Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/24/18 in all areas

  1. pollul nu are niciun sens. niciodata M3 nu va mai avea 8 cilindri si niciodata nu va mai fi aspirat. nu mai stiu sa fie niciun motor aspirat pe piata actualmente indifferent de producator, numar de cilindri sau capacitatea cilindrica, toate fiind turbo. bucura-te ca are 6 cilindri actualmente, pt ca la generatia de seria 3 care va fi peste 8 ani(probabil H se va numi), va avea 4 cilindri cu siguranta, alaturi de un boost electric. actualele masini care sunt purtatoare de 10 sau 12 cilindri vor fi ultimile care se vor fabrica avand un nr de cilindri ata de mare si cilindree pe masura iar asta au spus-o si bmw si Mercede si Audi, probabil moartea lor urmand a fi peste vreo 5 ani. ulterior vor muri cele in 8 cilindi, modelele noi de masini care vor aparea peste 5-7 ani probabil urmand a fi ultimile care vor avea motor in 8 cilindri(si ma refer la masini de la seria 5 in sus). asa ca, astepta M3 cu 4 cilindri acusica
    3 points
  2. Am ajuns la Arad vineri pe la 12 noaptea,am descarcat masina sambata dimineata cu ceva emotii iar dar de aceasta data nu din cauza masinii mele,din cauza platformei care a avut o defectiune dar s-a rezolvat pana la urma. M-am inscris,am primit numarul 1907 si sa inceapa distractia Primele run-uri am mers 12,7 12,6s...hmmm...nu prea era bine, dupa care reusesc si un 12,4s dupa care inca un 12,4s dar nu scadeam cu toate ca simteam ca altceva nu mai pot face.Mai umblu la presiunea din anvelope,plec mai de sus,plec mai de jos,nimic nu dadea alte rezultate... :roadrage: Deja incepusem sa nu mai fiu concentrat si ratam treapta a 2-a,mi s-a intamplat de cel putin 3-4 ori... :roulette: Inchei prima zi cu 12,4 cel mai bun timp si hotarat sa ma odihnesc mai bine si sa incerc si alte run-uri a doua zi. A doua zi la 9:30 ma aliniez la primul run,hotarat,plec si pe treapta a 4-a cand eram cu piciorul jos se aprinde spira in bord si se taie toata puterea.Mai incerc un run iar se aprinde,deci nu a fost o eroare intamplatoare.Opresc iar motorul si plec sa alimentez cu gandul ca as avea prea putin amotorina,iar fac un run iar se aprinde,gata ! Ii face Dragos o diagnoza si imi dadea senzorul de pe rampa,din fericire a avut cineva la el unul,il schimb si masina parca isi revine dar deja ceasul era 12:30,caldura mare si nu am mai reusit sa imi scad timpul... Cu toate acestea am avut al 5-lea(12,427s cu 60ft 2.05 si viteza de iesire de 190km/h) cel mai bun timp de la gupa S9 de la aceasta etapa din 16 masini,locul 1 fiind al lui Dragos cu noua lui masina E90 335xd manual care a reusit sa mearga 11,1 secunde si promite multe masina asta anul acesta la categoria Street. Aici este un run cu un Mercedes SLS AMG nu stiu cati cai avea dar sigur ceva peste stoc pentru ca stoc acesta merge in jur de 11,6 secunde iar in run se vede pe panouri ca a mers 11,1s iar eu 12,4s: Aici inca unul din run-urile de 12,4 secunde: Au urmat sferturile de finale unde am cazut cu un prieten care avea fosta masina a lui Dragos,Audi A5 rosu,care din pacate nu a mers cum trebuia din cauza cutiei care nu prea o vroia pe a 2-a iar aceasta cred ca a fost sansa mea sa merg mai departe in semifinale unde am cazut cu Dragos si bineinteles nu am avut sanse el fiind si castigatorul etapei. Aici aveti video din calificari cu un run unde am cazut cu Dragos,iar el a reusit sa isi bata recordul cu aceasta masina de la 11,2s la 11,1s: In final am terminat pe locul 4 aceasta etapa. Timpul scos nu a fost tocmai cum ma asteptam dar in poza cu bonurile de mai jos se observa cum pe bonul de 12,4s am avut 60ft 2,05(pentru cei ce nu stiu 60ft inseamna 60 de pasi,adica plecarea,ce timp am avut in 60 de pasi inseamna mult la timpul final,0,1 secunde la 60ft poate insemna si 0,2 secunde la timpul final),iar la alt bon am avut 12,5s si 60ft 2,2,daca 60ft la bonul de 12,5 ar fi fost 2,0 cat a fost la cel de 12,4 timpul ar fi fost cel putin 12,3s dar "daca si cu parca" nu isi au locul cand ai bonul in mana asa ca raman cu 12,4s si cu ceva sperante pentru viitoarele etape. Pentru a va face o idee de timp aveti mai jos un M4 care a mers 13,1s intradevar cu un 60ft mare dar cu un 60ft mai bun nu cred ca ar fi scazut sub 12,6s: Atat s-a putut momentan,masina urmeaza sa intre saptamana aceasta la designul exterior,abia astept sa vad ce o sa iasa,sper sa nu o stric prea tare
