Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/25/18 in all areas
-
https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GqIlt.html VIN : C092721 In 2017, in martie-aprilie, aceiasi masina, o vindea o cunostinta cu km reali - 278 000 km, atasat poza cu anuntul. https://imgur.com/a/gjYC5 (se poate vedea numarul de inmatriculare). https://imgur.com/a/TiiWB si raspunsul vanzatorului cand am intrebat de VIN: https://ibb.co/czOfAS .., s-a transformat in F10, are cu cel putin 100 000 km mai putin si sa nu mai vorbim de faptul ca a intinerit 1 an.4 points
-
Am demontato deja. Aveam joc axial si radial. Am cumparat doar inima din turbo,am curatat capacele si am schimbst si conducta de lubrifiere. Plus am facut 2 schimburi de ulei sa curat tot circuitul de ulei! Si am spalat si intercoolerul! Acum cred ca trebuie sa schimb capacul de la culbutori,cred ca filtrul epurator este infundat! Mircea-Si eu intrebam de schema din cauza ca acest motor este lafel cu cel de 184 de cp doar ca turbo este foarte diferit! Oricum va multumesc pentru sfaturi !2 points
-
lasam erorile care le am pe masina ca imi iau si filtru nou si mai iau inca unul nou saptamana viitoare si tot asa vreo 2 luni in fiecare saptamana si NU ma afecteaza financiar !! revin cu intrebarea : TREBUIE pus tester zi de zi 365 zile/an pentru a descoperi vreo bujie /termostat/releu defect PENTRU a preveni colmatare DPF ? rog raspunsuri ! pentru aproape 10 ani si 230k ,da e racheta ,mai am una cu 140cp,n am nevoie de 387 cp in RO !2 points
-
Imi plac textele alea : Bah daca nu ai bani sa o intretii mai bine o schimbi si iti iei o masina pe care sa ti-o permiti. De parca o sa respiri mai bine daca ala renunta la un euro 5 fara DPF si trece pe un euro2 ce a iesit fara filtru din fabrica ... logica de birou. Filtrul DPF retine particulele pentru moment si le elibereaza in procesul de regenerare (tot odata) ... Adica le retine cat timp masina este in oras si dupa le elimina cand masina iasa din oras si depasteste 70km/h (toate odata,tot in mediu si tot pe pamnatul asta pe care traim). Particulele sunt 80-90% carbon , ''C'' si prin procesul de regenerare se ard si o sa avem formula C+O2 din care rezulta CO2 (caldura care se degajeaza) plus restul de 10-20% alte particule solide care raman o perioada in suspensie prin aer(nimic nu se pierde, totul se transforma) asta a fost pentru aia care cred ca atunci cand un filtru isi face regenerarea particulele alea dispar asa ca prin minune. A zis un coleg mai sus ca filtrul este ceva fals , a avut perfecta dreptate. Nu este o solutie foarte buna , dar in momentul de fata doar pe asta o avem. Este o practica ilegala sa aulezi filtru dar nu trebuie sa fiti asa sensibili , soba bunicii care arde combustibil greu (lemne , coceni , porci morti , etc) elimina mai mult CO2 si funingina de cat 100 de masini fara DPF... Inainte sa ii zici la cineva sa isi schimbe masina daca nu isi permite un filtru nou , eu zic sa ii traga la mamaia gaz si sa ii monteze o centrala moderna, iar daca nu are bani, sa o duca la orfelinat unde este este caldura si se gateste cu gaz/current(pe aceasi logica de birou de care se mai folosesc unii). Oameni sa cada lati pe strada din cauza gazelor de esapament nu am auzit , dar oameni care sa moara din cauza sobelor se gasesc tot timpul (mai ales in perioada de iarna).2 points
-
hai, ca ma bag si eu in vorba... voi va contraziceti aici de mama-focului pentru un amarat de dpf-off si conducatorii nostrii (alesi de noi prin vot democratic) din 4 in 4 ani defriseaza padurile tarii in lung si-n lat si o mai si dau strainilor pe o nimica-toata (pe tara, pe mama ei de tara) !!! ciudat nu ??? pe ei nu-i intereseaza sa aibe o tara curata si nepoluata si pe voi va doare de euro3, euro4, euro5, etc... oameni buni, treziti-va !!! nu vedeti penibilul situatiei ? seara buna !2 points
