Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/21/18 in all areas

  1. Pai pe exceptii nu ai da banii ca se apropie de pretul din strainatate. Plus ca in RO multe masini in stare tehnica buna spre foarte buna sunt usor mai neingrijite la exterior. Zgarieturi de prin parcari sunt la ordinea zilei. Ah da, multi cauta masina super dotata, una modesta dar in stare buna o evita ca nu e "full" desi are nevoie cu adevarat de jumatate dintre dotarile pe care le doreste. Pachetul M, folii pe geamuri si jante sunt o necesitate in ultima vreme, indiferent de numarul de km sau de intretinerea precara.
    4 points
  2. Cata vreme au fost si sunt oferite pe forum servcii de anulare dpf/egr cred ca nu poti afirma ca nu se promoveaza aceste operatiuni.
    3 points
  3. Se vor schimba lucrurile foarte curand. Nu degeaba in CIV apare scris FILTRU DE PARTICULE.
    3 points
  4. Exact asa ar trebui sa procedam toti in momentul cand DPF trebuie inlocuit; daca nu ne permitem, ar trebui sa ne cumparam masini la care sa ne permitem.
    3 points
  5. M47 pe E90/E91 a fost si cu filtru de particule si fara. Asa au iesit pe poarta fabricii. Erau EU4 ambele, diferenta era la taxe in Germania (probabil si in alte tari). Au fost si E46 cu norma EU4 si-s convins ca alea nu aveau DPF (tot M47) . N47 a venit doar cu DPF.
    3 points
  6. Salutare , Singurele coatinguri ceramice adevarate sunt Modesta ( Timisoara - SisCarCenter ) sau CeramicPro ( Dambovita - CeramicPro Romania ) ... astea chiar iti asigura protectie impotriva zgarieturilor superficiale provocate de spalarea si uscarea incorecta a masinii ... ambele se aplica la pistol si se usuca cu lampi UV ( preturile sunt conforme cu calitatea si durabilitatea ) Modesta cred ca porneste de la 1000 euro per aplicare iar CeramicPro de la 1650euro pana pe la 3000+ euro ( se poate aplica in straturi pentru o protectie mult sporita ) Coatingurile "ieftine" au in spate o masinarie de marketing EXTREM de agresiva si foarte multe minciunele nevinovate ... aici ma refer la gama intre 200 si 500 ron ( costul efectiv al produsului ) : Wolf's Chemicals , KochChemie , Nanolex , Cquartz UK , Gyeon , Optimum Gloss Coat etc ... formula lor este aproape identica si se bazeaza pe siliciu ca ingredient principal. Coatingurile accesibile maselor NU OFERA protectie impotriva zgarieturilor superficiale ... grosimea lor pe lac fiind de 1 maxim 2 microni ( si cea mai fina zgarietura este mai adanca de atat ) , dar au totusi o durabilitate mare de aprox 1 an ( vs sealant maxim 6 luni sau o ceara calitativa care rezista in cel mai bun caz 2-3 luni ) au un efect hidrofob pronuntat care ajuta la uscarea masinii , protectie UV , intr-o oarecare masura tin masina mai curata vs un lac neprotejat. Coatingurile accesibile de obicei sunt indepartate mecanic prin frecare ( lac murdar vs carpa sintetica de la spalatorie plina de contaminanti abrazivi ) ... chimic este foarte greu sa indepartezi siliciul de pe lac. "Activitatea" mea de detailer este doar un hobby pe care o fac cand imi permite timpul / intre proiectele principale pe care le am. Eu am testat multe din aceste coatinguri "ieftine" pe masinile personale si nu vorbesc din auzite despre durabilitatea si proprietatile pe care le au. Pagina garajului : https://www.farcebook.com/AceDetailingGarage/ sau pot sa il recomand 100% pe DYC : https://www.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto/
    3 points
  7. Este foarte logic ca un motor fara acel filtru (care pana la urma opune o oarecare rezistanta gazelor din admisie) o sa aiba performate mai mari la acelasi consum sau un consum mai mic la aceleasi performate. Este foarte logic si nu ai nevoie de o pregatire specializata in domeniul auto pentru a intelege asta , doar niste cunostinte elementare de fizica si termodinamica. In cat timp iti eliberezi aerul din plamani pe gura si in cat timp iti eliberezi aerul daca ai un pai in gura ? Daca vrei sa il eliberezi in acelasi timp cu un pai in gura trebuie sa depui un efort mai mare (aici apar pierderile , de putere sau de consum , depinde ce alegi asa o sa programezi si ECU-ul). Pana la urma orice anexa de pe motor opune o rezistenta si necesita mai multa energie: alternator , clima , pompa servo , pompa apa , o opturare in admisie, etc , toate contribuie la un consum mai mare de energie (motorina). Asta este o discutie despre mecanica si de eficenta , fara sa ne legam si de poluare , gaze de sera si alte funingini unde apare si factorul uman si civic. Lumea asta functioneaza dupa niste reguli pe care le descoperim zilnic si inca nu exista ''perpetuum mobile''
