Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/20/18 in all areas

  1. Exterior: https://postimg.cc/image/lgv7kji63/ https://postimg.cc/image/vfg66penf/ Capota a iesit foarte bine, era foarte matuita in unele locuri https://postimg.cc/image/k33koy0tn/ https://postimg.cc/image/ymapqd9e3/ https://postimg.cc/image/4hm950rgb/ https://postimg.cc/image/jdkscnsl7/ https://postimg.cc/image/a5sjvzo3v/ https://postimg.cc/image/rj2uav6kb/ https://postimg.cc/image/yz23wqeuz/ https://postimg.cc/image/5jwfnrsbv/ https://postimg.cc/image/8186v273f/ https://postimg.cc/image/3s3gswqzf/ Interior: https://postimg.cc/image/qgsnsiinv/ https://postimg.cc/image/6m6m6eqln/ https://postimg.cc/image/8qqz7jhyj/ https://postimg.cc/image/xwrxedqyj/ https://postimg.cc/image/sld0tozqz/ Motor: https://postimg.cc/image/aijy2hbm3/ Faruri inainte: https://postimg.cc/image/5wntu5ky3/ https://postimg.cc/image/a72hp6sfv/ Faruri dupa: https://postimg.cc/image/coe8wgrrv/ https://postimg.cc/image/6ap5t9cm3/ Eu zic ca se tine bine pentru o batranica de 10 ani Urmeaza jantele si etrierii peste 2 saptamani si am cam terminat, momentan. Ca fapt divers, nu am apucat sa ajung cu ea acasa azi ca se si pusese praful pe ea in orasul nostru minunat (se vede in prima poza).
    4 points
  2. Kit-ul ala e bun daca iti curge, pentru bataie iti trebuie ax cremalier
    3 points
  3. Gata Trimis de pe al meu SM-G928F folosind Tapatalk
    3 points
  4. Un altul care nu a avut rabdare si a venit pe contrasens sa astepte sa se ridice barierele, in conditiile in care avea doar 5 masini in fata sa ... pozat de mine personal in aceasta dimineata la Branesti.
    2 points
  5. N-o sa incerc sa-ti dau un verdict, dar am sa-ti povestesc cum e la mine. Masina are 36K km. De ceva vreme aud un huruit la rulare, in partea din fata, care apare pe la 60kmh si parca devine mai "gros" cand franez, deci cand greutatea masinii se lasa pe fata. De aici am tras concluzia ca ar fi un rulment. M-am dus la service BMW (in Barcelona) si - la fel ca si tie - mi-au zis ca nu e nici o problema cu rulmentii. Masina mea nu mai este in garantie, deci nu-i suspectez ca ar fi avut vreun motiv sa nu mi-l schimbe. Mi-au spus ca zgomotul ar proveni de fapt de la cauciucuri, care s-ar fi tocit in forma de "dientes de sierra" sau - mai pe romaneste - "dinti de fierastrau". Cauciucurile mele sunt Continentalele cu care a venit masina. Chiar pe site la Continental gasim si o explicatie a fenomenului, care cica apare chiar in conditii normale de utilizare. Mai jos un Google translate, daca are careva nevoie. Sublinierile imi apartin. In concluzie, @vladi2993: vezi sa nu fie si cazul tau! Scuze pt postul kilometric.
    2 points
  6. se poate crackui, trebuie ceva cunostinte IT. Dar daca nici 30EUR nu avem la masina de >15k...pasul urmator e sa punem 1L apa la 1 de motorina :-)
