Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/22/18 in all areas

  1. vreau neaparat sa am purici tv in masina.Ai ceva impotriva mea?
    4 points
  2. De la atatea tampenii a crapat si lantul... Devizul de care vorbesti este luat in calcul doar in situatia in care masina este deplasabila, si vei fi lipsit de uzul ei doar pe perioada cat este efectiv in service pentru reparatie. Daca citeai norma de care vorbesc si pe care zici ca o cunosti, vedeai ca sunt prevazute acolo si situatia in care masina nu este deplasabila, adica esti privat de uzul ei nu doar pe perioada reparatiei, ci de la momentul constatarii daunelor pana cand masina este reparata, si deasemenea situatia in care asiguratorul tergiverseaza procedura de despagubire.
    4 points
  3. salut, Asa cum subiectul spune, voi imparti cu colegii de forum modalitatea prin care se face enable la aceasta optiune. Consider ca a trecut mult timp si deja nu mai e un mare secret atat timp cat toti codarii o ofera. Am primit informatia gratuit, la fel, gratuit o dau mai departe. Din motive de a nu aparea pe google search, voi raspunde doar pe privat colegilor care doresc sa afle cum. Voi raspunde doar colegilor cu o vechime pe forum de minim 2 ani si cu minim 100 de posturi. Vreau doar sa limitez persoanele gen "hit and run" si dupa sa vedem anunturi pe olx gen cu bani. Oricum BMW stie clar ca s-a descoperit "secretul" si daca ar fi vrut sa schimbe, ar fi schimbat deja solutia.
    3 points
  4. Imi plac textele alea : Bah daca nu ai bani sa o intretii mai bine o schimbi si iti iei o masina pe care sa ti-o permiti. De parca o sa respiri mai bine daca ala renunta la un euro 5 fara DPF si trece pe un euro2 ce a iesit fara filtru din fabrica ... logica de birou. Filtrul DPF retine particulele pentru moment si le elibereaza in procesul de regenerare (tot odata) ... Adica le retine cat timp masina este in oras si dupa le elimina cand masina iasa din oras si depasteste 70km/h (toate odata,tot in mediu si tot pe pamnatul asta pe care traim). Particulele sunt 80-90% carbon , ''C'' si prin procesul de regenerare se ard si o sa avem formula C+O2 din care rezulta CO2 (caldura care se degajeaza) plus restul de 10-20% alte particule solide care raman o perioada in suspensie prin aer(nimic nu se pierde, totul se transforma) asta a fost pentru aia care cred ca atunci cand un filtru isi face regenerarea particulele alea dispar asa ca prin minune. A zis un coleg mai sus ca filtrul este ceva fals , a avut perfecta dreptate. Nu este o solutie foarte buna , dar in momentul de fata doar pe asta o avem. Este o practica ilegala sa aulezi filtru dar nu trebuie sa fiti asa sensibili , soba bunicii care arde combustibil greu (lemne , coceni , porci morti , etc) elimina mai mult CO2 si funingina de cat 100 de masini fara DPF... Inainte sa ii zici la cineva sa isi schimbe masina daca nu isi permite un filtru nou , eu zic sa ii traga la mamaia gaz si sa ii monteze o centrala moderna, iar daca nu are bani, sa o duca la orfelinat unde este este caldura si se gateste cu gaz/current(pe aceasi logica de birou de care se mai folosesc unii). Oameni sa cada lati pe strada din cauza gazelor de esapament nu am auzit , dar oameni care sa moara din cauza sobelor se gasesc tot timpul (mai ales in perioada de iarna).