    2 points
  8. ar fi ok o incadrare speciala de circulatie limitata pe drumuri publice pentru masinile de expozitie/tuning extrem/investitie peste "hobby" la care sa fie legala orice modificare, inclusiv scos DPF/CAT/EGR etc, atata timp cat sunt respectate niste norme de siguranta dpdv protectie pasageri, franare, profil anvelope (adica o omologare individuala la RAR) dar sa aiba voie doar cateva mii de km pe an, si nu in centru' oraselor. fiecare km depasit sa fie platit. daca iti faci proiect de M57 de 500 de cai si 800Nm ar fi putin stupid.sa fii nevoit sa-i pastrezi sistemele antipoluante. in rest, suna bine aia cu confiscat masina, dus in service, montat dpf original, trimis factura acasa
    2 points
  9. nu as mai merge la nici un service ...care nu face scanare si diagnostic in urma erorii.
    2 points
  10. Am luat si senzorul de presiune nou, s a facut resetare cu filtrul nou, are garantie 3 ani si 200.000 km, plus verificare generala indeplinire conditii tehnice pentru efectuarea regenerarilor periodice! Masina trage de rupe, sincer nu o laud, e altceva!
    2 points
  11. Sa traiti! Am inteles! Nu mai defaimam tara, poporul si forumurile masinilor noastre drage Bavareze! Am inteles si tehnic si real veridicitatea posturilor colegilor nostri foarte onesti de pe forum, adica fara DPF omoara si deranjeaza pe toti astia pretentiosi la afinitatea simtului olfactiv, si nu numai atat. Cand vine apocalipsa, stim cine e vinovat.
    2 points
  12. Ieri am montat dpf original la bmw, vreau sa spun ca nu mai recunosc masina, nici macar nu mai conteaza pretul, intrucat e altceva, eu nu accept fum dupa mine sau alte probleme cauzate de anularea din soft!
    2 points
  13. se intalnesc la semafor un logan si un ferrari, in paralel, cel din logan da geamul jos si ii face semn si celui din ferrari sa faca la fel, cand in sfarsit pot comunica, cel din logan il intreaba : " ia zi frate esti multumit de ea ca am vazut ca nu prea isi cumpara lumea"
    2 points
  14. Ceva de genul am primit si eu. Un mail cu oferta de revizie pt F10 520D,la 1150 unde scria clar ca include toate filtrele,uleiul si manopera La birou,oferta a fost de 2000lei,in aceleasi conditii. M-am suparat si am facut-o in alta parte la jumatate de pret,chiar daca nu e reprezentanta dar macar au reusit sa monteze filtrul de polen,asa cum trebuie,nu invers ca la reprezentanta
    2 points
  15. Fara sa fiu inginer.....dar cred ca este clar ca producatorii mai mint la noxele emise si spun asta si ma bazez pe faptul ca ei folosesc piese si sisteme de la furnizori ca si Continental sau Bosch...etc.Cum dracu sa scoata anumite norme daca folosesc sisteme de injectie de generatie veche.Ce cacat de sistem avea Golful 6 ?Toata treaba asta a fost exploatata de toti si cumva bagata sub pres.....acum ca electricele au luat avant toti baga bani si folossc ultimul racnet ca sa scoata normele pe bune!Octavia vine acum in varianta de 180 cai...fac pariu ca foloseste acum tehnologia pe care o baga BMW acum 10 ani cand costa evident alti bani...idea mea cu PD era ca desi sunt niste motoare fiabile,economice si cu rezerve bune de cuplu ...totul la bani putini s-a renuntat la ea pebtru ca nu poate genera norme de Euro 5 ...ca aia este limita ei. Si daca as fi Andrei Gheorghe pentru 1 minut pot sa spun asa: toti astia cu DPF of sunt niste saraci care de fapt nu au bani sa cumpere masini mai puternice facute de fabrica si care o baga cu protejarea motorului cand de fapt nu suporta un consum,impozit,pret de cumparare mai mare pe care ca cei 500 de cai ii cer.De ce dracu nu conduv un GTR va va rup curu la 99%......ca nu am bani sa-l cumpar si sa-l intretin.
