Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/29/18 in all areas
-
Mai las si eu un feedback negativ pentru eleron. In rest masina arata foarte bine3 points
-
Revigorez topicul putin dupa polishul anual cu finish CG Blacklight de data asta . Schimb role -curele , placute spate , senzor ulei , ceva racorduri apa ca erau imbatranite , masina in stare impecabila ca intotdeaua3 points
-
Cei cu capul pe umeri stiu de ce o masina cu 200.000 din Germania costa 12.000 de euro, iar in Romania, una similara este 8000 de euro. Eu cand am dat acum un an jumate 11.500 de euro pe un e91 cu 200.000 km in Germania, unic propietar neamt, istoric...etc, fara drum si toate cheltuielile, mi s-a spus ca sunt nebun....ca imi luam f30. aici se face diferenta....neamtul nu urca pretul in functie de an, ci de km.3 points
-
Pai daca mai ai inca 2 masini, mai bine mai astepti putin.. mai cauti pe net, mai te duci in targuri auto. Cand ai gasit masina care te multumeste si esti 100% sigur in privinta istoricului, ma rog, macar sa fie perfecta pe partea mecanica, o cumperi.3 points
-
VIN e format din 17 caractere. Ca la BMW sunt suficiente ultimele 7 e alta treaba.2 points
-
Am luat minus mai sus cand am zis ca nu as cumpara masina din Ro. ) oare de ce costa masinile bune din vest mai mult? Pana si cele bune aduse de la licitatii costa mult. Daca le ar aduce baietii la pret intreg, nu ar mai vinde nimic. Dar e si ipocrizie pt ca la o masina buna cand se vede pretul imediat se sare in sus ca e scumpa. Oricum eu as zice cautata masina prin afara.2 points
-
Pai si nu poti sa spui care e pretul cerut de vanzatori, pentru cele 2 masini?2 points
-
Nu inteleg de ce trebuie sa astepti sa primesti feedback negativ sau pozitiv, aici gresesti, sunt ok parerile cand sa te decizi inainte de a face ceva, nu dupa. Se presupune ca esti cu capul pe umeri si stii singur ce alegere sa faci fara sa o regreti. Am prieteni de spun ca style 135 sunt prea uzuale si naspa si sa-mi pun style 128, mie imi plac foarte mult 135 si imi plac mult mai mult 128, dar nu ma iau doar dupa feedback-uri. Daca tie iti place eleronul este de ajuns, oricat de multe feedback-uri negative ai primi, acuma ca sa intelegi, nu-ti pui neoane albastre la picioare si oricate feedback ai primi nu le dai jos ca iti plac tie, unele lucruri sunt ok oarecum in functie de gusturi, in cazul eleronului respectiv tine si de gusturi deoarece nu-l poti numi "chici", este doar un alt model din multe altele, insa de fabrica nu cred ca iese asa niciodata.1 point
-
Nu ĂŽmi place deloc cum vine eleronul,stricĂŁ tot spatele ,sfatul meu ,vinde-l mai departe ,se poate greĂâ˘i in alegeri ,important sĂŁ ĂŽĂâşi dai seama când gresesti Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
Salutare! Stiu ca este vechi topicul insa poate ajuta. Daca introduceti codul pentru planetara 31607593043 veti gasi piesa si pe ebay deutschland, ambele planetare complete la 260 Euro total. Eu le-am inlocuit recent si pana acum nu prezinta probleme, par a fi bine facute, producatorul este NTY (Ningbo Tianyu Bearing co.,Ltd.), producator de rulmenti. In comparatie cu pretul de aprox 3500 lei pe bucata al piesei originale, consider ca merita incercat.1 point
-
