Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/19/18 in all areas
-
5 points
-
Dupa cum spune si titlul vand BMW 120d 2005 manual DPF Euro4. Pun mai jos link cu anuntul de pe un site de vanzare pentru poze si detalii: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-120-ID7Gp9nP.html Ca mentiuni pentru forumisti in scris dar si pt oricine altcineva suna(nu ascund absolut nimic): -capota, bara fata vopsite total in urma unui mic incident in trafic, totodata corectate si celelalte mici probleme de vopsea existente din germania; -far stanga schimbat nou nout in urma aceluiasi incident(minor dar s a spart sticla la cel vechi); -inceput de zgomot volanta la rece; -km reali(se pot verifica, aveti seria in anunt), intretinere foarte buna, stare tehnica si estetica foarte buna, nu are nicio alta problema in afara de cele mentionate mai sus; -este Euro4 cu DPF(stiu ca i stupid dar asa e); -are CIV( RAR facut vineri 09.03.2018 fara nicio problema sau interventie); -dupa cum se vede este foarte dotata pentru un seria 1, in stare foarte buna. Pentru orice alte detalii va stau la dispozitie! Un weekend linistit va doresc! Stima, Vlad1 point
-
As vrea sa facem o lista cu propietarii de E36 de pe forum. Pe rubrica dedicata (masina mea) nu prea mai vad prezentate modelele E36. Sa fie asa de rare,oare am trecut de perioada cand era modelul vazut pe fiecare strada. O scurta descriere ar fi binevenita daca includeti si o poza ar la fix. Incep eu. Detin doua E36 (sper sa reusesc sa le pastrez pe amandoua in continuare). Un 320i 97" sedan si un 328i 97" Coupe". 320i-ul il detin din 2008 am fost personal dupa el in Germania. La achizitie avea 130k km iar acum cca 250k km,probleme majore nu am avut cu el dar l-am si intretinut corespunzator.M-a plimbat prin Grecia si prin UK,cam peste tot.Acesta este condus acum mai mult de jumatatea mea . 328i-ul l-am achizitionat din Uk unde l-am folosit aproape un an de zile timp in care m-am atasat de el si am decis sa-l aduc in RO.Pt acesta am cateva idei va beneficia de cateva schimbari si imbunatatiri in perioada urmatoare.Deocamdata sta la caldura in garaj. Si o poza cu fiecare. Cu 320i-ul o poza mai veche de prin Grecia.1 point
-
1. Cumparat un stick de 64GB, pe care l-am formatat NTFS (quick), chiar daca era nou. I-am pus apoi la denumire "NAVD_000014B9_255_003_242", dupa care am copiat la radacina tot ce era in folderul downloadat de pe torent. 2. Am cumparat un cod fsc, de 10 lire de la o adresa mentionata de catre un alt coleg tot pe aici pe forum. https://bmw-navi-maps.co.uk/18-bmw-fsc-single-code.html 3. Bagat stick in cotiera, m-a intrebat daca vreau sa fac update, mi-a cerut codul... si a inceput distractia. Totul a durat vreo 40 de minute. Multumiri lui OPaul si restul colegilor!1 point
-
Incearca sa scoti mufa de la sonda care ai schimbat-o si vezi daca tot la fel indica. Daca indica max, inseamna ca ai scurt pe cabluri si de aceea nu iti arata nici o eroare la scanare. Si inca ceva schimba mecanicul. Cauta un electrician, el poate sa verifice cu aparatul de masura sa vada daca lucreaza sondele litrometrice.1 point
-
Trebuie schimbate ambele termostate odata, astfel scapi de problema cu temperatura apei!1 point
-
Clar Akrapovic daca banii nu sunt o problema. Milltek este iarasi recomandata dar"mai cuminte" sa spun asa.1 point
-
1 point
-
asemenea comportament poate fi datorat si circuitelor de vacuum https://www.youtube.com/results?search_query=vacuum+leak1 point
-
Verifica cu un magnet sa fie din aluminiu, cele aftermarket ieftine sunt din tabla1 point
-
Spuneam doar ca e important sa precizezi de unde ești, când ceri ajutor. Ia legătura cu userul SKW.1 point
-
