Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/06/18 in all areas

  1. Nu-mi place chestia asta, toti vor finalul :frantics: , de lecturat stim fiecare ca e destul de greu, sunt sute de pagini de citit, dar numai prin studiu se invata NU prin a arata direct pagina. Cand se intampla asa NU se invata nimic Nu fac aluzie la tine @ cavaliere, dar fiecare vrea finalul si dupa aceea ii mai si vad pe aici pe forum ca mai si contrazic anumite lucruri, cand ei stiu de defecte numai din auzite, sau ce citesc pe forum. Uite aici, cauta, e destul de citit daca vrei sa gasesti ce am spus, iar daca iti faci cont, vei avea si carti tehnice de reparatie+ multe alte avantaje ( de ex. ai direct traducere in romana). Spor la lecturat: https://www.zf.com/unitedkingdom/en_gb/corporate/aftermarket/spare_parts_corporate/transmissions_corporate/how_to_change_oil/change_oil.html Aproape toate reprezentantele ZF din Austria si Germania au aparat flush, Cu prima ocazie cand ajung o sa pun si poze. , ca vad ca aici sunt destui care nu cred. Mecanicul a avut dreptate, din cutia ta nu curge mai mult de 4,4 litri prin metoda gravidationala. Cutia are un total 9 litri. Problema importanta este daca a stiut sa o umple cum prevede ZF, deoarece am observat ca pe langa alti meseriasi, nici ZF Faur nu respecta EXACT metoda de umplere a cutiei.
    2 points
  2. Salutari! Cu grea inima trebuie sa ma despart de companionul meu indragit. Scurt istoric: -masina a fost achizitionata din Germania in 2008 de catre un cunoscut din Timisoara. Masina a circulat aproape exclusiv in Germania, proprietarul lucrand acolo. -masina a ajuns la mine in vara lui 2013. Ca si in primul caz, masina a circulat cu preponderenta in Germania, eu fiind aici de la inceputul lui 2014. VIN: GY02287 Kilometraj: 308.000 Dotari: P337A Packet M Sport S202A Steptronic S302A Sistem de alarma S339A Shadow-Line S403A Trapa electrica S415A Perdeluta electrica spate S423A Covorase velour S430A Oglinzi exterioare electrice, incalzite, rabatabile si cu auto-dip S434A Insertii de aluminiu la interior S441A Pachet fumator (cei 2 proprietari romani, ambii nefumatori) S464A Sac ski integrat in cotiera spate S473A Cotiera de piele S481A Scaune sport cu tapiterie din piele S494A Incalzire scaun pentru sofer/pasager S500A Spalator faruri cu intensive cleaning S508A Asistenta la parcare PDC S520A Proiectoare ceata S522A Faruri xenon S534A Climatizare automata pe 2 zone S555A Computer de bord S676A Sistem audio HiFi S705A Suspensie sport M-Technik II S710A Volan multifunctional M S715A Pachet aerodinamic M S761A Pachet individual Sunshade glazing S970A Pachet Business Alte optiuni: Sistem Multimedia Android cu Touchscreen si urmatoarele functii: -Navigatie -Bluetooth -redare Video, DVD, MP3, Track (Micro SD 16GB + memorie interna 7GB) -conectivitate wireless - acces la internet, google Play, etc. Carlig tractare Interventii service notabile: -cutia de viteze reconditionata (inclusiv convertizor nou) in Feb 2015 la 218.000km - cost 1000€ -injectoare reconditionate in Aug 2015 - cost 800€ Pentru interventiile regulate s-au folosit exclusiv piese de calitate: Ulei BMW Longlife, filtre Mann, frane ATE, suspensie LemfĂśrder, amortizoare Bilstein, samd. Masina a fost tinuta in garaj si intretinuta permanent in mod corespunzator (tratament lac, tratament piele, curatare galerie admisie, samd). Din 29 Martie 2018, masina va putea fi vazuta in Oradea. Pret: 4500€ negociabil. Anvelopele (vechime un sezon) si covorasele de iarna sunt incluse in pret. Pozele sunt de calitate modesta, la cerere pot sa trimit poze de rezolutie superioara. Numarul meu de telefon este: +49 176 2344 1459. Cu stima, Alin
    1 point
  3. Daca ai probleme cu o anumita parte a masinii nu te duci sa-ti rezolvi problema cu aia care fac explicit piesa respectiva, de aia exista reprezentanta BMW unde se verifica/inlocuieste o piesa defecta pe baza unui diagnostic, intai vezi ce-ti spune reprezentanta si dupa te duci mai departe, update-ul nu te duci la ZF sa ti-l faca la cutie, tot reprezentanta ti-l face, ca ei la randul lor au contract international de sute de milioane si cand apare un update e logic ca BMW este primul care beneficiaza de el este altceva, dar tu tot prin BMW iti diagnostichezi/repari masina pana la urma.. Daca e masina in garantie si ai probleme cu cutia nu te duci la ZF sa ti-o repare in garantie. Deci..o verificare in reprezentanta a cutiei ca sa stii de unde pleci, din ce ai zis am impresia ca o sa-ti spuna ca este ok cutia, lucru care il cred si eu, insa update e binevenit oricand, rau nu are ce sa faca in principiu.
