Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/27/18 in all areas

  1. In Torrent o sa aveti tot pachetul ISTA-D (diagnoza/programare), ISTA-P (programare) si bazele de date aferente. Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent: ISTA-D , SQLiteDBs si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error. ISTA-D 4.10.20.rar
    2 points
  2. Ce comentariu de 2 bani...nu puteai sa te abtii sau care e problema?
    2 points
  3. Benzina consumi in functie de cati km faci ,daca este a doua masina sau folosita doar in weekend cred ca este o cheltuiala decenta pt ce ofera. Dar un lucru peste care nu pot sa trec este impozitul absurd la motoarele mari in Romania.Cred ca este o hoție mai mare decat taxa auto,acea taxa o plateai doar odata pe cand impozitul...
    2 points
  4. AM uitat ce era mai important: In ultima versiune de ISTA iti zice care sunt erorile care afecteaza regenerarea... Asa ca, lasati bujiile si aveti grija la ventilatorul electric de la radiator , plus senzorii de presiune, temperatura, clapeta de acceleratie si EGR. Informatia este oficiala si mai presus de asta, foarte logica. Sper ca am clarificat problema si rolul bujiilor incandescente (care sunt de cand motorul doar pentru buna pornirea la rece).(punct)
    2 points
  5. E90 325i, model USA, provenienta Florida, fabricatie 06.2005 - capacitate cilindrica 2996 cmc, este un 3.0 detuned cu 218 cp, de aceea modelul se numeste 325i, pt cine e bulversat de acest aspect sa se informeze singur pe net - cutie automata 6 trepte - buton start/stop - clima functionala - 4 geamuri electrice, perdeluta luneta electrica, oglinzi electrice - comenzi volan - pilot automat - trapa - senzori ploaie - interior piele, ornamente lemn - cd player/mp3/radio BMW cu mufa AUX - masina se vinde cu jante aliaj pe 16" , style 154 si cauciucuri de iarna, jantele din poze sunt pe 18", style 238 cu cauciucuri de vara si se dau cu 500e - 2 chei Inmatriculata in Romania in 2008, taxa platita, nu stiu daca mai are importanta Un singur proprietar, se ofera fiscal Pt oferte si detalii astept mesaj privat PRET 6799 euro Poze aici https://s18.postimg.org/jurbhmj2x/IMG_2790.jpg https://s18.postimg.org/ned97hbix/IMG_2779.jpg https://s18.postimg.org/6ducyro6x/IMG_2791.jpg https://s18.postimg.org/kx1i07jwp/IMG_2794.jpg https://s18.postimg.org/73d5b5jll/IMG_3592.jpg https://s18.postimg.org/3jr7lc1g9/IMG_2780.jpg https://s18.postimg.org/mnfxohes9/IMG_2775.jpg https://s18.postimg.org/xofo6o3yh/IMG_2778.jpg https://s18.postimg.org/l9sw6crvt/IMG_2793.jpg
    1 point
  6. Am inteles,multumesc frumos de informatii!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  7. Masina este aproape la fel cu cea prezentata mai putin culoarea. Nu stiu cat de folositor ar fi deschiderea unui nou topic, dar putem discuta aici.
    1 point
  8. Salut sunt posesor de i3 si pe timp de iarna se poate preseta ora de plecare, iar daca masina este conectata la priza o gasesti cu bateriile si interiorul incalzit. Cel mai lung drum a fost de 160km iar la final imi afisa o autonomie de inca 70km. Viteza a fost de 70-80km/h si cateva depasiri. In oras la temperaturi de peste 10 grade autonomia sare bine de 200km. Per total daca poti sa traiesti cu autonomia de 200km este o masina excelenta.
    1 point
  9. @stormzor.Ai inteles gresit la ce am facut referire. Chiar imi place sa ma murdaresc pe maini la masinile pe care le detin,daca te uiti la mine in semnatura vezi ca am modele(mai din anii 90') care sunt mai obosite si tot timpul cer cate ceva de facut.Recent am schimbat singur la E39 pompa servo(o lucrare relativ simpla daca ma intrebi). Ba chiar am investit si in aplicatia Carly . Dar daca vb de F10,F30 si alte modele noi consider ca treaba sta diferit.Piese mai scumpe alta tehnologie mai multa electronica,in cazul Diesel plin de filtre,restrictii etc. Inclusiv initiatorul topicului a spus ca toate problemele vin de la un amarat de filtru epurator.Dupa mine asta insemna ca masina nu are reviziile la zi,cred ca filtrul nu are nici-o vina.A schimbat turbo si inca mai are de tras sa aduca motorul la conditie omptima. Cu totii ne dorim F-uri dar pe langa pretul de achizitie ar trebui luat mai in serios si costurile de intretinere.
