Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/23/18 in all areas
-
E mult e putin omu a intrebat nu a dat cu parul....oricum aici nu se vand masini,doar se comenteaza. Masina e f misto daca era facelift o luam eu ...sunt in cautare 530d sau 535.3 points
-
Tocmai de aceea eu i-am facut o, oferta omului. Nu am incercat sa imi bat joc de el sau de masina lui. Eu am 10 mii euro si daca era de accord bateam palma. Eu am un A3 pe care nu il mai vreau deoarece este foarte mic si vreau ceva mai mare. Eu am avut un a6 la vanzare din 2011 cu motor de 3.0 si l-am tinut pe net 2 ani jumate pana l-am vandut cu 10k euro. Si l-am dat la variante pe o masina mai ieftina + diferenta pe care ulterior am vandut-o. De ce nu va vinde masina repede este impozitul , numarul mare de km ( aici ma refer la 80% din populatie ) Ca sa ne intelegem 17 k euro sunt f multi bani pentru romania ... daca motorul mare si numarul de km erau o problema eee pretul este a 3`a problema. Sa nu crezi ca te condamn sau ceva eu chiar te apreciez pentru faptul ca nu ai dat km inapoi si ai toata stima mea. PS: daca vrei un sfat gaseste o varianta care iti pica bine la bani si da`i masina. Nu te incapatana sa iei 17k euro pe ea ca f greu vei primi banii astia cash. La variante macar recuperezi cea mai mare parte de bani si te mai si plimbi cu o masina intre timp.2 points
-
"dar nu ai folosit-o 2 ani?...sau e aceeasi situatie cu un samsar care a luat-o de o sapt si vrea sa o vanda?" Pai ce relevanta are daca masinile au acelasi an daca am folosit-o personal iar pe cealalta a folosit-o proprietarul dinaintea samsarului? . Am scris si mai sus undeva stiu ca in mod normal pierzi intr-o masina pe care o folosesti doar ca : daca eu pierd 8500 si celalalt castiga 500 sau 1000 undeva ceva nu se leaga (in afara de castigul lui din TVA)2 points
-
2 points
-
Bai frate N am vĂŁzut asa cârcotealĂŁ proasta și degeaba doar de dragul de a comenta ,,,, abia așteptați sa greșeascĂŁ unul ceva vreun semn, vreo litera, vreo exprimare ca gata SĂŁriți ca țațele ,,, on topic,,, bun pret! Bafta!2 points
-
Apropo de E39, am un unchi care si-a luat in 2005 din Germania un E39 520d fabricat in 2000, avea 195.000 km atunci. Are masina si acum, are 520.000km si merge foarte foarte bine. N-a avut nicio problema majora, nici macar nu i-a schimbat uleiul din cutie, desi m-am rugat de el sa-l schimbe Face reviziile la un mecanic care are atelier propriu si ala i-a zis ca e lifetime.....am incercat sa-i explic ce e cu lifetime, dar n-ai cu cine sa te intelegi. Totusi masina merge brici si cutia schimba perfect.2 points
-
Salutari! Cu grea inima trebuie sa ma despart de companionul meu indragit. Scurt istoric: -masina a fost achizitionata din Germania in 2008 de catre un cunoscut din Timisoara. Masina a circulat aproape exclusiv in Germania, proprietarul lucrand acolo. -masina a ajuns la mine in vara lui 2013. Ca si in primul caz, masina a circulat cu preponderenta in Germania, eu fiind aici de la inceputul lui 2014. VIN: GY02287 Kilometraj: 308.000 Dotari: P337A Packet M Sport S202A Steptronic S302A Sistem de alarma S339A Shadow-Line S403A Trapa electrica S415A Perdeluta electrica spate S423A Covorase velour S430A Oglinzi exterioare electrice, incalzite, rabatabile si cu auto-dip S434A Insertii de aluminiu la interior S441A Pachet fumator (cei 2 proprietari romani, ambii nefumatori) S464A Sac ski integrat in cotiera spate S473A Cotiera de piele S481A Scaune sport cu tapiterie din piele S494A Incalzire scaun pentru sofer/pasager S500A Spalator faruri cu intensive cleaning S508A Asistenta la parcare PDC S520A Proiectoare ceata S522A Faruri xenon S534A Climatizare automata pe 2 zone S555A Computer de bord S676A Sistem audio HiFi S705A Suspensie sport M-Technik II S710A Volan multifunctional M S715A Pachet aerodinamic M S761A Pachet