    1 point
  4. Stai linistit,si a mea schimba la fel in mod sport cutia pe sport sau schimb de pe volan cu padelele.
    1 point
  5. Eu as zice ca te ingrijorezi fara motiv, din ce descrii tu mai sus cutia schimba lin in majoritatea combinatiilor mai putin Sport/Sport & kickdown. Pot sa iti spun ca si la mine se comporta similar. In modul Sport sau Sport+ schimbarile sunt mai agresive si se resimte un "soc", similar ca atunci cand la o masina cu cutie manuala (la schimbare din 1-2 sau 2-3) ridici piciorul de pe ambreiaj brusc concomitent cu o dozare mai mare a pedalei de acceleratie. Tind sa cred ca vei resimti acelasi tip de "soc" si fara kickdown. Incearca urmatoarea secventa: pleaca de pe loc in modul Sport apasand total pedala de acceleratie, personal cred ca vei avea parte de un "soc" similar
    1 point
  6. Metoda de umplere a cutiei de viteze asa cum prevede ZF. Sunt curios cati meseriasi respecta aceasta metoda? Cei care au vazut cum s-a schimbat uleiul la masinile lor, o sa isi dea singuri raspunsul daca s-a respectat exact sau nu procedura. Eu am atasat pe site acum ceva timp acest pdf in limba romana, deoarece NU are oricine acces la pdf-uri in limba romana, dar nu prea la bagat nimeni in seama. ZF_SI_Oelwechselkit_8HP_50130_RO.pdf
    1 point
  7. bravo, frumoasa masina, sa o porti sanatos si fara probleme, DAR, am si eu o intrebare, nu era mai ieftin si sigur sa cauti o masina cu toate dotarile pe care le cautai si cu mai putin km? Ma gandesc ca pana acum ai investit aproximativ 2000 eur (depinde de cauciucuri). Mai pui si navigatia si volanul si te duci in 9500-10000. Zic si eu... Eu am invatat ceva, niciodata sa nu iei o masina SH la care apoi incepi sa faci o gramada de retrofit-uri...la final te sperii de suma si dupa aceea cand vinzi nu amortizezi nimic din ce ai investit. Eu nu cred ca merita, dar daca tu consideri ca e mai bine, atunci perfect. Una peste alta masina arata foarte bine
    1 point
  8. Multumesc mult.Se pare ca ai avut dreptate.Am schimbat acel senzor si BMW-ul meu sia venit la normal.Totul perfect functional.Multumesc
    1 point
  9. Amortizoarele difera doar din punct de vedere al proprietatilor de amortizare, nu si din punct de vedere al cartusului/tubului. Cel mai probabil nu ai primit kitul potrivit masinii tale. Acum fiecare e liber sa cumpere ce doreste, dar nu ai facut cea mai buna alegere cu Ta-Technix.
