Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/01/18 in all areas

  1. http://i.share.pho.to/62cb37bb_o.png http://i.share.pho.to/7b12be2f_o.png
    3 points
  2. Pentru cei care imi duc grija ,filtrul cand l-am dat jos imi arata ĂŽncĂŁ 40.000 de km de viaĂâşĂŁ,maĂâ˘ina avea 170k circa ,deci ĂŽncĂŁ era bun . Si am rugĂŁmintea la un limbaj educat ,bineinteles in limita posibilitĂŁĂâşilor fiecĂŁruia . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    2 points
  3. SAlut am un e39 530D iar pe tester nu am nicio eroare, dar masina intra in protection mode dupa 3600-3700, Problema este ca desired pressure la turbina nu creste decat foarte putin , menttionez ca senzorul Map este bune, vacuumuri bune, presiune motorina buna. In functie de ce isi ia DDE-ul valorile dorite la turbina, si de ce nu ar vrea presiune. Sa fie DDe-ul defect , mi s-a spus ca este foarte rar sa se duca calculatorul
    1 point
  4. Am sperat sa am din noapte zi si asta s-a intamplat :frantics: Baieti daca aveti probleme cu farurile,vi se par ca nu bat bine,schimbati lupele si daca se cere si becurile.Diferenta este impresionanta. Aveti aici cateva poze cu farurile care le-am luat pentru a lua sticlele de pe ele pentru ca erau in stare foarte buna fata de crapatele mele care se abureau.Pe cel de pe dreapta din perechea care mi-a ramas dupa ce le-am facut pe ale mele voi trece un tub prin partea unde este becul de flash pentru a duce aer rece direct la turbina,daca va iesi bine estetic poate voi face si la farul care va fi de zi cu zi. Cam asa aratau vechile lupe si becuri,nu prea se vede in poze diferenta de lumina,pacat ca nu am facut si inainte cum bateau farurile dar diferenta este imensa,cred ca nici cand a fost noua masina nu au batut asa.
    1 point
  5. Pai ce ai facut cu filtrul?Mai este?Poate vrea cineva daca mai era bun cum zici tu.....poate un cadou la cineva care vrea sa circule cu Dpf on.....
    1 point
  6. DAca mergi cu chinezarii ca nu iti permiti, te sfatuiesc sa nu dai sfaturi la randul tau altora. Chinezariile sunt ordinare si punct. Mai ales la uhp, recte aceste dimensiuni 18 19 20, chinezariile sunt niste petarde.
    1 point
  7. Un om cu putina logica elementara ce ar face ? S-ar uita prima data pe un site de specialitate din Germania, ca doreste sa cumpere masina germana si, s-ar uita la ce pret se vinde o masina similara ca dotari si km acolo. Teoretic ar trebui sa fie mai ieftine masinile in tara de origine. Daca dupa anazila asta iese o discrepanta mare de pret intre ce e listat la vanzare acolo fata de Ro, rezultand ca in D masinile similare sunt cu cateva mii de euro mai scumpe, inseamna ca e ceva in neregula(masina este accidentata, are kilometraj manipulat etc). Deci eu nu cred ca isi bat vanzatorii joc de nimeni, ci pur si simplu prostia si lacomia oamenilor sunt cauza tepelor . Dorinta de a cumpara ieftin si bun, ideea de chilipir etc
    1 point
  8. CAM urat ! Diesel si sunet frumos... N-au legatura.
    1 point
  9. Fiinda aripile si usile originale sunt foarte scumpe, iar multe din dezmembrari sunt intr-o stare foarte proasta dupa ce bagi peria de sarma in ele, am preferat sa repar una din usi si una din aripi. La una din aripi a fost reconstruita o bucata din buza, iar la una din portiere partea de jos. Cealalta portiera (dreapta) o aveam depozitata la loc uscat de cativa ani, si era in stare extraordinar de buna. Pe dedesupt au fost iar destule probleme, de asta am si reparat / curatat tot ce se putea, apoi s-a facut terosonarea. Capota, aparent intreaga, era si ea destul de ruginita, in special pe interior. Usa la portbagaj la fel.
    1 point
  10. Unde scrie in manualul de reparatie asa ceva de pistoane si pompa?? Pune un print screen te rugam.
    1 point
  11. 1 point
  12. E un argument din ciclul "nu ajung la struguri, sigur sunt acrii". Fiecare isi face propriile calcule si decide daca merita sau nu motorul de 3 litri, insa mai apoi sa incerci sa scornesti diverse "motive" pentru care e mai bun 2.0 decat 3.0 e aiurea... Un motor de cilindree mai mare va fi intotdeauna mai fiabil indiferent de regimul de exploatare. Iar asta se va vedea din ce in ce mai des odata cu valul de down-sizing ce loveste intreaga industrie auto.
