Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/31/18 in all areas
-
Atentie mare!! https://www.olx.ro/o...html#8c30d97c45 Masina din acest anunt pe langa fatul ca in 2014 avea 311.000 km ( in anunt are 193.000) a mai fost si masina de UK, adica a facut conversie de volan de pe dreapta pe stanga. Detin raport care certifica cele de mai sus. Mai am cateva masini interogate, revin cu ele. PS, ar trebui facut un topic care sa fie "cap de afis" in permanenta pe acest forum, doar asa ne putem apara de acesti nenorociti care isi bat joc de banii si munca unora si altora. Aviz moderatorilor, haideti sa facem o campanie, prea multe masini sunt cu probleme, din 4 masini verificate de mine 3 au fost cu probleme mari, printre care si cu daune de 50.000 ron. PS Masina are la numa CT-XX-ATR.5 points
-
Un om cu putina logica elementara ce ar face ? S-ar uita prima data pe un site de specialitate din Germania, ca doreste sa cumpere masina germana si, s-ar uita la ce pret se vinde o masina similara ca dotari si km acolo. Teoretic ar trebui sa fie mai ieftine masinile in tara de origine. Daca dupa anazila asta iese o discrepanta mare de pret intre ce e listat la vanzare acolo fata de Ro, rezultand ca in D masinile similare sunt cu cateva mii de euro mai scumpe, inseamna ca e ceva in neregula(masina este accidentata, are kilometraj manipulat etc). Deci eu nu cred ca isi bat vanzatorii joc de nimeni, ci pur si simplu prostia si lacomia oamenilor sunt cauza tepelor . Dorinta de a cumpara ieftin si bun, ideea de chilipir etc4 points
-
Anunturile din Italia toate sunt cu "ottime condizioni", sa fim seriosi. ))) Fac aia intretinerea in Italia, cam cum se face la noi in Romanistan, adica mai deloc. DAca tu chiar crezi ca ce ai postat tu cu anunturile cu preturile sub 5000 sunt masini cu sub 350 de mii de km, atunci e futila comparatia. Ce garantie de la dealer? Aia sunt niste revanzatori de masini, adica samsarul italian. Dealer se cheama ditamai reprezentanta, nu o curte cu 10 masini adunate din consignatii. Intamplator mi-am luat de curand o masina din Italia, ce e drept de alta categorie, dar cam stiu cum sta treaba acolo. La telefon si in anunt e ottime conditzioni si cand ajungi e fix ca la noi, adica stai sefu ca masina nu e a mea, istoric canci, e a unei doamne. ) DAca nu ar fi atata naivitate si dorinta de chilipir a oamenilor, poate ca am intelege mai bine cum functioneaza economia asta de piata.3 points
-
Domnilor moderatori, facem acest topic de front page permanent? Pe acest topic sa fie acceptate doar intrebari de genul " stie cineva ceva de masina asta?" sau "ma ajuta cineva cu verificare vin pt masina asta?" fara comentarii prostesti, scurt si la obiect. Eu si asa imi caut masina in perioada asta, am sa postez aici tot ce gasesc in neregula.3 points
-
Nu stiu cum e in Germania, dar in Belgia Olanda, tot ce vine de la licitatii are km pe factura si e cam parnaie daca minte cineva. Din cate stiu si in Germania daca are dekra si km pe factura ar trebui sa fie ok, doar cele care sunt specificate pt export sunt panarame. Dar depinde si de dealer, ca acum toti nemtii au nume de Hasan si Olgun.3 points
-
Da, exact, cea mai buna solutie intr-o discutie nu e sa aduci argumente, ci sa vrei sa pari smecher. Iar daca mai ai nevoie de exemple de preturi de masini, uite aici 4 pagini de rezultate in italia, e60 si e61 din anii respectivi, cu preturi sub 5,000 de euro: https://www.autoscout24.it/risultati?mmvmk0=13&mmvmd0=-39&mmvco=1&fregfrom=2005&fregto=2007&priceto=5000&cy=I&powertype=kw&atype=C&ustate=N%2CU&sort=standard&desc=0 . Dintre care vreo 4-5 sunt chiar cu garantie de la dealer. Deci chiar presupunand ca vine un samsar si isi pune adaos, tot exista posibilitatea sa fie masini la pretul ala. Si, pentru ca samsarii fac piata, ce parere ai, nu cumva exista si posibilitatea ca un om cinstit sa trebuiasca sa-si vanda masina ne-manarita tot la acelasi pret? Daca s-a saturat tagma 'intelectuala' de misto-uri gratuite, putem sa facem cumva ce a sugerat Mircea-Si si sa scoatem cumva in evidenta masinile manarite, si eventual si teparii care le vand, pentru beneficiul celor care cauta?2 points