    2 points
  3. Buna ziua Ma intereseaza daca are cineva instalatie gpl pe un bmw cu motor 2.2 - 3.0 benzina Ce fel de instalatie ? Ce consum aveti PS. CEI CARE SE GANDESC SA COMENTEZE... GPL PE BMW DE CE ITI CUMPERI BMW DACA II PUI GPL SI CHESTII DE GENU MAI BINE VA ABTINETI DE LA COMENTARII DACA NU INCHID TOPICU VA MULTUMESC
    2 points
  4. Am un prieten care a avut gaz pe un 2.2 si avea acelasi consum si pe gaz si pe benzina. De fapt orice masina pe gaz are acelasi consum cum are si pe benzina.
    2 points
  5. Salutare! De putin timp am cumparat un E34 525TD Automat, 1994. Am sa postez cateva poze,ca sa vedeti despre ce este vorba. Daca se poate sa imi spuneti cum vi se pare
    1 point
  6. A urmat montarea scaunelor care stateau de cateva luni.Acestea sunt foarte comode pentru mine care am 65kg si aproximativ 1,65-170cm.Am trecut sine de tren si denivelari dinaintea trecerilor de pietoni si mare diferenta intre cele de M3 si acestea nu mi se pare a fi in ce priveste duritatea si confortul.Mai trebuiesc reglate putin de inaltime si date putin mai in interior dar acestea sunt mici detalii care doar eu le pot observa ca sofer.Am ales sa stea pe sine pentru a putea fi trase si folosite si locurile din spate la nevoie pentru ca pana la urma masina ramane o masina de strada. Scaunul de M3 are 30kg,iar cel Recaro nou cu tot cu prinderi,sine si baza aproximativ 10kg.Usurare de 40kg ! Am si reusit sa cantaresc masina si in configuratia de strada cu subwooferul in portbagaj,scaunele de M3 si totul stoc are 1560kg(fara sofer). Cam asa arata masina cu noile scaune:
    1 point
  7. Teoretic distributia pe lant nu se schimba, practic are o viata si distributia pe lant. M47 au fost foarte ok din punct de vedere al distributiei, motoare care duc 300-400-500k km. In principiu daca nu e un zgomot clar si enervant care sa stii sigur ca provine de la distributie, las-o in pace.
    1 point
  8. dupa cum am scris...aproximativ...depinzand de sursa..reprezentanta(unde am intrebat din curiozitate sa stiu la ce sa ma astept cand va fi cazul peste cativa ani) sau bavauto.ro etc.
    1 point
  9. Stiu ca nu este BMW dar aveti grija poate aveti ocazia sa cumparati BMW sau orice alta marca de la "parcu" asta....in 2016 avea 269.000 km + accident frontal https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-passat-vw-passat-2-0-tdi-automat-170-cp-echipare-exclusive-line-IDajoVX.html
    1 point
  10. Salutare! Nu prea am mai avut timp de forum, insa nici mari noutati nu am sincer. Am facut revizia intre timp si ma apropii de 33.000km Intre timp mi s-au defectat clapetele alea care se inchid in grila si stau tot timpul deschise...tre sa ajung sa le schimbe pe garantie. Si inca o ciudatenie: mi s-a intamplat de doua ori mergand relativ incet, dar pe accelerare, sa imi intre sistemul de franare automat, neavand nicio masina in fata. Efectiv a inceput sa bipaie, se aprindea masinuta aia rosie in bord si imediat a franat pentru o fractiune de secunda ceea ce evident m-a speriat un pic, eu incercand sa accelerez. Mi se pare un pic periculos daca da rateuri de genul asta sistemul. Nu vreau sa-mi imaginez daca se trezeste sa franeze el asa intr-o depasire... Oricum, e si asta pe lista pentru urmatoarea vizita la service. In rest, masina merge bine, niciun incident
    1 point
  11. Din ce vad eu este doar un dop pentru a se introduce in locul tijei de actionare a clapetelor, nicidecum dopuri pentru locurile respective unde sunt clapetele ca la M47. Nu are rost sa dai 80 lei pe un dop din plastic cand poti pune orice altceva acolo, chiar si un surub infiletat pe plastic. Clapetele pe OE cu 180 lei vin separat doar la N47 F10-F30, la E-uri N47 nu vin separat clapetele ci cu tot cu galeria de admisie, de aceea motorul de F10 N47 nu se potriveste pe E60-E90 N47 pentru ca in primul rand difera si galeria de admisie.