    1 point
  13. Am avut aceasi dilema in a alege dintre 2.5xdrive si 3.0 xdrive si conducand ambele versiuni, am optat pe motorul de 2 litri. Vorbim de 1 secunda dif la 100 kmh insa impozit, rca, consum sunt in avantajul tau (aprox 1k euro pe an lejer, pe care ii poti redirectiona in optiuni) . Si sa fim seriosi, 2.2 tone in 8.2 sec la 100kmh este rezonabil zic. Dupa un an, pot spune ca nu am nici un regret. Personal luata din Germania, pachet exclusive, scaune comfort ventilate, night vision cu spot assist, suspensie adaptiva, pachet inovation, pachet aux heating, scaune comfort spate, 4 clima, extra set roti si multe altele nov 2014 50k euro 27k km si 2 ani garantie europa. Am configurat personal masina pe bmw si pretul de lista rezultat era undeva la 93k euro la una noua. Practic, 95% din rulaj este in oras si cred ca un motor mic mai solicitat este mai bun decat un motor de 3.0 d mai putin solicitat. Consum oras 11.5-12% in trafic aglomerat, 7.5% la 140kmh, 9-10 % la 160. Vit maxima 220kmh,personal am mers cu 215 kmh. In depasiri, singura diferenta vine de la zgomotul motorului atunci cand calci acceleratia dar nu pot spune ca masina este submotorizata. Eu zic ca este o alegere inteligenta motorizarea asta. Daca vrei ceva mai dinamic, nu te orientezi spre un SUV de 2.2 tone.
    1 point
  14. A trecut ceva timp de cand n-am mai actualizat noutatile cu jucaria din fotografii, alaturi de care ma bucur de a doua iarna la volanul ei. Pe plan estetic, spatele benificiaza de un nou eleron luneta diferit fata de cel initial, mai slim la nivel cu plafonul si diferit fata de celalalt in design. Pe stalpii de la usi (negru lucios) ce am tot avut oroare anul trecut ca se tot zgaiau si matuiau in timp de la spuma activa, acum le-am venit de hac si am aplicat fibra carbon laminata (grosime totala 1mm). La interior am gasit in state un kit de luminare ambienta pentru fetele de usi dedicat f10/f11 cu switch pe doua culori: orange /iceblue (cred ca voi folosi mereu doar orange, e nuanta similara cu lumina de noapte bmw) . Pentru poza a fost dat la maximum intensitatea, dar in general il dau la jumatate. Pe plan de intretinere au fost schimbate urmatoarele: Revizia cu Uleiurile Xado, Disc Ambreiaj Kevlar + Pompa Ambreiaj, Discuri si placute fata + spate Brembo, Pompa Apa, Intinzator, Curea accesorii, Brate Fata Inferioare, Amortizor Portbagaj + alte maruntisuri Incerc sa vindec o boala specifica N47 ce am studiat-o inclusiv pe forumurile externe si inca n-am reusit sa-i dau de cap: la pornirea motorului, doar atunci cand se incalzeste, este prezent un fel de scartiala + zgomot metalic pentru maximum 1 sec pana porneste motorul. Daca scot curea de accesorii si pornesc motorul dispare acel sunet. Am crezut ca provine din pompa de apa, am schimbat-o efectiv degeaba, am mai schimbat 3 curele, ultima am pus-o cu 13mm mai scurta decat cea normala la lungimea din fabrica + schimbat 2 intinzatoare, fulia arata in regula tapana si fara nici o fisura. Nimic, zgomotul e acolo cand motorul e cald, la rece motorul porneste ca unul nou, fara nici un zgomot, impecabil
    1 point
  15. Grija cu omul. Eu cand l-am cautat in vara pentru mici lucrari la un scaun, mi-a vorbit foarte de sus, ca sa-l citez: scaunele sh de E60 nici nu merita cumparate pentru ca pielea e invechita, nu ai ce repara pe ele. Iar la pret a fost dublu fata de altii cu care am lucrat, tot in Oradea. E un ardelean parat.