-
Un om cu logica elementara ar face el intai ce sugereaza altora sa faca si si-ar da seama ca la masini atat de vechi pretul poate varia destul de mult, in functie de alti factori in afara de kilometraj. In pasul doi s-ar gandi daca stie ceva despre masinile pe care le pune lumea aici pe topic. In pasul trei s-ar gandi ca cei care le pun aici nu au luat teapa de fapt - decat poate cei 10-15 euro cat a costat istoricul. Si ca de fapt ei incearca sa-i ajute pe altii sa nu ia teapa. In pasul patru s-ar intreba daca oamenii respectivi s-au mai uitat si la altceva (de exemplu daca s-au uitat daca vanzatorul pare samsar, etc). Dupa care s-ar gandi de doua ori daca poate sa dea un sfat util, fara aere. Daca nu poate, lucrul de bun simt ar fi sa taca. Acum in mod concret, niste exemple de masini de la altii care arata ca nu toate masinile de acum 13-14 ani costa 10,000 de euro: https://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1963063/6 https://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1960993/7 https://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1951181/5 Edit: si dupa cum se vede mai sus, exista cazuri in care o masina mai scumpa e chiar mai manarita decat una mai ieftina.2 points
-
Sunt si masini de 10 ani care au sub 150 de mii, cum ar fi de exemplu a mea. Si care 'voi', ca nu mi-e clar? Oricum, valoare maxima adaugata de comentariul tau - bravo!2 points
-
1 point
-
Salut, la E90 cred ca ai sistem de franare ATE sau Textar. Pune discuri Textar sau Jurid, sunt ft bune, dar au si pret relativ mare. TRW nu mai e ce era odata si calitatea e cam indoielnica. Si etrierul poate sa-ti ovalizeze discul, vezi daca cumva merge bine sau nu.1 point
-
Imi aduc aminte topicul, dar daca nu este la vedere nu e de nici un folos, aceste 2 topicuri trebuie unite si puse la vedere, sa sara in ochi de fiecare data cand intri pe forum.1 point
-
Set anvelope Bmw nu inseamna orice Bmw...inseamna un model diferit de al tau. Nu toate Bmw-urile au aceeasi dimensiune la anvelope. Respecta dimensiunea scrisa langa portiera, respectiv in carte si o sa fie ok. Nu trebuie sa iei XL daca te incadrezi cu indicele de greutate cu anvelopele normale. Vezi si tu masa maxima admisa din carte, vezi ce greutate suporta anvelopele pe care le vrei si daca trebuie sau nu sa iti iei XL.1 point
-
Eu am 225/45/18 runflat, da, se simt gropile binisor, dar in curbe stau foarte relaxat...pentru confort nu iei X1 ci un Peugeot sau Citroen...X1 il iei pentru siguranta si sportivitate... Am intrat in o curba pe timpul viscolului cu aproape 60km/h...nu o vazusem...imbecilii nu au pus nici un panou...pe jos zapada si sub din loc in loc gheata...primul instinct a fost de franare si am inceput sa simt cum incepe derapajul, asa ca am accelerat foarte usor...si xDrive a aratat ce poate...caraiau rotile dar a luat curba fix...daca eram pe altceva, muscam lejer din santul din fata...asa ca toata stima...poate sa pice pe ea din cand in cand cate ceva, cat stiu ca ma tine pe sosea si in conditii dificile, no comment.1 point
-
Salut! Detin si eu un E36 coupe 320i din 1995 - motor M52 Culoare: Montrealblau Metallic, volan M-Technic, interior piele recaro.Se afla in configuratia originala ( culoare, motor, interior). Detin masina din martie 2014. Inca se tine bine1 point
-
Frumoasa culoarea.Ii sta bine stock la exterior fara "modificari".1 point
-
Revin cu solutia problemei mele. Zgomotul pe care il aveam era din cauza suportilor de motor. Am lasat masina in service si am comandat intre timp suportii BMW. Mai tarziu ma duc sa iau masina. Cred ca nici nu va mai fi nevoie sa schimb brate, cap bara, bucsi si bielete directie.1 point