    3 points
  5. 90% de aici nu stiu principiul de functioneare a pompei electrice din rezervor sau a majoritatea pompelor ... Nu conteaza ca ai 1L deasupra de pompa sau 80L , atata timp cat este diesel si pompa nu trage aer, nu este nici o problema , pompa isi face ungerea si racirea cu motorina care trece prin ea , deci nu conteaza cat ai in rezervor atata timp cat ai. Eu am setat in ISTA ca prima notificare sa fie la 100km range si a doua notificare sa apara la 50Km , am mers pana ce am ajuns la 10km range si sonda din rezervor inca mai arata ca am 2l in rezervor , si din ceva sapaturi am aflat ca atunci cand scade nivelul sub sonda (adica cat poate sa citeaca sonda, inca mai ai 1-1.5l in rezervor, adica peste sorbul de la pompa). Masinile sunt proiectate de oameni destepti sa fie folosite de oameni mai putini destepti , sa nu zic un cuvant mai nasol. Dar imi place sa mai aud povesti din popor: vezi sa nu mergi cu ea pe ''rezerva'' , ai grija cand mai ai un sfert de rezervor sa alimentezi , vai de mine dar cum poti sa circuli asa cu masina si etc ... Vorba multa dar fara nici o logica sau vreo baza ... Este nasol sa ramai in pana prostului , dar daca intelegi putin sistemul si iti cunosti cat de cat masina (mai mult de cat iti este prezentata de agentul de vanzari o sa vezi ca nu tot ce zboara se si mananca) PS: Ce-a mai tare vorba auzita in taxi: Bah ce bine trage masina cand am peste un sfert de rezervor. ''unde este logica? poate ca din cauza ca acum apesi cu o incredere mai mare pe acceleratie ))'' ,Este aceasi sentiment ca si cand iesi cu masina de la spalatorie si o vezi asa curata ai impresia ca masina este noua si merge la fel de bine pe cum arata Puterea autosugestie este fenomenala si inca neintelesa ,cica te vindeci si de cancer daca chiar vrei, dar 100% nu te scapa de taxe si impozite.
    2 points
  6. Pe mobil (cu tapatalk) nu apare. Sorry.
    2 points
  7. Te poti duce si fara acel COC la RAR! Pe actele de provenienta scrie clar Directiva Europeana de Omololgare care are si o extensie...Acea Directiva este un COC muuuult mai detaliat si mai complex , care se afla in baza de date a RAR! Masinile se omologheaza DOAR dupa acea directiva (si COC)....Daca masina are trecut pe COC (sau directiva) un singur CO2 , acea valoare nu se poate modifica de catre nimeni , pentru ca asa a fost construita masina. E valabil si la alte marci ( inclusiv cele din gama premium...) Ex! BMW seria 5...Versiunea 6A150000 - un singur rand de roti , 6A250000 - doua randuri de roti , etc....Aceste versiuni le gasiti in COC! PS - Practic , poti monta ce roti vrei tu , dar consumul declarat nu va mai fi acelasi , daca te ia Politia , e deranj mare la bani si timp....Fiecare e raspunzator de masina lui!
    2 points
  8. O masina in mintile ei, cu DPF functional, nu da nicio funingine in atmosfera. Se poate verifica foarte usor interiorul tevii de esapament. DPF-ul acumuleaza funingine (soot) pe care o arde atunci cand se face regenerarea si o transforma in cenusa (ash). Cenusa se acumuleaza in filtru si duce treptat la colmatarea lui. Pe esapament nu iese nici funingine, nici cenusa. Iar argumentul tunerilor cum ca se trece ITP-ul si fara DPF se bazeaza pe faptul ca noxele masurate momentan acolo nu sunt influentate de DPF. DPF reduce NOx si retine particulele solide, lucru ce nu e luat in considerare deocamdata de RAR sau statiile ITP.
