Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/14/18 in all areas
-
Astazi am facut primul upgrade, cum dau cu trimurile de lemn? Sport elegant gen Volan pachet m si schimbator sport.3 points
-
Stiu despre ce vorbesti, de vreo 5 ani tranzactionez Bitcoin si altele, cunosc tehnologia din spate si principiul descentralizat dupa care functioneaza, dar cred ca orice este facut de om, poate fi manipulat de om. Nu cred ca acest sistem este 100% infailibil.2 points
-
Nu e usor de manarit, pentru ca nu se scrie intr-un singur loc, si nici nu se calculeaza usor ceea ce se scrie in fiecare loc. E ca si cum fiecare dintre noi ar avea propria carte de service duplicata in toate masinile care sunt in trafic, si fiecare interventie s-ar scrie in toate aceste carti, inclusiv un numar cu foarte multe cifre scris in fiecare carte, diferit, calculat in functie de multi parametrii; apoi, cand cineva iti va verifica masina, va putea foarte usor sa vada daca undeva e vreo diferenta.2 points
-
Salutare tuturor, Stiu ca sunt putini proprietarii de BMW-uri cu motor 2.8i 245 de cai, dar as dori niste informatii despre fiabilitatea acestui motor. Consumul nu ma intereseaza pt ca stiu ca eu nu scot consum mic, deoarece merg sportiv si imi place sa-i dau. Am auzit o multime de povesti cum ca acest motor N20B20 nu duce mai mult de 125K km pt ca e supraalimentat si nu face fata. Un mecanic care cica lucreaza la BMW mi-a zis ca au avut 3 masini pe leasing care au venit cu motorul varza pe la 100K km. Am un prieten care are acest motor pe F30 si masina e senzatie, insa masina e luata de noua si are in prezent 32K km, deci de probleme nici nu poate fi vorba. Rog fostii sau actualii posesori de BMW cu motor N20B20 twin scroll turbo sa-mi zica si mie daca se merita sau nu. Momentan detin un F30 330xd 286 cai cu pachet M-Performance pe care vreau sa-l dau inapoi la leasing si sa iau un F30 328i. Fac 12-15k km pt an, comparativ cu 60K cat faceam inainte si nu se justifica impozitul la motor de 3.0 diesel si de ce sa nu recunosc, mereu mi-am dorit un benzinar nervos Va rog sa dati doar pareri si sfaturi pertinente. Va multumesc anticipat, Six in line1 point
-
Am gasit o navigatie ccc la 1250 ron.problema este ca tipul a fost sincer cu mine si a recunoscut ca a fost reconditionata undeva la Teotel in bucuresti.L-am intrebat ce a avut navigatia si mi-a zis ca se bloca cand si cand pana s-o trimita la reconditionat.Sa ma bag s-o cumpar sau sa stau linistit?Ce sfat imi dati?Daca a fost reconditionata as putea sa am noroc de ea sa mearga bine de acum incolo,sau de obicei astea reconditionate nu mai au viata lunga?Tipul mi-a spus ca "ar trebui sa ma bucur ca a fost recondtionata" ca de obicei unitatile ccc mai devreme sau mai tarziu toate pica.E adevarat?Ce sa fac in concluzie? un sfat ceva.multumesc,1 point
-
Salutare, Noutati prea multe nu am, dar trebuie mentionat faptul ca am efectuat RAR-ul saptamana asta. Nu au fost deloc probleme, masina fiind in stare perfecta. Pentru ca a trecut cu brio "examenul" am zis sa o rasplatesc, asa ca m-am inarmat cu cele necesare si am tras o fuga la selfwash. De cand cu preturile nesimtite practicate de spalatoriile din Iasi, prefer sa o spal eu si garantat iese mai curata. Cea mai horror experienta am avut-o cu fosta masina cand persoana care spala masina avea inele pe mana si o catarama cat China, evident am trimis-o la plimbare si am plecat cu masina nestearsa. Cand merg la self wash nu o spal cu metoda 2 galeti, mai ales ca merg f des si nu se depune strat gros de mizerie. Dar din cand in cand cred voi folosi si aceasta metoda, mai ales ca am toate cele necesare. Am folosit urmatoarele produse in ordine: - BILBERRY