Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/03/18 in all areas
-
Salut baieti, Pentru posesorii de F fi G va recomand cu drag Bimmercode App (134 RON in Apple Store). Mai aveti nevoie doar de un VGate OBD Icar3, va recomand pe Wi-Fi (199 RON) daca aveti Apple. Daca vreti sa codati de pe Android e ok si pe Bluetooth. Varianta Bluetooth nu functioneaza cu iPhone/IPad. In 15 minute am reusit sa-mi codez: iDrive 6 lite de la iDrive 5.Comfort closing instant fara delay (adica inchiderea oglinzilor instant dupa apasarea butonului de inchidere din cheie)DRL tailgate always on (default pe F15 ziua nu se aprind)LED maner usi aprinse la marsarierVideo in Motion Extrem de usor si intuitiva aplicatia. V-o recomand cu drag. Mai sunt sute, daca nu alte mii de posibile codari in aplicatie. Pe mine doar cele de mai sus m-au interesat. O puteti face in linistea garajului vostru fara nici un stres sau alte costuri:) Succes!!!!4 points
-
In principiu iti trebuie volan complet cu incalzire (cand zic complet trebuie sa aiba modului inauntru ca unii vand volanul gol). Iti mai trebuie butonul de incalzire plus trim-ul de sub volan. Astea le gastesti noi in jur de 300 RON pe bavauto, exclusivoem, reprezentanta, etc. Pe langa volan cel mai costisitor este SZL-ul. Aici ai 2 variante. Una ieftina prin a modifica SZL-ul actual doar ca nimeni nu o sa iti dea garantie pentru ca se poate arde (firele din cel incalzit sunt mai groase pentru a suporta o tensiune mai mare) si a 2-a varianta este sa cauti pe eBay sau dezmembrari. SZL-ul nou este foarte scump si nu merita. Eu de ex am asteptat cautand pe eBay si pana la urma a aparut un anunt cu SZL nou la 50 Euro Astea sunt toate piesele de care ai nevoie. In functie de optiunile actuale de pe masina nu mai trebuie schimbat SZL-ul. Daca ai oricare din cele 3 optiuni de Lane Assist (Lane departure warning, Lane-change warning, Driving Assistant) ai mari sanse sa nu mai trebuiasca schimbat. Eu am facut acest retrofit la F31 si pot sa zic ca a meritat fiecare banut! Nu iti dai seama cat te ajuta pana nu il ai, mai ales la diesel care incepe sa bage caldura tarziu2 points
-
Sunt 2 senzori de presiune, altfel nu imi explic cum poti sa ai o masuratoare precisa si sa functioneze corect sistemul... Daca ai doar 1 senzor, la ce presiune il setezi sa declanseze regenerarea ? Vezi ca trebuie sa tii cont de presiunea atmosferica care se schimba zilnic in functie de vreme ,difera din loc in loc, si in functie de altitudine. Presiune atmosferica variaza cu 50-60mbar +/- fata de 0 (1000mbar) , ce este destul de mult si poate declansa asa de la sine o regenerare cand nu este cazul. Asa daca sunt 2 senzori, scoti din ecuatie presiunea atmosferica (o valoare instabila de care nici nu ai nevoie) si nu mai conteaza ca acuma ai 980mbar si dupa o ora se face 1030mbar, regenerarea o sa se declanseze doar cand diferenta dintre cei 2 senzori depaseste o anumita valoare (35mbar in cazul asta). Negru- conducta pentru presiunea dupa filtru Rosu - conducta pentru presiunea inaintea filtrului Albastru - cablul de la senzorul O2/temperatura Cu un singur senzor nu mai aveai in ISTA valori de 10-30mb , ai fii avut presiunea atmosferica de la momentul citirii + presiunea care era inainte de filtru, o valoare de peste 1100mbar Asa cu 2 senzori ai exact presiunea care te intereseaza, direnta dintre intrare si iesire , 5-10-20-30mbar etc. Sper ca m-am facut inteles2 points
-
