Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/20/18 in all areas
-
Da te-a obligat cineva sa ii raspunzi? Sau ce te agiti asa ca curca-n lemne? Daca n-ai nimic folositor de spus, taci!5 points
-
intra omu pe forum bmw sa intrebe ceva nevinovat si, poate intradevar neinformat, si aveti unii niste raspunsuri de zici ca v a furat ceva...5 points
-
Vorbeste cu Ace...iti explica in detaliu ce trebuie sa faci si te si rezolva daca bateti palma...si la masina cea noua trebuie decontaminare...daca nu si corectie, dar el e in masura sa iti spuna.4 points
-
Masina personala o conduci pe drumul tuturor in tara tuturor,nu doar ale tale,intelegi diferenta?Plus ca nu esti doar tu cu unn DPF off sau o masina Euro 0.Tu probabil crezi ca poluarea e o poveste inventata. Daca DPF-ul era 50Euro,nu mai apareau topicuri din astea.Dar ,deh,traim in lumea a III-a unde conteaza mai mult sa ai o masina scumpa decat sa ti-o poti permite sa o intretii.Logic ca nu o sa iti placa sa fii aratat cu degetul si incepi sa indrugi una-alta ca nu e chiar asa de rau,ca merge si asa,ca vecinul oricum are Tico Euro 0,ca e coruptie,ca nu se merita ca sunt scumpe,ca poti trece RAR-ul cu o atentie,etc,etc.Toate astea sunt romanisme.De aia suntem unde suntem.De aia spuneam ca sunt unii rupti in fund chiar si la un filtru de motorina de 200 ron(de am ajuns sa facem si pe la reprezentante "revizii scurte"),d'apoi DPF. Au aparut 7000 de solutii de curatat/regenerat,anulat filtrul pentru ca...exact ! nu e nici una 100% sigura ca iti rezolva problema.3 points
-
ti-am mai zis io tie si in alte posturi ca esti un frustrat,da ai zis ca am eu ceva cu tine......uite ca lumea a inceput sa-si dea seama ce fel de om esti.Esti genu de om care crede ca daca are si el un x5 din 2014 gata e mare jmecher si-i poate trata pe toti cu flit....la ce comportament ai,sincer nici nu as dori vreodata sa te cunosc...3 points
-
Bullshit...e ideal sa aplice protectie ceramica de noua. P.s. nu inteleg cum persoane pe langa subiect comenteaza doar sa adune postari.3 points
-
eu recomand produsul ( CeramicPro ) ... nu am idee cum lucreaza cei de acolo ... nu ii cunosc personal ... experienta centrului din Romania este foarte mica ( mai putin de 1 an ) SisCarCenter ( aplicator autorizat Modesta ) este mult mai vechi si are cu totul alta experienta in domeniul acesta Recent printre detailerii din Romania marea senzatie este Nanolex Si3D un produs f bun pentru pretul cu care este comercializat ( 260 ron / 50ml ). In timp nu coatingul ceramic o sa faca diferenta intre o masina intretinuta si o masina plina de swirls ... diferenta o face modul de spalare / uscare ( lacul se zgarie doar atunci cand este atins / presiune aplicata / cand exista o contaminare abraziva intre lac si prosopul de uscare )2 points
-
Procedezi gresit. Nu exista "ei nu dau ok-ul". Tu nu ai de ce sa ridici masina pana cand nu este reparata corespunzator. Iar pentru tot acest timp cat ei tergiverseaza treburile, tu ai dreptul conform legii la o masina de inlocuire. Fa demersuri in acest sens si vei avea cu ce sa circuli, si in acelasi timp ii vei presa sa repare masina ca sa nu mai plateasca chiria masinii de inlocuire.2 points
-
