Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/18/18 in all areas
-
ti am explicat pe PM> trebuie sa bagi toate firele (cooler si auxiliar ) in aceeasi mufa. e foarte simplu sa muti toate firele intr o singura mufa problema explicata si aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/183251-problema-aux-input/page__st__20__p__2441711#entry24417114 points
-
Odata cu venirea vremii frumoase am facut una alta la masina. Am inceput prin a schimba toate amortizoarele, am pus B4 m-tech de la Bilstein, pe langa asta am pus si bari stabilizatoare m-tech cu bucsi OE. Flansele fata/spate Lemforder, protectie amortizoare Sachs, bielete antiruliu fata/spate Lemforder. Am facut geometria la Autosoft Militari, masina se comporta mult mai bine acum dupa ce am schimbat trenul de rulare. Ma bucur ca odata cu asta s-a mai ridicat cam 1 cm de fata, ceea ce conteaza mult (am arcuri Eibach). Am montat rotile de vara, reconditionate la SRZ. Pe langa asta au fost vopsite barile fata/spate (a 3 oara), fata din vina mea, spatele din vina altuia ... pragurile de asemenea au foat vopsite, de la pietricele sarise lacul. Iar ca tacamul sa fie complet am facut, in regie proprie, si un detailing mai amplu, multumesc Acero pt indrumari. - Menzerna 400 cu pad Meguiars; - Menzerna 2500 cu pad portocaliu L.Country; - Menzerna 3500 cu pad alb L.Country; - Menzerna Power Lock cu pad negru L.Cou try; - Sonax brilliant shine.4 points
-
3 points
-
Vinde-o si cumpara o masina pe care sa o poti intretine cum trebuie.2 points
-
Mai este o situatie in care pute! Eu mi-am luat masina cu putini km, dar cu tapiterie textila, fara butoane in stanga, fara trapa etc. Am vrut sa bifez facelift, scaune incalzite, navi mare si automata...restul....trebuia sa las la an si km pt a ma incadra in buget. Din punctul multora de vedere, "ala nu este BMW, fara scaune confort eu nu ma urc in ea".... si dupa se plang ca le "mananca cu 1 litru in plus fata de cat scot altii pe forum. Oare o fi stricata, stiti un mecanic de bloc bun si ieftin?" Fiecare cu prioritatile lui!2 points
-
Model facelift 2014 2.0d 163 cai (power reduction) Euro 6 Manuala, 168.000km cu istoric Adusa din Belgia Culoare din gama individual (argintiu perlat) Pt cei interesati ofer vin-ul pt verificare dotari si istoric. Printre cele mai importante pot enumera :Led Bixenon, tapiserie piele neagra, jante 17 cu anvelope noi, trapa, incalzire scaune, dublu climatronic, noul bord digital,navigatie nbt model 2014, camera marsarier, senzori parcare fata spate cu afisaj, senzori presiune pneuri, head-up color, comfort acces, scaune cu reglaj full electric, volan cu reglaj electric, inchidere deschidere portbagaj soft close,active pedestrian,connect drive, citire indicatoare.. etc. Functioneaza ireprosabil,fara zgarieturi si lovituri, accept testare la reprezentanta. Toate reviziile inscrise in idrive, placute si discuri noi schimbate la ultima revizie in 04.2017 in Belgia la reprezentanta Peter Daeninck (de unde a fost si cumparata de noua). Adusa in tara de o saptamana. Nr rosii valabile 2 luni. Rar programat pe 28 noiembrie. 18500E usor negociabil. Fara variante ! Se poate vedea oricand in Giurgiu. Contact - 0720555170 Cu mine se fac actele, eu ofer fiscal si toate facturile de achizitie si transport ale masinii. Daca nu se vinde, ramane o perioada masina personala. Rog persoanele carcotase sa se abtina la comentarii. Sunt deschis la discutii si orice alte detalii si lamuriri in caz ca e ceva gresit in anunt.1 point
-
O fi legal? https://www.politisti.ro/forums/topic/9959-faruri-am-amenda-intensitate-lumini-pozitie/ Ma indoiesc.1 point
-