@Mihai.Problema este ca nu mai poti astepta,ii euforia asta de BMW seria 5 (care altfel este de inteles). Dar mai bine suferi acuma cateva zile in plus pt masina corecta decat sa regreti ce ai cumparat mai tarziu si sa umpli forumul de topicuri. 520d ar trebui sa fie cea mai raspandita motorizare pe e60,astfel trebuie sa gasesti ceva ok. Cauta si pe forum si nu exclude sa o aduci din afara tarii.1 point
-
Vorbeste cu SKW despre pretul de instalare/codare si cauta pe olx sau ceva sait de anunturi, stiu ca am vazut un CIC complet pentru e60 la 1800-2000lei. Dar tu momentan ce ai pe masina ? PS: Lasa tu preturile alea de 3500lei pentru un CIC, astia sunt bani de NBT , majoritatea care le vand si-au facut retrofit la NBT si acum cred ca isi scot banii dintru-un sistem ce imediat are 10 ani.1 point
-
Se vedea ca masina statea de multa vreme, discurile erau ruginite rau... Eu de fel am incredere in oameni, dar dupa ziua de azi sunt foarte dezamagit. Probabil mai dezamagit decat daca ma insela femeia.... Ca sa intelegeti, mai am doua masini in curte, care nu sunt BMW si asta e problema lor....am vandut e90-ul si acum imi pare rau, macar era o masina onesta. Ma suna baiatul care a cumparat- o sa-mi spuna ce bine merge si ce incantat e....1 point
-
Cum naiba sa spui un pret si dupa alt pret??? nu inteleg cum sa faci asta? Omul cred ca a fost "ofticat" ca a zis prea putin:)) si dupa si-a bagat piciorul in el de bun simt si cuvant si ti-a cerut oricum mai mult... Nici nu stiu ce sfat sa-ti dau, dar 90% as fi refuzat masina, adica sa ma duc la ea sa aflu ca e blocata in garaj, ca nu are R.C.A si asa mai departe. Cauta alta..nu e de cumparat de la vanzatorul asta, iti dai seama ce serios este si in legatura cu istoricul ei si ce probleme a avut. Chiar si daca iti face RCA, tot si-a dat arama pe fata din prima, cine naiba sta cu masina in garaj fara RCA si dupa ce vorbesti un pret, iti spune a doua zi un pret mai mare?1 point
-
Eu unul nu as cumpara masina luata de noua din Ro cu vreo 200 de mii de km mersi prin Ro. Pana la urma, calculul e simplu, probabil la un 200 de mii de km o masina de Ro de noua are de vreo circa 4 5 ori mai multe ore de functionare decat o masina de vest cu 200 k km. Mai conteaza si cine a condus-o, cum, etc. Important e sa nu aduca belele mari, ca de stricat se mai strica toate.1 point
-
1 point
-
Nu se poate pune un carlig de remorcare si tragi un generator dupa tine? Esti independent. Poti pleca la drum lung fara probleme.1 point
-
Initiatorul vrea doar V8 benzinar ,diesel iese din discutie se pare. Daca renunti la idea "depasiri fara efort"730i isi face treaba. Dar daca vrei un V8 demn de seria E38 trebuie sa fie acel motor de 4.4i. In alta ordine de idei te sfatuiesc sa mai citesti in stanga si dreapta despre ce inseamna intretinerea unui E38 V8.Asta ca sa nu ai surprize neplacute. In cazul in care sti la ce sa te astepti no comment,E38 ramane un clasic cum BMW doar viseaza sa mai construiasca.1 point
-
Daca cineva ti-a aplicat o protectie care a rezistat doar o luna ( aici ma refer la oricare din brandurile cunoscute Nanolex - Gyeon - Wolf's - Optimum ) ori nu a aplicat ce a zis ca aplica ori nu a stiut cum sa aplice protectia respectiva. Si un sealant gen Menzerna Powerlock rezista mult mai mult decat o luna in conditiile din Bucuresti. Pachetul platinum de la CP cred ca contine 7 sau 9 straturi de 9H produsul lor de top. ( aduce grosimea totala a coatingului pe la 10-15 microni ) Doar ca din filmuletele postate de ei pe pagina lor romaneasca de FB nu prea imi inspira incredere.1 point