Salutare , Singurele coatinguri ceramice adevarate sunt Modesta ( Timisoara - SisCarCenter ) sau CeramicPro ( Dambovita - CeramicPro Romania ) ... astea chiar iti asigura protectie impotriva zgarieturilor superficiale provocate de spalarea si uscarea incorecta a masinii ... ambele se aplica la pistol si se usuca cu lampi UV ( preturile sunt conforme cu calitatea si durabilitatea ) Modesta cred ca porneste de la 1000 euro per aplicare iar CeramicPro de la 1650euro pana pe la 3000+ euro ( se poate aplica in straturi pentru o protectie mult sporita ) Coatingurile "ieftine" au in spate o masinarie de marketing EXTREM de agresiva si foarte multe minciunele nevinovate ... aici ma refer la gama intre 200 si 500 ron ( costul efectiv al produsului ) : Wolf's Chemicals , KochChemie , Nanolex , Cquartz UK , Gyeon , Optimum Gloss Coat etc ... formula lor este aproape identica si se bazeaza pe siliciu ca ingredient principal. Coatingurile accesibile maselor NU OFERA protectie impotriva zgarieturilor superficiale ... grosimea lor pe lac fiind de 1 maxim 2 microni ( si cea mai fina zgarietura este mai adanca de atat ) , dar au totusi o durabilitate mare de aprox 1 an ( vs sealant maxim 6 luni sau o ceara calitativa care rezista in cel mai bun caz 2-3 luni ) au un efect hidrofob pronuntat care ajuta la uscarea masinii , protectie UV , intr-o oarecare masura tin masina mai curata vs un lac neprotejat. Coatingurile accesibile de obicei sunt indepartate mecanic prin frecare ( lac murdar vs carpa sintetica de la spalatorie plina de contaminanti abrazivi ) ... chimic este foarte greu sa indepartezi siliciul de pe lac. "Activitatea" mea de detailer este doar un hobby pe care o fac cand imi permite timpul / intre proiectele principale pe care le am. Eu am testat multe din aceste coatinguri "ieftine" pe masinile personale si nu vorbesc din auzite despre durabilitatea si proprietatile pe care le au. Pagina garajului : https://www.farcebook.com/AceDetailingGarage/ sau pot sa il recomand 100% pe DYC : https://www.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto/2 points
-
nu am nimic cu colegu',problema este ca acest coleg sufera prea mult de el.....2 points
-
https://m.farcebook.com/AceDetailingGarage/?locale2=ro_RO https://m.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto/?locale2=ro_RO Sunt colegi de pe club ...2 points
-
I3 este o masina doar de oras.(punct) Daca o folosesti in scopul pentru care a fost proiectata nu ajungi sa iti faca ea program ... O lasi la incarcat de duminica pana luni dimineata si cred ca te tine toata saptamana , cel putin pana vineri , ce este foarte ok. Daca stai sa te gandesti, in Romania nu prea poti sa faci mai mult cu un range de maxim 180km, din Bucuresti de ex: nu poti sa mergi nici la mare si nici la munte (doar daca faci un popas in Ploiesti de cel putin 30 minute ca sa fii sigur ca ajungi ce deja inseamna ca iti face program)2 points
-
Am vazut in ultima luna 12 masini cu navigatie android montate la un atelier de specialitate . E ca un smartphone urias montat in bord si ai tot ce doresti (internet , muzica , navigatie , video ,telefonie , etc ) De zeci de ori mai generos decat spartana navigatie BMW . Pentru o parte din branduri exista si ramele specifice modelului . Referitor la problema ta , e de verificat conexiunea de alimentare . E posibil ca mirosul sa fie degajat doar de cablurile noi sau montajele de plastic si va disparea in timp .2 points
-
2 points
-
Am facut eu in Cta. In primul rand se face un polish sa se poata aplica acel strat subtire si nu tine decat vre o luna. Se zgarie foarte usor si se vede ca naiba. Desi respectivul mi a spus ca imi granteaza 3 ani cand am fost sa ii arat a spus ca de vina sunt baietii de la spalatorii. Am cam dat 200 eur aiurea si sincer nu as mai repeta figura nici nu as recomanda altora.2 points
-
2 points
-
Am fost si eu la test drive. Masina e wow! Frana "de motor" este foarte tare, practic frana de serviciu ramane sa fie folosita doar pentru urgente. Foarte ciudat selectorul transmisiei, de ce oare au inversat ordinea consacrata R - N - D cu D - N - R?2 points