    1 point
  16. Hai raspund de ce numesc A6 caruta. In primul rand sa spun ca este dotat bine, printre cele speciale adaptive cruise control, city safety, bixenon adaptiv cu asistent de faza lunga, side assist, active lane assist(pret de cateva secunde vireaza singura pentru a se mentine pe banda de rulare), scaunele de A8 cu reglaj electric separat pentru 12 zone, memorii, audi drive select....iar restul dotari obisnuite incalzire scaune, clima bi, sistem de sunet cu subwoofer si o gramada de difuzoare, navigatia de top, senzori de parcare, etc..... Ce ma nemultumeste: 1.Motorul este incapabil iarna sa ajunga si sa mentina 90 grade. E universal o problema a grupului VAG, anumite generatii de 2 litri au problema cu producerea de caldura. Exista comunicate oficiale de la VW, Audi care afirma ca nu este nici o problema ca motorul sa functioneze si in doar o liniuta(40 grade) pe timp de vreme racoroasa. Este normal din pc lor de vedere. Din pc meu de vedere este frustrant de-a dreptul ca la o masina de 75.000 euro sa ii pui linoleum ca la vechile dacii iarna. Nu vorbesc de incapacitatea uleiului de a unge eficient, nu vorbesc de uzurile in cutia de viteze(automata incalzita/racita cu circuitul de antigel al motorului), consum ridicat si tot ce aduce cu sine o functionare in 40 grade a motorului....ci de faptul ca la un drum de Bucuresti cand afara erau -17 grade a trebuit sa stau invelit cu o patura in masina.....este inactabil(dupa acea intamplare am cedat si am pus linoleum la radiator). 2.Desi are cuplu de 380 si 177 cai este mai puturoasa decat un e39 2.0 disel de 136 cai. Jenant......cifrele sunt doar pe hartie....in realitatea de pe strada e greoaie tare masina. 3.Cutia automata multitronic. Este cutie de tipul CVT, 8+1. Singura cutie automata disponibila pe 2.0 TDI in acea vreme. 4.CONSUMUL. Nu ma necajeste atat de mult, nu e important, dar e jenant ca un motor de 2 litri sa consume 12 la oras vara iar in afara 6.5 l/100 km la mers normal de 110-120 si 130-140 pe autostrada. Da, cu clima pornita, dar chiar si asa. Batranul e39 de 2 litri consuma saracul 4.5 la drum, drept e ca avea cutie manuala. Dar totusi......6.5 mi se pare exagerat de mult pt un motor de 2 litri si o caroserie de 1600 kg. Totul e superok la motor....raspuns oficial : este normal pentru ca aerul conditionat solicita mult, muzica la fel servodirectia electrica la fel.....etc.....etc...... 5.De curand am facut revizia la cutia de viteze(schimbul de ulei si filtre). M-au obligat sa imi faca si updateul de soft la motor pt scandalul Dieselgate. Daca refuzam updateul nu imi primeau masina in service, ori pt garantie trebuia sa fac asta la ei. Evident, au spus o gramada de verzi si uscate ca nu se va schimba nimic in performantele masinii... In realitate masina este mult mai puturoasa, trage mult mai greu, regenerarile la DPF se fac fff des, si consumul insa a sarit la 7.5 la drum lung si 13-14 la oras. Or mai fi si altele, insa m-am plictisit rau de a le enumera....Insa vreau sa mentionez si de frane. Initial, va jur, am avut senzatia ca franele au probleme de functionare. Verificarila mai multi mecanici.......totul este in parametri. Schimbat lichidul, verificat discuri, schimbat placutele.....nici o imbunatatire. Nu ma intelegeti gresit....masina franeaza, nu spun ca nu......dar pe langa franele de la BMW sunt efectiv "pistol cu apa"..... Repet, masina este de altfel impecabila, un exemplar reusit si foarte bine intretinut inainte sa ajunga la mine. 70.000 km am facut eu fara nici un incident. Dar, da, tinand cont de cele de mai sus Audi face carute prin comparatie cu BMW. Nu spun de riscurile specifice modelelor cum e distributia si cutia de transfer de cuplu la BMW. Audi le apre pe ale lui.....pompa de inalte din cauza uzurilor produce span metalic ce ajunge pana la a cala efectiv motorul. Un alt risc la fel de mare e reprezentat de pompa de ulei care are talentul e a se opri efectiv in timpul mersului, iar daca asta intervine in turatie mare motorul se caleaza iarasi. Scuze de offtopic, dar am simtit sa dau aceste explicatii. Motor de 3 litri nu vreau pentru ca am eu o problema in a da banii de impozit statului...SI daca s-ar folosi cu cap i-as da fara sa ma uit, dar vor ajunge in buzunarele celor de sus.....