    1 point
  12. vezi ca se da lege nou [aviz amatorilor !] la fiecare itp se va verifica si poza/inregistra dpf-ul de pe masina !
    1 point
  13. Nu sunt dati inapoi km, asa este si la mine, vezi daca iti merg luminile din spate marsarier si ce mai este pe capota portbagaj. S a mai discutat http://www.bmwclub.ro/forums/topic/180349-eroare-in-rheingold-e90-318d/page__view__findpost__p__2403744
    1 point
  14. De unde scoti asemenea bazaconii cu consumul? Consumul pe gaz este mai mare cu 20-30%. Acum depinde de ce buget ai pentru instalatia pe gpl. PRINS VSI, cu injectoare keihin este cea mai buna, dar pretul ajunge intre 6-7.000 lei. BRC plug and drive, este solutia cea mai viabila ca si raport calitate pret. Instalatie foarte buna, nu se decalibreaza in timp ca altele. Consumul va fi mai mare pe gaz cu 20-30 %, fata de benzina. Costul mai mic il scoti din pretul gazului. In Germania gasesti multe BMW-uri cu gpl, la noi mentalitatea lasa de dorit.
    1 point
  15. Ce vrei si tu,are mașina doar de 8 ani.Alții stau 20 de ani cu o femeie si nu reușesc s-o cunoascĂŁ deplin
    1 point
  16. Nu am verificat lista sincer sa fiu, dar merge, conectez iphone-ul la usb-ul din cotiera si merge Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  17. Salut, sunt nou pe aici. Se mareste familia in curand, si ma tenteaza seria 5 din 2012, si am gasit aceasta masina pe autovit. O cunoaste/a vazut-o cineva intamplator? https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-528-ID7GsaWR.html#67cc0ca868
    1 point
  18. Salutare, Noutati prea multe nu am, dar trebuie mentionat faptul ca am efectuat RAR-ul saptamana asta. Nu au fost deloc probleme, masina fiind in stare perfecta. Pentru ca a trecut cu brio "examenul" am zis sa o rasplatesc, asa ca m-am inarmat cu cele necesare si am tras o fuga la selfwash. De cand cu preturile nesimtite practicate de spalatoriile din Iasi, prefer sa o spal eu si garantat iese mai curata. Cea mai horror experienta am avut-o cu fosta masina cand persoana care spala masina avea inele pe mana si o catarama cat China, evident am trimis-o la plimbare si am plecat cu masina nestearsa. Cand merg la self wash nu o spal cu metoda 2 galeti, mai ales ca merg f des si nu se depune strat gros de mizerie. Dar din cand in cand cred voi folosi si aceasta metoda, mai ales ca am toate cele necesare. Am folosit urmatoarele produse in ordine: - BILBERRY Wheel Cleaner pentru jante, agitat cu o perie Vikan - SONAX InseketenStar pentru curatat insectele - apoi intr-un pulverizator am facut o dilutie de spuma activa Magifoam Autobrite, pe care am aplicat-o pe toatĂŁ suprafata masinii cu atentie deosebita in partea de jos - apoi au urmat vreo 15 minute de spalare la selfwash, cu spuma, ceara, clatire - a urmat Ăâ˘tergerea cu un prosop cu microfibre pentru partea superioara si o lavetĂŁ cu microfibre pentru partea inferioara ( in ideea de a nu plimba mizeria pe caroserie) - la interior am folosit SHELL EasyClean pentru tot ce inseamna plastice - praful l-am sters cu o laveta uscata si apoi l-am aspirat ajutandu-ma si de un penson de la ValetPro - geamurile la interior au fost curatate cu solutia BMW PureCare cu miros de Grapefruit - la exterior geamurile au fost sterse cu solutie normala de geamuri...good old Nufarul ) - tapiteria am curatat-o cu lavete pentru piele auto, urmand sa-i fac o curatare si hidratare cu solutia de la BMW in curand Zic eu ca a iesit destul de bine, daca o spal o data pe saptamana in felul asta nu apuca sa se depuna multa mizerie. Cel mai important pentru mine a fost sa vad ca in urma stergerii lavetele au ramas curate. Mai studiez domeniul sa vad ce as putea folosi pentru o decontaminare rapida, ceva mai usor de aplicat decat argila si care sa nu necesite corectie dupa. Vreau sa o dau cu ceara, dar trebuie neaparat o decontaminare! Vreo recomandare?