-
Eu nu as cumpara in vecii vecilor masina din romania. In cel mai rau caz, as cumpara de la samsari, nu de la proprietari romani. Motivul e ca romanii n-au bani de intretinere, isi iau masini pe credit si trag de ele cat pot, iar cand ajung la mecanic se fac doar carpeli. Dpf? Off. Socuri in cutie? Asa face toate. Motorina? Lasa ca merge si pe rosu. Ulei? Castrol. 30k km. Exceptiile sunt prea putine2 points
-
Nu vorbesc deloc prostii. La e 46 am pus oglinda ( STICLA ) LHD in carcasa RHD. Citeste cu atentie ce am scris. Eu vorbesc din ce am facut eu.1 point
-
Pana la urma a dat seria masinii si cand i-am zis de km, motor schimbat, etc... n-a mai zis nimic. https://ibb.co/dbOmjn1 point
-
era mai simplu sa se aprinda martor in bord ca posesorul de marca premium BMW sa se duca frumusel sa schimbe piesa[e] si sa NU mearga cu erori in bord jdemii de km prosteste de care NU stie sa fiu ironic, poate bmw recomanda ca fiecare posesor de marca sa si cumpere si un tester sa l aibe in masina permanent si nu stiu eu ! NU voi anula niciodata nimic pe nici o masina si nici n am facut o niciodata dar NU le mai carati castane in cap la aia care isi anuleaza dpf-uri ca au si foarte mare dreptate ! poate multi aveau impresia ca masina e super ok pana s-au trezit cu dpf aprins in bord si atunci au si descoperit cauza/cauzele care au dus la colmatare ,prea tarziu din pacate am pus contact si mi s a aprins martor de lichid spalare parbriz , wooaw ce misto daca era unul de releu ..... stiu ca sunt ironic si deranjez dar am si f. multa dreptate1 point
-
ma frec pe ea de tabla ,nu dau doi bani pe fiare @ Florin044 daca NU stii sa dai raspuns la intrebarea mea ,mergi si bea ti cafeaua in continuare si lasa pe altii mai destepti sa raspunda ! nu tipa nimeni la nimeni !! normal ca nu are nimeni de pe aici nici o vina ,softul ala bata l vina ,te anunta ca ai bec ars in bord [ normal ,nu comentez] dar NU te anunta altele mai grave ! pentru a preintampina cheluieli de sute ,mii euro1 point
-
Eu unul, iti dau dreptate, cred ca era mult mai eficient sa te avertizeze in bord ca bujiile sau releul nu mai sunt functionale, asa nu ne ramane decat sa verificam la un interval de timp, prin diagnoza! Consider ca si temperatura apei ar fi trebuit sa fie indicata, decat sa stai sa intri in meniul secret, dar asta e, nu noi decidem!1 point
-
1 point
-
o masina frumoasa, corecta, intretinuta. am vazut-o prin vara cred, lasata la un prieten comun cand erai plecat in concediu. de fapt stiam masina de aici de pe forum de cand ai luat-o si mi-a sarit in ochi cand am trecut pe la el. frumoasa....frumos e34 in general...dar un mare plus pentru cele intretinute....niste masini subapreciate in opinia mea. am avut si eu una, tot speciala, dar imi statea foarte mult timp. s-a vandut intr-un final, a stat destul de mult la vanzare dar a ajuns la un om deosebit care o apreciaza si are grija de ea. asa ca iti doresc rabdare, sa nu disperi fiindca are ea clientul ei. multa bafta!1 point
-
Pentru cei care au cumpĂŁrat aplicația, va fi gratis. Pentru romani va fi ĂŽn continuare varianta pirat.1 point
-
1 point
-