    1 point
  17. +1 Frumoasa masina sa te bucuri de ea! Intradevar masina ideala ar fi o combinatie intre BMW & Audi
    1 point
  18. Buna ziua , Am un X3 2012 si dupa o inlocuire de o piesa gratuit de catre reprezentanta Bmw Montreal am constatat ca comenzile de pe volan nu mai finctioneaza inclusiv telefon,cruise control, etc Am mers a doua zi si dupa 10 minute mi-au dat masina gata spunind ca au uitat sa conecteze un fir.( bineinteles fara scuzele de rigoare) Am probat comenzile volan , totul ok. Seara, alta surpriza.....la deschiderea usilor nu se aprid luminile interioare, nu merge radio, mesaj cand pun contact , sa incarc bateria si ca anumite functii nu cupleaza pentru a proteja bateria. Mesaj eronat , bateria mea functioneaza super, dupa 4 zile de -25 grade pornesc la sfert de cheie. Ma duc din nou , vorbesc cu tehnicianul auto care imi spune ca nu am eu bateria originala si din aceasta cauza am eroare. Ripostez ca pana a intervenii el nu am avut probleme iar bateria o am de 3 ani si e perfecta, am tester si o verific iar daca vreau sa o incarc in 30min este full la 2A nu la4 sau 8 A.( am avut pe alt bmw baterie canadiana la fel ce a mers 7 ani ) Ii spun ca sigur trebuie resetat eroarea in computer dar el imi spune ca trebuie sa bag masina la tester dupa ce iau rendez-vous si platesc 160$ verificarea si poate ca va fii necesar sa iau de la ei o baterie originala ( ieftina ,vre-o 500 $ ) Voi face o plangere scrisa numai ca nu prea am cui , aici concesionarul Bmw este o antrepriza familiala. Ati avut poate un mesaj similar pe bord si ma puteti ajuta cu un sfat ? Multumesc
    0 points
  19. Fluctuațiile din rețea nu afecteazĂŁ ĂŽncĂŁrcarea, aceasta se face prin redresor care la rândul lui are diferite protecții (scurt, supratensiune, suprasarcina, polaritate inversa) ĂŽn funcție de model.
    0 points
  20. Aceasta este procedura de ĂŽncĂŁrcare recomanda de Bmw.
    0 points
  21. De vreo 18 ani nu mai sunt 220V in reteaua din toata UE. Asa ca ar fi bine sa o masori, vei avea surpriza sa constati ceva nou.
    0 points
  22. Bateria se poate incarca fara a deconecta nimic, folosind bornele din compartimentul motor, cele indicate in manual.
    0 points
  23. A fost spart cand s-a eliminat ,dupĂŁ nu stiu ,nu ma interesat ,sa ocupat firma care mi-a fĂŁcut Ăâ˘i softul pe maĂâ˘ina . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    0 points
  24. nu ca nu are bani de filtru de particule ! dar la altele se gaseste...
    0 points
  25. Ai dpf golit si iti pui tevi cu flĂŁcĂŁri la tobe si stopuri cu leduri
    0 points
  26. Iti recomand Liqui Moly Top Tec ATF 1800 sau Top Tec ATF 1800 R , intra intre 8 si 10L ulei , depinde de metoda folosita , daca este flush eu zic sa iei 10 , daca este doar cu filtrul jos poti sa iei 8 sau 9 sa fii sigur.
    -1 points
  27. Revin cu feedback cu privire la acel scartait la pornire. Solutia profi de remediere este: intinzator OE si curea accesorii OE undeva la 700lei sunt ambele piese si totul devine placere cand se porneste motorul. Daca mai sunt colegi care au problema asta, asta-i rezolvarea. Intre timp jucaria se pregateste de primavara cu un nou lip pe bara fronta, cel de M Performance.