nu, cand masina este in mers (viteza > zero) si se actioneaza butonul EMF atunci DSC franeaza hidraulic toate patru rotile (frana de mana sau frana de urgenta), cand masina este pe loc (auto hold sau hill hold assist) sunt franate doar rotile spate. EMF face functia de auto hold actionand frana pe rotile spate in baza datelor primite de la DSC. Un extract din documentatie: The DSC also delivers the conditioned wheel-speed to the EMF in the form of a frequency-modulated signal. The signal is determined from the speed of the two rear wheels. The signal is transferred across a separate line. The signal is particularly important for detection of the vehicle standstill. The ICM control unit sends the driving speed to the EMF. In addition to the plausibility check, the gearbox output speed of the automatic gearbox is used.2 points
-
cum crezi ca poate functiona autohold la o masina care are frana de mana manuala? nu mai zic de una cu cutie manuala. trebuie un pitic pe scaunul din drepta sa traga frana de mana sau sa o puna pe neutru pe cea manuala. :hyper: :hyper: :hyper:2 points
-
Mainile bune au si pretul pe masura, adica mai mare decat media pietei. Probabil te uiti la unele care au pretul sub media pietei, de aici si rezultatul.1 point
-
Cam multi proprietari anteriori sincer ,si fara navigatie ... mi se pare trista masina1 point
-
Permite-mi să spun că se mănâncă căcat cu lopata. Nu e o chestie cunoscută și în niciun caz la modelele după 2012. A fost o situație cu un anumit tip de motoare și mai ales la cele non-common rail. Eu am avut A6 model 2010, 2.0 și la 220000km încă nu consuma un gram de ulei între revizii. Poate a fost doar mașina aia cu probleme, că nu e exclus; dar e exagerare să zici că stai cu bidonul de ulei după tine la Audi. Gata, închei cu offtopic.1 point
-
1 point
-
535 e senzatie din toate punctele de vedere. F11 535d este masina perfecta de familie fiind puternica si spatioasa. Mergi relaxat cu masina plina si cand o calci rupe-n 2 orice Ma bucur ca mai apare un combi pe aici :goodjob: La orice masina poate sa pice o turbina, alternator sau injector. Astea sunt riscurile pe care ti le asumi cumparand o masina SH. Nu exista masina care sa nu se strice niciodata sau nici o piesa. Eu zic ca la 25K gasesti ceva decent si bine intretinut si vezi tu pe parcurs ce trebuie inlocuit. Nu este o certitudine ca va pica turbina mica. Poate nu pica turbina, dar se strica NBT-ul sau alt modul. Spor la achizitie!1 point
-
Complicat, dar nu extrem; sunt ateliere care se ocupă cu asta. Cunosc pe cineva care a făcut asta la F30. Se pot face, dar e destul de costisitor.1 point
-
Pai celelalte probleme sunt specifice oricarui BMW F11...Oricum , eu as tinde tot spre facelift , multe probleme minore/majore sunt rezolvate prin aparitia facelift-ului...Si e si mai frumos , mai ales cu faruri LED...Cat despre turbina mica , eu sunt patit , fara nici un avertisment sau zgomot mi-a picat turbina mica in..Grecia!!! Si nu e ieftina reparatia...1 point
-
535D e bomba pe roti , dar are o mica problema...Turbina mica se cam duce prima , si nu are nici un simptom inainte de a ceda....Cred ca asta ar fi singurul minus al masinii din punctul meu de vedere....daca achizitionezi o masina cu istoric service , km putini si ai grija de ea , nu ar trebui sa ai bataie de cap ...Spor la cautat si la achizitionare....!!!1 point
-
1 point
-
Hello People, Revin și eu cu un mic update la topic. Am montat un set de jante Style 193 cu anvelope hankook Evo 2 rft noi. Am mai pus un combox la un moment dat. BTW , ĂŽntrebare legatĂŁ de combox, nu ĂŽmi merge Bmw internet, in rest merg Bmw apps , Bmw live, wheather Și restul. Ceva indicații ? Am fĂŁcut și geometria care era foarte puțin deviata. Todo list: camera mers ĂŽnapoi, fulie vibrochen și bujii. Una este defecta, dar și blocatĂŁ. Wishlist: scaune ĂŽncĂŁlzite, dacĂŁ as gĂŁsi un set, pe care doar sa ĂŽl montez. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Poftim p.s. si cu xdrive(care e mai scump),cu km mai putini https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-535d-LED-Sport-Aut.