Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/26/18 in all areas
-
5 points
-
am o intrebare stupida... daca pleci iarna pe frig de acasa cu electrica si pe autostrada e un accident si ramai fara curent, iar in aceste conditii convingi un participant la trafic sa te traga la sufa MASINA TA ELECTRICA, SE INCARCA ?????3 points
-
AM uitat ce era mai important: In ultima versiune de ISTA iti zice care sunt erorile care afecteaza regenerarea... Asa ca, lasati bujiile si aveti grija la ventilatorul electric de la radiator , plus senzorii de presiune, temperatura, clapeta de acceleratie si EGR. Informatia este oficiala si mai presus de asta, foarte logica. Sper ca am clarificat problema si rolul bujiilor incandescente (care sunt de cand motorul doar pentru buna pornirea la rece).(punct)2 points
-
Daca omu se pricepe in ale mecanici care este problema? Ce face cu mana sa este sfant, si nici un mecanic nu va oferi aceasi atentie, migaleala. Tu probabil esti genul care nu ai spala nici masina singur ca deee ai F10, Dar sa sti si tu ca sunt alti cu masini mai rasarite, si o fac fiindca este mai self, Si chiar daca o zgari la o adica, macar o faci cu mana ta. Logic nu?2 points
-
2 points
-
https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GqIlt.html VIN : C092721 In 2017, in martie-aprilie, aceiasi masina, o vindea o cunostinta cu km reali - 278 000 km, atasat poza cu anuntul. https://imgur.com/a/gjYC5 (se poate vedea numarul de inmatriculare). https://imgur.com/a/TiiWB si raspunsul vanzatorului cand am intrebat de VIN: https://ibb.co/czOfAS .., s-a transformat in F10, are cu cel putin 100 000 km mai putin si sa nu mai vorbim de faptul ca a intinerit 1 an.2 points
-
Noua mea masina este un X1 F48, xdrive 18d, linia M Sport, de culoare, cum altfel, Estoril blau. Este produs pe 12 decembrie 2017, si a fost livrat in 28 decembrie 2017. In afara de dotarile si accesoriile descrise mai jos, are in plus garantie extinsa (BRI - BMW Repair Inclusive) 4 ani sau 200.000 km, si roti de iarna (style 564 cu anvelope Pirelli - facute in Romania, 225/55/17), pe langa cele de vara din pachetul M Sport, style 570, tot cu Pirelli, 225/50/18. In una din poze se poate vedea cum arata cu ambele modele, pe spate fiind cea de iarna, iar pe fata cea de vara. Deci, informatii si dotari: Type HT91 Model X1 Xdrive18d - EUR Development Code F48 Chassis GEFZG Steering LL Doors 5 Engine B47U Displacement 2.00 Power 110 Drivetrain ALLR Transmission AUT Color Estorilblau 2 Metallic - B45 Upholstery St.micro Hexagon/alcan.anthrazit - HMAT Production Plant Production Date 2017-12-12 Standard Equipment 2VG Performance Control Performance Control 493 Storage Compartment Package Ablagenpaket 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 1RC 18"m Lt/a.w.do.sp.570 M Bico.runfla 18"m Lm Do.sp.570 M Bico. M. Notlau 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 2VB Tyre Pressure Indicator Reifendruckanzeige 2VL Variable Sports Steering Variable Sportlenkung 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 223 Dynamic Damper Control Dynamische Daempfer Control 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 3AT Roof Rails Aluminium Satinated Dachreling Aluminium Satiniert 3L8 Exterior Parts In Aluminium Satined Exterieurumf. In Aluminium Satinier 316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung 337 M Sport Package M Sportpaket 4LS Int.t.fin.alu.finely Brush.l. W.hig Int.l. Alu. L.s.f. M. Akzentleiste 420 Sun Protection Glazing Sonnenschutzverglasung 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 470 Child Seat Isofix