    -1 points
  28. Off topic: alaltăieri am vazut la Service ala din Vitan un i3. o masina... inedita as spune, ca nici frumoasa nu e, nici interesanta, e doar ceva (inca) nou pentru domeniul auto. probabil asta e viitorul, dar, deocamdată, prefer prezentul. daca trebuie sa aleg intre un "fumegator" si un "cărucior" d-asta electric, prefer fumul... Sa o stapaniti sanatos, drumuri multe fara probleme! felicitari pentru curaj! P. S. nu ma intrebati de ce era i3 ala la service ca nu stiu. poate vroia o curatare DPF?!? :-) :-) :-)
    -1 points
  29. Dai 20 de mi de euro si te zgarcesti la 500 euro impozit pentru un 3 litri? trist
    -1 points
  30. ii poti da mai multe detalii?!!? stiu ca tu esti expert si cu asta te ocupi
    -1 points
  31. Atentie mare!! https://www.olx.ro/o...html#8c30d97c45 Masina din acest anunt pe langa fatul ca in 2014 avea 311.000 km ( in anunt are 193.000) a mai fost si masina de UK, adica a facut conversie de volan de pe dreapta pe stanga. Detin raport care certifica cele de mai sus. Mai am cateva masini interogate, revin cu ele. PS, ar trebui facut un topic care sa fie "cap de afis" in permanenta pe acest forum, doar asa ne putem apara de acesti nenorociti care isi bat joc de banii si munca unora si altora. Aviz moderatorilor, haideti sa facem o campanie, prea multe masini sunt cu probleme, din 4 masini verificate de mine 3 au fost cu probleme mari, printre care si cu daune de 50.000 ron. PS Masina are la numa CT-XX-ATR.
    -1 points
  32. Un om cu logica elementara ar face el intai ce sugereaza altora sa faca si si-ar da seama ca la masini atat de vechi pretul poate varia destul de mult, in functie de alti factori in afara de kilometraj. In pasul doi s-ar gandi daca stie ceva despre masinile pe care le pune lumea aici pe topic. In pasul trei s-ar gandi ca cei care le pun aici nu au luat teapa de fapt - decat poate cei 10-15 euro cat a costat istoricul. Si ca de fapt ei incearca sa-i ajute pe altii sa nu ia teapa. In pasul patru s-ar intreba daca oamenii respectivi s-au mai uitat si la altceva (de exemplu daca s-au uitat daca vanzatorul pare samsar, etc). Dupa care s-ar gandi de doua ori daca poate sa dea un sfat util, fara aere. Daca nu poate, lucrul de bun simt ar fi sa taca. Acum in mod concret, niste exemple de masini de la altii care arata ca nu toate masinile de acum 13-14 ani costa 10,000 de euro: https://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1963063/6 https://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1960993/7 https://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1951181/5 Edit: si dupa cum se vede mai sus, exista cazuri in care o masina mai scumpa e chiar mai manarita decat una mai ieftina.
    -1 points
  33. Domnilor moderatori, facem acest topic de front page permanent? Pe acest topic sa fie acceptate doar intrebari de genul " stie cineva ceva de masina asta?" sau "ma ajuta cineva cu verificare vin pt masina asta?" fara comentarii prostesti, scurt si la obiect. Eu si asa imi caut masina in perioada asta, am sa postez aici tot ce gasesc in neregula.
    -1 points
  34. Da, exact, cea mai buna solutie intr-o discutie nu e sa aduci argumente, ci sa vrei sa pari smecher. Iar daca mai ai nevoie de exemple de preturi de masini, uite aici 4 pagini de rezultate in italia, e60 si e61 din anii respectivi, cu preturi sub 5,000 de euro: https://www.autoscout24.it/risultati?mmvmk0=13&mmvmd0=-39&mmvco=1&fregfrom=2005&fregto=2007&priceto=5000&cy=I&powertype=kw&atype=C&ustate=N%2CU&sort=standard&desc=0 . Dintre care vreo 4-5 sunt chiar cu garantie de la dealer. Deci chiar presupunand ca vine un samsar si isi pune adaos, tot exista posibilitatea sa fie masini la pretul ala. Si, pentru ca samsarii fac piata, ce parere ai, nu cumva exista si posibilitatea ca un om cinstit sa trebuiasca sa-si vanda masina ne-manarita tot la acelasi pret? Daca s-a saturat tagma 'intelectuala' de misto-uri gratuite, putem sa facem cumva ce a sugerat Mircea-Si si sa scoatem cumva in evidenta masinile manarite, si eventual si teparii care le vand, pentru beneficiul celor care cauta?
