Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/08/18 in all areas
-
2 points
-
Salutare colegi, Ofer spre vanzare un BMW F11 525d x-drive 218CP, cu urmatoarele dotari: Culoare SPACEGRAU METALLIC Tapiserie piele neagra DAKOTA Data fabricatiei: 2013-02-21 Cutie viteze automata 8+1 trepte Rulaj actual: 209.000 km L801A National version Germany P7A2A Innovation Package II S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S205A Automatic transmission S223A Electronic Damper Control (EDC) S230A Extra package, EU-specific S255A Sports leather steering wheel S302A Alarm system S316A Automatic trunk lid mechanism S3AGA Reversing camera S3ATA Roof rail, aluminum, satin finish S3MBA Indiv. Ext. Line, burnished aluminium S402A Electric panoramic roof S417A Roller sun vizor, rear door S418A Luggage compartment package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S456A Comfort seat with memory S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S548A Kilometer-calibrated speedometer S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5AGA Lane-change warning S5ALA Active Protection S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6NFA Music interface for Smartphone S6NLA Connection Bluetooth + USB devices incl. S6NRA Apps S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S761A Individual sunshade glazing S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu VIN: WBAXB91000DX45851 Masina a fost cumparata din Germania, de la reprezentanta BMW Procar Unna, in aprilie 2017, la 198.000km (cu factura, certificat de conformitate si km trecuti in acte - TVA achitat integral). Cartea de service este la zi, toate reviziile fiind facute la aceasta reprezentanta. Masina a avut un singur proprietar (initial in leasing, apoi inmatriculata pe respectiva persoana fizica) si tot istoricul se poate verifica in reteaua BMW. Motorul a fost inlocuit complet (nu reparat) cu unul nou, inclusiv distributia si ambele turbine noi, de catre reprezentanta BMW Procar exact inainte de vanzare. Din discutiile cu ei am inteles ca a avut distributia rupta, motiv pentru care proprietarul a dat-o buy-back si a luat una noua. Reprezentanta i-a inlocuit motorul cu tot ce mai era necesar si a scos-o la vanzare - aceste lucruri apar in istoricul inregistrat la BMW. Dupa achizitie s-a facut o revizie completa de filtre si ulei, cumparat anvelope noi vara Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 pe 18" (nu run-flat), facut update la navigatie cu harti 2017 si activat video in mers, schimbat discuri si placute frana fata/spate. Masina se vinde inclusiv cu anvelope iarna pe 18" in stare buna. Este intr-o stare tehnica si optica excelenta - se accepta orice testare. Pretul este de 23.000 EURO si nu se accepta schimburi. Telefon: 0760.703.218 Multumesc!1 point
-
Salutare, A sosit vremea sa scriu si in aceasta sectiune a clubului. Pe scurt, aveam nevoie de o masina mai mare (s-a marit familia) si pe care sa o pot conduce atat eu cat si sotia si drept urmare, m-am indreptat catre un e91 LCI, 320d, 177cp cu transmisie automata Masina achizitionata indeplineste, in mare, cam toate cerintele mele si anume : bixenon, scaune incalzite, senzori parcare fata-spate, navigatie. Posibil ca pe viitor sa schimb navigatia cu una cic si sa iau un volan sport (scaunele sport sunt ultimele pe lista) Masina a fost luata de la proprietar,pentru modica suma de 6300e cu 230.000km si avea o zgarietura pe aripa dreapta fata. Momentan am facut urmatoarele la masina: *revopsit aripa dreapta fata +polish integral masina *schimbat distributie *schimbat galeria admisie *revizie ulei si filtre *schimbat flansa cardan *montat folie autorizata pe geamurile din spate To do list: *revizie cutie automata *schimb brate si bucsi fata *cumparat jante pe 17 pentru vara, masina fiind momentat incaltata cu niste jante uratele pe 16 *detailing interior O sa revin si cu poze, doar ca momentan masina este sub nameti... avand in vedere ca sunt nou in lumea bmw, orice sfat este bine venit zi faina!1 point