    2 points
  7. Si—a atins scopul ! Mai raspunde in alta viata
    2 points
  8. Pentru ca este manuala, si pe o masina ca f10 sa iei manuala mi se pare o tampanie.
    2 points
  9. Selectati din torrent harta de care aveti nevoie: DVD1 = CD8524 DVD2 = CD8523 DVD3 = CD8522 DVD1 Western Europe - CD8524 Andorra, Belgium, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Luxemburg, Monaco, Netherlands, Portugal (incl. Madeira), Spain (incl. Canary Isles) DVD2 - Middle Europe / Central Europe - CD8523 Austria, Belgium, Croatia, Czech Republik, Denmark, Germany, Italy, Liechtenstein, Luxemburg, Netherlands, San Marino, Switzerland, Slovenia, Vatican City, MRE DVD3 - Eastern Europe - CD8522 Bulgaria, Belarus, Croatia, Estonia, Finland, Greece, Hungary, Norway, Poland , Romania, Russia, Sweden, Slovakia BMW Road Map Europe Professional CCC 2018.zip
    1 point
  10. in decodarea vin-ului tau nu ai decat optiunea S5ACA High-beam assistant. Nu ai si S8THA Road sign detection. de aceea am zis de la inceput ca nu ai cum sa iti detecteze semnele de circulatie cu camera aceea care are doar lentile pt culori in ea(cred ca rosu si inca o culoare alb/albastru nu stiu sigur). Pt semne, trebuie Kafas.
    1 point
  11. are optiunea asta si doar pentru asta este camera: S5ACA High-beam assistant
    1 point
  12. 5.9 pe eco la 90 110?)) Pai nici oficial nu cred ca are consumul atat, felicitari daca obtii consum mai mic decat cu un x1 x3 cu motor de 2.000.
    1 point
  13. camera aceea incercuita nu e pt detectare semne circulatie(pt asta trebuie Kafas ca ACEASTA ). Camera este folosita strict pt High Beam Assist si atat.
    1 point
  14. Interesante lucrarile celor de la firma respectiva ... personal nu ma atras nimic, nu stiu de ce , parca lipseste ceva. In cazul tau ca motive, cred ca mai mult se aplica faza cu copilul , faptul ca esti mai greu nu cred ca distruge nimic la scaunul ala... cel putin nu tapiteria. Murdaria la interiorul textil o scoti rapid si cu rezultate uimitoare daca ai un aspirator deala cu injectie/absorbtie sau o duci la un centru de specialitate. Banuiesc ca nu costa o avere si o faci odata la vreo 3 ani ... pana cand cresc kinderii mai mari.
    1 point
  15. Citire indicatoare rutiere in principiu
    1 point
  16. 8.5 - 9 la suta trafic intens.. doamne fereste )) Pai si cand nu e trafic intens cat consuma in oras, 7? Si in afara probabil 5 6. Felicitari!)
    1 point
  17. cand porneai si motorul se ducea in 14-15 :-)
    1 point
  18. Daca consumul de 15-17% nu te sperie si iti permiti masina si intretinerea ei, atunci nu ai de ce sa-ti faci griji. Cum zic si colegii, la seriile E, mai ai de schimbat uneori bujii, releu, caseta de directie. Ai grija sa cumperi o masina ok, sunt multe "bombe" pe autovit care se vand drept impecabile cu km reali. Spor la cautat si achizitie!
    1 point
  19. Conduc de aprox. 1 an X5 3.0 236cp, 6+1, masina este folosita 90% in Bucuresti. Consum in oras: 12,6% - nu merg in aglomeratie, ca idee traseu Tineretului - Baneasa rush hour 13,8%. In afara nu am scos sub 9,5%. Probabil daca achizitionezi 8+1, la drum lung, scoti cifre si mai mici. Oricum, daca ai bani de X5/X6 nu il iei ca sa faci cifre impresionante la consum. La ce trebuie sa te uiti/verifici cand cumperi masina, lucruri pe care le-am schimbat eu dupa evaluarea masinii: service cutie viteze: 6+1 aprox. 1500lei, 8+1 aprox. 2400 lei anvelope, minim 600 lei/bucata releu buji + verificare/schimbare buji - este o problema comuna la generatia E egr si clapeta acceleratie - aprox. 200 euro fulie vibrochen - aprox. 800 lei. schimb de ulei + filtre este in jur de 10000 lei. Verifica valorile la injectoare, inteleg ca injectorul 5 poate avea probleme, filtru particule, turbina. Verifica tot ce tine de directie, este scump acolo, mai ales caseta, sa nu aiba pierderi de lichid. Nu achizitiona masina cu sunetul standard ca este de 2 lei, la fel si scaunele standard. Nu stiu la X6, insa la X5 am cautat sa nu fie cu perne pe spate, scapi de o grija de cateva sute de euro. Bafta la cautari!