    2 points
  9. Poftim: „Eliminarea sistemelor de reducere a emisiilor poluante reprezintĂŁ o practicĂŁ ilegalĂŁ, legislaĂžia din domeniu, respectiv OG 78/2000 Âşi OG 81/2000 cu modificĂŁrile Âşi completĂŁrile ulterioare, specificând faptul cĂŁ modificarea unui vehicul trebuie falidatĂŁ de Registrul Auto Român, precum Âşi cĂŁ ĂŽn intervalul dintre douĂŁ inspecĂžii tehnice deĂžinĂŁtorul vehiculului rutier are obligaĂžia de a asigura menĂžinerea acestuia ĂŽntr-o stare tehnicĂŁ corespunzĂŁtoare, ĂŽn vederea ĂŽncadrĂŁrii ĂŽn normele tehnice privind siguranĂža circulaĂžiei rutiere, protecĂžia mediului Âşi categoria de folosinÞã conform destinaĂžiei"
    2 points
  10. Omenirea a gresit tot timpul si isi da seama tarziu de asta. Vezi benzina cu plumb la care Japonia a interzis-o in 1980 si Romania in 2004. Vezi azbestul care se spunea ca este un material minune, CFC-urile, DDT-ul si altele. Nu este cazul sa ne comparam cu america de sud sau cu araboii. Cred ca suntem mai buni de atat. Metehnele lor sa ramana la ei. Acum este o moda cu "tunning" sa scoti DPF si ai masina racheta sau pur si simplu ca nu ai bani si il scoti dar o sa vina nota de plata pentru asta. Nu este o solutie perfecta dar e mai bine decat nimic.
    2 points
  11. Deci ce se intampla la tine in sat in acel service de cartier e regula generala si se intampla in orice service din aceasta tara, nu? Din fericire nu e asa, sunt si service-uri, si agenti ai firmelor de asigurari, si firme de inchirieri, si avocati care isi fac legal treaba.
    2 points
  12. Nu ai treaba cu service-ul pentru masina de inlocuire. Te duci la orice firma de inchirieri auto, se incheie un contract prin care tu pagubit mandatezi firma de inchirieri sa recupereze costurile de la firma de asigurare unde are polita RCA vinovatul. Scrii, ca de obicei, mult si prost.
    2 points
  13. nu confundati masina cu un iPhone, a iesit o versiunea noua -> hop sa i fac update. daca nu aveti probleme ce necesita update de soft.....e mai bine sa stati cuminti! multe masini au calculatoare cu soft modificat (dde, dme, cic etc.) sau diverse retrofit uri si o sa va treziti cu mai multe probleme pe cap in mod total inutil. nu esti primul si nici ultimul care apare pe forum cu astfel de idei/intrebari si dupa cum ai demonstrat, nici macar nu stiiti ce aduce nou un update de soft
    1 point
  14. de ce vreti sa faceti update? aveti vreo problema cu masinile?
    1 point
  15. Cand umbli la ansamblul ambreiaj-volanta, schimbi tot, ceea ce ai facut tu sau cine te a invatat asa ceva, se numeste carpeala!
    1 point
  16. eu le-am dat actele originale si foaia coc si nu mi-au cerut nici o traducere la rar, costa 450 lei identificarea, itp-ul si restul in schimb tb la primarie 4 copii traduse dupa contractul de vanzare cumparare original, romania frate
    1 point
  17. Am fost eu la RAR acum vreo saptamana. Nu-ti trebuie nimic tradus. Din experienta personala, stai langa ei cand iti verifica seria de la motor sa nu-ti topeasca si tie furtunul de vacuum de la servofrana cum mi-au facut mie. Eventual chiar poti sa le spui sa fie atenti cand baga becul ala pe la motor.
    1 point
  18. mai degraba a fost un bussines de miliarde de euro /dolari aceste dpf-uri pentru producatorii auto decat grija pentru sanatatea omenirii bla bla bla + jde milioane de probleme conexe cu senzori si para-senzori pe langa ele basca ce ma freaca pe mine cel mai tare : Cand se arde un bec de cinj de bani in bord ai atentionare imediata de nu mai scapi de ea never [normal ] dar cand isi face regenerarea dpf-ul de 2000 euro NU ai nici o atentionare ,bec etc etc !!