ahahahahah ce simplu a fost si cat m-am speriat.Am introdus si pinii 7 2 si 8 in aceasi mufa mufa care alimenteaza colerul de la ccc si acum am sunet si pe AUX,si nici nu se mai blocheaza unitatea.hahahaha cat de fericit sunt si cat m-am perplit ca nu o sa reusesc.Acum am pe o singura mufa toti pinii conectati 1,5,11 7,2 si 8.Si vreau sa va spun ca sunt fericit ca am fost la o gramada de electricieni aici in buzau si unu nu m-a ajutat cu un sfat amarat macar,singur m-am descurcat.Sunt fericit ca am reusit solo citind pe forum bmw si din ce mi-a spus si skw. p.s. colerul se aude mergand si dupa ce am scos cheia din contact.cred ca am asteptat 7 minute si tot nu s-a oprit,probabil ca se opreste cand vrea muschiul lui ma bucur ca am luat acest cablu de la skw,pt ca pana sa-l cumpar imi spuneau tot felul de oameni ca-l pot alimenta colerul si pe instalatia electrica dar nu cred ca faceam bine pt ca mergea doar cand puneam contactul nu? SKW nici nu sti cat de mult ma bucur ca am rezolvat cu racirea ca aveam un pietroi mare pe suflet.Multumesc inca o data man p.p.s unitatea tot e calduta chiar daca merge ventilatorul,dar mai mult de atat nu am ce sa-i fac1 point
-
1 point
-
cu siguranta nu va fi nicio problema respectand cele 2 principii - far cu lupa si reglaj profi la un service cu aparat de reglaj faruri. mai ales ca ai avut si pe passat si nu ai primit flash-uri.1 point
-
Salut, Masina ta nu are abolut nici o problema. Asa schimba cutiile alea. Am avut acelasi model, acelasi an, acelasi motor. Am tinut masina aia pana la 460.000 km cumparata din Germania de la reprezentanta in 2008 la 128.000 km. Nu am avut nici o problema cu ea. La fel imi facea si mie cutia. Aveam senzatia o chinui cand merg incet cu ea. Imi dadea impresia ca nu stie daca sa schimbe sau nu viteza in turatii joase. Parca statea pe ganduri. Nu schimba atat de rapid si insesizabil cum o facea golful sotiei. Nu-ti fa griji, iti spune cineva care a acut aceiasi impresie ca si tine ai aceiasi temere. S-a dovedit defondata la final Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
) pai asta ma mir si eu, oamenii vor cu 16 mii km 160 de mii. )) Masina are un pret real pt km reali pe care ii are. Dar na, noi vrem si ieftin si la km de masina mai scumpa.1 point
-
Nu e usor de manarit, pentru ca nu se scrie intr-un singur loc, si nici nu se calculeaza usor ceea ce se scrie in fiecare loc. E ca si cum fiecare dintre noi ar avea propria carte de service duplicata in toate masinile care sunt in trafic, si fiecare interventie s-ar scrie in toate aceste carti, inclusiv un numar cu foarte multe cifre scris in fiecare carte, diferit, calculat in functie de multi parametrii; apoi, cand cineva iti va verifica masina, va putea foarte usor sa vada daca undeva e vreo diferenta.1 point
-
1 point
-
Mda, merci. Asta fac in timpul liber. Cumpar masini, le tin cativa ani, si apoi le vand, ca orice samsar. Fraza e adresata celor care considera pretul ca fiind mult prea mare. Din pacate, samsarii imi vor ingreuna vanzarea; cel mai scump 123D (exceptandu-l pe al meu), de pe OLX sau Autovit, este mai ieftin cu 2k euro...Oricum, nu ma grabesc cu vanzarea. Astept oferta corecta, dar, in acelasi timp, e "plina" piata de masini de 250-300k km, la 7-8k euro.1 point
-
Bai frate N am vĂŁzut asa cârcotealĂŁ proasta și degeaba doar de dragul de a comenta ,,,, abia așteptați sa greșeascĂŁ unul ceva vreun semn, vreo litera, vreo exprimare ca gata SĂŁriți ca țațele ,,, on topic,,, bun pret! Bafta!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Se pot folosi discuri Sandtler sau Rotinger cu gauri si striatii in locul ATE.1 point
-
Folosesc la masina E90 cu succes de 4 ani discuri Brembo cu striatii si placute frana Ferodo Premier FDB. Recomand formula.1 point
-
Aoleo, nu mai putem sa ne cacam fara scaune comfort, suspensie adaptiva si logic7. Si cauciucuri va cumparati second hand. )) Mafiotilor..1 point
-