Wheel Cleaner pentru jante, agitat cu o perie Vikan - SONAX InseketenStar pentru curatat insectele - apoi intr-un pulverizator am facut o dilutie de spuma activa Magifoam Autobrite, pe care am aplicat-o pe toatĂŁ suprafata masinii cu atentie deosebita in partea de jos - apoi au urmat vreo 15 minute de spalare la selfwash, cu spuma, ceara, clatire - a urmat Ăâ˘tergerea cu un prosop cu microfibre pentru partea superioara si o lavetĂŁ cu microfibre pentru partea inferioara ( in ideea de a nu plimba mizeria pe caroserie) - la interior am folosit SHELL EasyClean pentru tot ce inseamna plastice - praful l-am sters cu o laveta uscata si apoi l-am aspirat ajutandu-ma si de un penson de la ValetPro - geamurile la interior au fost curatate cu solutia BMW PureCare cu miros de Grapefruit - la exterior geamurile au fost sterse cu solutie normala de geamuri...good old Nufarul ) - tapiteria am curatat-o cu lavete pentru piele auto, urmand sa-i fac o curatare si hidratare cu solutia de la BMW in curand Zic eu ca a iesit destul de bine, daca o spal o data pe saptamana in felul asta nu apuca sa se depuna multa mizerie. Cel mai important pentru mine a fost sa vad ca in urma stergerii lavetele au ramas curate. Mai studiez domeniul sa vad ce as putea folosi pentru o decontaminare rapida, ceva mai usor de aplicat decat argila si care sa nu necesite corectie dupa. Vreau sa o dau cu ceara, dar trebuie neaparat o decontaminare! Vreo recomandare?1 point
-
Diferenta este ca la aia se rezolva rapid problema! La noi trebuie sa te judeci )1 point
-
Carly for BMW Full 28.02 https://mega.nz/#!Afo0nIRD!CQf4IOpc0Y3MYg1K7tPfMnDETDjS6g4pd9Ny8PzEuOE1 point
-
1 point
-
Am aflat de ce s-a pus distrubutia pe spate : The N47 already featured rear-mounted chain drive system designed to satisfy future pedestrian impact severity reduction requirements and a vacuum pump relocated inside the sump.1 point
-
) pai asta ma mir si eu, oamenii vor cu 16 mii km 160 de mii. )) Masina are un pret real pt km reali pe care ii are. Dar na, noi vrem si ieftin si la km de masina mai scumpa.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Toate au probleme mai devreme sau mai tarziu. Gandeste-te ca si cum cumperi un bmw cu distributia deja schimbata.1 point
-
Ai spus "totul pe fata fiind nou", m-am gandit ca daca totul pe fata este nou inseamna ca problema vine de pe spate, iar H este puntea spate. Tu ai enumerat acolo tot ce se poate...nu stiu ce ar putea sa fie, tot la un service o sa depistezi problema.1 point
-
Pai te contrazici singur, "soft marire putere si mers agresiv 90% din timpul in care le-ai condus", dar ai intreabat si pe altii care le-au reconditionat? Eu am intrebat si am si trimis la reconditionat turbine la Bucuresti pentru clientii din service, de 2 ani jumate de cand lucrez nu s-a intors nimeni inapoi, iar in legatura cu cunostintele are au facut 10% din ei au mai avut probleme in timpul garantiei sau dupa garantie cu turbina reconditionata.1 point
-
Nu stiu daca ai fost ironic, asta e posibil sa nu tina 5 ani o turbina noua...cu masina din fabrica as putea sa zic ceva de siguranta...dar chiar ea si OE noua tot parca vad ca in 3-4 ani incepe sa se duca, depinde si de km si de stilul de mers, etc. AVD turbo, sau Bogdan Haplea.1 point
-