    1 point
  19. Am reînviat topicul, poate e de folos informația și pe viitor pentru alții. Problema la mine (deși am 184cp din fabrică - nu e ED) provine de la o opțiune din VIN. Opțiune ce implica emisii EURO 6 în 2013. DPF/Catalizator sunt de un anumit tip (costă vreo 6000 RON OEM apropo ) și duceau mașina în Euro 6 în acea perioadă. Adițional, vine și setul cu probleme pentru roți. La RAR mi-au arătat Typ 3D31 ca fiind așa: doar 205/60/16. Pare că trebuia Typ 3D35 pentru restul, dar nici nu mai aveai 117g CO2. + S163A - BMW DIESEL WITH BLUE PERFORMANCE Dacă vreți roți mai mari în acte pentru anumite F30/31, evitați mașini cu opțiunea asta, ca să nu vă dea bătăi de cap. COC arată cam așa. Traducerea din germană, spune că se pot monta jantele cu mărimile de mai jos, dar cu modificări la punctul 49, emisii. Pentru RAR asta se traduce în reomologare. Preț 1000 RON și doar pentru jantele cu care vii atunci. 18, 19...etc http://i63.tinypic.com/mh4pdu.jpg
    1 point
  20. Nu am facut si nici nu ma intereseaza, nu sunt fanul lor, nu cred ca voi conduce in viitorul apropiat App, daca ai fi putin mai atent la ce se scrie si sa nu te certi cu bala ai fi vazut ca ti-a raspuns ca, conduce e60 si i3, desi nu era nevoie, uni dintre noi avem trecute masinile in semnaturi Si pt colegul care a spus ca poluarea de la arabi nu ne afecteaza cred ca se insala, poluarea de oriunde afecteaza tot globul, daca nu azi, maine sau in viitorul apropiat Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  21. Daca ar fi fost permanenta vibratia, la relanti cum spui, as zice ca sunt tmapoanele la motor, tocmai ce le-am inlocuit. ( filtru de aer a ajuns mai sa se desprinda, asa de tare a ajuns sa vibreze) De tras, trage cum trebuie? La mine, in prima faza s-au redus dupa ce am curatat galeria, ii era infundata cu depuneri si ii era greu sa isi traga aer cum ar fi vrut. As recomanda curatarea ei si EGR ului oricum.
    1 point
  22. Metehnele raman la ei, poluarea si incalzirea e globala, tu mergi cu 1.0l/hibrid sau electrica, el merge cu 5.7l(araboiu) tu te chinui sa scoti energie verde pe el il doare la basca si asa mai departe Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  23. Pe europeni si nord americani ce ii mai preocupa noxele, pe celelate continente le doare la basca, cu ceva ani in urma am stat o perioada in china(zona montana) ghiceam doar unde e soarele din cauza poluari, de ceva ani imi castig traiul in golful persic, cei de aici nu stiu ce inseamna masina cu filtru de particule sau sa incerce sa reduca noxele, in zona industriala a orasului nu indraznesc sa deschid geamul la masina, companii de chimicale si alte derivate din titei nu au nici o problema sa dea drumul la arderea gazelor in aer(noaptea se vede cel mai bine cand o fac) nici nu ii preocupa incalzirea globala, oricum la ei 40-50 de grade e ceva normal ðŸË⏠Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  24. Mda povestea suna cam asa: Vinzi 2 amortizoare vechi de 14 ani Bmw sachs care sunt bune...la pret de amortizoare aftermarket noi. Tu zici ca mecanicul ti-a rupt bieletele cand a schimbat arcurile dar n-a vazut decat dupa ce ti-a zis sa cumperi amortizoare si totodata ai pus arcurile originale (arcul rupt inclusiv) inapoi nu? De ce nu vinzi si amortizoarele noi,ca doar problema era de la bielete? Arcurile se schimba f usor pe spate si tre sa fii carutas sa rupi bieletele,le poate schimba si un novice in garaj..sunt destule diy-uri pe youtube. Nu bag mana in foc dar poate ca ai cumparat niste arcuri care nu-s tocmai bune pt motorizarea ta din moment ce le vinzi si tu ai revenit la arcuri originale. Eu unul vreau sa cumpar bieletele originale Bmw care au rulat prin Redlights in Holland.