    1 point
  10. In caz de urgenta tot pe hidrocarburi ne bazam. A nu se intelege ca sunt contra masina electrica doar ca eu personal nu as face schimbarea. Si ii multumesc lui Bala pentru ca a impartasit experienta cu masina electrica. Asa aflam toti micile detalii care nu se spun in campaniile comerciale sau review-urile platite.
    1 point
  11. Week-end Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  12. Poftim: „Eliminarea sistemelor de reducere a emisiilor poluante reprezintĂŁ o practicĂŁ ilegalĂŁ, legislaĂžia din domeniu, respectiv OG 78/2000 Âşi OG 81/2000 cu modificĂŁrile Âşi completĂŁrile ulterioare, specificând faptul cĂŁ modificarea unui vehicul trebuie falidatĂŁ de Registrul Auto Român, precum Âşi cĂŁ ĂŽn intervalul dintre douĂŁ inspecĂžii tehnice deĂžinĂŁtorul vehiculului rutier are obligaĂžia de a asigura menĂžinerea acestuia ĂŽntr-o stare tehnicĂŁ corespunzĂŁtoare, ĂŽn vederea ĂŽncadrĂŁrii ĂŽn normele tehnice privind siguranĂža circulaĂžiei rutiere, protecĂžia mediului Âşi categoria de folosinÞã conform destinaĂžiei"
    1 point
  13. Orice masina are probleme, am inteles ca "ar fi niste probleme pe partea de ulei la ele", nu inseamna ca au o problema toate acele masini, posibil intretinerea proasta duce la stricarea pompei de ulei. N47 are probleme cu distributia si tot il recomand. Daca stai sa citesti de probleme nu ai mai cumpara masina.
    1 point
  14. Salut. Descriera e ok,masina arata bine,se observa ca sunt bani investiti si mult timp. Un inconvenient ar fi (parerea mea) ..adauga un set de fotografii mai viabile,stii vb aia,o fotografie cat 1000 de cuvinte! Spor si bafta,sa ai!
    1 point
  15. Buna, in Iasi se face procedura flush, dar va trebui sa examinam uleiul vechi...daca este inca in parametri, se face flush, daca este negru si cu murdarie, se inlocuieste in limita a cat incape. Un flush la ulei ce prezinta mizerie va duce la patinarea ambreiajului...oricum, la cei 100k pe care i-am facut, cred ca nu voi avea probleme sa ii fac flush. Revin dupa procedura cu poze si detaliile service-ului, maine ajunge kit-ul de schimb de la ZF. PS. La ZF8 incap 6.5 litri la flush si 4-4.5 litri la inlocuire standard unde e desfacut surubul, umplut dupa ce curge tot ce poate curge Stefan: Da, ma duc numai prin recomandari la cunoscatori, nu vreau sa isi bata joc unul de masina mea , revin dupa vizita cu detalii sa vad daca il recomand mai departe
    1 point
  16. E60, E90 sunt istorie, hai cu F10 de 3l. daca tot se vrea ceva adevarat.
    1 point
  17. Vezi ca drumul Deva Timisoara vreo 30 40 km inainte de Margina e dezastru,efectiv nu ai ce ocoli,dai din groapa in groapa,in viata mea nu am mers pe un drum mai rau.
    1 point
  18. Usor negociabil pt cash.. sau schimb cu masini bune de taximetrie
    1 point
  19. 6000e pt un membru al forumului... up!