Baietii de la Carsx (Luci si Laur) lucreaza tot cu Completechip. Ii cunosc personal, stiu ce fac. Probabil nici n-o sa auzi lucruri rele despre softurile facute la ei. In rest... ale tineretii valuri te imping sa schimbi multe la masina. Sa speram ca totusi n-o s-o cocalaresti de tot. E o limuzina frumoasa si rafinata din care tu vrei sa faci o troaca galagioasa, cum le place pustanilor, sa sune cat mai tare si mai agresiv. Puteai sa-ti iei direct un muscle car. Oi fi imbatranit, dar eu antifonez totul cat mai bine, sa nu aud nimic. Sper sa apara cat mai multe controale pe strazi si sa fie tot mai stricte cu modificarile mai ales pe partea de evacuare. Si nu o spun cu rautate, pur si simplu vad prea multe trambite si fumigene pe sosele. La intrari pe autostrada aproape de fiecare data vad RAR-ul la control complet, inclusiv fum. Si au clienti. Mai departe tu stii... Legat de Completechip, ce auzi e una, ce vezi e alta. Nu mai crede tot ce ti se spune. Testeaza. Ca atitudine nu exceleaza, dar e serios si profesional jos palaria. Stiu ca a mai avut probleme cu unii care au dus masini cu probleme la remap, din aceasta cauza nici nu mai accepta decat masini fara probleme. Si sunt perfect in asentimentul lui. Orice Gigel vrea sa-si duca martzoaga obosita si sa iasa mustang. Nu se poate. Ca si client al lui in repetate randuri cu mai multe masini, pot spune ca niciodata n-au fost probleme. Dar si masinile supuse interventiei au fost ok.1 point
-
da, te inseli, ED vine cu o singura dimensiune pe 16 PUNCT, nu exista o foaie in care sa scrie altceva1 point
-
1 point
-
Vad ca tu ai primit plus )) Considera-te norocos, unii isi doresc sa fie in locul tau1 point
-
Pentru un om care face 3km dus - 3 intors pana la munca si inapoi , e mai mult decat suficient. Doresc un benzinar forta si cam atat. Am avut dieseluri de cand ma stiu si m-am saturat de ele. E clar ca 2.8i nu va avea puterea si cuplul unui 3.0, dar pt mine va fi de ajuns. Crede-ma ca de motorul ala de 3.0cc m-am bucurat destul insa momentan nici nu ajunge la 75 de grade si-l opresc....1 point
-
Pai spui ca ai un 330xd cu 286 cp.Cu 328i de 245cp e clar ca te duci in jos si inca serios.1 point
-
Nu stiu cine da minusuri, nu sunt eu acela, sa nu mi-o luati in nume de rau. Ma gandesc sa iau un 328i cu 25-30K km in bord pe leasing operational. Cum au zis si unii colegi mai sus, pe la reprezentante acest motor nu e prea laudat, multi clienti plangandu-se ca nu tine multi km. Cert e ca daca trec la 328i il voi tine mult si bine, minim 5 ani sau ceva de genul. Marea mea temere e ca atunci cand mi-e lumea mai draga (gen in vacanta), sa crape motorul. Ca performante, acest motor mi se pare super tare, imi da acelasi sentiment ca un E46 330i benzinar de 231 de cai. Mi se pare ca rupe in 2 la demaraj si pur si simplu e masina de curse Poate sunt eu prea entuziasmat de acest motor, dar mi se pare ceva extraordinar. Dupa mine, cel mai bun motor facut de BMW ramane 2.0 diesel indiferent de an, de la E46 incoace. Inafara de distributie, e un motor extraordinar dpdv al consumului, costurilor de intretinere, asigurarii, normelor de poluare, etc. Am avut multe 2.0 diesel si m-am saturat. Fac in prezent multe drumuri scurte prin Bucuresti, si un diesel nici nu apuca sa se incalzeasca. De aceea prefer un benzinar cat de cat puternic. Sa vad ce au astia pe stock prin Germania in reteaua BMW si ce oferta primesc de la Bavaria pt buy back. Am tot citit forumuri din afara, mai ales din USA, unde acest motor e ft vandut si multa lume se plange pe acolo. Stiu ca Fre a avut unul senzatie, dar il luase de nou parca si l-a vandut cu km putini, deci nu ma astept sa fii avut multe probleme grave cu el. Faimosii mecanici de la MHS ziceau ca acest motor isi da duhul la 125K km ceea ce ma mira putin. Suntem in 2017 totusi si tehnologia a avansat mult O sa ma mai documentez si astept orice sfat, binevenit. Va multumesc inca o data!1 point
-
"Mai taie din ele da-le încolo" Chiar 4 din 5 motoare ajung sa fie de fier vechi?!1 point
-