    1 point
  16. Eu m-am apucat sa pun bani deoparte pentru un G30 sau G32 cu Adblue. Daca tu faci o masina mai putin poluanta tu poti primi banii.
    1 point
  17. Ca tot avem temperaturile astea acum afara eu propun fanilor DPF off urmatorul experiment : 5 minute cu nasul la 20 de centimetri de esapamentul unui pompe-duse .Eu vin cu masina si premiul.Masina este un Golf 5 cu 250k km si distributie schimbata.Premiul 500 euro.Pentru fiecare minut in plus se adauga 100 euro.Temperatura exterioara nu trebuie sa fie mai mare de 0 grade si la fiecare minut se accelereaza scurt pana la 4000/ture.
    1 point
  18. E90-ul meu are M47, nu a avut DPF instalat si este EURO 4
    1 point
  19. Pai cauta sa arate bine ca oricum nu au bani de intretinere si o batjocoresc si ei la randul lor inca un timp, dupa care o vand ca "masina de cunoscatori, pasionati" bla bla. Categoria de client care cauta masina in care sa nu bage bani este infima. Iar o parte din astia vor evident la pret egal cu celelalte janghine fatuite. E un cerc vicios, pana la urma. Dar daca iti permiti sa schimbi masinile cand te plictisesti, trebuie sa te aliniezi pretului pietei si sa o dai putin sub cat ar trebui.
    1 point
  20. Adevarul este ca primul lucru la care se uita clientul roman sunt dotarile. Daca nu are navigatia mare, jante frumoase si panoramic, nu e buna dom'le. Pana la urma depinde si de oameni, ca de exemplu pe mine ma incalzeste mai putin navigatia ca e mica, mare, medie, ca oricum e mai slaba decat un waze, gps cu ventuza. Dar na, da bina la aspect. Apoi sunt dotari de bun simt minim pe care ar trebui sa le aiba o masina gen xenon, scaune incalzite, motor decent, restul e bonus, ca si asa utilitatea lor e minima. Si cam asa e, sunt multe masini care mai au zgarieturi pe ici pe colo, dar tehnic sunt excelente.
    1 point
  21. DPF nou original 6400 lei!
    1 point
  22. Abia s-au specializat baietii pe schimbat distributii, sa vezi atunci reprofilari pe montat DPF-uri
    1 point
  23. Daca cineva ti-a aplicat o protectie care a rezistat doar o luna ( aici ma refer la oricare din brandurile cunoscute Nanolex - Gyeon - Wolf's - Optimum ) ori nu a aplicat ce a zis ca aplica ori nu a stiut cum sa aplice protectia respectiva. Si un sealant gen Menzerna Powerlock rezista mult mai mult decat o luna in conditiile din Bucuresti. Pachetul platinum de la CP cred ca contine 7 sau 9 straturi de 9H produsul lor de top. ( aduce grosimea totala a coatingului pe la 10-15 microni ) Doar ca din filmuletele postate de ei pe pagina lor romaneasca de FB nu prea imi inspira incredere.