individual Sunshade glazing S970A Pachet Business Alte optiuni: Sistem Multimedia Android cu Touchscreen si urmatoarele functii: -Navigatie -Bluetooth -redare Video, DVD, MP3, Track (Micro SD 16GB + memorie interna 7GB) -conectivitate wireless - acces la internet, google Play, etc. Carlig tractare Interventii service notabile: -cutia de viteze reconditionata (inclusiv convertizor nou) in Feb 2015 la 218.000km - cost 1000€ -injectoare reconditionate in Aug 2015 - cost 800€ Pentru interventiile regulate s-au folosit exclusiv piese de calitate: Ulei BMW Longlife, filtre Mann, frane ATE, suspensie LemfĂśrder, amortizoare Bilstein, samd. Masina a fost tinuta in garaj si intretinuta permanent in mod corespunzator (tratament lac, tratament piele, curatare galerie admisie, samd). Din 29 Martie 2018, masina va putea fi vazuta in Oradea. Pret: 4500€ negociabil. Anvelopele (vechime un sezon) si covorasele de iarna sunt incluse in pret. Pozele sunt de calitate modesta, la cerere pot sa trimit poze de rezolutie superioara. Numarul meu de telefon este: +49 176 2344 1459. Cu stima, Alin1 point
-
1 point
-
merci pt pont initial ezitam sa public asta, rezervandu-l doar pt cei cu adevarat interesati care ma contacteaza pe privat, insa am decis sa-l postez si aici. mai jos e un clip unde evidentiez toate problemele de ordin estetic folosind tehnica si lumina care sa favorizeze cat mai putin masina. in realitate arata mai bine. aici interiorul, clipul e mai 'grabit' ca ramaneam fara baterie:1 point
-
eu recomand M62u' de 4.4 fara vanos, ar trebui sa-l gasesti la modelele din 95, 96 si 97, parca. 3.0 e prea putin pt ditai hardughia, chiar daca are curba de cuplu de v8.1 point
-
Da,pe E38 s-a pus 3.0 v8. DacĂŁ tot vrei v8 ia 4.4 și nu o sĂŁ ĂŽți parĂŁ rĂŁu. Ăntreținerea nu diferĂŁ prea mult de la 3.0 ,3.5 la 4.4 .și nici consumul de carburant nu e cu mult mai mare la 4.4 fațĂŁ de 3.0 sau 3.51 point
-
Acum cateva zile, exact in locul unde in noiembrie m-a lasat bateria, am patit-o din nou. Dupa vreo 40km prin oras, am ajuns sa iau copilul de la scoala. Dupa ce l-am luat, m-am dus la masina, am bagat cheia in contact, am apasat pe buton si....nimic. Nicio miscare. Consumatorii functionau, dar nu pornea, nu dadea niciun semn. Am zis ca s-a dus iar bateria (desi mi se parea cam imposibil, abia o cumparasem acum 4 luni). Am pus alta baterie, adusa de un prieten. Din nou, nimic. Am sunat la BMW Filaret, prima banuiala a fost ca e vorba de electromotor. Chemat platforma, dusa la Filaret. Intr-adevar, bendixul de la electromotor era dus. Au trimis ei electromotorul la reconditionat (au o firma cu care lucreaza). Au schimbat bendix, fulie si rotor (deci cam tot..), garantie 2 ani. Cost total 1200 ron (500 manopera si 700 reconditionarea). Plus 100 platforma. Manopera e scumpa pentru ca electromotorul e in spatele motorului, trebuie data jos galeria de admisie. Pe dedesubt nu se poate scoate din cauza diferentialului. Un electromotor nou original e ~2000 ron. Din nou, foarte multumit de cei de la Filaret. Este acolo un consilier de service extrem de amabil (domnul Radu Voiculescu). Ne-am imprietenit oarecum si cand l-am sunat sa ii zic de problema, l-am intrebat daca pot trimite masina pe platforma fara sa mai merg si eu acolo. S-a ocupat el sa preia masina. M-a sunat mereu sa imi spuna ce se intampla cu masina si ce solutii sunt (si in trecut cand am mai dus masina la ei). Repet, de fiecare data cand am fost la Filaret, am plecat foarte multumit. Ceva mai scump decat la serviceurile multimarca sau la mecanicii care lucreaza in regim propriu, dar am siguranta ca nu mi se spune ca nu se stie ce are masina si nu se intampla sa nu stie sa rezolve problemele. Daca tot au dat jos galeria, l-am intrebat pe domnul respectiv cum arata galeria si _chiulasa_. Mi-a zis ca sunt ca noi, fara pic de depuneri. Acum nu stiu daca e de la decarbonizare, sau de la benzina de 100 pe care o mananca permanent, dar m-am bucurat. In concluzie, se mai intampla si nasoale, dar mi-am asumat asta cand m-am decis sa pastrez masina, sunt constient ca la o masina de 10 ani mai pica una-alta. Culmea e ca tin asa mult la masina asta ca nu m-am enervat deloc, ba chiar sunt multumit acum ca am electromotor ~nou N-am avut timp sa montez tipsurile, ramane pe saptamana viitoare.1 point