    1 point
  10. Multumesc, nu asta era ideea...pe acele pagini si mai multe altele m-am uitat si eu dar probabil sunt “mai greu de cap” ca am inteles mare lucru. Ma gandeam ca este cineva care a fost in aceeasi situatie sau are o ideea practica, pe google stiu si eu sa caut sau sa citesc. Oricum multumesc pentru efortul de a raspunde. Cat despre style de janta...eu le gasesc ca ar fi de E60 si cu alte j-uri dar eu le-am dat jos de pe un E39 M5...in fine, o sa vad despre ce este vb referitor la cauciucuri...le pun pe ale mele si vad ce se intampla cum functioneaza...dar ma asteptam la un sfat de la cineva care are idee sau a fost in aceeasi situatie
    1 point
  11. Vreau doar sa multumesc tuturor persoanelor care au explicat pe acest topic cum sa fac! Drumuri bune!
    1 point
  12. baga Liqui-Moly Top tec 5W40. Acelasi motor ca si tine am si merge perfect. Castrol e tot contrafacut.
    1 point
  13. Mersi de precizari, ce ai descris tu la prima instalare e dovada clara ca e 100% necesar sa pui un DSP cand faci upgrade la sunet intr-o masina (cel putin in F30). Daca se instaleaza numai un amplificator, acesta doar preia semnalul din head unit si il amplifica. Un DSP iti ofera posibilitatea de reglaj a fiecarui difuzor in parte, timing-uri care sunt necesare daca vrei sa faci un staging corect. Dupa instalarea PP86DSP-ului am folosit diferite preset-uri, printre care una de la Bimmertech si una de la Match... cel putin cea de la Match pentru UP7BMW e dezastru, am impresia ca toata muzica vine din usa soferului si atat. Ce vreau sa scot in evidenta e ca poti avea cel mai bun hardware disponibil, daca e codat prost n-ai facut nimic. Inca am toate difuzoarele stock, sunt foarte multumit de cum le-am configurat, delay-urile mi se par corect configurate astfel incat stage-ul e in fata soferului, iar difuzoarele suna corect fara distorsiuni si la nivel maxim. Atasez preset-ul aici in caz ca e cineva interesat, trebuie doar stearsa extensia .pdf. Pe viitor ma gandesc la o pereche de Eton B100W pe fata (180 eur pe amazon.de) si subwoofere Match MW 8BMW-D (~910 lei pe emag). @cocoon, baietii aia care ti-au pus MB.Quart-urile ti-au pus si insonorizare pe usi cand au demontat masina? PP86DSP-5mar-applied.afpx.pdf
    1 point
  14. Se stropeste cu lichid de spalat geamuri ca la folie, asa ies bulele usor spre margine cu spatula de plastic.
    1 point
  15. Salutare, Intervin cu cateva sfaturi si recomandari din ciclul 'asa nu' pentru altii care se pregatesc de upgrade sistem audio pe F30 - asta in ideea de a evita experienta mea, adica bani aruncati si nervi: - am venit in tara de sarbatori si, marea mea greseala, din lipsa de timp atat pentru instalari dar si pentru documentare riguroasa, am apelat la o firma relativ renumita din Bucuresti pt upgrade-ul sistemului audio BASIC de pe masina actuala. Pe langa alte surprize gen fire taiate (desi imi garantasera ca nu are rost sa imi comand harness fiindca ei folosesc kit-uri direct compatibile BMW la conectica) am avut o mare dezamagire la capitolul calitate sunet. Practic le-am dat aproape 1000E pe seturi complete MB.Quart usi fata/spate plus woofere plus amplif (Crunch) plus vestitul convertor Hi/Lo (Vibe) pentru a obtine o crestere de volum insa la capitolul calitate sunet rezultatul a fost cam dezastruos (( . Din pacate trebuia sa plec din tara ca altfel stateam pe capul lor sa-si ia castroanele inapoi si sa-mi instaleze ceva mai sus calitativ sau sa returneze banii. O lectie cam dura pe care am invatat-o din episodul asta: nu mai fac investitie majora in nimic fara auditie in prealabil (normal, ideal pe aceeasi caroserie pentru a compara mere cu mere si a sti la