Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/19/18 in all areas
-
http://www.bmwblog.com/2018/04/17/bmw-idrive-7-0-next-generation-os-will-be-available-in-2018/ http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/04/BMW-iDrive-7-03-830x553.jpg http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/04/BMW-iDrive-7-03.jpg http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/04/BMW-iDrive-7-04.jpg2 points
-
Avand in vedere ca viteza este decenta , ce mai conteaza cati sunt la seed... Poza este de acu 5 minute de la un prieten. Dar asa este natura omului , dupa e obișnuit cu totul free si pe tava , incep sa apara si figurile ...2 points
-
In X6 nu se sta bine in spate daca e cineva inalt, prin luneta nu vezi mai nimic Este o masina ft ok pt drumuri lungi, in oras e prea mare pt parcari. Eu vorbesc dpdv al unui om care sta in Bucuresti unde doar Smarturile gasesc usor loc de parcare si nici alea mereu. Cum zice si colegul mai sus, intretinerea unui X6 nu e ieftina, asa ca ai grija sa poti duce costurile. Consumul 12% in oras nu-l cred nici mort, eventual doar intr-un oras ca Strehaia sau Buzias ( daca pot fi numite orase). Eu conduc un F30 330XD si consuma 15% in Bucuresti la mers la bara la bara si unde se poate mers sportiv. Al batran a avut un X6 4.0D din 2012 si i-a picat turbina pe la 320k km ceea ce na, nu e o surpriza, masina aia fusese forjata destul de mult Spor la achizitie!2 points
-
Cere de la toti 3 dealerii masina demo pt un weekend intreg, si vezi care iti place mai mult si te reprezinta; la cat de mult costa, nu e cazul sa cumperi bazandu-te pe ce zic altii, ci pe aprecierile tale. In primul rand trebuie sa te hotarasti ce criterii de selectie iti stabilesti - comfort interior / tinuta de drum / feeling de condus / cat de repede poti merge cu ea / status si diferentiere / etc. In zilele noastre e aproape imposibil sa gasesti o masina care sa satisfaca mai multe criterii, pt ca industria auto le-a segmentat foarte strict, ca sa poata vinde cat mai multe si cat mai profitabil. Asa ca ai nevoie de un seria 7 pt drumuri lungi vara, un X5 pt drumuri lungi iarna, un seria 4 pt iesiri de weekend cu iubita/prietenii, un i5 pt mers la petreceri, un seria 6GC pt iesiri cu amanta si un Matiz cu care sa mergi la birou sa nu te blesteme colegii :sorcerer:2 points
-
Salutari! Cu grea inima trebuie sa ma despart de companionul meu indragit. Scurt istoric: -masina a fost achizitionata din Germania in 2008 de catre un cunoscut din Timisoara. Masina a circulat aproape exclusiv in Germania, proprietarul lucrand acolo. -masina a ajuns la mine in vara lui 2013. Ca si in primul caz, masina a circulat cu preponderenta in Germania, eu fiind aici de la inceputul lui 2014. VIN: GY02287 Kilometraj: 308.000 Dotari: P337A Packet M Sport S202A Steptronic S302A Sistem de alarma S339A Shadow-Line S403A Trapa electrica S415A Perdeluta electrica spate S423A Covorase velour S430A Oglinzi exterioare electrice, incalzite, rabatabile si cu auto-dip S434A Insertii de aluminiu la interior S441A Pachet fumator (cei 2 proprietari romani, ambii nefumatori) S464A Sac ski integrat in cotiera spate S473A Cotiera de piele S481A Scaune sport cu tapiterie din piele S494A Incalzire scaun pentru sofer/pasager S500A Spalator faruri cu intensive cleaning S508A Asistenta la parcare PDC S520A Proiectoare ceata S522A Faruri xenon S534A Climatizare automata pe 2 zone