-
Aici se fac oferte mai penibile decat pe Autovit ) cica forum de pasionati...1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut, am studiat si eu destul de mult problema cu reconditionarea turbinei. Dupa multe nopti nedormite si dupa ce am citit cam tot ce ținea de reconditionare am aflat ca pt. aceste turbine cele mai ok chra-uri sunt cele fĂŁcute de melett. Este o firma englezeasca care le produce si teoretic sunt cele mai ok. Poti sa te uiti pe factura ta daca scrie producĂŁtorul chra-ului.1 point
-
cu placere. nu mai da quote la ultimul post. e inutil si incarca pagina degeaba .e de ajunsa sa mi dai un +1 point
-
1 point
-
90% de aici nu stiu principiul de functioneare a pompei electrice din rezervor sau a majoritatea pompelor ... Nu conteaza ca ai 1L deasupra de pompa sau 80L , atata timp cat este diesel si pompa nu trage aer, nu este nici o problema , pompa isi face ungerea si racirea cu motorina care trece prin ea , deci nu conteaza cat ai in rezervor atata timp cat ai. Eu am setat in ISTA ca prima notificare sa fie la 100km range si a doua notificare sa apara la 50Km , am mers pana ce am ajuns la 10km range si sonda din rezervor inca mai arata ca am 2l in rezervor , si din ceva sapaturi am aflat ca atunci cand scade nivelul sub sonda (adica cat poate sa citeaca sonda, inca mai ai 1-1.5l in rezervor, adica peste sorbul de la pompa). Masinile sunt proiectate de oameni destepti sa fie folosite de oameni mai putini destepti , sa nu zic un cuvant mai nasol. Dar imi place sa mai aud povesti din popor: vezi sa nu mergi cu ea pe ''rezerva'' , ai grija cand mai ai un sfert de rezervor sa alimentezi , vai de mine dar cum poti sa circuli asa cu masina si etc ... Vorba multa dar fara nici o logica sau vreo baza ... Este nasol sa ramai in pana prostului , dar daca intelegi putin sistemul si iti cunosti cat de cat masina (mai mult de cat iti este prezentata de agentul de vanzari o sa vezi ca nu tot ce zboara se si mananca) PS: Ce-a mai tare vorba auzita in taxi: Bah ce bine trage masina cand am peste un sfert de rezervor. ''unde este logica? poate ca din cauza ca acum apesi cu o incredere mai mare pe acceleratie ))'' ,Este aceasi sentiment ca si cand iesi cu masina de la spalatorie si o vezi asa curata ai impresia ca masina este noua si merge la fel de bine pe cum arata Puterea autosugestie este fenomenala si inca neintelesa ,cica te vindeci si de cancer daca chiar vrei, dar 100% nu te scapa de taxe si impozite.1 point
-
Daca tu crezi toate gogosile lor e bine, eu iti spun ca piese de schimb la turbina originale nu vinde niciun producator de turbine serios, varul meu lucreaza la Turbomecanica exact pe palierul asta, am insistat sa-mi refaca turbina contracost si nu a fost posibil, din aceasta cauza, in rest nu fac o discutie din asta, cunosc bine problema, am facut-o cu ce e pe piata, toti prestatorii folosesc aceleasi kit-turi. Iti doresc bafta in tot ceea ce faci, e pacat la cati bani ai bagat sa nu iasa ok.1 point
-
1 point
-
Da si cu asta s-au terminat si detaliile (toffefe daca vrei ma interesez care e treaba cu data si restul si iti dau un raspuns, sa-mi zici in privat daca doresti ajutor).Continui cu aceeasi aroganta si pe acest topic Alex. Multumesc de corectare "negru pe alb". Stiti ce este amuzant? Ca fiecare trecem prin asa ceva mai devreme sau mai tarziu, eu am trecut si stiu cum este, nu va doresc sa treceti si voi, dar totusi stau aici pe forum si in caz de probleme "sunt aici ca sa va ajut cu informatii"1 point
