Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/30/18 in all areas
-
Nu incerca sa imi explici ce e ISTA atat timp cat nici tu nu stii ce e si cum functioneaza. Carly si ISTA sunt 2 programe total diferite, atat din punct de vedere functional cat si necesar hardware Nu m-ai lamurit cu "sanatos" ala Ceea ce spunea Neo era valabil acum ceva ani (probabil); acum lucrurile s-au schimbat Din aberatiile pe care le spui sunt convins ca nu ai tinut un carly in mana,habar nu ai cum codeaza carly si mai mult, vorbești din auzite Nu vreau sa starnesc o polemica pe tema asta, chiar o consider o pierdere de timp. Indicat ar fi ca acea informatie pe care o dai cuiva sa fie corecta, documentata. Ce ai auzit sau ce ti se pare e absolut inutil.3 points
-
Carly chiar functioneaza ok pe partea de diagnoza, vede aceleasi erori ca si ISTA. Ma refer la adaptorul Gen2 si aplicatia cu licenta originala. Nu stiu cum e la varianta cu crack, nu folosesc asa ceva Partea de codare e ok, scrie exact ce trebuie si nimic mai mult. Posibil ca in trecut sa fi avut probleme pe segmentul asta insa s-au remediat. Am codat cu Carly si apoi am verificat cu NCS Plus ca partea de codare e foarte simpla Nu mai da informatii eronate fara sa stii despre ce e vorba PS: ce e ISTA "sanatos" ca nu am auzit de el ?? Exact. Carly este o solutie simpla, la undemana oricui ce necesita un minim de cunostinte pt operare3 points
-
AM testat eu , bujiile se activeaza când deschizi usa si daca intri in masina si mai pierzi ceva timp cu centura/radio si dupa apesi pe buton fara sa apesi si frana nu mai apare mesajul. Daca chiar este foarte frig poti sa mai pierzi 5 secunde de când intri in masia inainte sa o pornesti direct si asa nu mai primesti nici un mesajul.2 points
-
Peste 40 masini facute cu carly original pe E si F Gen video in miscare , welcome light ceata , viteza digitala bord , inchidere oglinzi , inversare start stop semafor , etc Sau afisare senzori parcare vertical ,orizontal Cu ncs dureaza enorm 0 probleme !!!! Recomand - plus orice s-ar intampla are backup salvat ! Acuma nu vreau sa compar esys cu carly sau etc Carly isi face treaba ! Rapid si eficient !2 points
-
Carly nu e concurentul ISTA sau NCS. Poti sa-l compari eventual cu BimmerCode. Pentru ISTA sau NCS ai nevoie de un laptop. Pentru Carly e suficient un telefon.2 points
-
2 points
-
In Torrent o sa aveti tot pachetul ISTA-D (diagnoza/programare), ISTA-P (programare) si bazele de date aferente. Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent: ISTA-D , SQLiteDBs si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error. ISTA-D 4.10.20.rar1 point
-
Fiinda aripile si usile originale sunt foarte scumpe, iar multe din dezmembrari sunt intr-o stare foarte proasta dupa ce bagi peria de sarma in ele, am preferat sa repar una din usi si una din aripi. La una din aripi a fost reconstruita o bucata din buza, iar la una din portiere partea de jos. Cealalta portiera (dreapta) o aveam depozitata la loc uscat de cativa ani, si era in stare extraordinar de buna. Pe dedesupt au fost iar destule probleme, de asta am si reparat / curatat tot ce se putea, apoi s-a facut terosonarea. Capota, aparent intreaga, era si ea destul de ruginita, in special pe interior. Usa la portbagaj la fel.1 point
-
1 point
-
Da, eroarea nu are legatura cu presiunea in filtru. Ea este doar pentru a forta schimbarea filtrului bazata pe vechime / nr de kilometrii. Nu are legatura cu exploatarea masinii. Nu se poate sterge cu orice tester / program, doar cu ISTA-D / ISTA+1 point
-