    1 point
  24. @lowlife cred ca nu te referi la mine cand spui ca masinile le-am luat pe credit si nu am bani de intretinere.Ca idee si in afara 80% din masini au intervalul de service depasit cu mii de km ,cel mai mult am vazut 18.000 km depasiti dupa cei 30.000 km.Deci uleiul a fost schimbat la 48.000 km.De asta ce parere ai ?In cazul de fata masina a fost cumparata de nepotul meu in Anglia de la o reprezentanta BMW.Au acordat garantie la masina un an de zile.Cand i-a intrebat de ce are revizia depasita i-au spus ca fostul proprietar nu a venit sa faca revizia (era vorba de prima revizie )desi masina avea schimburi gratuite de ulei 3 ani de zile.Deci unii nu schimba uleiul chiar daca este gratis.
    1 point
  25. Da, din punctul asta de vedere ai avut dreptate. Multumesc pentru editare. In ce priveste DPF discutia e foarte ampla si ca sa fie corecta necesita multe cunostinte. Daca vreti putem face o intalnire si o discutie pe aceasta tema, in mod frumos si civilizat, fara sa creem tensiuni pe forum. Personal sunt impotriva DPF desi la BMW are una din cele mai bune implementari in partea de jos fiind Fiat. Referitor la DPF esti habarnist si vorbesti in virtutea inertiei la nivelul tau de cunostinte si probabil experienta sau cel putin asa pare daca nu cumva ai alte interese. Nu este o infractiune in Romania anularea DPF, dar depinde cine si cum o face ca sa respecte in continuare anumiti parametrii. Nu apare nici unde o prevedere expresa cu privire la anularea DPF, iar cand o sa imi arati mie o masina facuta de noi cu probleme de noxe de la anularea DPF la RAR mai stam de vorba. Ar fi bine sa stim ce rau face o masina cu DPF.
    1 point
  26. Sper sa va inchida cineva pe toti in curand.
    1 point
  27. Da intradevar e foarte frumoasa, mai e si speciala la interior, altfel desenata fata de celalalte parca e facuta sa fie doar ea...e singurul bmw cara mie imi place total atat la int cat si la ext., poate doar seria 6gc sa se apropie dar si acolo la interior sunt elemente de design impartite si cu alte modele (aici nu ma refer la butoane sau alte comenzi de utilitate ci pur si simplu la linia de design urmarita)la acest model mi-a atras atentia pe langa formele caroseriei, si versatilitatea din conceptul masini, aici ma refer la faptul ca acoperita este un coupe veritabil (care uneori poate fi claustrofobic, dar daca vrei poti sa il desfaci si sa te bucuri de toata lumina si libertatea unui cabrio), daca ar fi fost soft top devenea un stres continuu ptr intretinere si eventuale expuneri la evenimente de vandalism, asadeci ptr mine e perfecta din aproape toate aspectele, ramane insa unul.... practicabilitatea, dar stiii ce ... !!! NU de aia am luat-o aaaaa motorul e intru-un mare fel )
    1 point
  28. M47 si N47 fara DPF sunt EU3, a existat si versiune fara filtru din fabrica pentru anumite piete din India / etc. DPF off in adevaratul sens al cuvantului se face prin scrierea softului EU3 direct de la BMW care este complet diferit fata de cel EU4 (SOI diferit, hartile de postinjectie si regenerare lipsesc, clapeta de acceleratie nu exista, etc).
    1 point
  29. Iar e unu care da cu - .... WIN, mi-e cam dor de o benzina....m-am cam saturat de tractorase... Am gasit-o https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-M550i-Performance,-Navi-Prof,-M,-Harman/vhc:car,ms1:3500__,frn:2013,ful:petrol,vcg:limousine!sportscar/pg:vipcar/256952618.html
    1 point
  30. eu recomand produsul ( CeramicPro ) ... nu am idee cum lucreaza cei de acolo ... nu ii cunosc personal ... experienta centrului din Romania este foarte mica ( mai putin de 1 an ) SisCarCenter ( aplicator autorizat Modesta ) este mult mai vechi si are cu totul alta experienta in domeniul acesta Recent printre detailerii din Romania marea senzatie este Nanolex Si3D un produs f bun pentru pretul cu care este comercializat ( 260 ron / 50ml ). In timp nu coatingul ceramic o sa faca diferenta intre o masina intretinuta si o masina plina de swirls ... diferenta o face modul de spalare / uscare ( lacul se zgarie doar atunci cand este atins / presiune aplicata / cand exista o contaminare abraziva intre lac si prosopul de uscare )
    1 point
  31. O sa te atace ca nu ai ce face, asta as face si eu, insa nu prea ma impac cu fumul. Inainte de soft evacuarea era curata cat bagai mana, dupa soft a inceput in partea de jos sa se "afume" daca pot sa zic asa tips-ul, iar daca bag mana pe evacuare o scot plina de caneala fata de inainte cand era impecabil de curata, tu iti dai seama ce s-ar intampla daca as scoate softul? Da..o fi turbina obosita si da softul este prost (daca vrei chiar iti dau fisierul cu softul, multa lume mi-a zis care la citit ca este incredibil de prost), dar totusi, cum sa accelerez si sa iasa fum dupa mine si dupa cand ma intreaba cineva de Euro sa zic ca este Euro 5...mi-ar fi si rusine. Chiar daca stiu ca motorul ar respira mult mai usor si mai liber fara acel DPF.