Attachment Kindersitzbefestigung Isofix 473 Armrest, Front Armauflage Vorn 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5AV Active Guard Active Guard 5A4 Led Headlights W.extended Features Led-scheinwerfer M.erweiterten Umfa 5DP Park Assistant Parkassistent 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 563 Lights Package Lichtpaket 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services 6NW Telephony With Wireless Charging Telefonie Mit Wireless Charging 6UN Navigation Navigation 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 698 Area-code 2 Area-code 2 7CG Repair Inclusive 3/200 Repair Inclusive 3/200 7LF Model M Sport Modell M Sport 7NH Service Inclusive 5/100 Service Inclusive 5/100 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8AP Assembly Jig Montageeinrichtung 8AR Romanian / On-board Documentation Rumaenisch / Bordliteratur 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8R9 Refrigerant Kaeltemittel 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 853 Language Version English Sprachversion Englisch 9AA External Skin Protection Aussenhautschutz1 point
-
Salutari! Cu grea inima trebuie sa ma despart de companionul meu indragit. Scurt istoric: -masina a fost achizitionata din Germania in 2008 de catre un cunoscut din Timisoara. Masina a circulat aproape exclusiv in Germania, proprietarul lucrand acolo. -masina a ajuns la mine in vara lui 2013. Ca si in primul caz, masina a circulat cu preponderenta in Germania, eu fiind aici de la inceputul lui 2014. VIN: GY02287 Kilometraj: 308.000 Dotari: P337A Packet M Sport S202A Steptronic S302A Sistem de alarma S339A Shadow-Line S403A Trapa electrica S415A Perdeluta electrica spate S423A Covorase velour S430A Oglinzi exterioare electrice, incalzite, rabatabile si cu auto-dip S434A Insertii de aluminiu la interior S441A Pachet fumator (cei 2 proprietari romani, ambii nefumatori) S464A Sac ski integrat in cotiera spate S473A Cotiera de piele S481A Scaune sport cu tapiterie din piele S494A Incalzire scaun pentru sofer/pasager S500A Spalator faruri cu intensive cleaning S508A Asistenta la parcare PDC S520A Proiectoare ceata S522A Faruri xenon S534A Climatizare automata pe 2 zone S555A Computer de bord S676A Sistem audio HiFi S705A Suspensie sport M-Technik II S710A Volan multifunctional M S715A Pachet aerodinamic M S761A Pachet individual Sunshade glazing S970A Pachet Business Alte optiuni: Sistem Multimedia Android cu Touchscreen si urmatoarele functii: -Navigatie -Bluetooth -redare Video, DVD, MP3, Track (Micro SD 16GB + memorie interna 7GB) -conectivitate wireless - acces la internet, google Play, etc. Carlig tractare Interventii service notabile: -cutia de viteze reconditionata (inclusiv convertizor nou) in Feb 2015 la 218.000km - cost 1000€ -injectoare reconditionate in Aug 2015 - cost 800€ Pentru interventiile regulate s-au folosit exclusiv piese de calitate: Ulei BMW Longlife, filtre Mann, frane ATE, suspensie LemfĂśrder, amortizoare Bilstein, samd. Masina a fost tinuta in garaj si intretinuta permanent in mod corespunzator (tratament lac, tratament piele, curatare galerie admisie, samd). Din 29 Martie 2018, masina va putea fi vazuta in Oradea. Pret: 4500€ negociabil. Anvelopele (vechime un sezon) si covorasele de iarna sunt incluse in pret. Pozele sunt de calitate modesta, la cerere pot sa trimit poze de rezolutie superioara. Numarul meu de telefon este: +49 176 2344 1459. Cu stima, Alin1 point
-