Salutare, Postez si eu una, nu este neaparat a mea, i-am dat-o fratelui meu, dar el fiind mai cu capul pe umeri probabil o sa isi cumpere ceva mai nou in viitorul apropiat, asa ca o sa o iau inapoi :frantics: Este un 316i din 1998, nu foarte dotat (trapa), dar sta foarte bine cu caroseria. Mai am de pe fosta masina un M50B20TU pe care il voi reface(poate il ceva modificari cu componente de la M54)- o sa fie un soi de barn project pt mine ceva ani de acum incolo. Nu am alte poze, dar fac acum de sarbatori. Cheers!1 point
-
Ca de obicei dupa iarna strazile sunt jale. Asta pentru ca se fac lucrari de mantuiala. Cred ca in cazul anvelopelor runflat parerile sunt impartite. Pe kit-ul ala de pana nu stiu cat de mult te poti baza , si sa porti in portbagaj o janta de rezerva ... mai ales ca spatiul nu-i atat de generos, nu este funny. Stiu o sa spuneti ca nu se intampla sa faci pana atat de des, dar si cand se intampla ... atunci nu gasesti vulcanizare deschisa sau magazin sa iei anvelopa noua, si sa o aiba si pe stoc. Jantele pe 18 intredevar dau un disconfort la condus, dar diferenta de balon la anvelope dintre 18 si 17 ... nu stiu cat de relevanta este.1 point
-
@vlf - Protectia nu doresc sa o efectuez pt show-off ci doar pt masina/i. Pt mine conteaza mai mult confortul, siguranta si optiunile interioare decat exteriorul....eu stau in interior nu pe masina. F25 actual e chiar basic la exterior, dar are tot ce se putea bifa la confort si siguranta, precum si majoritatea optiunilor de interior. Exteriorul e pt altii, interiorul pt mine si familia mea1 point
-
la motoarele diesel e90 163 cp degeaba se schimba semeringurile la supape ca nu scapati de consumul de ulei. am dat jos _chiulasa_ si le-am schimbat iar consumul a ramas acelasi, pe urma l-am segmentat si am scapat de consum1 point
-
1 point
-
Vand bare transversale de portbagaj originale BMW dupa cum urmeaza: -un set pentru BMW E39 in stare foarte buna, complete impreuna cu cheia speciala de strangere/antifurt. Pret: 290 Ron -un set pentru BMW E87/E90 nou nout, in cutie, cu toate accesoriile de prindere, cartea cu instructiuni, cheia de prindere originala, cherederele de cauciuc. Pret: 500 Ron -un set pentru BMW E87/E90 in stare impecabila, ca nou, impreuna cu cheia speciala de strangere/antifurt. Pret: 420 Ron De asemenea, mai am la vanzare un set de 2 suporti de biciclete originali BMW, in stare foarte buna. Se vand impreuna cu cheia de blocare si manualul de instructiuni. Pret: 340 Ron setul Predarea se face face fie in Bucuresti, sau pot trimite prin curier in intreaga tara, contra sumei de 20 ron reprezentand costurile de transport. Raspund oricand cu informatii suplimentare la telefon si whatsup: 0721277963 sau mesaj pe forum. Revin imediat si cu o postare cu foto cu produsele vandute.1 point
-
Mai las si eu un feedback negativ pentru eleron. In rest masina arata foarte bine1 point
-
Voi nu vedeti omul vrea o super, mega oferta, masina de 9-10 ani cu kilometri putini si cat mai ieftina:))).Ca un sfat, mai bine iei ceva adus de afara cu mai multi km, nu se compara cu rablele din tara. Degeaba gasesti cu km mai putini, masiniile din Romania sunt foarte obosite, mai ales o masina de 10 ani.1 point
-
Revigorez topicul putin dupa polishul anual cu finish CG Blacklight de data asta . Schimb role -curele , placute spate , senzor ulei , ceva racorduri apa ca erau imbatranite , masina in stare impecabila ca intotdeaua1 point
-
Nu vreau sa contrazic pe nimeni dar CCC-ul are suport FBAS, mai mult un tuner hibrid are iesire atat FBAS cat si RGB. Materiale de lecturat: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e92-325i-cou/repair-manuals/52-seats/1zzikjt https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e91-318i-tou/repair-manuals/84-communication-systems/222iuXl1 point
-