-
1 point
-
Corect, manopera este destul de ieftina, implica efort fizic CALIFICAT si finete, plus ca in timp apar dureri de spate si alte complicatii1 point
-
Pai pe exceptii nu ai da banii ca se apropie de pretul din strainatate. Plus ca in RO multe masini in stare tehnica buna spre foarte buna sunt usor mai neingrijite la exterior. Zgarieturi de prin parcari sunt la ordinea zilei. Ah da, multi cauta masina super dotata, una modesta dar in stare buna o evita ca nu e "full" desi are nevoie cu adevarat de jumatate dintre dotarile pe care le doreste. Pachetul M, folii pe geamuri si jante sunt o necesitate in ultima vreme, indiferent de numarul de km sau de intretinerea precara.1 point
-
Eu nu as cumpara in vecii vecilor masina din romania. In cel mai rau caz, as cumpara de la samsari, nu de la proprietari romani. Motivul e ca romanii n-au bani de intretinere, isi iau masini pe credit si trag de ele cat pot, iar cand ajung la mecanic se fac doar carpeli. Dpf? Off. Socuri in cutie? Asa face toate. Motorina? Lasa ca merge si pe rosu. Ulei? Castrol. 30k km. Exceptiile sunt prea putine1 point
-
1 point
-
1 point
-
Inca nu am fost sa o reconditionez , am venit de la ski din Bg si acum sunt prin Germania cu ceva treaba , am luat seria 1 , am zis sa nu risc cu turbina la 5 si ce sa vezi cand am ajuns am observat ca am un zgomot la relanti cand apas ambreiajul . Mic intr-adevar , dar exista Poate ma lasa ambreiajul pe aici1 point
-
Asta cu volanta nu are joc ,iar placa si discul aratau bine, nu se aplica, problema e din ambreiaj , cum sa dai cutia jos si sa schimbi doar rulmentul? Vinde-o si ia-ti alta in cazul de fata.1 point
-
1 point
-
Cand fac rost de una o sa ma dau, pe uscat sincer nu mi-a placut asa mult sistemul (pe oricine masina), mi se pare ca trage putin mai greu, iar senzatia de a te baga in scaun mi se pare mai mica insa clar pe zapada e nebunie, acelasi lucru se intampla la E60 cu tractiune doar spate, vorbesc la mine cand vin de la servici in fiecare zi mai bag piciorul in 2-3 blana sa vad ce se intampla, isi face putin balans stg-dr dar nu sa se duca decisiv intr-o parte sa pierzi traiectoria, sunt foarte incantat de sistemele respective, tin minte in timisoara anul trecut, erau undeva la 3-4 grade insa zici ca era gheata pe asfalt, nu stiu ce fel de asfalt au aia acolo, am mai spus in alta parte, am bagat cateodata piciorul in masina in treapta a 3-a pe drum cu 2 benzi pe sens (era un bulevard), cand mi-a fugit de spate am crezut ca distrug tot ce prind, nu a fost asa, doar a tras mai tare spatele intr-o parte si luand piciorul de pe acceleratie s-a redresat instant ca si cum ar forta-o cineva sa revina inapoi, asa se simte.1 point
-
16.700 de euro. Impozit platit pana la sfarsitul anului. Ca tot e sezonul: cu webasto gasiti masina dezghetata si calda1 point
-
1 point
-
oriunde ai de-a face cu oameni cu educatie precara ai de-a face cu oameni usor de mintit si fericiti ca sunt mintiti...o fac politicienii, multinationalele, biserica si, nu in ultmiul rand, samsarii...teleshopping, clickbait, homeopatie, MLM...multi vand o stare de bine care nu vine din caracteristicile intrinsece ale produsului marketat ci din avalansa de informatii care le insotesc...o minte educata gaseste un echilibru intre a nu crede orice si a nu pune totul la indoaiala astfel incat sa isi asume deciziile in cunostinta de cauza1 point
-
Masina are inpozitul platit pana la sfarsitul anului. Am aflat si eu recent ca noul proprietar va plati impozit pe masina asta abia de la anul. Legi romanesti...1 point
-
1 point
-
76 mi se pare ca se potrivesc cel mai bine pe masina ta. Cele de 89 mi se par prea mari si prea vulgare sa zicem, sar in ochi. Cele de 76 sunt mai subtile si se potrivesc/armonizeaza mai bine cu masina1 point