-
Personal as merge pe matte carbon imi place ca e cumva intre... nici prea prea, nici foarte foarte1 point
-
Merci George! Sper sa nu am si eu aceleasi sume ca tine la final, dar...intr acolo ma indrept:)))1 point
-
In primul rand merci! Am preferat sa iau masina asa, si sa fac partea mecanica eu. Oricum, orice Facelift luam, trebuia sa-i fac distributia si revizia CVA. In ceea ce priveste dotarile... masina a intrunit cerintele mele...volanul si naviagatia nu sunt un must si doar un nice to have. Km mai putini la o masina din 2009...poate doar in bord. Masina o sa stea la mine minim 3 ani...daca nu cumva castig la loto:)))1 point
-
Salutare din nou! Am revenit cu updateuri despre ce lucrari am mai executat la masina si cateva poze De cand am scris ultima oara, masinuta a mai fost in vizita la service si un centru de roti Asadar si prin urmare, TAZ-ul este acum incaltat cu adidasi pe 17" style 327 are ulei nou in CVA si valorile resetate. De asemenea are brate superioare, bielete directie si capete bara schimbate. Intre timp imi picase si semnalul de la radio, fapt datorat unui cablu ciupit pe la haion (toate bune acum, prind si bulgarii) Urmeaza: Detailing interior Polish Faruri Volan Sport Navigatie CIC. Toate bune!!1 point
-
Sachs ,kayaba sau boge Ce sa aleg, cei mai bun pentru e90 berlina /2.0d/2008 n47 ? Full vreau sa le schimb .multumesc1 point
-
Mersi de precizari, ce ai descris tu la prima instalare e dovada clara ca e 100% necesar sa pui un DSP cand faci upgrade la sunet intr-o masina (cel putin in F30). Daca se instaleaza numai un amplificator, acesta doar preia semnalul din head unit si il amplifica. Un DSP iti ofera posibilitatea de reglaj a fiecarui difuzor in parte, timing-uri care sunt necesare daca vrei sa faci un staging corect. Dupa instalarea PP86DSP-ului am folosit diferite preset-uri, printre care una de la Bimmertech si una de la Match... cel putin cea de la Match pentru UP7BMW e dezastru, am impresia ca toata muzica vine din usa soferului si atat. Ce vreau sa scot in evidenta e ca poti avea cel mai bun hardware disponibil, daca e codat prost n-ai facut nimic. Inca am toate difuzoarele stock, sunt foarte multumit de cum le-am configurat, delay-urile mi se par corect configurate astfel incat stage-ul e in fata soferului, iar difuzoarele suna corect fara distorsiuni si la nivel maxim. Atasez preset-ul aici in caz ca e cineva interesat, trebuie doar stearsa extensia .pdf. Pe viitor ma gandesc la o pereche de Eton B100W pe fata (180 eur pe amazon.de) si subwoofere Match MW 8BMW-D (~910 lei pe emag). @cocoon, baietii aia care ti-au pus MB.Quart-urile ti-au pus si insonorizare pe usi cand au demontat masina? PP86DSP-5mar-applied.afpx.pdf1 point
-
Am un senzor de parcare ce uneori il arata cu rosu, ca si cum ar fi ceva in fata. Nu face tot timpul, e doar 1 din cei 4. Dar e enervant, l-am sters de praf un pic si nu a mai facut o perioada..acum iar l-a apucat . Merge stilu rusesc? Sa-i f$# un pumn in bara? )1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Oricum ar fi , ceea ce conteaza e ca bmw a pus dotari de dacie pe seria 3 si ca nu se poate rezolva. Pana nu-si aduc aminte sa faca masini eu n-o sa-mi iau una.1 point