Pai nu am avut ulei la turbo de cand am luat masina, am inceput sa am cam la 6-8 luni de la soft, gen ulei si in spatele turbinei, nu doar acolo la furtun), softul fiind verificat si vazut ca este foarte prost ( 2980 presiune turbina...foarte mare si aiurea pusa, pentru ca masina nu scoate mai mult de 205-210 cp), la presiunea aia trebuia sa aiba 230 cp+ si mai are ea o problema, dar o sa detaliez dupa reconditionare si daca face tot asa, clar e din soft. Despre geometrie eu nu cred, rar se strica si nu am avut probleme cu trasul masinii sau vreo eroare vreodata pe turbina. Le-am zis ca o sa fac soft la completechip si mi-au spus ca garantie am la turbina daca nu se da prea mult in soft, nu cred ca au ei de unde sa stie cat dau eu in soft pana la urma, chiar daca o sa iau factura+ dovada de la completechip ca nu o sa fie tras la maxim de ea, la telefon domnul de la CompleteChip mi-a spus ca e posibil sa influenteze DPF-ul softul deoarece ele dupa 170.000 se duc...chiar daca i-am zis ca e ok pe rheingold a continuat sa-mi zica ca degeaba arata bine pe tester daca el are probleme, il cred pentru ca are dreptate, insa din postura de vanzator, daca o sa fie ceva la soft imediat o sa se lege de DPF ca i-am zis ca nu umblu la el aiurea daca nu am probleme. Le-am zis ca lucrez si eu la reprezentanta Dacia si o sa-mi fac revizia cu ulei/filtru ulei cu factura cu tot ca sa am garantie in caz de ceva, a zis ca altceva nu trebuie sa schimb (furtune sau altele). Mi-a zis clar la telefon preturile, stiu ca daca te duci la ei te combina imediat sa mai schimbi, eu am vorbit clar pentru preturile astea si nu ma duc la ei, de aceea le trimit turbina. De asmenea le-am spus ca nu vreau sa vad probleme la soft, adica sa fie atenti cu reglarea ei, pentru ca am auzit tot de pe forum de colegi care au reconditionat turbine si cand sa faca soft avea probleme turbina. P.S multumesc frumos de review! Vaporii de ulei sunt la majoritatea masinilor, pur si simplu nu ai ce sa faci chiar daca schimbi garniturile, desi am schimbat si la mine toate garniturile pe furtunele de vacum si mai exista acei vapori insa foarte putin in comparatie cu ce era inainte.1 point
-
Da te-a obligat cineva sa ii raspunzi? Sau ce te agiti asa ca curca-n lemne? Daca n-ai nimic folositor de spus, taci!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Interesanta masina, o alegere excelenta. Sa o conduci cu placere In oras foloseste incarcarea regenerativa, e normal sa creasca autonomia.1 point
-
1 point
-
1 point
-
As prefera noul M5 unde pot sa aleg 4x2 sau 4x4 Dar cum nu imi permit M5 tractiunea spate este ce aleg. Pt cateva zile de zapada pe an nu consider ar fi necesar sa investesc in xDrive. Pana la urma pe umed si uscat se aplica aceleas legi.Tot anvelopele sunt cele care fac diferenta.1 point
-
Fund de Alfa Romeo? wtf? din cat era de "dur", parca e masina de curve...s-a dus naibii si marca asta1 point
-
Ce se enerveazĂŁ unii cu DPF-ul asta, mai ceva ca in cazul unor persoane penale ce duc statul nostru catre dreptate, adevar si drumuri cu siguranta mai bune!:/ Viata nu este generala, este strict particulara! Specia umana nu a descoperit in intregime spatiul unde traim in viata de zi cu zi( Pâmânt/Terra/Planeta AlbastrĂŁ cum dorește fiecare), iar noi singuri putem decide intr-o secunda ce trebuie sa faca X-ulescu, Y-ulescu sau George Becali. Masina personala este a unuia, nu a unei intregi comune/judet/tara. In consecinta doar acel om stie ce este mai bine sa faca. Daca considerati ca DPF-off duce la sate din Argentina sa fie inundate, moartea pinguinilor sau alte schimbari astronomice asemanatoare va inselati:/ Luati toata informatia data si cu putina sare, ganditi-va la istorie si harta geografica. Strict practic, cu DPF-Off'ul meu, sansa sa omor un singur atom dintr-un pinguin este destul de mica. Am sanse mai mare sa calc cu roata si sa il omor dacat fara DPF.1 point
-