-
eu recomand produsul ( CeramicPro ) ... nu am idee cum lucreaza cei de acolo ... nu ii cunosc personal ... experienta centrului din Romania este foarte mica ( mai putin de 1 an ) SisCarCenter ( aplicator autorizat Modesta ) este mult mai vechi si are cu totul alta experienta in domeniul acesta Recent printre detailerii din Romania marea senzatie este Nanolex Si3D un produs f bun pentru pretul cu care este comercializat ( 260 ron / 50ml ). In timp nu coatingul ceramic o sa faca diferenta intre o masina intretinuta si o masina plina de swirls ... diferenta o face modul de spalare / uscare ( lacul se zgarie doar atunci cand este atins / presiune aplicata / cand exista o contaminare abraziva intre lac si prosopul de uscare )1 point
-
Multumim Ace ... o explicatie care sa te puna pe ganduri cand cineva incearc sa-ti vanda vise.1 point
-
Salutare , Singurele coatinguri ceramice adevarate sunt Modesta ( Timisoara - SisCarCenter ) sau CeramicPro ( Dambovita - CeramicPro Romania ) ... astea chiar iti asigura protectie impotriva zgarieturilor superficiale provocate de spalarea si uscarea incorecta a masinii ... ambele se aplica la pistol si se usuca cu lampi UV ( preturile sunt conforme cu calitatea si durabilitatea ) Modesta cred ca porneste de la 1000 euro per aplicare iar CeramicPro de la 1650euro pana pe la 3000+ euro ( se poate aplica in straturi pentru o protectie mult sporita ) Coatingurile "ieftine" au in spate o masinarie de marketing EXTREM de agresiva si foarte multe minciunele nevinovate ... aici ma refer la gama intre 200 si 500 ron ( costul efectiv al produsului ) : Wolf's Chemicals , KochChemie , Nanolex , Cquartz UK , Gyeon , Optimum Gloss Coat etc ... formula lor este aproape identica si se bazeaza pe siliciu ca ingredient principal. Coatingurile accesibile maselor NU OFERA protectie impotriva zgarieturilor superficiale ... grosimea lor pe lac fiind de 1 maxim 2 microni ( si cea mai fina zgarietura este mai adanca de atat ) , dar au totusi o durabilitate mare de aprox 1 an ( vs sealant maxim 6 luni sau o ceara calitativa care rezista in cel mai bun caz 2-3 luni ) au un efect hidrofob pronuntat care ajuta la uscarea masinii , protectie UV , intr-o oarecare masura tin masina mai curata vs un lac neprotejat. Coatingurile accesibile de obicei sunt indepartate mecanic prin frecare ( lac murdar vs carpa sintetica de la spalatorie plina de contaminanti abrazivi ) ... chimic este foarte greu sa indepartezi siliciul de pe lac. "Activitatea" mea de detailer este doar un hobby pe care o fac cand imi permite timpul / intre proiectele principale pe care le am. Eu am testat multe din aceste coatinguri "ieftine" pe masinile personale si nu vorbesc din auzite despre durabilitatea si proprietatile pe care le au. Pagina garajului : https://www.farcebook.com/AceDetailingGarage/ sau pot sa il recomand 100% pe DYC : https://www.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto/1 point
-