-
Pt cine inca nu stie...BMW nu fabrica piese, doar le asambleaza. Piesa ORIGINALA este pura iluzie, bani aruncati pe etichete.1 point
-
Am zis eu despre quattro ca e sistem de mers offroad? Dimpotriva, am zis ca in unele situatii e superior fata de Xdrive. Mi-am spus parerea dupa ce am condus si quattro (A4 allroad si Q7 prima generatie) si xdrive (masina mea si un X5). O repet: quattro e mai bun in conditii ceva mai grele, cum ar fi zapada mare, xdrive e mai util in viata de zi cu zi, in situatii aproape de limita, datorita electronicii. Repet, din experienta mea cu ambele sisteme. Special am precizat ca e parerea mea, nu ca sunt studii care dovedesc asta. Daca asta inseamna dezinformare subiectiva, ok. Mai bine incheiem subiectul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Se poate mentiona un motiv pentru vanzarea la doar cateva luni dupa achizitie? Cat despre pret... Nu e greu de comparat cu cat se vand in afara versus in Romania. E imposibil ca cele 90% F11 de pe autovit si olx care se vand intre 14-16 mii euro sa fie "pe bune"... din tot research-ul meu, pretul din anuntul asta este cel mai apropiat de cat valoreaza in realitate un F11 cu toate dotarile respective, si ma refer aici la sursa Germania si reprezentante. Nu detin adevarul absolut, dar asta e concluzia mea din cat am cautat pe net. Pe de alta parte vazusem recent un F11 cu facelift 2014 chiar la Procar Unna cu 23000, insa nu cred ca avea EDC. Overall, cred ca pretul e doar un pic optimist, deoarece exista argumentul schimbarii unor componente importante cu unele noi. Insa nici sa obtii mai putin de 21 mii nu ar fi corect, daca tot ce e scris e valid. Vorbesc aici de un cumparator normal, de oriunde ar fi el. Eu de exemplu atat imi permit, e limita superioara. Orice ar fi, bafta la vanzare, si sa ai de-a face cu oameni ok.1 point
-
- de la mine pentru ca nu e treaba ta cat cere mikken pe masina. Nu-ti place, nu cumperi.1 point
-
Dupa aproape 2 luni de la incident, nici in momentul de fata nu mi s-a rezolvat in niciun fel problema sau nici macar nu am primit vreun telefon care sa concluzioneze in vreun fel teapa pe care mi-am luat la dl Teile. Ca sa fac publice anumite lucruri, pentru codare si instalarea firelor pentru scaunele active, mi s-au cerut 1300 lei, bani pe care i-am platit din prima fara sa comentez ca e mult sau putin. In momentul in care am desfacut scaunele, sa verific ce a facut service-ul cochet de mai sus am descoperit ce a povestit Dragos in postul anteior. Pentru asta mi s-a luat suma de mai sus, dar eu totusi am plecat cu scaunele nefunctionale, eroare de airbag, etc.Mai mult, mi s-a facut pierdut un modul de DSC pe care nu il gasesti nicaeri in Romania si pe care a trebuit sa mi-l cumpar din nou, dand 150 eur din buzunar (in afara de cei 150 pe care i-am platit prima data). Pentru partea de instalare CIC mi s-a perceput suma de 300 lei, de asemenea platita in avans, si m-am ales cu un cic activat prin script care nu se poate updata, rama de langa schimbator taiata cu stanga, pe care a trebui sa o schimb cu alta (a costat 300 de lei). Pilotul automat mi s-a montat pe masina si mi s-a cerut o suma aberanta pe el, cat si pe plasticul din jurul coloanei. Plasticul din jurul coloanei este cojit si zgariat, luat de pe o masina din curtea lui Alex. Cand au montat aceste lucruri, mi s-au rupt toate clipusrile de la bucata de piele care acopera coloana de la volan. Pilotul automat nu a funcitonat nicioadata, mai mult, mi s-a recomandat