S555A Computer de bord S676A Sistem audio HiFi S705A Suspensie sport M-Technik II S710A Volan multifunctional M S715A Pachet aerodinamic M S761A Pachet individual Sunshade glazing S970A Pachet Business Alte optiuni: Sistem Multimedia Android cu Touchscreen si urmatoarele functii: -Navigatie -Bluetooth -redare Video, DVD, MP3, Track (Micro SD 16GB + memorie interna 7GB) -conectivitate wireless - acces la internet, google Play, etc. Carlig tractare Interventii service notabile: -cutia de viteze reconditionata (inclusiv convertizor nou) in Feb 2015 la 218.000km - cost 1000€ -injectoare reconditionate in Aug 2015 - cost 800€ Pentru interventiile regulate s-au folosit exclusiv piese de calitate: Ulei BMW Longlife, filtre Mann, frane ATE, suspensie LemfĂśrder, amortizoare Bilstein, samd. Masina a fost tinuta in garaj si intretinuta permanent in mod corespunzator (tratament lac, tratament piele, curatare galerie admisie, samd). Din 29 Martie 2018, masina va putea fi vazuta in Oradea. Pret: 4500€ negociabil. Anvelopele (vechime un sezon) si covorasele de iarna sunt incluse in pret. Pozele sunt de calitate modesta, la cerere pot sa trimit poze de rezolutie superioara. Numarul meu de telefon este: +49 176 2344 1459. Cu stima, Alin1 point
-
1 point
-
Multumesc, poate il vezi si live la intalnire. Ieri a primit un detailing interior-exterior si o folie pe navigatie https://postimg.cc/gallery/nprxvkxa/1 point
-
sigur scotea 12 mers bara la bara, cand consuma un 2.0 diesel atat bara la bara. In fine, este perfect ca masina de oras. )1 point
-
Si mers neagresiv cat consuma in oras, 9?)) Nu mai dezinformati omul, ca apoi o sa creada ca a lui e stricata.1 point
-
in legatura cu cele 3 chestii: - tractiune spate vs fata. Nici eu nu am mai avut inainte de F30 masini cu tractiune spate si foarte rar am simtit diferenta. Cand am simtit-o (la un sens giratoriu, asfalt cu destul de mult noroi) si mi-a fugit spatele, a doua zi i-am pus anvelope noi pe spate si n-am mai patit-o. Nu sunt pasionat sa fac derapaje contolate cu masina. - eu stau in UK si aici nu am cauciucuri de iarna (cum iernile sunt blande, aici nu sunt obligatorii) Anul asta insa a nins destul de mult si au fost saptamani la rand temperaturi sub 0 grade. Am ramas uimit cat de bine se descurca masina cu anvelopele de vara. Daca avem anvelope de iarna chiar nu aveam nici o emotie. - masina e destul de fiabila. Eu am schimbat distributia si uleiul din cutia automata. In legatura cu distributia eu iti recomanda sa nu schimbi daca nu da semne de uzura. Eu am schimbat-o la 175k km insa nu era cazul (totul era in parametri cand au demontat-o). Daca cumperi masina cu cutie automata da, este obligatoriu sa schimbi uleiul din cutie. Eu am dat 18bulioane la ZF Faur si ei recomanda schimbarea uleiului la max 70000km Bafta1 point
-
Tocmai am trecut prin asa ceva cu exact aceleasi simptome (fum de antigel, motorul nu fierbe, uleiul curat), am un BMW 518 motor M43 si am avut chiulasa fisurata desi mie nu mi s-a incins motorul niciodata de cand am masina, adica de cinci ani si peste 60.000km. Am dat chiulasa jos si nu se vedea nimic (m-am uitat cu lupa), garnitura buna, totul ok. Am planat chiulasa si blocul si facea la fel, chiar mai rau. Am dat chiulasa din nou jos si din fericire a doua oara s-a vazut fisura pt ca se mai marise d ela noua presare. Asa ca a trebuit sa schimb chiulasa, chiar ieri am terminat masina iar acum merge bine.1 point