-Komf.Sitze-Navi-aus-1/vhc:car,ms1:3500_23_,frn:2014,frx:2015,vcg:estatecar/pg:vipcar/259304537.html https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-535d-xDrive-Touring-Aut.LuxuryLine/vhc:car,pgn:3,pgs:10,ms1:3500_23_,frn:2014,frx:2015,vcg:estatecar/pg:vipcar/259874943.html https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-535d-xDrive-Touring-Individual-HuD-H-K/vhc:car,pgn:3,pgs:10,ms1:3500_23_,frn:2014,frx:2015,vcg:estatecar/pg:vipcar/259839376.html https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-535d-xDrive-Touring-Aut.-HUD-Panorama/vhc:car,pgn:4,pgs:10,ms1:3500_23_,frn:2014,frx:2015,vcg:estatecar/pg:vipcar/259403928.html1 point
-
De curand Match a lansat un amplificator dedicat pt BMW, Match UP 7BMW; in Germania e in jur de 7-800 euro; probabil ca e foarte asemanator cu Match PP86DSP, dar are marele avantaj ca este plug-n-play pentru sistemul audio de fabrica HiFi - are inclusiv mufele pt conectare si bracket pt prindere in locul amplificatorului original; probabil vine si cu setup DSP potrivit pt masina. https://www.audiotec-fischer.de/en/detail/index/sArticle/490 Si Bavsound si BimmerTech folosesc amplificatoare de la Match (PP82-DSP) - doar au trantit o eticheta peste el si au pregatit un fisier de setup. Ca si calitate, dupa parerea mea este peste amplificatorul de HK. Asa ca acum e foarte simplu de facut upgrade de sunet la oricare model E / F cu sonorizare HiFi: - amplificator plug&play: Match UP 7BMW: ~800 euro in DE; posibil ca in RO sa se vanda cu in jur de ~600 euro Bavsound: ~800 euro, trebuie comandat in US Bimmertech: ~800 euro, trebuie comandat in US/UK - boxe fata sau spate plug&play: Match MS 42C-BMW (1 sau 2, in functie de model): ~120 euro / pereche in RO BMW OE HK: ~200 euro 1 pereche (2 woofere, 2 tweetere) in RO BMW OE B&O: ~400 euro 1 pereche (2 woofere, 2 tweetere) in RO Eton B100: ~200 euro 1 pereche (2 woofere, 2 tweetere), trebuie comandate de pe ebay.co.uk/de Rockford Fosgate T3: ~400 euro 1 pereche (2 woofere, 2 tweetere), trebuie comandate de pe ebay.co.uk - subwoofere plug&play: Match MS 8BMW-D (cost aproximativ: 200 euro / pereche in RO) - boxa centru / tavan: atentie, cele aftermarket (Match, Eton, etc) nu intra in locasurile din bord/tavan; puteti comanda doar BMW OE BMW OE HK: ~200 euro 1 pereche (2 woofere, 2 tweetere) in RO BMW OE B&O: ~400 euro 1 pereche (2 woofere, 2 tweetere) in RO Cel mai simplu este sa faceti in pasi, pana cand ajungeti la rezultatul dorit: 1 - schimbare amplificator (+800 euro) 2 - schimbare subwoofere (+200 euro) 3 - schimbare boxe usi fata (+2-400 euro) 4 - schimbare boxe usi spate / centru (+2-500 euro) 5 - antifonare usi + podea (2-400 euro) - nu prea e necesar la F10, masina e deja bine insonorizata 6 - adaugare subwoofer in portbagaj (la F10 e mai greu, e bine insonorizat) + amplificator dedicat Pasii 5 si 6 sunt doar pt perfectionisti - care probabil ar trebui sa considere un setup total custom (adica folosirea unor boxe mai mari si ajustarea fetelor de usi.1 point
-
Cat timp motorul functioneaza, la BMW Auto-Hold actioneaza frana hidraulica pe toate 4 rotile. Doar cand motorul e oprit (de start / stop) intervine frana de "mana" electrica.1 point
-
Sau o scoti din viteza si nu mai stai cu piciorul pe nimic. Tocmai asta voiam sa evit si eu . Dar se pare ca desteptii de la Bmw au montat doar de pe seria 5 in sus , ceea ce mi se pare cea mai mare magarie , luand in vedere ca un seria 3 poate sa coste si peste 40 mii nou. Care mai e diferenta intre un bmw si o insignia sau o mazda in cazul asta ? Nu zic asta ca sa denigrez bmw , ci pur si simplu pentru ca eram hotarat pe un seria 3 si apoi am vazut tampenia asta. Adica dai 40 mii nou , respectiv 20 mii sh , si tot stai cu piciorul pe frana ca la dacia 1310 . Din ce am vazut nici audi B8 nu are ,dar surpriza... la ei se poate face retrofit , la seria 3 pauza.1 point
