Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/24/18 in all areas

  1. Bai frate N am vĂŁzut asa cârcotealĂŁ proasta și degeaba doar de dragul de a comenta ,,,, abia așteptați sa greșeascĂŁ unul ceva vreun semn, vreo litera, vreo exprimare ca gata SĂŁriți ca țațele ,,, on topic,,, bun pret! Bafta!
    2 points
  2. Probabil 99% habar nu au ce cauta acest topic pe forumul Bmw la sectiunea "Masina mea", asa ca voi prezenta ceea ce urmeaza. Am intrat azi in posesia ei, dupa o lunga cautare de ani buni in care m-am chinuit sa gasesc un exemplar, fiind produse doar cateva mii intre 1992-1996. Motivul pentru care o prezint este pentru ca are motor de Bmw, mai precis 1.6 cmc, motor prezent pe urs si pisica, un clasic m40b16. Masina este din 1994, adica are 23 de ani, are 139000 de km si se prezinta excelent, atat la sasiu cat si la caroserie. A avut un singur proprietar. Este 4x4 part time, cu cuplaje planetare fata mecanic din maneta, un lsd in puntea spate si reductor. Ca si dotari, are geamuri electrice, oglinzi electrice, servo, interior insertii mahon, scaune de velur si aer conditionat. Cateva poze cu ea mai jos. Poate ne vedem la o intalnire. http://i66.tinypic.com/2yy5hc9.jpg http://i65.tinypic.com/2zxwby8.jpg http://i63.tinypic.com/2c0m08.jpg http://i65.tinypic.com/10s6irr.jpg http://i66.tinypic.com/mwzdi9.jpg http://i63.tinypic.com/302b211.jpg
    1 point
  3. Bmw e63 3.0i 258cp Cutie SMG + sport tip M power Interior piele neagra neuzata, scaune sport electrice cu memorie si incalzire Volan incalzit cu reglaj electric, multifunctional, cu padele de schimbarea vitezelor, STERRING DRIVE...cursa scurta a volanului. Cruise control..pilot automat. Navigatie mare, Dvd, CD, Mp3, AUX, Computer bord, telefon, bluetooht, MAGAZIE 6 CD, car kit telefon etc. Plafon negru tip M. Sistem audio Hi fi Alarma fabrica Pachet lumini, inclusiv oglinzi si praguri. Professional..subwoofere sub scaune. Senzori lumini, parcare PDC cu afisare, ploaie, ceata, presiune roti Dynamic drive ...masina nu se inclina in curbe. Jante 19 originale. Xenon adaptiv. Consum mediu 9% -11% Oglinzi full electrice exterioare si heliomate Sac pentru schi Sistem deschidere usa garaj pe oglinda interioara. ETC. Km reali. Masina colatata culoare alb trecut si in talon, culoare fabrica gri inchis. Nu bate, nu troncane nimic. Totul functional. Cutia schimba perfect si padelele la fel. Serie sasiu: WBAEH31010B690339 Merita vazuta. Proprietar pe carte, itp valabil 2019. Fiscal platit 2018. Accept orice test....inclusiv BAVARIA. Accept variante +/- ( cu masini cu acte in regula ...fiscal ...etc.)
    1 point
  4. oricat de prost ar fi un soft un dpf in mintile lui nu scapa fum, odata ce a inceput sa scape e pe terminate, al meu era fisurat fagurele in mijloc
    1 point
  5. De unde sa stiu ce bani ai tu si cum intretii masinile? am zis ca si eu in locul tipului care a venit la tine as fi facut la fel: luam o masina cu mai putine dotari din afara in loc de una cu dotari rulata in Romania. Chiar daca ai bani, unde te duci cu masina in Romania? la reprezentantele care iti factureaza revizii si pleci cu filtrele vechi, care iti fura piese de pe masina? da, prefer masina cu revizii la km depasiti (desi ce zici tu de 18k km depasiti este o exceptie rarisima) decat masina rulata in Romania. Un aspect cheie care iti scapa e ca la masina aia cu revizie de 48k km s-a acordat garantie. Sunt oameni care vor firma si oameni care vor dotari. Premium cu scaune de Logan, dar sa aiba sigla pe capota. Nu stiu care sunt romanii astia de cauta pachet M si dotari, cate din masinile de pe strada au asa ceva? Nu vad de ce as pierde timp sa vad masini prin tara cand la telefon sunt toate tipla boss, iar cand ajungi acolo te iei cu mainile de cap. Nu mai bine dau 10% in plus pe masina + 500e pe drum si am incheiat balciul? Pai tot in ideea asta, putini cauta masini pe care sa si le permita. Ia sa te uiti cate F10 si X5 au cauciucuri bune - cu profil bun, nu ca sunt chinezarii dar noi, cate vezi la pompe ca au alimentat 10-20 litri etc. Ce vrei sa zici prin faptul ca unei masini dupa 2-3 ani "ii vine vremea", dar nu din plictiseala? Tu ai impresia ca masinile cu dotari nu sunt intretinute, pe cand masinile fara dotari sunt intretinute. Nici una, nici cealalta nu sunt universal valabile.