    1 point
  20. Imi lua mie E90 manual 2.0d 10% in BUcuresti in trafic...nush cum scoti cu motor de 3000 biturbo si masina de 2 tone aprox acelasi consum....o fi fost E90-ul meu stricat...NOT Stii vorba aia: Cat consuma utilajul? Cat vreau eu
    1 point
  21. Am scos ursul din barlog ...
    1 point
  22. sigur scotea 12 mers bara la bara, cand consuma un 2.0 diesel atat bara la bara. In fine, este perfect ca masina de oras. )
    1 point
  23. In X6 nu se sta bine in spate daca e cineva inalt, prin luneta nu vezi mai nimic Este o masina ft ok pt drumuri lungi, in oras e prea mare pt parcari. Eu vorbesc dpdv al unui om care sta in Bucuresti unde doar Smarturile gasesc usor loc de parcare si nici alea mereu. Cum zice si colegul mai sus, intretinerea unui X6 nu e ieftina, asa ca ai grija sa poti duce costurile. Consumul 12% in oras nu-l cred nici mort, eventual doar intr-un oras ca Strehaia sau Buzias ( daca pot fi numite orase). Eu conduc un F30 330XD si consuma 15% in Bucuresti la mers la bara la bara si unde se poate mers sportiv. Al batran a avut un X6 4.0D din 2012 si i-a picat turbina pe la 320k km ceea ce na, nu e o surpriza, masina aia fusese forjata destul de mult Spor la achizitie!
    1 point
  24. Pe mine altceva ma socheaza, cand vad asemenea incidente filmate: agresivitatea, semi-analfabetismul si aerul de cotidian si normalitate ce reiese din comentariile aferente acestor videoclipuri. In rest, multa frustrare, probabil o doza de patologic in unele cazuri, lipsa de educatie, lipsa de respect pentru lege, violenta careia i se raspunde cu violenta. Politia romana ar trebui sa ii detecteze pe autorii unor asemenea incidente, sa ii invite la audieri, sa se mai imparta niste sanctiuni, in asa fel incat chiar si postarea unor asemenea fapte sa se reduca, in caz contrar vor deveni ceva cotidian, si o noua generatie isi va insusi aceste comportamente ca si mod de viata uzual.
    1 point
  25. oriunde ai de-a face cu oameni cu educatie precara ai de-a face cu oameni usor de mintit si fericiti ca sunt mintiti...o fac politicienii, multinationalele, biserica si, nu in ultmiul rand, samsarii...teleshopping, clickbait, homeopatie, MLM...multi vand o stare de bine care nu vine din caracteristicile intrinsece ale produsului marketat ci din avalansa de informatii care le insotesc...o minte educata gaseste un echilibru intre a nu crede orice si a nu pune totul la indoaiala astfel incat sa isi asume deciziile in cunostinta de cauza
    1 point
  26. de azi am ai cruise control. multumesc colegului SKW care este un baiat de milioane. el s-a ocupat de toata treaba. cateva poze: retrofit cruise control bmw f30 https://imgur.com/gallery/FDvb2
    1 point
  27. si 4 butoane, "pentru cunoscatori" nu?!
    0 points
  28. 5.9 in afara eco pro(eram foarte obosit mergeam cu 90-110, am vrut sa ajung acasa, in siguranta), seara in oras 7.5(cand nu merg semafoarele)
    0 points
  29. Frumoasa masina, arata mai bine fara folie
    0 points
  30. Eu cred ca fiecare trebuie sa faca cum crede cu masina lui ma gandeam ca aici e un forum unde oamenii discuta probleme si rezolvarea lor nu unul de spirituali si de moralisti.Multumesc colegu Bala.