-
Este irelevant bugetul tau de achizitie, trebuie sa te gandesti daca ai si buget sa o intretii. Impozit - in jur de 2.200 lei. Anvelopele sunt minim 750 lei/ bucata. Eu nu am avut probleme majore cu ea pana acum (124.000 km), dar tocmai ce i-am schimbat radiatorul - in jur de 2.000 lei. Asta asa, sa ai o mica idee..1 point
-
1 point
-
1 point
-
Hai să le luăm pe rând. 318 143Cp pe F30 este tot N47, 2.0 (1995cmc) , nu 1.8; dar asta e mai puțin important. 320 184cp se simte foarte bine pe F30. E destul de fășneață ca să zic așa pentru un diesel și se simte foarte foarte bine în general, mașina fiind destul de ușoară. Eu unul am fost uimit de diesel-ul ăsta pe F30. Și urăsc diesel Am căutat benzinar dar nu prea am găsit în dotările pe care mi le doream. Fugitul de spate. LOL! Și eu am avut numai tracțiune față până la F30. Am experimentat până acum și iarnă grea și polei și asfalt umed cu ea. Atâta timp cât ai sistemele de stabilizare pornite și nu calci pedala de accelerație deamboulea, ai șanse minime cu asistența electrică din ziua de azi să fugă spatele ca la "ursuleți" pe vremuri. Iarna nu te miști. Dacă ai cauciucuri bune (Nu Llibao sau Fulda.... gen - sunt mai multe exemple aici), nu ai probleme majore, sau diferite de ceilalți participanți la trafic. Plecarea de pe loc este una normală și sănătoasă. Dacă te bagi și în zăpadă afânată, atunci da, e posibil să rămâi pe acolo. Mai ales cu cutie automată. Dar îți iei și tu ca tot omul o lopată portabilă și aia e. Nu o să rămâi blocat, sunt soluții. Probleme/Costuri. Da, poți avea ceva probleme cu distribuția la acest motor. În afară de asta, F30 este o mașină destul de reușită și robustă, mici probleme și rare în general. Dar să fii pregătit pentru această investiție în distribuție, mai ales la numărul ăla de KM. Nu e garantat că vei avea probleme, dar nu se știe niciodată. Trebuie să fii pregătit - cam 3200-3500 RON la ateliere specializate BMW, mult mai mult la reprezentanță. O lectură pe aici te ajută Probleme N47 Distribuție. Dacă vrei și cutie automată, pregătește-te și de un eventual schimb de ulei al cutiei. Cam 2400-3000 la ateliere specializate BMW, la reprezentanță cam 3800 din ce îmi amintesc. BMW este o marcă premium, prețurile sunt pe măsură câteodată. Trebuie să fii pregătit totuși și să înțelegi că e o mașină scumpă la întreținere.1 point
-
1 point
-
Se pot deschide din tester. Inainte de a demonta bara, puteai incerca sa dai drumul la clima la maxim, aveai sanse foarte mari sa se deschida1 point
-
La mine la f10 stau mai tot timpul inchise. Culmea, cand am avut un drum in afara , unde ar trebui sa fie altfel racirea,cand am ajuns la destinatie erau deschise. In oras nu cred ca o sa se deschida momentan la temperaturile astea, poate de la 30 grade in sus.1 point
-
Initial am fost pornit de Porsche Cayman S; chiar am vorbit si la Munchen despre masina. Doar ca este o masina prea "evidenta". Asa ca marci cum sunt Porsche nu imi pot lua, la fel si S-coupe. Din pacate unde traiesc eu lumea nu intelege ca daca muncesti non stop poti sa si iti cumperi o masina buna. La ei daca ai un X5 sau GLE e ok, ca e doar un alt BMW sau MB, desi costa peste Cayman S. Asta este, din pacate. Probabil ca ma voi orienta la un CLS, pentru ca vad ca A7 este desfiintat complet la capitolul "driving"1 point
-