    1 point
  6. La pretul din link se adauga filtrul de motorina, total 830 ron. Cum eu am platit 900 pentru revizie, mi se pare absolut ok. La Bavaria insa era 1270 fata filtru Si da, unele reprezentante au preturi mai mult decat exagerate. Unii chiar au impresia ca iti fac o mare favoare ca ai intrat la ei in service. LE: 970 era revizia, scazand voucherul pt prima intrare la ei, 870. Cu factura, garantie si istoric e oarecum pleasca pt Ro
    1 point
  7. Pai nu ai! Filtrele si uleiul se schimba singure ?! Istoricul masinii se autocompleteaza?
    1 point
  8. Raspunsul e intre: D1S = D2S + igniter. Ca sa poti folosi bec D2S in loc de D1S trebuie sa cumperi un igniter
    1 point
  9. Revenind la subiectul initial, ieri am schimbat distributia. Pentru cine nu stie, eu sunt unul din cei pĂŁțiți cu ruperea lanțului. Deci, pe scurt, mașina, E60 N47, luatĂŁ de nouĂŁ din reprezentanțĂŁ de aici ĂŽn 2008, rupt lanțul ĂŽn 2012, la aproximativ 100.000 km, schimbat motorul ĂŽn garanție de cĂŁtre Autobavaria. Ăntrucât zornĂŁia destul de tare, am decis sĂŁ schimb distribuția și ieri s-a efectuat operațiunea. Nu avea nimic, totul era ĂŽn regulĂŁ, la cei 160.000km parcurși de atunci. De menționat: dupĂŁ pĂŁțania anterioarĂŁ, schimbul de ulei la fiecare 10.000km, maxim de câteva ori la 12.000km. Alte operații: cu aceastĂŁ ocazie, am schimbat și ambreiaj+volantĂŁ și am constatat și joc ĂŽn axul turbinei, drept urmare a fost și ea recondiționatĂŁ. Ăn concluzie, aș zice cĂŁ treaba cu distribuția, e cam dupĂŁ cum ți-e norocul: la unii se rupe, la alții nu. La mine s-a rupt o datĂŁ, acum era aproape perfectĂŁ, deși, curios, zornĂŁialĂŁ se auzea (nu foarte tare, dar se auzea). Stima si prietenia!
    1 point
  10. Initiatorul vrea doar V8 benzinar ,diesel iese din discutie se pare. Daca renunti la idea "depasiri fara efort"730i isi face treaba. Dar daca vrei un V8 demn de seria E38 trebuie sa fie acel motor de 4.4i. In alta ordine de idei te sfatuiesc sa mai citesti in stanga si dreapta despre ce inseamna intretinerea unui E38 V8.Asta ca sa nu ai surprize neplacute. In cazul in care sti la ce sa te astepti no comment,E38 ramane un clasic cum BMW doar viseaza sa mai construiasca.