ce rezultat sa ma astept pentru masina mea). - m-am 'chinuit' cam o luna cu muzica la calitatea descrisa - practic inaltele erau foarte stridente iar bass-ul era 'spart, trancanit' - foarte enervant si deranjant. In final, dupa ceva documentare si auditii pe alta masina, am recodat sistemul de la BASIC la HiFi si am instalat un harness de la Tehnic plus un amplif JL XD600/6v2 (eliminand convertorul Hi/Lo care fura mult din fidelitate). Calitatea sunetului a crescut considerabil - inalte mult mai clare, bass mai pronuntat si coborat in frecventa. Comparativ cu un F10 al unui amic cu echipare HiFi - la mine acum fidelitatea inca este usor sub - urmeaza sa mai desfac usile pentru a regla filtrele pe setare 'tweeter plus' (acum sunt pe mediu) si sa vad daca se mai imbunatateste ceva. O alta problema mai enervanta este ca la volum mare cu setarile de bass mai pronuntate dupa 2-3 melodii wooferele degaja un miros groaznic de incins (bobinele), asa ca urmatoare investitie va fi in woofere. Oscilez intre Earthquake SWS 8Xi si Audison AP8. - Sambata trecuta am vizitat atelierul unor profesionisti adevarati (http://www.audiofile-incar.co.uk/) - patronul are un X5 M50 folosit ca masina demo. Ce sa zic - ma oftic groaznic ca nu am aflat de ei mai din timp. Sincer acum ma cam doare sufletul de banii aruncati in RO pe upgrade ca sa mai investesc acum inca aproape 2000E pe sistemul celor de la audiofile-incar. Lucrau la un Ferrari caruia i-au dat tot bordul jos pentru a putea instala tweetere etc ) . - dupa n forumuri vizitate, mailuri schimbate si diverse auditii de proba - daca as da timpul inapoi fie as merge la baietii de mai sus, fie mi-as instala singur: in usile fata Focal (modelul de varf ES100K) sau Eton, eventual si BAV sound (mai greu de adus in Europa). Woofere Earthquake, Audison sau Eton. Boxe spate - Focal coaxiale sau poate tot ES100K (cu adaptare in fetele de usi pt tweetere). Amplif tot JL XD600/6v2 plus harness Technic. Pentru procesor oscilez intre Helix DSP.2 si Audison Bit 10 (D). - o chestie interesanta - am observat ca sistemul HiFi de pe F30/F80 este mult sub cel de pe F10 ( . Nu stiu daca ampliful (cu procesorul incorporat) este acelasi pe cele 2 modele (posibil sa fie din diferenta evidenta de fidelitate) insa boxele spate clar sunt diferite, F10 are difuzoare cu 2 cai si pe spate si, in plus, amplasarea lor la luneta creeaza o distributie mai uniforma a sunetului in habitaclu comparativ cu amplasarea in usile spate. Nu m-a dat pe spate Harmann Kardon pe F30 - cel putin dupa parerea mea tenativa de a crea surround in masina nu prea reuseste, ca sa nu mai zic de lipsa contentului surround audio in masina. - revin cu concluzia de mai devreme, nu mergeti doar pe recomandari etc - incercati pe cat posibil sa testati sistemul target-at pentru a nu avea surprize cand e prea tarziu (dupa achizitie, instalare etc). Ca la orice capitol, si la muzica totul tine de gusturi si perceptie si ce pare cuiva 'wow' si il recomanda cu caldura altuia probabil i se pare de calitate mediocra. Bafta la instalari!
    1 point
  16. Am X5 40d si 640d, ambele resoftate, 0 pb cu turbinele. La x5 am schimbat clapeta de acceleratie la aprox. 90k km. Am avut X6 40d, 0 probleme. Masina a fost vanduta la aproape 110k km. O masina sh aleasa prost poate deveni in scurt timp un sac fara fund dar in cazul de fata nu cred ca este cazul. 25k euro este un buget suficient pt un 535d combi, mai ales ca in unele orase din Germania se va intra doar cu diesel euro 6.
    1 point
  17. Mainile bune au si pretul pe masura, adica mai mare decat media pietei. Probabil te uiti la unele care au pretul sub media pietei, de aici si rezultatul.