Acum cateva zile, exact in locul unde in noiembrie m-a lasat bateria, am patit-o din nou. Dupa vreo 40km prin oras, am ajuns sa iau copilul de la scoala. Dupa ce l-am luat, m-am dus la masina, am bagat cheia in contact, am apasat pe buton si....nimic. Nicio miscare. Consumatorii functionau, dar nu pornea, nu dadea niciun semn. Am zis ca s-a dus iar bateria (desi mi se parea cam imposibil, abia o cumparasem acum 4 luni). Am pus alta baterie, adusa de un prieten. Din nou, nimic. Am sunat la BMW Filaret, prima banuiala a fost ca e vorba de electromotor. Chemat platforma, dusa la Filaret. Intr-adevar, bendixul de la electromotor era dus. Au trimis ei electromotorul la reconditionat (au o firma cu care lucreaza). Au schimbat bendix, fulie si rotor (deci cam tot..), garantie 2 ani. Cost total 1200 ron (500 manopera si 700 reconditionarea). Plus 100 platforma. Manopera e scumpa pentru ca electromotorul e in spatele motorului, trebuie data jos galeria de admisie. Pe dedesubt nu se poate scoate din cauza diferentialului. Un electromotor nou original e ~2000 ron. Din nou, foarte multumit de cei de la Filaret. Este acolo un consilier de service extrem de amabil (domnul Radu Voiculescu). Ne-am imprietenit oarecum si cand l-am sunat sa ii zic de problema, l-am intrebat daca pot trimite masina pe platforma fara sa mai merg si eu acolo. S-a ocupat el sa preia masina. M-a sunat mereu sa imi spuna ce se intampla cu masina si ce solutii sunt (si in trecut cand am mai dus masina la ei). Repet, de fiecare data cand am fost la Filaret, am plecat foarte multumit. Ceva mai scump decat la serviceurile multimarca sau la mecanicii care lucreaza in regim propriu, dar am siguranta ca nu mi se spune ca nu se stie ce are masina si nu se intampla sa nu stie sa rezolve problemele. Daca tot au dat jos galeria, l-am intrebat pe domnul respectiv cum arata galeria si _chiulasa_. Mi-a zis ca sunt ca noi, fara pic de depuneri. Acum nu stiu daca e de la decarbonizare, sau de la benzina de 100 pe care o mananca permanent, dar m-am bucurat. In concluzie, se mai intampla si nasoale, dar mi-am asumat asta cand m-am decis sa pastrez masina, sunt constient ca la o masina de 10 ani mai pica una-alta. Culmea e ca tin asa mult la masina asta ca nu m-am enervat deloc, ba chiar sunt multumit acum ca am electromotor ~nou N-am avut timp sa montez tipsurile, ramane pe saptamana viitoare.1 point
-
1 point
-
Doar cineva care are un numar de neuroni demni de plictiseala poate incerca sa duca o astfel de discutie in derizoriu. Doar un prost recurge la jigniri si chestiuni peiorative... Te-am intrebat ce masina ai. Absolut, pentru ca foarte multi in loc sa mearga pe o zona tehnica ... O discutie tehnica si argumentata ar fi fost folositoare. Sigur, asa este mai mult decat atat se pare ca chestiunea cu padurile a fost apana jul celor din UDMR. Foarte bine fac. Scriu unde cred ca am ceva de spus, indiferent ca iti place sau nu tie. Nu te obliga nimeni sa-mi citesti posturile si daca ai sa urmaresti pagina de facebbook a firmei ai sa vezi ce si cat avem de lucru pentru ca postez maisnile mai interesante periodic. Nu ma intereseaza ce fac altii si nici cum interpretezi posturile mele, iar daca ai sa observi nu am chemat pe nimeni la noi la Racing Code sa ii fac ceva in mod expres la masina. Dupa mintea ta cine ai vrea sa vorbeasca unul care a citit pe net cateva randuri sau cineva care choar este in domeniu si are ceva concret de spus?1 point
-
Da, sunt inginer, intamplator sunt doctor legat de domeniul auto si tot lafel de real este faptul ca mananc litere si fac greseli de scris. Sa inteleg ca te propui sa ma meditezi la gramatica? Cu toate greselile de scriere pe care mi le asum, sper ca ideile mele au fost clare si nu am facut sa se inteleaga diferit. Lafel te-ai fi comportat daca acum ceva timp inante de scandalul noxelor la VW as fi facut referire la faptul ca noxele nu sunt respectate intocmai celor declarate de producator. Spre deosebire de tine eu garantez pentru faptul ca nu am creierul spalat si nu iau totul de-a gata, judec folosind informatii reale, valori corect relevate, intr-o logica corecta, in cunostinta de cauza. Am sa te rog sa ma ajuti sa evocam ceva. Poti sa-mi spui ce masina ai?1 point