    1 point
  11. 1 point
  12. 1 point
  13. Citit tot topicul. Foarte frumoasa masina, felicitari pentru pasiunea de care dai dovada.
    1 point
  14. ACTIVE STEERING.... MULTUMESC
    1 point
  15. Acum cateva zile, exact in locul unde in noiembrie m-a lasat bateria, am patit-o din nou. Dupa vreo 40km prin oras, am ajuns sa iau copilul de la scoala. Dupa ce l-am luat, m-am dus la masina, am bagat cheia in contact, am apasat pe buton si....nimic. Nicio miscare. Consumatorii functionau, dar nu pornea, nu dadea niciun semn. Am zis ca s-a dus iar bateria (desi mi se parea cam imposibil, abia o cumparasem acum 4 luni). Am pus alta baterie, adusa de un prieten. Din nou, nimic. Am sunat la BMW Filaret, prima banuiala a fost ca e vorba de electromotor. Chemat platforma, dusa la Filaret. Intr-adevar, bendixul de la electromotor era dus. Au trimis ei electromotorul la reconditionat (au o firma cu care lucreaza). Au schimbat bendix, fulie si rotor (deci cam tot..), garantie 2 ani. Cost total 1200 ron (500 manopera si 700 reconditionarea). Plus 100 platforma. Manopera e scumpa pentru ca electromotorul e in spatele motorului, trebuie data jos galeria de admisie. Pe dedesubt nu se poate scoate din cauza diferentialului. Un electromotor nou original e ~2000 ron. Din nou, foarte multumit de cei de la Filaret. Este acolo un consilier de service extrem de amabil (domnul Radu Voiculescu). Ne-am imprietenit oarecum si cand l-am sunat sa ii zic de problema, l-am intrebat daca pot trimite masina pe platforma fara sa mai merg si eu acolo. S-a ocupat el sa preia masina. M-a sunat mereu sa imi spuna ce se intampla cu masina si ce solutii sunt (si in trecut cand am mai dus masina la ei). Repet, de fiecare data cand am fost la Filaret, am plecat foarte multumit. Ceva mai scump decat la serviceurile multimarca sau la mecanicii care lucreaza in regim propriu, dar am siguranta ca nu mi se spune ca nu se stie ce are masina si nu se intampla sa nu stie sa rezolve problemele. Daca tot au dat jos galeria, l-am intrebat pe domnul respectiv cum arata galeria si _chiulasa_. Mi-a zis ca sunt ca noi, fara pic de depuneri. Acum nu stiu daca e de la decarbonizare, sau de la benzina de 100 pe care o mananca permanent, dar m-am bucurat. In concluzie, se mai intampla si nasoale, dar mi-am asumat asta cand m-am decis sa pastrez masina, sunt constient ca la o masina de 10 ani mai pica una-alta. Culmea e ca tin asa mult la masina asta ca nu m-am enervat deloc, ba chiar sunt multumit acum ca am electromotor ~nou N-am avut timp sa montez tipsurile, ramane pe saptamana viitoare.
    1 point
  16. dar nu ai folosit-o 2 ani?...sau e aceeasi situatie cu un samsar care a luat-o de o sapt si vrea sa o vanda?,,,da, cum sa nu: toate masinile de pe anunturi sunt lovite sunt date innapoi la km ori sunt lovite grav...Masini de genul asta pe care o ai tu sunt luate de pe cotw sau de pe alte site-uri de licitatii unde scrie clar km sau daca au fost lovite ...in general din cate stiu, nu prea sunt prezentate cele cu daune sau cu km dati innapoi pe aceste site-uri... daca vrei o parere personala la masina ta, nu se vinde din 3 cauze: 1. nu se vinde din cauza culorii, era de preferat neagra 2. nu se vinde din cauza ca lumea nu are bani sau are si ii tin la "saltea" din cauza nenoricitilor astora de la conducere si ma refer la toti care nu fac nimic pentru tara asta econimic si auzim numai de pensii si de certuri. 3. toti cauta sa-si dea masina pe care o supraevaluaza + dif.
    1 point
  17. Aici se fac oferte mai penibile decat pe Autovit ) cica forum de pasionati...
    1 point
  18. Nu vreau sa dezvolt aroganta facuta de tine pe topicul omului
    1 point
  19. Corect, numai ca ma tem ca mai intra si altii care nu stiu prea multe, citesc, cred si zic mai departe... :frantics: Mici corecturi merita aplicate, parerea mea..