Il recomand pe Ace, face super treaba....pentru cea veche este recomandat sa-ti iei un pachet complet cu decontaminare, corectie lac etc iar pentru cea noua are niste pachete new car prep. Mie mi-a facut vechiul F25 incredibil, se puteau vedea rezultatele si dupa aproape 12 luni iar noul G30 o sa i-l duc in curand, merita toti banii.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Aia am zis si eu Luc, atâta Timp cat sunt 8000 k adicĂŁ aproape identice cu 6000k cum au majoritatea mașinilor din Ro nu ĂŽnțeleg care e problema. Sunt legale pentru ca are faruri cu lupa, ĂŽncetați sa vorbiți daca nu stiti un lucru, 8000 nu sunt ilegale. Iar distantierele in primul rând nu au nici o treaba cu tigania, aici mi-am dat seama si eu de “pĂŁrerea” ta de forumist crazyboy. Evacuarea ca e fĂŁcutĂŁ la pilot sau i spatele blocului conteazĂŁ? Daca iese bine si se face treaba buna aia e, sau nu poate sa vina aici sa spunĂŁ ca a fĂŁcut evacuare la pilot ca aia ĂŽnseamnĂŁ sa fii mafiot. Mie nu mi plac 8000k si nici 6000k (12.000 roz-mov sunt țigĂŁnie), ĂŽnsĂŁ nu ma apuc sa fac hate aiurea, nu ĂŽnseamnĂŁ ca i sta urat sau e urâta mașina, eu daca as fi in locul lui as pune maxim 5000k ĂŽnsĂŁ e treaba de gusturi si atat. Nu are treaba vârsta cu nimic, asta cu vârsta e de pe vremea mai de Acu 30 de ani, ĂŽncetați sa o mai folosiți ca nu are nici o legĂŁtura cu gusturile sau cu bunul simt.1 point
-
adica, daca nu imi place o porcarie trebuie sa ma abtin...ca de...e forum si nu ne putem exprima. bullshit!1 point
-
Lasa-l pe "alex_uili", omul e gica contra pe topicurile tuturor, n-are rost sa-ti bati capul cu el. Asta e ocupatia lui pe forumul asta.1 point
-
Odata ce iti pui jante la care te chinui cu tiganii de genu distantiere, evacuari facute in spatele blocului si xenoane de 8000k astea nu sunt "upgrade-uri" sunt tiganii in toata regula.1 point
-
Roz, mov...din punctul meu de vedere pune aspectul pe primul loc si siguranta lui si a celorlalti participant la trafic pe locul doi. E o tiganie ieftina! Sa curga minusurile :thumbsup:1 point
-
1 point
-
Iti multumesc ca simti nevoia sa ma ataci intr-un mod mai subtil si indirect si ma bucur tare mult ca ai inteles ca ceea ce am spus au fost sfaturi, nu critici. Evident ca o sa subclasezi alte E60, fie chele, fie fara M pack, a caror proprietari nu au nici macar cea mai mare intentie de a transforma un diesel intr-o masina M Motorsport. Daca cele mai frumoase E60-uri merg pe aceiasi idee, atunci inseamna ca o sa fii apreciat tot de ei, daca asta cauti. Am vazut ca ai avut ceva probleme mecanice cu ea, oare se merita mai mult sa arate bine estetic decat sa fie impecabila mecanic? Ceea ce faci tu nu e un upgrade, pentru ca nu are nicio functionalitate, ba din contra in unele cazuri poate dauna, dar na, daca asta e moda in Romania si asta se cauta printre “pasionatii” de pe acel grup cu E60-uri “blana”, ce pot sa mai spun atunci? Esti pe un Forum de discutii, nu trebuie sa ataci pe nimeni care iti explica anumite lucruri.1 point
-
Ce vezi tu pe YouTube cu sunet de “benzinar” au si downpipe si piese cumparate de la producatori de evacuari. Nu poti sa o faci la Dorel la coltul strazii, ca el se ocupa de evacuari sparte pe masini fara intentii de evacuare sport. Legat de jante, nu recomand deloc sa o strici cu niste replici, care sunt si usor de spart, dar si grele pentru motorul tau, la care vrei sa zici ca ii faci si soft, plus ca o sa fie si imaginea aia de: “Astea sigur is replici pe e60-ul asta cu finala plina de funingine” (asta depinde daca te intereseaza ce cred altii). Parerea mea este ca tu vrei sa cocalaresti masina, sa ai ce arata pe grupul de farcebook E60 Romania unde se apreciaza “tuningul” asta( am vazut ce mai postezi si ce lucruri ai vrea sa faci, de exemplu cum ti-ai pus cheia aia briceag oribila). Asta e parerea mea si poti sa nu fi de acord cu mine sau sa zici ca sunt un alt prost, dar e pacat sa strici o masina in halul in care vrei tu sa o faci. Si evident, sustinandu-i pe unii colegi de Forum, nu vei primi doar pareri PRO.1 point