    1 point
  19. Mda...sa se rupa lantul la 100k km, cum ai mers cu masina inainte sa se rupa? ai fortat-o? soft ceva? Incerc sa ma gandesc si la altceva pe langa faptul ca a fost defect de fabricatie.
    1 point
  20. Decat sa dai banii pe revizii suplimentare mai bine extinzi garantia pana la 5 ani si 200k km, esti mai castigat asa.
    1 point
  21. Si intr-un final asteptarea a luat sfarsit :frantics:
    1 point
  22. N-ai inteles nimic.
    1 point
  23. Cand o sa iti comanzi tu poti sa iti iei chiar verde. Nu ii inteleg pe astia care dupa ce vad ce si-a cumparat omul incep ei cu ce optiuni ar fi pus in plus si ce culori ar fi ales. Si vezi ca naibii se scrie cu doi i.
    1 point
  24. Ar fi interesant sa pui si o poza cu partea dreapta, poza facuta perpendicular pe masina. Din ce poze ai pus, parerea mea e ca partea stanga e in doua nuante (foarte diferite) de gri. Nu stiu motivul retusului dar nu pare deloc reusit. Sper sa nu fie cu suparare dar asta se vede in poze.
    0 points
  25. @Mikken mergi la Bmw aici si pune-le problema. O sa te convingi. Si o sa iti mai spuna ca iti recomanda sa faci schimbul la 30.000. Si iti garanteaza pentru asta. Daca tu esti nelistit, fa-i schimbul. Cred ca stii cat costa aici, comparativ cu Romania. Iar daca vrei si nu iti permiti, ai cumparat masina gresita.
    -1 points
  26. Imi puteti recomanda va rog de unde se poate cumpara ulei , magazin on.line sau fizic de incredere ?
    -1 points
  27. Cât ulei intra? Multumesc.
    -1 points
  28. Moderatorul ĂŽnchide topicul.Nu tu.
    -1 points
  29. Nu e 3000 ron, este vreo 2400 de lei un amortizor original. Oricum, merita edc-ul, este o dotare foarte utila pentru cei care merg mult si in afara orasului.
    -1 points
  30. Se aude foarte frumos motorul, cum trebuie! Stai linistit, cel putin 50.000 km ia-ti gandul de la distributie, dar stii cum? DE TOT!
    -1 points
  31. Daca ai camere in bara fata, inseamna ca ai surround view. Ar trebui sa ai buton pe consola contrala cu camera, cand apesi ar trebui sa vezi in lateralele masinii pe display. Sau selectezi sa vezi in jos de pe camerele de pe oglinzi, util pentru borduri.
    -1 points
  32. ... as zice ca mai toate coloanele se fac pentru ca fie un vehicol mare nu poate fi depasit prea usor de altii, fie se circula destul de mult peste limita de viteza(!) - intotdeauna o sa intalnesti o un grup de masini care circula la viteza limita... Si toate aceste (depasiri dificile/riscante) cu atat mai mult cand din sens opus vin altii! Dar multe din cele de mai sus sunt exemple tipice de conducere depasind in siguranta alte masini.., si nu neaparat conducere menita a intimida pe altii! Atat timp cat faci totul sa nu incalci legea.. conducand periculos pentru tine si ceilalti, totul e in regula.
    -2 points
  33. Camera de bord ajuta cel mai mult in caz de accident. Dar se pare ca unii mitocani o folosesc sa ii provoace pe altii ca apoi sa ii filmeze taind partile compromitatoare, sa se dea mare justitiar pe net!
    -2 points
  34. Jumatate de masina (aripa fata + usa fata) e intr-o culoare, jumatate (usa spate + aripa spate) e in alta culoare.
    -2 points
  35. Ma gandesc ca motorizariile pe benzina se vor vinde foarte bine. In 5 ani de acum piata Diesel(cu mare semn de alarma pt cea SH) va suferi foarte mult.
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.