    1 point
  20. Si asa aflam lucruri noi despre functionarea motorului in 4 timpi.. (ceea ce ai scris mai sus este o incercare nereusita a unei traduceri?) ..cum adica pistoanele 1 si 4 detonau in acelasi timp? dar supapele si tachetii ce mai fac pe acolo? (..se afla in treaba ca macaroanele..) Dar pistoanele 2 si 3 sunt bine aliniate.. sigur nu trebuie si la ele umblat? Se face doar asa o simpla ajustare si din pompa de la 90 la 45 de grade si gata lantul nu mai este in tensiune maxima? Hmmm Eu stiu ceva de niste timpi: Admisie-Compresie-Aprindere si Evacuare, si intercalarea acestor timpi pe fiecare piston, astfel incat este imposibil sa poata avea loc .."detonarea" in/pe oricare doi cilindri/pistoane in acelasi timp!! Reciteste ce ai inteles din materialul care ti-a picat in mana si revino cu lamuriri, sau pune linkul aici.. ..Lantul nu se rupe pentru ca e el intins(!) ci patinele-intinzatoare sunt de proasta calitate si se uzeaza prematur (asta este cel mai des intalnit motiv pentru care distributiile se rup, fie pe curea fie pe lant-intinzatorul slabeste si de aici zgomotul de lant specific). Al doilea motiv de rupere este ca lantul este facut din materiale de proasta calitate si atunci el se va lungi iar intinzatorul nu este prevazut sa lucreze cu un lant care continua sa se lungeasca.. si de aici efecte secundare catastrofale.
    1 point
  21. vreau neaparat sa am purici tv in masina.Ai ceva impotriva mea?
    1 point
  22. Versiunile 18d si 20d sunt cu o singura turbina, modelul 25d fiind singurul bi-turbo. Faptul ca pe toate motoarele scrie Twin Power Turbo este doar o chestiune de marketing. Eu am ales varianta 18d de 143 cp, dar la masa masinii de 1650kg sunt cam putini cai. In oras nu se simte lipsa de putere, dar extraurban in depasiri nu prea are mare vlaga. Cel mai ok este motorul 20d, putere mai mare si construit mai rezistent fata de cel de 143cp.
    1 point
  23. nici eu nu l-am vazut pe Dumnezeu, dar stiu sigur ca exista
    1 point
  24. 3000 euro este mai mult de cat un vopsit total , cred ca iesi mai bine sa faci cate un tratament de 1.500 lei in fiecare an de cat sa dai 3000 euro pentru un tratament care poate te tine 3 ani, asa tu in anul 3 ai masina ca si ''noua'' cu o investitie de 3.500-4000lei cand ala cu 3000 euro incepe sa ii se duca din luciu si stralucire. Asta este parerea mea , diferentele nu cred ca sunt asa de mari incat sa justifice acei 3000 de euro (este la fel ca si diferenta dintre niste pantofi Paul Parkman de 900$ si Hugo Boss de 300$, ambii arata foarte bine dar nu este si o diferenta de calitate de 3 ori mai buna incat sa justifice diferenta de pret ,doar numele brandului cred ca are ceva de zis...)
    1 point
  25. salut, te rog sa imi dai si mie in PM link cu kit-ul de lumini ambientale, multumesc
    1 point
  26. Gata,le-am montat si p-astea.
    1 point
  27. se intalnesc la semafor un logan si un ferrari, in paralel, cel din logan da geamul jos si ii face semn si celui din ferrari sa faca la fel, cand in sfarsit pot comunica, cel din logan il intreaba : " ia zi frate esti multumit de ea ca am vazut ca nu prea isi cumpara lumea"
    1 point
  28. ... A trebuit sa masuram pe jantele care vor fi puse pe masina sa vedem care ar fi dimensiunea maxima a discului care ne-ar permite sa ne ducem in exterior si am ajuns la concluzia ca putem pune un disc intre 370-378mm pe fata iar pe spate cred c ar fi suficient un disc de 345mm,momentan masina are pe fata 325mm ar trebui sa fie o schimbare evidenta. Dupa acestea a urmat etapa etrierilor,desfacerea,verificarea si vopsirea.Un pistonas a fost gasit cu ceva uzura si va fi inlocuit.Cam asa au iesit si cu ceva custom care ma mai gandesc daca vor fi puse pe toti sau nu acele stickere. Saptamana viitoare sper sa ne hotaram si in privinta discurilor si sa incepem montajele.
    1 point
  29. Am zis eu despre quattro ca e sistem de mers offroad? Dimpotriva, am zis ca in unele situatii e superior fata de Xdrive. Mi-am spus parerea dupa ce am condus si quattro (A4 allroad si Q7 prima generatie) si xdrive (masina mea si un X5). O repet: quattro e mai bun in conditii ceva mai grele, cum ar fi zapada mare, xdrive e mai util in viata de zi cu zi, in situatii aproape de limita, datorita electronicii. Repet, din experienta mea cu ambele sisteme. Special am precizat ca e parerea mea, nu ca sunt studii care dovedesc asta. Daca asta inseamna dezinformare subiectiva, ok. Mai bine incheiem subiectul.