Dupa cum spune si titlul vand BMW 120d 2005 manual DPF Euro4. Pun mai jos link cu anuntul de pe un site de vanzare pentru poze si detalii: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-120-ID7Gp9nP.html Ca mentiuni pentru forumisti in scris dar si pt oricine altcineva suna(nu ascund absolut nimic): -capota, bara fata vopsite total in urma unui mic incident in trafic, totodata corectate si celelalte mici probleme de vopsea existente din germania; -far stanga schimbat nou nout in urma aceluiasi incident(minor dar s a spart sticla la cel vechi); -inceput de zgomot volanta la rece; -km reali(se pot verifica, aveti seria in anunt), intretinere foarte buna, stare tehnica si estetica foarte buna, nu are nicio alta problema in afara de cele mentionate mai sus; -este Euro4 cu DPF(stiu ca i stupid dar asa e); -are CIV( RAR facut vineri 09.03.2018 fara nicio problema sau interventie); -dupa cum se vede este foarte dotata pentru un seria 1, in stare foarte buna. Pentru orice alte detalii va stau la dispozitie! Un weekend linistit va doresc! Stima, Vlad1 point
-
eu fac revizia la ulei, odata pe an (nu am mers mai mult de 10 mii cu ea pe an , x5 e70 30d) si consider ca este decent, nu as merge chiar la 7000 de km, dar 10 mii de km sunt o limita decenta. In nici un caz 25 de mii cat spune producatorul. Ca si cost, 100 de lei filtrul de ulei, si vreo 300-400 uleiul (liqui moly). Per total costa cam cat un plin de 75 de litri la masina si nu consider ca e un cost foarte mare. Stiu multi vor zice, ca la reprezentanta este 1000 de lei revizia la ulei, si bla bla, dar acolo pe langa piese mai primesti si un tratament special, dar care nu e necesar pentru mine personal.1 point
-
Vand masinuta, rulata 99% intre Berlin si Frankfurt unde am avut serviciul...A fost luata pe leasing financiar de la BMW Dreieich si acum am inmatriculat-o in Romania... Prim proprietar, impecabila, nefumator, a fost a doua dragoste a vietii mele (sotia inca mai citeste forumul...deci... ) Pretul este fix: 20.400 Euro. Am tot istoricul de la BMW, sunt schimbate si consumabilele acum, au fost schimbate si discuri si placute frana. Mai jos descrierea de pe site-ul unde am dat-o: Bmw x1 xDrive xLine 20D - 98.000 Km, fabricat 06.2014 Unic proprietar. Cutie automataSteptronic 8+1 trepte Sistem follow me home Start stop la semafor Bi-xenon adaptiv+ spãlãtor faruri Dubluclimatronic Scaune Încãlzite Pachet xLine interior exterior Pachet lumini ambientale interior exterior Navi Business color cu harti Europa 01.2018 Computer de bord Senzori de parcare PDC Senzori ploaie+lumina+ presiune roti Oglinzi electrice + rabatabile electric+antiorbire USB+aux+ bluetooth telefon Comenzi vocale Autohold & Cruise control asistat cu active brakes. Asistenta la coborârea de panta. Volan multifunctional cu Servotronic vario Mod Eco PRO Cauciucuri noi vara runflat+cauciucuri noi iarna. Jante model special BMW 18" Carnet de service la zi in reteaua BMW, ultimele schimburi acum 2500 km (ulei, filtre, lichid frana, placute si discuri, verificare BMW 360). Nu mai are schimburi decat peste 12.500 km - ulei si filtre sau peste 12 luni. Garantie ramasa in reteaua BMW: pana in 2018/11. Pretul este fix. Masina personala, nu fac schimburi, nu este pret negociabil1 point
-
Problema nu este de la cumparator ci de la primul proprietar care nu a avut grija de ea dar ce a fost mai greu a trecut ! Mai sunt cateva retusuri si e gata! Si app f10 motor n47 e mai simplu la motor si orice componenta decat un e39. Mai dificil e sa schimbi ceva pe e39 decat pe un f10 sau f10 sau de pe masini de ultima generatie.1 point
-