    1 point
  25. hai, ca ma bag si eu in vorba... voi va contraziceti aici de mama-focului pentru un amarat de dpf-off si conducatorii nostrii (alesi de noi prin vot democratic) din 4 in 4 ani defriseaza padurile tarii in lung si-n lat si o mai si dau strainilor pe o nimica-toata (pe tara, pe mama ei de tara) !!! ciudat nu ??? pe ei nu-i intereseaza sa aibe o tara curata si nepoluata si pe voi va doare de euro3, euro4, euro5, etc... oameni buni, treziti-va !!! nu vedeti penibilul situatiei ? seara buna !
    1 point
  26. Topicu asta a luat-o intr-o directie gresita ... )
    1 point
  27. Tu poti sa crezi ce vrei, eu zic ca ei se protejeaza pentru erori ce pot aparea (caderi de curent, greseli umane, etc). Nu are voie sa pice module la resoftare si chiar daca pica se poate incepe din nou procedura. O singura data mi-a picat un TCU din cauza tensiunii prea mici (aveam 13.4v si sub 13.7-13.8 dadea eroare). L-am flashuit cu motorul pornit in loc de charger (atunci aveam unul de doar 20A, acum am de 80A ) si a mers fara probleme.
    1 point
  28. Totuși, faptul ca mai multe reprezentante spun ca “update-ul de soft pentru diverse module se face exclusiv pe rĂŁspunderea clientului” ĂŽnseamnĂŁ ca și Interfata originala poate strica module, nu?
    1 point
  29. Da, este un ICOM Next original pe care l-am achizitionat dupa multe sacrificii Clonele din China iti mai busesc module din cand in cand, nu as pune asa ceva pe masina altcuiva
    1 point
  30. Toti tuneaza in romania cu kess si ktag china !!! Si toti fac tuning
    1 point
  31. +1 - de 3 ani - doar in interes personal. Chiar azi l-am folosit la update la ultimul ilevel.
    1 point
  32. Icom chineZesc folosit 5 ani ! O esecuri
    1 point
  33. Sunt sigur ca esti cel putin doctor inginer in domeniul auto, mai ales avand in vedere ca nu stii sa scrii cu doi de "i" si nu nimeresti unde sa pui o amarata de virgula :goodjob: :goodjob: . Ontopic: DPF-ul are un rol foarte important si particulele emise de motoarele diesel sunt o mare problema, fiind cancerigene. Dar asa suntem noi o tara de manelisti si muritori de foame cu Bmw care se imprumuta pentru Bmw-uri cu 400k km si se inchina cu doua maini la orice reparatie care depaseste 150 lei.
    1 point
  34. Este foarte logic ca un motor fara acel filtru (care pana la urma opune o oarecare rezistanta gazelor din admisie) o sa aiba performate mai mari la acelasi consum sau un consum mai mic la aceleasi performate. Este foarte logic si nu ai nevoie de o pregatire specializata in domeniul auto pentru a intelege asta , doar niste cunostinte elementare de fizica si termodinamica. In cat timp iti eliberezi aerul din plamani pe gura si in cat timp iti eliberezi aerul daca ai un pai in gura ? Daca vrei sa il eliberezi in acelasi timp cu un pai in gura trebuie sa depui un efort mai mare (aici apar pierderile , de putere sau de consum , depinde ce alegi asa o sa programezi si ECU-ul). Pana la urma orice anexa de pe motor opune o rezistenta si necesita mai multa energie: alternator , clima , pompa servo , pompa apa , o opturare in admisie, etc , toate contribuie la un consum mai mare de energie (motorina). Asta este o discutie despre mecanica si de eficenta , fara sa ne legam si de poluare , gaze de sera si alte funingini unde apare si factorul uman si civic. Lumea asta functioneaza dupa niste reguli pe care le descoperim zilnic si inca nu exista ''perpetuum mobile''
    1 point
  35. Bai oamenilor, ati innebunit? Aici nu e vorba despre stat cu nasul la o teava de esapament sau despre ce ECU ai proiectat tu in vreun garaj.... S-au adoptat norme facute in baza unor studii extinse care au dovedit ca impactul creat de motoare fara DPF este mai mare decat al celor cu DPF, iar impactul acesta este la un nivel mult mai mare decat vi-l inchipuiti voi (auzi, miroase mai naspa sau mai bine) .... Doamne fereste!