    1 point
  30. BunĂŁ, E primul meu post pe acest forum. Vreau sĂŁ vĂŁ descriu experiența pe care am avut-o la BMW Autotransilvania Cluj-Napoca. Am un autoturism BMW X6 3.0d din 2009, pe care-l repar doar la reprezentanțĂŁ. Am fĂŁcut odatĂŁ o comparație ĂŽntre prețurile pe care le practicĂŁ reprezentanța BMW cu cele de la alte reprezentanțe, și mi s-au pĂŁrut prețuri ok, pentru piesele originale BMW. Azi am ridicat mașina din service dupĂŁ ce am schimbat plĂŁcuțele de frânĂŁ, discurile de frânĂŁ și un bec pentru faza scurtĂŁ. Când mĂŁ uit pe facturĂŁ, becul pentru far costĂŁ 1100 RON. Mi se pare astronomic, dat fiind faptul cĂŁ-i un nenorocit de bec. Când mĂŁ uit pe site-uri sĂŁ vĂŁd cât ar costa (bec Xenon pe soclu D1S), cel mai scump costĂŁ 600 RON, da' chiar cel mai scump pe care l-am gĂŁsit, deci excepția. Majoritatea sunt cam la 100 ~ 200 RON. Cum naiba costĂŁ un amĂŁrât de bec 1100 RON ĂŽn reprezentanțĂŁ? E cu fir de aur, sau ce naiba? CĂŁ altfel nu se explicĂŁ... Am impresia cĂŁ la anumite produse, reprezentanțele BMW practicĂŁ niște scoruri absolut jenante. E jaf la drumul mare. Mi se pare doar mie asta? Mulțumesc.
    1 point
  31. Woooaww 1100 lei un bec d1s !! Wooaw, 300 am luat pe osram original si la băetu care a lucrat la reprezentanță am dat 50 lei montaj ambele ! Deci 650 / 2 buc pe original montaj inclus ,nu la bmw ce i drept dar tot d1s xenon este .nu vreau sa ti fac inima mai amară decat este dar la anumite chestii mai trebe evitate si reprezentanțele astea !
    1 point
  32. A4 Allroad cu motorul de 2.0 nu vine cu Torsen, are Haldex, la fel ca un Golf, Passat, A6 2.0. Pe motorizarea de 3.0 intradevar e Torsen.
    1 point
  33. Mersi Nu inteleg de ce am luat minus pentru ca am spus ca-mi place culoarea
    1 point
  34. Te-ai luat dupa multi, dar ceri ajutor la multi pe forum, toata lumea incearca sa te ajute si il iei inclusiv la misto si pe Neo. Fa-i asta, pune CCC, iar daca nu merge vinde masina ca bmw e cea mai proasta marca de masina pentru ca nu poti sa te uiti la TVR fie el cic sau CCC sau orice altceva, de aia au fost facute masinile, sa te uiti la TVR, pisate pe el de CIC ca e scump, dai 2.000 lei pe un CCC. Edit: mi-ai dat friend, nu te supara pe mine, nu vreau sa te enervez/supar, nu am nimic cu tine nimic personal insa te stresezi si enervezi pentru nimic, nu ti-am zis nimic de pureci sau cum se vede, insa doar ti-am zis ca nu inteleg ce iti poti dori atat de mult in afara de faptul ca vrei sa mearga sa stii ca merge si atat, adica sa fie o obsesie de a ta, ca asta este pana la urma, toti avem din astea, dar in cazul de fata chiar este inutil stresul si nervii. Ia-o pas cu pas, repara fibra, vezi unde este intrerupta intai si dupa treci la urmatorul si anume pune CCC daca vrei sa continui cu modulul TV.
    0 points
  35. 3.0d Filtru ulei Filtru aer Filtru motorina Filtrele climatizare (toate). Baga marca, model, preț.
    0 points
  36. Eu nu am contestat preturile la piese de reprezentanta, sunt filtre de acelasi producator si calitate la jumatate de pret acum daca vrei sa scrie BMW pe cutie e alta poveste.Aceeasi poveste cu uleiul.