WTF....cat s-a scris aici.. In fine. ideea e ca eu vreau masina tipla, nu ma bucur ca am reparat-o cu piese din dezmembrari si vopsit cu spary-ul. Asa am procedat cu toate cele aprox 30 de masini avute. Florine de ce te aprinzi asa ca WIN nu te-a jignit cu nimic sau te simti cu musca pe caciula? Tu m-ai jignit pe mine pe topicul lui WIN cand m-ai facut samsar care stau la bloc. Uite acum am ocazia sa-ti spun ca nu stau la bloc, chiar am doua case cu etaj si un apartament la bloc. Deci oarecum ai avut dreptate, daca vreau pot sa stau si la bloc. Daca tot esti patron de firma de taxi reau sa stii ca sunt foarte multi oameni care isi aleg taxiurile cand au nevoie, spre ex eu nu ma urc intr-o masina care atarna totul pe ea si are toate nuantele de galben pe ea. E vb de siguranta ta, regandeste felul in care faci acest biz.1 point
-
@Tavicu - interesant pontul / oferta. Este atractiva dar mai incolo, discurile in cazul meu sunt noi puse odata cu placutele, de aceea as schimba doar placutele fata pt. piticii mei de pe creier ce cauta cele mai eficiente placute pe discurile deja existente. @crazyboy - Discutii pot fi interminabile pe tamatica aceasta. Daca as fi luat 535d costurile erau similare cu privire la modificari, din cauza microbului personal. Intre timp, apusul zilei prin reflexiile jucarie dupa o spalare temeinca in stilul caracteristic:1 point
-
Sunt de aceeasi parere cu ce a scris alex.F10 cu pachet m de fabrica este deja o masina superba,ca sa nu mai spun de jante,sunt cateva modele care sunt extraordinar de frumoase spre deosebire de ce ai ales tu.Dar e doar parerea mea.Cred ca se indreapta usor spre kitch....dar repet e doar parerea mea.Si sa pui 285 pe un amarat de 2.0 diesel la cat ai investit si alea sh mi se pare dezacord total.Succes in continuare.Chiar nu e genul ala de masina care sa merite leduri,becuri si ce ai mai pus tu pe ea.1 point
-
Sonda Lambda – 10 intrebari si raspunsuri esentiale 1. Ce este sonda Lambda ? Sonda Lambda este un senzor amplasat pe tubulatura de evacuare si conectat la ECU, care in esenta consta intr-un conductor de curent electric a carui intensitate variaza in functie de cantitatea de oxigen care traverseaza sonda. In interiorul acesteia exista un material ceramic poros, din dioxid de zirconiu (ZrO2). Intensitatea curentului prin placa de zirconiu variaza in functie de numarul de molecule de oxigen care traverseaza materialul ceramic. Deoarece sonda functioneaza optim doar la temperaturi mari, „la rece”, pina cind gazele de esapament ating temperaturi de 4-500 oC, sonda este incalzita de o rezistenta din interiorul ei, dupa care caldura ii va fi furnizata chiar de temperatura gazelor de esapament. Autoturismele cu motorizari euro 3 si 4 au chiar 2 sonde, una amplasata inaintea catalizatorului pentru optimizarea amestecului aer/combustibil, si una dupa catalizator, pentru verificarea eficientei acestuia. Constructorii recomanda verificarea sondei la fiecare 30 000 de kilometri sau la fiecare doi-trei ani de functionare a masinii si schimbarea sondei in cazul cind apar probleme in functionarea acesteia. 2. Necesitatea sondei Lambda – scurt istoric Pentru ca una din sursele majore de poluare o reprezinta gazele incomplet arse emise de motoare in atmosfera, constructorii au pus la punct sisteme de limitare a emisiilor poluante. Printre acestea se numara convertoarele catalitice (ceramice sau metalice), amplasate pe tubulatura de evacuare a vehiculelor si sondele de masurare a gazelor arse provenite din motor. Emisiile puternice de gaze de esapament apar atunci cind carburantul este incomplet ars, motorul este defectuos reglat, cind se porneste sau se opreste motorul sau la deplasarea cu viteza redusa. In urma cu cca. 25 de ani, in scopul reducerii efectului de poluare al autovehiculelor, constructorii auto au dezvoltat un senzor denumit sonda Lambda – care poate masura cantitatea de oxigen evacuat in urma procesului de ardere al motorului. Aceasta este