    -1 points
  31. Recomand, cunosc bine masina, cat si pe vanzator.
    -1 points
  32. Acum cateva zile, exact in locul unde in noiembrie m-a lasat bateria, am patit-o din nou. Dupa vreo 40km prin oras, am ajuns sa iau copilul de la scoala. Dupa ce l-am luat, m-am dus la masina, am bagat cheia in contact, am apasat pe buton si....nimic. Nicio miscare. Consumatorii functionau, dar nu pornea, nu dadea niciun semn. Am zis ca s-a dus iar bateria (desi mi se parea cam imposibil, abia o cumparasem acum 4 luni). Am pus alta baterie, adusa de un prieten. Din nou, nimic. Am sunat la BMW Filaret, prima banuiala a fost ca e vorba de electromotor. Chemat platforma, dusa la Filaret. Intr-adevar, bendixul de la electromotor era dus. Au trimis ei electromotorul la reconditionat (au o firma cu care lucreaza). Au schimbat bendix, fulie si rotor (deci cam tot..), garantie 2 ani. Cost total 1200 ron (500 manopera si 700 reconditionarea). Plus 100 platforma. Manopera e scumpa pentru ca electromotorul e in spatele motorului, trebuie data jos galeria de admisie. Pe dedesubt nu se poate scoate din cauza diferentialului. Un electromotor nou original e ~2000 ron. Din nou, foarte multumit de cei de la Filaret. Este acolo un consilier de service extrem de amabil (domnul Radu Voiculescu). Ne-am imprietenit oarecum si cand l-am sunat sa ii zic de problema, l-am intrebat daca pot trimite masina pe platforma fara sa mai merg si eu acolo. S-a ocupat el sa preia masina. M-a sunat mereu sa imi spuna ce se intampla cu masina si ce solutii sunt (si in trecut cand am mai dus masina la ei). Repet, de fiecare data cand am fost la Filaret, am plecat foarte multumit. Ceva mai scump decat la serviceurile multimarca sau la mecanicii care lucreaza in regim propriu, dar am siguranta ca nu mi se spune ca nu se stie ce are masina si nu se intampla sa nu stie sa rezolve problemele. Daca tot au dat jos galeria, l-am intrebat pe domnul respectiv cum arata galeria si _chiulasa_. Mi-a zis ca sunt ca noi, fara pic de depuneri. Acum nu stiu daca e de la decarbonizare, sau de la benzina de 100 pe care o mananca permanent, dar m-am bucurat. In concluzie, se mai intampla si nasoale, dar mi-am asumat asta cand m-am decis sa pastrez masina, sunt constient ca la o masina de 10 ani mai pica una-alta. Culmea e ca tin asa mult la masina asta ca nu m-am enervat deloc, ba chiar sunt multumit acum ca am electromotor ~nou N-am avut timp sa montez tipsurile, ramane pe saptamana viitoare.
    -1 points
  33. "Consumabile", este normal, oricum nu are multi km, dar na, este bine ca ai electromotor nou, porneste mai bine ca inainte? in principiu ar trebui sa se simta.
    -1 points
  34. -1 points
  35. Rulmentii se aud asa in special la viteza mare, peste 60-70 km/h. La viteza mica nu se aud, in special cei de pe spate. Sa fiu tu as schimba rulmentii/insista sa se uite, considere serios rulmentii (daca zici ca e in garantie). Nu se poate testa jocul pentru ca sunt 2 randuri de bile la cei de pe spate cel putin. Spun asta din postura unuia care a schimbat diferential, rulmentul ce tine/suporta cardanul si apoi (doar unul deocamdata..) rulment roata spate.