sa-mi schimb ceasurile cu unele de facelift. Nu vreau sa ma repet. Dupa toate aceste lucruri Alex a avut nesimtirea sa sustina ca el decide sa ii creada pe oamenii lui care sustin ca au facut treaba fara probleme. Din acest motiv, voi face o plangere la politie pentru inselaciune, furt si pentru distrugerea bunului propriu. Ca sa fie treaba pana la capat, voi face si o reclamatie catre autoritatea competenta pentru ca pretinde bani in numele firmei si nu emita bon fiscal si factura pentru suma pretinsa. NU voi mai raspunde la niciun telefon din partea lui, ca sa fie oficial si nu ma mai intereseaza nicio varianta de negociere. Nu sunt bataia de joc a nimanui si nu accept ca un service care isi prezinta serviciile pe un forum sa isi permita sa isi bata joc si de altii. Daca vreti sa va simtiti tratati ca mine, mergeti la el.1 point
-
0 points
-
Pai cu nici o luna in urma a fost verificata la BMW si "0 erori, 0 probleme"0 points
-
Nu am vrut HiFi pentru ca am ascultat mult inainte. Mi se pare ca Focal joaca in alta liga. Sistemele OEM (cu exceptia B&O) sunt, dupa parere mea, mult sub nivelul masinii. Am luat sistemul dedicat pt bmw. IFBMW-S (cu tweetere) pt fata si spate si IFBMW-SUB pt subwoofere. Sigur, retrofitul ar fi fost mai ieftin..dar daca tot am facut ceva... Deci, FL si FR pot lua de la subs. Dar este semnalul complet sub scaune? Nu este un filtru low-pass sau ceva asemanator care sa truncheze semnalul doar pt subs (frecvente joase)? RL si RR iau direct de la boxele din spate.. Oare exista mufe speciale pt Bmw cu care sa conectez firul care vine de la HU sla amp? As vrea sa fie cat mai plug&play. Sertizez eu mufele (bmw la un capat si rca la celalalt) dar sa le gasesc pe undeva. In cazul asta, banuiesc ca pot mentine fader si balance din HU. Corect? Apoi, de la amp, trebuie sa trimit semnalul individual catre fiecare difuzor. Stie cineva care este traseul? Ma gandesc mai ales la boxele fata.-1 points
-
Quattro nu e sistem de mers offroad. E o transmisie cu care poti sa urci un deluletz la stana cu Q7 si sa mergi ceva mai safe in conditii de aderenta slaba. Asta legat de "hal de 4x4" E pur mecanic cu tot ce deriva din asta versus un sistem electronic. Filmuletele pe care le vezi pe net facute de concurenta cu 2 ture de roata nu sunt relevante pt toata lumea. De asemenea, quattro transmitea 50:50, dupa 2008 ish este 40:60 (fata-spate). E de asemenea disponibil si Audi Sport Differential. Nu ma intereseaza preferintele, nu castig nimic daca alegeti xdrive, insa ma frapeaza dezinformarea asta subiectiva-1 points
-
locatia e obligatorie la profil Ce DOT are bateria ?-1 points
-
Un alternator Nu se porneste niciodata fara sarcina, este pericol de defectare regulator de incarcare. Cei 12 volti de la bornele alternatorului sunt cei din baterie. Adica tu banuiesti ca ar fi consumatori de peste 80 A, ca sa ramana in final sa ramana 12 V iesirea din alternator, adica sa nu faca fata regulatorul? Greu de crezut asa ceva, dar nu se stie niciodata. Eventual sa verifice mufa de la regulatorul din alternator daca face bine contact, problema poate sa vina si de acolo, automat nu porneste incarcarea.-1 points
-
Pai tu nu ai fost la elctrician?? Esti haios. :frantics: Parca vezi ca ai uitat sa bagi mufa la regulatorul de incarcare. Cred ca iti place sa pierzi timpul pe aici.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Nu sunt o persoana eco, dar totusi sute de milioane de masini imprastiate peste tot nu polueaza mai mult decat uzinele alea?Ideea este ca nu exisa o solutie care sa nu mai polueze deloc mediul, ci doar sa nu-l mai polueze atat de mult.-1 points