localizata pe sistemul de evacuare al gazelor, inaintea convertorului catalitic la motorizarile Euro1/2 si inainte si dupa catalizator la motorizarile Euro 3/4. Sonda Lambda asigura sporirea eficientei catalizatorului, dar si emisii reduse de noxe in atmosfera. In sarcina maxima a motorului, de exemplu la viteza de virf, pentru a mentine viteza, sistemul este dezactivat pentru a preveni saracirea exagerata a amestecului. Sonda Lambda are rolul de a regla amestecul aer/combustibil – prin comanda asupra injectiei de benzina – astfel incit acest amestec sa fie convenabil regimului de moment al motorului. Daca sonda detecteaza prea mult oxigen in gazul evacuat, inseamna ca motorul merge cu un amestec prea sarac (in combustibil); prin urmare, este marita cantitatea de benzina. Daca, dimpotriva, este prea putin oxigen in evacuare, inseamna ca amestecul este prea bogat si ECU reduce cantitatea de benzina din admisie. Defectarea sondei duce la functionarea anormala a motorului. La fel si defectiunile de etansare a admisiei de aer/circuitelor de reglaj vacuumatic – asa-numita admisie de „aer fals“ – induce in eroare sonda Lambda care da informatia ca amestecul este prea sarac. Prin urmare, electronica (ECU) va „pompa“ mai multa benzina in cilindri (corespunzator cantitatii de aer aspirat in mod normal + cel fals) si motorul va functiona cu detonatii in evacuare, eventual se „ineaca“. Dupa reglajul amestecului aer-combustibil necesar unei arderi cit mai bune, gazele evacuate ajung in asa-numitul „catalizator“ unde, intr-adevar, gazele se oxideaza la contactul cu platina si celelalte materiale de reactie. Functionarea defecta a unui motor cu o sonda de O2 (Lambda) defecta determina utilizarea de amestecuri bogate, rezultand un consum marit de benzina, deteriorarea in scurt timp a catalizatorului si uzura prematura a motorului, provocata de excesul de benzina care ajunge in baia de ulei. Prin folosirea unui astfel de echipament se poate ajunge la o reducere a emisiilor de pina la 90%. 3. Care este rolul unei sondei lambda? In principal sonda masoara in mod constant cantitatea de oxigen din gazele evacuate Âşi trimite semnalul sub forma de voltaj cĂŁtre unitatea de comandĂŁ a motorului. ECU (calculatorul central al masinii) foloseste semnalele primite de la sonda pentru a ajusta amestecul in vederea obtinerii amestecului ideal:14,8kg aer cu 1kg benzina, pentru care asa-numitul factor Lambda este egal cu 1. Valorile de iesire ale senzorului variaza intre 0.2 V (amestec sarac) si 0.8 V (amestec bogat), variatia ideala fiind in jurul valorii de 0.45 VRealizarea optima a amestecului asigura o eficienÞã Âşi o duratĂŁ de viaÞã maxime ale catalizatorului. O sondĂŁ lambda uzatĂŁ poate cauza un consum excesiv de benzinĂŁ, emisii de noxe crescute, uzurĂŁ excesivĂŁ a catalizatorului Âşi scĂŁderea performanĂžei motorului. 4. Ăn afara ansamblului de conectori, sondele lambda nu sunt ĂŽn principiu identice? Nu. ExistĂŁ cinci tipuri de sonde lambda fundamental diferite. Ăn cazul fiecĂŁrui tip, sonda variazĂŁ ĂŽn ceea ce priveÂşte designul elementului din ceramicĂŁ, elementului de ĂŽncĂŁlzire Âşi tubului de protecĂžie, toate acestea afectând funcĂžionarea sondei.-Sonda lambda neĂŽncĂŁlzitĂŁ: Acesta a fost primul design de sondĂŁ lambda, Bosch producându-l din anul 1976. Se utilizeazĂŁ un element ceramic cu bioxid de zirconiu pentru a genera tensiune ĂŽntr-un mediu cu un conĂžinut ridicat de gaz (oxigen insuficient).-Sonda lambda ĂŽncĂŁlzitĂŁ: a fost lansatĂŁ de Bosch ĂŽn anul 1982 Âşi funcĂžioneazĂŁ ĂŽn acelaÂşi mod ca sonda neĂŽncĂŁlzitĂŁ, ĂŽnsĂŁ ĂŽn interiorul manÂşonului se aflĂŁ un element de ĂŽncĂŁlzire special, care aduce senzorul la temperatura de funcĂžionare ĂŽn aproximativ 30-60 de secunde.