    1 point
  36. Ca tot avem temperaturile astea acum afara eu propun fanilor DPF off urmatorul experiment : 5 minute cu nasul la 20 de centimetri de esapamentul unui pompe-duse .Eu vin cu masina si premiul.Masina este un Golf 5 cu 250k km si distributie schimbata.Premiul 500 euro.Pentru fiecare minut in plus se adauga 100 euro.Temperatura exterioara nu trebuie sa fie mai mare de 0 grade si la fiecare minut se accelereaza scurt pana la 4000/ture.
    1 point
  37. Procedezi gresit. Nu exista "ei nu dau ok-ul". Tu nu ai de ce sa ridici masina pana cand nu este reparata corespunzator. Iar pentru tot acest timp cat ei tergiverseaza treburile, tu ai dreptul conform legii la o masina de inlocuire. Fa demersuri in acest sens si vei avea cu ce sa circuli, si in acelasi timp ii vei presa sa repare masina ca sa nu mai plateasca chiria masinii de inlocuire.
    1 point
  38. Salutare , Singurele coatinguri ceramice adevarate sunt Modesta ( Timisoara - SisCarCenter ) sau CeramicPro ( Dambovita - CeramicPro Romania ) ... astea chiar iti asigura protectie impotriva zgarieturilor superficiale provocate de spalarea si uscarea incorecta a masinii ... ambele se aplica la pistol si se usuca cu lampi UV ( preturile sunt conforme cu calitatea si durabilitatea ) Modesta cred ca porneste de la 1000 euro per aplicare iar CeramicPro de la 1650euro pana pe la 3000+ euro ( se poate aplica in straturi pentru o protectie mult sporita ) Coatingurile "ieftine" au in spate o masinarie de marketing EXTREM de agresiva si foarte multe minciunele nevinovate ... aici ma refer la gama intre 200 si 500 ron ( costul efectiv al produsului ) : Wolf's Chemicals , KochChemie , Nanolex , Cquartz UK , Gyeon , Optimum Gloss Coat etc ... formula lor este aproape identica si se bazeaza pe siliciu ca ingredient principal. Coatingurile accesibile maselor NU OFERA protectie impotriva zgarieturilor superficiale ... grosimea lor pe lac fiind de 1 maxim 2 microni ( si cea mai fina zgarietura este mai adanca de atat ) , dar au totusi o durabilitate mare de aprox 1 an ( vs sealant maxim 6 luni sau o ceara calitativa care rezista in cel mai bun caz 2-3 luni ) au un efect hidrofob pronuntat care ajuta la uscarea masinii , protectie UV , intr-o oarecare masura tin masina mai curata vs un lac neprotejat. Coatingurile accesibile de obicei sunt indepartate mecanic prin frecare ( lac murdar vs carpa sintetica de la spalatorie plina de contaminanti abrazivi ) ... chimic este foarte greu sa indepartezi siliciul de pe lac. "Activitatea" mea de detailer este doar un hobby pe care o fac cand imi permite timpul / intre proiectele principale pe care le am. Eu am testat multe din aceste coatinguri "ieftine" pe masinile personale si nu vorbesc din auzite despre durabilitatea si proprietatile pe care le au. Pagina garajului : https://www.farcebook.com/AceDetailingGarage/ sau pot sa il recomand 100% pe DYC : https://www.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto/
    1 point
  39. La acelea m-am referit, evident. Vorbim pe topicul i3 despre antichitati?
    1 point
  40. Intra omu' si ii e lene sa citeasca informatia care exista, insa binenteles ca e mai usor sa intrebe si sa astepte sa ghiceasca cineva in stele, ca doar e forum bmw, nu?