    1 point
  20. Accept schimburi la 7000 oiro, cu ceva mai ieftin si diferenta...
    1 point
  21. stai linistit ca platesc impozitul si asa intreg, 22 mil intr-un an nu cred ca ruineaza pe nimeni. le dau cu 500e, cum am mentionat. ET 30, 8J
    1 point
  22. poate ai noroc si scad impozitele auto
    1 point
  23. up reducere masiva de pret, negociez eu in locul vostru:P 6250 EURO
    1 point
  24. Eh, oamenilor le mai si pasa de bani si prefera sa faca o investite de 10 euro pt a salva cateva sute pe un drum, sau zeci de mii pe o masina. Pana sa pacaleasca autodna atatia oameni cat pacalesc samsarii, mai curge apa pe Dunare. Spor la samsarit pentru ca prea te agiti pt dealerii din galati, m-as mira sa nu te afli printre ei. Eu am terminat cu off topicul. Daca vrei, continuam pe privat.
    1 point
  25. 13,5% imi consuma touaregu automat 4x4 permanent, in aceleași condiții 520d imi ia 10%, oricât de frig ar fi si aglomerat nu are cum sa fie normal un consum de 12% pe un seria 1 diesel
    1 point
  26. Daca se prinde nu se mai dezlipeste...am incercat cu 3M, am incercat cu Bison, am incercat si cu altceva. De fiecare data se dezlipea din colturi, ideea a fost si pentru eventualii hoti, cu banda dubla adeziva iti trebuie 1 minut sa-l dezlipesti daca stii cum si ai si cu ce. A postat si lucian o solutie de lipit, a mai postat cineva "sikaflex"...dar cine poate sa zica ca le-a incercat pe toate sa zica care e bun...eu am incercat destule, la mine a tinut si tine fara probleme, ideea este ca lucreaza plasticul respectiv la temperaturi. Baiatul de unde am luat eleroanele are vreo 3000 recenzii toate ok si l-am sunat dupa atata timp sa vad ce spune, cum ma asteptam ma intrebat din prima cu ce l-am lipit si am fost sincer...mi-a zis ca el de 2 ani are si nu sa dezlipit sau ceva, il cred. Cum a zis el trebuie degresat foarte bine (lucru ce l-am si facut, dar tot nu sa lipit). Daca as mai lua unul clar l-as lipi numai cu banda dubla adeziva. El a venit parca cu 2 randuri de banda, eu am mai pus inca 3 randuri si tot sa dezlipit si cel de pe luneta si cel de pe hayon.
    1 point
  27. 1 point
  28. masina mea bmw e 46 318i din 2000 va urmaresc din cipru !! multumesc pentru ca ati creeat acest forum !! Sent from my SM-G935F using Tapatalk
    0 points
  29. Saptamana asta ar trebui sa ajunga pachetele,aparent vor ajunge in acelasi timp
    0 points
  30. E vorba de un e60 520 d LCI cu N47 ))))))))))
    0 points
  31. Nu baga in seama Mircea... Asteptam masinuta!
    0 points
  32. Unde draq am ajuns...daca facem masini cu distributie pe lant si tot schimbam distributia, mai bine o faceau pe curea si aia e, stiai o treaba...
    0 points
  33. ai inteles ce am vrut sa spun, dar el, am observat ca de fiecare data cand e obligatorie cratima n-o foloseste deci nu am pretentia sa inteleaga ce am vrut sa spun. Si nu vrea nimeni sa stie daca functioneaza improvizatia aia ieftina, care de fapt pt tine nu e ieftina deloc daca faci un calcul....cred ca luai eleron M original. Spor la chituit si tuning.
    -1 points
  34. Salut, Ai fi interesat de https://www.olx.ro/oferta/vand-schimb-bmw-e46-variante-e60-e90-ID8FdZN.html ? Daca da, spune mi te rog si ce diferenta ai vrea.
    -1 points
  35. Ai putea sa incerci un F10 528i sau F30 328i :frantics: F10 525d e o alegere buna, dar se simte mult mai putin sportiva decat e90, desi accelereaza ceva mai bine; si consuma cu 1-2l mai mult. Daca cumva te duci spre f10 530d - neaparat cauta cu dynamic drive (bare stabilizatoare hidraulice, directie hidraulica) - e mult mai bine asezata pe drum. Inainte sa alegi, incearca sa mergi cat mai mult cu modelele pe care le iei in considerare, sa vezi care ti se potriveste cel mai bine. Dupa experienta de 5 luni cu F11 525xd automat, acum probabil ca as alege F30 328i/325d manual, sau F10 525d M-paket manual; sau F11 530xd automat cu dynamic drive.