-
1 point
-
Fiind plecat un in strainatate si cu a doua masina, da. si nu sunt 10.00 ci 20.000 de mii.1 point
-
1 point
-
Motorul....da, e ceva deosebit. Dupa 4 ani si 40.000km nu simt nevoia de altceva, ma bucur de masina si de motor ca in prima zi. Apropo...ma batea gandul acum vreo cateva luni sa schimb masina. Am 3 copii acum (aveam doar unul cand am luat masina) si se simte nevoia de ceva mai mare in special pentru locurile din spate. Ma gandeam la un F10, dar pana la urma am zis sa iau o masina noua. M-am oprit la Mazda 6 2.5 192 cp, Opel Insignia GS 2.0 260cp si Skoda Superb 2.0 280 cp, toate pe benzina. Am facut testdrive cu fiecare (numai diesel aveau la td). Ce vreau sa subliniez e ca dupa fiecare testdrive, cand ma urcam in E60, aveam impresia ca E60 e din 2017 si masina de testdrive din 2008. N-au nicio legatura. Sa dai 35-40.000 pe niste rasnite..si nu e vorba de motor, ci de pozitia la volan, materiale, stabilitate, suspensie, felul in care simti masina.......asa ca m-am decis sa pastrez E60 macar inca vreo 2 ani, mai ales ca drumuri lungi cu toti copiii in spate nu prea fac, poate doar de 2-3 ori pe an.1 point
-
O fi din Germanica, dar scrie pe el "Made in EU". Asa ca nu stiu care e spielul.1 point
-
Hmm...mergea. Poate m-am referit mai mult ca ii dadeam talpa si nu imi era frica de distributie. Mergea cu 170-180 dar era destul de zgomotoasa si era chinuita. Eu o si antifonasem pe ici pe colo ( in asa fel incat nici nu se mai auzea zumzaitul franei de mana cand o activam, pe loc, de exemplu ), plus ca ii mai puneam ulei 2T si aditiv in motorina, ca sa fie motorul mai finut . -Am pus material antifonare si spray antifonare la aripi si semiaripi fata, capota, aripi si semiaripi spate pe interior, am umplut tabla goala de la portbagaj, stalpii B au cateva gauri la tabla de sub capacele de plastic - pe unde intra zgomotul iar acestea au fost astupate cu banda antifon. Inainte sa ii fac astea nu mai suportam masina, cred ca mi-a scos cateva fire bune de par alb. Nu mi-a placut ca model de cand am luat-o, mai ales ca am avut E90 2.0d cu 200cp inainte de X3. Vreo doua saptamani dupa ce am cumparat-o am stat "amarat" la cat de mult nu mi-a placut per total. Cred ca slabisem vreo 7 kg. Ea tehnic era in regula, dar nu era pe gusturile mele .1 point
-
Are dreptate, in DE este mai ieftina masina noua cu cateva mii de euro fata de Romania. Asta daca vrei sa o iei cu banii jos si sa te duci dupa ea1 point
-
Vad ca tot o ții cu mĂŁnĂŁstirea Bavaria!! Hai sa iti dau ultimul exemplu in familia mea si cu asta ĂŽnchei orice Conversație: 330d, sedan, configurație 48.000 euro. FĂŁcutĂŁ aceeași configurație la MĂźnchen, masina mai ieftinĂŁ cu 5800 euro!!! Tu ce ai face? Legat de mașini second cu garanție, 6-7 mii euro in plus fata de prețul pieței, eu zic ca ar pune pe oricine pe gânduri!! Seara buna tuturor!!1 point
-
Informație absolut corecta, exemplu concret, in nici un caz subiectiv, drept dovada ca si alți colegi de pe forum si-au exprimat aceeași parere legatĂŁ de preț!! Exemplul a fost același, in sensul - reprezentanta auto, nu parc auto!!! Mult succes colegului in cĂŁutarea mașinii pe care si-o dorește!!1 point
-
Prețul cerut de ei pentru 320 este exagerat!!! Acum 2 saptamâni a luat un prieten de la BMW Stuttgart, 525xd 2013 147.000km, garanție 1 an, masina full ca dotĂŁri, i-au fĂŁcut schimbul de ulei inainte sa plece cu ea, preț 25.700 euro. In Romania cer dealerii niște prețuri astronomice.1 point
-
Am gasit cu 1500 numai ca proprietarul in decembrie vine din strainatate si nu am cum sa il iau pana atunci.. e in stare perfecta.. fara rugina, inmatriculat. Daca tu nu gasesti asta nu inseamna ca nu este1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00