de la soft, gen ulei si in spatele turbinei, nu doar acolo la furtun), softul fiind verificat si vazut ca este foarte prost ( 2980 presiune turbina...foarte mare si aiurea pusa, pentru ca masina nu scoate mai mult de 205-210 cp), la presiunea aia trebuia sa aiba 230 cp+ si mai are ea o problema, dar o sa detaliez dupa reconditionare si daca face tot asa, clar e din soft. Despre geometrie eu nu cred, rar se strica si nu am avut probleme cu trasul masinii sau vreo eroare vreodata pe turbina. Le-am zis ca o sa fac soft la completechip si mi-au spus ca garantie am la turbina daca nu se da prea mult in soft, nu cred ca au ei de unde sa stie cat dau eu in soft pana la urma, chiar daca o sa iau factura+ dovada de la completechip ca nu o sa fie tras la maxim de ea, la telefon domnul de la CompleteChip mi-a spus ca e posibil sa influenteze DPF-ul softul deoarece ele dupa 170.000 se duc...chiar daca i-am zis ca e ok pe rheingold a continuat sa-mi zica ca degeaba arata bine pe tester daca el are probleme, il cred pentru ca are dreptate, insa din postura de vanzator, daca o sa fie ceva la soft imediat o sa se lege de DPF ca i-am zis ca nu umblu la el aiurea daca nu am probleme. Le-am zis ca lucrez si eu la reprezentanta Dacia si o sa-mi fac revizia cu ulei/filtru ulei cu factura cu tot ca sa am garantie in caz de ceva, a zis ca altceva nu trebuie sa schimb (furtune sau altele). Mi-a zis clar la telefon preturile, stiu ca daca te duci la ei te combina imediat sa mai schimbi, eu am vorbit clar pentru preturile astea si nu ma duc la ei, de aceea le trimit turbina. De asmenea le-am spus ca nu vreau sa vad probleme la soft, adica sa fie atenti cu reglarea ei, pentru ca am auzit tot de pe forum de colegi care au reconditionat turbine si cand sa faca soft avea probleme turbina. P.S multumesc frumos de review! Vaporii de ulei sunt la majoritatea masinilor, pur si simplu nu ai ce sa faci chiar daca schimbi garniturile, desi am schimbat si la mine toate garniturile pe furtunele de vacum si mai exista acei vapori insa foarte putin in comparatie cu ce era inainte.-1 points
-
Dupa cum spune si titlul vand BMW 120d 2005 manual DPF Euro4. Pun mai jos link cu anuntul de pe un site de vanzare pentru poze si detalii: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-120-ID7Gp9nP.html Ca mentiuni pentru forumisti in scris dar si pt oricine altcineva suna(nu ascund absolut nimic): -capota, bara fata vopsite total in urma unui mic incident in trafic, totodata corectate si celelalte mici probleme de vopsea existente din germania; -far stanga schimbat nou nout in urma aceluiasi incident(minor dar s a spart sticla la cel vechi); -inceput de zgomot volanta la rece; -km reali(se pot verifica, aveti seria in anunt), intretinere foarte buna, stare tehnica si estetica foarte buna, nu are nicio alta problema in afara de cele mentionate mai sus; -este Euro4 cu DPF(stiu ca i stupid dar asa e); -are CIV( RAR facut vineri 09.03.2018 fara nicio problema sau interventie); -dupa cum se vede este foarte dotata pentru un seria 1, in stare foarte buna. Pentru orice alte detalii va stau la dispozitie! Un weekend linistit va doresc! Stima, Vlad-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00