-Sonda PlanarĂŁ: A fost lansatĂŁ de Bosch ĂŽn anul 1997 Âşi utilizeazĂŁ tehnologie senzorialĂŁ din ceramicĂŁ cu bioxid de zirconiu, ĂŽnsĂŁ este amplasat ĂŽntr-o formĂŁ mai compactĂŁ Âşi mai platĂŁ (de aici Âşi denumirea).-Sonda planarĂŁ de bandĂŁ largĂŁ este cel mai nou design de senzor de oxigen Âşi oferĂŁ exactitatea sporitĂŁ necesarĂŁ pentru a ĂŽntruni cele mai recente cerinĂže privind emisiile. Se utilizeazĂŁ un element ceramic planar cu bioxid de zirconiu, astfel ĂŽncât se ĂŽncĂŁlzesc mult mai rapid decât alte tipuri de senzori, reducând emisiile ĂŽn cazul pornirii la rece. Suplimentar, senzorii sunt utilizaĂži la motoarele recent dezvoltate u injecĂžie directĂŁ de carburant.-Sonda lambda cu titan: AceÂşti senzori utilizeazĂŁ un tip diferit de tehnologie pentru detectarea oxigenului Âşi, ĂŽn loc de a genera un semnal de tensiune care se odificĂŁ odatĂŁ cu raportul aer/carburant, se modificĂŁ rezistenĂža senzorului. AceÂşti senzori sunt utilizaĂži pe mai puĂžin de 0,5 % din autovehiculele dotate cu sonda lambda. 5. Cum Âştiu dacĂŁ sonda lambda este defectĂŁ? Din pĂŁcate, simptomele unui senzor lent sau defect nu sunt ĂŽntotdeauna evidente si masurabile. Printre simptomele sondelor lambda defecte sunt: - EÂşec la testul emisiilor (caracteristic, o concentraĂžie mare de CO Âşi/sau HC) - Catalizator deteriorat (cauzat de o concentraĂžie mare de carburant) - Consum crescut de carburant (cauzat de o concentraĂžie mare de carburant) - Motorul funcĂžioneazĂŁ neregulat - PerformanĂže reduse 6. Care sunt cauzele defectĂŁrii sondei lambda ? Sonda lambda se poate defecta prematur dacĂŁ este contaminatĂŁ cu fosfor rezultat din consumul excesiv de ulei, silicon din scurgerile sistemului de rĂŁcire, utilizarea produselor de etanÂşare din silicon ĂŽn motor Âşi unii aditivi pentru carburant. Chiar Âşi o cantitate redusĂŁ de benzinĂŁ slab rafinatĂŁ poate defecta o sondĂŁ lambda. Factorii de mediu, precum stropii de pe Âşosea, sarea, uleiul Âşi murdĂŁria pot cauza defectarea senzorului, ca Âşi Âşocurile termice, tensiunea mecanicĂŁ sau manevrarea incorectĂŁ. 7. Cum pot testa sonda lambda? Testarea nu este complicatĂŁ dar se face obligatoriu ĂŽn service Âşi de cĂŁtre personal calificat. O sondĂŁ defectĂŁ poate fi detectatĂŁ rapid Âşi uÂşor cu un volt-ohm-metru digital, dar una lentĂŁ poate fi diagnosticatĂŁ numai cu un osciloscop sau un scopmetru profesional. 8. Unde sunt situate sondele lambda? Au scopuri diferite? ĂncĂŁ din anul 1980 sondele lambda sunt ĂŽn dotarea standard a majoritĂŁĂžii autovehiculelor cu motoare pe benzinĂŁ. Ăn mod normal, sondele lambda sunt situate ĂŽn sistemul de evacuare, ĂŽnaintea catalizatorului, pentru a mĂŁsura emisiile de noxe. Din anul 1996, odatĂŁ cu utilizarea sistemelor de diagnosticare OBDII, auto-vehiculele necesitĂŁ Âşi sonde lambda suplimentare, ĂŽn spatele convertorului catalitic, pentru a asigura funcĂžionarea corectĂŁ a acestuia. 9. Ce este o sondĂŁ lambda universalĂŁ? Bosch a creat pe piaĂža specificĂŁ un program pentru sonde lambda universale. Acestea ĂŽndeplinesc cerinĂžele de funcĂžionare OE Âşi au un sistem patentat de conectori, ce faciliteazĂŁ instalarea. Acest sistem de conectori s-a dovedit a fi etanÂş, protector ĂŽmpotriva contaminĂŁrii Âşi rezistent la efectele temperaturilor extreme Âşi ale vibraĂžiilor motorului. Ăn prezent, Bosch pune la dispoziĂžie 9 tipuri de sonde lambda universale, pentru a oferi performanĂže cât mai apropiate de cele ale sondelor din prima dotare. 10. De ce trebuie sĂŁ ĂŽnlocuiesc o sondĂŁ lambda defectĂŁ? Conform unui studiu realizat ĂŽn anul 1996, sondele lambda uzate sunt “singura sursĂŁ importantĂŁ de emisii excesive ĂŽn cazul autovehiculelor cu injecĂžie de carburant”. AgenĂžia de ProtecĂžie a Mediului din SUA (EPA) Âşi Comisia din California pentru Resur-sele Aerului (CARB) au descoperit cĂŁ ĂŽnlocuirea sondei lambda era necesarĂŁ la 42%-58% din numĂŁrul total de autovehicule care emiteau cantitĂŁĂži mari de hidrocarburi sau monoxid de carbon. Testarea sondelor lambda conform procedurilor de service ale producĂŁtorilor de autovehicule Âşi ĂŽnlocuirea unei sonde lambda lente sau uzate poate economisi ĂŽntre 10 % Âşi 15% mai mult carburant Âşi se amortizeazĂŁ ĂŽntr-un an numai din economisirea carburantului, ĂŽn timp ce emisiile autovehiculului sunt coborâte la nivelul corespunzĂŁtor. De asemenea, poate reduce posibilitatea ca o concentraĂžie mare de carburant sĂŁ deterioreze catalizatorul autovehiculului.1 point