Revenind la subiectul initial, ieri am schimbat distributia. Pentru cine nu stie, eu sunt unul din cei pĂŁțiți cu ruperea lanțului. Deci, pe scurt, mașina, E60 N47, luatĂŁ de nouĂŁ din reprezentanțĂŁ de aici ĂŽn 2008, rupt lanțul ĂŽn 2012, la aproximativ 100.000 km, schimbat motorul ĂŽn garanție de cĂŁtre Autobavaria. Ăntrucât zornĂŁia destul de tare, am decis sĂŁ schimb distribuția și ieri s-a efectuat operațiunea. Nu avea nimic, totul era ĂŽn regulĂŁ, la cei 160.000km parcurși de atunci. De menționat: dupĂŁ pĂŁțania anterioarĂŁ, schimbul de ulei la fiecare 10.000km, maxim de câteva ori la 12.000km. Alte operații: cu aceastĂŁ ocazie, am schimbat și ambreiaj+volantĂŁ și am constatat și joc ĂŽn axul turbinei, drept urmare a fost și ea recondiționatĂŁ. Ăn concluzie, aș zice cĂŁ treaba cu distribuția, e cam dupĂŁ cum ți-e norocul: la unii se rupe, la alții nu. La mine s-a rupt o datĂŁ, acum era aproape perfectĂŁ, deși, curios, zornĂŁialĂŁ se auzea (nu foarte tare, dar se auzea). Stima si prietenia!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am vazut ceca clipuri ale celor din Targoviste, dar e un pachet exclusivist, din punctul meu de vedere. Pt o masina ca a mea, de 10.000 de euro, nu merita 3000 de euro acest pachet. Asa ca o tin cat de bine pot, din produsele bune, dar accesibile. La o masina noua, de cel putin 30.000 de euro, da...merita1 point
-
1 point
-
Depinde de cine iti face lucrarea si ce produse foloseste, 3 ani este exagerat si nu stiu daca tine atat indiferent ce produs folosesti , la mine a tinut cam 1 an si ceva ... Faza tare cand am mers sa i-au masina de la detaling , vine tipul si imi freaca o moneda de aripa nu a lasat nici cea mai mica urma, zici ca toata masina era imbracata intr-un strat foarte subtire de sticla.1 point
-
Bullshit...e ideal sa aplice protectie ceramica de noua. P.s. nu inteleg cum persoane pe langa subiect comenteaza doar sa adune postari.1 point
-
Nu aia e ideea...dar daca trebuie tie iti explic ca am vazut ca te prinzi mai usor. Decat sa instalezi acum 01/2018 si peste o luna sa apara 02/2018, am patit anul trecut...totusi nu e asa usor sa stai sa faci 3 dvd-uri cu 2x si dupa sa stai sa instalezi, iti ia cateva ore bune prin varianta cu dvd-uri.1 point
-
1 point
-
Anul trecut am facut exact ca tine si totusi s-au matuit destul de repede, ptr ca nu am aplicat o folie de protecție, cum am facut la e92. Am zis sa incerc si varianta asta mai ieftina si usor de realizat, rezultatul imi place,momentan...oricum,nu e paguba 55 lei. La e90-ul pe care l-am avut,am apelat la un atelier de detailing auto din Cta(zona Bratianu) si deștepți aia mi-au "ars" farurile, adicĂŁ au folosit acea perie rotativĂŁ la o viteza mai mare decat normal si au lĂŁsat niste urme foarte urâte pe toata suprafata lor.Am fĂŁcut un scandal monstru acolo, dar degeaba, nu au recunoscut ca a fost din vina lor si singura solutie era sa cumpĂŁr alte faruri, asta dupĂŁ ce mai multe persoane autorizate si-au dat cu parerea. Ănainte sĂŁ comand alte faruri,am zis sa incerc personal, sa le scot fata si m-am apucat de treaba..adicĂŁ mi-a luat 4 ore sa scot toate urmele "imposibile" si posibile lĂŁsate de idioți aia "profesionisti" adica la sfârșit arĂŁtau ca unele noi. M-am dus la atelierul lui Dorel si le-am arĂŁtat farurile fĂŁcute de mine, iar rĂŁspunsul lor a fost: - Astea sunt noi,nu? - Nu, idiotilor! Astea sunt polishate de mine,fĂŁrĂŁ scule profesionale cum aveti voi, pe care nu stiti sa le folositi. Evident,le-am mai zis ceva a de dulce,adicĂŁ le-am umplut congelatoarele de carne si apoi m-am oprit la protecția consumatorului, care le-a dat si o amendĂŁ pe masura. Am fĂŁcut aceastĂŁ paralela deoarece stiu cum se face un polish in adevĂŁratul sens al cuvântului, dar metoda mai sus amintita e destul de ușoarĂŁ si la indemana oricui, evident daca farurile sunt usor matuite si nu mai au acel luciu.1 point