-
Exact asa ar trebui sa procedam toti in momentul cand DPF trebuie inlocuit; daca nu ne permitem, ar trebui sa ne cumparam masini la care sa ne permitem.1 point
-
1 point
-
M47 pe E90/E91 a fost si cu filtru de particule si fara. Asa au iesit pe poarta fabricii. Erau EU4 ambele, diferenta era la taxe in Germania (probabil si in alte tari). Au fost si E46 cu norma EU4 si-s convins ca alea nu aveau DPF (tot M47) . N47 a venit doar cu DPF.1 point
-
Ieri am montat dpf original la bmw, vreau sa spun ca nu mai recunosc masina, nici macar nu mai conteaza pretul, intrucat e altceva, eu nu accept fum dupa mine sau alte probleme cauzate de anularea din soft!1 point
-
a mea are suspensie m, si perne de aer pe spate si nu e cine stie ce comfort. Bine, daca vrei bmw, nu te astepti sa mearga ca un mercedes pe partea de comfort. Dar oricum este foarte placuta la condus la drum lung. Am mers pe distante extrem de mari (10 ore de condus) cu alte masini, si nici-una nu a fost ca x5, te asigur ca la drum lung este foarte placuta de condus si foarte comfortabila1 point
-
1 point
-
Daca puneti probleama asa nu am cum sa nu fiu de acord. Data viitoare o sa incerc sa pun unu dintre angajati mei sa corecteze ce scriu, daca sunt la serviciu. Gramatica romana nu e asa de usor de inviatat, daca esti strain.1 point
-
0 points
-
Bun, deci am lamurit partea cu bujiile si releul. La un motor cu termostatul sau termostatele defect/e, temperatura uleiului indicata in bord mai ajunge la valoarea normala?0 points
-
Ai dreptate in ce spui, dar daca BMW, ar fi facut cam ce spui tu, ar fi stat majoritatea cu masina numai in reprezentanta. Crezi ca BMW, are nevoie de reclama negativa? Si nu te agita, ca fac pariu ca majoritatea din cei care iti raspund, au demult DPF-ul anulat. Nu vezi ca cineva cand isi cumpara o masina, NU conteaza cum merge motorul, intai cauta pachet M si alte retrofituri. Si eu sunt IMPOTRIVA anularii DPF-ului.0 points
-
La E46, oglinda de Anglia este la fel si se potriveste exact. Nu stiu cum este la E90, s-ar putea sa fie la fel, incearca sa vezi daca se potriveste, nu este asa greu, cred ca ar trebui sa se potriveasca, deoarece la cele de Anglia au doar ungiul pozitionat altfel fata de cele de Europa. Interne se refera sa muti tot ce este in corpul oglinzii ( motorase, etc.), in corpul oglinzii de Anglia. Eu nu te sfatuiesc sa pui corp de oglinda de Anglia, deoarece are unghi diferit de pliere pe usa si nu o poti regla corespunzator.0 points
-
Nu știu daca sau ce recomanda BMW în sensul asta. O testează când ajunge la revizie (asta dacă ajunge la reprezentanta) Personal, consider ca e mai ușor sa previi, asa ca odată pe luna ii fac un test Sau poți sa o ignori și când se strica, asta e LE: ca să nu mergi periodic la reprezentanta, cu banii pe care ii dai acolo pt o testare ii cumperi un tester/cablu și o faci singur0 points
-
ok daca nu apar erori in bord,atentionari etc in ce priveste defectarea acestor piese care SUNT strans legate de filtrul de partticule,regenerari etc , la ce interval de timp bmw recomanda diagnoza pentru a preintampina colmatarea dpf !? azi dimineata am fost la reprezentanta bmw si mi a zis ca sunt abslut zero erori pe masina ,filtrul de particule e ca nou . maine mi se arde 2 bujii ,poimaine releul iar eu merg linistit cu masina bun bazat ca masina e ok 100% pana intr o zi cand se aprinde martorul dpf in bord !!0 points
-