-
tractiunea spate este de superba in conditii de aderenta, si in conditii bune de mers. xdrive este pentru situatii limita si pentru soferi care nu isi cunosc masina, te poate scoate mai usor din situatii nasoale. dar prefer tractiunea spate, daca sti ce masina ai, nu ai nici o problema. fac in jur de 10.000 km pe an, asfalt in principal, daca as avea un AWD cu o garda mai generoasa as merge si pe alte drumuri, dar cu 320d nu prea urc nici borduri ca stric spoilerul.1 point
-
Vand masinuta, rulata 99% intre Berlin si Frankfurt unde am avut serviciul...A fost luata pe leasing financiar de la BMW Dreieich si acum am inmatriculat-o in Romania... Prim proprietar, impecabila, nefumator, a fost a doua dragoste a vietii mele (sotia inca mai citeste forumul...deci... ) Pretul este fix: 20.400 Euro. Am tot istoricul de la BMW, sunt schimbate si consumabilele acum, au fost schimbate si discuri si placute frana. Mai jos descrierea de pe site-ul unde am dat-o: Bmw x1 xDrive xLine 20D - 98.000 Km, fabricat 06.2014 Unic proprietar. Cutie automataSteptronic 8+1 trepte Sistem follow me home Start stop la semafor Bi-xenon adaptiv+ spãlãtor faruri Dubluclimatronic Scaune Încãlzite Pachet xLine interior exterior Pachet lumini ambientale interior exterior Navi Business color cu harti Europa 01.2018 Computer de bord Senzori de parcare PDC Senzori ploaie+lumina+ presiune roti Oglinzi electrice + rabatabile electric+antiorbire USB+aux+ bluetooth telefon Comenzi vocale Autohold & Cruise control asistat cu active brakes. Asistenta la coborârea de panta. Volan multifunctional cu Servotronic vario Mod Eco PRO Cauciucuri noi vara runflat+cauciucuri noi iarna. Jante model special BMW 18" Carnet de service la zi in reteaua BMW, ultimele schimburi acum 2500 km (ulei, filtre, lichid frana, placute si discuri, verificare BMW 360). Nu mai are schimburi decat peste 12.500 km - ulei si filtre sau peste 12 luni. Garantie ramasa in reteaua BMW: pana in 2018/11. Pretul este fix. Masina personala, nu fac schimburi, nu este pret negociabil0 points
-
Bullshit...e ideal sa aplice protectie ceramica de noua. P.s. nu inteleg cum persoane pe langa subiect comenteaza doar sa adune postari.0 points
-
Buna, in Iasi se face procedura flush, dar va trebui sa examinam uleiul vechi...daca este inca in parametri, se face flush, daca este negru si cu murdarie, se inlocuieste in limita a cat incape. Un flush la ulei ce prezinta mizerie va duce la patinarea ambreiajului...oricum, la cei 100k pe care i-am facut, cred ca nu voi avea probleme sa ii fac flush. Revin dupa procedura cu poze si detaliile service-ului, maine ajunge kit-ul de schimb de la ZF. PS. La ZF8 incap 6.5 litri la flush si 4-4.5 litri la inlocuire standard unde e desfacut surubul, umplut dupa ce curge tot ce poate curge Stefan: Da, ma duc numai prin recomandari la cunoscatori, nu vreau sa isi bata joc unul de masina mea , revin dupa vizita cu detalii sa vad daca il recomand mai departe0 points
-
E60, E90 sunt istorie, hai cu F10 de 3l. daca tot se vrea ceva adevarat.0 points
-
Te astept cu E60 ca si asa ti-a parut rau ca l-ai vandut, ai vazut si tu diferenta dupa ce ai luat E90:D0 points
-
Dap, pana pe 24 martie 20% reducere la acumulatori, stergatoare, lichid de parbriz de iarna 1L si spray degivrant 500ml. Apropo de spray degivrant, in sfarsit i-am gasit utilitatea astazi dupa freezing rain din Bucuresti, aveam 1 cm de gheata pe parbriz luneta si laterale :frantics:0 points