In caz de urgenta tot pe hidrocarburi ne bazam. A nu se intelege ca sunt contra masina electrica doar ca eu personal nu as face schimbarea. Si ii multumesc lui Bala pentru ca a impartasit experienta cu masina electrica. Asa aflam toti micile detalii care nu se spun in campaniile comerciale sau review-urile platite.1 point
-
nu, cand masina este in mers (viteza > zero) si se actioneaza butonul EMF atunci DSC franeaza hidraulic toate patru rotile (frana de mana sau frana de urgenta), cand masina este pe loc (auto hold sau hill hold assist) sunt franate doar rotile spate. EMF face functia de auto hold actionand frana pe rotile spate in baza datelor primite de la DSC. Un extract din documentatie: The DSC also delivers the conditioned wheel-speed to the EMF in the form of a frequency-modulated signal. The signal is determined from the speed of the two rear wheels. The signal is transferred across a separate line. The signal is particularly important for detection of the vehicle standstill. The ICM control unit sends the driving speed to the EMF. In addition to the plausibility check, the gearbox output speed of the automatic gearbox is used.1 point
-
Cat timp motorul functioneaza, la BMW Auto-Hold actioneaza frana hidraulica pe toate 4 rotile. Doar cand motorul e oprit (de start / stop) intervine frana de "mana" electrica.1 point
-
Dragi colegi , Colegul meu la VW JETTA 2016 are frana manauala , cutie de viteze manuala si are autohold foarte usor e sa o arzi pe caterinca decat sa avem o discutie colegiala .1 point
-
1 point
-
Dr.Gini este softul ... O sa cer o regenerare fortata inainte sa pornesc motorul (el fiind rece de vineri) si o sa inregistrez de cand ies cu masina pe drum , merg in afara si dupa incerc sa intru in oras si cu regenerarea active, sa vad daca se schimba ceva cand scade viteaza si turatia.1 point
-
Nu stiu exact cat vrei sa mergi cu el, dar trebuie sa fii pregatit... Cand o sa vezi ca de 100 lei de benzina o sa te plimbi 50km prin oras nu o sa mai fie asa roz situatia )). Iar un e38 ingrijit si cu acte ok sa nu crezi ca il gasesti la 2500-3000e cum sunt multe puse la vanzare. Respect alegerea pe care vrei sa o faci, dar cheltuielile implicate de un 740i nu sunt pentru oricine.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
discutia era despre oglina in tot ansablul ei, nu despre sticla. sticla are aceeasi forma geometrica la ambele oglinzi dar chiar si asa e diferenta la RHD fata de LHD (au alt unghi de vizibilitate) deci nici aia nu trebuie folosita chiar daca incape acolo1 point
-
pune o serie de sasiu. de la BMW sau......din alte surse daca stii exact ce part # vrei1 point
-
Am luat plus permanent de la intrarea in tabloul torpedou (cablul gros rosu) Obligatoriu siguranta pe fir de 1-2 A pentru camera In functie de perioada de functionare,consum camera, stare baterie, exista posibilitatea sa ramai fara baterie. In mod normal, o camera consuma sub 2A; ar trebui sa mearga cateva zile fara a afecta bateria1 point
-
Eu vorbesc la opel ca vad din prima cand am bujie arsa , n am nevoie nici de tester . Pus contact ,dat cheie ,pornit motor ,martor bujie aprinsa 10-20 sec = 100% bujie (i) arsa La bmw mergi jde mii si nu stii nimic ! Basca aduce si ale necazuri costisitoare plus nervi etc etc Cand ar fi fost extrem de simplu cu o avertizare in bord !!1 point
-