    1 point
  32. Noi am inceput sa recomandam la Odorhei dupa ce au trimis 2-3 clienti si a fost totul ok, nu trimitem noi turbina ca si service, o trimite clientul ca in caz de ceva sa nu apara alte discutii. Colegul meu din receptie cu A6 2006 i s-a oprit masina pe autostrada la Timisoara din cauza DPF-ului, l-a trimis la Odorhei insa cei de acolo au spus ca nu mai au ce sa-i faca deoarece cel mai posibil a oprit motorul cand era in regenerare si un element nu stiu cum a blocat calea de acces fara sa mai ai ce sa-i faci. I-au recomandat un DPF aftermarket la 1200 lei parca cu filtrul lui la schimb, de atunci a trecut aproape un an. Cea mai buna solutie este aceasta cu DPF aftermarket nou decat curatat, insa daca nu ai banii respectivi poti sa-l cureti insa cel mai sigur se va infunda iarasi din ce am citit eu, toti clientii care au fost la noi cu DPF curatat nu au revenit cu aceeasi problema niciodata. Cred ca solutia cu curatarea este cea mai buna cand da semne de oboseala, gen sa-si faca mai multe regenerari, eventual o eroare din aia pe ISTA, fara sa-ti apara direct martorul si sa se plafoneze masina. Edit: clar din punct de vedere al fiabilitatii, o masina este mult mai predispusa la probleme din cauza unui DPF.
    1 point
  33. Masina personala o conduci pe drumul tuturor in tara tuturor,nu doar ale tale,intelegi diferenta?Plus ca nu esti doar tu cu unn DPF off sau o masina Euro 0.Tu probabil crezi ca poluarea e o poveste inventata. Daca DPF-ul era 50Euro,nu mai apareau topicuri din astea.Dar ,deh,traim in lumea a III-a unde conteaza mai mult sa ai o masina scumpa decat sa ti-o poti permite sa o intretii.Logic ca nu o sa iti placa sa fii aratat cu degetul si incepi sa indrugi una-alta ca nu e chiar asa de rau,ca merge si asa,ca vecinul oricum are Tico Euro 0,ca e coruptie,ca nu se merita ca sunt scumpe,ca poti trece RAR-ul cu o atentie,etc,etc.Toate astea sunt romanisme.De aia suntem unde suntem.De aia spuneam ca sunt unii rupti in fund chiar si la un filtru de motorina de 200 ron(de am ajuns sa facem si pe la reprezentante "revizii scurte"),d'apoi DPF. Au aparut 7000 de solutii de curatat/regenerat,anulat filtrul pentru ca...exact ! nu e nici una 100% sigura ca iti rezolva problema.
    1 point
  34. Rezistenta si condensatorul sunt puse ca sa protejeze intrarea, amplificatorul atunci cand bagi mufa sau o scoti... ca sa diminueze acele pop-uri/click-uri. Daca le scoti/anulezi, pe forumurile de afara, multi spun ca se aude mai bine, semnalul nefiind filtrat, insa trebuie sa fii atent atunci cand conectezi ipod, telefon, mp3 player la cablu... sa nu ai selectat Aux; selectezi AUX doar dupa ce bagi cablul.