-
1 point
-
Asa am zis si eu, dar "piata" imi dadea maxm 22500 eur asa ca am zis pas; aveam de gand fie sa imi iau un 640xd GC fie un Porsche Cayman, dar mai astept pentru ca imi place prea mult masina ca sa o dau pe banii oferiti. Acum sunt in concediu asa ca am putin timp sa scriu aici; In primul rand vreau sa il felicit pe Acero care este un om exceptional si un profesionist; mi-a placut foarte mult cum am discutat si ce a facut cu masina, numai laude am la adresa lui si am sa ii trimit pe oricine doreste un dertailing profi. Masina acum are 109000 km si am fost ieri si am schimbat uleiul in cutie la ZF Faur, tipul de acolo spunandu-mi ca nu a fost nicio eroare depistata si de asemenea nu erau urme nici de uzura nici de pilitura, asa ca a fost un schimb preventiv pentru linistea mea. Masina merge excelent nu am ce sa-i reprosez. Probabil peste 1 an si jumatate o voi vinde, astept sa vad ce masini mai apar (imi face cu ochiul MB CLS 2018, Audi A7 2019, seria 8 2020 (depinde la ce pret va fi, daca e similar cu 6 atunci esre acceptabil, daca il duc la pret de S coupe....)). Acum sunt incantat ca nu am vandut-o pentru ca sincer ma durea sufletul sa o dau in aprilie la 22000. Mai enervant era felul clientilor de a imi vorbi (totusi, am 23 de ani de scoala si unu de doctorat) si ma luau cu "bossu, hai mai ca a vandut o papusa un 4-ar alb cu dungi performance cu 22000 ieri, hai lasa si tu la pret". Ma gandeam...doamne, cu cine am de-a face; Recunosc ca am fost contactat de aproximativ 20 posibil cumparatori, nici unul nu parea om serios. Si, desi pare cliseu, mi-ar placea sa imi dau masina unui om care sa aiba grija de ea, cum stiu ca am eu. In concluzie...masina merge excelent, in continuare toate reviziile la 15000km, uleiul in cutie schimbat, detailing la Acero, care este fenomenal. Urmeaza cauciucuri de iarna, acum nu stiu daca sa iau doar anvelope si sa folosesc jantele de iarna ce le am, sau sa cumpar un set complet si sa vand jantele astea, au totusi 4 ierni si ma gandesc ca si ele se uzeaza totusi. Va doresc un final de vara excelent.1 point
-
Rog un admin sĂŁ facĂŁ curĂŁțenie pe acest forum..ĂŽn aceastĂŁ secțiune .Aici sunt mici secrete sau lucruri interesante nu cum se schimbĂŁ bercurile la mașinĂŁ, pentru asta existĂŁ alte secțiuni . Am vrut sĂŁ vĂŁ arat cĂŁ la seria 3 2011 când ating butoanele se schimbĂŁ postul de radio, cred cĂŁ sunt cu touch sau ceva..MĂŁ gândesc cĂŁ nu au cum sĂŁ fie toate defecte .Deci nu apĂŁs pe ele doar trec cu degetul peste ele și se schimbĂŁ posturile de radio .Video aici : https://youtu.be/Bb8KyZeu23Y1 point
-
Salutare, In acest topic, nu ar trebui sa se discute "mici secrete"? Fara supĂŁrare, dar se umplu pagini aiurea. Discuția legatĂŁ de becuri si ulei ar trebui sa aibe loc in alta rubrica1 point
-
ĂncĂŁ nu sa ĂŽnțeles acest topic scrie clar pt ce este Se scrie pe unde se apuca1 point
-
Daca motorul nu iti porneste din prima, ai o problema. Ordinea normala a operatiilor e urmatoarea: 1. Bagi cheia in contact. Incepe o faza de preincalzire 2. Apesi butonul (cu ambreiajul apasat). Daca mai e nevoie sa stea bujiile aprinse, motorul nu o sa porneasca imediat, si o sa-ti apara in bord spirala galbena. Cand a terminat ciclul de incalzire, porneste singur Eu am vazut iarna asta o singura data martorul de bujii in bord. In rest motorul pleaca imediat ce apas pe buton.1 point
-
0 points
-