-
Chiar nu ma pricep la asta si poate cineva care are informatii concrete le poate spune ....viitorul este clar al electricelor dar multi posesori de auto baga vrajeala din poza de mai sus ...nu esti eco pentru ca poluezi in alta parte .Dar energia eoliana nu este eco?Aia din hidro nu este eco?Nucleara poate fi considerata eco ?Macar nu scoate fum.Aici ar zice WIN ca polueaza termocentrala care face apa grea pentru Cernavoda dar s-a inchis!!!!Toate panourile alea fotovoltaice nu sunt eco? Eu stiu ca fum mai baga doar alea pe carbuni dar nu prea mai sunt si alea pe gaze care sunt mai mult pentru echilibarea sistemului.....Eu zic ca avem in tara asta destula energie verde....gramada de eoliene la Tulcea ,multe hidro.....altceva ne lipseste.-1 points
-
Cand am parcat masina iar aveam un senzor ce indica cu rosu...m-am dat jos si am dat un pumn in spoiler, acum sunt toti 4 cu rosu ) . Voi da si placuta cu nr jos si suportul de nr sa vad despre ce e vorba, citesem si pe un forum in germania ca ar fi o problema cu suportul de nr. Daca nu rezolv, inlocuiesc senzori de pe spate cu fata, sa vedem ce se intampla. Ori dau pe mute PDC-ul si am rezolvat problema.-1 points
-
bravo, frumoasa masina, sa o porti sanatos si fara probleme, DAR, am si eu o intrebare, nu era mai ieftin si sigur sa cauti o masina cu toate dotarile pe care le cautai si cu mai putin km? Ma gandesc ca pana acum ai investit aproximativ 2000 eur (depinde de cauciucuri). Mai pui si navigatia si volanul si te duci in 9500-10000. Zic si eu... Eu am invatat ceva, niciodata sa nu iei o masina SH la care apoi incepi sa faci o gramada de retrofit-uri...la final te sperii de suma si dupa aceea cand vinzi nu amortizezi nimic din ce ai investit. Eu nu cred ca merita, dar daca tu consideri ca e mai bine, atunci perfect. Una peste alta masina arata foarte bine-1 points
-
eu am de vanzare si cabluri si module, acum depinde si ce anume vrei sa montezi. pentru inceput pune seria de sasiu a masinii sa vedem exact despre ce masina e vorba. navigatia e cic sau CCC ?-1 points
-
Facea Putin si inainte dar dupa ce am schimbat amortizoarele s-a schimbat in bine. Dupa ce am pus si arcurile a fost ok vreo luna dupa au inceput sa se intareasca si de atunci toate sunetele astea simptomele astea Ideea era acum sa schimb toate bratele de suspensie(daca le zic bine) si toata bucsaraia masina fiind din 2006 si din cate vad nu au fost schimbate niciodata Tara am schimbato de peste 15 ani Imi e si frica sa vin in tara daca aici face asa Va multumesc pt pareri Paste fericit-1 points
-
Eibach Pro Kit am montat si eu pe fostul e36, dar in combinatie cu amortizoare bilstein b6 si b4 mtech care sunt mai tari decât cele standard. Rezultatul final a fost o suspensie sport, dar in acelasi timp si confortabilã. Kitul Eibach e mai mult decat ok, probabil veriga slaba sunt amortizoarele sachs care in romania au o calitate care uneori lasa de dorit, iar de aici rezulta un comportament ciudat al acestora.-1 points
-
In afara de Sachs ce amortizoare recomandati? Eu am pus Sachs deoarece stiam ca cu astea vin si din fabrica daca nu gresesc-1 points
-
-1 points
-
Avand in vedere ca sunt ATE si aproape noi (au aceeasi grosime), nu vad problema. Cum au mers pe masina de pe care le-am dat jos, vor merge in continuare si pe asta.-1 points
-
-1 points
-
Se comercealizeaza si in occident piesele de genul.Nu-i problema daca sunt ca noi. On topic.Arata bine masina. Felicitari pt munca depusa.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00