    1 point
  35. La fel iti recomand si eu inainte de vizionarea live, verifica masina online http://www.auto-records.com/ http://autodna.ro/ Pe autodna plateste doar daca iti gaseste fotografi si istoric, altfel iti da doar optionalele masini si practic platesti pentru nimic.
    1 point
  36. Trollati cu gratie ca de obicei. Daca are 3000 lei salariu inseamna circa 8000 euro pe an. Explicati-mi si mie ce anume se poate strica de banii astia la un f10 intretinut. Totusi poate omul la 24 de ani are casa sau sta cu parintii si nu plateste chirie, intretinere. Daca e acest ultim caz, il mai ajuta si parintii sigur. Pai dupa trollingul maxim ce se intampla, ar insemna ca peste 50% din cei de pe forum cu f10/f30 sh au salarii de minim 2000 euro pe luna, ceea ce eu ma indoiesc in Romania. )) Eu zic ca nu sta in salariul de 3000 de lei, daca a schimbat 4 masini pana acum. Dar na, nu toti avem logica de magnati de carton cum sunt pe acest forum.
    1 point
  37. Am tras o si eu odata cu un filtru de asta de particule la o alta masina ,alta marca .dupa tone de nervi ,cheltuiala Mare ! m am ambitionat si tot am rezolvat o cu dpf pe masina si in stare de nota 10+ ,masina merge numa extern . Ii crestea turatia la 1000 in regenerare si eu dupa jde ani de diesel fara dpf ,o opream nestiind...... Nu că aș fi ecologistu lu peste dar nu mi plac modificari ,off uri ,anulari ,resoftari etc etc . La vremea actuala e pacat sa faci off cand sunt jde firme care curata profesional si fac treaba buna + ca te mai bucuri mult timp de el + ca nu ai martori aprinsi in bord de la ageamii in soft uri Nu mai zic ca te ajunge si mai ieftin decat off cu soft uri modificate etc
    1 point
  38. pana una, alta... am gasit pozele din anuntul de vanzare
    1 point
  39. Daca nu da garantie implicit ceva la mana nici eu nu ma duc la el.
    1 point
  40. Salut, nu vreau sa te demoralizez dar eu am reconditionat turbina la bogdan ( schimbat miez, geometrie ulei filtre filtru epurator ) si dupa reconditionare masina nu a mai tras de jos. Trage bine dar doar dupĂŁ 2000 2200 rpm . Am fost dupĂŁ cu masina la bogdan a zis ca e dpf-ul ĂŽnfundat. Am fĂŁcut dpf off nici o ĂŽmbunĂŁtĂŁțire. Turbina la turatie joasĂŁ nu face presiune.... Am fost cu masina iar la el a pus-o pe aparat a mai calibrat actuatorul dar degeaba. Partea ciudata e ca atunci cand motorul e rece sau cand e rece afara trage bine de jos, dupĂŁ ce se ĂŽncĂŁlzește nu mai trage de jos. Nu sunt hater dar vreau sa iei decizia cea mai bunĂŁ si sa nu plĂŁtești ca mine.
    1 point
  41. Filtru epurator OEM pe autokarma e aprox 180 lei.
    1 point
  42. ce logica ii asta : a mea consuma, deci ii normal nici la mine nu se vede diferenta la schimburile la 10k si sunt 90% din timp pe autostrada. ...oricum, thread -ul e pe tema turbo
    1 point
  43. Cand am zis ca nu consuma ulei, inseamna ca nu consuma ulei deloc pe joja, intotdeauna am completat la maxim si niciodata nu a scazut intre schimburi, nici pe idrive si nici pe joja, nu sunt nebun si stiu expresiile samsaresti, insa cand stiu clar pana unde pun ulei si il vad tot acolo, asta daca nu cumva imi baga motorina in baie si este coincidenta ca de fiecare data sa fie echilibrul motorina-ulei incat sa fie exact la acelasi semn pe joja, nu jeezy? incerc sa gandesc ca tine...adica stii cum. Cum am spus, nu are treaba discutia cu munca care o fac eu, mult peste cunostintele tale, daca nu prezentam incredere nu mai spuneam pe forum nimic cu gandul sa nu cumva sa afle cineva. Goodbye* (alertademessenger*), ai uitat romana *Raducanule. Din pacate pentru tine, ti-am zis, am destule experienta asa tinerel cum sunt decat ai avut sau o sa ai tu vreodata, cam aia este treaba, negru pe alb, de altfel normal ca doar si* aia fac 9 ore pe zi. Mai mult decat sa va spun ca uleiul nu se clinteste de la semnul de pe joja de la maxim dupa 10k-15k ( 1 an maxim) nu am ce sa va zic, fiecare crede ce vrea, insa nu o sa fiu de acord cu faptul ca "e normal sa manance", da e normal sa manance fara sa se vada undeva, adica sa fie prea mici pierderile ca sa se vada pe joja sau idrive.