-
1 point
-
Nu ai cum sa ai si power reduction si efficient dinamic edition. Eff dynamic edition are din fabrica 163 de cai si ceva modificari pt cel mai mic consum posibil. Power reduction este doar detunare din ecu pt tari ca Belgia, Franta..1 point
-
1 point
-
Pai nu sunt deja scosi in afara legii? Ce, trebuie sa te numesti Einstein ca sa-ti dai seama ca este ilegal off-ul ? masina ca si femeia... ce faci daca te insala ? o speli putin si o bagi din nou in patul tau? Nu , mai bine ii aplici un tratament ilegal si ii dai off, ca la filtru...... daca-mi permiteti comparatia!1 point
-
1 point
-
1 point
-
"OPaul" esti un SUPERCOLEG de forum !!! pui la dispozitie timp si mai ales informatii pretioase pentru BMW-isti. pe mine personal m-ai ajutat cu foarte multe informatii si softuri !!! daca ajungi prin bucuresti... te rog, spune si mi-ar face o deosebita placere sa te cunosc si sa te cinstesc cu mare drag ! saru'mana si sanatate maxima ! cu deosebita stima, petreop !1 point
-
Groupama 900 lei/eveniment Fransiza (200 euro) =9961 lei/an Generali 100 euro fransiza pentru vandalism, autori necunoscuti= 6.032 lei/an, (12.000 euro suma asigurata totala) Omniasig fara fransiza/eveniment= 6.700 lei/an, masina asigurata la 13.800 euro. Asirom 1288 euro, 6.027 lei/an. Cam la toate mi se pare suma asigurata mica, la mine in 2016 cand am platit 5.400 lei groupama full casco fara fransiza, mi-a asigurat 13.500-14.000 (nu mai tin minte exact) si totusi, este un E60. Eu iti recomand Omniasig, ma gandeam ca asa o sa fie suma...la allianz nu se merita, iar la Groupama nu te incurca cu dispozitivul respectiv ca e nasol. La Omniasig nu ai nici fransiza pe eveniment, daca debifezi de pe contract "conducere alte persoane" la cat scade? Mai conduce altcineva masina?0 points
-
https://www.olx.ro/oferta/bmw-320-d-2007-automat-full-130000-km-reali-ID749P2.html wbavc310xovc78470 2007-2011 - nici o intrare in service BMW 2011 - intrare in service pt un recall - 23.000 km 2012 - citire cheie - 87000 km ( adica 64.000 km intr-un an in romania) 2012 - 2018 - nici o intrare in service bmw 26.02.2018 doar citire cheie aprox 120.000 km Dubioasa rau pentru o masina cumparata din repr RO, cu 3 prop, al doilea plecat in USA si masina tinuta in garaj...0 points
-
Nu mai cotiti treaba , sistemul nu poate functiona cu o singura valoare , si daca e sa intram si mai in detaliu la ce a zis colegul Madutzu25 , sunt 4 senzori pana la urma (...into a voltage signal by 4 pressure-sensitive resistors) Eu am invatat la scoala ca orice dispozitiv de la care poti sa primesti o informatie (chiar si un contact ce inchide/deschide un circuit) este considerat un senzor (senzor de presiune de ex). Asa ca in acelasi ansamblu poti sa zici ca sunt 4 dispozitive (senzori) care ''citesc'' si transforma diferenta de presiune in semnale electrice. PS: O rezistenta mai poate fii si un senzor de temperatura ... (conductivitatea creste si scaderea in functie de temperatura) masori conductivitatea, care scade cu 4% pe grad si se injumatateste la o incalzire de 15-20 grade (in functie de rezistenta) aceste informatii codate intr-o unitate de procesoare pot sa iti afiseze temperatura prin masurarea conductivitatii. Totul depinde in functie de cat de in detaliu vreti sa priviti ''problema''0 points
-
0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Eu aș face la Service T E A M distribuția. Se ascultă (ralanti + turezi ușor pe la 1500-1800rpm), dar metodă sigură de verificare nu prea ai. Umbla un zvon că ar fi “scule” pt. verificare pe la unele service-uri, dar n-am găsit nimic concret. Ești sigur că uleiul în cutie a fost schimbat vreodată? Ideal ar fi să-l faci, mai ales dacă vrei să ții mașina mai mult; la km respectivi e deja foarte târziu dacă nu s-a făcut niciodată. Revizia e între 900 și 1100 la un service decent. Presupun că e vorba de N47.-1 points