Arabia saudita?:flowers: P.S. Diferenta dintre tine care traiesti DOAR de cativa ani in alta tara (probabil arabia saudita, dupa nickname) si romanii de etnie maghiara care traiesc de mult timp in romania, este ca tu nu "tipi" acolo sa-ti ceri drepturile, tu nu tipi ca vrei scoala in limba ta, tu nu urli la aia ca vrei ca in orasul unde esti, sa se vorbeasca limba ta, tu nu racnesti la aia ca vrei institutii a caror angajati sa vorbeasca EXCLUSIV limba ta, tu nu tipi in stanga si-n dreapta "DISCRIMINAAAAREEEE!!!" asa cum o fac unii unguri de pe la noi din romania. Stai linistit ca nu esti singurul care traieste de cativa ani in alta tara, si eu traiesc de ani buni in italia, dar niciodata n-am avut curajul sau tupeul sa-i cer unui italian sa vorbeasca limba mea.1 point
-
Up...Acelasi pret, 12k negociabil, fara schimburi. Multumesc!0 points
-
Pentru ca este manuala, si pe o masina ca f10 sa iei manuala mi se pare o tampanie.0 points
-
La primul control cu Politia , cu rotile astea , pleaca certificatul de inmatriculare daca ai omologate doar pe 16...0 points
-
@danyro pai farurile au lupa pentru halogen . dupa ce imi pun kitul le voi regla cu aparat profesionist ..asa am avut si la passat si nu am primit absolut nici un flash de la ceilalti participanti la trafic...crezi ca la bmw va fi o problema?0 points
-
sper ca totusi vei pune niste faruri cu lupa si nu vei lasa becurile de "xenon" sa lumineze in toate partile...cu farurile gandite pt halogen...ai mila si de ochii celorlalti participanti la trafic... in rest, sa o stapanesti sanatos0 points
-
Salut!Eu am ANULAT DIN SOFT EGR-ul si gata,am rezolvat,nu mai am acele depuneri prin motor si pe clapetele din galeria de admisie.-1 points
-
Mai exact ce model de Ferodo Premiere? Si care sunt beneficiile? In afara de franare mai eficienta.. Cat praf se aduna pe jante? Cum conduci in general si la cati km ai schimbat placutele si cand ai schimbat discurile pentru ca s-au subtiat?-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Incearca sa aerisesti mai intai; traditional se face in doi: unul sta la volan si face pedala, apasand frana de cateva ori apoi trebuie sa tina apasata pana se duce pedala la fund.. Celalalt desface surubul unuia dintre etriere si ii va spune celui de la volan sa tina apasat si SA NU DEA DRUMUL la pedala pana cand el, cel de la etrier nu va restrange (temporar) acel surub de pe etrier. Desigur lichidul va curge atunci cand surubul este slabit. Dupa ce se strange surubul atunci cel de la volan va face din nou pedale.. Si procesul se reia. Trei lucruri de urmarit: 1. Sa fie permanent alimentat rezervorul cu lichid de frana pentru a nu intra aer in instalatie cand se pierde/elimina lichid pe la etrier! Practic trebuie reumplut chiar peste limita maxima pentru ca va scadea in timpul procesului.. 2. Cel de la volan nu are voie sa ridice piciorul de pe pedala pana cand surubul etrierului nu e restrans; adica este anuntat de cel care opereaza aerisirea la etrier. 3. In nici un caz sa nu se stranga exagerat la final surubul etrierului pentru acela se poate rupe si cand il strangi dar mai ales cand se incearca desfacerea lui dupa o lunga viata strans foarte mult! Si nu vrei sa ramai in mana cu jumatate din acel surub!! Practic se strange moderat; presiunea lichidului de frana nu este foarte mare in momentul franarii iar acel surub actiouneza ca un fel de cep/"vrana" de butoi pentru ca daca il demontezi o sa vezi ca e conic la varf.. Inlocuirea lichidului se face tot prin acelasi proces pana cand lichid curat, mai deschis la culoare iese pe la etrier; sigur cel vechi va fi um pic mai rosiatic decat galbenul cel nou. Daca se poate scoate cu atentie si filtrul din rezervorul de pe pompa de frana pentru ca, cu siguranta lichidul nou NU se va contamina/amesteca cu, cel nou.. si implicit mai putin lichid de plimbat prin instalatie.. Atentie acel filtru-pahar nu este menit sa poata fi scos (si nu inteleg de ce..) asa ca nu va iesi decat cu greu. Lichidul de dupa filtru poate fi scos cu o seringa. NU recomand gaurirea filtrului... pentru ca instalatia trebuie sa primeasca doar lichid si nu impuritati!! Recomand asta inainte de a suspecta pompa de vacuum care intr-adevar poate fi un simptom mai serios, mai scump.. Aerisirea se poate face si singur daca se aplica un furtun cu o supapa atasat surubului etrierului, care va bloca intrarea aerului dupa ce pedala ajunge sus..-1 points