    1 point
  44. Niciodata uleiul acela la conductele intercooler-turbo, admisie-intercooler nu o sa influenteze pe joja nimic!Turbo/supape. Sincer nu am avut masina eu sau in familie care sa consume ulei, au fost vreo 7. N47 nici motorul vechi, nici motorul al doilea nu imi consuma ulei..
    1 point
  45. O turbina reconditionata nu se va ridica niciodata la acelasi nivel cu una originala, asa ca stai cuminte .
    1 point
  46. Las-o in pace daca nu are probleme. Asta e motor bun.Nu se face nimic preventiv, doar cand pica sau nu mai lucreaza corect, consuma ulei, da fum, atat poti sa faci schimburi de ulei mai dese este suficient. Sunt normali vaporii de ulei de pe traseu.
    1 point
  47. :shifty: Care nu stiti, omul este din Slovacia si de asta are greseli de ortografie. Cum nu sunt multi cu m4 pe forum, feedback-ul sau este binevenit
    1 point
  48. Nu exista indicator/avertisment in bord (la nici un model BMW) pentru bujii incadescente arse sau nefunctionale. Doar la testare cu testerul se poate afla asa ceva. Personal mi se pare o pura tampenie sa nu avertizezi asa ceva in bord cand o un filtru DPF (care depinde si de buna functionarea a bujiilor..) si care e si scump (!)dar si esential in functionarea OPTIMA a motorului, tu, fabricant tii asta ascuns si detectabil doar prin testare!
    1 point
  49. Am trimis un mail la ei ca sa imi faca un pret pentru revizie si cateva schimburi de piese. Intamplarea a facut ca am trimis din greseala mail-ul de 2 ori. Nu si-au dat seama si am primit inapoi 2 mail-uri de la reprezentanti diferiti cu 2 devize diferite. Deviz nr1 suma totala: 2950 ron Deviz nr2 suma totala: 2230 ron Mai zi ceva...
    1 point
  50. Salut, Asa cum a spus mai sus un coleg, sunt de acord ca baietii de la vanzari sunt intradevar profesionisti. Dar asta nu scuza din pacate Apan-ul ,in general, de urmatorul aspect in relatia mea cu dansii. Am facut un buy-back pentru un X3 in 2014 iar dupa vizionarea preliminara a noii masini am constat ca totul era OK. Totul la locul lui, paharele din pachetul de depozitare erau in portbagaj sub tavita, etc. Dupa o saptamana, cand s-au definitivat actele (leasing) m-am prezentat sa ridic masina iar totul era impecabil ,la prima vedere. Sampanie, piscoturi, poze, totul super... Cand am verificat masina din nou ,paharele disparusera si probabil plasa de bagaje ,etc. Am semnalat baietilor de la vanzari (stanjeniti de situatie ce este drept) care au completat cu un set nou de pe o masina din showroom (emergency stock:). Ceea ce nu am observat atunci era faptul ca imi lipseau si toate prezoanele antifurt , evident si cheia ptr ele din portbagaj, desi ele sunt echipament din dotarea de baza/stock inclusa la orice X3 F25. Per total s-au revansat oarecum pentru situatia cu paharele lipsa (si cine stie ce o mai fi fost lipsa?!), un tricou cadou, o masinuta la copil... dar preferam nici un cadou / sampanie si masina intacta. Cred ca va cantari putin inainte de urmatorul buy-back la Apan...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.