n-ai inteles... la cele fara lupa se regleaza DOAR din imbus. la cele cu lupa se regleaza dintr-o lamela obturator de la lupa.se misca sus-jos in functie de tara. nu pot sa-ti explic cum sa faci modificarea, care e extrem de simpla, dar nu merge spus in cuvinte . hai ca nu-i asa departe timisoara1 point
-
pana acum nu te-au ajutat deloc raspunsurile... din contra te-au indus intr-o mare eroare ! multi isi dau cu parerea, dar putini cunosc realitatea. MERG farurile de pe masinile cu volan pe dreapta 100%. o spun din experienta si nu din auzite. poti sa-ti iei linistit. alea fara lupa sunt fix la fel dar reglate din suruburile (imbus) dar presupun ca nu-ti iei din alea. alea cu lupa sunt identice cu cele de la masinile cu volan pe stanga. e clar ca au acelasi part number si poti verifica asta si pe realoem. singura diferenta este pozitia lamelei de la obturatorul lupei. aceasta este anume facuta ca sa o muti in functie de pozitia volanului (stanga sau dreapta) la masinile cu volan pe stanga lumina formata pe perete este data de obturator si arata cam asa : ___/ ___/ la masinile cu volan pe dreapta arata cam asa : \___ \____ modificarea se face foarte simplu. te pot ajuta eu in 5 minute daca vii la timisoara cu masina sau farurile sau daca vrei mai aproape calin78 langa lipova. deci poti sa-ti iei linistit farurile !!!1 point
-
Buna ziua, masina in cauza este un BMw E60 520d facelift, de ceva timp am observat ca se prelinge ulei atunci cand dau la o parte protectia de pe motor si am vazut ca e in mai multe zone:langa alternator, sub alternator si pe un furtun din partea stanga care se afla sub busonul de la ulei.Mentionez ca masina merge normal, nu am probleme. Este ceva grav?0 points
-
Am crezut ca nu o sa mai scriu pe acest topic pana cand nu citesc ca totul s-a rezolvat. Si atunci sa felicit intr-un fel sau altul reusita unei franari sigure! Dar asa ma vad nevoit sa combat NEGATIVISMUL unora.. (in acelasi timp am incercat sa aflu cum se poate mai usor sa fac aerisirea pe viitor pana la roata; sin sincer nu am inteles cum se aeriseste ca nu am vazut nicaieri ca ar fi vorba de lichid de frana inlocuit/scos) in ceea ce priveste sistemul ABS, ca ar fi complicat(..). Nu e chiar asa de complicat! Sistemul ABS nu "participa" la schimbul de lichid, la proces. Sigurul lucru ...grav dar sub controlul tau este ca aerul poate intra in pompa.. DAR de asta poti sa iti dai seama in orice moment (daca a intrat aer in pompa ..lucru cel mai "grav") pentru ca se intampla asta DOAR cand observi ca nu mai este lichid de frana in paharul/filtru! Doar asta trebuie urmarit pentru alte dureri de cap cu aer in pompa si implicit frana tare, necorespunzatoare.. Aerul din pompa si acesta poate fi scos, dar asta implica slabirea rand pe rand a fiecarei conducte de pe pompa de frana si aerisirea pe acolo pe sus.. Altfel acel aer prins acolo nu v-a iesi (procesul se va face cu motorul pornit) usor pentru ca practic raman bule de aer in partea ce mai de sus a sistemului. Deci nu ai de ce sa te temi (...daca rezervorul nu se goleste ...pentru ca ai uitat sa completezi cand practic scoti lichid din instalatie. Nu m-am gandit ca trebuie sa combat si negativismul.. Dupa cum am incercat sa spun absolut toate detaliile; personal nu am avut niciodata problema cu aer "capturat" in pompa; intoadeauna aerisirea s-a facut cu succes ca in postarea anterioara. Mai recomand si folosirea unei chei dedicate pentru etriere.. O sa atasez o poza curand. Cheia e de 10 sau 11mm.0 points
-
E foarte ok, cam asa am si eu trimurile si am volan M din fabrica si schimbator sport, repet din fabrica!0 points
-