-
Am citit si eu procedura ZF, insa repet, daca chiar se face flush, ca la alti producatori de CV automate, nu am nicio problema sa platesc in plus.2 points
-
1 point
-
Exact, dar cred ca colegul se refera nu la steagul de "destination" cat la pin-ul care apare la intersectia anterioara (unde scrie 200m), cel putin ala este marcat pe screenshot.1 point
-
Eu zic sa verifici montajul, nu e normal sa se incinga foarte tare; risti sa se topeasca izolatia firelor, sa faca scurt si sa ia foc. Cat despre navigatie aftermarket, e optiunea fiecaruia; eu personal nu as pune, as incerca eventual retrofit la modele mai noi de navi OE.1 point
-
“Inlocuirea uleiului se realizeaza printr-un procedeu automat cu ajutorul aparatului care schimba tot uleiul, inclusiv cel din convertizor avand posibilitatea de a vedea in timp real culoarea uleiului care este pompat in aparat si cel care iese din masina. Cantitatea de ulei care este folosita pentru schimbul complet de ulei este de 11 litri.” De pe site-ul unui service specializat BMW . Din ce am citit pe net , aparatul ăla lipsește la multe service-uri si atunci nu pot schimba decat prin metoda gravitațională . Verificați si voi dacă e corect ce zic ăștia , eu deocamdată am 80000 km si nu prea ma gândesc sa schimb uleiul pana spre 120 000 km1 point
-
Nu este busit de tot senzorul dar incepe sa aiba erori, -2,-3 este accepabil (am vazut si cu -45) ... Testul la DPF se face cu motorul la temperatura de lucru. Eu zic sa resetezi contorul la DPF si sa refaci testul cand motorul este la temperatura optima, daca iara o sa ai valori negative trebuie sa te gandesti ca o sa fie nevoie sa schimbi senzorul... poti sa il lasi asa pentru moment dar sa il tii sub observatie si cand valorile depasesc -5 sa il schimbi neaparat, ca altfel masina o sa inceapa regenerarea din ce in ce mai tarziu , in loc sa incepa regenerarea cand presiunea depaseste 35-40 , o sa inceapa cand este 45-50, depinde de ce valorile eronate.1 point
-
@catalin e mai bine cu + spre spate si - spre fata. in cursele auto asa este si clar e modalitatea mai rapida de a schimba vitezele. audi are pe dos si mi se pare anormal de tot. de asemenea, firesc este cu D spre spate si R spre fata.1 point
-
Eu am avut aceasta problema cu una dintre chei si dupa o perioada s-a incarcat acumulatorul in timpul functionarii motorului. De atunci, periodic, fac rocada intre cele 2 chei. Daca te gandesti sa inlocuiesti acumulatorul, trebuie sa stii ca este lipit (cositorit) pe placuta din cheie. Eu zic sa nu te grabesti cu inlocuitul, sunt sanse sa se incarce, dar pentru asta trebuie sa circuli cu masina.1 point
-
1 point
-
1 point
-
sa o vad daca vine cu capace/fara si daca are vreun semn. ~700 RON cu 100ron marja de pret in functie de factorii anterior mentionati.1 point
-
Nu am trecut un pret exact pentru ca nu m-am hotarat 100% sa o vand. Chill,o sa mai aduc oglinzi full 100% insa in timp. Pretul corect pentru mine ar fi in jurul valorii de 150e. Adica nu cum se dau afara,dar nici 100e cat cer pe una normala. Oricum ramane de vazut,sa primesc coletul,sa le sortez,sa vad cum arata,daca e tocita,cum se prezinta sticla si de acolo va veni si pretul. Interes stiu ca e pentru ele pentru ca sunt foarte rare. Intre timp daca mai vreti am si cu fla + ec + led alarma. Lasati PM sa le rezerv,momentan se anunta 3 bucati fla+led+alarma(una rezervata),o bucata doar fla+ec(rezervata) si una fla+Ec+led+homelink (si ea rezervata in caz ca o dau). Deci teoretic din