Pai placutele si discurile cred ca sunt mai bine ca la majoritatea de aici:D Edit: mai ales la cei cu X unde imediat se mananca placutele si discurile.1 point
-
Mda, merci. Asta fac in timpul liber. Cumpar masini, le tin cativa ani, si apoi le vand, ca orice samsar. Fraza e adresata celor care considera pretul ca fiind mult prea mare. Din pacate, samsarii imi vor ingreuna vanzarea; cel mai scump 123D (exceptandu-l pe al meu), de pe OLX sau Autovit, este mai ieftin cu 2k euro...Oricum, nu ma grabesc cu vanzarea. Astept oferta corecta, dar, in acelasi timp, e "plina" piata de masini de 250-300k km, la 7-8k euro.1 point
-
1 point
-
De curand Match a lansat un amplificator dedicat pt BMW, Match UP 7BMW; in Germania e in jur de 7-800 euro; probabil ca e foarte asemanator cu Match PP86DSP, dar are marele avantaj ca este plug-n-play pentru sistemul audio de fabrica HiFi - are inclusiv mufele pt conectare si bracket pt prindere in locul amplificatorului original; probabil vine si cu setup DSP potrivit pt masina. https://www.audiotec-fischer.de/en/detail/index/sArticle/490 Si Bavsound si BimmerTech folosesc amplificatoare de la Match (PP82-DSP) - doar au trantit o eticheta peste el si au pregatit un fisier de setup. Ca si calitate, dupa parerea mea este peste amplificatorul de HK. Asa ca acum e foarte simplu de facut upgrade de sunet la oricare model E / F cu sonorizare HiFi: - amplificator plug&play: Match UP 7BMW: ~800 euro in DE; posibil ca in RO sa se vanda cu in jur de ~600 euro Bavsound: ~800 euro, trebuie comandat in US Bimmertech: ~800 euro, trebuie comandat in US/UK - boxe fata sau spate plug&play: Match MS 42C-BMW (1 sau 2, in functie de model): ~120 euro / pereche in RO BMW OE HK: ~200 euro 1 pereche (2 woofere, 2 tweetere) in RO BMW OE B&O: ~400 euro 1 pereche (2 woofere, 2 tweetere) in RO Eton B100: ~200 euro 1 pereche (2 woofere, 2 tweetere), trebuie comandate de pe ebay.co.uk/de Rockford Fosgate T3: ~400 euro 1 pereche (2 woofere, 2 tweetere), trebuie comandate de pe ebay.co.uk - subwoofere plug&play: Match MS 8BMW-D (cost aproximativ: 200 euro / pereche in RO) - boxa centru / tavan: atentie, cele aftermarket (Match, Eton, etc) nu intra in locasurile din bord/tavan; puteti comanda doar BMW OE BMW OE HK: ~200 euro 1 pereche (2 woofere, 2 tweetere) in RO BMW OE B&O: ~400 euro 1 pereche (2 woofere, 2 tweetere) in RO Cel mai simplu este sa faceti in pasi, pana cand ajungeti la rezultatul dorit: 1 - schimbare amplificator (+800 euro) 2 - schimbare subwoofere (+200 euro) 3 - schimbare boxe usi fata (+2-400 euro) 4 - schimbare boxe usi spate / centru (+2-500 euro) 5 - antifonare usi + podea (2-400 euro) - nu prea e necesar la F10, masina e deja bine insonorizata 6 - adaugare subwoofer in portbagaj (la F10 e mai greu, e bine insonorizat) + amplificator dedicat Pasii 5 si 6 sunt doar pt perfectionisti - care probabil ar trebui sa considere un setup total custom (adica folosirea unor boxe mai mari si ajustarea fetelor de usi.1 point
-
WIN, tocmai a mai aparut o oglinda fla+led+ec+homelink,senzor de NFL,din pacate nu a apucat sa o puna in pachetul deja trimis asa ca o sa intarzie 2-5 zile fata de cele deja trimise. Interesati? Doar pe asta o mai am nerezervata,restul toate sunt ca si date sper eu1 point
-