Pana sa faci aerisirea, cel mai simplu incearca in felul urmator: Scoate stutul de la pompa vacuum, cel care intra in tulumba de la servofrana, porneste motorul si probeaza sa vezi daca acoperi stutul cu degetul se creeaza vacuum. Daca da, accelerezi motorul si vezi daca se creeaza mai mult vacuum. De acolo tragi concluzia daca iti functioneaza sau nu pompa vacuum. Daca vacum-ul la relanti este foarte mic, iar la accelerare ai vacuum bun, vezi ca poti sa ai furtunul de legatura fisurat, sau daca s-a umblat la pompa vavuum, posibil sa nu fie colierul strans la furtunul care intra in stutul de iesire de la pompa vacuum. Am vazut cazuri de genul care il spui tu, cu pierderea de putere a pedalei de frana. Nu te chinui cu aerisirea, deoarece la sistemele ABS, e mai complicat.0 points
-
0 points
-
Incearca sa aerisesti mai intai; traditional se face in doi: unul sta la volan si face pedala, apasand frana de cateva ori apoi trebuie sa tina apasata pana se duce pedala la fund.. Celalalt desface surubul unuia dintre etriere si ii va spune celui de la volan sa tina apasat si SA NU DEA DRUMUL la pedala pana cand el, cel de la etrier nu va restrange (temporar) acel surub de pe etrier. Desigur lichidul va curge atunci cand surubul este slabit. Dupa ce se strange surubul atunci cel de la volan va face din nou pedale.. Si procesul se reia. Trei lucruri de urmarit: 1. Sa fie permanent alimentat rezervorul cu lichid de frana pentru a nu intra aer in instalatie cand se pierde/elimina lichid pe la etrier! Practic trebuie reumplut chiar peste limita maxima pentru ca va scadea in timpul procesului.. 2. Cel de la volan nu are voie sa ridice piciorul de pe pedala pana cand surubul etrierului nu e restrans; adica este anuntat de cel care opereaza aerisirea la etrier. 3. In nici un caz sa nu se stranga exagerat la final surubul etrierului pentru acela se poate rupe si cand il strangi dar mai ales cand se incearca desfacerea lui dupa o lunga viata strans foarte mult! Si nu vrei sa ramai in mana cu jumatate din acel surub!! Practic se strange moderat; presiunea lichidului de frana nu este foarte mare in momentul franarii iar acel surub actiouneza ca un fel de cep/"vrana" de butoi pentru ca daca il demontezi o sa vezi ca e conic la varf.. Inlocuirea lichidului se face tot prin acelasi proces pana cand lichid curat, mai deschis la culoare iese pe la etrier; sigur cel vechi va fi um pic mai rosiatic decat galbenul cel nou. Daca se poate scoate cu atentie si filtrul din rezervorul de pe pompa de frana pentru ca, cu siguranta lichidul nou NU se va contamina/amesteca cu, cel nou.. si implicit mai putin lichid de plimbat prin instalatie.. Atentie acel filtru-pahar nu este menit sa poata fi scos (si nu inteleg de ce..) asa ca nu va iesi decat cu greu. Lichidul de dupa filtru poate fi scos cu o seringa. NU recomand gaurirea filtrului... pentru ca instalatia trebuie sa primeasca doar lichid si nu impuritati!! Recomand asta inainte de a suspecta pompa de vacuum care intr-adevar poate fi un simptom mai serios, mai scump.. Aerisirea se poate face si singur daca se aplica un furtun cu o supapa atasat surubului etrierului, care va bloca intrarea aerului dupa ce pedala ajunge sus..0 points
-
0 points
-
0 points
-
Salut, Am achizitionat de curand un 318d ED /08.2017 si am sa merg cu el pe 4 aprilie la RAR in Calarasi. Intampin aceeasi dilema , masina a venit cu roti de iarna 205/60/r16 jante style 390 (am adus-o pe roti din Dortmund pana in Bucuresti cu un consum de 5%). In talon si in CoC am urmatoarele variante de echipare : 1. 205/60 R16 92V 7Jx16/ET31 2. 205/60 R16 92V 7Jx16/ET31 Dupa ce iau RAR-ul doresc sa-mi caut roti de vara, insa cei de la bmw ofera decat anvelope cu aceste dimensiuni si nu au jante style 390 ca optiune. Ma gandeam sa cumpar anvelope de vara 205/60 R16 92V si alt set de jante style 390 7Jx16/ET31 sa am pe ea echipat doar ce scrie in talon / coc . Cred ca pot avea probleme si cu asiguratorul (masina inca mai are garantia producatorului , plus premium selection pana in 2022) in caz de echipez masina cu ceva ce nu este omologat pentru ea. Aveti vreo sugestie de unde pot achizitiona style 390 (senzorii presiune banuiesc ca se cumpara separat?) si ce recomandati ca anvelope 205/60 R16 92V ? Multumesc!-1 points