-
salut. nu stiu dc mai e acum valabil dar am facut revizie la reprezentanta in jan cu 1150 lei incl tva. mi se pare f ok, au facut si regenerare clima nacesti bani. ref distributie, eu as schimba doar daca s probleme. ref ulei cutie, si pe mine m a pus pe ganduri dar bmw zice ca e lifetime. a mea are 130 k acum, si chiar cer sfat daca e indicat sa i schimb uleiul din cutie-1 points
-
-1 points
-
Incepand de azi am numere provizorii. Am sarbatorit printr-o vizita la spa. Am primit cadou un set de covorase de cauciuc originale si le-am pus. Ma pregatesc sa fac RAR-ul peste 1 luna. ĂncĂŁ nu am montat rotile de vara, si desi ar mai merge un sezon, parca nu m-as prezenta la RAR cu anvelope tocite. Probabil la ĂŽnceputul lunii Aprilie voi lua un set de gume noi.-1 points
-
Si eu merg cu un parbriz ciobit (a si plecat spartura ca nu au putut s-o carpeasca), nu il schimb ca e original si am vazut cum se matuiesc cele noi. Dar nu e doar parbrizul, mai e si un proiector si o fisura sau spartura la evacuare (???). Astea in contextul in care cere multi bani pe ea? Singura speranta e sa fi avut proprietarul anterior bani de masina...-1 points
-
-1 points
-
Chiar nu ma pricep la asta si poate cineva care are informatii concrete le poate spune ....viitorul este clar al electricelor dar multi posesori de auto baga vrajeala din poza de mai sus ...nu esti eco pentru ca poluezi in alta parte .Dar energia eoliana nu este eco?Aia din hidro nu este eco?Nucleara poate fi considerata eco ?Macar nu scoate fum.Aici ar zice WIN ca polueaza termocentrala care face apa grea pentru Cernavoda dar s-a inchis!!!!Toate panourile alea fotovoltaice nu sunt eco? Eu stiu ca fum mai baga doar alea pe carbuni dar nu prea mai sunt si alea pe gaze care sunt mai mult pentru echilibarea sistemului.....Eu zic ca avem in tara asta destula energie verde....gramada de eoliene la Tulcea ,multe hidro.....altceva ne lipseste.-1 points
-
Conteaza f mult cati km are masina. Daca ii schimbi suportii motor si toate bucsele de la timonerie sa vezi ca nu mai vibreaza. Eu ti-am zis, am mers cateva mii de km cu un b47 pe un seria2 si nu este absolut nicio diferenta, sau daca o fi, este insesizabila pt om.-1 points
-
da gasesti .. dar cu 400.000km sau mai mult Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Se plangea cineva cu B9 de 20 mii km , oricum e o chestie cunoscuta si pe modelele mai vechi . Nu mai zic de problematicele multitronic si Stronic .-1 points
-
Aberant/Neaberant asta e...bine, conteaza si cine face ofertele ca poate sa mai scada lejer 1.000 lei de la fiecare firma de asigurare/ an din sumele respective, dar asta e alta poveste. Daca ti-as face oferta pe 2-3 asigurari (tot prin cineva) nu stiu sigur daca ar trebui sa vii in Severin pentru poze/semnaturi si asa mai departe, cum ti-am zis, daca vrei sa incerc sa te ajut contacteaza-ma pe privat sa vedem ce putem face.-1 points
-
Salut. Am pus o poza cu farurile. Cel din dreapta lumineaza normal cel din stânga lumineazĂŁ mai slab. O soluție va rog la problema . Merci. https://ibb.co/hw6iCH-1 points
-
Salut Am un X3 cu motor de 2 litri si 150 CP si as dori sa il resoftez sa il fac de 180 cp.Va rog cateva idei sau persoane care fac treaba asta dar stiu despre ce este vorba. Multumesc anticipat-1 points
-
Nu sunt o persoana eco, dar totusi sute de milioane de masini imprastiate peste tot nu polueaza mai mult decat uzinele alea?Ideea este ca nu exisa o solutie care sa nu mai polueze deloc mediul, ci doar sa nu-l mai polueze atat de mult.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00