-
http://www.automarket.ro/stiri/studiu-sub-1-din-soferii-implicati-in-accidente-au-cerut-masina-de-83461.html0 points
-
eu stau cu frica mare ca nu mai apuc sa conduc niciodata masina pe benzina, fara nimic hybrid. am 39 de ani si nu am apucat inca sa am o masina pe benzina si mi-e ca or sa dispara pana termin peste 3 ani contractul la asta...dar urmatoarea clar va fi pe benzina si cu mult peste 300CP. deocamdata, dpmdv, masina electrica nu poate sa deserveasca absolut toate nevoile si toate situatiile unui om, dar da, probabil este frumos sa ai pt oras. a trebuit sa merg sa iau pe cineva de la hotel intr-o dimineata, sa mergem la constanta, foiala pe acolo, apoi intoarcere pana la aeroportull otopeni si ulterior o ora si ceva pana acasa. aproape 550km in ziua aia, autostrada parcursa cu 160km/h, nicio secunda timp de oprire si incarcare nu a fost diponibila, deci astept masina mea electrica dupa 2030 chiar, cati km ai reusti sa parcurgi cel mai mult cu un "plin"?0 points
-
-1 points
-
Ești prea sĂŁrac pentru a avea/ĂŽntreține un Bmw. FĂŁrĂŁ supĂŁrare! Este un adevĂŁr! Fie cĂŁ e vorba de sĂŁrĂŁcie materialĂŁ sau moralĂŁ. Este o afirmație valabilĂŁ pentru toți cei care se vaietĂŁ: ”Vai! Distribuția!!!!” DacĂŁ o reparație de, hai, 4000 lei nu ĂŽți permiți, atunci cum poți sĂŁ- ți pui problema de BMW, marcĂŁ de lux (vorba vine, cĂŁ la noi toți Logan-iștii/Opel-iștii ĂŽși cumpĂŁrĂŁ cele mai ieftine tigĂŁi cu sigla Bmw)? Da, sigur este o alegere deșteaptĂŁ sĂŁ nu cumperi un autoturism cu N47 din 2009 sau 2010 care are ĂŽn jur de 200.000 km, cĂŁ poate e necesarĂŁ o cheltuialĂŁ de 3.500 lei cu distribuția, dar e mai bine sĂŁ achiziționezi un Bmw cu M47 din 2000 vara cĂŁ la acela nu e nevoie sĂŁ schimbi distribuția, ci altele care picĂŁ la o mașinĂŁ cu peste 250.000--300.000 km. Mai gândește-te, dacĂŁ nu te ĂŽntinzi mai mult decât ți-e plapuma.-1 points
-
Salutare si traditionalul JOS PSD! N-am mai scris pe aici deoarece nu prea am mai folosit masina. De cand s-a racit vremea am observat ca daca sta 2-3 zile pana se incalzea avea momente cand se aprindea scurt check engine si masina dadea sa se opreasca in decelerare sau la schimbul treptelor de viteza. De cateva ori chiar s-a oprit motorul in mers cu diverse mesaje pe CCC gen DSC failure, tyre puncture, cruise control failure, fuel pump failure etc. Reporneam motorul si totul revenea la normal, fara nici o reoare pe bord. Eu am suspectat releul DDE ceea ce s-a si adeverit. M-am dus la un baiet priceput in ale codarilor si diagnozei in BMW de aici din CT. Dupa diagnoza suspiciunile mele s-au adeverit, releul DDE era in moarte clinica. Acest releu imi umpluse masina de erori, inclusiv pe debitmetru si pe oxygen sensor , WTF??? CAS blocat etc... Norocul meu a fost ca am gasit la acest baiat si releu de pe o masina de UK adusa de el pt retrofituri asupra masinii lui. Cu aceasta ocazie, cum mie mi-a fost lene sa-mi iau carly am facut si doua codari mici si anume: - viteza digitala; - afisare viteza setata cruise control; Dupa inlocuirea releului parca masina merge oleaca mai rotund.-1 points
-
Problema nu a fost si nu este diferentialul. Acum am un diferential in plus; are muulti km dar cred ca mai mergea un timp.. Fii sigur ca ai schimbat/verificat rulmentul pe care se sprijina cardanul. La mine ala de fapt face zgomot! Urmeaza sa il schimb foarte curand; am luat rulment facut de Bilstein cu tot cu suport; nu stiu cat e de bun; cel de la dealer e mult prea scump.. pentru varsta masinii. In diferentialul vechi am schimbat uleiul la cam 25k km, eram pe al 3-lea schimb.. Nu am bagat de seama cat de gros era uleiul original. Stiu ca era negru la culoare prin comparatie cu, cel nou. Am pus de doua ori la rand ulei facut Castrol. Am cautat in multe locuri inclusiv autodata ai peste tot am gasit 75w90 ca tip de ulei.-1 points