Tu ai dreptate partial. Dar eu am la x1 parbrizul crapat de cateva luni si am tot zis ca astept sa vina caldura ca sa il schimb, mai ales ca vreau sa schimb si stergatoarele ca sa fie noi. Dar in cazul masinii din anunt este foarte probabil sa fie batjocorita. Stopurile cel putin par date cu spray rosu. ))0 points
-
Daca n-are 500-1000lei sa isi faca masina, crezi ca a intretinut-o?0 points
-
Salut! Am avut o problema cu ĂŽnchiderea mașinii din cheie, ĂŽn sensul ca usa rĂŁmânea blocatĂŁ,se deschidea doar daca foloseam cheia de urgenta). Am gasit un tip care schimba mecanismele din broasca de usa(rotitele de plastic), rapid, destul de convenabil, zona Afi Cotroceni București. DacĂŁ este de ajutor cuiva, mesaj pe privat si trimit contactul. Week end placut!-1 points
-
Stie cineva ce inseamna fiecare iconita din cartea de service sau un link unde sa gasesc si eu,mersi!-1 points
-
-1 points
-
Salutare Dețin un bmw 318d e90,N47...ĂŽnainte sĂŁ dea frigul,când porneam mașina a ĂŽnceput sĂŁ se aprindĂŁ câteodatĂŁ indicatorul la bujii deși mașina pornea normal,iar uneori se aprinde indicatorul bateriei. FĂŁrĂŁ sĂŁ fac vreun control amĂŁnunțit am schimbat bujiile incandescente ptr cĂŁ erau foarte vechi și am considerat cĂŁ e necesar oricum. Acuma dupĂŁ schimbarea bujiilor la pornire face exact ca ĂŽnainte,câteodatĂŁ se aprinde indicatorul bujii și când e puțin mai frig pornirea puțin greoaie. Ăntrebarea mea este care sunt pașii urmĂŁtori de fĂŁcut,poate fi releul ce comandĂŁ bujiile,bateria prea slabĂŁ (dacĂŁ stau pe baterie 5min dupĂŁ oprirea motorului se aprinde ĂŽn bord bateria)...Ăn viitor vreau sĂŁ-mi iau un tester mai performant...vreau o recomandare dacĂŁ se poate.-1 points
-
Salut, Masina e e91 xdrive 2010. Vreau sa cumpar jante pe 17 iar BMW recomanda ET34 J8 . Ce alt ET si J se mai potrivesc fara probleme? Multumesc.-1 points
-
Salutare colegi. Imi cer scuze daca nu postez unde trebuie, insa am o problema cu al meu E91LCI din 2010 - 320D - 184 CP - Automat. pornesc masina si totul este in regula, porneste frumos, merge rotund. O las 2 -3 min sa mearga si pe urma plec de pe loc. In sarcina incepand pe la 1500 de ture incepe se sa auda o bataie care creste in frecventa in functie de turatia motorului. face asa pana cand motorul se incalzeste suficient, iar cand acesta s-a incalzit dispare. la rece dupa ce o las sa merga un pic, si o accelerez un pic mai brusc apare in zgomot cam la fel cum faceau masinile aro diesel, si motorul are trepidatii. daca o accelerez usor aceasta se accelereaza lin si frumos. a mai patit cineva asa ceva - stie cineva ce ar putea fi? va rog a ma ajuta - imi cam este teama sa mai merg cu ea asa. va multumesc frumos cu respect.-1 points
-
Salut. Am o problema la un e90 318d din 2005. Se ĂŽntrerupe muzica din senin, intra cumva pe mute,indiferent ca e pe radio sau cd. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?-1 points
-
BunĂŁ sunt nou pe aici doar ce mi am fĂŁcut cont De ceva zile am achizitionat un 320 2005 Si nu imi merge ĂŽnchiderea centralizatĂŁ doar cu cheia Aveti idee ce probl ar putea fi Multumesc Si scuze daca nu am scris unde trebuie-1 points
-
Nu stie nimeni nimic Mentionez ii anul 2005 luna 27/11 163hp Asa am cumparat-o Cu defecțiunea asta din cheie functioneaza ĂŽnchiderea... De la butonul interior la fel merge Sa fie dus modulul-1 points
-
Nu știu nu am facut nimic din ce ai zis Abia am cumparat-o de 2 zile Ce ar trebui sa fac sa ii dau jos o borna pt 5 10 min si sa vad daca merge dupa aceea-1 points
-
sper ca am postat unde trebuie acuma am scaune simple semipiele cu incalzire si as vrea sa-mi iau de piele complete recaro,vreau sa stiu...functia asta,o sa imi mearga?? https://imgur.com/a/CxfZX-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00