    1 point
  18. Dupa e60 520d si e60 530d a venit si timpul ei ... F10 530d 2012 258 cĂŁluți pe puntea spate Masina am gasit-o destul de repede,cam la 1 sapt de la inceperea cautarilor.Am luat-o de pe mobile,are tot istoricul la BMW nurnberg AG M-am ferit de dynamic drive,edc,active steering,poate pentru unii sunt dotari importante,dar eu nu am vrut sa ma leg la cap cu ele pe viitor si am preferat suspensia M packet Ca si la primul e60,interiorul m-a cucerit si a fost dragoste la prima vedere! Mi-ar mai fi trebuit vreo 2-3 dotari ca trapa,un sistem audio minim hi-fi si oftica mea maxima pachetul de lumini ambientale extins,dar am googĂŁlit un pic si am vazut ca nu e greu de facut retrofit la luminile astea ambientale,asa ca asta o sa fie prima modificare la masina... Si acum optiunile dupa VIN DW57524 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S1CB ACEA / CO2 scope S1CC Auto start/stop function S1CD Brake Energy Regeneration S2K2 BMW LA wheel, V spoke 328 S2TB Sport automatic gearbox S4AT Interior trim finishers black high-gloss S4U2 ECO PRO S5AC High-beam assistant S6AA BMW TeleServices S6AB Control, Teleservices S6FL USB/audio interface S6NF Connection, MP3 player in mobile phone S6NR BMW APPS S6VA CIC assignment S6VC STEUERUNG COMBOX S6WA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF. P7A2 Innovation pack II S7SP Navi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE S8SC Telematics access request,country-spec. S8TF Active pedestrian protection S8TH SPEED LIMIT INFO S8TN TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST S8V1 HINWEISSCHILD NCAP ENGL/DEU/ITAL S9AA Outer skin protection S230 Extra package, EU-speciifc S258 Tyres with runflat properties S320 Deleted, model lettering S415 Sun-blind, rear S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S456 Comfort seat with memory S465 Through-loading system S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S536 Auxiliary heating S548 Kilometre speedo S575 Socket, lugg. comp. incl. 2. batt. S609 Navigation system, Professional S610 Head-up display S612 BMW Assist S614 Internet S615 Extended BMW Online Information S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S698 Area-Code 2 for DVD S704 M Sports suspension S710 M leather steering wheel S761 Individual sunshade glazing S775 Headlining anthracite L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S879 Operating instructions German Si cateva poze Masina e la mine din 19/09...iar de atunci i-am facut: - schimbul de ulei la cutie la service faur Zf -revizia(ulei shell 5w30 +filtre) -schimbat bujiile -placute spate Trw -cureaua de la accesorii -curatat galeria de admisie
    1 point
  19. exact asa am patit la un mercedes A-clas 1.4i ... am bagat 4 litri si am scos aproape 6 litri , masina a facut pe timp de iarna numai drumuri scurte de 3-4km , dupa ce a trecut iarna nu a mai crescut nivelul , mai mult ca sigur in cazul tau ar fi aceeasi problema ,, condens ..... , uleiul de la A-clas era usor albicios ... iar antigelul era mereu la semn si consumul de benzina era normal
    1 point
  20. Faimosul Cielo care rupea tot la curse prin 2002-2004 Parca a urmat un impreza dacĂŁ nu ma ĂŽnșel.. E46-le l-ai luat de la Ema?
    1 point
  21. Un Cielo care era gol pe interior, doar un scaun ... ce mai urla pe Cheile Dambovitei, spre Targ Vitan ... ce vremuri. Mai venea si e36-le CTL, la vremea respectiva cu slick ... m-am intalnit cu el la e36 Fest ... masina la fel de frumoasa.
    1 point
  22. Ahaaa, tu rupeai un Cielo pe la Tele7abc.
    1 point
  23. Adica improvizatii. Eu raman la parerea mea: Daca uleiul nu curge pe la vreo garnitura, solutia este reparatia, nu spalari, clatiri, uleiuri minune si alte chestii de genu` asta.