Nu am trecut un pret exact pentru ca nu m-am hotarat 100% sa o vand. Chill,o sa mai aduc oglinzi full 100% insa in timp. Pretul corect pentru mine ar fi in jurul valorii de 150e. Adica nu cum se dau afara,dar nici 100e cat cer pe una normala. Oricum ramane de vazut,sa primesc coletul,sa le sortez,sa vad cum arata,daca e tocita,cum se prezinta sticla si de acolo va veni si pretul. Interes stiu ca e pentru ele pentru ca sunt foarte rare. Intre timp daca mai vreti am si cu fla + ec + led alarma. Lasati PM sa le rezerv,momentan se anunta 3 bucati fla+led+alarma(una rezervata),o bucata doar fla+ec(rezervata) si una fla+Ec+led+homelink (si ea rezervata in caz ca o dau). Deci teoretic din urmatoarea transa ar ramane 2 bucati cu fla+led+alarma. FLA +EC = 450RON FLA + EC + LED = 500RON FLA + EC + LED + HOMELINK = ~700RON . Preturile le negociez/modific si in functie de oglinzi,in functie de cum au fost gasite,cumparate. Unele sunt gasite mai ieftin,altele mai scump,unele au capace,altele nu au,unele au sticla impecabila,altele mai au o zgarietura doua,unele sunt cu senzor de facelift,unele de non-facelift(personal pe masina am de nfl si merge perfect) si variabilele pot continua. edit: am spus mai sus pretul corect pentru ca automat ca nu mi-ar conveni sa dau o oglinda rara,cu homelink+fla+led+ec in aceeasi suma sau la o diferenta foarte mica fata de cum ar da una doar fla+ec. Pentru 50ron diferenta o pun pe masina si gata,pentru 200ron diferenta la pret pentru mine cel putin care as folosi-o de 3 ori pe luna nu mai e o asa mare atractie.1 point
-
1 point
-
1 point
-
boss da boss, valoare, masina "suparata" neagra neaparat Corect sunt multe parti bune si le constientizez mai ales locuind afara. Clar sa pleci e o optiune. Dar ar fi de preferat sa indreptam lucrurile care nu merg, pacat de tara. Altfel ajungem mai rau ca tarile alea care colcaie de mizerie/criminalitate din America latina. Pacat de munca bunicilor/parintilor ca sa las totul bisnitarilor, combinatorilor si tuturor nulitatilor. Tot vorbeam de barosani. Vine acuma vara sa vezi bosii bosilor(ochelar negru DG rama aurie in standard) cu cinciarele negre pe A2 dand flashuri la "saraci". Observ ca de vreo 15 ani incoace e la moda modelul interlop de comportament. Cat mai mult tupeu, atitudine amenintatoare, lipsa de respect elementar, samd. Sochezi cand mergi pe undeva si spui multumesc, va rog, ma scuzati. Zice lumea ca esti dus cu capul.1 point
-
da, ai dreptate, trebuie sa fim atenti pe unde mergem si care sunt regulile jocului, iar regula de baza pe autostrada e viteza "maxima admisa e de 130km/h" tocmai am vb cu un prieten din Polonia. mi a spus ca a vazut la tv si ca toti sunt ok, in vw erau doi copii, bmw ul a fost gasit vinovat end of story! happy end (nimeni nu a patit nimic) nu ai cum sa intrii in cineva pentru ca acel cineva merge pe pilot si sa l consideri ca e de vina. daca intrii in cineva e ori pentru ca nu esti atent, ori pentru ca nu pastrezi distanta regulamentara, ori pentru ca rulezi cu o viteza peste limita admisa si fizic iti atingi limitele, ori pentru ca unu iti taie calea. se vede clar pe video ca din momentul in care ala intra pe banda a2a si pana in momentul impactului trece un anumit timp, destul de lung, in care x ul mai mult ca sigur ca nu a incetinit deloc ci doar si a facut planul cum sa i "faca" pe amandoi......si i a facut.....pe unul praf1 point
-
Eu cred ca mai mult de 160. Femeia si copilul din skoda au trait, iar soferul din bmw s-a ales cu o amenda.1 point
-
Vezi,asta nu e corect Soferul merita sa nu mai vada permis in viata lui si inchis vreo 20 de ani...si asa ar trebui facut cu toti care combina alcoolul cu volanul...si mai au si accident cu victime..1 point