    0 points
  37. Efectuat azi revizia mașinii din semnĂŁturĂŁ. Ănlocuit toate filtrele (ulei motor, aer, motorina, climatizare), schimb ulei BMW LL04 05W30, igienizare climatizare. Cost : 1861 RON DuratĂŁ : 2 ore. Foarte mulțumit de servicii, oferta de preț a fost cu aproximativ 500 RON mai mica decât la celelalte reprezentanțe unde am solicitat.
    0 points
  38. Daca zic o data ca nu sunt prosti debitate de mine, am vazut in 2 locuri acelasi lucru, o data aici, si nu a comentat nimeni atunci, si a doua oara la profilul serviceului din bucuresti. Care nu e fals, cum zicea cineva, eu le-am scris si mi-au raspuns cu oferta. Ce sa mai zic. Hai ca inchid aici ca nu am cu cine. Cum sa aplice, dar vorbim de lantul la bicicleta, orice service care face procedura, aplica tehnologia din normativ, cu procedurile de acolo. Eu chiar nu mai intru aici, am pierdut cateva zile sa citesc de la zero topicul, cand am zis ca am problema, au sarit cativa ca aia de la service mananca rahat, asta din pat sau din fotoliu, pe cand aia de la service au desfacut si incercat lantul. Sincer asta nu ma ajuta, sungurul lucru care m-a convins sa merg la service si sa fac asta a fost povestea colegului win90.
    0 points
  39. Exact. Stiam ca a fost spusa si aici. Eu nu promovez nimic, nu am de castigat nimic. Aici e un spatiu unde discutam ce stim fiecare si ne dam cu parerea. Daca unii sunt profesori, nu este nevoie sa fie si superiori. Poate in viata reala vii la mine in clasa si iti predau istorie si geografie, fara sa vorbesc cu superioritate in fata nimanui.
    0 points
  40. Unde e aroganta? Tu ai venit cu o oferta de schimb absolut penibila pe topicul lui? Macar puteai sa ii faci acea oferta pe privat. E aroganta din partea mea ca tu iti evaluezi la 7500 a3-ul din 2005 de care vrei sa scapi? ))
    0 points
  41. Adica 7500 euro a3-ul din 2005? Pai alaltaieri am vandut audi tt-ul neveste-mei din 2008 dsg 2,0 tfsi cu 80 de mii reali luat de nou cu 9300.) Fii serios.
    0 points
  42. Au existat mai multe masuri de reparatie, prin care componentele au fost inlocuite cu variante optimizate de piese de schimb. Totusi unul dintre factori ramane intinderea lantului superior ca urmare a corelarii defectuase a urmatoarelor elemente: pistoan 1, piston 4, pompa de injectie. La momentul la care motorul a fost conceput cu distributia pusa la punct, pistoanele 1 si 4 erau montate la o distanta de 16mm de planul superior ap blocului motor, si pompa de injectie pusa la 90 de grade. In aceasta maniera de aliniere a elementelor mai sus mentionate, pistoanele 1 si 4 detonau in acelasi timp cu momentul de injectie. Iar in acest fel nu exista moment de rapaos pentru lant, fiind in sarcina maxima continuu, acest fapt ducand la intinderea lui pana la rupere. Masura de reparatie actuala prevede ca pistonul 1 si pistonul 4 sa se alinieze la o distanta de 1mm fata de planul superior al blocului motor si pompa de injectie se repozitioneaza la 45grade, realizand astfel un decalaj intre momentul de injectie si detonarea pistoanelor 1 si 4.
    0 points
  43. Mi a spus ca lantul este slabit. Se intinde mai mult decat ar fi fost normal sa ii permita intinzatorul. Cum sa nu se rupa frate daca se intinde. Este din metal. Nu elastic. Metalul permite o elongatie, dupa care cedeaza casant. Cauta pe google curba sigma-epsilon. Este rezistenta materialelor din anul 2 la facultatea de constructii/auto/marina.
    0 points
  44. Pe mine m-au ajutat articolele de aici. Si nici nu cred ca cei de la service vor sa ma fraiesreasca. Nu e reprezentanta. E un service particular, si chiar si asa am fost tentat sa merg unde e mai ieftin. Dar daca se aude, de ce sa risc sa ajung la 20000lei reparatia? Bina, la banii aia, cu 6000eur iei motor nou sa pui. Eu ma pricep la ale mele, baietii la ale lor. Eu am incercat sa o ascult, nu se aude nimic. Comparativ cu f30 2014. Tot n47 am si la f30. Asta e, o am la vanzare, am lasat 1500eur la pret, daca nu se da, miercurea viit sunt programat la service. Cel mai mult m-a convins cazul colegului win90. Care tot posta aici, discuta, isi dadea cu parerea si deodata....pac....i-a venit cerul in cap. Pacat. Mare pacat. De ce sa patesc asa. Strang bani si o fac.