    -1 points
  36. Mergi si fa un test-drive. Pedala de acceleratie are un punct "neutru", in care lasa masina sa "curga" din inertie.
    -1 points
  37. Bujiile pot redeveni incandescente (ajung la incandescenta) in timpul functionarii motorului; (sau daca vreti sa intelegeti, acele bujii au doua functii: se incing cand e prea frig afara si dar atunci cand are loc regenerarea; totul controlat/decis de ECU) pentru a trimite combustibil nears spre filtru unde vor lua foc intretinute de carburant in exces trimis acolo. Cum credeti ca ajung noxele sa fie arse la 5-600 grade Celsius? (..am crezut ca intelegi fenomenul pana la capat..) Ba trebuie sa iti spuna, sunt obligati, mai ales daca te duci cu probleme de regenerare. ------------------ @Vik71, sa nu ai impresia ca esti primul care se mira ca... de ce nu este indicator de temperatura in bord sau de ce nu avertizeaza probleme cu sist de regenerare... de ce au scos traditionala joja de ulei... problema a fost semnalata demult! (..bujiile verifica-le dupa cam 40k km daca pui BERU. ...Termostatul dupa vreo 4-5 ani..)
    -1 points
  38. Ok, atunci sa stii ca diesel-urile nu mai sunt ce au fost o data!
    -1 points
  39. Nu am inventat nimic din ce an explicat. Sunt cateva topice pe pe forumurile straine care explica exact asa fenomenul. Si are chiar sens; eu accept ca asa functioneaza. Nu degeaba acel releu de bujii nu e chiar releu ci un modul de control al bujiilor! Cum iti explici contaminarea uleiului cu motorina? Daca ai tu vreo versiune mai reala prezinta aici.. Eu cred ca motorina poate ajunge arzand din cauza bujiilor si dand foc noxelor din filtru.. 500 de grade pot fi atinse relativ usor (local in cilindri) daca arzi/aprinzi in loc sa comprimi motorina. Trebuie sa existe un factor (sistem) declansator pentru ca noxele sa arda, (altul decat cel din functionarea normala..), care le-au facut sa se depuna (poate asta ti-a scapat sa consideri in ce ai spus mai sus..) in filtru. Ei l-au creat asa.
    -1 points
  40. Numele softului? ... Probabil sunt si anumite conditii cand bujiile incandescente se incing - cand trebuie pornita regenerarea pentru ca masina a fost si este folosita doar in oras iar regenerarea pasiva (de autostrada..) nu este valabila ci doar cea activa. Inca o data, nu sustin ca regenerarea se produce intotdeauna an acelasi mod. Foarte probabil, ei au incercat sa gaseasca solutii pentru toate genurile/locurile unde masina este condusa... Asa ca probabil programul acela nu va aduce cele mai bune concluzii daca nu poti simula toate posibilitatile. Asa se poate explica de ce nu trebuie obligatoriu semnalizata in bord, nu e nevoi pentru ca daca masina e condusa doar extern regenerarea are loc pasiv. Si pana la urma, cat de bine este sa mearga un diesel fara bujii incandescente functionale!? :frantics:
    -1 points
  41. Am gasit masina...maine dau banii pe ea..km foarte putini....revin
    -1 points
  42. Verifica temperatura lichidului de racire. Poate sunt termostatele defecte.
    -1 points
  43. Acul la apĂŁ se ridicĂŁ normal.la viteze mici baga cĂŁldurĂŁ .doar când ies la drum ĂŽntins intra aer rece...cred cĂŁ intrĂŁ pe undeva aer rece și ajunge in tubulatura de cĂŁldurĂŁ...
    -1 points
  44. Eu unul nu as cumpara masina luata de noua din Ro cu vreo 200 de mii de km mersi prin Ro. Pana la urma, calculul e simplu, probabil la un 200 de mii de km o masina de Ro de noua are de vreo circa 4 5 ori mai multe ore de functionare decat o masina de vest cu 200 k km. Mai conteaza si cine a condus-o, cum, etc. Important e sa nu aduca belele mari, ca de stricat se mai strica toate.
    -1 points
  45. Mersi wolfenstein99, dar fara 3.0, nu dau atatia bani statului ROMan pentru impozit. Mda variantele pe benzina sunt de luat in calcul, nu stiu cum stau pe fiabilitate....poate are cineva un 328/528i cu peste 100k km si ne da ceva informatii...
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.