era mai simplu sa se aprinda martor in bord ca posesorul de marca premium BMW sa se duca frumusel sa schimbe piesa[e] si sa NU mearga cu erori in bord jdemii de km prosteste de care NU stie sa fiu ironic, poate bmw recomanda ca fiecare posesor de marca sa si cumpere si un tester sa l aibe in masina permanent si nu stiu eu ! NU voi anula niciodata nimic pe nici o masina si nici n am facut o niciodata dar NU le mai carati castane in cap la aia care isi anuleaza dpf-uri ca au si foarte mare dreptate ! poate multi aveau impresia ca masina e super ok pana s-au trezit cu dpf aprins in bord si atunci au si descoperit cauza/cauzele care au dus la colmatare ,prea tarziu din pacate am pus contact si mi s a aprins martor de lichid spalare parbriz , wooaw ce misto daca era unul de releu ..... stiu ca sunt ironic si deranjez dar am si f. multa dreptate1 point
-
Stimate Domn NU avea te rog grija masinii mele ! Multumesc Raspunde te rog la intrebarea mea ! luata acum nici 3 luni personal din DE cu TUV facut in fata ochisorilor mei full 100% foarte amabil inginerul neamt imi explica ca musai va trebui schimbat placute spate si protectie amortizor spate, ATAT !!! pus tester pe masina in fata mea cu absolut zero erori ! CAND mi au aparut erori ,CAND s-a defectat releu de bujii ,posibil bujii ,etc etc ??? TREBUIA pus tester zi de zi sa descopar daca s a ars ceva ??1 point
-
Cu ocazia aia : vanosuri , distributie, suporti motor , 2 furtune de la pcv , garnitura baie ulei , garnitura capac , bujii care erau contrafacute (beru) , asa de vreo 3000 de lei1 point
-
La pretul din link se adauga filtrul de motorina, total 830 ron. Cum eu am platit 900 pentru revizie, mi se pare absolut ok. La Bavaria insa era 1270 fata filtru Si da, unele reprezentante au preturi mai mult decat exagerate. Unii chiar au impresia ca iti fac o mare favoare ca ai intrat la ei in service. LE: 970 era revizia, scazand voucherul pt prima intrare la ei, 870. Cu factura, garantie si istoric e oarecum pleasca pt Ro1 point
-
Initiatorul vrea doar V8 benzinar ,diesel iese din discutie se pare. Daca renunti la idea "depasiri fara efort"730i isi face treaba. Dar daca vrei un V8 demn de seria E38 trebuie sa fie acel motor de 4.4i. In alta ordine de idei te sfatuiesc sa mai citesti in stanga si dreapta despre ce inseamna intretinerea unui E38 V8.Asta ca sa nu ai surprize neplacute. In cazul in care sti la ce sa te astepti no comment,E38 ramane un clasic cum BMW doar viseaza sa mai construiasca.1 point
-
eu recomand M62u' de 4.4 fara vanos, ar trebui sa-l gasesti la modelele din 95, 96 si 97, parca. 3.0 e prea putin pt ditai hardughia, chiar daca are curba de cuplu de v8.1 point
-
Da,pe E38 s-a pus 3.0 v8. DacĂŁ tot vrei v8 ia 4.4 și nu o sĂŁ ĂŽți parĂŁ rĂŁu. Ăntreținerea nu diferĂŁ prea mult de la 3.0 ,3.5 la 4.4 .și nici consumul de carburant nu e cu mult mai mare la 4.4 fațĂŁ de 3.0 sau 3.51 point
-
Da si cu asta s-au terminat si detaliile (toffefe daca vrei ma interesez care e treaba cu data si restul si iti dau un raspuns, sa-mi zici in privat daca doresti ajutor).Continui cu aceeasi aroganta si pe acest topic Alex. Multumesc de corectare "negru pe alb". Stiti ce este amuzant? Ca fiecare trecem prin asa ceva mai devreme sau mai tarziu, eu am trecut si stiu cum este, nu va doresc sa treceti si voi, dar totusi stau aici pe forum si in caz de probleme "sunt aici ca sa va ajut cu informatii"1 point
-
Procedezi gresit. Nu exista "ei nu dau ok-ul". Tu nu ai de ce sa ridici masina pana cand nu este reparata corespunzator. Iar pentru tot acest timp cat ei tergiverseaza treburile, tu ai dreptul conform legii la o masina de inlocuire. Fa demersuri in acest sens si vei avea cu ce sa circuli, si in acelasi timp ii vei presa sa repare masina ca sa nu mai plateasca chiria masinii de inlocuire.1 point
-