Prietene, NU tipa la noi ca nu avem nicio vina. Ai luat-o noua de esti asa suparat?! Nu ai luat-o "fata mare" asa ca, erori pot aparea. Verifici, schimbi piese si gata. Vei ajunge sa cunosti mersul masinii si sunt convins ca iti vei da seama cand ceva nu merge in parametri. Atunci, service, diagnoza, reparatie.0 points
-
0 points
-
foarte desteapta observatia cu apa .Bravo ! astept in continuare raspunsuri la intrebarea mea !0 points
-
Stimate Domn NU avea te rog grija masinii mele ! Multumesc Raspunde te rog la intrebarea mea ! luata acum nici 3 luni personal din DE cu TUV facut in fata ochisorilor mei full 100% foarte amabil inginerul neamt imi explica ca musai va trebui schimbat placute spate si protectie amortizor spate, ATAT !!! pus tester pe masina in fata mea cu absolut zero erori ! CAND mi au aparut erori ,CAND s-a defectat releu de bujii ,posibil bujii ,etc etc ??? TREBUIA pus tester zi de zi sa descopar daca s a ars ceva ??0 points
-
ok 1. stim ca daca e releu defect NU face regenerare 2. stim ca daca sunt bujii arse NU face regenerare 3. stim ca daca termostat defect NU face regenerare cu toate astea NU apare nici un martor in bord sa te avertizeze de aceste defecte !! intrebarea mea : TREBUIE pus tester zi de zi pentru a afla ca nu s a defectat ceva din cele enumerate mai sus ?? ca mie asa imi da la socoteala ia sa vedem azi s a mai ars vro bujie ,maine vedem de un releu ,poimaine de un termostat etc etc . p.s. masina merge racheta [e90 n47] nici o eroare in bord ,in urma unei testari [ Exclusiv din curiozitate !!] descopar :452A,4A74,4A79 . oare de cand am aceste erori ?0 points
-
0 points
-
Lasa-l ca viseaza cai verzi pe pereti....nici nu stie unde e turbina si vrea sa o demonteze...0 points
-
Nu am mai vazut, dar cred ca ar trebui sa i faci o diagnoza, bateria in ce stare se afla? Incearca sa scoti borna de la baterie si s o montezi la loc, vezi ce se intampla!!!-1 points
-
Poate valoare, de confort nu prea. X5 cu arcuri fata/ spate e cam saltaret pe sosea, iar dupa 110km pe ora, in curba e cam nasol, cam fuge spatele. Asa ca, de unde confort. Eu spun ca din ce am simtit eu mergand cu X5 destui km., nu din povestirile altora. As vrea sa vad si eu cat de multi de aici, au X5 cu perne de aer pe spate, ca sa vorbim si de confort. Cat de mult ai mers cu X5 la drum lung, ca sa spui de confort.-1 points
-
Adica ma cenzurezi si nu ma lasi sa imi expun parerea? Cred ca am dreptul la opinie, indiferent care este ea, atat timp cat ma exprim civilizat. Am spus sa vina sa ii fac eu ceva? E o piata libera si sunt zeci care lucreaza la asta, se face asta ocazional la cerere, nu e pricipalul nostru domeniu de activitate, noi ne ocupam de mai mult decat atat.-1 points
-
Adica nu e de bun-simt sa postezi poze cu masina pe care ai cumparat-o in topicul de vanzare al altcuiva. Esti bine-venit sa faci topic nou de prezentare. Succes!-1 points
-
-1 points
-
"Consumabile", este normal, oricum nu are multi km, dar na, este bine ca ai electromotor nou, porneste mai bine ca inainte? in principiu ar trebui sa se simta.-1 points
-
-1 points
-
Cu ocazia aia : vanosuri , distributie, suporti motor , 2 furtune de la pcv , garnitura baie ulei , garnitura capac , bujii care erau contrafacute (beru) , asa de vreo 3000 de lei-1 points
-
Nu cred ca ai inteles ce am spus eu. Ai deconectat cablul negru gros de pe borna alternatorului si ai pornit masina asa?-1 points
-
Chiar si daca se arde dupa 1 an...dupa ce faci? Stai sa trimiti farurile sa-ti inlocuiasca angel-urile sau altceva?-1 points
-
Salutare! Stie cineva unde este montat modulul(releul) ce comanda pompa de motorina la e90 2l motor M47? Imi face neplaceri aleatoriu, imi arde siguranta ce alimenteaza pompa. Multumesc!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00