    0 points
  45. Actuator bun, geometrie buna, joc in carcasa si pierderi de ulei. M-a intrebat daca nu cumva am DPF-ul infundat, i-am explicat ca este ok presiunea pe tester. I-am explicat ca eu cred ca de la softul prost facut prin care lua spike-uri turbina, cam dupa soft am avut probleme.
    -1 points
  46. Mi-a ajuns turbina de la AVD azi dimineata, au schimbat carcasa aia din spate cu totul, am facut poze inainte si nu mai este scris identic ca inainte, mi-au trimis garantia cu factura, mai astept sa-mi vina 2 garnituri sa pot lua masina maine. Au zis ca piesele sunt originale, desi nu cred, oricum nu credeam nici inainte, dar na..Sunt curios cum se aude si cum trage masina, in principiu nu avea nici-o problema turbina, doar ca avea joc si pierdere de ulei in spate la carcasa acolo. -Ulei OE 6L -Filtru ulei OE -garnitura (care oricum era noua) OE -senzor ulei baie (650 lei fara adaos OE, trebuia sa-l schimb de cand am facut motorul) -niste suruburi OE -alte garnituri pe la turbina (vreo 6) tot OE undeva la 1000 lei + 1190 lei reconditionatul turbinei. Mai urmeaza softul la completechip+ evacuarea quad. Revin cu impresii cu noua turbina.
    -1 points
  47. Scuzati, ma apucasem sa scriu si m-am luat cu altceva. Am montat turbina , am facut o proba de drum, la prima impresie clar trage putin mai bine, sa redus lag-ul si se aude mai frumos, a veche facea mai mult zgomot si in mers constant la 2000 rpm si in accelerare, se auzea frumos sunetul de turbina inainte de reconditionare, foarte subtil si frumos insa era cauzat de o problema din pacate. Nu i-am dat mai mult de 3000-3200 rpm, incerc sa o menajez cat pot pana fac softul...eu profit din plin de masina si o sa-mi fie foarte greu sa nu uit sau sa ma abtin sa nu-i mai dau turatie mare. Sper sa nu mai vad ulei in spatele ei sau alte probleme, garantia este de 1 an , scrie pe ea "se pierde garantia in caz de chiptuning" ), i-am zis de la inceput ca ma duc la completechip si nu vreau sa vad ca am probleme la turbina, baiatul de la telefon putin panicat "da ok, dar sa nu-i faca soft prea agresiv", i-am zis ca o sa am factura (cred) si foaia de pe dyno sa vada ca este un soft stage 1 simplu in caz de ceva, insa oricum nu au ei de unde sa stie ce soft a fost pe masina, dar ca idee. sawa: masina este remapata, dar foarte prost, 95% din cauza aia s-a dus si turbina, dar asta e, prostia mea.
    -1 points
  48. ) au spus ca sunt doar piese originale in interior "este exact ca si filtrul dvs cu aceleasi piese originale la interior", pe factura apare un kit turbo 850 lei parca fara tva si inca ceva. Calinus crede-ma ca dupa ce stiu ca este si turbina refacuta/evacuarea facuta si softul facut frumos unde trebuie o sa fiu mai linistit si in mers, adica vreau sa fac ce mi-am propus si dupa doar vreau sa tin de ea, sa o intretin cat pot de bine. o oglinda electrica dupa sau inca un retrofit ceva, dar in rest doar sa ma bucur de ea, cam am terminat toate planurile care mi le propusesem.
    -1 points
  49. Nu scrie producatorul, scrie doar kit reparatie turbina, mi-au scos din ETK "puma measure" ca cica este o problema ca se infunda conductele de ulei de la turbina cauzand distrugerea ei. Calinus nu ai vazut ca am ras? Clar nu sunt originale piesele, cine stie cat 100 dolari costa de pe aliexpress sau ceva de genul...Avea o pierdere de ulei destul de mare si avea un joc mic in toate pozitiile axul, nu puteam sa o las asa chiar daca mergea bine masina si presiunea la turbina fiind ok.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.