-
Stiu despre ce vorbesti, de vreo 5 ani tranzactionez Bitcoin si altele, cunosc tehnologia din spate si principiul descentralizat dupa care functioneaza, dar cred ca orice este facut de om, poate fi manipulat de om. Nu cred ca acest sistem este 100% infailibil.-1 points
-
nu e greu de intuit raspunsul la intrebarea ta ,,, NU COMPARA PUTEREA DE CUMPARARE A NEMTILOR CU A NOASTRA de aici si normal ca sunt mai ieftine la noi.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Astazi am schimbat anvelopele de iarna cu unele noi de vara, la iarna trec pe 16" :super:-1 points
-
Vand BMW 535d Gran Turismo ( GT) , motor Diesel de 299CP twin turbo (N57D30B); 162.000 km in garantie. Masina de familie Porsche Panamera de la BMW! Doar mai rapida (Diesel) - 299 CP Pret: 18900 EUR Bucuresti nord (zona mall Baneasa) 2010. 162,000km in garantie. Perfecta stare tehnica si estetica! Am adus aceasta masina din Finlanda atunci cand m-am mutat in Romania in Octombrie 2016. (Expat) Masina are istoric de utilizare si de service. A fost intretinuta doar la reprezentanta si la service specializat BMW. Stare perfecta de functionare, fara incidente. Ultima revizie efectuata la 157.446km (in luna decembrie 2017). Am fĂŁcut detailing si polish total cu scule profi si Meguiars Ultimate (Rupes, 3M, Karcher) (15.04.2018) masina arata grozav si vopsea straluceste! UitĂŁ-te la poze Dotari: - Scaune Comfort seria 7 (4000e) - Tapiterie piele neagra Dakota - Volan M sport, multifunctional - Sistem audio Hi-Fi, - Clima four-zone. - actionare automata portbagaj - Autohold - Faruri Bi-Xenon adaptive cu control automat al fazei lungi si spalare, - Scaune electrice fata, cu memorii - carlig de remorcare - Driving Mode Selection - Scaune fata si spate incalzite km reali 100% # 162.000 Kilometri Reali Verificabil # Nu a suferit niciun eveniment rutier (vopsea originala - verificata cu tester) i # Serie Sasiu: C350410 # Cutie Automata (8+1Trepte) # Culoare Sophistograu Brillanteffekt metallic (foarte rar!) # Toate reviziile facute doar la Reprezentanta BMW si Specialist BMW # Stare absolut IMPECABILA din orice punct de vedere. # IMPORT Finlanda. # Accept orice fel de testare Autorizata! Scimbat recent: 1. New air suspension springs at the back on both sides (1200 EUR, Finland) 2. New gearbox oil and new gearbox pan with filter, all original parts (800EUR Finland) 3. All new liquids in the car , all original (400 EUR, Finland) 4. New windshield installed at the dealer because of a stone chip (800 EUR Finland) 5. All new breaks in Front and back, (1000 EUR in total, BMW specialist in Bucharest) 6. EGR valve and intake manifold professionally cleaned at verified (300 EUR, BMW Specialist, Bucharest) 7. BMW original glow plugs and controller (600 EUR, BMW Specialist , Bucharest) 8. Distribution box at the back - new oil and propshaft joint (400 EUR, BMW Specialist, Bucharest) Sunt pasionat de brandul BMW de foarte mult timp si stiu toate riscurile ce pot aparea la masina. De aceea recent am facut si investiile descrise mai sus. Cu aceste schimbari masina poate fi condusa fara probleme pentru cel putin alti 100 000 de km. Daca te intereseaza sa cumperi o masina cu km intre 100000 – 150000 trebuie sa stii ca va trebui sa faci o investitie de minim 4000 euro. In cazul masinii mele aceasta investitie este deja facuta. Masina poate sa fie vazuta in zona Mall Baneasa. POZE: https://photos.app.goo.gl/aowOUPkU2RwGfNuK2 Mai multe poze: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-5gt-ID7GsGyE.html zero733846077-1 points
-
Nu stiu cum se manifesta agatarea asta.. Poate sa o explice cineva mai detaliat? La mine singurul lucru care se intampla cateodata si cred ca e din cauza mea este ca daca nu apas ambreiajul putin mai mult la fund intre 1-2 se produce acel carait specific de sincroane. Masina este E90, are 380k km.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00