-
Orice placuta tinde sa actioneze dinspre exterior spre interior unde e suprafata de contact mai mare, nu ai sa sa-i faci.-1 points
-
nu sunt pretentios.daca prind tvr 1 chiar si cu purici imi este suficient zic bogdaproste.Pe tuner scrie ca este hybrid deci ma duce cu gandul ca este ceva intre analogic si digital,cu alte cuvinte ar trebuie sa aiba si ceva de digital in el. Si tot nu mi-ati raspuns la intrebari. Sper din tot sufletul ca transmisia tvr 1 analogica sa nu dispara si sa le "fie mila de mine".Sa o mai tina si pt categoria de oameni care se multumesc cu putin.Nu toti vrem digital sa se vada lacrima-1 points
-
Mie imi place f tare! Atat vechiul model cat si cel nou ...care cel putin la exterior mi se pare a fi aceiasi masina, usor redesenata. Tendinta BMW , ca parere personala , a fost sa mareasca putin masinile fata de vechiul model ... ma refer la cele din gama X. Ma bucur ca la asta nu a facut-o.-1 points
-
Off topic: alaltăieri am vazut la Service ala din Vitan un i3. o masina... inedita as spune, ca nici frumoasa nu e, nici interesanta, e doar ceva (inca) nou pentru domeniul auto. probabil asta e viitorul, dar, deocamdată, prefer prezentul. daca trebuie sa aleg intre un "fumegator" si un "cărucior" d-asta electric, prefer fumul... Sa o stapaniti sanatos, drumuri multe fara probleme! felicitari pentru curaj! P. S. nu ma intrebati de ce era i3 ala la service ca nu stiu. poate vroia o curatare DPF?!? :-) :-) :-)-1 points
-
Reprezentantele factureaza 7 litri de ulei pentru 8HP, cel putin APAN si Proleasing.-1 points
-
Intra omu' si ii e lene sa citeasca informatia care exista, insa binenteles ca e mai usor sa intrebe si sa astepte sa ghiceasca cineva in stele, ca doar e forum bmw, nu?-1 points
-
Mai bine incepi cu o diagnoza. Locația releului depinde de model. Ai E71 sau F16?-1 points
-
WIN, tocmai a mai aparut o oglinda fla+led+ec+homelink,senzor de NFL,din pacate nu a apucat sa o puna in pachetul deja trimis asa ca o sa intarzie 2-5 zile fata de cele deja trimise. Interesati? Doar pe asta o mai am nerezervata,restul toate sunt ca si date sper eu-1 points
-
sa o vad daca vine cu capace/fara si daca are vreun semn. ~700 RON cu 100ron marja de pret in functie de factorii anterior mentionati.-1 points
-
Ori un injector nu are debitul normal la rece, ori din vina releului Ăâ˘i bujiilor . PoĂâşi verifica in felul urmĂŁtor : când vezi ca tremura , pune piciorul pe acceleratie, sa creascĂŁ turaĂâşia cu 100-200 ture Ăâ˘i vezi dacĂŁ mai face Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Se da informarea/eroarea din titlu/poza. Mi-a aparut recent si azi am avut timp sa fac si testul pentru exhaust counterpressure. Vedeti si poza atasata cu rezultatele finale. E putin dubios ce am vazut la idle speed, in sensul ca vedeam -2/-3 mbar iar in raportul final nici macar nu apare rezultatul. Nu stiu daca are vreo legatura cu temperatura de -5 grade de afara si cu faptul ca motorul fusese pornit doar de vreo 4-5 minute. Inca o chestie, m-a durut sufletul cand am vazut ca trebuie sa turez la 4000+ rpm dar am facut-o... :hmm: Mie mi se par in regula rezultatele dar poate ma ajutati si voi cu o parere. Eu ma gandesc ca eroarea/informarea a aparut pentru ca am depasit un anumit numar de km (200K) si nu cred ca tine cont de incarcarea sau de starea reala a filtrului. Daca as da pe la reset adaptations si as spune ca am schimbat dpf-ul, as face o gresala? Incerc sa evit situatiile in care filtrul nu s-ar regenera din cauza unor erori persistente in DDE. Edit: acum am vazut in poza cu rezultate ca e o nota care spune ca daca se observa valori negative inseamna ca trebuie schimbat senzorul respectiv de presiune. :logik:-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00