-
un pic de atentie si ai vedea ca la toate e60 de anglia sau europa ai observa ca stergatoarele merg in aceeasi directie!1 point
-
Cred ca depinde de model, de ex la mine cand o dau pe modul sport, nu face altceva decat sa-si modifice regimul de turatii, nu se schimba comportamentul directiei si al suspensiilor si alte chestii. Probabil la modelele mai noi modul asta sport este mai complex. P.S. Parca era pinul 8 si 10 nu 9 si 10, asa am inteles eu din filmulet.1 point
-
1 point
-
1 point
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
Da, sunt constient ca e un consum maricel, dar imi place foarte mult aceasta masina si caroseria ei, am uitat sa mentionez, am un buget de 27.000 euro.0 points
-
Pentru rulaj majoritar in oras X6 e f. mare, un X5 facelift de 3l. consider ca iti satisface orice moft, acum fiecare dupa preferinta si buget.0 points
-
Extraordinar! Ce pot sa zic, cred ca dupa ce as detine aceasta masina (M5 E60) as putea sa si mor:))... Sa o stapanesti sanatos fara incidente neplacute!!! Cum ti se pare? Din toate review-urile si toate parerile despre M5 E60, am inteles ca daca nu esti un "specialist" sa le lasi pe auto, adica sa lasi cele 3 butoane de pe margine pornite (dsc-power-edc pe treapta 2). Fa-i un video te rog!-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Nu e un alt profesor de lb romana. E tot un roman care s a saturat de toti analfabetii care au bemveuri (sunt din ce in ce mai multi in Ro...in general cei mai colorati) care vin si fac pe desteptii pe aici si nu numai...pe ei nu i poti lua in considerare. Nu trebuie sa fii profesor sa ai pretentii sa se scrie corect in limba romana pe un forum din Ro. Si cat de greu e sa inveti pronumele intro limba straina? Sunt printre primele pe care la inveti, mai ales daca esti diplomat dupa cum s a scris mai sus si noi trebuie sa credem pe cuvant! Pe afara cei care scriu intro engleza stricata se scuza tocmai pentru a intelege ceilalti ca este strain si nu vreun analfabet (sorry for my bad english because...etc). Iar ontopic: Si degeaba ati lasat voi, posesorii de M4 feedback despre M4, ca unii dintre noi nu ne putem dezminte de aceeasi mentalitate romaneasca: preferam M4 cu eleroane in detrimentul unui pachet de performanta, ca dee...pe ala nu l vede vecinul, gagica, colegul etc...-1 points
-
Nu ma asteptam sa vad ca "bossul" care a fugit de politie sa aiba bmw, am dat din plictiseala pe stire si cand am vazut 5-arul m-a bufnit rasul...se putea sa nu fie tot bmw pe reclama negativa? Nu era gluma.-1 points
-
Salut, imi faci si mie niste poze la fiecare individual? Multumesc-1 points
-
nu e greu de intuit raspunsul la intrebarea ta ,,, NU COMPARA PUTEREA DE CUMPARARE A NEMTILOR CU A NOASTRA de aici si normal ca sunt mai ieftine la noi.-1 points
-
Pentru ca este manuala, si pe o masina ca f10 sa iei manuala mi se pare o tampanie.-2 points
-
Daca era baiatul mosului vinovat si ma acuza pe mine mosul ca omor lumea, il bateam de se caca pe el de fata cu politia si imi asumam faptele. Il jucam in picioare corespunzator-2 points
-
Am comandat o mufa din link-ul de mai sus, ar trebui sa ajunga maine, sa vedem ce iese... Romanu' tot roman... Exista vre-o versiune de bimmercode crack-uita cum este si Carly? O poate oferi cineva?-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00