    -1 points
  36. Am rezolvat cu update-ul. Merge ca nou. Multumesc.
    -1 points
  37. Am comandat o mufa din link-ul de mai sus, ar trebui sa ajunga maine, sa vedem ce iese... Romanu' tot roman... Exista vre-o versiune de bimmercode crack-uita cum este si Carly? O poate oferi cineva?
    -1 points
  38. sunteti voi necunoscatori...se doreste "LASER frate" :-))
    -1 points
  39. Doar 4 butoane man? Slab ... e cheala masina! Eu i-as da foc!
    -1 points
  40. Laser Full LED Bi-Xenon Adaptive.
    -1 points
  41. ðŸâ Trimis de pe al meu SM-G928F folosind Tapatalk
    -1 points
  42. Au eliminat rulmentul rotii pentru ca s-au gandit ca sunt prea putini km parcursi ca sa se uzeze atat de repede. Si probabil ca ei nu gresesc. Eu am explicat experienta mea si aveam parte de aceiasi huruiala la viteza de peste 60-70km/h (am facut si un film, dar tot uit sa il pun pe utube..) dupa care tinde sa se diminueze (huruitul) probabil si din cauza soselei.. La masina aveam 370k km cand am schimbat rulmentul unei roti si sunt sigur ca acel rulment nu a fost schimbat din fabrica! Incomparabil ca si viata pe masina.. Masina a facut f f multi kilometri pe autostrada.
    -1 points
  43. -1 points
  44. degeaba,hai sa fim seriosi, cel care a gresit e ala cu bmw-ul care pun pariu ca e tigan.din cauza la tigani din astia nu mai poti sa mergi linistit cu marca asta bmw pe strada .Ti-e si rusine sa mai fi vazut in bmw din cauza la retardati ca ala din clip,care cred ca toata strada e a lor.eu daca eram in locul celui din spate intram in el,mai ales daca aveam si o jioarsa de masina sa se sature pe viitor sa mai faca scheme.Si daca se dadea jos la mine bata sau pistol ca in afara.Cu astia altfel nu se poate Eu nu inteleg de ce nu l-a dat pe mana politiei,mai cu seama ca are si inregistrare.
    -1 points
  45. pei pt. ca esti catalogat automat un tigan cand esti vazut in bmw de 90% din populatie,asta e tristul adevar.Cred ca marca asta bmw e folosita de 90% din tigani.Mai ales daca mai ai si geamuri fumurii esti pa.Daca mai e si culoare neagra masina e si mai grav...
    -1 points
  46. Nu lasa pe nimeni sa se apropie de rulmenti daca nu au sculele necesare (prese de rulmenti/bucse). Ii va scurta viata rulmentul foarte mult daca nu il preseaza (si de ce nu, scoate pe cel vechi) cum trebuie, ca la carte! Multi mecanici fug de schimbul de rulmenti la BMW (cel mai mult pentru ca nu au sculele). Mi-am amintit un lucru care l-am ignorat la timpul sau, si anume ca am observat (asta inainte sa fi schimbat rulmentul ce tine cardanul si diferentialul..) dar mi-am amintit dupa ce, cele doua erau deja schimbate ... practic ridicasem partea din spate pe un cric si rotind de rotile din spate, pe rand, cea care facea zgomot se rotea un pic mai tare/repede (asta era singura diferenta!) nu exista nici un fel de joc daca trageam de roata diametral! Doar o aproape insesizabila rotire mai usoara decat cealalta parte! Bine inteles rotile se roteau in gol decuplate de cutie. Poti sa incerci si sa nu ignori, daca observi diferenta. Ca si completare, am/aveam frana de mana buna adica placutele nu puteau atinge discul de frana.. (Ce m-a frapat si enervat e ca nu mi-am dat seama la timp de coincidenta zgomotului) Sper ca, ceea ce am spus sa te ajute sa localizezi sursa.