    -1 points
  35. De curiozitate, cu cine ai discutat pentru masina? Domnul Borgovan?
    -1 points
  36. Pai eu iti spun ca am sunat pentru programare la Pilot Pitesti pentru evacuarea Quad de M5 la E60 meu si au 2 optiuni: -1300 lei cu bifurcatie imediat dupa filtrul de particule stg-dr pana in spate cu cate o toba finala mica pe fiecare parte (sunetul se schimba foarte putin, aproape deloc) -900 lei cu bifurcatie iemdiat dupa filtrul de particule stg-dr pana in spate doar cu teava fara toba finala (se modifica sunetul putin) Mi-a spus ca recomanda intotdeauna varianta cu 1300 lei deoarece se pierde cuplu pe turatii mici si medii. Tipsurile sunt separat ca si pret si in principiu sunt 150-200 lei/bucata. deci cu maxim. Eu am gasit unele pe la 150 lei, mi-a spus ca in caz de vreau si anulare dpf mi-l taie si imi pune teava in locul lui pentru ca nu e ok sa lasi carcasa aia goala acolo si doar atunci poti sa zici ca se schimba sunetul sesizabil. Eu am avut cam 1-2 luni toba taiata (cu finala cu tot) pur si simplu de la jumatatea masinii, nu aveam evacuare deloc, se auzea frumos cand schimbam treptele,un fluierat subtil (gen BOV), din masina auzeai un sunet mai gros al motorului sau cel putin asa se transmitea sunetul (oarecum ma deranja sincer sa iti zic, atunci mi-am dat seama ca nu as putea sa-i fac o evacuare care sa se auda tot timpul si tare). Deci in concluzie toba finala nu este doar pentru insonorizare, daca faci o evacuare foarte prost, este posibil sa ai probleme cu trasul masinii, e vorba de presiunea din turbina care se pierde foarte repede, iar DPF o luase razna, pornea regenerarea 10 sec si se oprea, sarea incontinu de la 250G-450G-200G. Atunci am decis sa pun toba inapoi pana fac evacuarea acum in Aprilie.
    -1 points
  37. Revenind masina mai e la tine?
    -1 points
  38. Nu stiu care ar fi secretul sincer sau mai bine spus nu stiu ce acord ar trebui sa ceri de la persoanele respective pentru informatiile respective, dar tu stii. Asteptam masina!
    -1 points
  39. Bateria trebuie codata indiferent de situatie, chiar daca se inlocuieste cu una identica. Asta deoarece DME (pe baza informatiilor primite de la IBS) monitorizeaza ciclurile de incarcare, puterea la pornire, nivel de incarcare, etc. si incarca bateria ca atare. Mie mi-a stricat bateria noua in 1 an deoarece nu a fost inregistrata la inlocuire
    -1 points
  40. Vrei sa spui ca e cocalar?
    -1 points
  41. -1 points
  42. -1 points
  43. nu trebuie sa dai bateria jos de pe masina... dar, OBLIGATORIU trebuie sa-i deconectezi toate bornele !!! daca ai garaj, e foarte bine. poti lasa masina decuiata si capacul de la portbagaj deschis (ridicat) legi bateria: rosu (+) si albastru/negru (-) la redresorul alimentat in priza de 220v din perete. o lasi cel putin 24 de ore si asta este tot. cu speranta ca nu pornesti vreun incendiu peste noapte :frantics: (glumesc) !!! bafta !
    -1 points
  44. la fluctuatiile din reteaua nationala de tensiune... tu ai curaj sa lasi masina conectata electric la 220v fara vreo protectie suplimentara. eu, unul personal sunt patit asa ca mai bine sunt prevazator.
    -1 points
  45. Pai chiar daca s-ar schimba ceva, nu cred ca o sa simti tu, adica oricum ar fi schimbarea este infima, doar pe grafic s-ar vedea daca se schimba ceva. Chiar daca mi-a zis baiatul de la Pilot ca daca scoti finala si lasi doar teava se pierde cuplu pe turatie mica, stiu ca nu as simti acest lucru, insa vreau finala pe fiecare parte sa nu se vada din spatele masinii doar o teava goala cu 2 tipsuri.
    -1 points
  46. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/183365-ista-41020-standalone-sdp-41021-ista-p-3640600-torrent/page__pid__2444984#entry2444984
    -1 points
  47. Nu sunt o persoana eco, dar totusi sute de milioane de masini imprastiate peste tot nu polueaza mai mult decat uzinele alea?Ideea este ca nu exisa o solutie care sa nu mai polueze deloc mediul, ci doar sa nu-l mai polueze atat de mult.
    -1 points
  48. Sfat: nu te astepta sa dai 8000-9000 euro pe un e92 facelift diesel si sa fie intreg . In Romania avem la vanzare ultimele rupturi de masini si majoritatea sunt vai de ele.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.