    1 point
  24. ai dreptate , multa bafta cu ea si tot binele . navigatie o faci mare cu 500 euro imediat se rezolva
    1 point
  25. ai dreptate dar 3000 de e diferenta mi se pare enorm
    1 point
  26. Foarte frumoasa masina sa o stapanesti sanatos , dar sincer 12 000 euro mi se pare foarte mult . si eu am luat din 2009 cu 9450 si cu tot am ajuns la 9800 intradevar nu am m interior dar am navi mare tu ai mica. bafta
    1 point
  27. Frumoasa! A fost pe Autovit? Cati km are? Data fabricatiei? Sa te bucure tare!
    1 point
  28. Cel mai bine ar fi, schimbi ulei cutie cu flush+ baie si filtru, adaptari, iar ultimul mers la reprezentanta sa faci ultimul upadate la toate calculatoarele. Oricum numai cu cutia in M , va schimba la 5400 ture, in rest va schimba la 4500 ture. Eu asa ma facut la mine. Nu stiu cati km ai la masina, daca sunt originali sau nu, dar la modelul tau de cutie se schimba uleiul 80.000 si 120.000km. in functie de exploatare. Dupa noul upadate la cutie, o sa observi ca va schimba putin mai sus cutia, gen 16-1700 ture iar la decelerare, aproape de oprire, vei avea frana de motor mai pronuntata. Oricum cutia va merge mult mai bine.
    0 points
  29. ..poison nu a mai intrat pe forum din aprilie 2017, de un an adica.. Daca tii la intrebare un mesaj pe privat lasat sigur o sa il vada! ;
    0 points
  30. Conteaza f mult cati km are masina. Daca ii schimbi suportii motor si toate bucsele de la timonerie sa vezi ca nu mai vibreaza. Eu ti-am zis, am mers cateva mii de km cu un b47 pe un seria2 si nu este absolut nicio diferenta, sau daca o fi, este insesizabila pt om.
    0 points
  31. si revizia este recomandata la 30.000 km si o fac la 10.000...nici aici nu e bine, nu? ))
    -1 points
  32. Ne mai miram de ce fac atatia bani service-urile la noi. )) Nu compari uleiul de motor cu uleiul de transmisie. La conditiile din Ro intradevar este recomandat la 10.000.
    -1 points
  33. n47 are. B47 e pe facelift. Dar diferenta este insesizabila intre cele 2, am mers cu ambele cateva mii de km.
    -1 points
  34. Daca mi s-a pus pata mi s-a pus , asa ca raman pe f30 cu toti dracii pe care mi i-a facut cu lipsa autoholdului. Decat un audi cu autohold care sa-mi haleasca 1l de ulei la 7000 km mai bine trag frana de mana la semafoarele mai lungi la bmw.
    -1 points
  35. https://www.olx.ro/oferta/bmw-320-d-2007-automat-full-130000-km-reali-ID749P2.html wbavc310xovc78470 2007-2011 - nici o intrare in service BMW 2011 - intrare in service pt un recall - 23.000 km 2012 - citire cheie - 87000 km ( adica 64.000 km intr-un an in romania) 2012 - 2018 - nici o intrare in service bmw 26.02.2018 doar citire cheie aprox 120.000 km Dubioasa rau pentru o masina cumparata din repr RO, cu 3 prop, al doilea plecat in USA si masina tinuta in garaj...
    -1 points
  36. Cam multi proprietari anteriori sincer ,si fara navigatie ... mi se pare trista masina
    -1 points
  37. Se poate coda din câte știu.
    -1 points
  38. Oricum toate reviziile le-am facut la ei. De un schimb de placute, nici nu siu daca-si dau ei seama, in cazul in care le-as schimba in alta parte Nu stau in acesti bani, si chiar mi se pare un cost mic, tinand cont ca numai un senzor cu manopera te duce la acest cost. Mi se pare chiar suspect de mic pretul. De aceea eram curios daca au fost probleme cu acordarea garantiei, sau alte aspecte la care nu m-am ganti eu. Multumesc!
    -1 points
  39. - Lampa interioara de pe portbagaj (cea rosie) - 30 lei - Scut motor + Scut cutie - 300 lei - 2 senzori parcare black sapphire - 200 lei 0736 366 356
    -1 points
  40. Salutare din nou! Am revenit cu updateuri despre ce lucrari am mai executat la masina si cateva poze De cand am scris ultima oara, masinuta a mai fost in vizita la service si un centru de roti Asadar si prin urmare, TAZ-ul este acum incaltat cu adidasi pe 17" style 327 are ulei nou in CVA si valorile resetate. De asemenea are brate superioare, bielete directie si capete bara schimbate. Intre timp imi picase si semnalul de la radio, fapt datorat unui cablu ciupit pe la haion (toate bune acum, prind si bulgarii) Urmeaza: Detailing interior Polish Faruri Volan Sport Navigatie CIC. Toate bune!!