-
Baietii de la Carsx (Luci si Laur) lucreaza tot cu Completechip. Ii cunosc personal, stiu ce fac. Probabil nici n-o sa auzi lucruri rele despre softurile facute la ei. In rest... ale tineretii valuri te imping sa schimbi multe la masina. Sa speram ca totusi n-o s-o cocalaresti de tot. E o limuzina frumoasa si rafinata din care tu vrei sa faci o troaca galagioasa, cum le place pustanilor, sa sune cat mai tare si mai agresiv. Puteai sa-ti iei direct un muscle car. Oi fi imbatranit, dar eu antifonez totul cat mai bine, sa nu aud nimic. Sper sa apara cat mai multe controale pe strazi si sa fie tot mai stricte cu modificarile mai ales pe partea de evacuare. Si nu o spun cu rautate, pur si simplu vad prea multe trambite si fumigene pe sosele. La intrari pe autostrada aproape de fiecare data vad RAR-ul la control complet, inclusiv fum. Si au clienti. Mai departe tu stii... Legat de Completechip, ce auzi e una, ce vezi e alta. Nu mai crede tot ce ti se spune. Testeaza. Ca atitudine nu exceleaza, dar e serios si profesional jos palaria. Stiu ca a mai avut probleme cu unii care au dus masini cu probleme la remap, din aceasta cauza nici nu mai accepta decat masini fara probleme. Si sunt perfect in asentimentul lui. Orice Gigel vrea sa-si duca martzoaga obosita si sa iasa mustang. Nu se poate. Ca si client al lui in repetate randuri cu mai multe masini, pot spune ca niciodata n-au fost probleme. Dar si masinile supuse interventiei au fost ok.1 point
-
Daca vrei sunet placut ia un benzinar... tu zici ca nu vrei suierat de turbo.. dupa dpf off si cat off exact asta o sa se auda1 point
-
Dupa un drum lung cu evacuarea care o vrei o sa te gandesti sa o pui pe cea stock inapoi1 point
-
210-215 HP e putin pentru dpf off-cat off-egr off...ar trebui sa te duci lejer 230cp, dar posibil. Da si nu, daca iti place evacuarea nu are treaba cu trasul, daca e sa te faca vreo masina, te face si cu golf 4/51 point
-
1 point
-
Habar n am ce masina conduci,dar confunzi dieselul de bmw cu cel din grupul VW.E cu totul alta poveste dieselul de bmw,si cred ca multi colegi o sa fie de acord....chiar nu se plafoneaza dupa 4000rpm cum spui tu.Cuplu maxim nu e tot una cu puterea maxima.1 point
-
A mea merge in redline, fara kickdown. La fel si fostul E46. Daca pui acceleratia la podea, mi se pare normal.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sa ai parte de ea, si nu ma intelege gresit, dar sunt de parere ca parintii tai au cam facut o greseala care s-ar putea sa-i coste cam mult (doamne fereste) sa dai pe mana unui copil de 18 ani o masina cu peste 100 de cai putere, si caruia sa nu ii ajunga cati cai are masina, trebuie sa fi putin inconstient, repet, nu ma intelege gresit, poate sa nu fie cazul, si sper sa nu fie. Prima mea masina a fost un Ford Fiesta 1.4 benzina 80 cp, n-am avut permis de la varsta de 18 ani pentru ca nu m-a atras prea tare ideea de a avea permis de conducere, oricum, pe