-
-1 points
-
interesante comentarii, deci F10 avea tot dreptul sa faca ce a facut pentru ca a fost claxonat..Dar daca era invers?Una peste alta nu cred ca povestea e completa, imi e greu sa cred ca de la un claxon cineva poate reactiona in halul ala.-1 points
-
Stii cum e? Si in afara sunt cacalau de drumuri cu o banda pe sens. Nu vezi pe nimeni sa depaseasca pe linie continua sau sa forteze depasiri sau sa depaseasca 10 masini, sa dea flashuri etc. Singura mea problema imediata e cu cei care merg mult sub limita legala, lipiti de masina din fata. Se fac carduri de 5 masini care merg cu 50 60 si nu ai loc sa te bagi intre ele.-1 points
-
Vezi instructiunile. Am incercat sa fiu cat mai precis in lucrurile esentiale. Daca iti iese din prima o sa vrei sa o mai faci! Motorul nu trebuie sa fie pornit; pedala va trebui apasata oarecum puternic pana efectiv ajunge la fundul podului pedalier. Nu trebuie sa ezite cel care impinge ci sa fie constant - persistent. Apropo, am frane excelente la masina; sunt la al treilea shimb de lichid de cand am masina.-1 points
-
Nu ai nevoie de date mobile in timp ce codezi. Singura conexine de care ai nevoie e conexiunea directa dintre adaptor si telefon, prin WiFi. Aplicatia nu are nevoie de conexiune la internet pentru a coda. Totul e built-in in ea.-1 points
-
nu e greu de intuit raspunsul la intrebarea ta ,,, NU COMPARA PUTEREA DE CUMPARARE A NEMTILOR CU A NOASTRA de aici si normal ca sunt mai ieftine la noi.-1 points
-
Daca se aude doar in mers zgomotul ar putea fi de la roti, cutie de viteza, diferential, ambreiaj, volanta.. Plaja de turatii intre care zici ca se aude cred ca este mult prea mare.. incearca sa analizezi mai bine ce se intampla, ce faci.. esti in accelerare, in debreiere, e in viteza, e in gol, la ce viteza.. Incearca sa iti dai seama daca se aude din spate, fata.. Astea sunt detalii care ajuta fie ca spui aici fie atunci cand mergi in service! Un video ar ajuta daca zgomotul e cu atat mai diferit.-1 points
-
Capacele cu negru la interior pe care scrie "Made in Germany" sunt cele originale undeva la 40-50 lei bucata (am cumparat vreo 2 pana acum), iar cele cu interiorul alb cu "Made in italy" si cu 4 urechiuse metalice sunt "fake-uri" daca le putem numi asa, se cumpara pe la 5 dolari 4 capace, adica 5 lei capacul, de aia sunt asa mult peste tot pe internet de la 50 lei in sus setul. Ca si calitate nu stiu ce sa zic, din auzite am aflat ca cica s-ar strica repede cele fake din cauza ruginii si etc (doar am auzit), dar daca ne gandim la bani, nu se merita sa dai 200 lei pe 4 capace originale care ti le poate fura in 15 secunde cineva. Mi-am comandat si eu sa am de rezerva un set de pe aliexpress.-1 points
-
E vorba de metalul din exterior, emblema in sine este metal si la cel fake si la cel original. Edit: tu zici ca ale ale sunt modelul original doar din plastic?-1 points
-
-1 points
-
Ti-am explicat ca cele originale sunt negre la interior fara urechiuse "Made in Germany", nu mai conteaza ce scrie si ce vezi in alta parte. Bucata este undeva la 40-50 lei, tot ce vezi cu urechiuse/gri/made in italy si asa mai departe sunt fake-uri, cel mai sigur vandute la pretul de original in unele locuri.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00