Ha! Buna treaba aia cu telefonul. Nu stiu de ce am impresia ca @Bala no sa se plictiseasca niciodata sa se joace cu "electrica". Chiar voiam sa te intreb cum ti se pare diferenta de start , daca tineai masina in garaj, ma rog intr-un mediu mai cald. Oare cum va fii cand temperatura afara scade catre -15/-20 grade ... cat de cat iarna asta nu a fost atat de apriga ca cea de anul trecut. Comparatia i3 cu Zoe nu-si are deloc rostul. Ma uitam la Zoe cand deschizi usa , constati ca defapt usa reprezinta cca 10% din masina. :hyper: Iti dai seama ce cancer este in aia dimineata, raportat la vremea asta. Pana te incalzesti ...iti creste barba. :hairy:1 point
-
1 point
-
Se poate face, desi nu e indicat. Depinde ce vrea sa alimenteze. Exista riscul sa ramana fara baterie (printre altele) Lucrarea se face de catre un electrician Vio97 ce device vrei sa alimentezi permanent de la bricheta?1 point
-
oriunde ai de-a face cu oameni cu educatie precara ai de-a face cu oameni usor de mintit si fericiti ca sunt mintiti...o fac politicienii, multinationalele, biserica si, nu in ultmiul rand, samsarii...teleshopping, clickbait, homeopatie, MLM...multi vand o stare de bine care nu vine din caracteristicile intrinsece ale produsului marketat ci din avalansa de informatii care le insotesc...o minte educata gaseste un echilibru intre a nu crede orice si a nu pune totul la indoaiala astfel incat sa isi asume deciziile in cunostinta de cauza1 point
-
Diferential fata/spate sau cardan fata/spate ... Daca nu at mai fii facut cand era pe neutru atunci erau sanse foarte mari sa fie din convertizor.1 point
-
1 point
-
Poti inregistra masina pe DE si poti cumpara ce serviciu doresti de acolo chiar si cu card bancar romanesc. Infrastructura mentionata mai sus este una singura la Munich, doar BMW USA are servere separate de Connected Drive. Pe Romania nu ai ce activa mai mult decat Online, Remote Services, Carplay si eventual Concierge. RTTI, ParkNow, Online Entartainment nu functioneaza in Romania si nu din cauza BMW ci a furnizorilor externi de date. Digital Charging Service, Online Fahrtenbuch sunt inutile in Romania. Teleservice poti activa la un dealer de Romania dar nu am auzit pe niciunul pana acum sa isi sune clientii cand primesc notificarile in portal. BMW Romania nu are absolut nici o treaba cu serviciul Connected Drive, totul tine de BMW AG, Romania nu este singura tara din UE unde sunt limitate.1 point
-
- motorul e B57(succesorul lui N47) pana acum n-am auzit de vechile probleme cu distributia... In rest in varianta 194hp e un motor performant, ajunge la 0-100 6.7 sec oficial, Oficial, datele sunt mai pesimiste.Vorbim de 190cp dintr-un motor single turbo iar acceleratia pana la 100 km/h in 7.5 secunde.Asta ca sa nu dezinformam inutil.1 point
-
Are F30-ul auto-hold la cutia automata ? Ma refer la acea functie la care apesi pedala de frana la semafor o singura data, si nu pleaca cand ridici piciorul . Daca nu are , se poate implementa ?0 points
-
cauta pe google cum functioneaza autohold la orice masina nu doar bmw. poate vrei sa spui hill hold assist nu autohold.0 points
-
"BMW xDrive is the marketing name for the all-wheel drive system found on the BMW X1, X3, X4, X5, and X6 crossover sport activity vehicles. It is also optional on the 1 Series (2012–present), 2 series (2015-present), 3 Series (2000–present), 4 Series (2014-present), 5 Series (2005–present), 6 Series (2012–present), and 7 Series (2010–present)."0 points
-
0 points
-
Si acest aspect cu martor in regenerare ( lipsa) l am pomenit pe aici Sunt gandite bine de tot sa ti usureze bine buzunarul Eu sunt spartan la intretinere si m au luat nervii cand am vazut erori care NU stiam de ele !0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00