la 20 de ani am dat si eu pentru permis, si dupa 2 ani am inceput sa lucrez ca sofer de tir, pentru ca descoperisem ca totusi pentru mine, condusul este o placere. Iti zic sincer, inconstienta maxima am avut in multe momente la volanul unei bestii de 44 de tone! Mi-a cam trecut dupa varsta de 26 de ani si am inceput sa fiu mai prudent la volan si sa las deoparte nebuniile, a doua masina a fost tot un ford, de data asta un Focus cu motor de 1.6 automat 100 cp, iar dupa 1 an si jumatate de cand am luat focusul, m-am hotarat sa imi iau si eu ceva mai puternic. Asa ca mi-am luat si eu masina visurilor mele, BMW seria 5, cam toate modelele de seria 5 mi-au placut, dar eu am ales modelul F10 520d pentru ca am vrut o masina cat de cat moderna, sportiva si confortabila in acelasi timp, si crede-ma ca de 2 luni da cand o am, inca nu ma simt stapan pe ea, si am facut deja vreo 4000km cu ea, asta cu toata experienta pe care o am la volan... nu zic ca uneori mi-ar prinde bine mai multa putere, dar eu sunt multumit si asa. In fine, povestea vietii mele nu conteaza, tu sa ai grija cum conduci masina aia, pentru ca este o masina destul de periculoasa pentru tine in special ca ai varsta aia pe care toti am avut-o. Peste vreo cativa ani o sa-mi dai dreptate... poate ai mai auzit ce-ti spun eu acum, dar daca ai mai auzit, inseamna ca totusi e mai mult de un gram de adevar... Bafta cu modificarile si imbunatatirile masinii, ca e prima masina si stiu cum e, ca si eu am tinut mult la prima mea masina si am avut grija de ea.1 point
-
Frumoasa masina, sa o folosesti sanatos. Si iti zic sincer, sa ii asculti pe toti care au experienta, eu am carnet doar de 6 ani, din primavara am avut prima mea masina cu tractiune spate (un Mercedes CLK200 kompressor) iar acum am un 320d 177cp. Trebuie sa ai grija pt ca te poate fura foarte usor o masina cu tractiune spate, si nu ma refer doar in curbe ci inclusiv la acceleratii in drum drept, daca dai de o denivelare, te arunca in toate directiile. Iti spun asta pentru ca te-am vazut in oras cu masina si o calcai destul de tare, mare grija!! Tu nu ai experienta deloc, nici macar eu, si pana la varsta mea de 24 de ani pot sa spun ca am cam 200.000km condusi, foarte multi la viteze inalte in Germania. Deci...grija mare, nu mi-o lua in nume de rau! Sa ai parte de ea!1 point
-
Inafara de abtibilduri si alte tuninguri ai in plan si o revizie? Ce'i prostia aia cu 'sectanti'?1 point
-
Felicitari tinere pentru mesina, sa-ti traiasca parintii ca ti-au inteles paasiunea, si eu am luat fiului meu E90 2l diesel tot din pasiune, face 19 ani in Decembrie, merita atata timp cat e baiat serios si cu capul pe umeri, nu cu fite.1 point
-
Daca nu spuneai tot story-ul ala si faceai doar o prezentare pe scurt a masinii, primeai aprecieri ca ai o masina frumoasa.Asa, ca ai avut curajul sa fii sincer, o sa primesti ironii si o sa ti se tina morala ca v-ati permis nesimtirea sa strangeti 7000 de euro si sa va luati un E60, cand puteati sa va luati un Logan nou...Na, bine ai venit in club....1 point
-
1 point
-
1 point
-
Acelasi model de la 520-535,cred ca te referi ca au toate 8 trepte,ca in rest nu sunt deloc la fel. 8hp45,8hp70,8hp90 sunt doar cateva,unde ultimele 2 cifre reprezinta cuplul maxim suportat(mai adaugi un zero)1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00