    -1 points
  41. In primul rand merci! Am preferat sa iau masina asa, si sa fac partea mecanica eu. Oricum, orice Facelift luam, trebuia sa-i fac distributia si revizia CVA. In ceea ce priveste dotarile... masina a intrunit cerintele mele...volanul si naviagatia nu sunt un must si doar un nice to have. Km mai putini la o masina din 2009...poate doar in bord. Masina o sa stea la mine minim 3 ani...daca nu cumva castig la loto:)))
    -1 points
  42. Merci George! Sper sa nu am si eu aceleasi sume ca tine la final, dar...intr acolo ma indrept:)))
    -1 points
  43. Frumoasa frumoasa! Astept cu interes 2020 ca sa o cumpar:)))
    -1 points
  44. Schimba-le cu ceva compatibil cu masina ta . Periclitezi siguranta ta si a noastra ! Ce faci daca iti zboara roata si intri intr-unu? Mai scriem si pe forum ...
    -1 points
  45. Zf faur nici nu are programul sa faca adaptari si tu zici ca stiu ei mai bine. )) Asta e o polemica interminabila, dar tot nu scrie nicaieri pe site-ul zf ca se recomanda pompa flush. In plus, cei de la Zf Faur recomanda metoda gravitationala (nu GRAVIDATIONALA, ca e pericol pentru neveste atunci ) ). Daca nu ma crezi iti trimit forward cu mailul de la ei. Si au si ei niste traininguri unde sunt trimisi sa faca servisarea cutiei, ca doar nu angajeaza dorei din Romanistan care au reparat Oltcituri.
    -1 points
  46. Ultima versiune cel de 218hp.
    -1 points
  47. Salutare, A sosit vremea sa scriu si in aceasta sectiune a clubului. Pe scurt, aveam nevoie de o masina mai mare (s-a marit familia) si pe care sa o pot conduce atat eu cat si sotia si drept urmare, m-am indreptat catre un e91 LCI, 320d, 177cp cu transmisie automata Masina achizitionata indeplineste, in mare, cam toate cerintele mele si anume : bixenon, scaune incalzite, senzori parcare fata-spate, navigatie. Posibil ca pe viitor sa schimb navigatia cu una cic si sa iau un volan sport (scaunele sport sunt ultimele pe lista) Masina a fost luata de la proprietar,pentru modica suma de 6300e cu 230.000km si avea o zgarietura pe aripa dreapta fata. Momentan am facut urmatoarele la masina: *revopsit aripa dreapta fata +polish integral masina *schimbat distributie *schimbat galeria admisie *revizie ulei si filtre *schimbat flansa cardan *montat folie autorizata pe geamurile din spate To do list: *revizie cutie automata *schimb brate si bucsi fata *cumparat jante pe 17 pentru vara, masina fiind momentat incaltata cu niste jante uratele pe 16 *detailing interior O sa revin si cu poze, doar ca momentan masina este sub nameti... avand in vedere ca sunt nou in lumea bmw, orice sfat este bine venit zi faina!
    -1 points
  48. Va salut! M-ar interesa sa achiziționez un motor de 3 litri, benzina pentru modelul meu , Bmw Z4. Sunt echipat cu 2.2 , 170 cai putere , dar e mult prea putin fata de ce mi-as dori pe o asemenea masina. Problema e ca nu prea gasesc in Romania motorizarea “Si” pentru 3 litri , de 265 de cai. Daca cineva are sugestii in privința asta , le astept bucuros .
    -1 points
  49. un test interesant care aduce lumina privind mitul acestui dispozitiv. BMW 525d F10 cu si fara power box Race-Chip. Producatorul aparatului Race Chip GTS promite o crestere de 23hp si 94Nm. Cresterea reala masurata este de 17hp si 50Nm.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.