    -2 points
  47. Vand BMW 535d Gran Turismo ( GT) , motor Diesel de 299CP twin turbo (N57D30B); 162.000 km in garantie. Masina de familie Porsche Panamera de la BMW! Doar mai rapida (Diesel) - 299 CP Pret: 18900 EUR Bucuresti nord (zona mall Baneasa) 2010. 162,000km in garantie. Perfecta stare tehnica si estetica! 
Am adus aceasta masina din Finlanda atunci cand m-am mutat in Romania in Octombrie 2016. (Expat) Masina are istoric de utilizare si de service. A fost intretinuta doar la reprezentanta si la service specializat BMW. Stare perfecta de functionare, fara incidente. Ultima revizie efectuata la 157.446km (in luna decembrie 2017). Am fĂŁcut detailing si polish total cu scule profi si Meguiars Ultimate (Rupes, 3M, Karcher) (15.04.2018) masina arata grozav si vopsea straluceste! UitĂŁ-te la poze Dotari: - Scaune Comfort seria 7 (4000e) 
- Tapiterie piele neagra Dakota - Volan M sport, multifunctional
- Sistem audio Hi-Fi,
- Clima four-zone. - actionare automata portbagaj - Autohold
- Faruri Bi-Xenon adaptive cu control automat al fazei lungi si spalare,
- Scaune electrice fata, cu memorii - carlig de remorcare - Driving Mode Selection - Scaune fata si spate incalzite km reali 100% # 162.000 Kilometri Reali Verificabil # Nu a suferit niciun eveniment rutier (vopsea originala - verificata cu tester) i
# Serie Sasiu: C350410 
# Cutie Automata (8+1Trepte) 
# Culoare Sophistograu Brillanteffekt metallic (foarte rar!)
 # Toate reviziile facute doar la Reprezentanta BMW si Specialist BMW
 
# Stare absolut IMPECABILA din orice punct de vedere.
 # IMPORT Finlanda. 
# Accept orice fel de testare Autorizata! Scimbat recent: 1. New air suspension springs at the back on both sides (1200 EUR, Finland) 2. New gearbox oil and new gearbox pan with filter, all original parts (800EUR Finland) 3. All new liquids in the car , all original (400 EUR, Finland) 4. New windshield installed at the dealer because of a stone chip (800 EUR Finland) 5. All new breaks in Front and back, (1000 EUR in total, BMW specialist in Bucharest) 6. EGR valve and intake manifold professionally cleaned at verified (300 EUR, BMW Specialist, Bucharest) 7. BMW original glow plugs and controller (600 EUR, BMW Specialist , Bucharest) 8. Distribution box at the back - new oil and propshaft joint (400 EUR, BMW Specialist, Bucharest) Sunt pasionat de brandul BMW de foarte mult timp si stiu toate riscurile ce pot aparea la masina. De aceea recent am facut si investiile descrise mai sus. Cu aceste schimbari masina poate fi condusa fara probleme pentru cel putin alti 100 000 de km. Daca te intereseaza sa cumperi o masina cu km intre 100000 – 150000 trebuie sa stii ca va trebui sa faci o investitie de minim 4000 euro. In cazul masinii mele aceasta investitie este deja facuta. Masina poate sa fie vazuta in zona Mall Baneasa. POZE: https://photos.app.goo.gl/aowOUPkU2RwGfNuK2 Mai multe poze: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-5gt-ID7GsGyE.html zero733846077
    -2 points
  48. Va salut! am un F10 din 2014 4 butoane, 530 X-Drive, 258cp, masina imi place la nebunie! masina este foarte optionala doar ca ii mai lipseste soft close, volan M, dar mai tare ma "deranjeaza" farurile! vreau sa pun faruri full led. intrebarea mea este daca se pot monta fara a fi probleme tehnice deoarece farurile mele sunt Adaptive LED, intelligent headlights. vreau sa achizitionez un set de faruri full led! pot fi acele faruri fara acest sistem si odata montate pe masina sa nu isi mai faca treaba ca celelalte? astept si oferte daca are cineva de vanzare farurile complete si mi le poate monta, coda....multumesc
    -6 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.