urmatoarea transa ar ramane 2 bucati cu fla+led+alarma. FLA +EC = 450RON FLA + EC + LED = 500RON FLA + EC + LED + HOMELINK = ~700RON . Preturile le negociez/modific si in functie de oglinzi,in functie de cum au fost gasite,cumparate. Unele sunt gasite mai ieftin,altele mai scump,unele au capace,altele nu au,unele au sticla impecabila,altele mai au o zgarietura doua,unele sunt cu senzor de facelift,unele de non-facelift(personal pe masina am de nfl si merge perfect) si variabilele pot continua. edit: am spus mai sus pretul corect pentru ca automat ca nu mi-ar conveni sa dau o oglinda rara,cu homelink+fla+led+ec in aceeasi suma sau la o diferenta foarte mica fata de cum ar da una doar fla+ec. Pentru 50ron diferenta o pun pe masina si gata,pentru 200ron diferenta la pret pentru mine cel putin care as folosi-o de 3 ori pe luna nu mai e o asa mare atractie.1 point
-
http://www.bmwclub.ro/forums/topic/183333-e61-530da/page__pid__2442558#entry24425581 point
-
se intalnesc la semafor un logan si un ferrari, in paralel, cel din logan da geamul jos si ii face semn si celui din ferrari sa faca la fel, cand in sfarsit pot comunica, cel din logan il intreaba : " ia zi frate esti multumit de ea ca am vazut ca nu prea isi cumpara lumea"1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cred ca este @bogdyy cel cu tata urs,a revenit sa se razbune pe forum On topic.Frumoasa masina.1 point
-
Pernele nu pierdeau presiune si doar aceea de pe stanga avea semne de uzura pe pliul inferior, fapt semnalat si de mecanicul lor, cu recomandarea(mecanicului, nu a service ului) de a o monitoriza si inlocuire la primul semn de pierdere aer si precizarea ca "mai tine 15-20000km" Decizia de inlocuire a venit ulterior, in urma studierii ofertelor de pe piata si avand in vedere, in primul rand, ca folosesc masina pt drumuri lungi cu familia si vreau sa evit defectiuni si intarzieri care pot fi prevenite.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ma, nu mi-o lua in nume de rau...sincer, imi pare rau ca nu ai ascultat sfaturile de la acea vremea. Bafta!1 point
-
si uite cum ajungi la vorba mea....de acum ceva timp, cand ti s-a oferit 8200 si i-ai dat flit....mai scade si tot va fi greu de vandut. Bafta cu vanzarea.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Deschid anuntul gandindu-ma ca isi vinde un om masina luata de noua din tara (primul proprietar) si dupa primele randuri imi dau seama ca nu e chiar asa..nu mai folosi "primul proprietar", nu e deloc asa.1 point
-
1 point
-
Masina nu poate avea mai mult de 2 chei CA, tu ai spus ca ai 3.... Masina nu are cititor de amprenta, ci senzor de atingere, drept urmare o poti deschide si cu limba daca o pui pe maner! Descriere tipica de pe autovit, habar nu ai ce vinzi! Ai ales locut gresit pt a pune anuntul asta Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Hai ca usor usor te dai pe brazda...incepi sa arati cat de pasionat esti. Las-o dracu...inteleg cand ai o mica greseala, dar ai 2 anunturi in acelasi stil. N-ai nicio scuza1 point
-
Eu nu vreau să te acuz de nimic, nu te cunosc, dar dacă scrii "Primul Prioprietar" în condițille în care ești clar al 2-lea sau al 3-lea, tratez ca pe o minciună și mă face să pun la îndoială restul lucrurilor din anunț.1 point
-
1 point
-
n-ar fi rau inainte de toate sa citesti regulamentul la mica publicitate ) "pretul e obligatori" in plus, samsar spui ca nu esti, dar descrierea te contrazice1 point
-
Nu ĂŽnțeleg, cum adicĂŁ primul proprietar dacĂŁ mașina o ai de anul acesta, mai exact de nicio lunĂŁ?1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00