    1 point
  41. Nu, acum am instalat la cei care mi-au vandut boxele si amplificatoarele; nu sunt la fel de buni ca Andrei, dar cu rabdare si citit pe net (eu) s-au descurcat. Pai e simplu - daca se prajeste un modul in timpul update-ului, tu platesti inlocuirea; se intampla foarte rar, dar se mai intampla. Nu e chiar asa simplu - sunt diferente destul de mari de costuri in 3 ani de exploatare: +500 euro impozit *3 +200 euro la casco *3 +50 euro * 12 * 3 la combustibil adica in jur de 4.000 euro diferenta in 3 ani; la care adaugi faptul ca o masina de 3l e mult mai greu de revandut in RO. Am avut in trecut motor de 3l, si costa destul de mult luxul asta - te bucuri de el in maxim 5% din km parcursi; dar cu sufletul iti dau dreptate - trebuia sa imi cumpara un F31 335d :frantics:
    1 point
  42. Si crezi ca pe forum exista un glob de cristal in care poate cineva sa vada mai multe?
    1 point
  43. E cel putin bizar sa intrebi pe forum despre istoricul masinii tale... Istoric de care ar fi trebuit chiar tu sa te interesezi inainte de cumparare, istoric ce il poti afla din reteaua oficiala BMW si de la fostul proprietar, daca a servisat masina pe bordura.
    1 point
  44. Asta cu volanta nu are joc ,iar placa si discul aratau bine, nu se aplica, problema e din ambreiaj , cum sa dai cutia jos si sa schimbi doar rulmentul? Vinde-o si ia-ti alta in cazul de fata.
    1 point
  45. kitului PE care il am montat
    1 point
  46. Prietene ,ei nu sunt inganfati si figuranti .....tu esti super habarnist.Masina ta este OMOLOGATA doar cu jantele alea care au chiar sens de rotatie cum zice colegul.RAR-ul discuta cu tine strict de omologare care asa a fost facuta de BMW pentru masina ta. .Primesti omologare daca masina este cum a facut-o BMW Ce faci tu dupa aia .....ai putea chiar pune si roti de autobuz.....nu e treaba noastra .Oamenii aia doar isi fac treaba.La masina mea de exemplu am in talon si 16 ,17,18 cu fata spate diferit ...dar asa a fost ea omologata de BMW.
    1 point
  47. da, te inseli, ED vine cu o singura dimensiune pe 16 PUNCT, nu exista o foaie in care sa scrie altceva
    1 point
  48. Trebuie sa ai pe masina ce scrie in talon.Nu treci RAR-ul altfel.
    1 point
  49. E bine daca mecanicul spume ca baga motorina peste ulei,astfel nu mai ai nevoie sa completezi cu ulei sau sa-l mai schimbi.Avand in vedere ca motorina e mai ieftina ca uleiul, cel mai bine ar fi sa o lasi asa cum e, si sa nu mai faci schimbul de ulei data viitoare.
    1 point
  50. Am fost azi la service. Mecanicul mi-a zis ca filtrul de particule se regenereaza si din cauza ca eu fac drumuri prea scurte, undeva la doua drumuri de 25km intr-o zi, regenerarea nu este completa si imi baga motorina in ulei. Acum problema este ca as vrea sa scap de DPF dar nu stiu cum, pentru ca eu vreau sa folosesc masina oriunde nu sa fac doar drumuri lungi. Stiti ceva despre aceasta chestie? are vreo legatura ce zice mecanicul?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.