-
Mda, merci. Asta fac in timpul liber. Cumpar masini, le tin cativa ani, si apoi le vand, ca orice samsar. Fraza e adresata celor care considera pretul ca fiind mult prea mare. Din pacate, samsarii imi vor ingreuna vanzarea; cel mai scump 123D (exceptandu-l pe al meu), de pe OLX sau Autovit, este mai ieftin cu 2k euro...Oricum, nu ma grabesc cu vanzarea. Astept oferta corecta, dar, in acelasi timp, e "plina" piata de masini de 250-300k km, la 7-8k euro.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Diferenta de consum este foarte mica intre motoarele in 4 cilindrii. Daca tot iti cumperi masina visata atunci fa-ti o favoare si alegeo pe cea mai puternica.1 point
-
1 point
-
Asa am zis si eu, dar "piata" imi dadea maxm 22500 eur asa ca am zis pas; aveam de gand fie sa imi iau un 640xd GC fie un Porsche Cayman, dar mai astept pentru ca imi place prea mult masina ca sa o dau pe banii oferiti. Acum sunt in concediu asa ca am putin timp sa scriu aici; In primul rand vreau sa il felicit pe Acero care este un om exceptional si un profesionist; mi-a placut foarte mult cum am discutat si ce a facut cu masina, numai laude am la adresa lui si am sa ii trimit pe oricine doreste un dertailing profi. Masina acum are 109000 km si am fost ieri si am schimbat uleiul in cutie la ZF Faur, tipul de acolo spunandu-mi ca nu a fost nicio eroare depistata si de asemenea nu erau urme nici de uzura nici de pilitura, asa ca a fost un schimb preventiv pentru linistea mea. Masina merge excelent nu am ce sa-i reprosez. Probabil peste 1 an si jumatate o voi vinde, astept sa vad ce masini mai apar (imi face cu ochiul MB CLS 2018, Audi A7 2019, seria 8 2020 (depinde la ce pret va fi, daca e similar cu 6 atunci esre acceptabil, daca il duc la pret de S coupe....)). Acum sunt incantat ca nu am vandut-o pentru ca sincer ma durea sufletul sa o dau in aprilie la 22000. Mai enervant era felul clientilor de a imi vorbi (totusi, am 23 de ani de scoala si unu de doctorat) si ma luau cu "bossu, hai mai ca a vandut o papusa un 4-ar alb cu dungi performance cu 22000 ieri, hai lasa si tu la pret". Ma gandeam...doamne, cu cine am de-a face; Recunosc ca am fost contactat de aproximativ 20 posibil cumparatori, nici unul nu parea om serios. Si, desi pare cliseu, mi-ar placea sa imi dau masina unui om care sa aiba grija de ea, cum stiu ca am eu. In concluzie...masina merge excelent, in continuare toate reviziile la 15000km, uleiul in cutie schimbat, detailing la Acero, care este fenomenal. Urmeaza cauciucuri de iarna, acum nu stiu daca sa iau doar anvelope si sa folosesc jantele de iarna ce le am, sau sa cumpar un set complet si sa vand jantele astea, au totusi 4 ierni si ma gandesc ca si ele se uzeaza totusi. Va doresc un final de vara excelent.1 point
-
Pe bune?Afara mergeti numai pe sport?Hmmm..daca as merge numai pe sport ar fi foarte nasol.Eu am edc cu adaptive drive iar masina pe confort sau confort plus poate fi condusa lejer cu 180km/h fara sentimente de nesiguranta.1 point
-
Si la 5800 de euro tu ai crezut ca are 213 mii de km?))) Sunt masini de 3 4 ani care au atat. A stai, ca voi vreti ieftin si aproape nou.0 points
-
Desi vrei sa faci pe interesantu', indirect confirmi ce am spus, inclusiv prin exemplele pe care le-ai postat.-1 points
-
-1 points
-
Salutare te sfĂŁtuiesc sĂŁ pui 255,35,19 ,eu am style 128, pe spate pe 9,5j am pus anvelope 255,35,19 sunt puțin trase dar mi-a oferit o gardĂŁ foarte buna ,nu simt gropile ,am avut 275,30,19 nu puteam circulĂŁ ,am spart de 2 ori o janta,etc,pe fata pe 9j am pus 235 .30.19 , și te sfĂŁtuiesc sĂŁ alegi de pe autobon.ro ,eu merg cu made in China pe 5 auto de 2 ani sunt foarte mulțumit-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00